Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 445
  1. #76
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    - geen (gratis) leffe meer
    Dat is nieuw voor mij...

    Wat mag de Leffe nu dan kosten?

    Dat kan wel eens stammies kosten, die liever komen Leffe dan beffe ...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. #77
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Ik drink t zelf niet, maar ik had mijn maat overtuigd met het woord 'Leffe' om deze club te bezoeken. Op weg naar huis was hij aan t klagen over t duitse bier. Ik zei 'had dan Leffe gedronken' en hij antwoordde dat er geen was ofwel dat t drie euro kostte. Hij had t niet 100% begrepen want zijn kennis van de Duitse taal is enorm beperkt.

    Leuk drankdetail is ook dat de dames enkel kleine glaasjes krijgen omdat ze ze nooit leegdrinken. Blijkbaar zijn t besparingen in huize Eddy. Mijn halfvol glas moest ik wel de hele dag bewaken want als ik even niet oplette, werd t opgeruimd van onder mijn neus :p

  3. Onderstaande 2 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver ( 4 maart 2016),licky luke ( 3 maart 2016)

  4. #78
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Leuk drankdetail is ook dat de dames enkel kleine glaasjes krijgen omdat ze ze nooit leegdrinken. Blijkbaar zijn t besparingen in huize Eddy. Mijn halfvol glas moest ik wel de hele dag bewaken want als ik even niet oplette, werd t opgeruimd van onder mijn neus :p

    Komt in meerdere clubs voor dat dames een halfvol glas krijgen, of een kleiner glas.
    Inderdaad omdat ze het regelmatig niet leeg drinken.

    Terwijl dat met onze glazen schijnbaar niet uitmaakt...

    Zeker met die postmix drankjes lijkt het me niet echt een vette besparing wat je daar op kunt halen, misschien is het ook ween beetje principe kwestie...

    (en nu weer on topic, excuses voor de afdwaling...)

    (en nee, er hoeft hiervoor geen apart topic te worden aangemaakt. lijkt me... )
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  5. #79
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Toen ik er was, moest ik niet bijbetalen voor een Leffe, dat moet erg recent zijn dan . Erg jammer dan wel.
    De zwarte wolf

  6. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 3 maart 2016)

  7. #80
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag was ik met dank aan de kortingskaart sinds lange tijd weer eens in Babylon. Het was een gedenkwaardige middag ....

    Wat is het toch een heerlijke club ! Heel veel lekkere meiden die poedelnaakt door de club wandelen, een waar genot voor het oog . Het personeel is supervriendelijk, eten is goed ...

    Eerst om mij te oriënteren maar eens met een koffie en een sigaretje aan de bar gezeten. Ik wist gelijk al dat het een moeilijke keuze zou worden vandaag , ik zag er zo al een stuk of 10 waarmee ik zo de kamer in zou willen duiken. De eerste kamer doe ik meestal snel om de druk er af te krijgen, anders blijf je zo gestresst rondlopen.

    De keuze viel op een lichtbruine beauty met een engelengezicht. Het bleek Iman te zijn, veelgeroemd op de forums. Ze maakte niet heel veel werk van de kennismaking, we belandden al snel op het matras. Iman deed het rustig aan en dat vond ik prima zo. Niet zo diep pijpen maar wel lekker gevoelvol. Ongeveer 20 minuten in 69 en toen in doggy geëindigd. Een prima begin, niet superspetterend ofzo. Iman is een schat van een meid, mooi koppie ook maar voor mij niet een absolute topper.

    Daarna weer een beetje rondgekeken, wat een heerlijk aanbik toch die blote lijven om je heen.

