Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 274
  1. #1
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Beitrag Living Room, De Huiskamer (2015)

    Ik ben er afgelopen week geweest. Ik was er een behoorlijke tijd niet meer geweest.
    Voor de meeste is het bekend, de "kino"is nu het restaurant. Prima eten !
    Wel waren er weinig meiden, maar dat zal de komende weken wel anders zijn.

  2. #2
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christiano Bekijk bericht
    Ik ben er afgelopen week geweest. Ik was er een behoorlijke tijd niet meer geweest.
    Voor de meeste is het bekend, de "kino"is nu het restaurant. Prima eten !
    Wel waren er weinig meiden, maar dat zal de komende weken wel anders zijn.

  3. #3
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard

    Is bonny er nog (kleine, zeer slanke Bulgaarse) ?

  4. #4
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bief2 Bekijk bericht
    Is bonny er nog (kleine, zeer slanke Bulgaarse) ?
    Nee en naar verluid zal ze op korte termijn ook niet terugkomen.

  5. #5
    Geregistreerd
    20 oktober 2007
    Last Online
    15 maart 2024 @ 23:03
    Locatie
    Tussen Bruggen, Grefath, Oedt, Kaarst en Roermond
    Berichten
    134
    Discussies
    4
    Thanks
    197
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    iIk had gehoord van Bonny dat ze volgende week terugkomt, Maar zo als altijd "ohne gewahr"

  6. #6
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobie Bekijk bericht
    iIk had gehoord van Bonny dat ze volgende week terugkomt, Maar zo als altijd "ohne gewahr"
    de tijd zal het leren als jennefer en maxim ma retour komen

  7. #7
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Dat zou te vlug zijn naar wat ik uit betrouwbare bron hoorde maar te privé is om voor desbetreffende Bonny publiek op een forum tr zetten. Kortom die kleine superslanke Bulgaarde meid zal niet vlug terugkeren

  8. #8
    Geregistreerd
    2 mei 2010
    Last Online
    11 mei 2023 @ 15:47
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is Eugènia alweer terugL...... ?

  9. #9
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    php koop een tam tam , stuur een postduif maar vraag hier niets over aanwezigheid ...post zelf eens wat over Eugenia en living room en je ervaringen...die je had...

  10. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    duif1 (11 januari 2015)

  11. #10
    Geregistreerd
    18 mei 2006
    Last Online
    13 oktober 2022 @ 00:28
    Berichten
    171
    Discussies
    3
    Thanks
    157
    Thanked
    186 in 49 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    php koop een tam tam , stuur een postduif maar vraag hier niets over aanwezigheid ...post zelf eens wat over Eugenia en living room en je ervaringen...die je had...
    Een postduif weet de weg niet daar naartoe. Je kunt hem wel daar loslaten en dan vliegt hij naar huis. Gelukkig heb jij meer verstand van vrouwen dan duiven��.

  12. Onderstaande 2 leden hebben duif1 bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (11 januari 2015),speler (14 januari 2015)

  13. #11
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:29
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Gisteren op het partijtje van Dupke en Deket in LR geweest. Heb D&D alleen de hand geschud want ze waren druk bezig het andere geslacht te bestuderen. Aantal ijsberen liep wat achter bij de indrukwekkende opgavelijst. Komt ongetwijfeld ook door het weer. Er lag nog behoorlijk wat sneeuw langs de kanten in Dld.
    Met een aantal andere ijsberen kennisgemaakt. Knaktuut stelde me voor aan o.a. Little Joe, Oude Belg en Noglangnietuitgewandelt. Leuk om met ze gesproken te hebben. Dan de dames. Er waren er minstens 40 aanwezig en elke keer verbaas ik me weer over de grote keuze aan aantrekkelijke meiden. Er zijn er steeds ook weer nieuwe bij. Enkele namen van dames die er rondliepen: Ada, Zara, Tanja, Paula, Celine, Sissy, Alexia.
    Mijn eerste sessie was met Celine en daar was ik tevreden over. Daarna was een sessie met Paula weer onvermijdelijk. Altijd goed! (zie voor beiden in paspoortjes).

    Tussendoor gegeten, ik koos voor de schnitzel met boontjes en patat. Er was onder meer ook nog spaghetti. Chocolademousse toe. Het eetgedeelte was druk bezet. Daarna een sauna (was goed op temperatuur) en een whirlpool gepakt. In de sauna kwamen af en toe wat meiden zich verwarmen. Een goede gelegenheid om wat nader kennis te maken.
    Naast de vaste masseur die het altijd druk schijnt te hebben zag ik een tweede vrouwelijke masseuse (denk ik want ik heb haar niet zien werken).

    Aan de bar zittend van LR met een biertje en kijkend naar de schuddende billen voor je die op de bar op de muziek staan te bewegen is een schouwspel waar ik van geniet. Er zijn ergere situatie denkbaar....

    Dupke en Deket nog bedankt voor o.a. de lekkere vlaai. Helaas jullie show gemist vanwege andere bezigheden (met Paula).

  14. Onderstaande 13 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 januari 2015),amigo70 (25 januari 2015),Badslippers (25 januari 2015),Costana ( 1 februari 2015),deket (25 januari 2015),gignnl (25 januari 2015),Jack42 (27 januari 2015),Jansen (26 januari 2015),licky luke (25 januari 2015),Oudebelg (25 januari 2015),phoenix (25 januari 2015),Sjeufke (25 januari 2015),WA (26 januari 2015)

  15. #12
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    24-1-2015 de verjaardag van dupke en deket

