Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    28 april 2024 @ 18:31
    Berichten
    4.704
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.161 in 2.567 posts

    Standaard Zwitserland: Cleo Club (Bargen)

    Altijd leuk die dierenverbasteringdinges. Positieve connotatie of niet, u kent dat wel: ezeloren, paardenlul, zebrapad, konijnenoortjes, kangoeroedeem. Het blijft altijd geinig en niet alle verbasteringen vergemakkelijken de draad rimpelloos optepikken in het gemiddelde boekgedoe. Doch alla, een deftige introductiealinea is zelden prioritair, laat staan primordiaal bij me en tengevolge kan u die nou al terdege op uw respectievelijke beverbuikjes schrijven. Medio maart ende medio juli ofzo was dit stuk onbenul in la Suisse verzeild geraakt en de eerste keer was dat potdekke verplicht in een veertigtal gedurende een tiental dagen zoals de BAG-boekhouding dat voorschreef. Wat een rekengedoe voor dit ongeletterd, laat staan ongecijferd gozertje die uit het ruime optieangebotgedoe in Club Cleo niet wijs raakte en tegen de ontvangstdame simpelweg uitbraakte dat ie de reguliere Eintritt wenstte te overhandigen en dat ´k dan voorts wel de benodigde dukaten aan de respectievelijke neukereiparticipantes zou overhandigen enzo zonder dat ´k me mot druk maken over Angebot 1, 2, 3 of elvendutzend. Wat een kutzooi al dat geneuzel. ss is een simpel man en houdt logischerwijs dan ook van eenvoudige dingen als daar zijn: entree betalen, vaste sessieprijsvoorschriften en voorts kan ik me van de tafel van 30 minuten bedienen om zelve via multiplicatoreffect eventuele veelvouden daarvan uittevogelen met de zonet gevogelde dame zonder daar enigerlei vreemde vlerkerei bij benodigd te hebben als ezelbrugje of neushoornnegotiator. Voilà: dit dus om duidelijk te maken dat de entree en eventuele 1,2,3-halfuurspakketen ruimschoots voorhanden zijn voor degenen die dat leuk vinden. Er zijn dus geinige pakketten met ietwat reducties, oftewel is het 70 Franken entree en 120 Franken per halfuur doch 45 min is 180 etc, dat is géén hogere wiskunde die zelfs ondergetekende kon bevatten zonder z´n brein in vreemde kronkels te moeten figuurzagen.

    Voorts voor de liefhebberijjochies van naaktemundo kan ss melden dat het van maandags tot woensdag van je fkk-tje is en de andere dagen dragen mokkels textiel van verscheidene textuur for that matter. Wat een briljante zin allesbeschouwd doch genoeg schouderklopjes aan mezelve, alhier ook eentje voor Gustaaf van het Gondeldier omdat dat tofkens is. Bitteschön. Culinair gezien staan er ook verwerkte dode dieren op de menukaart doorgaans, dus dat verdroot me ein wenig doch nou niet dusdanig om in tranentuiterij te vervallen waar een lokale beek van zou kunnen overstromen. Des maandag godbetert curryworst mit pommes for free: dé perfecte dag dus voor Ollanders dunkt me aangezien die van haute cuisine evenveel kaas hebben gegeten als Carlo de Cavia.

    Line-uplinguistiek for tha hardhoofden die overwegen de tweede Perdolan in te nemen na slechts 2 halfvoldragen alinea´s- Proost by the way. Een dertigtal snollen dingen naar de geldscheinen die men bij zich draagt gemiddeld leek me. Een handvol me bekend uit Duitsche clubgebeuren, nog een paar al wel ´ns gespot nabij Darmstadt, zelfs 2 moppies uit Velbert enzo waarvan 1 me hartstochtelijk verwelkomde alsof ´k Paulus de Prijsbeer was die haar een net in de loterij gewonnen koelkast-driepviescombi zou overhandigen. Tut mir leid Melissa zoals de spijker zich in Bargen noemt doch ik ga niet 250% meer betalen dan voorheen per clubeenheid, laat staan dat ´k überhaupt een koelcombiding meegesleurd had. Wel een geinig mokkel voorts en de locals waren dusdanig lovend over haar dat ´k die gozers al meteen collectief als sneltevreden kalk- oenen kon catalogeren...Op eigen houtje dus maar qua eventuele damesselectie want als ze die al superdeluxe vonden waren de rapen dusdanig gaar qua expectatielevel dat ze dusdanig overgaar waren dat men er de ganse voorvermelde quarantaine de lokale toiletpotten diarreegwiijs mee kon teisteren. Qua dames dus een zooi ongeregeld met wat sillietantes dabei, 2 chokomausen waaronder eentje uit Sixsens somtijds qua egelexotisme. Verkijk u niet op de gephotoshopte kiekjes op de homepage, het is doorgaans wat minder strak en somtijds volumineuzer op de buik- ende bilpartij en minder voluptueus qua Theo de Tietentuin. Doch allesbeschouwd een line-up die men met het hogere echelon in Duitsland kan vergelijken, genre Sharks dus qua looks.

