Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 274
  1. #51
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ook mj had het naar zin gehad met bianka vertelde hij...
    Ja, met Bianka had ik het naar me zin, maar dat is al weer een half jaar geleden. Gisteren had ik het naar me zin met Monika . Ik verwachtte een wachttijd van 30-60 min rond middernacht, maar het bleek in werkelijkheid zo'n 62 seconden te zijn . Eigenlijk had ik een klein brilletje op het oog, maar die komt de volgende keer wel aan de beurt.

  2. #52
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Je kan ook naar een goedkoper hotel gaan in Kaarst:

    Naar http://www.ch-hotel-kaarst.de/index....e&seite=zimmer
    Daar heb ik een nacht verbleven toen ik naar LR ging, 25€ geen ontbijt
    Of naar http://zimmer-apartment-duesseldorf....er-preise.html
    38€

    Beiden zijn op loopafstand van Living Room.
    Ze zijn misschien niet zo luxueus maar goed, daar kom je toch niet voor?

    Vazkor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    De verschillende prijsstijgingen hebben ook niet meegeholpen; zowel van club, maa ook het ISA. Vroeger was de keuze tussen Samya en LR een close call, nu mijn kortingskaartjes op zijn komt LR toch een stuk duurder uit (mede ook omdat de hotels in Kaarst ongeveer 2x zo duur zijn als wat je in Keulen kunt vinden).

    Qua centen maakt het uiteindelijk niet eens zo veel uit, maar van te voren weeg je het toch mee.

    Een weekendbezoek aan LR met 3 keer een uurtje kost inmiddels 114 euro meer dan Samya; dit was een jaar terug 10 euro meer.
    De zwarte wolf

  3. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (17 februari 2015),Tjeppah (15 februari 2015)

  4. #53
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ja, met Bianka had ik het naar me zin, maar dat is al weer een half jaar geleden. Gisteren had ik het naar me zin met Monika . Ik verwachtte een wachttijd van 30-60 min rond middernacht, maar het bleek in werkelijkheid zo'n 62 seconden te zijn . Eigenlijk had ik een klein brilletje op het oog, maar die komt de volgende keer wel aan de beurt.
    Die slanke die topless liep? Aisha, Roemeens e van 25 Ofzo. Heeft hiervoor in clubs in Frankfurt gewerkt, gisteren mee gekamerd en dat was prima.

  5. #54
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    Die slanke die topless liep? Aisha, Roemeens e van 25 Ofzo. Heeft hiervoor in clubs in Frankfurt gewerkt, gisteren mee gekamerd en dat was prima.
    inderdaad een toppertje.

    Niet alleen bloedmooi en erg aardig, maar ook een topservice.
    Als je haar met respect behandeld, bezorgd ze je een topsessie.

    Herhalingsgevaar: 100%

  6. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (16 februari 2015)

  7. #55
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Je kan ook naar een goedkoper hotel gaan in Kaarst:

    Naar http://www.ch-hotel-kaarst.de/index....e&seite=zimmer
    Daar heb ik een nacht verbleven toen ik naar LR ging, 25€ geen ontbijt
    Of naar http://zimmer-apartment-duesseldorf....er-preise.html
    38€

    Beiden zijn op loopafstand van Living Room.
    Ze zijn misschien niet zo luxueus maar goed, daar kom je toch niet voor?

    Vazkor
    Ha, beiden meerdere keren verbleven. Gastehaus Habel is alleen bijna altijd vol (of ze willen geen hoerenlopers) en bij de bed en breakfast komt er noch "endreinigung" bij waardoor je zo weer tegen de 50 aan zit. Moeten afspreken wanneer je precies aankomt is ook minder.

  8. #56
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    - Waarom zou een hotel geen hoerenlopers wensen ? Makkelijkste mensen: slapen, evt. ontbij, en terug weg

    - € 15 reinigen, hallooooo nogal duur zeg.
    Pain is weakness leaving the brain !

  9. #57
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    - Waarom zou een hotel geen hoerenlopers wensen ? Makkelijkste mensen: slapen, evt. ontbij, en terug weg

    - € 15 reinigen, hallooooo nogal duur zeg.
    IK DENK dat ricadobannana de spiegel onder gespoten heb met zijn Sasja in plaats zijn bed volgekots

  10. #58
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Voor het eerst in mijn leven en 10 jarig bestaan als saunaclub bezoeker op 1 dag 2 clubs bezocht.
    Na een kort bezoekje aan Mondial eerder op de dag op de terugweg langs LR gegaan, waar een carnavalsfeest aan de gang was en de toko om 16:15 al afgeladen vol zat.
    Volgend jaar zorg ik wel dat ik er op tijd bij ben, heb er altijd een hekel aan om in een overvolle toko binnen te komen (ook bij gewoon uitgaan), ik zit liever aan de bar met alle tijd om de nieuwe dames die binnenkomen goed te kunnen bewonderen...
    Overigens liepen er behoorlijk wat mannen in hun carnavalskloffie rond, dat had ik ook nog nooit meegemaakt, misschien volgend jaar ook maar doen, aangezien het je een E25 kortingsbon voor een volgend bezoek op zou leveren
    Ook waren de meeste dames wat extra aangekleed, wat voor een welkome afwisseling zorgde.
    Door de drukte was het moeilijk om je top3 te boeken, aangezien de (in mijn ogen) grootste stunners vaak al uren bij 1 man hingen, om vervolgens ook lang op de sleutel te wachten en naar boven te verdwijnen.
    Uiteindelijk me rond 20:00 maar door Daria mee naar de kamer laten sleuren, die wel wist hoe ze smurrie uit mijn tokus moest krijgen...
    Nadeel is wel dat er de hele dag enkel carnavalsmuziek werd gedraaid.
    Maar goed, met voldoende bekende maten en zelfs later op de avond nog gratis cocktails, zijn er ergere plekken om je te bevinden.
    Later op de avond ook ff langs de sauna gegaan, wat daar aan de hand was weet ik niet, maar een grapjas had het nodig gevonden om ff wat water op de kachel te smijten.
    En niet alleen op de kachel, je gleed uit omdat het water over de hele vloer stond, op de muren zat en zelfs van het plafond afdroop.
    Toen ik naar binnen liep, renden er andere mannen gillend de sauna uit, waar de damp van hun lichaam afwalmde.
    Hele scenario deed me nog het meeste denken aan de Jordaanse piloot die afgelopen maand door de IS werd geflambeerd.
    Had in elk geval nog nooit zo'n hete sauna gezien...
    Grote opkomst van mannen, maar in verhouding toch ook voldoende dames aanwezig.
    Eten overdag erg goed, helaas vanaf 18:00 enkel 'Duitse kost' op het menu, nog een reden om op tijd te komen met zulke feestjes.
    Helaas zie ik afgezien van Haus Panthera (waar ik mijn optische smaak niet tref) geen clubs die maandag ook een verkleedfeestje houden, dus het wordt weer een paar dagen thuis de hand aan mezelf slaan.

  11. Onderstaande 7 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 februari 2015),Badslippers (16 februari 2015),Banana Boi (15 februari 2015),Picasso 1 (15 februari 2015),rob45 (15 februari 2015),satanic surfer (16 februari 2015),Willi69 (15 februari 2015)

  12. #59
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Zaterdag 14-02

    Carneval EN Valentijn in één weekend, als er ooit een weekend was om te gaan clubben was het dit weekend wel.
    Zaterdag gewerkt tot een uur of 5, even SSS en in de auto naar Kaarst voor een avondje Living Room, alweer een tijdje terug dat ik daar voor het laatst was. Er was geen kamer meer vrij in het ISA hotel, dus geboekt in Sportforum, iets verder weg, maar verder lood om oud ijzer op het eerste gezicht. Ingecheckt, tas gedropped en uiteindelijk zat ik rond 8en omgebeerd aan het avondeten. Ik had wel even nodig om het eten te laten zakken en ondertussen zat ik de line-up te bewonderen en een metale wishlist te maken.

    Het nadeel van een wishlistje is altijd dat als het niet uitkomt alle vrouwen beschikbaar zijn en als je er klaar voor bent ze allemaal weg zijn. En zo geschiede.
    Ik wilde net naar beneden lopen om daar eens te kijken toen ik een bekend gezicht bij de ingang van de bar zag staan, eerst viel het kwartje niet, maar het was de Poolse barvrouw. Een tijdje terug werd ze me nog bijzonder nadrukkelijk aangeraden door een Duitse beer. Ik sprak haar aan en hoewel het vriendelijk was sloeg het gesprek vrij snel een beetje dood, zelf ben ik ook al niet de grootste ouwehoer in de bar maar het het advies in m'n achterhoofd heb ik toch gevraagd om een sleutel.