    Met wat sneeuw en een kleine omweg voor de boeg om dat er werkzaamheden waren op de 57 . maar dat hield mijn niet tegen om na LR te rijden .om 13.40 drukte ik op de bel en om 13.55 stond ik midden in de woonkamer en schudden dupke en deket de hand . de line up was redelijk voor dat tijdstip maar wet beter na 18.00 uur . Paula even aangesprokenen of haar land genoot ook aanwezig was .de Poolse ani ma helaas deze dag zal ze niet komen .gelukkig maak ik nooit geen plannen ma met ani had ik kamer 7 nog wel een keer willen bezoeken . ik zat geloof ik aan me friet met frikandel spesjaal toen ik paula na kamer 7 zag gaan en dacht bij me zelf je ben de mijne zodra je vrij ben . paula werk al zo 3 jaar in LR en is altijd even vriendelijk en correct dus het moest er een keer van komen en ik ben bij haar in herhaling gevallen niet de zelfde dag ma wel binnen 12 uur dus vederen details hoef ik niet te geven topper

    de dame tussen de twee sessies met paula was van Roemeense afkomst .helaas is me de naam ontschoten ma dit allerliefste meisje kwam bij mijn zitten en zocht me steeds op. aangezien ik geen profiteur ben heb ik haar mede gedeeld dat ik wel met haar een kamer ging maken. ma dat dat pas zo rond de klok van 21 uur zal zijn. en ze dan beter een ander aan de haak kon gaan slaan. iets wat ze zeer waardeerde deze dvp zit nog niet zo heel lang in LR. en ik heb met haar over van alles gehad in de p6 . ze heeft ook in dortmund gewerkt achter het raam . en LR is haar eerste sauna club zo zie je ma weer dat ook een ex raam dame kan werken in een sauna club ze heeft al fans in LR en ze is er pas 1.5 week :happy de sessie was gewoon goed Leker knuffelen voorzichtig zoenen een uitstekende pz en 3 standjes missionaris doggy en plat op de buik dit gaat een topper worden :wink:

    de stemming in lr was zoals altijd uitstekend willem2 kwam ook even om de hoek kijken ma hij is niet verder geweest als de balie ik had hem graag even de hand geschud

    dupke en deket bedank en tot de volgende keer ma weer

  16. Onderstaande 13 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 januari 2015),Badslippers (25 januari 2015),Bosco (26 januari 2015),Costana ( 1 februari 2015),deket (25 januari 2015),gignnl (26 januari 2015),Jansen (26 januari 2015),licky luke (25 januari 2015),LittleJoe (26 januari 2015),Oudebelg (25 januari 2015),Piet Plezier (25 januari 2015),Sjeufke (25 januari 2015),swimmbux (25 januari 2015)

  17. #13
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Eindelijk na een korte winterslaap had ik weer een goede reden om de LR te bezoeken, namelijk Dupke en Deket gaven hun feestje. Na een lange rit over de besneeuwde wegen in Duitsland checkte ik in het ISA hotel, ik had geluk want ik had de laatste vrije kamer. Stom was ik geweest om niet te reserveren wat ik normaliter altijd doet. Daarna snel naar de LR gelopen waar ik weer uiterst vriendelijk werd ontvangen door de mooie Anna en Thomas. Daarna omkleden tot ijsbeer in de lockerruimte waar ik Badslippers al aantrof.

    Boven in de bar zaten ook al aardig wat ijsberen en zo ook Patty en mijn ex iubi Natascha. Ik werd door beide dames ook welkom gezoend, ook door Natascha die niet meer boos op me was. Ik zat een minuut of 10 zo wat bij te praten met haar, toen ze werd weg geroepen door Anna. Ze werd dus weg gestuurd voor 2 dagen wegens herhaaldelijk klachten van cliënten op haar service. Ik heb alleen wat dat betreft nooit wat te klagen gehad met haar, in tegendeel zelfs!!! Ik was wel wat gechoqueerd daardoor want ik wilde juist "to kiss and make up" met haar. Ik miste toch wel stiekum hoe het was tussen ons.

    Gezellig was het zo met de aanwezige ijsberen en leuk was het om weer eens Erpee te zien en te spreken. De sfeer was in het begin erg gemoedelijk en de party stemming kwam er pas eigenlijk in toen DJ Tonny begon te spinnen. Wel waren er meer dan genoeg Pino's in the house, voor mij persoonlijk zeker een stuk of 10. Totaal waren er denk ik rond de 50 dames aanwezig.

    Aan Ricardo Banana hebben we ook geen kind meer! Na jaren dat hij mij voor gek verklaarde als pannenkoek liefhebber, zit hij nu zwaar onder de plak van zijn chocolade pannenkoek. Zo zie je maar weer hoe het kan verkeren!!

    De flesjes bier achter over slaan met de bende van ellende ging wel weer ouderwets hard, en de sfeer werd daardoor ook steeds wat drukker en uitbundiger. Ik werd er ook wat geiler van, kwam ook wel door Carolina die in haar blote vleermuis rond huppelt en schaamteloos een paar keer voor mijn neus bukte omdat ze zogenaamd per ongeluk haar aansteker liet vallen. De bende van ellende hebben weer een speciale naam voor haar die ik maar niet kan onthouden, kluitwortel of zoiets. Met haar de kamer op dus en daar heb ik het me niet hoeven te beklagen... zeer goed TZ, uitstekend kluiven en wippen was ook grandioos, gewoon een super geil beest waar herhaling gevaar aanwezig is. Shot in de roos dus!!

    Na de super sessie had ik wat krachtvoer nodig en dat kon dan niet beter met de heerlijke vlaaien van Dupke en Deket natuurlijk. Om 11 uur kregen we nog een grappig showtje van Monika en Eliza die een blote Dupke onderspoten met slagroom en champagne.

    Rond middennacht vertelde motormuis Kempie dat hij nog naar huis moest. Ik vroeg hem toen serieus of hij levensmoe was, om op de motor te vetrekken met die opgevroren wegdek zonder winterbanden. Ik heb hem gemaand dat hij gewoon bij mij bleef slapen in het hotel en de volgende dag met de dooi maar terug mot reizen. Gelukkig was hij niet eigenwijs anders had ik hem bewusteloos motten slaan.

    Niet veel later zit ik zo op de bank lekker slap te ouwehoeren met de ijsberen springt er ineens een bloedmooie jonge meid met een apart kapsel boven op mijn schoot. Justina kletste leuk mee met ons en vrij snel begon ze mij te zoenen. Na een half uurtje had ze mij flink geil gekregen en vroeg ik of ze een sleutel wilde halen. Niet dus... ze wilde zo blijven zitten met me en alleen praten en zoenen met me. Ik dacht dat ik gek werd..... weer eentje... zelfs Badslippers zei "heb je het weer voor mekaar"? Gelukkig na 2.5 uur zo bankhangen, het was inmiddels 2:30 zei ze "ik houd het niet meer... ik wil je verkrachten"!!