    Na een uurtje klampte ik een donkere jongedame aan, zij was bijna doorlopend bezet. Maar blijkbaar had ze er nog niet genoeg van, ze sleurde me zowat de bank op voor een heerlijke zoenpartij. Na 5 minuten had ik de kans te vragen hoe ze eigenlijk heette, het bleek Naomi uit Sierra Leone te betreffen. Weer even op verdergezoend en toen ons maar verstopt op een kamer boven. Ze verdween eerst even maar toen ze terugkwam gingen we verder waar we gebleven waren. Naomi heeft heerlijke dikke kippen die fantastisch zoenen. Ze kwam bovenop me zitten en begon te sliden. Ik dacht nog ff oppassen want anders douwt ze hem er zo in, en daar doe ik niet aan in de clubs. pijpen deed ze heel aardig maar ook weer niet superdiep. Ik liet het niet op me zitten en begon haar te beffen terwijl Naomi mij verder pijpte. Ook weer geëindigd in doggy, met een uitzicht op die heerlijke Afrikaanse kont.

    Ik was inmiddels een heel klein beetje vermoeid dus ben maar ff een half uurtje op een bankje gaan zitten. Na wat koffie en een warme hap kon ik ertegenaan en heb me nog maar een keer aan Naomi vergrepen. Zelfde recept en na afloop nog ff geknuffeld en bijgepraat.

    Wat een heerlijke dag in Babylon, nogmaals bedankt Willem boor de kortingskaart.

    Voor mij heeft deze club eigenlijk maar twee minpunjes: de entreeprijs van 60 euro is toch wel pittig (voor mij in ieder geval) en het vanuit onze mooie hoofdstad toch wel een eind rijden. Maar ik kom van de zomer zeker nog een keertje terug !

  8. Onderstaande 17 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 maart 2016),biged ( 3 maart 2016),Deantje ( 4 maart 2016),Eddy_V ( 3 maart 2016),goolfy69 ( 4 maart 2016),hasta la pasta ( 4 maart 2016),Kwakje ( 5 maart 2016),Kwant ( 4 maart 2016),licky luke ( 4 maart 2016),Marcus69 ( 5 maart 2016),mechelen ( 4 maart 2016),Nedlovefkk ( 4 maart 2016),noglangnietuitgewandeld ( 4 maart 2016),SeX++ ( 4 maart 2016),Sjeufke ( 3 maart 2016),Wentelt Eefje ( 4 maart 2016),Wijze grijze ( 4 maart 2016)

  9. #81
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Leffe nog steeds gratis bij de cheffe !

    Gisteren zelf vastgesteld dat de Leffe nog steeds gratis is. Ook het personeel bevestigde dat er geen sprake was van de Leffe betalend te maken.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  10. Onderstaande 7 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 5 maart 2016),hasta la pasta ( 5 maart 2016),licky luke ( 5 maart 2016),mechelen ( 5 maart 2016),SeX++ ( 5 maart 2016),Sjeufke ( 5 maart 2016),Wentelt Eefje (10 maart 2016)

  11. #82
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Gisteren zelf vastgesteld dat de Leffe nog steeds gratis is. Ook het personeel bevestigde dat er geen sprake was van de Leffe betalend te maken.
    Dan heeft mijne maat t verkeerd begrepen en voor niks de hele dag duits bier gedronken.

  12. Onderstaande 2 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 5 maart 2016),stimpy3 ( 7 maart 2016)

  13. #83
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Formule 1 party

    Vrijdag 4 maart stond de F1-party gepland in Babylon. Aangekomen in de namiddag en we konden spreken van een full-house. Veel bekende stamgasten van de partij. Zeker rond de 50-tal gasten en een 40-tal dames. Zeer goed aanbod , voor ieder wat wils. Ook vele zwarte parels aanwezig. Een stevige bende vaste Babylon toppers waren ook van de partij : Alexa , Alice , Monika , Kitty , Klara , Precieuse , Iman , Dorothea , Elli , Rose ... De optic zeer mooie Jeanette en Sonja met dito service. Keuze genoeg dus. De dames hadden goed hun werk. Enkel Melinda en Tanja aka miss irritant zaten zonder werk. Hoe zou dat nu komen ?

    De club was mooi aangekleed met diverse F1 spullen. Ook was er een mini race baan aangelegd door gans de club met stro balen en autobanden. Alle dames waren verkleed als pitspoes.Dit was zeer opwindend om de dames eens in spannende pakjes te zien en met F1 petjes op : lekker ! De sfeer zat er goed in. Afwisselende muziek die in de namiddag toch al wat luider stond om een party-sfeer te creëren.