    Dana
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...highlight=dana
    Op de sleutelvraag reageerde ze toch met een hele leuke lach en ze had het ook zo geregeld. Toen ik vroeg naar (het gebrek aan) wachttijd lachte ze en zei met een grijns 'I'm not twenty, I make sure I don't need to wait'. Prima
    In de kamer sloeg het verre van dood, het zal ook aan mij liggen, maar daar is het veel meer ontspannen en hebben we voor en na genoeg praat over van alles en wat, clubs, werken en wat nog meer. Sex met Dana was simpelweg top, ze is lief en ontspannen maar geen GFE. Pijpen is ongekend, één van de betere ervaringen die ik heb gehad en een paar keer moeten afremmen om niet te snel weer buiten te staan. NMC in een paar standjes was ook uitstekend, ze weet wat ze doet en doet dat goed, na al dat orale voorwerk was het onmogelijk om het heel lang vol te houden, na 25 minuten condoom volgestort en het half uurtje even volgepraat.
    HHG 100%

    Aisha
    Nadat de pizza gezakt was kwam ik aan de bar terecht naast Aisha, Roemeense van een jaar of 25 met een brilletje, leuke meid om te zien met een mooi lijf, mooi in verhouding. Het was haar eerste week in LR en het beviel haar wel, voorheen een paar jaar gewerkt in de FKK's in Frankfurt, dus daarom zal ze er vast weinig moeite mee hebben om topless rond te lopen.
    Na een praatje aan de bar een sleutel laten halen en richting kamer gegaan, jammer genoeg kamer 6 (geloof ik) zonder raam maar met volle asbak, vrij ranzig als je zelf niet rookt. TZ, PZC en NMC, niet opvallend, maar gewoon een dikke prima. Klein minpuntje vond ik een beetje upsellen in de kamer, al was het ook weer niet echt storend, maar anaal zit schijnbaar wel in het pakket voor de liefhebber. Half uurtje op de kamer geweest, lieve meid, prima service.
    HHG 80%


    Na het kameren met Aisha zat ik nog in de bar met een biertje wat te ontspannen, eigenlijk was ik wel voldaan en zo rond half 3 liep de club ook voorzichtig aan leeg. Ik was wat bezig met m'n telefoon toen een blonde dame in de bank naast me vroeg ik of bij haar kwam zitten. Ik gaf aan niet meer van plan te zijn te kameren maar dat maakte voor haar niet uit. Het was gewoon een beetje gezelschap tegen de verveling. Uhuh.
    In ieder geval, ik raakt met haar in een leuk gesprek, eigenlijk niet echt presales, maar gewoon relaxed tegen elkaar aan zittend praten over van alles en nog wat. We zaten een klein half uurtje zo op de bank toen ze grijnzend op de bobbel in m'n boxer wees en vroeg of ze toch niet even voor een sleutel moest gaan. Ach, waarom ook niet.

    Alina
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ighlight=alina
    Alina is een mooie blonde Roemeense meid, 29 jaar zei ze geloof ik. Hoewel we niet aan presales hadden gedaan kreeg ik na de sleutelvraag wel gelijk een paar lekkere diepe zoenen en ook tijdens het wachten (om kwart over 3 waren alle kamers en kino's nog steeds bezet.....) zoende ze erop los. Daar kwam ook wel een nadeeltje naar voren, ik kon toch wel ruiken dat ze een pakje per dag rookt. We moesten heel even wachten voor de kamer op konden, maar nadat ik m'n badjas en boxer uit had gedaan en op bed wilde gaan liggen sprong ze letterlijk bovenop me. Dit was geen sex, dit leek meer op een aanranding, ook prima. Heftig en uitgebreid zoenend rolden we door het bed heen tot ze me op m'n rug duwde en aan een prima blowjob begon. Ik moest haar afremmen, duwde een condoom in haar handen en al zoenend en neukend rolden we weer door het bed heen tot ik na een paar standjes het laatste orgasme van de dag uit m'n tenen omhoog voelde komen. We bleven nog even verstrengeld liggen maar nu was het echt tijd om naar het hotel te gaan. Na het 'afkoppelen' was ik dolbij dat ik niet aan DATY was begonnen, tot Alina's verrassing konden we aan het condoom zien dat haar periode een paar dagen eerder was begonnen dan verwacht.
    HHG 100%, tenminste, zonder rode vlag en na een kauwgompje.

    Na het douchen richting hotel, goed 4 uur lag ik plat, even een goede nacht maken en morgen een dagje GT.

  13. Onderstaande 9 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (16 februari 2015),Ascari (16 februari 2015),Badslippers (16 februari 2015),Bosco (16 februari 2015),gignnl (16 februari 2015),licky luke (15 februari 2015),Megaboob (16 februari 2015),satanic surfer (16 februari 2015),Willi69 (16 februari 2015)

  14. #60
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    De Lemierse Inquisitie

    Na een korte nachtrust direct een inquisitie van de hotelier over mijn verblijf en discussie of ik om half 11 nog goede morgen mocht zeggen; ik vond van wel. Mijn collega was al naar huis wist de zichzelf goed informerende hotelier te melden. Zat er niets anders op dan om van het hotel naar de auto te lopen. Dat wij inmiddels kunnen liegen als Roemeentjes daar was de beste man niet tegen opgewassen. Hasta la Pasta belde me op moment dat ik de toko verliet en kon mij wel even ophalen om me bij mijn auto te brengen, super! Terwijl de zon mijn voorruit al wat ontdooide liepen we nog even de opties die we voor vandaag hadden na. Yin Yang zou pas om 13:00 open gaan. Alles rondom Dortmund zoals LuLo of Neby was met 180km op de kaart toch iets te gortig. Middagje in Samya werd hem ook niet, Babylon beidde geen zin in. Met een gezonde trek naar eerst een fatsoenlijk ontbijt werd de navigatie richting Kaarst gezet. “Goede keuze!”, kreeg ik nog per sms van ons inmiddels ex-jarige job, die helaas niet meer aanschoof.

    Koers naar Kaarst. Werd voor de deur al opgewacht en kon de voiture recht voor de deur parkeren. Niet voorbereid had ik geen kortingskaartjes bij me en zo lapten we beiden 60 flappen alvorens we aan het ontbijt mochten deelnemen. Ondanks dat we beide zeiden bekend te zijn werd ons nog eens duidelijk gemaakt hoe het prijsbeleid zat. Omgekleed en boven wat roerend ei besteld. De vroege dames gepasseerd en Andrea (ex-HP) afgewimpeld en op zoek naar een koffie en een sigaret.

    De badslippers zoektocht

    Ik zat duidelijk in een iets lager tempo deze dag dan mijn maat dat was te merken. Kwam later aan in Kaarst. Hij was al ijsbeer en ik had mijn jas nog aan. Dat had nog wel een reden; namelijk de badslippers zoektocht. In een party zo’n maand of twee terug was ik gaan douchen alvorens een kamer met Patty. Zij wachtte aan het einde van de gang in kamer 15 en ik ging nog even douchen bij de blauwe geblokte douches. Een vriendelijke jongeman met klepstomaniche inslag, kon zijn driften niet in bedwang houden en moest mij mijn geliefde badslippers ontvreemden. Ter plets verbijsterd, ontdaan, maar vooral rouwend moest ik de keuze maken. Liet ik de dame alleen op kamer terwijl dit langzaam in de papieren liep, de andere optie was om een stel badslippers van $4 te laten lopen. Ik vind wel weer nieuwe dacht ik toen ik in een setje wat verwaarloost als een gebruikte snol op de grond achter gelaten was; nat, vies en eenzaam in de douche tegenover de kino. Krokodillen tranen rollend over de wangen verman ik mijzelf, elke stap voelde vreemd op deze niet vertrouwde slippers. Ik sloeg een zucht, wreef de tranen uit mijn ogen, trok mijn schouders op en probeerde mijzelf te vermannen terwijl ik de deur opende en daar al een naakte, smachtende Patty op bed aantrof.

    Het verlies van mijn badslippers heeft mij moeten doen clubben op 3e-rangs uitgewoonde stappers. Ik zal ze dan wel moeten vervangen, maar ben er nog niet emotioneel klaar voor. Deze ochtend toen we om even over het middaguur aan de klingel hingen bij dit welness-oort ontsprong er dus een sprankje hoop. Hoop dat ik mijn lieve vertrouwde badslippers weer zou vinden.

    Miss IJsbeer

    Bon. Sauna gepakt, even buiten afkoelen en daar komen we binnen staat daar plots een banaan in de gang, vergezeld door een immers vriendelijke dhr. N. Even handjes geschud en boven een drankje gaan pakken. Het schijnt in andere delen van het land wat vreemd over te komen als je het schuim van je cappuccino met een lepel naar binnen werkt. Och heb daar dan maling aan en haalde een 2e kop en deed het gewoon weer. Ondanks alle koffie was ik nog niet wakker, want ik was zo werd me verteld gewoon langs Miss IJbeer 2014 gelopen. Zonder blikken of blozen. Ik herkende haar natuurlijk niet als ex-blondine. Schichtig kwam ze later om het hoekje zetten, stapje voor stapje onschuldig ogend zich langzaam op haar doel af. Haar prooi, mijn maat. Plots zat ze boven op hem. Ze gooide zoveel charmes in de strijd dat na 40 seconden er ofwel op de bankjes tussen ons een schouwspel zou ontstaan ofwel een sleutel gingen halen. Gelukkig gebeurde dat laatste. Dat duurde nog een aanzienlijke dat we even dachten dat er na de kamer nog wel 3 keer entree besteld moest worden.