    In de kamer heeft ze daad bij woord gevoegd en heeft ze mij helemaal gesloopt. De passie droop er van af, ze denderde met een sneltreinvaart mijn top 5 allertijden in!! Er kwam ook een fles olie aan te pas en we leken op een gegeven moment wel twee palingen in een emmer snot. Dik uur later stond ik met knikkende knieën onder de douche, in de huiskamer zaten alleen nog maar de banaan en Kempie braaf op mij te wachten. Het was tijd om ook nar de Isa te gaan.

    De volgende dag om 11 uur zette de banaan en ik Kempie op zijn motor, en gingen we weer bij LR naar binnen voor het ontbijt. Het werd weer een heerlijke relaxte pannenkoekdag. Uiteraard was het bijhorende ontroerend goed Boy69 en MichelJ ook aanwezig. Snel zaten Banana en ik weer onder de pannenkoekdeeg, Banaan van zijn chocolaatje en ik van Justina ( ik schijn de perfecte man te zijn )

    Banaan en ik stelde een wedstrijdje onderwater beffen voor aan onze pannenkoekies. Ze vonden dat een fantastisch idee van ons en zo sprongen we met z'n vieren in de jacuzzi. Banaan heeft de wedstrijd gewonnen omdat hij mij steeds aan mijn oren weer boven water trok, anders had op zeker ik gewonnen of ik was verzopen geweest.

    Daarna hebben we weer wat gegeten en ben ik met Justina een kamer gaan opzoeken. Het was weer femonitastisch, ze wilde me letterlijk opvreten!! Weer stond ik naderhand met knikkende knietjes onder de douche! 20:00 was het helaas tijd voor mij om te vertrekken.

    Wat begon voor mij als een teleurstellend weekend is alsnog uitgedraaid in een grandioos topweekend!
    Met dank aan de ijsberen en Justina.
    Laatst gewijzigd door Bosco; 26 januari 2015 om 16:32

  18. Onderstaande 25 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 januari 2015),Alexander de Grote (26 januari 2015),Badslippers (26 januari 2015),Bluebear (26 januari 2015),bob0808 (27 januari 2015),Costana ( 1 februari 2015),de duisburg spesjalist (26 januari 2015),deket (26 januari 2015),gignnl (26 januari 2015),Jack42 (26 januari 2015),Jansen (26 januari 2015),KanariePiet (26 januari 2015),kempie (26 januari 2015),LittleJoe (26 januari 2015),Mr Pussy (27 januari 2015),Oudebelg (26 januari 2015),palimo (26 januari 2015),Ricardo Banana (26 januari 2015),rmjhexe (26 januari 2015),rob45 (26 januari 2015),Sjeufke (29 januari 2015),The Joker (26 januari 2015),WA (26 januari 2015),Wijze grijze (26 januari 2015),Willi69 ( 8 februari 2015)

  19. #14
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Zaterdag dacht ik wel even op de motor naar LR te kunnen. Er was een feestje het zou gezellig worden en natuurlijk wou ik m'n favoriete dame weer zien. In Amsterdam was bij vertrek de sneew al verdwenen en de verwachting was dat aan het eind van de ochtend de problemen in het oosten v/h land ook wel over zouden zijn. Nachtvorst zou er de volgende dag ook niet zijn in krefeld. Al goed de snelwegen waren goed berijdbaar en er lag maar een dun laagje sneeuw aan de kanten. Echter toen ik de grens met Duitsland over was werd dat wel een laagje van enkele centimeters en het was kouder dan voorspeld waar door het niet snel leek te veranderen. De rechterbaan bleef goed berijdbaar al moest de snelheid beduidend worden aangepast. Een beetje zenuwachtig was ik wel voor het laatste stuk als de snelweg werd verlaten maar ik had zo'n vermoeden dat de kruizing onder aan de snelweg ook wel goed berijdbaar zou zijn en het is dan nog maar een heel klein stukje naar LR. Echter onderweg was de snelweg een stuk afgesloten en moest er om worden gereden over een B-weg. Ik had er al een heel stuk opzitten dus ik besloot het een stukje te proberen en de B-weg leek ook goed bereidbaar. Op 2 stukjes na waar ik stapvoets had gereden viel het best mee. Uiteindelijk veilig in LR aangekomen.

    Daar eerst een goede sessie met de mooie Elli gehad. Een mooie slanke dame met zwart haar van 23 jaar die pas 2 weekjes in LR was. Daarna kwam m'n favoriete dame eindelijk aan. Had verwacht dat ze misschien wel een beetje boos was om het risico wat ik had genomen maar nee hoor. Een paar keer met haar naar de kamer geweest en ook nog met Dominique tussendoor. Allemaal naar volle tevredenheid.

    Verder was het weer gezellig druk in LR. De feestvarkens deze dag niet veel gesproken die hadden het druk zat. Genoeg beren gesproken waaronder de duisbergspesjalist, Boy69, badslippers enz. Vooral langer gezellig geklets met de vulkaanridder. Wel het weer een de omstandigheden een beetje in de gaten gehouden en de sneeuw verdween niet snel maar op de snelweg moet het toch wel weg zijn. Nog even na vraag gedaan of er nog een kamer te boeken was mocht ik het bij vertrek te link achten, maar er was geen kamer. Intussen zou het 's nachts toch gaan vriezen en was ik wel bang voor opvriezing van de natte wegen. Veel bekende waren wel bezorgd over mijn terugreis en vroegen zich af of het niet verstandiger was te blijven overnachten. Hartverwarmend. Bosco wou me zelfs echt niet laten gaan en bood me aan de dubbelkamer in het Isa die hij had gekregen te delen. Een tof gebaar wat ik maar al te graag accepteerde. Opgelucht dat ik niet terug hoefde maar eens een paar biertjes gedronken (dat kon dan ook mooi) en de laatste uurtjes tot sluiting in LR in de Bar doorgebracht een goed en gezellig gesprek voerend met Ricardo Banana. Die lijkt onder de invloed van een nieuwe favoriete dame wat rustiger maar niet minder gezellig te zijn geworden. Bij sluitingstijd verscheen Bosco pas weer en toen hebben we het Isa opgezocht.