    Sessionistas gebundeld in Georg Gecomprimeerd-stijl omdat het andersmatig een extra posting zou vergen en dat is Danny Dubbelop.

    Fjola: Albanees stofzuigertype met een geile smoelpartij en voorts vortige praat somtijds. Een leuk mokkel dus om erbijtehebben in verscheidene omstandigheden. Ze vond me maar een vreemde eend in de bijt doch ik beet van me af dat zij ook niet dertiensdozijns leek temidden deze lichtekooienafdeling. Egal, vlotte start dus en voorts zei ze me plechtig dat blowjobs haar voorkeur wegdroegen. Nietsontziend riposteerde ik dat ze me am Arsch lecken könnte mit dem Blödsinn en zich die promopraatjes kon opsparen voor de eerste de beste vlegel die er verfomfaaid uitzag. De sfeer was dus opperbest en ook de kamergang bleek een halvelings schot in de roos wat me beviel. Kus van de juffrouw en een bank vooruit op de tandem wat maakt dat zij de kopbeurten mocht vervolbrengen de rest van windoprit. Kan men zich geen buil aan vallen dit lichtgestoord mokkel. Doorheen de ganse 2 verblijven bleef ze uitermate aardig tegen me, voorwaar geen makkie gezien m´n gebruikelijkheden. 45 minuten+ 60 minuten tijdens tweede bezoek. Ze deed erg ´dr best wat een tevredenheidsstempel oplevert die ´k haar dan ook gaarne overhandigde.

    Marina: Oosteuropese quasiveterane die al gans wat clubs doorzwommen heeft enzo. Degelijke allroundservice die niet van verkeerden huize is doch om nou superlatieven optediepen zou fel overtrokken zijn. Verdienstelijk en tevredenstellend doch het motto: einmal reicht is hier van toepassing. 30 minuten

    Luna: Italo-Duitse-mix me bekend uit het Duitsche clubgebeuren en de enige snol die de grens had overgestoken wie ik ook aan hoger tarief wenstte te verblijden met m´n centencollectie. Een plaatje en mits wat tegengas ook interessant enzo. Leuk relatief bloedmooi mokkel die het niet onder de markt heeft met het bedienen des klanten in Cleo...An topservice schurkend level dat generlei verveelt en dan ook wat dukaten waard is. 60 minuten en voorts gaf ze me nog een paar keer een beuk in m´n ribbenkastje tijdens toevallige passages doorheen de dag. Appreciatie doet ook de gevoellozen deugd. Ik mepte dan maar haar gestilleerde Frisur een paar keer met de glimlach uit het geprevaleerde model als eerbetoon en tengevolge was het een hartelijke connectie tussendoor wat al die vreemde Zwitserse vlerken die ´dr probeerden aftevangen tussen sessies uitermate verbaasde...

    Zo, veul meer werd er tenminste door ss niet geneukt in dit oord en tengevolge ben ´k stilaan uitgezongen qua riedelarei. Na al dit overzichtelijk tikwerk onder invloed van bruisend warmefonteinwater ben ´k wel toe aan een biertje om te ontstressen. Dat doe ik volgaarne met muzikale omlijsting van Joey Cape: to all my friends in acoustische vormgeving. Prosit!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  2. Onderstaande 11 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 juli 2021),Bluebear (24 september 2021),dirty Hairy (30 juli 2021),hasta la pasta (21 juli 2021),Kwakje (24 september 2021),mentholbear (21 juli 2021),pret (21 juli 2021),Shakir (20 juli 2021),snaal88 (21 juli 2021),Ties85 (24 september 2021),WANDELAAR5 (20 juli 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:56
    Berichten
    3.074
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.532 in 1.810 posts

    Standaard

    Woensdag 15 september de dag na het bezoek aan globe deze club bezocht. Ook een club met veel mooie dames op de website. We wouden buiten Globe nog een andere club bezoeken en het was cleoclub of Freubad https://www.freubad.ch (in cleoclub waren meer mooie dames op de website en de prijzen iets lager).

    https://www.cleoclub.ch/web/list/all

    Pand zit ook al in een niet fraai uitziend bedrijfspand. Het heeft geen enkele uitstraling. Na het betreden van de trap kwamen we bij de receptie. Daar werden we wat onprofessioneel maar uiterst vriendelijk ontvangen. We waren er voor 13.00 en dan is de entree 100 inclusief 1 half uur kamer. Je werd op een lijst gezet waarop stond dat je nog een kamer te goed had. Er werd ons uitgelegd dat je verdere kamers moest af te reken bij de receptie voor je na de kamer gaat. Wat dan als je nog net weet hoe lang je wilt blijven. Je rekent alleen het eerste half uur af en de rest bij terug komst. Een half uur kameren is hier 120 wat 20 goedkoper is dan in globe.

