Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard Anna, Braziliaanse, 40jr Julius Weberstr 50

    Pas geleden bij Anna geweest. Anna is een Braziliaanse Milf van een jaar of 40 met krullen. Toen ik haar op de trap tegenkwam naar 2e etage julius weber 50, was mijn keuze eigenlijk al gemaakt. Afspraak voor 30 euro. We hadden een klik. Voor 30 euro waanzinnig veel waar voor mijn geld gekregen, beffen, tongzoenen, pff onder de indruk. Standje 69 klaargekomen.
    De dag erna ben ik terug gegaan voor een uur vanwege het hoge GFE gehalte. Dat uur is minstens anderhalf uur geworden met heerlijke sex. Ze spreekt heel goed Engels en een beetje Nederlands, in Medemblik gewoond.
    Ze houdt erg van standje 69, net zoals ik, heerlijk als je tijdens het tongneuken )* voelt dat haar kutje verkrampt om je tong. Dan houdt ik het ook niet meer en komen we tegelijk klaar. Ze pijpte zonder condoom en ik heb haar niks uit zien spugen. Neuken heb ik in alle standjes gedaan, haar favoriet is hondjes, zodat ze haar clit kan vingeren. Echt geil. Nadeel is een beetje dat haar neptieten niet zo best gelukt zijn, maar dat wordt op alle andere fronten gecompenseerd, haar kont is dan weer hemels. Voor de Milf liefhebbers.
    Terugkeerkans voor mij is 100%

    )* Tongneuken. Er zijn twee soorten mensen op deze wereld. Diegenen die met hun tong hun neus aan kunnen raken en diegenen die dat verre van kunnen. Hierin kun je je niet trainen, dat is genetisch bepaald. Spreekt voor zichzelf dat de gezegenden die met hun tong hun neus aan kunnen raken ook voordelen hebben bij het beffen. Je kunt behalve likken je tong ook een stuk in de kut duwen en dan haar G spot stimuleren. En je proeft meer van de kut sappen. Ik tongneuk in elk geval graag. En vrouwen vinden het heerlijk.
    Laatst gewijzigd door atilla.de.hun; 10 augustus 2021 om 23:36

  2. Onderstaande leden hebben atilla.de.hun bedankt voor deze bijdrage:

    Ties85 (13 augustus 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 05:45
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    He; de Julius Weberstrasse; die was toch een hele poos dicht? Sinds wanneer zitten daar weer dames en is de toegang weer geopend?

  4. #3
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    16 april 2024 @ 14:50
    Berichten
    234
    Discussies
    13
    Thanks
    211
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
    He; de Julius Weberstrasse; die was toch een hele poos dicht? Sinds wanneer zitten daar weer dames en is de toegang weer geopend?
    Haus 50 en haus 48 zijn gewoon open op de Julius Weberstrasse. Haus 50 staat bekend om een hoop donkere dames, doet mij altijd denken aan de Doublet.
    Sexxxpalace wat ook op de Julius Weberstrasse zit, is nog steeds gesloten. Het biedt nu onderdak aan enkele zwervers .

  5. #4
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard

    Ik ben trouwens terug gegaan een week later, ergens in augustus. Ze stond net te onderhandelen met een klant, maar die had het nakijken toen ze mij zag. Voor een uur geboekt. Dat is uiteindelijk toch wel anderhalf uur geworden, ze keek niet zo op de klok. Het was de 100 euro meer dan waard. Weer echte GFE en heerlijke sex. Ze houdt veel van standje 69, en daar ben ik ook dol op.
    Morgen ga ik denk ik weer eens richting Duisburg, ik hoop dat ze er zit.

  6. #5
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Klopt Atilla. Huis 50 en 48 behoren niet tot Sexpalace wat inderdaad nog gesloten is.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.

FKK Artemis 468*60