    De volgende dag op veel betere wegen weer terug kunnen rijden. Het was een mooi feestje geweest en ik heb weer een mooi avontuur om over te vertellen. Achteraf weer veilig thuis gekomen kan ik zeggen "ïk had het allemaal voor geen goud willen missen" maar het was ook een goede les volgende keer bij zulke omstandigheden maar een weekje geduld tonen en wel ik moet Bosco natuurlijk hier wel even bedanken want zoals eerder gezegd was het een opluchting dat ik 's nachts niet terug hoefde te reizen.

  20. Onderstaande 17 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 januari 2015),Badslippers (26 januari 2015),Bosco (26 januari 2015),Costana ( 1 februari 2015),de duisburg spesjalist (30 januari 2015),deket (26 januari 2015),gignnl (26 januari 2015),Jack42 (26 januari 2015),LittleJoe (26 januari 2015),Oudebelg (26 januari 2015),palimo (26 januari 2015),Ricardo Banana (27 januari 2015),rob45 (26 januari 2015),Sjeufke (29 januari 2015),speler (27 januari 2015),WA (26 januari 2015),Wijze grijze (26 januari 2015)

  21. #15
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 10:32
    Berichten
    140
    Discussies
    5
    Thanks
    17
    Thanked
    194 in 71 posts

    Standaard

    Ik kon er helaas niet bij zijn afgelopen zaterdag maar zo te zien heb ik een hoop gemist.

  22. #16
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:39
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Living Room,verjaardag dupke en deket 24/01/15.

    Om 9h30 loopt de wekker af bij oma en het open raam toont een wit sneeuwtapijt,wtf is dat nu weer voor streek
    van hierboven,gestraft zeker voor de vorige dag.Douchen,aankleden en make-up en dan met de overige schuldigen
    een ontbijtje gehad.Voorzichtig gereden en LR zagen we om 12h15,het was er nog rustig,dus een drankje en sigaret
    genuttigd in de zeteltjes.Blonde theke Anna was de mooiste in house,dat zou wel veranderen in de komende uren.

    Een landgenoot had Alexia al gebriefd dat ik er zou zijn,Belgen toch,niet te vertrouwen.De jarigen en andere heren
    even een handje gegeven en om 14h30 was ik al bij de witte Roemeense,ik heb me niet verzet tegen haar avances.
    Om 15h maar een uurtje op kamer geweest,de druk was niet zo groot na de vorige dag,maar ja,een mens moet iets
    doen om de tijd te doden.Goede service gehad en daarna wat gaan eten en een vlaai geproefd,was al 1 dag terug
    dat ik er nog had,dus hoogtijd.
    Nog enkele mannen gegroet die later waren ivm met het witte goedje en even een
    pauze ingelast en lullen met meerdere lotgenoten,enkele dames dansten al achter de toog van de bar.Mijn reisgenoot
    van de vorige dag die ik gedumpt had aan LR zei me dat ik naar hem niet moest zien,hij had een alternatief.Daar ik
    niet in de witte nacht 280km wilde glijden nam ik me voor ergens rond 21h de tent te verlaten.Enkele heren van de
    vorige dag waren al foetsie,dus ik wilde nog een drankje nuttigen in de zeteltjes,nog een plaatsje vrij naast een koppel.

    Ik had die blonde en die man al een tijdje samen gezien en dacht,hij zal ze wel voor langere tijd geboekt hebben,maar
    plots had die blonde vamp meer oog voor mij.Vreemde situatie,plots vraagt die:wilt ge die hebben,ik bah ja geef me
    een 50-tje,doe ik wel voor u,dat had blondie wel verstaan en kwam bij mij op schoot?Ze zegt me die laat me al zolang
    wachten,gaat gij met mij op kamer,dat was wel erg direct,wist nog niet eens haar naam.Ze begon een beetje te zoenen
    en te tasten en stelde zich voor,Duitse 23-jarige Louisa,ex-Samya,volgens haar toch.
    Daar ik toch nog een keertje wilde kameren,intussen 20h30 of zoiets zei ik maar ok,dacht er zal toch wel wachttijd zijn op een kamer,echter 5 min later kwam ze al af met de sleutel.Trap op bij de uitgang,door de kleedkamer van de meiden,het leek wel een VIP-kamer.

    Die blonde wist wel van wanten,dus maar een uurtje besteld,het hele boekje uitgetest en het was van een hoog gehalte.
    Die vreemde gebeurtenis me niet beklaagd,met haar afgerekend en kussend afscheid genomen,cu next time.Nog ff een
    douche gepakt,iets gedronken met LJ,Alexia tussen ons,weer een vreemde ervaring en op naar het vaderland.

    De club:veel mooie meiden,gezellige sfeer,goed eten,vriendelijk personeel,na december weer een geslaagd bezoek aan
    LR,proficiat aan de jarigen,thx aan LR en het forum voor de korting en thx aan de heren,het was gezellig,cu later.
    Laatst gewijzigd door Big30; 27 januari 2015 om 16:41 Reden: spaties

  23. Onderstaande 15 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (27 januari 2015),Badslippers (27 januari 2015),bob0808 (27 januari 2015),Bosco (27 januari 2015),Costana ( 1 februari 2015),de duisburg spesjalist (27 januari 2015),deket (27 januari 2015),gignnl (27 januari 2015),hasta la pasta (29 januari 2015),Jack42 (27 januari 2015),licky luke (27 januari 2015),LittleJoe (27 januari 2015),Mr Pussy (27 januari 2015),Scrotum (27 januari 2015),Sjeufke (28 januari 2015)

  24. #17
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Ben een grote fan van Golden Time maar ben nu toe om nog eens een club te bezoeken die ik nog niet ken, kwestie van wat afwisseling, spanning en avontuur in mijn wandelcarriere te brengen.
    Over Living Room hour of lees je bijna altijd positieve verhalen en dacht daarom het binnenkort toch maar eens te wagen in Kaarst.
    Wat ik uit eerdere berichten verstaan heb is dat LR wel te vergelijken is met Gt maar wat zijn dan juist de meest opvallende verschillen?
    De sfeer, de dames of hun service, de line up, het deurbeleid of andere ???