    We waren in Globe al gewaarschuwd door een gast dat de club wat klein is. De club heeft een niet al te groot buitengedeelte waar een hotwirlpool stond die buiten gebruik is en wat overdekte knusse zit hoeken en en klein terras. Het buitengedeelte had iets aandoenlijks. De bar binnen was inderdaad niet groot en er is ook een klein restaurant waar de hele dag dezelfde gerechten staan. Een niet al te uitgebreide keuze. Je dient niet alleen het eten maar ook het drinken zelf te pakken. De bar en het restaurant zijn erg donker en smaakloos ingericht. In deze club is een aparte rokersruimte in andere clubs in Zwitserland werd gewoon overal binnen gerookt. Voor Alcoholische dranken moet je betalen. Verder is er nog een Turks stoombad, Sauna en Whirlpool binnen.

    Er waren over de hele dag aardig wat dames. Veelal een beetje zelfde types als in Globe. Bijna allemaal slank, westerse afkomst de meeste knap genoeg om momenteel in de saunaclubs in NRW boven 95% van de dames in de clubs uit te steken. Zag er 1 donkere dame. De meeste dames zaten er echter wat ongeïnspireerd bij. Veel dames namen geen initiatief tot een praatje. Maakte je een praatje dan kwam al heel snel de vraag of je mee naar de kamer ging. Had een kamer gemaakt met een mooie dame, Aida. Was aardig maar bij lang niet zoals in globe. Ze zei in globe te hebben gewerkt. Ze had er de looks voor maar voor een proef weekje dan zeker waarna ze vast de deur is gewezen. Kamer bleef bij een half uurtje. Daarna had ik geen zin meer door de ervaring en hoe lusteloos de dames er bij hingen.

    We kregen een beetje het idee dat deze club een soort van acapulco van Zwitserland is maar dat voor maar 20 per half uur minder. Dit was ook te zien aan de clientèle. Druk was het overigens niet, denk dat de verhouding ongeveer 1/1 waren en er waren zo'n 30 dames. 's Avonds was er op bestelling klaar gemaakte pizza en je kreeg 1 biertje bij de entree prijs. De meeste hadden geen echte top kamer maar ook weer geen echt slechte. Dus hebben de meeste hebben het ook bij 1 kamer gelaten.

    We hebben het wel heel gezellig gehad en vaak buiten gezeten en van de welness gebruik gemaakt. Ze adverteerden met alle wedstrijden op TV maar uit eindelijk bleek er maar 1 TV. Geen probleem want er was verder toch niemand geinteresseerd maar de wedstrijd van ajax was niet te vinden. Pas tegen het einde van de avond zag ik dat een dame van dichtbij toch wel erg aantrekkelijk was maar omdat ze bezet was het er niet meer van gekomen, misschien maar beter ook want kreeg niet dat het service niveau in deze club hoog genoeg lag veer de gevraagde prijzen.

    Ik zou hier in ieder geval niet meer heen gaan.

  4. Onderstaande 16 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 september 2021),envert (20 september 2021),hasta la pasta (20 september 2021),Healthylover (24 september 2021),Jooploop (20 september 2021),Kwant (19 september 2021),mechelen (19 september 2021),mentholbear (20 september 2021),nick n. (24 september 2021),noglangnietuitgewandeld (20 september 2021),pret (20 september 2021),Scrotum (30 september 2021),Shakir (19 september 2021),Ties85 (24 september 2021),WANDELAAR5 (19 september 2021),Wijze grijze (19 september 2021)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    3 mei 2024 @ 16:15
    Berichten
    752
    Discussies
    109
    Thanks
    1.603
    Thanked
    1.890 in 442 posts

    Standaard

    Op de site ziet het de club en vooral de dames beter uit als wat hier momenteel in de buurt aan saunaclub aanbod is.
    Maar goed een site kan altijd misleidend zijn, natuurlijk gelukkig hebben we de verslagen hier nog.
    I just don't give a fuck

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

  FKK Artemis 468*60