Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 150

Discussie: IJsberengeklets

  1. #126
    Geregistreerd
    15 april 2015
    Last Online
    26 maart 2022 @ 10:21
    Locatie
    schiedam
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 10 posts

    Standaard

    Kan iemand mij verklappen wat nou het echte doel van de overheid is mbt het sluiten van ramen?

  2. #127
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Vier Amsterdammers cel in voor prostitueren meisjes
    De Amsterdamse rechtbank heeft vandaag vier Amsterdammers veroordeeld tot gevangenisstraffen van twee tot drie jaar wegens, ondermeer, het prostitueren van minderjarige meisjes. Lees meer

  3. #128
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Prostituees bezetten panden op Wallen vanwege sluiting ramen
    Sekswerkers spannen een kort geding aan tegen de gemeente Amsterdam vanwege de tijdelijke sluiting van achttien raambordelen op de Wallen. Lees meer

  4. #129
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard 'De gemeente slaat door in bestrijding gedwongen prostitutie'

    'De gemeente slaat door in bestrijding gedwongen prostitutie'
    De gemeente Amsterdam strijdt tegen gedwongen prostitutie, uitbuiting en de afhankelijkheid van prostituees van verhuurders, maar daarin slaat de gemeente te ver door, zegt Klaas de Weerd, voorzitter van het Samenwerkend Overleg Raamexploitanten. Lees meer

  5. #130
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard Coalitiepartijen willen dat gemeente stopt met opkopen van ramen op de Wallen

    Coalitiepartijen willen dat gemeente stopt met opkopen van ramen op de Wallen
    Coalitiepartijen D66, VVD en SP willen dat de gemeente stopt met het opkopen van ramen op de Wallen. In het kader van het project 1012 zou de gemeente nog 83 ramen opkopen, maar dat is volgens de drie partijen die samen het college vormen 'niet meer te verantwoorden'. Lees meer

  6. #131
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard Investeringsmaatschappij 1012inc lijkt er toch te komen

    Investeringsmaatschappij 1012inc lijkt er toch te komen
    1012 Inc, de investeringsmaatschappij die prostitutiepanden op de Wallen moet gaan beheren en opkopen, lijkt er na veel vertraging toch te gaan komen. Lees meer

  7. #132
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard Coalitie definitief tegen verdere sluiting ramen op de Wallen

    Coalitie definitief tegen verdere sluiting ramen op de Wallen
    Een meerderheid in de gemeenteraad van D66, VVD en SP wil definitief stoppen met het sluiten van ramen op de Wallen. Lees meer

  8. #133
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Amsterdam heeft eind vorig jaar acht massagesalons gesloten. Nog eens acht andere salons hebben te horen gekregen dat ze moeten sluiten. In de massagesalons zijn sporen aangetroffen die een mogelijke aanwijzing zijn voor prostitutie. .................. http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterda...gesalons.dhtml

  9. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 mei 2016)

  10. #134
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 13:28
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Aanwijzingen voor sex misschien. Aziatische dames hebben ook zo hun behoeften. Aantonen prostitutie is gecompliceerd, dus ik ben benieuwd hoe dit machtsvertoon verder verloopt.

  11. Onderstaande leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 mei 2016)

  12. #135
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Dit meen je serieus? Er is sperma gevonden, punt uit. Duidelijke zaak, sluiten die hap. Aziatische dames met behoeften doen het natuurlijk niet in de zaak waar ze werken. Hoe dit afloopt? Net zoals al die zaken ervoor. De zaak wordt gesloten, eigenaars krijgen een veroordeling en gaan op de zwarte lijst. Dames indien illegaal gaan het land uit en voor hun 10 anderen en het begint weer van voren af aan. Dweilen met de kraan open heet dat.

  13. Onderstaande leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 mei 2016)

  14. #136
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Onlangs weer eens een kijkje genomen op de Wallen. De aftakeling gaat gewoon verder. De Goldbergersteeg die 8 kamers had als ik mij goed herinner is afgesloten. In de Bethlehemsteeg (de steeg naar La Vie) zijn nog maar twee kamers over en is de rest nu een broodjeszaak o.i.d. De nauwste steeg van Amsterdam, de Trompettersteeg is nog maar voor de helft in gebruik. De kamers op de hoek van de St Annenstraat en de Sint Annendwarsstraat zijn ingericht als peeskamers maar dan zonder dames. Het moet iets artistieks voorstellen denk ik. Verder zag ik nog steeds verschillende oudgedienden, dames die er al jaren werken en toch weer terugkomen.