  25. #18
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Ben een grote fan van Golden Time maar ben nu toe om nog eens een club te bezoeken die ik nog niet ken, kwestie van wat afwisseling, spanning en avontuur in mijn wandelcarriere te brengen.
    Over Living Room hour of lees je bijna altijd positieve verhalen en dacht daarom het binnenkort toch maar eens te wagen in Kaarst.
    Wat ik uit eerdere berichten verstaan heb is dat LR wel te vergelijken is met Gt maar wat zijn dan juist de meest opvallende verschillen?
    De sfeer, de dames of hun service, de line up, het deurbeleid of andere ???
    de sfeer is in lr beter als gt en lr sluit later lr heeft een restaurant om te eten en geen tend zoals gt lr heeft een stoom cabine gt niet gt heeft een grootere kino als lr lr heeft minder vrouwen als gt 50 dames teld lr lr heeft geen pakeerplaats op eigen terrein moet dit nu allemaal van de duisburg spesjalist komen ik hoop dat bijvoorbeeld badslippers me aan kan vullen in lr is meer party stemming en zijn de dames geiler
    Laatst gewijzigd door Big30; 29 januari 2015 om 20:09

  26. Onderstaande 3 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (29 januari 2015),pistoleeke (29 januari 2015),Sjeufke (29 januari 2015)

  27. #19
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ik hoop dat bijvoorbeeld badslippers me aan kan vullen
    In "Living Room" heb je die kleine rooie duivel achter de bar en in "Golden Time" de blonde mokkeltjes. In "Golden time" zwaait Ketserr met de scepter en zijn leuter en in "Living Room" deelt Little Joe de lakens uit en zwaait vervaarlijk met zijn anaconda in het rond. In "Living Room" is het dames management knapper en klantgerichter dan in "Golden Time" maar in "Golden Time" zijn ze langer. De WIFI doet het in beide clubs maar matig. In "Living Room" moet je om de 6 seconden op de doucheknop drukken en in "Golden Time" elke 7.6 seconden. In "Living Room" drinkt Banana de krat bier leeg en in "Golden Time" zuipt "de sousa" de hele biervoorraad op. In beide clubs tref je voldoende meiden maar in "GT" heb je meer Milfjes en inb "LR" is het toch meer een kleuterklas. In "Golden Time" moet je doordeweek komen en in "Living Room" in het weekend. En zo kan ik nog hele pagina's doorgaan maar dat zou alleen maar geveegd worden.

  28. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    LittleJoe (29 januari 2015),Mr Pussy (30 januari 2015),pistoleeke (29 januari 2015),Ricardo Banana (30 januari 2015)

  29. #20
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    En zo kan ik nog hele pagina's doorgaan maar dat zou alleen maar geveegd worden.
    Alleen deze opmerking wordt geveegd
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  30. #21
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    LR 23en 24 januari
    Vrijdag 23 jan met oudebelg afgesproken te Houthalen om me een lift te geven tot ISA Kaarst.
    Aangezien hij al een tijdje gereden had maar eerst een koffie aangeboden. Normaal wilde ik wel naar zijn en knaktuur zijn feestje gaan in HP. maar door dat Monica (LR) die normaal al op vakantie zou zijn gegaan, maar door weersomstandigheden haar vlucht diende te verplaatsen. Nu ze wilde dan op 19 jan. naar de heimat vliegen. Ik had haar voorgesteld dat een weekje later te doen en dat ik dan 2 daagjes met haar zou rollebollen. Daar had ze dus wel oren naar en zo doende voor mij geen feestje in HP (kon ik echt niet maken). Netjes door mijn chauffeur bij ISA afgezet en daar nog even de wat zaakjes geregeld……

    Om 12:30 u LR binnen gewandeld waar ik vriendelijk verwelkomd werd door een nieuwe theke. Ze stelde zich voor als… Monica… een lach kon ik met moeite onderdrukken. Wilde haar zeggen dat ze wel veel veranderd was in een maandje tijd. Op de vraag of het mijn eerste keer in LR was antwoorde ik maar bevestigend en dus riep “Monica” Ruby erbij en beiden schoten we in een lach. De begroetingskusjes van Ruby nam ik natuurlijk met plezier in ontvangst.

    Een blik in het restaurant geworpen werd me gelijk gevraagd hoe mijn ontbijt moest zijn. Terug boven, omgekleed met ijsbeervel maar gelijk gaan eten. Alles stond al klaar, inclusief de koffie. Een betere bediening kun je eenvoudig weg niet krijgen. In de bar verschillende meiden begroet, en lang hoefde ik niet te wachten op Monica (niet de theke). Ze knutselde zich natuurlijk weer lekker tegen mij aan. Tanja kwam ook binnen, maar werd gelijk al geboekt en ze zou het zeer druk krijgen. Pas later op de avond kwam ze me met een paar kusjes begroeten met het excuses dat ze nog geen tijd gehad had om me even een goeie dag te komen wensen, een schatje die meid.

    Alexia was ondertussen ook binnen gekomen en op haar vaste plak gaan zitten. Ze zag me en deze keer kreeg ikzelf een vriendelijk glimlach van haar. Even naar haar toe gegaan en haar gezegd dat ik haar de vriendelijke groeten moest overbrengen. Van wie vroeg ze zeer vriendelijk met een lach. Van die ene die mij niet kent , antwoorde ik haar lachend toe. Ze begreep me natuurlijk direct. Toch opvallend hoe vriendelijk ze vandaag tegen me was na een Cold War van 3 maanden. Ze zou door de dag heen zeer vriendelijk blijven en me af en toe een glimlach toewerpen. Helaas voor haar was het vandaag geen succes.

    Maar terug bij Monica gaan zitten die op dat moment niet echt happy was natuurlijk. Maar ze vergaf het me al zeer snel (deze keer toch) Voor de rest van de dag zou het zeer aangenaam zijn met haar. Jacuzzi, verschillende kamertjes, de één al es langer dan de ander. Niks te klagen dus. Ik had eigenlijk verwacht dat het een rustige vrijdag zou worden maar het was zeer druk, drukker dan de volgende dag. Gesprekje gehad met een veelpleger, de enigste bekende voor mij vandaag. Om middennacht was Monica ervan onder gemuisd en kreeg ik te horen dat ze was gaan slapen. Dus voor mij het teken om te verkassen naar ISA en de nodige rust in acht te nemen voor de volgende dag.