    De Becks Gold liet ik me goed smaken en de middag verstreek rustig terwijl iedereen dan ook zijn kamertjes maakte. Zelf was er nog niet echt goesting. Een wulpse Roemeense meende achter ons op de bank te moeten zitten, waarbij wij de bank naar voren wilde schuiven zodat ze er achter kon zitten. Ze wilde er uiteindelijk gewoon tussen in zitten. Eenmaal zittend, claimde ze haar plek. “Dit is mijn plek”, gaf ze mijn maat te kennen en moest hij dus plaats maken. Langzaam werd een poging gewaagd dit beertje te isoleren en te verschalken. Onrustig als dit roofdier was, verliet ze haar vaste plek vrij vaak waarbij snel een de-isolatie-poging gewaagd werd. Met beren werd dat nog wat met karige lachjes van de hand gedaan. Toen ik plek liet op vullen met een andere Roemeense kreeg deze een tirade in Roemeense taal, zodat ik alleen stiekem nog met haar kon spreken. Bang geworden voor de rondborstige furie die haar prooi weer diende in te pakken.

    De manier waarop de ene afdroop en de andere zo zeker was van een kamer, stond mij niets anders te doen wat een beertje dan het best kan doen. De bende de bende laten en op kamer gaan en wel met een derde meisje dat ik al kende. Zo had me ’s ochtends al geven een goede dag gekust. Ik liep langs haar we maakten een kort praatje. Misschien zie ik je straks. Je ziet me nu toch was mijn weerwoord. Misschien heb je straks wel zin om iets met mij te doen. Toen ik bleef staan en mijn wichelroede onder badjas al wat leven vertoonde, verbeterde ze. Of misschien heb je dat nu wel. “Da”. Was een woord wat ze begreep en ging een sleutel halen. Ik ging nog even douchen. Beneden kwam ik nog de afdropen Miss IJsbeer 2014 tegen. Ik verzekerde haar dat ze voor mij niet had hoeven afdruipen. Ze vertelde ongeveer wat er in het Roemeense gezegd werd en ik vertelde dat ik op kamer ging. Ze keek wat ontdaan. Maar niet de gene die naast me zat. “Ok. Dan kom je straks wel even opzoeken”. En met die woorden liepen we samen richting de wellness, waarbij mijn date al aankwam met een sleutel.

    Sessie 1: Het lachende derde meisje
    Elina (Roemeens)


    We kwamen terecht in de oude kino kamer 16, welke kamer prima zou dienen mocht buurvrouw Saskia eens een keer moeten uitwijken. Elina vroeg me welk bed we zouden gebruiken. Doe die grote maar dan hè. Deze knappe verschijning (in mijn ogen tenminste) klom op het bed en ontdeed zich van haar rode setje. Ze was zo mooi als vorige keer. Iets onrustiger waardoor ik niet zelf de leiding nam, maar aan haar overliet en toen ware we binnen 25 minuten klaar. Iets waar ik voor gewaarschuwd was, maar de afgelopen keer niet gebeurde maar dit keer iets te veel overmaak was het pula opschuren en poetsen. Een beetje de reden dat ik altijd al een paar minuten kamer tijd vergooi het eerst douchen, zodat het zichtbaar is dat je fris bent. Voor de rest, voor een koude boeking; ik liet haar binnen 30 seconden een sleutel halen op mijn initiatief, had ik niets te klagen. Kroop heerlijk tegen me aan, vriendinnetjes kussen en de rest van haar acrobatenkunsten zijn prima. De vorige keer toen we eerst wat langer om elkaar heen gedraaid hadden, werd een intiemere sessie. Een meisje wat ook eerst wat meer warm moet draaien dus

    Even gedoucht en mij gelijk mij de masseuse aangemeld of ze tijd voor me had. Mezelf laten verwennen met een stevige massage om de spieren goed los te maken. Saunaatje gepakt, buiten een sigaret gedaan en wezen chillen in het bubbelbad. In mijn eentje maar binnen de kortste keren zat het vol. Boven aangekomen was het roverrookhol stond het weer goed blauw. Zo erg blauw dat ik dacht dat de andere heren reeds gevlogen waren. Niets bleek minder waar, ze waren slechts in gehuld in nevel. Sigaret gedaan en me eens aan de avond gyros te goed gedaan.

    Nog steeds erg relaxt en de badjas wichelroede bleef een bekrompen levenloos hompje vlees waar moeilijk een puntje aan te zuigen viel. Ik haalde wat drinken bij de bar en draaide me om de woonkamer inkijkend. Niet direct door dat ik daarmee ook het jachtseizoen geopend had. Nog voor ik mij kon verplaatsen moest ik eerst Celina, Landiana, Victoria en nog twee dames, waarvan ik er een de naam vergeten ben en de ander niet gevraagd heb, afwimpelen. Jachtseizoen even gesloten en gewacht op Miss IJsbeer die ik onder bij de lockers al duidelijk gemaakt dat ze me mocht opzoeken. Ik had een mooi 2 zittertje uitgezocht om te keuvelen en maar ik kreeg bezoek van het banken-toe-eigende meisje. Een volhoudster is ze wel. Een mede-Hollander nog voorzien van een frisse adem, en zo heb ik mijn goede daad weer gedaan.

    Volgens weer bezoek van Anka, ziet er nog steeds gaar uit van de vorige dag en kruipt op schoot. Prachtige meid, alleen te veel recht toe recht aan op kamer, althans in Samya destijds. Wel pluspunten dat ze na een enkel half uurtje toen, me nog steeds kent. Ik twijfel aan een herkansing. Maar besluit dat 2 dagen clubben, ik toch echt een zekerheidje moet hebben waarvan ik weet dat ze niet zal teleurstellen. Anders werkt pula niet mee geeft hij intern door. Anka die bij me op de schoot kruipt is erg lief maar brengt weinig te weeg.

    Sessie 2: Bijna de hele dag gecockblocked door andere mutsen
    Claudia (Roemeens)


    Miss IJsbeer draait druk om de paal en danst er op haar manier op los. Anka is inmiddels verdwenen en zoals afgesproken komt ze het dan het plekje opvullen. Ze heeft het warm we gaan even buiten zitten. Ik kijk naar het voetbal. “Do you want to watch football?”, “No, sorry”. En ik focus mijn aandacht waar hij hoort. Zal snel zitten we nog wat onwennig te friemelen en moeten we even op een lijn komen. Ze lijkt wel verlegen en wat zenuwachtig. Maar dat gaat snel over. Ze gaat een sleutel halen en komt terug met de mededeling dat er 3 meiden voor ons wachten. Ze gaat terug naar de Theke om te zorgen dat ze ook een sleutel krijgt anders is hij weg. Ik ga nog even roken, douchen en raak daarna boven aan de trap in gesprek met een dame in een rood setje over haar schoenen. Ze loopt liever op lagere schoenen, als ik aangeef dat ze die hakken helemaal niet nodig heeft, aangezien ze groter dan mij is. Maar volgens het management is ze anders niet hoerig genoeg. En hoerig is wat mannen willen, dus sjah.

    Claudia komt spoedig met een sleutel en we dalen de trap weer af richting kamer 15. Even kijk ik nog de douche in waar ik mijn geliefde badslippers verloren ben, slik nog even en laat me leiden door dit prachtige schepsel. Dat door alle meisjes in de club met een schuin oog aangekeken wordt, maar door de heren op handen en voeten gedragen wordt. Ze is zo anders dan de andere meisjes. Ze heeft iets over zich, kan het niet plaatsen, maar ze voelt zo weggelopen uit zo’n oude Zweedse jeugdserie op tv. Zo’n mysterieus wezen waar je dan met verwondering bestudeerd. Een meisje maar van een ander soort dan wat er allemaal boven rond dartelend los gaan op It’s so lovely, when it’s sunny.

    Ik ben niet meer de makkelijkste en gaf dit zo’n half uurtje spelend met haar aan. Ze fluistert zachtjes in mijn oor “That’s ok. I like difficult” en met die worden weet ik dat ik in goede handen ben om mijn laatste eiwitten te laten ontgoochelen. We zijn iets over tijd en ik gaf haar aan hoe ik daar mee om ga (een 1 uur en kwartier is voor mij gewoon 1,5 uur). Ze lacht, dan hebben we geen haast laten we nog een sigaret doen. We vertellen nog wat anekdotes voordat ik dit anders-dan-andere meisje na afrekening bij de lockers laat gaan.

    Boven haal ik nog een Becks Gold. Drink hem half op voor de smaak, meer hoef ik niet. Het is klokslag 12 uur als ik me naar beneden begeef om me om te kleden. “Where you go. You must wait for the pizza, then eat pizda and fuck me, I wait all day for you!”. Ik grap er nog wat op los. Misschien dat mevrouw Larissa volgende keer wel een beurt krijgt. Gewoon voor de fun, misschien de volgende keer bij binnenkomst het jachtseizoen op haar openen in plaats van andersom. Het moet wel spannend blijven.