  15. Onderstaande leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 mei 2016)

  16. #137
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    En dan te bedenken dat een jaar of 20-25 geleden met name de Trompettersteeg gevuld was met pareltjes... En in de St. Annenstraat bloedmooie blonde Nederlandse schatjes stonden...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  17. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 mei 2016)

  18. #138
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Wandelen in Amsterdam

    Op een doorweekte dag even op verkenning geweest op de Wallen. Het viel me de laatste jaren toch op dat er enorm veel leegstand is van ramen. Blijkbaar zet deze trend zich verder. Op de Oudezijds Voor en Achterburgwal stond 80% van de ramen te huur en dus leeg. Beetje zonde voor het uitzicht en de sfeer. In de zij-steegjes toch ook nog wat leegstand te zien , maar minder. In café The Old Sailer kwam ik even in gesprek met een Amsterdammer en hij kon geen duidelijk antwoord geven over de leegstand.

    Het Singel gebied ben ik niet geweest. Maar wel voor de eerste maal naar De Pijp ook gekend als Ruysdaelkade. Een buurt die ik tot nu toe altijd heb laten links liggen , waarschijnlijk omdat ze wat buiten het centrum ligt. Volgens mij toch zeker 30 min te voet vanaf het centraal station. Je kan vanaf het CS tram nr16 met Medisch Centrum als opschrift nemen en afstappen aan halte Ruysdaelstraat. Dan even via de brug de gracht over en je ziet rechts de ramen van de Ruysdaelkade. Er zijn ongeveer een 30-tal ramen. De panden zien er verzorgd uit. De bezetting is echt een mix van nationaliteiten : Nederlands , Oost-blok , Latina , Azia en Arabisch. Hier was elk raam gevuld tijdens de vroege namiddag. Men oog viel op een Aziatische dame : Patty. ( nr 131 mid.raam )

    Het werd een top-uurtje !

    ( zie recensie )
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  19. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    hugging_pall ( 9 september 2016),mechelen (29 juni 2016)

  20. #139
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    AMSTERDAM - Een prostituee is vannacht slachtoffer geworden van beroving in haar peeskamer. De dader gebruikte geweld, er is nog geen verdachte aangehouden......... http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...stituee__.html

  21. #140
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Vrijgzellenfeestje?

    Nu ik noodgedwongen in de trein zit en er eigenlijk achter kom dat ik inmiddels een grafhekel aan die dingen heb (how a man can change), maar eens een stukje als bezigheidstherapie. Getriggerd door het programmaatje van Lauren Verster – waarvan ik dus echt jaren heb gedacht dat het Venster was – waar ik eerder al een topicje over opende.

    De Wallen dus, waar de toeristen samenkomen, en waar hoerenlopers met een grote boog omheen lopen. Toevallig was ik daar afgelopen voorjaar weer eens voor een vrijgezellenfeestje, welke mij toch tot enige interessante inzichten bracht. Maar eerst een paar puntjes die DVP’s en beheerders duidelijk maakten in de reportage van Lauren. Ten eerste schijnt het zo te zijn dat veel dames geen Nederlandse klanten accepteren… met als reden (volgens de beheerder) dat ze dan echt moeten pijpen en neuken in plaats van de piemel tussen de benen enzo. Een raamdame stelde dat ze nog nooit echt seks had gehad met een klant. Grappig. Daarbuiten nog opmerkelijk hoe men zich op de schouder klopte over hoe moeilijk (veel eisen) het is voor dames om op de Wallen een kamertje te mogen huren. Op de wallen in ieder geval geen gedwongen prostitutie, dat dames zonder boekhouder of kamer van koophandel registratie dan elders terecht komen is kennelijk niet relevant. Misschien moet Lauren even naar die TED talk een Australische dvp kijken.

    Maar goed, mijn eigen ervaring van afgelopen jaar… op een zonnige, maar nog niet heel warme, dag in april of mei. Zoals gezegd een vrijgezellenfeestje van een bekende, maar niet dusdanig close dat ik bij de organisatie betrokken was. Wel tamelijk klassiek met zuipen en de Wallen als programma; dus geen steengrillen, karten, paintballen of wat dan ook waarna iedereen om 9 uur in de avond bekaf is en naar huis wil.