    Zaterdag
    Opgestaan om 10:15 u en toen ik het gordijn opentrok werd ik bijna verblind door zoveel wit. Een kleine 10 cm sneeuw straalde me te gemoed. Was dat een verrassing. Rustig douchen en wat men zoal doet als men opstaat. Nog een leuk gesprekje met de cheffin van ISA en maar mijn afspraak in LR gegaan. Onderweg even languit op mijn rug gegaan, het was spek glad. Begroet door lieve Anna en weer kusjes van Ruby natuurlijk. Even later de jarige van gisteren begroet en knaktuut die wel wilde weten wie Tanja was. Maar daar was weer geen aankomen aan vandaag. De jarigen van vandaag Deket en Dupke begroet en zovelen anderen. Monica legde ook weer snel beslag op me en oudebelg verdween ook al snel met zijn nieuwe vlam.

    Monica stuurde al snel aan op een kamer (en geef haar eens ongelijk) zodat we ook snel verdwenen op de 22 en pas 3 uurtjes later terug opdoken. Alexia ook vandaag weer opvallend vriendelijk en dus wilde ik wel eens een goed gesprekje met haar onder 4 ogen hebben. Even met Monica overlegd die natuurlijk niet gelukkig was met dat idee. Ik zei haar dat het maar 30 min zou duren. Met tegenzin liet ze me dus maar gaan. A een sleutel laten halen, maar er waren wachttijden. Snel het zelf maar geregeld en 2 min later de sleutel. En ongelofelijk maar het was voor de 21.

    Leuke face to face met haar zonder luistervinken deze keer. Waaruit bleek dat ze toch iets mis begrepen had, ondertussen liet ze haar handjes en vingers natuurlijk niet stil zitten. Toen onder mijn badmantel dan ook nog eens een tent zich opbouwde begon ze me te zoenen. En ik, ja ik was weer verloren. Het werd een zeer innige face to face en al wat er bij kwam kijken. De 30 min werden 1,5 uur van spetterende “wiedergutmachungsseks”. Na de afrekening terug bij Monica gaan zitten die meer zo vrolijk was natuurlijk. Maar het kwam weer goed. Boy69 had het idee geopperd om Monica met Elisa een lesbo show te laten opvoeren. Dus moest ik even zien hoe ik mijn verdere kamer planning kon indelen. Oudebelg wilde me het plezier gunnen om niet te vroeg te vertrekken, maar ik ging even met Dupke spreken en die wilde me wel mee terug brengen samen met sjeank. Dus oudebelg maar gezegd dat hij naar mij niet moest omkijken. De vlaai werd geserveerd en het lukte me om zowel Monica als Alexia samen mee naar de tent te krijgen. Met mij lekker in het midden.

    Plan was om met Monica nog op de kamer te gaan voor een uurtje of 2 – 3. Maar dan zou dat de show doorkruizen en voor haar extra inkomsten mislopen en voor mijn vrienden een mooie show. Dus moest ik wat creatief zijn. Zat lekker in een bankje met oudebelg en Alexia tussen ons in. A liet ons even later alleen. Nog een biertje met hem gedronken en van oudebelg afscheid genomen. Mijn planning had ik in mijn hoofd al aangepast, een uurtje met A en na de show een tweetal uurtjes met M. Toch een strak plan of niet? Toen oudebelg vertrok hem gevraagd om A maar langs te sturen, die er natuurlijk geen gras liet over groeien. Even met haar zitten banken en dan ben ik maar gaan douchen en A gezegd dat ik zo terug zou zijn. Terug boven met A aan de bar gaan zitten en wat kletsen. We zaten nog geen 5 min of mijn handy ging als een gek tekeer. Even kijken, een message of 10 in het Roemeens met een triade van alle mogelijke verwensingen die naar mijn kop gegooid werden (hoe stom kun je zijn). A zat met pretoogjes natuurlijk mee te lezen. Ze vroeg of ik begreep wat ze allemaal geschreven had. Google translate staat op mijn handy als app en ik hoef zelf geen internet om het te gebruiken. Nu begreep A ook hoe we communiceerden met elkaar.

    Change of plans again dan maar, had geen zin om te reageren. En Monica had de verkeerde conclusie getrokken, vol jaloezie natuurlijk. A de sleutel gaan laten halen en natuurlijk lange wachttijden. Haar ermee zitten plagen natuurlijk en haar een keer of 3 naar de sleutel laten gaan kijken. Toen maar zelf in actie geschoten en 3 min later had ik hem. Ondertussen had sexmachine een gesprekje met A en vroeg haar hoe met mij zat. Doodleuk wist A hem te vertellen dat ze altijd geweten had dat ze me terug zou krijgen. Mijn nr heeft ze ook maar weer snel op haar handy geplaatst.

    Het werden 3 heerlijke uurtjes op de kamer met A die tussendoor ook nog eens te eten ging halen voor ons. Samen als vanouds weer gaan douchen en toen ze doorging bij de theke nog een paar lieve kusje. Alsof er nooit iets gebeurd was.
    De zondag middag weer messages van Monica, deze keer in het engels dat god me zal straffen en wat nog meer. Ook hier de storm maar laten overwaaien zonder te reageren. De maandag nacht, toen ze al in de heimat was, 4 uurtjes met haar gechat. En is alles min of meer toch weer goed gekomen. Leek wel op Hot Rooms and ColdWar II dit weekeinde……
    Mijn dank aan IJBF voor de korting, aan Deket en Dupke, oudebelg en jeank, LR en Alexia, Monica en alle andere IJsberen.

    Cheers
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  31. Onderstaande 9 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 februari 2015),Ascari (30 januari 2015),Badslippers (30 januari 2015),biged (30 januari 2015),Bosco (30 januari 2015),CCR5d32 (30 januari 2015),Costana ( 1 februari 2015),pistoleeke (29 januari 2015),Willi69 ( 8 februari 2015)

  32. #22
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Alleen deze opmerking wordt geveegd
    Niks vegen, hem aanmoedigen om door te gaan. Ik werd net nieuwsschierig
    Laatst gewijzigd door LittleJoe; 30 januari 2015 om 00:26
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  33. #23
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Lächeln Na tijden weer eens LR

    Door een late nacht en vroege hotelburen, was ik na een paar uur slaap al weer op weg naar het volgende oord des verderfs. Met een aanwezigheidslijst die elke dag korter was geworden, viel de oorspronkelijke kandidaat Babylon af… ook HP niet de moeite waard en zo veel OV opties zijn er dan niet. Dus maar weer eens LR. In de trein bleken de hotelprijzen in Kaarst wat van de pot gerukt (mogelijk cookie-enduced), dus maar een goedkoop dingetje bij het station in Neuss geboekt en daar een kwartiertje later ingecheckt en meteen terug naar de S-bahn.