  15. Onderstaande 16 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 februari 2015),Badslippers (17 februari 2015),Big30 (17 februari 2015),biged (16 februari 2015),Bluebear (18 februari 2015),Bosco (16 februari 2015),Davedv (16 februari 2015),hasta la pasta (16 februari 2015),Kwakje (19 februari 2015),Mr Pussy (16 februari 2015),Oudebelg (16 februari 2015),satanic surfer (16 februari 2015),Sjeufke (16 februari 2015),Snor (16 februari 2015),Teiresas (17 februari 2015),Willi69 (16 februari 2015)

  16. #61
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 10:32
    Berichten
    140
    Discussies
    5
    Thanks
    17
    Thanked
    194 in 71 posts

    Standaard

    Voor het weekend nog in Living Room geweest en wat heb ik mij weer goed vermaakt. Ik vind het echt ongelooflijk dat de meiden zolang bij je blijven zitten terwijl zij toch wel door hebben of er kans op een kamergang is of niet. Wat ik mij afvraag is of dit gebruikelijk is of dat het uit verveling is want op deze manier word er natuurlijk niet veel verdiend door de meiden zeker als er kerels zijn die hier misbruik van maken. Weet iemand hoe dit zit en hoe je er het beste mee om kan gaan?

  17. #62
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Stromple Bekijk bericht
    Voor het weekend nog in Living Room geweest en wat heb ik mij weer goed vermaakt. Ik vind het echt ongelooflijk dat de meiden zolang bij je blijven zitten terwijl zij toch wel door hebben of er kans op een kamergang is of niet. Wat ik mij afvraag is of dit gebruikelijk is of dat het uit verveling is want op deze manier word er natuurlijk niet veel verdiend door de meiden zeker als er kerels zijn die hier misbruik van maken. Weet iemand hoe dit zit en hoe je er het beste mee om kan gaan?
    Er zijn er inderdaad die er misbruik van maken. Als jezelf vooraf duidelijk maakt of er een kamergang inzit of niet, valt je zelfs niks te verwijten. Dan is het eenvoudig het risico dat de meid inkoop neemt. Als je gewoon alles laat gebeuren en je laat je zelf er helemaal in gaan, sterk je de verwachtingen om een kamergang wel aan. Dus gewoon eerlijk zijn waar het op staat, zal je bij volgende bezoeken in je voordeel spelen.
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  18. Onderstaande leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg (16 februari 2015)

  19. #63
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleJoe Bekijk bericht
    Er zijn er inderdaad die er misbruik van maken. Als jezelf vooraf duidelijk maakt of er een kamergang inzit of niet, valt je zelfs niks te verwijten. Dan is het eenvoudig het risico dat de meid inkoop neemt. Als je gewoon alles laat gebeuren en je laat je zelf er helemaal in gaan, sterk je de verwachtingen om een kamergang wel aan. Dus gewoon eerlijk zijn waar het op staat, zal je bij volgende bezoeken in je voordeel spelen.
    Eens. Wees duidelijk in wat je wilt maak er geen misbruik van en sommige dames vinden het echt niet erg langer dan een uurtje (soms inderdaad uren) bij je te zitten wees dan ook aardig en ga niet een half uurtje met ze naar de kamer maar minimaal uurtje of liever een paar uur. De dame is je dan vaak extra erkentelijk en dat krijg je weer terug, vergeet niet ze zitten er ook gewoon om geld te verdienen dus respect voor de dames.

  20. #64
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Stromple Bekijk bericht
    Ik vind het echt ongelooflijk dat de meiden zolang bij je blijven zitten terwijl zij toch wel door hebben of er kans op een kamergang is of niet. [ . . . ] Weet iemand hoe dit zit en hoe je er het beste mee om kan gaan?
    Ik had dat zo'n twee weken geleden bij de hand. Miss Ijsbeer 2014 "Was back in town". Ze zag me en kroop langs me op een bank. Nou is zij niet de meest verbaal communicatieve. Dat maakt ze echter goed met haar non-verbale communicatie die vooral bestaat uit aan je oor bijten en in je oor blazen, geknuffel, geaai, gegraai, kortom erotiserend gedrag wat je niet onberoerd laat. Aangezien ik haar ken (en zij mij) is het niet nodig om direct af te kappen. In zo'n situatie hou ik wel enige distantie en ga haar niet volop de bek nemen en met mijn jatten aan haar bevallige lijfje graaien. Wat zij doet, moet zij weten. Een kwartiertje a twintig minuten bankhangen moet kunnen vind ik maar daarna geef ik wel aan of een kamergang er wel of niet in zit. In dit geval was het dus niet. Ze bleef nog 5 minuutjes hangen en ging toen op zoek naar een volgend slachtoffer.
    Conclusie, kwartiertje pre-salen moet bij elke dame kunnen echter dan vlieg je er niet vol in om te eindigen met: "Nee, ik ga niet met jou". Beetje teasen mag en daarna vind ik het wel zo fatsoenlijk om klare wijn te schenken

  21. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 februari 2015),Sjeufke (17 februari 2015),Wentelt Eefje (17 februari 2015)

  22. #65
    Geregistreerd
    5 juli 2014
    Last Online
    18 februari 2019 @ 15:22
    Berichten
    310
    Discussies
    10
    Thanks
    579
    Thanked
    269 in 130 posts

    Standaard

    Tja, presale discussie is hier wel eerder gevoerd, maar goed, nog ter aanvulling:

    Hoe lang een dame (die niet je "vaste" dame is) presales geeft, zal ook afhankelijk zijn van dag/tijdstip/drukte.
    Op een dinsdag zal een dame misschien soms best lang komen hangen en ouwehoeren omdat, mocht de beer in kwestie niet mee gaan kameren, de hierdoor gederfde opbrengst laag zal zijn, en voor haar is het misschien dan ook een soort van investering.

    Wanneer een dame ruikt dat potentiële klanten in de rij staan, zal ze het korter houden en sneller "vissen" of een kamergang erin zit.
    Maar goed, probleem voor de dame is soms wel dat, als ze denkt dat een beer wel over te halen is en ze inmiddels ze een kwartier bezig is, ze niet zo snel weg zal lopen omdat ze mogelijk inschat dat de beer wel met haar gaat kameren en dan twijfelt om de presale af te breken (maar dit zal dus alleen gebeuren als een beer misschien expres niet laat blijken wat hij wil om wat presales binnen te trekken).

    Daarom vind ik het zelf wel zo netjes om:
    -indien een dame tijdens het presalen indirect vraagt of een kamer erin zit, geef ik gewoon aan dat ik nu niet ga en /of
    -als een dame teveel lichaamscontact maakt tijdens het presalen zal ik hierin ook een afwijzende houding in aannemen als dit te ver gaat en als ik niet van plan ben met haar te gaan (niets doen en haar haar gang laten gaan is ook een vorm van doen in wezen)

    Maar als ik haar duidelijk heb gemaakt dat ik niet ga en ze blijft toch zitten of proberen, dan is dat haar probleem...
    Net zoals ze 2 uur met een beer gaat zitten praten en verder niks vraagt of doet...ze heeft zelf dan de verantwoordelijkheid om tijdig te polsen of een kamer er inzit, verbaal dan wel non verbaal...

    NB: (terug) zoenen vind ik in principe een verplichte kamergang...

    Maar goed, ieder zijn mening...

  23. Onderstaande 3 leden hebben CCR5d32 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 februari 2015),Badslippers (18 februari 2015),Picasso 1 (14 april 2015)

  24. #66
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:38
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    673
    Thanked
    1.497 in 601 posts

    Standaard

    Sinds een kleine 2 jaar weer eens deze club bezocht. Desondanks kreeg ik een hartelijke ontvangst en werd ik door haar herkend. Ze vroeg me waarom ik zo lang niet geweest was. Ik heb haar verteld wat hiervoor de reden was en ze bood alsnog haar excuses namens de club aan. Ik ga hier dan ook niet in op wat er eerder was voorgevallen. Ik kijk graag naar de toekomst en niet naar het verleden.
    De club ziet er nog steeds netjes en schoon uit. Het restaurant is nu binnen en was destijds buiten in de partytent.
    Het eten was okay, rode kool, aardappeltjes en hasjee. Volgens de kaart was er ook nog een pasta maar volgens de kok was dit er niet. Nagerecht flensjes met warme kersen, vanillesaus en slagroom. Het restaurant is niet heel groot maar het voldeed op deze maandag prima.
    Prima sessies gehad. Alleen 1 sessie was ik dacht op kamer 7 recht tegenover de balie bij de entree. Deze was bloedheet en zelf een open raam kon dit niet meer redden. Ik had een ervaring zoals voorheen in Samya bij de kamers op de begaande grond maar daar kan zelfs geen raam open.
    Bij het weggaan werd ik na mijn ervaringen gevraagd en met wie ik naar tevredenheid had gekamerd. Ze vroeg me ook naar het eten en ik vertelde haar het jammer te vinden dat er geen keuze was. Ze keek verbaast en vroeg me welke kok dit verteld had. Het moet op een misverstand berust zijn. Deze kok spreekt schijnbaar nauwelijks engels. Er waren namelijk gewoon 2 verschillende hoofdmaaltijden.
    Prijzen blijf ik pittig vinden 60 euro entree, kamers 50/100 maar deze prijzen gelden in wel meer clubs. Al met al een fijne clubdag gehad en ik ga hier nu weer vaker terugkomen. Mede door de goede kamergangen en de zeer aardige, correcte en mooie thekes.