    In de vroege middag het “slachtoffer” ontvoerd en als een groep boeren kinkels naar de grote stad voor liederlijk vermaak. In eerste instantie vooral inbieren tot het gezelschap compleet was. Het eerste wat je opvalt als vrijgezellenfeestje op een zaterdagmiddag op de Wallen: “we zijn niet de enigen”. Ik schat dat zo een 80% van de mensen aanwezig een soortgelijke reden had (veelal Engels ook). Je prijst je dan gelukkig dat je niet in matchende t shirts of pakjes hoeft rond te lopen; alleen een klein dingetje voor de aanstaande afgeschrevene.

    Zo gedurende de dag en avond werd er veel gezopen, op een gegeven moment wat gegeten, en meer gezopen. Gezellig, maar ook prijzig. In het begin had ik al zoiets van “volgens mij zijn we goedkoper uit als we met zijn alle in een busje naar YY of PHG rijden, en krijgen we dan nog meer ook” (GT kom je immers niet in als groep). Achteraf ben ik daar wel zeker van. Uiteindelijk waren de kosten boven de 200E per persoon… en de hoeveelheid “erotische entertainment” was daarbij minimaal.

    Maar dat deel is natuurlijk wel het meest relevant voor dit forum. Voor een heimelijke hoerenloper zoals ik, is het eigenlijk wel wonderlijk om met een groep van 20+ gezonde Hollandse mannen de Wallen op te gaan… ik begin maar met de wonderlijkste uitspraak (tijdens het eten), waarbij iemand zich afvroeg “zou iemand van deze groep ooit naar de hoeren zijn geweest?”. Ik hield wijselijk mijn mond, maar mijn bek viel wel even open van verbazing toen de eerste twee reacties waren “ik denk het niet”. Over enkele verderop zittende gasten werd even getwijfeld (over mij natuurlijk niet; ik heb een heel braaf imago), maar het verhaal kwam snel ten einde met de terechte opmerking dat het in ieder geval onwaarschijnlijk was dat iemand het in deze setting zou toegeven. Het idee dat je met zo een grote groep bij elkaar zit, zonder ook maar 1 persoon te hebben die het wel eens gedaan had vond ik wel uitermate naïef.

    Als je dan echt tussen de sekswerkers terecht komt is het uitermate opvallend hoe in zichzelf dit soort groepen gekeerd zijn. Ik heb een beetje opgelet en eigenlijk zie je dit bij veel andere groepen ook. De dames achter de ramen of in de stripclubs zijn een soort van attracties die weinig interessant zijn in zichzelf, maar er vooral toe dienen om bij de interactie binnen de groep mannen iets te weeg te brengen. Dames worden weinig aangekeken, er worden dingen gezegd of gevraagd die binnen de groep kennelijk een betekenis hebben, maar voor de dames weinig relevant zijn, enz. Ook mijn metgezellen vonden dat een rondje door de smalle steegjes noodzakelijk was. Het viel me op dat de meesten echt van het “voor je kijken doorlopen” waren en kennelijk zelfs niet wilden kijken. Ook bij die ramen binnen bij La Vie en Rose werd er zonder opkijken snel doorgestampt. Hier heb ik mezelf nog bijna weggeven, door een Roemeentje dat “Ma!” riep en een opvallend aanlokelijke combinatie van glimlach en knipoog tentoonstelde. Voor ik het door had waren mij de woorden “o, inima mea!” ontvallen, de verbaasde reactie kon ik niet verstaan omdat ik inmiddels te ver weg was. Gelukkig waren de twee metgezellen voor en achter me geconcentreerd aan het “voor je kijken doorlopen” en hadden ze deze korte interactie niet opgemerkt. Omdat we toch op het forum voor hoerenlopers zitten, zal ik wel even vermelden dat ik de line up de Wallen helemaal niet slecht vond. Best veel mooie meiden, al zijn de meesten wel een beetje “overgeproduceerd” (zoals in YY, Palace, GT). Ook opvallend dat de meesten er goed in bedreven zijn om in een fractie van een seconde – met knipoog, glimlach of wat dan ook – zich tamelijk interessant te maken. Ik had daarnaast overigens wel het idee “wie wil hier in godsnaam werken”, want ook in de kleine steegjes is 90% alleen aapjes aan het kijken. Buiten de eerder genoemde mannelijke vrijgezellenfeestjes die vooral met elkaar bezig zijn, is zo een 30% van de mensen daar vrouwelijk… en dan bedoel ik niet om te werken, maar om aan te gapen.