    Ontvangst vriendelijk met enkele hadden die geschud moesten worden. Het was alweer een half jaar sinds ik me als flamingo had uitgedost en ik bedacht toch even dat dit forum de enige reden is dat ik op de hoogte was van de nieuwe prijsstelling… anders sta je er toch een beetje beteuterd bij als je moet afrekenen. Meteen een lekker roereitje besteld en nog voor deze klaar was werd ik besprongen door ex HP meisjes Andrea en Sara. Eenmaal aan tafel een inmiddels standaard koel groetje van Tanja (nogmaals dank aan de rotte kies), maar dat maakte zowel de koffie als het eitje er niet minder om smaken. Vervolgens naar de “nieuwe kino” om een uurtje bij te tukken, terwijl er naast me al een kereltje werd afgereden. Nog even lekker wakker bubbelen en eens tijd om echt te beginnen.

    Inmiddels al een hele groep (weinig schrijvende) forumleden, die later nog wat uitgebreider werd; zal er wel mee te maken hebben dat de meeste schrijfsels al gauw op het prikbord in de dameskleedkamer hangen. Ook al behoorlijk wat dames, waaronder de agressieve HP meisjes, een ex World meisje dat me heel erg graag niet wilde herkennen (laatste sessie met haar was ook belabberd) en een ex-Venus dame die mij herkende en kennelijk dacht dat ik haar tussen de meiden in LR wel zou zien zitten, terwijl dat zelfs in VV voor 30E all inclusief al nooit zo was geweest. In ieder geval al genoeg gaande zo midden op de dag.

    Lang duurde het niet voordat ik een kamertje ging opzoeken. Dit meisje was me bij het ontbijt al opgevallen (waar ze bezig was met een van de Belgische niet schrijvers), omdat ze me eigenlijk nogal deed denken aan mijn skatje in Samya: zelfde getinte huid, donkere ogen, donkere haardos. Ze gaapte nogal opzichtig, wat een “klassiek oogcontact” momentje opleverde en haar aan mijn zijde bracht. Een leuke babbel met deze Lisa, die niet de standaard wegen bewandelde maar lekker ad rem van de ene onnozelheid in de andere overging. Niet bijzonder lang, maar een van de leukste sollicitatiebabbeltjes in tijden. Het bleek dat we beiden reden hadden om moe te zijn: tegen de tijd dat ik in mijn nest kroop, had zijn het vliegtuig in Roemenie geboard. Bij de verkapte sleutelvraag bracht ze zelf maar vast ter sprake dat een potje bekken er wel in zou zitten en gelukkig waren eerdere clubaffiliaties niet ter sprake gekomen, want DV laat dan meestal in een tamelijk sterke pavlovreactie de alarmbellen afgaan.

    Het lot leidde ons naar mijn lievelingskamer (niet kamer 7 of 21, maar nummer 2 met het manele dansvloertje)… volgens mij zou het bij LR nu slim zijn om vooral niet te specifiek te zijn, maar fuck that noise. Binnen 10 seconden werd er wat gezoend en was Lisa al sliploos… een tijdje later ging ook de BH eraan. Slank meisje, begin 20, ietwat (te) zachte b-cups, van dichtbij ook een wat veel bemakeuped, maar wel leuk, snoetje… en nog steeds deed ze me denken aan mijn Samya leenliefje. Ik heb werkelijk een paar keer hardop gelachen om hoe de gelijkenis zich doorzette. Tongzoenen is ok, zonder dat het nou de beste zoenster ooit is, maar wel veel en steeds gulziger. We lagen nauwelijks op bed, of ze gooide een been om me heen, dat meteen duidelijk maakte dat een beetje contact tussen piemel en poes niet het einde van de wereld is (I. doet dat ook altijd zo). Een beetje droogneukend liggen zoenen, wat na een tijdje naar pussysliden draaide. Ik bedacht dat het wel eens tijd werd voor een nat vingertje, welwillend ontvangen… zo een vinger in de poes betekent namelijk dat je piemel er niet zo makkelijk meer infloept, waardoor de dame in kwestie zich lekker kan focussen op het heen en weer glijden op je eikel (die toch door je vinger wordt gecockblocked). Dat gebeurde dan ook lekker uitgebreid; net als met I. in Samya. In een handvol positietjes liggen droogneuken, vingeren en tongzoenen. Ik kan me eerlijk waar niet herinneren of er nog gepijpt is, wel in een paar standjes close geneukt… maar redelijk snel waren we weer terug bij het spelen. Inmiddels was ze zelf ook tamelijk met haar kut aan het spelen: ik met vinger in de poes en zij aan de clit; toen ze mee ging vingeren, maakte ik er zelf maar twee vingers van. De orgasmetjes geloofde ik niet echt, maar ik had mijn tweede vinger er nog niet ingestoken of ze vroeg om “more”…”a third finger!”…”No! Tare!”, tja “hard” vingeren ben ik niet echt in geschoold. Met mijn ringvinger per ongeluk wat bij het aarsje, dat versoepelde en plezant reageerde. Zo een beetje liggen spelen en ze leek wat te willen zeggen “you like this?”…”I...I don’t know”. De conclusie: doet geen anaal, dus niet naar binnen, maar er zo tegen aan schurken voelde wel lekker. Weten we dat ook weer. Nog steeds twee vingers in de poes en haar clit-pluk-vingertjes gleden wat naar beneden “passen die er nog bij”… “probeer maar”. Kleine handjes die Roemeentjes, dus toen zaten er vier in de poes… die we snel maar in elkaar verstrengelden: als dat niet mijn meest romantische clubmoment is, weet ik het niet meer. Op haar tempo met de verstrengelde vingers de kut “geneukt”… terwijl ze iets mompelde over dat we hem wel heel ruim aan het maken waren. Tijdens dit alles natuurlijk veel geknuffel, getongzoen en een piemel die langs kont en perineum gleed. Ik ben nog ergens klaargekomen, maar ik heb echt geen idee meer hoe. Kort even naknuffelen en madame vond dat we zo lang konden blijven als ik wilde. Mwahh, onnodig pannekoeken is niet echt mijn ding, dus ik vond het wel best om te gaan. Mijn idee dat ik met de nieuwe prijsstelling voornamelijk halve uurtjes zou doen, bleek dus al meteen een utopie. Leuk meisje, dat (zoals aangegeven) niet de hele nacht bleef hangen, maar na haar monetaire dagdoel te hebben gehaald ging slapen. Herhaling lijkt me zogezegd niet onwaarschijnlijk.