  25. Onderstaande 6 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (17 maart 2015),Elmo3108 (22 februari 2015),hansdordt (22 februari 2015),KanariePiet (22 februari 2015),licky luke (23 februari 2015),molaar (22 februari 2015)

  26. #67
    Geregistreerd
    27 januari 2007
    Last Online
    21 april 2019 @ 15:20
    Berichten
    138
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    25 in 7 posts

    Standaard

    Hier vorige week dinsdag avond geweest. Weinig beren en 14 dames. Ziet er allemaal netjes uit, echter geen "sfeer". Alle dames waren volop aan het jagen. Dan komen alle exemplaren op je afgestormd, zitten op schoot etc. Ook degenen die je nu net niet aantrekkelijk vind. Een dame die ik wel zag zitten zat veel met andere dames in gesprek en die hielden het bankje waar ze op zat bezet...... Het wachten werd beloond. Er was plaats op het bankje. Er naast gaan zitten en gekletst. Kleine dame met mooie C-cup, blond haar en van alle aanwezigen de enige waar ik wel mee wilde kameren..... De dame wilde wel een vriendinnetje van haar meenemen en mij vermaken met een trio. De andere dame had voor mij echter totaal geen aantrekkingskracht. Dus dit afgeslagen. Leuke sessie op de kamer. Tongen deed ze met zo'n hoge / harde tong en lekker snel heen en weer hengelen.... (niet mijn stijl .). Druk moest er wel af en dat is achterlangs prima gelukt. Kamer met spiegel, dus ik kon mooi van de zijkant kijken hoe haar mooie borsten heen en weer wipten toen ik haar achterlangs nam en lekker lang bleef stoten..... Aftersales was matig. Droog doekje erop en snel van de kamer..... Dit bezoek voor mij was een opwarmertje voor mijn bezoek aan Yin Yang de dag erna.... Die dag zou veel beter worden dan deze sessie en Living Room. Ben er geweest. Ga niet meer terug....

  27. Onderstaande leden hebben ijsbeerrobin bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 1 maart 2015)

  28. #68
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Gisteravond was de sfeer ook wat lauw ondanks de pogingen van DJ Tonny om de boel muzikaal op te vrolijken. Natuurlijk werd er gedanst op de bar en waren er voldoende dames aanwezig om een plezierig avond te hebben maar toch kwam het niet echt op gang. Het kan verkeren. Ollie de kok was voor 'n één-malig optreden terug vanwege onderbezetting. Ik heb genoten van zijn kookkunsten:

    Me eerst tegoed gedaan aan de "Farfalle mit Putenbruststreifen in Tomaten-Sahnesauce" met verse peper en Parmazaanse kaas.
    Later op de avond genoten van een lekkere "Gefülltes Schweinefilet in Champignonrahm, dazu Kartoffelkroketten und Zucchinigemüse".
    Toetje was "Crème Brûlée" met eventueel slagroom of kersen.

    Fijnproevers zullen het wel weer te min hebben gevonden. Ik heb lekker gegeten.

    Naast de inmiddels bekende "Line-Up" ook weer wat nieuwe dames die ik niet eerder gezien had. Tevens een wat andere organisatie wat betreft ontvangst dames en thekedames. Nicole en Anna deden de ontvangst en Manuela en Sophia achter de bar. Dus dat liep allemaal gesmeerd.

    Nog wat liggen rommelen en dollen met Anda en gekeken of zij de juiste "Haus Panthera" instelling heeft meegenomen naar Living Room en ik kan stellen dat zij die instelling inderdaad in haar hutkoffer heeft meegenomen. Waarvan acte. Met dit korte bericht zullen jullie het dit keer moeten doen.

  29. Onderstaande 8 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 maart 2015),amigo70 ( 1 maart 2015),Ascari ( 1 maart 2015),biged ( 4 maart 2015),Jack42 ( 1 maart 2015),Mr Pussy ( 1 maart 2015),phoenix ( 1 maart 2015),Picasso 1 ( 1 maart 2015)

  30. #69
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Zaterdag 28-02

    Hoewel ik het op dat moment nog niet wist, zou de zaterdag vele malen beter zijn dan de zondag wanneer ik naar YY zou gaan. Deze keer een kamer geboekt in Mercure en rond half 8 mezelf gemeld aan de deur van LR. Na de -zoals altijd- vriendelijke ontvangst eerst gegeten en vervolgens op het gemak eens bekeken wat er deze avond allemaal aan dames rondliep. Echt druk was en werd het niet qua beren, qua dames was er ruim voldoende aanbod, maar zoals al eerder gemeld door BS hierboven, echt op gang kwam het nooit echt. Neemt niet weg dat het voor mij een prima avond was. Tussen het kameren door eindelijk eens kennis gemaakt met het wandelende LR-naslagwerk Boy69, aangenaam om kennis te maken, ook al waren enkele aan mij beloofde dames niet aanwezig

    Jennifer
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-ex-Evelina-HP
    Jennifer viel op door haar dansen en haar lach, ik zat op één van de banken achterin toen we oogcontact hadden en aan de praat raakten. Een 15/20 minuten in de bank zitten praten, beetje knuffelen en wat zoenen tot ik haar vroeg een sleutel te halen. Geen push van haar kant, gewoon relaxed samen zitten en de 'klik zoeken'. Ze nam me mee naar kamer 7, toen ze de deur open maakte draaide ze zich om en wilde ze vragen of ik de kamer kende en of ik spiegels in de kamer leuk vond. Toen ze me zag grijnzen zag moest ze lachen en zei ze dat ze al genoeg wist De kamer was top, Jennifer valt qua fysiek/optiek in mijn straatje en ook qua persoonlijkheid/houding is/was ze top, vrolijk en een beetje gek. Het was ontspannen en comfortabel met elkaar, eigenlijk alsof we al vaker naar de kamer waren geweest.
    HHG 100%

    Alina
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Roemeense)
    Al eerder op de avond had ze me hartelijk begroet en beloofd me later even op te zoeken, toen ik op een gegeven moment alleen in een bank zat loste ze haar belofte in en kroop ze bij me op schoot. Deze keer was het wat minder gehaast dan de vorige keer toen het al tegen sluitingstijd liep en dat maakte het nog beter. Ze is op de kamer wellicht een tikje profi, maar voor mij totaal niet hinderlijk. Ik heb een prima chemie met haar en het was ederom een heel fijn half uurtje. Ik ben trouwens wel nieuwsgierig naar haar zus nu
    HHG 100%

    Claudia
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ia-H7-LR-VM-YY
    Ik geloof dat het rond half 3 was toen het al aardig leeg begon te lopen van zowel beren als dames, terwijl niet eens alle kamers meer bezet waren. Er liep in de bar niet echt meer iets van mijn gading rond en ik stond eigenlijk op het punt om maar op hotel aan te gaan toen Claudia de bar in liep en een lege bank opzocht. Ik wist dat ze miss IJsbeer 2014 geworden was, maar tot vanavond wist ik niet wie ze was tot Boy69 haar aanwees. Het leek me wel een aardig idee om eens kennis te gaan maken. Claudia valt niet op door haar uiterlijk en eigenlijk is ze niet eens echt 100% mijn smaak, maar toch.....al in de bar raakte ik geintrigeerd. Het ontspannen praten, het zoenen, dat in combinatie met alle lovende kritieken leidde logischerwijs tot een kamervraag.
    Qua kamergang kan ik me volledig aansluiten, dat was gewoon super. Toen ik had bij PZC stopte omdat ik niet al wilde komen grijnsde ze goedkeurend en zei dat als we dan toch naar de kamer gingen ze dan ook wilde neuken. Ik maak me geen illusies, het zal allemaal onderdeel van het spel zijn, maar zoiets klinkt op dat moment gewoon als muziek in de oren. Door het bed rollend in een paar standjes geneukt, tot ze me tot een hoogtepunt bracht terwijl ze zich aan me vastklampte als een drenkeling aan een reddingsboei. Na het komen werd ik er ook niet gelijk af geduwd maar we bleven nog even verstrengeld liggen zoenen en op adem te komen. Werkelijk top, een perfecte afsluiting van de nacht en voor ons beide ook het einde van de nacht.
    HHG 110%

    De kamer met Claudia was voor mij nou een perfect voorbeeld waar het verschil zit met goede en slechte sessies. Waar ik de zondag erna in YY twee keer het gevoel had dat hoewel ik met iemand samen op de kamer lag ik eigenlijk in m'n eentje aan het neuken was, heb je dat met Claudia absoluut niet. Ilusie of niet, het voelt in ieder geval alsof je echt samen bezig bent. Hebben van sex in een club is niet zo'n probleem, de uitdaging zit hem in het vinden en hebben van goede sex.

    Rond kwart voor 4 trok ik de deur achter me dicht, ik hoefde het licht nog niet uit te doen maar er waren niet veel mensen meer binnen. Moe maar bijzonder voldaan zocht ik m'n bed op, ongetwijfeld zien ze me op korte termijn weer terug in LR.