    Maar goed, Jantje ging trouwen en dan ga je niet echt naar de hoeren (niet als je een gezonde Hollandse jongen bent ten minste). Het plan van de Banenbar werd naar later verschoven en uiteindelijk afgelast, maar we gingen wel een stripclubje in. Ook hier duidelijk dat die strippers alleen indirect interessant waren en zelfs toen het slachtoffer op de bar werd getrokken, was ie meer vooral met ons bezig.. terwijl die dames wat aan hem frummelden zonder er bij betrokken te raken. Dames waren niet lelijk en naakt, maar niet heel waarschijnlijk dat ik ze in een saunaclub zou boeken. Na 1 of 2 biertjes waren we weer pleite, het verplichte erotische avontuur was gedaan. Geen van de anderen heeft ook maar een dame aangekeken… al had ik zelf nog wel een leuk praatje met een Engelsman van middelbare leeftijd en een olijk blondje. We stonden in de rij voor de plee te wachten; het leek er op dat ze niet echt gewend was om normale gesprekjes te voeren (al was ze zeker niet onwelwillend).

    Ik kan niet anders zeggen dat je in de gemiddelde saunaclub voor 60 euro pp net zo goed kan eten en zuipen en het erotische vermaak zal (zelfs als je niet naar de kamer gaat) waarschijnlijk groter zijn. Je hoeft alleen maar tegen de juiste dame te vertellen dat “die kerel gaat trouwen”. Uiteindelijk heb ik een bijzonder gezellige middag en avond gehad, waarbij ik van binnen hoofdschuddend heb aanschouwd hoe het er op de Wallen (en ook bij mijn vrienden en kenissen) aan toe gaat. Hoernlopen voor mensen die eigenlijk niet wille hoerenlopen.

    Om maar even een signature van een gewaardeerde collega te lenen: op de Wallen ben ik al lang uitgewandeld!

  22. Onderstaande 15 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 september 2016),Borealis ( 9 september 2016),De Shyman ( 9 september 2016),Elmo3108 ( 9 september 2016),forgetskinnyletsgetfatty (17 september 2016),hasta la pasta (17 september 2016),kempie ( 9 september 2016),Knabbel ( 9 september 2016),Laatbloeier (11 september 2016),noglangnietuitgewandeld ( 9 september 2016),rob45 (11 september 2016),Snor ( 9 september 2016),Wentelt Eefje ( 9 september 2016),Wijze grijze (24 maart 2019),yylover ( 9 september 2016)

  23. #141
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag 'Prostituees Wallen zijn fotograferende voorbijgangers zat'

    Prostituees op de Amsterdamse Wallen zijn het zat constant door voorbijgangers op de foto te worden gezet. Dat zegt de belangenorganisatie voor sekswerkers Proud tegen RTL Nieuws.

    Volgens Yvette Luhrs, van Proud, beschouwen veel toeristen prostituees als derderangsburgers. "Aan de lopende band worden er foto's gemaakt. Sommigen doen dat heel opzichtig met een grote camera. Dan kun je als sekswerker nog wegduiken, maar veel toeristen doen het sneaky met hun mobiel."

    De foto's kunnen het leven van de vrouwen in gevaar brengen, zegt Luhrs. "Er werken veel niet-Nederlandse vrouwen die nog niet uit de kast zijn en graag anoniem willen blijven. In hun land kan prostitutie strafbaar zijn. In sommige gemeenschappen zijn vrouwen hun lijf en hun leven niet meer zeker als dit bekend wordt", zegt de belangenbehartiger tegen RTL.

    Het plaatsen van verbodsborden zou volgens Luhrs een oplossing kunnen zijn. Er hangen op dit moment stickers, maar die worden genegeerd. Ook zou de gemeente Amsterdam meer moeten handhaven, door toeristen er actiever op te wijzen dat fotograferen niet is toegestaan.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  24. #142
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Prostituees op de Amsterdamse Wallen zijn het zat constant door voorbijgangers op de foto te worden gezet. Dat zegt de belangenorganisatie voor sekswerkers Proud tegen RTL Nieuws.

    Volgens Yvette Luhrs, van Proud, beschouwen veel toeristen prostituees als derderangsburgers. "Aan de lopende band worden er foto's gemaakt. Sommigen doen dat heel opzichtig met een grote camera. Dan kun je als sekswerker nog wegduiken, maar veel toeristen doen het sneaky met hun mobiel."

    De foto's kunnen het leven van de vrouwen in gevaar brengen, zegt Luhrs. "Er werken veel niet-Nederlandse vrouwen die nog niet uit de kast zijn en graag anoniem willen blijven. In hun land kan prostitutie strafbaar zijn. In sommige gemeenschappen zijn vrouwen hun lijf en hun leven niet meer zeker als dit bekend wordt", zegt de belangenbehartiger tegen RTL.

