Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:48
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.193
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Reden Breda, Huize Sandra, Sofia

    Hoe kwam ik er?
    Momenteel ben ik letterlijk slecht ter been. Maar aan de beterende hand (voet), en omdat ondanks alles de hormonen toch ook soms uitgelaten moeten worden het plan opgevat om op donderdag de 22e weer eens een privéhuis te bezoeken.
    Dàt was lang geleden. Rond 2008, 2009 in Eindhoven en Arnhem. Nog voor ik van het bestaan van onze geliefde saunaclubs afwist. Vanuit de overtuiging: 'Dit is de betaalde sex branche.'
    Nou is me wel bijgebleven dat een goed lopend privéhuis qua sfeer bijzonder aangenaam kan zijn om te bezoeken. Al is t wel de bedoeling dat je na de door jou betaalde tijd weer buiten staat...

    Naar binnen
    Maar goed, Sandra dus.
    Door zo'n kralengordijn naar binnen, het halletje in. Beetje spannend, net als toen ik nog een heel klein ijsbeertje was... 'wat staat me te wachten? '
    De oudere dame die de scepter zwaait doet open: "Kom binnen, kom binnen.' De gang van een oud woonhuis, allemaal dichte kamerdeuren. Achteraan zo'n keuken met voor zo gauw ik kon zien zo'n aanrecht van dat namaak-marmer (zal vast anders heten, weet ik ff niet meer). Ik mag meteen in de 2e kamer plaats nemen, er zijn 3 dames 'die komen zich voorstellen'. A jah, zo ging dat.....
    De eerste dame een Indisch achtig dikkertje, gaf me een hand - tante Corona is er blijkbaar niet.
    De tweede dame een redelijk lange met een overduidelijk Duits accent: 'Hallo, ik ben Sofia. Wil jij wat drinken?' 'Nou, lekker. Doe maar een bakje koffie. Ja, met alles er in.'
    Dame drie was een oudere Dominicaanse, die er te strak uitzag voor haar leeftijd. Bijgewerkt. Op zich niets mis mee, ieder zijn smaak.
    Voor dame 2 gekozen, Duitse Sofia dus.
    Eerst nog wel even pinnen ter betaling. Kijk, dat kon in de jaren 0 dan weer niet. Moest je vooraf altijd eerst naar de flappentap.

    Naar boven
    Met kruk en al toch de trap op, nota bene onder begeleiding van Sofia, die beweerde naast DVP als fysio te werken. Moet gezegd, deed ze goed, ik kwàm boven. Vond t best knap van mezelf.
    Een mooie ruime kamer.
    Nadat we allebei bloot waren, waste Sofia mijn Jongeheer aan de wastafel. Hygiëne voor alles. Ja, dat herinner ik me nog van de Eindhovense periode.
    Kun je zo heerlijk alvast met een hand door haar bilspleet gaan: terreinverkenning. Sofia gaf geen kik.

    En toen...
    Kon toch merken dat ik een uur de tijd had. Rustig elkaars lichaam verkennen. Beetje tongzoenen. Strelen.
    Langzaam zakte Sofia professioneel met haar hand naar JV, die al zacht werd opgetild.
    Hmmmm. Ja, dat beviel hem wel. Kwam ie langzaam al.
    Nog wat tongzoenen, JV werd vastgehouden. Voelde hem in haar hand liggen.
    JV werd hard genoeg voor een condoom erom.
    Daarna begon ze me rustig te pijpen. Was echt lekker.
    Afwisselend met soms even een tongzoen, en door....
    Na een minuut of wat gaf ik aan haar doggy te willen nemen. Dat was haar lievelingsstandje. Mooi, van mij ook
    Echt lekker gestoten, en gekomen.

    Daarna minutenlang: liggen, strelen, haar tepels uitgeprobeerd, lekker kletsen.
    Na verloop van tijd kwam er weer leven in JV. Een lekkere zoen onderaan JV, reageerde hij goed op. Er mocht weer een jasje om.
    We hebben even missio geprobeerd, maar Sofia vond m toch te groot, weer op doggy overgeschakeld.
    OK. Nog flink gestoten. Echt op de manier die ik lekker vind. Maar ik moest het met 1 x komen doen die dag.

    ... ging het naar zijn einde
    Douchen in de gloednieuwe douche. Blijkbaar is er in het huis geïnvesteerd.
    Aankleden, en de trap weer af. Leuk voor haar dat ze weer even de fysio kon zijn.
    Maar ere wie ere toe komt: ik heb een lekker uurtje met haar gehad. Begeleiding en beurt waren prima in orde.

    Conclusie
    Op zich is er niets mis met het een goed privéhuis. Ik ben goed aan mijn trekken gekomen.
    Je betaald meer, maar je hebt er dan ook wat voor. Qua dame en kamer.
    Aan de andere kant sta je wel weer na de door jou betaalde tijd buiten.

    Ik zal er het saunaclubbezoek absoluut niet om laten. Maar voor zo een keer tussendoor. Met redelijk hoge nood...

    Johan

  2. Onderstaande 16 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 juli 2021),bertje600 (30 juli 2021),Eddy_V (29 juli 2021),forgetskinnyletsgetfatty (29 juli 2021),Goedemorgenallemaal ( 1 september 2021),jansenroy (29 juli 2021),Lesyeux (29 juli 2021),mentholbear (30 juli 2021),RobOpzoek (29 juli 2021),Shakir (29 juli 2021),Siberische tijger (29 juli 2021),snaal88 (29 juli 2021),uurtje (29 juli 2021),WANDELAAR5 (29 juli 2021),Wijze grijze (29 juli 2021),Zeus1 (29 juli 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60