  31. Onderstaande 11 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 maart 2015),amigo70 ( 9 maart 2015),Badslippers ( 4 maart 2015),biged ( 4 maart 2015),CCR5d32 (17 maart 2015),kempie ( 5 maart 2015),Megaboob ( 4 maart 2015),rob45 ( 4 maart 2015),Snor (31 maart 2015),Wentelt Eefje ( 5 maart 2015),Willi69 (21 maart 2015)

  32. #70
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Vrijdag 13 maart Living Room

    Met dank aan mijn chauffeur die me netjes om 12:20 uur uit zijn auto had gekegeld voor de deur van LR, alwaar ik in de armen viel Monica. Uh… Monica met wie het de vorige keer op een drama uitdraaide? Tegenwoordig moet je al vroeg wakker zijn als je LR binnen stapt, of je pakt zomaar de verkeerde meid naar de kamer . Nee nee… het was Monica de theke, niet dat er iets mis mee zou zijn om haar mee de kamer op te nemen… Begroeting door Uwe en daar hing Ruby al in mijn nek.
    Financiële verplichtingen en transformeren naar ijsbeer.
    Ongeveer een 25 meiden aanwezig, dus maar even een rondje gaan doen. Vriendelijke kusjes van Paula, Tania,Vezy en die ik ondertussen vergeten ben. Mijn favo was nog niet aanwezig maar ze zou niet lang meer wegblijven was me medegedeeld. En tot mijn verrassing zou Monica ook komen. Mij had ze nochtans via FB verteld dat ze andere oorden ging opzoeken. En ondertussen had ik ook mijn buik vol van haar. Was al de hele poos aan de gang (ook tijdens haar urlaub) op FB, hoeveel ze wel niet verloren had en ze bedoelde daar niet de bani mee. Natuurlijk geloof ik alles van zo’n meid, dat ze verliefd is op mijn, hoezeer ze me vertrouwde en ga zo maar door. Haar op alle mogelijke manieren duidelijk gemaakt dat op ieder forum iedereen wel gewaarschuwd word om niet in zulke valstrikken te lopen. Maar het bate niet, ook niet toen ik haar vertelde dat ik altijd verliefd ben als ik op de kamer ga , maar dat altijd ten laatste wakker word bij de lockers als ik afrekent . Onverstoord bleef ze haar spel spelen, net alsof we naast elkaar door pratend. Klaagzang zoals als ze zelf aan de Klaagmuur niet te horen krijgen. En dat niemand haar graag heeft, ook haar collega’s niet. En dat ik haar beter met rust kon laten. Nu U vraagt en wij draaien, ik heb de vriendschap op FB dan maar verwijderd, pfffttt…
    Dus haar had ik niet meer verwacht. Alexia daarentegen wel. Zelfverzekerd kwam ze naar mij toe, handdoek naast mij, tasje erop, begroetingskusjes en ze nestelde zich tegen me aan. Alles weer koekebak. De tijdelijke scheiding van tafel en bed afgewend. De verloren liefde herwonnen. Jaja, ik geloof blindelings in de liefde. En dat ik weer onder de sloef lig nemen we er maar bij, slagen en stampen ook. Je moet tegenwoordig wat over hebben voor de liefde!
    Voorts alles in orde hoor. De meiden kloegen wel dat er vandaag teveel Turken waren, maar dat hebben we ook al meer gehoord. Dat het personeel super vriendelijk is en de bediening perfect ook. Het ontbijt ook zeer goed, dus maar een hapje gaan eten met Alexia. Na het eten tijd voor een kamer op te zoeken en ja natuurlijk die kamer. In tegenstelling tot de Turken, neuk ik wel en graag zelf!
    Dat de liefde door de maag gaat weten we ook, dus de doos Leonidas werd gretig in ontvangst genomen en achter slot en grendel door haar weggestoken. Dat de seks zeer goed was hoeft dan ook geen betoog, gewoon zalig. Samen gaan eten, maar ik had beter haar raad niet opgevolgd en de zauerkraut gelaten voor het was. Monica kwam ik ook tegen, ze keek een beetje böse, maar al bij al viel het nogal mee. Weer een pak van mijn hart. Tja kan me voorstellen dat het pijnlijk moet zijn je lief te verliezen aan notabele zijn ex-vrouw. Jaja… in de liefde geloof ik alles hoor!

    Een tweetal bekende ook mogen begroeten, iemand die incognito wilde blijven en hoezeer ik ook trachtte om hem om te kopen , hij wilde zich niet bekend maken. Bedreigingen, schelden, niks hielp. Zelf een lekkere meid hielp niet, hij speelde liever op de gokkast. De andere zal ik maar niet vernoemen, volgens sommige hebben we ruzie en sabelen we met onze al dan niet grote degens. Ondertussen was het goed volgelopen bij LR, messegangers bij de fleet. Het vrouwvolk was al vrolijker, behalve dat er natuurlijk lange wachttijden waren voor de sleutels en dat zelfs tot na 2 uur in de nacht. En dat is natuurlijk ook weeral mijn grote schuld, alee voor de een toch voor de andere is het Alexia haar schuld. Ze moet me maar murf neuken. De line-up? tussen de 66 meiden van vandaag waren er genoeg bij om een dode terug tot leven te wekken. Behalve voor mij dan, dat werkt omgekeerd. Toen ik met een goedkeurend blik een meid achterna staarde kreeg ik een nekslag en werd bij de haren naar boven getrokken. En verder weet ik niet zo veel meer, heb echt een neuk black-out er aan over gehouden. Ik weet alleen nog dat ik om 3:30 me op het bed in ISA gegooid hebt en prompt ben ingeslapen.
    Och ja, voor dat ik het vergeet, er komt nog een deel 2
    Cheers

    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  33. Onderstaande 8 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (17 maart 2015),Bosco (18 maart 2015),CCR5d32 (17 maart 2015),Costana (17 maart 2015),molaar (16 maart 2015),Oudebelg (16 maart 2015),Wijze grijze (16 maart 2015),Willi69 (21 maart 2015)

  34. #71
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Zaterdag 14/03 Living Room
    Deel 2
    Om 10:30 uur na een goed nachtrust opgestaan en de nodige hygiëne in acht te hebben genomen, gaan afrekenen bij de cheffin. Zoals gewoonlijk slaan we dan nog een babbeltje over alledaagse zaken. Ik had geen haast om die paar meter naar LR te stappen, de dag zou nog lang genoeg duren. Om 11:20 uur kwam een andere geile hond binnen gestapt en volledig tegen de afspraken kwam hij me oppikken om naar LR te gaan. Mijn chauffeur! Nu hadden we wel om 12 uur afgesproken in LR, maar hij had natuurlijk totaal geen geduld. Die 50 meter met de auto naar LR, het enigste wat nog mankeerde was iemand die het portier van de auto opende en sloot!

    Samen door het ontvangstcomité hartelijk ontvangen en na voldoen van de entree verplichtingen, van gedaante veranderen. Aan de bar een koffie besteld en onze vriend OudeBelg voorgesteld aan Ruby. Met een koffie op een bankje plaats genomen en een beetje onze prooien beloeren, alluwel ik daarbij het gevoel had dat wij de prooi waren. Ik miste vandaag wel de kusjes van Tania, verder ongeveer dezelfde line-up als gisteren. Doorheen de dag en avond zouden deze poezen aangroeien tot 67 stuks. Voor ieders wat wils dus. Waarvan de helft me onbekend. Vele gezichtjes die er ook niet meer waren, verkast naar andere clubs.
    Uwe die even voorbij kwam en effe een babbeltje slaan en een special item in ontvangst mogen nemen. Nicole die even een sigaretje kwam roken .Lang hoefde ik ook niet te wachten om het gezelschap te krijgen van mijn blondo. Samen ontbijten en terug even relaxen in een bankje. Haar dan maar snel voor een sleutel laten gaan. Toen ze terug kwam was het spel op de wagen… iedere andere meid zou blij zijn als ze een sleutel mogen halen, behalve zij natuurlijk. Me totaal van geen kwaad bewust moest ik alweer ontgelden. En dat in het bijzijn van de beren en meiden! Pats, pats moest ik de slagen van deze furie ondergaan, tot groot jolijt van de dames natuurlijk. Dan verwacht je eigenlijk wat hulp van OB, nee hoor, en dat noemt zich dan een vriend. Maar die gozer zat me dus gewoon uit te lachen.