    Het plaatsen van verbodsborden zou volgens Luhrs een oplossing kunnen zijn. Er hangen op dit moment stickers, maar die worden genegeerd. Ook zou de gemeente Amsterdam meer moeten handhaven, door toeristen er actiever op te wijzen dat fotograferen niet is toegestaan.
    openbare weg
    Waarom zou je daar geen foto's mogen maken
    Als een wout iemand bijna dood slaat daar worden ook foto's van gemaakt
    Dan moeten ze in een Saunaclub gaan werken
    Daar worden geen foto's gemaakt als je geluk hebt
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  25. #143
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    openbare weg
    Waarom zou je daar geen foto's mogen maken
    Als een wout iemand bijna dood slaat daar worden ook foto's van gemaakt
    Dan moeten ze in een Saunaclub gaan werken
    Daar worden geen foto's gemaakt als je geluk hebt
    nou piet ik heb toch foto's gezien dat jij in actie was in een openbaren ruimte in een sauna club vederen details zou ik weg laten anders krijg ik van willem op de kop

  26. #144
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  27. #145
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  28. #146
    Geregistreerd
    3 juni 2019
    Last Online
    22 juni 2023 @ 18:16
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    I used to visit the wallen alot in the past. But its a tourist trap these days with the crowd and prices.
    I prefer Alkmaar the girls seem more willing and prices are lower.. and no big crowds.

  29. #147
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Sekswerkers op de Wallen zijn klaar om weer aan de slag te gaan
    De sekswerkers op de Amsterdamse Wallen kijken ernaar uit om woensdag weer aan de slag te gaan. Hygiëne staat voorop, hoewel dat voor de coronacrisis ook al van groot belang was.
    ... https://www.ad.nl/dossier-coronaviru...gaan~ac6a7d08/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  30. #148
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Er lopen wel wat Duitsers rond op de Wallen, maar veel toeristen zijn er nog niet. Het is afwachten voor de honderden raamprostituees in de Amsterdamse rosse buurt. Nu de coronamaatregelen voor sekswerkers zijn versoepeld, zit het merendeel van de dames alweer op hun stek. De klandizie moet nog komen.

    In de peeskamers gelden dezelfde hygiënevoorschriften die altijd al in acht werden genomen, zoals handen wassen en een condoom gebruiken, maar vanwege corona zijn er wel wat maatregelen bij gekomen, legt Felicia Anna van belangengroep Red Light United uit. Zo wacht de klant bij binnenkomst een vragenlijstje.

    Ook wordt afgesproken of er mondkapjes en latex handschoenen worden gedragen. Niets is verplicht. ,,Masseurs raken het hele lichaam aan, wij niet'', zegt Felicia lachend. ,,Wat wij wél aanraken is goed beschermd". Ze is blij weer te kunnen werken, al zal het wel even duren voor alles weer normaal is.
    ... https://www.ad.nl/buitenland/live-pr...aten~a89174d1/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  31. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 2 juli 2020)

  32. #149
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Corona-uitbraak in Amsterdamse stripclub
    In stripclub La Vie en Proost in de Amsterdamse Warmoesstraat heeft zich een flink aantal besmettingen voorgedaan. In elk geval tien personeelsleden en een bezoeker van de stripclub op de Wallen zijn positief getest, bevestigt een woordvoerder van de Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland aan De Telegraaf.

    De eigenaar zegt dat een van zijn klanten zich meldde nadat hij positief op het virus was getest. "Wij hebben daarna direct de zaak op slot gedaan en mensen opgeroepen om zich te testen."

    Daaruit bleek dus dat tien van de veertig werknemers besmet zijn geraakt. "Dat hadden wij niet verwacht, want we nemen de maatregelen netjes in acht. De mensen hebben gelukkig geen tot milde klachten."
    .... https://nos.nl/liveblog/2342917-mond...ronadoden.html
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  33. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 7 augustus 2020)

  34. #150
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 11:53
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.034
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    https://www.nu.nl/binnenland/6302365...en-werken.html

    Sekswerkers mogen vanaf komend weekend weer tot 6.00 uur werken in het Wallengebied.
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

  35. Onderstaande 4 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (22 februari 2024),pret (21 februari 2024),WANDELAAR5 (21 februari 2024),Wentelt Eefje (21 februari 2024)

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.