    Om te eten was er enkel een selfservice buffet van aardappelkroketjes , erwten en wortelen + varkensgebraad. Ook diverse cocktail hapjes waren voorhanden. Alles werd regelmatig vers aangevuld. Ondanks de geruchten was de Leffe nog steeds gratis beschikbaar.

    Om 19u was het zover en ging de race van start gaan. In totaal 20 deelnemers , die het per twee tegen elkaar moesten opnemen. Twee rode mini autootjes waar men moest op plaatsnemen werden aan de start geplaatst. Sturen gebeurde met de handen en de snelheid werd bepaald door de voeten. Er werden vlagjes uitgedeeld aan iedereen om te supporteren. Bij de start van de eerste twee ging de tent volledig uit de bol. Uiteraard zorgde de race voor hilarische taferelen. Elkaar de pas af snijden , blauwe ballen , ééntje de bocht uit plat op z'n buik , enz... Tussen de piloten waren er ook twee dames Melinda en Precieuse die het heel goed deden. Uiteindelijk werden de dames 1 en 2 , plaats 3 was voor de Duitse stamgast Ziggy. Ze kregen alle drie een trofee en een soort plof champagne fles met glitters over hun bij de uitreiking.

    Uiteindelijk op de kamer beland met : Monica , Maira , Heike en Klara. Over de ganse lijn : TOP !

    Rond 23u werd het duidelijk minder druk. De vaste bende zat weer gezellig aan de bar met een luisterend oor voor de verhalen van de cheffe. Wat later de club verlaten na een zeer geslaagde en unieke party.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  14. Onderstaande 21 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 maart 2016),biged ( 5 maart 2016),Bosco ( 5 maart 2016),cavediver ( 6 maart 2016),Deantje ( 5 maart 2016),duivenmelker ( 6 maart 2016),Eddy_V ( 6 maart 2016),ftchietgraag ( 6 maart 2016),hasta la pasta ( 5 maart 2016),Kwakje ( 6 maart 2016),Kwant ( 5 maart 2016),licky luke ( 5 maart 2016),mechelen ( 5 maart 2016),Nedlovefkk ( 5 maart 2016),rob45 ( 6 maart 2016),SeX++ ( 5 maart 2016),Sjeufke ( 5 maart 2016),Sparky ( 5 maart 2016),Sphinx ( 5 maart 2016),Wentelt Eefje ( 6 maart 2016),why not me ( 8 maart 2016)

  15. #84
    Geregistreerd
    19 april 2015
    Last Online
    21 mei 2022 @ 08:28
    Berichten
    116
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    550 in 65 posts

    Standaard

    In Babylon terechtgekomen zaterdag. Blijkbaar is er gister een F1-party geweest, en er was weinig volk. De meiden leken wat vermoeid te zijn, en leken niet echt geinteresseerd te zijn er (weer) in te vliegen. Een paar stamgasten hingen rond de toog, en zelf had ik ook niet super-veel goesting eigenlijk. Na al die jaren saunabezoekjes begin je het "gewoon" te worden.

    Toch in de kino aan de praat geraakt met Eli. Ze is Roemeens en 24j. Babbel gehad met wederzijds respect. Ze begon lekker en langzaam te zoenen en de kamerafspraak was snel gemaakt. Zo hoort het. Op de kamer lekkere blowjob gehad en sex in verschillende posities. Niet super, niet slecht, gewoon "goed".

    Even wat eten. Het eten was eigenlijk wat magertjes. Mocht ook wel, daar er weinig bezoekers waren. Maar 60eur vond ik zo wel veel geld. Maar bon, eventjes ietske roken en oogcontact maken met de meiden. Volgende dame waar ik mee naar de kamer ging was Sabrina. 18j naar eigen zeggen, (al denk ik dat ze ouder is). Ze lijkt wat sereniteit te missen, waardoor ze onvolwassen kan overkomen. Beetje bizar meisje, maar op de kamer leek ze meer te catalogeren onder "partygirl". Dansen en kekgaaien. Niets voor mij. Op vlak van sexuele prestaties was ze wel ok. Lekker tongzoenen, en ok service. Al bij al goeie tijd gehad bij haar.