    Gij hebt de sleutel al, brieste ze. Ik speelde de grote onschuld , ik weet dus van niks. De badmantel werd aan een grondige inspectie onderworpen, en wat is dat dan zei ze toen ze de sleutel uit mijn badmantel tevoorschijn toverde. Sorry hoor, maar dat was ik dus totaal vergeten, wat volgde laat zich raden, weer een slag tegen mijn hoofd. Nog maar een half uurtje blijven zitten en eerst bekomen van deze publieke vernedering. Toen ik dan weer wat bekomen was maar de kamer opgegaan want ze werd al ongeduldig.
    Op de kamer was het niet zo speciaal, zeer gewoontjes. En dat lag voor een groot gedeelte aan mijzelf, de dag van gisteren, die buitengewoon was, eiste zijn tol. Maar ik merkte aan haar ook dat er iets schorde, maar ik zei er niks over. Toen ik terug boven kwam na wat drinken voor ons te zijn gaan halen zei ze “ich habe slechte launa”. Ja antwoorde ik, dat had ik al gemerkt, vroeg haar of het aan mij lag. Niet dus, had verband met haar privé. Ondanks dat ik haar nu al zeer lang ken, liet ze tot nu toe weinig los over haar privé en was ze op dat gebied zeer gesloten. En voor het eerst in 2,5 jaar stelde ze zich open. Maar dat ga ik nu hier ook niet te grabbel gooien natuurlijk. Tot aan het avondeten was ons samenzijn zeer item, en daar bedoel ik niet de seks mee. Eten wilde ze liever op de kamer, maar ik had wel behoefte om even in de bar te vertoeven. Toen ik haar vroeg waarom ze liever op de kamer at dan in het restaurant, zei ze dat in het restaurant haar haren naar het eten gaat stinken. Het is ook nooit goed! Verrassing in de keuken, Olli verzorgde het eten vandaag en het smaakte voortreffelijk .
    In de leefruimte ontmoete ik natuurlijk ook Monica, blijkbaar het ze de knop omgedraaid en vond ik haar vandaag een zeer leuke meid. Toen A drinken ging halen kwam ze naar mij en vroeg of nu alles weer in orde was tussen A en mij, dit zonder spot of leedvermaak. Telkens als ik even naar beneden kwam was ze me een beetje aan het teasen. Niet opdringerig of ambetant, maar speels. Vond ik echt wel knap van haar. Op een moment was ik in gesprek met OB en ik leunde iets voorover op de leuning van de couch. Kreeg ik een hups zodat ik bijna bij OB op zijn schoot zat, ik draaide me om en zag Monica een metertje verder staan glimlachen. Even naar haar toegestapt en een kusje op haar wang gegeven. Ik blijf het toch een lekkere meid vinden. Dat opent weeral opties voor de toekomst.
    Verschillend bekenden de hand geschud, Boy69, Kempie, Dhr. N en Ricardo Banaan en sry als ik iemand vergeten moest zijn. Alexia blijkt ook nog een goede koppellaarster te zijn, ze strikte Linda aan OB. Die er helemaal van onderste boven was. Het liefst had hij haar mee naar huis genomen. Een andere knappe meid werd me door Boy69 sterk aanbevolen, Isabella. Maar dat kon ik nu natuurlijk niet maken met mijn furie bij me.
    Om 20:15 werd de sleutel van de kamer me terug bezorgd, ja er waren weer lange wachttijden en dus ben ik niet te beroerd om die in mijn zeldzame pauzes af te staan. De rest van de tijd een zeer ontspannen samen zijn, niet het rampetampe was belangrijk. Toch was het intiemer dan anders, met veel zoenen en strelen. Waarbij we voor elkaar niet onderdeden en ze me aangenaam verraste. De slechte laune die ze voordien had en die negeerde hadden een positieve uitwerking gehad . Wij zijn allemaal mensen en geen robotten. Mijn pijp was meer dan leeg en zeer knap van A dat ze haar privé kon verdringen en ze me werkelijk vertroeteld heeft. Leek wel net echte liefde…
    Samen gaan douchen, wat ik altijd een heerlijke afsluiter vind met haar. Dat er dan anderen op staan te kijken interesseert me niet. Dat ik dan weer een lat krijg die tegen haar achterste klopt terwijl ik haar rug was, ook niet. Man man, het kan toch zo lekker zijn…
    Om een uur of 2 samen met OB afscheid genomen van de dames en bekenden, en positief op de vragen van Nicole te kunnen antwoorden of alles naar wens was.
    Om 3:20 heeft OB me dan veilig dicht bij mijn thuis afgezet, bedankt maat!
    Rest me nog ISA, het personeel van LR, de meiden en vrienden te bedanken. Special thx gaan naar OudeBelg, Monica (voor haar teasen, het komt wel weer goed meid) en natuurlijk Alexia die eind van de maand op vakantie gaat.

    Cheers

    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  35. Onderstaande 6 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 maart 2015),Bosco (18 maart 2015),mechelen (18 maart 2015),Oudebelg (18 maart 2015),Wijze grijze (17 maart 2015),Willi69 (19 maart 2015)

  36. #72
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:39
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Daar ik om 11h mijn hotel moest verlaten om 11h30 bij ISA aangekomen,kijken of LJ reeds bescikbaar was,hij stond
    weeral in vrouwelijk gezelschap.Hem maar meegepakt naar LR,daar hartelijk verwelkomt en onze spullen gaan changen.
    Boven pikte hij Ruby op en die moest tussen ons zitten,ons aan elkaar voorgesteld,wtf die mag niet kiezen,kiest ie maar
    voor mij?Nadat ie weg was heb ik Ruby gezegd,ga maar spelen tot 15h,kom dan maar terug,even een omeletje en meer
    gaan scoren met die,ja en zijn blonde vlam.Even iets genuttigd en daar was Ruby al om me op te halen,die vergeten nooit
    iets,kamer op,geen idee meer waar.Ze ontdeed zich van haar omhulsel en ik pakte mezelf uit,even nader onderzoek verricht
    en haar kronkel om haar rechterborstje bekeken,ge komt er dronken van.Ze daalde af naar beneden om even te pijpen,ook
    de balletjes werden niet vergeten en ik genoot van haar pussy,die vochtig werd,niets speciaal.Condoom om en ze deed lekker
    mee,niet te klagen,was ok,vroeg haar of ze FT deed,yes,ok dan maar en ze ging aan het werk,na het einde pijpte ze goed door,
    een profi.Buiten beperkt TZ,een goede uursessie gehad met dit mooi meisje,nou ja is 29 en een a-cup.Afgerekend aan de meid
    en douchen,enkele bekenden ontmoet,heren dan,beetje rondgedwarreld en de nodige pitstops natuurlijk,even bundesliga gaan
    zien in de verwarmde tent.Toen die,ja ook weer was opgedaagd hem een wodka-redbull gegeven,kon ie gebruiken zo te zien.
    Even nog wat gaan eten,was ok,en daar kwam ik die,ja ook tegen,een blonde stoot,Isabella,kon me niet weerstaan en vroeg of
    ik een arm om haar heen wilde slaan.Ze zei,ik wil even rusten,no room,ok zal wel,maar na elkaar beter te kennen,stond ze op en
    ging,ik zei mss tot later,wat iets anders verliep.Die,ja vroeg me,ziet ge iets dat u aanstaat,nou en of,er liepen er genoeg rond,
    mss die,die of die,maar plots zat Linda naast me.Ze zei ik ga niet op kamer met u,nadat ik reeds was voorgesteld door die,ja zei
    ik,das wel heel jammer,de hint verstond ze en vleide zich tegen mij.Wat ik daar zag heeft me blij gemaakt,ole,ola enz..wat een
    moordgriet,echte c-cup,1,70m,slank en bloedmooie 20-jarige,wow.Deze zwartharige liet ik een sleutel halen terwijl ik ging douchen.
    Ik keek in de spiegel,wow,wat moest zij met mij,een oude man met een fotomodel of had ik reeds gepost hoe mooi ze was?Op naar
    boven,nog een bekende ontmoet,ik vroeg hem waar ze was,hij zei daar in de plaats acgter de receptie,dat hielp want lang moesten
    we niet wachten op een sleutel.Ze nam 2 drankjes mee en mij bij de hand,en op naar de wellustplaats,op slot en daar deed ze haar
    karige plunje uit,mijn badjas viel vanzelf af.Ze nam plaats en wenkte me,relax maar,ja dat was de bedoeling,we kusten,no TZ,no FT
    en no fingers in.Ik likte haar borsten,man wat een koppel echte vooruitstaande tieten,ze kuste mijn a-cup en plots vroeg ze me;weet
    ge waarom ik bij u kwam zitten?Voor mijn schoonheid,probeerde ik,ze lachte en zei,no sorry,Alexia had me gezegd dat ge een brave
    man waart.Wtf,eerst word ik gekoppeld door die gekke cowboy en nu door zijn vlam,kwaad werd ik niet,kon niet met zo een moordgriet
    of had ik dat al gepost?Ze daalde af naar beneden en pijpte me,ook het stammetje werd in een beweging meegenomen en daar we in
    69 lagen,kon ik wel niet anders dan beffen,geen straf zowaar.Daarna wat gerollebold op bed en toen we ff bijkwamen had ik geen idee
    meer van tijd of plaats,ik vroeg hoelang zijn we hier nu?70 min.de tijd was voorbij gevlogen,doen we maar 1,5h,vroeg of ik een massage
    wou,dat kon ik niet afslaan,dat lijf boven op u,in de spiegel,wow,dat heb ik reeds gepost zeker,wat een aanblik.Daarna nog ff met haar
    melkklieren gespeeld,zuinig kusje en time was up,jammer ze vroeg nog om er 2h van te maken,no thx,mijn hart.Met" plezier" betaald
    en ik zweefde naar de koude douche,had ik nodig,jammer dat ze niet TF,maar ja,zo mooi,oeps doe ik het weer.Nog wat rondgehangen
    in de bar,waar ik telkens beloofde, next time maybe,kwestie van een uitgebluste gerust te laten.Toen kwam die,ja en zijn vlam,hij zei
    we moeten nog afscheid nemen,op een bankje met een drankje,begrijpelijk na 2 dagen dat ge geen tijd had.Ons gaan omkleden en LR
    verlaten rond 2h,3h20 de cowboy afgezet en om 5h15 thuis.Thx aan de meiden,de club,restaurant en bar heel goed en de koppelaars
    LJ en Alexia,het was een fijne dag/avond/nacht,grt aan de bekende heren,cu later oudebelg