    Zelf nog een tijdje in een bank zitten natrillen, terwijl ik van enkele salitos genoot. Ook de gulash was trouwens lekker, net als dat de gesprekspartners geëngageerd en vermakelijk waren. Best gezellig dus en het valt op dat het toch allemaal wat eerder actiever wordt dan in Samya (maar ook eerder weer rustig). De line up was na een lange afwezigheid goed, met een leuke mix van bekende dames en nieuwe popjes. Al viel me wel op dat veel dames een wat bredere kont hadden gekregen dan ik me herinnerde, zoals Natasha en zelfs Daria (nog steeds prachtig)… alleen Krina (O… die was er misschien niet eens) nog steeds een kontje dat je in een enkele hand kunt houden. Enkele uurtjes rondgehangen, terwijl DJ Tonny inmiddels aan het draaien was… en wat lang met de manele wachtte. Al was de reactie bij het eerste rondje manele nou ook niet bijzonder uitbundig.

    Ergens in de vroege avond nog voor een tweede sessie gestrikt. Blonde Carla die in eerste instantie een trio wilde met Landiana, welke al meteen zei dat een “jongetje” als ik dat toch niet aankon. Heeft ze helemaal gelijk in. Carla (26) zit niet echt in het groepje dames dat je aan geweldige service doet denken… en ze heeft een wat brede kont en hangtietjes; daarbuiten lijkt ze (imho) sprekend op dat prachtige blonde meisje dat je in elke maneleclip buiten de maat ziet dansen. Prachtig snoetje met heerlijke lach, die wel zin had om “de liefde met me te bedrijven”.

    Na een minuutje of tien op de sleutel te hebben gewacht, een van de mooie kamers boven. Meteen al jammer dat sommige Roemeentjes niet tongzoenen als ze de liefde bedrijven… uiteindelijk viel het zoenen nog best mee, eigenlijk zacht en goed zoenen zoals je bij tongzoenen zou doen… maar dan zonder tong. Was nog verrekte moeilijk, zit je met wijd opengespreide monden op elkaar en moet je de instinctieve reactie om je tong te gebruiken stoppen (lukte ook helemaal niet). Vingeren natuurlijk ook niet mogelijk, maar pijpen was behoorlijk goed en ook neuken was leuk met veel oogcontact en een mooie lach… ook wat tongloze zoenen en sowieso best een leuke sfeer. Na een paar standjes het rubbertje gevuld en netjes na een half uur van de kamer. Voor de rest van de avond was ik als lucht voor haar, maar goed. Leuk voor de heb, maar dat is het dan ook.

    Een derde sessie zat er niet meer in, doordat er weer wachttijden van ruim een uur waren. Ze moeten in die toko op weekendavonden echt maximum kamertijden gaan instellen; de grote hoeveelheid formumfuckers die daar wel over zouden gaan miepen, wens ik van mijn kant een mooie fiets zonder zadel (en dan gaan veldrijden he… of casseien). Ik zat op een gegeven moment een tijdje met Justina op de bank bij de ontvangst en in een ruim half uur geen enkele sleutel zien terugkomen… wel gezien hoe ze een hopeloos dronken kerel binnenlieten… Een derde sessie zat er dus niet echt meer in. Zo na middernacht werd het langzaam al wat rustiger ik de bar, maar nog steeds gezellig genoeg… bij de tweede ronde manele kwam er zowaar nog wat partystemming in, waarbij een paar volstrekt onbekende meisjes het ontzettend leuk vonden dat ik wat mee dansde… even later viel me op dat echt alle andere beren als aangespoelde walvis-flamingos in de banken hingen. Qua party is het nog steeds niet veel soeps, maar goed ik had tenminste een paar meisjes om mee te dansen. Tegen een uur of twee besloot ik maar te vertrekken… zo had ik nog de laatste S-Bahn naar Neuss. Ik had niet het idee dat de laatste uurtjes de investering in een taxi waard waren geweest.

    Leuke dag gehad, met genoeg leuke aanwezige meiden en een hele leuke kamer met Lisa. Zal nu geen half jaar duren denk ik, al moet ik misschien eerst nog eens naar GT om mijn stapel kortingskaartjes bij te vullen.

    PS bardames werkten hard (respect), maar waren een stuk minder gezellig dan ik me herinner...

  34. Onderstaande 11 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    amigo70 ( 7 februari 2015),Ascari ( 4 februari 2015),Badslippers ( 5 februari 2015),Bosco ( 5 februari 2015),Costana ( 5 februari 2015),gignnl ( 5 februari 2015),Knabbel ( 5 februari 2015),Oudebelg ( 4 februari 2015),satanic surfer ( 5 februari 2015),Wijze grijze ( 5 februari 2015),Willi69 ( 8 februari 2015)

  35. #24
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Volgens info LR blog, nu Gratis WLAN in LR!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  36. #25
    Geregistreerd
    5 juli 2014
    Last Online
    18 februari 2019 @ 15:22
    Berichten
    310
    Discussies
    10
    Thanks
    579
    Thanked
    269 in 130 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Volgens info LR blog, nu Gratis WLAN in LR!
    Is toch al sinds tijden (weet niet exact, maar 2013 in ieder geval) , mits je een code bij de theke vraagt?
    Voordeel van een code is wel dat veel Duitsers niet de moeite nemen of mensen dit niet weten, zodat de WIFI een stuk beter functioneert dan bij de zusteronderneming...

 

 
Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

Diamond 468*60