    Enkele bemerkingen:

    1) Ik ga nu als een gelovige mee met de dames om te kijken welke tijd ze in het logboek invullen. Ik merk dat ze daar niet zo happy mee zijn, maar beter is om je wat in te dekken. Een meisje vulde bv in: "xxh44". Dan weet je dat je beter oplet en zorgt dat je ietske vroeger dan een half uur terug bent.

    2) Ik herinner me dat in vroegere tijden de afrikaantjes minder "status" hadden, en deze meiden wat aggressiever waren in het versieren van klanten. De rollen lijken tegengwoordig omgedraaid. De afrikaantjes zijn veelgevraagd. Ze lijken nonstop te kameren en verdienen wellicht sloten geld. De roemeentjes zitten suf te wezen in de zetel. De afrikaantjes zag ik af en toe es voorbij wandelen of benaderd worden door een klant. Sommige blanke meisjes leken van de hele dag geen kamer gezien te hebben.

    3) Jammer van het winterweer. Dit is eigenlijk een club die je moet doen in de zomer daar ze aan twee kanten een tuin hebben.

  16. Onderstaande 14 leden hebben Marcus69 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 maart 2016),biged ( 6 maart 2016),Deantje ( 6 maart 2016),fervent ( 6 maart 2016),ftchietgraag ( 6 maart 2016),hasta la pasta ( 6 maart 2016),Klatergoud ( 6 maart 2016),Kwakje ( 6 maart 2016),licky luke ( 6 maart 2016),mechelen ( 6 maart 2016),Nedlovefkk ( 6 maart 2016),noglangnietuitgewandeld ( 6 maart 2016),SeX++ ( 6 maart 2016),Sjeufke ( 6 maart 2016)

  17. #85
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Babylon. Nice hier ben ik nog niet geweest en is goed berijdbaar.

    Ik check de aanwezigheidslijst, lees me in en houd een gaatje vrij in mijn agenda.
    Maandag 29/2 dat wordt hem. GPS op en rijden. Bestemming bereikt en bevindt zich aan de rechterzijde. Ik parkeer hem bijna voor de deur maar zie de ingang niet.
    Had nog wat van een parking in achterhoofd en zie dan een pijltje staan, even de hoek omrijden langs het tankstation en daar is de parking.

    De buitenkant ziet er niet speciaal uit maar daar komen we uiteraard niet voor. Ik bel aan en de deur gaat open.
    Aan de theke geeft ik mijn kortingsbon en deze wordt zonder probleem aan genomen.
    Een badjas krijg je hier niet, rondlopen in een handdoek dus. Douchen en dan de bar in. So far so good. In de bar zie ik een aantal naakte dames lopen. Ok ik had wel FKK ergens gelezen maar
    had hier niet echt bij stilgestaan dus dit was wel een aangename verrassing. Al direct spot ik een goddelijk elfje. Uiteindelijk niet mee gekamerd en daar moet ik nog eens voor terug
    Alvast een klein hapje gegeten en een watertje gedronken. Dan even op verkenning. Bar, receptie, douches en kleedruimtes en enkele kamers om het gelijkvloers.
    Op het verdiep nog meer kamers, massage kamer, zonnebank en de kino. In de Kino is er veel licht en wat donkerder zou gezelliger vertoeven zijn daar. Waar is de sauna, aha in de kelder.
    Er is één hete sauna en de andere is meer een opwarm ruimte, deze zijn dan weer zeer donker en iets meer licht daar zou dan een wat frissere indruk laten.
    De whirlpool zijn ze net aan het kuisen en is enkele uurtje buiten gebruik. Later in de namiddag was deze prima. Ook hier vinden we nog douches een kleine zitruimte met tv en nog meer kamers.