  37. Onderstaande 7 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 maart 2015),Bosco (19 maart 2015),Costana (20 maart 2015),KanariePiet (19 maart 2015),licky luke (19 maart 2015),LittleJoe (19 maart 2015),Willi69 (21 maart 2015)

  38. #73
    Geregistreerd
    3 januari 2013
    Last Online
    18 oktober 2017 @ 16:27
    Berichten
    139
    Discussies
    11
    Thanks
    30
    Thanked
    294 in 61 posts

    Standaard

    Ich saß nichtsahnend an einem Freitagabend zu Hause und bekam aufeinmal eine Whatsapp-Nachricht von einem Kumpel, der mich damit neidisch machte, dass er gerade gemütlich im Livingroom sitzt und es sich dort gut gehen lässt. Verdammte Hacke, dachte ich… Es war schon spät abends und eigentlich fahre ich ja immer sehr zeitig in Clubs, um einen ganzen Tag dort genießen zu können. Es war schon nach 21 Uhr, aber da der Livingroom ja zum Glück fast bis zum Sonnenaufgang auf hat, konnte es sich noch lohnen, zumal mich dort ja gerade freitagabends einiges an Stimmung und viele Mädel erwarten konnten. Lange Rede, kurzer Sinn… Ich schwang mich in mein Gefährt und machte mich auf den Weg nach Kaarst, wo ich wenig später eintrudelte.

    Am Empfang wurde ich gewohnt lieb begrüßt und erhielt nach Zahlung des Eintrittspreises meine Abendgarderobe, die ich mir dann hurtig anlegte. Auf dem Weg zum Clubraum wurde ich von einer langbeinigen Kuschelmaus prompt abgefangen und ein erstes Knuddeln und Flirten war unvermeidbar. Auf Anhieb fühlte ich mich wohl und wusste in dem Moment, dass es die richtige Entscheidung war, meine Pläne für den Abend spontan zu ändern. Nichts desto trotz vertröstete ich die gute Dame, da ich ja nicht sofort auf dem Zimmer landen und mich erst einmal akklimatisieren wollte.

    Angekommen im Barraum fand ich eine große und belebte Auswahl an Ladies an. Einige tanzten hinter der Theke auf dem Absatz und präsentierten ihre sehr schönen Hinterteile. Der Club war angenehm gefüllt, aber nicht zu voll. Ich ließ mir eine Cola light machen und schaute mich erst einmal um. Mein Kumpel war gerade in Gesellschaft, so dass ich erst einmal einen Rundgang machte. Das Restaurant war schon geschlossen. Zum gemütlichen Sitzen stand es jedoch noch zur Verfügung.

    Auf einmal traf ich eine alte Bekannte wieder, die ich bereits aus einem anderen Club kannte. Bislang hatte ich noch keine intensiveren Kontakte mit ihr, aber gereizt hat sie mich schon immer irgendwie. Sie erkannte mich auch wieder und wir kamen ins Gespräch…

    Jennifer (ex Evelina Panthera)
    Bulgarien
    Konversation in Deutsch möglich
    Alter: Mitte 20
    mittellange dunkelblonde Haare
    sympathische Erscheinung
    ca. 170cm
    KF 36
    BH: B natur

    Zusammen setzten wir uns auf ein Sofa und im Verlauf der Unterhaltung fingen wir auch an zu kuscheln. Jennifer ist eine ganz schöne Knutschmaus und küsst echt gut. Da wurde mir klar, was ich bislang verpasst hatte. Also ab auf das Zimmerchen, dachte ich mir, und Evelina, äääääh Jennifer, ging los. Leider waren alle Zimmer belegt, so dass wir ins Kino ausweichen mussten.

    Dort verbrachten wir dann eine sehr schöne Stunde sehr geilen GF6 mit viel Geknutsche und tollem FO. Wir ließen dabei auch nichts aus. Blöd war, dass ständig Leute rein und raus gingen, was ein bisschen störte. Dennoch war es sehr schön mit ihr und ich kann mir sehr gut vorstellen, dass wir das bald mal wiederholen. Dann warten wir aber besser auf einen Schlüssel und verziehen uns auf jeden Fall in ein Zimmer, wo wir unsere Ruhe haben können.

    Später kam ich dann wieder zurück in den Club, wo ich dann feststellen musste, dass ich die Mitternachtspizza knapp verpasst hatte, aber das war vielleicht auch besser. Wir wollen uns ja kein unnötiges Hüftgold anfressen. Ich plauderte noch zwei Stündchen mit meinem Kumpel und den Mädels und verbrachte dabei einen schönen Abend. Nachts machte ich mich dann zufrieden wieder auf die Heimreise. Ich war froh, den Abend spontan noch im Livingroom verbracht zu haben. Ich bin mal gespannt, wann ich das nächste Mal dort landen werde…

  39. Onderstaande 5 leden hebben Iubi bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 maart 2015),george101 (31 maart 2015),LittleJoe (20 maart 2015),molaar (20 maart 2015),Willi69 (21 maart 2015)

  40. #74
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    27 juni 2019 @ 22:04
    Locatie
    limburg, belgie
    Berichten
    43
    Discussies
    0
    Thanks
    158
    Thanked
    42 in 12 posts

    Cool Twas weer geweldig in de LR

    Vrijdag na lang nog eens afgezakt naar de huiskamer. Eindelijk nog eens wat bij kletsen met mijn vriend Talisker. Nadat we door de theke ontvangen werden en netjes afgerekend hadden onze beren plunje aangetrokken en op onderzoek gegaan... Na verschillende Salito's en sollicitatie rondes van verschillende deernes... toch maar besloten om eerst even op te warmen in de sauna. Alina was er niet bij, maar kende me nog van voorheen, want ze zou me kunnen doden met haar ogen als er een vrouw langs kwam.

    Daar Talisker al enkele keren de "verkeerde" keuze van vrouwen had gemaakt (aldus hij zelf) had ik besloten om hem een oordeel te geven over de keuze die hij deze keer zou maken. Kwam er een dame langs me zitten die kan volgens mijn maatje zelfs om de hoek kijken... zo scheel. Wel plezier gehad met de dame en haar vriendin maar niet echt mijn ding... die vriendin zou de haren op het been en borst van Talisker beginnen af te branden met haar sigaret... ook geen normaal als je het mij vraagt.
    Dan maar eerst een kijken wat de pot schaft... "pasta in de oven" ging er wel in. éénmaal terug in de bar aangekomen komt dan toch eindelijk Alina me bij mijn berenvel trekken en geeft me een kus vol op de mond. "waar blijft je toch lieveling?" vroeg ze... Euhhh, iets eten mss! ik kom direct terug, zeg ik haar nog. Maar het was al te laat. De eerste moest er al aan geloven om de druk van de ketel te doen. Dat deed de Russische dan ook vakkundig (ben haar naam vergeten). Mooi alles achterover geschoven in haar mondje kon ik terug met een goed gevoel naar de zetels gaan om de boel wat op te vrolijken.

    Dat was zonder Alina gerekend. Ze vliegt daar op mijn schoot om nooit meer van me af te komen. Na 5 min de bekende vraag...sleuchel? Naturlich liebling...
    Op de kamer aangekomen, was er geen tijd te verliezen, onze tongen rolde over elk plekje heen waar we ook maar bij konden...jaja talisker ook daar!... verschillende standjes gedaan doggie en 69.. enfin om een lang verhaal kort te maken en twee schoten later... een kamergang van 3.5 uur maak je niet elke week, toch? Wel een prachtmeid die een super service geeft, GFE. Lekker diep in de mond, zonder daarbij de andere hangende delen te vergeten... Ik denk dat ze het beste van zichzelf heeft gegeven. Net zoals ik dat ook bij haar heb gedaan....
    Nog vlug enkele stukken pizza in onze nek gegooid en hopla wij weer een ervaring rijker en een ritje naar huis kon weer beginnen.



    WAAR JE OOK GAAT, NEUKEN DOE JE TOCH!!!

  41. Onderstaande 3 leden hebben faddist bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (25 maart 2015),Oudebelg (25 maart 2015),rob45 (25 maart 2015)

  42. #75
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 15:04
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    441
    Discussies
    13
    Thanks
    461
    Thanked
    381 in 225 posts

    Standaard

    Ik weet het allemaal niet met die DJ's van tegenwoordig...

    Wat ik wel weet, dat een echte DJ niet komt voor 100 piek per avond,
    als ik een feest heb dan komt er bij geen in onder het 10 voudige,
    dan voel ik uiteindelijk toch meer kwaliteit...


    Serato_DJ_4_Decks_Sync.jpg
    Laatst gewijzigd door Peperduur; 25 maart 2015 om 17:14

  43. Onderstaande leden hebben Peperduur bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (25 maart 2015)

 

 
Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60