Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 33 van 33
  1. #26
    Geregistreerd
    7 maart 2023
    Last Online
    26 juni 2023 @ 09:37
    Locatie
    A'dam
    Berichten
    21
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    8 in 6 posts

    Standaard

    Als vrouw kies ik altijd voor Veronica prachtig meisje en geeft een heerlijke massage , lekker over mijn tepels en klit en geile praatjes in mijn oor mmm

  2. #27
    Geregistreerd
    18 maart 2023
    Last Online
    5 april 2024 @ 23:33
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Ik vind Vera ook interessant. Overweeg een afspraak te maken. Ik zou ook graag weten waar haar grens ligt. Mag je meer aanraken dan haar borsten?
    Knuffelbaas


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #28
    Geregistreerd
    18 maart 2023
    Last Online
    5 april 2024 @ 23:33
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Omdat ik geen reactie kreeg op mijn vorige post mbt de mogelijkheden bij Vera heb ik de stoute schoenen aangetrokken. Ik heb haar vandaag bezocht. Vera is een mooie super slanke meid met kleine borstjes. Het type waar ik op val. Zij is vrolijk en sensueel. De massage was heerlijk. Hierbij werd wel duidelijk waar haar grenzen liggen: heel beperkt; billen en borsten aanraken, verder niets. Toch een fijn uur gehad, voor herhaling vatbaar. Dit was mijn ervaring met Vera. Ik ben nog wel benieuwd naar de ervaring van anderen, bijvoorbeeld welke lichaamsdelen Hello Holla (voorgaande post) bedoelde.

  4. #29
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Als je verder kunt reizen, zou ik wat sauna clubs proberen. Daar mag je vaak veel meer aanraken.

    Of als je liever prive wilt en naar Limburg kunt gaan, kan ik Julia in Genk van harte aanbevelen: https://www.ijsberenforum.com/forum/...249#post809249

  5. #30
    Geregistreerd
    30 november 2018
    Last Online
    14 april 2024 @ 07:27
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Knuffelbaas , ik wou je een privé bericht sturen, maar dat gaat niet naar jouw . Heb je geblokkeerd.

  6. #31
    Geregistreerd
    18 maart 2023
    Last Online
    5 april 2024 @ 23:33
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Beste piet piet
    Ik ben nieuw op dei forum. Ben me er niet van bewust dat ik iets geblokkeerd heb. Ik probeer de blokkade op te heffen. Kun je het opnieuw proberen?


    Note W2 : Pas boven de 5 berichten kan je interne mail gebruiken....

  7. #32
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:03
    Berichten
    663
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard

    Zittend in saunaclub Venus op woensdag 2 augustus, omringd door een twaalftal uniform geklede mannen en een tiental spannend geklede mooie jonge dames, tik ik dit verslag:

    Zaterdag 29 juli voor het eerst naar deze gelegenheid gegaan. Door een paar recensies wasbak nieuwsgierig geworden naar dit type ontspanning. Het laatste jaar een aantal keren naar een Chinese/Thaise massagesalon in Arnhem geweest voor een echte goede massage met soms een HP. Maar Temptation beloofde een erotische massage.

    Aangekomen in Deventer trof ik een net pand met wat parkeergelegenheid op een groot bedrijventerrein. Zag er heel netjes en goed verzorgd uit. Die uitstraling is er binnen ook. Heel netjes, open, kwaliteit dus. Ik werd erg vriendelijk welkome geheten door de theke dame van dienst. Ze zette me in een aparte ruimte (privacy staat hoog genoteerd) en legde me vriendelijk en uitvoerig het concept en de werkwijze uit. Daarna stelden een aantal vrije dames zich voor. Allemaal dames die er goed mee doorkonden.

    Ik maakte mijn keuze uit de dame en koos voor de tantra massage. Ik wilde graag een goede massage voorafgaand aan de erotische massage en het (inbegrepen) handmatige HP. Meer was volgens de theke dame absoluut niet mogelijk en bespreekbaar.

    Op de luxe kamer kon ik lekker douchen in de ruime en luxe douche. Mijn uitgekozen zat al naakt op het bed te wachten. Ze had haar spannende setje al uitgetrokken. Ik kon op m’n buik gaan liggen en ze starte haar activiteiten. Het was vooral ‘erotisch’ en weinig echte massage. Nou ja ok…. Prima dan.

    Het erotische bestond uit traden door af en toe m’n ballen te bevoelen en te onderzoeken of er ook een pik aanwezig was. Verder was het een heel goede body to body massage. Op een gegeven mocht ik omdraaien en ging de body to bodymassage door met nog wat meer aandacht voor pielemams.

    Ik was er al bang voor en ik bleek het ook deze keer zo te ervaren….: ik wordt niet echt wild van dat geglibber van een naakt lijf over me heen. Het komt voor mij wat geforceerd over. Het is blijkbaar niet o m’n ding, want volgens mij deed de dame het technisch helemaal goed.

    Toen Pielemans meer en meer onder vuur kwam te liggen en ik daar wel geil van werd vroeg ik naar mogelijke extra’s. Ondanks dat their-dame uitdrukkelijk had aangegeven dat dat niet mogelijk was, was deze dame wel akkoord met het betasten van haar glibberige en gladde grotje. Dat onderzoek mocht uit- en inwendig plaatsvinden. Ik noem bewust de naam van de dame niet en opschrijf haar niet, omdat ik niet weet of dit haar in de problemen zal brengen.

    Na wat gevinger en getrek kwam ik super lekker klaar bij deze schoonheid.

    Na de daad ging meisje-lief eerst douchen en daarna was se douche voor mij.

    Na de dame haar beloning te hebben gegeven (50 euro) voor de toestemming van haar pussy onderzoek, naar de there dame voor het afrekenen van de tantra massage (145 euro).

    Ga ik vaker?? Nee denk het niet. Lig dat aan temptation: Nee zeker niet. Temptation is een hele mooie tent met hele vriendelijke en toegankelijke mensen. Maar b2b is gewoon niks voor mij. Voor een massage ga ik naar een massagesalion. Voor erotische belevenissen naar een saunaclub of desnoods een privé dame. Maar deze tussenvorm past niet zo bij mij.

    En nu ga ik lekker om me heel kijken in Venus….

  8. Onderstaande 13 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 3 augustus 2023),buttlover ( 3 augustus 2023),fervent (15 augustus 2023),Giodude ( 2 augustus 2023),Grillworst ( 3 augustus 2023),Johan35 ( 8 augustus 2023),Kwakje ( 2 augustus 2023),Liefje ( 2 augustus 2023),mentholbear ( 3 augustus 2023),schoolmeester ( 2 augustus 2023),snaal88 ( 2 augustus 2023),WANDELAAR5 ( 2 augustus 2023),Wentelt Eefje ( 2 augustus 2023)

  9. #33
    Geregistreerd
    6 maart 2022
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 12:56
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 3 posts

    Standaard

    Aantal jaren geleden werkte er bij temptation een dame genaamd pa(s)cha. Aziatische dame die Nederlands sprak, iemand enig idee waar zij gebleven is? Massages bevielen mij dermate goed dat ik er nog steeds zoek

    Verstuurd vanaf mijn SM-S918B met Tapatalk

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60