    Terug in de bar zie ik een dame aan het ontbijt zitten die mijn aandacht wel trekt. Het is Dorothea. Super sessie. Ik had al gelezen dat het service niveau hier hoog was en dit maakte ze volledig waar.
    De rest van de dag wat rondgelummeld en als tweede date van de dag op Sonja gevallen. Ook dit was weer een prima keus. In het algemeen ben ik nogal kieskeurig en in andere clubs kom ik dan tot 2 of 3
    mogelijke kandidaten. In Babylon was het moeilijk om kiezen, zelfs op een maandag waren er zeker 6 die ik wou stengelen.
    Na een portie eten en wat uitbuiken kennis gemaakt met de grappige en uitdagende Adriana. Na 2 super sessies heeft zij dit nog overtroffen. Man man wat een service kanonnen.

    Uiteindelijk dan maar afscheid genomen, de theke vraagt of alles prima was, 'SUPER' antwoord ik.
    Onderweg naar huis nog wat in een roes overdenk ik de dag en hoe geweldig deze wel was.
    Normaal is de entree €60 wat ik aan de hoge kant vind (drink enkel water en ben kleine eter). Maar ondertussen heeft mijn onderbewustzijn voor een nieuw gaatje in mijn agenda gezorgd en is een
    nieuw bezoekje reeds gepland voor volgende week.

    Deze nieuwe ontdekking gaat me nog veel kosten

  18. Onderstaande 14 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 maart 2016),Agronymus1 ( 6 maart 2016),biged ( 7 maart 2016),Deantje ( 6 maart 2016),duivenmelker ( 6 maart 2016),ftchietgraag ( 8 maart 2016),hasta la pasta ( 8 maart 2016),licky luke ( 6 maart 2016),lustman (11 maart 2016),mechelen ( 6 maart 2016),Nedlovefkk ( 6 maart 2016),pret ( 6 maart 2016),SeX++ ( 6 maart 2016),stimpy3 ( 7 maart 2016)

  19. #86
    Geregistreerd
    6 april 2010
    Last Online
    3 mei 2020 @ 14:19
    Berichten
    52
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    26 in 8 posts

    Standaard

    Hallo,
    vandaag was ik op zoek naar zwarte meisjes opkomst:
    Kers
    Precieuse
    Vanessa
    Isabelle
    Moeilijke keuze, alle mooie zwarte parels.
    Hoop dat ze altijd blijven;-)

    http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-damen/

  20. Onderstaande 4 leden hebben Italia77 bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 7 maart 2016),Kwakje ( 6 maart 2016),rob45 ( 6 maart 2016),SeX++ ( 6 maart 2016)

  21. #87
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Kwakje goes Black!

    Na afgelopen week Babylon ontdekt te hebben heeft mijn onderbewustzijn er voor gezorgd dat er een dagje niets op de planning stond.
    De snoodaard had opnieuw een dagje naar dit verdorven oord gepland.
    Dus zo gebeurde dat ik reeds voor 12.00 arriveerde in Elsdorf. De theke wist nog dat ik er vorige week geweest was en werd ook al hartelijk begroet door Precious.
    Onder de douche en klaar voor de strijd.

    Het was nog niet druk, zowel qua beren als dames. Wel liepen er al 4 zwarte parels rond. Hmm zou het dan vandaag Kwakjes eerste keer zijn dat hij het Africa continent ontdekt.
    Vorige week waren de heuvels en lekkere snoetje van Kitty reeds op mijn netvlies gebrand en vermits ze toen wat druk was heb ik niet de kans gehad om er mee kennis te maken. Ze stond hoog op het lijstje aangeschreven voor deze keer, maar ook nu weer niet van gekomen. Volgende keer mijn assertieve badslippers dan maar aantrekken. (En is nog een reden om terug te gaan natuurlijk).

    Precious aan de bar ontmoet en snel met haar een bankje opgezocht. Zeer uItgebreide presales en aftersales en goed op de kamer. Meer daarover in haar draadje.

    Voor de whirlpool gebruikers is maandag niet de beste dag omdat deze op maandag ochtend steeds gekuist wordt en het dan tot een uur of 6 duurt eer hij weer lekker warm is.

    Volgende kamer was moeilijk kiezen, geen superfavoriet tussen de vrije dames. Gekozen voor Claudia die alvast een goede presales gaf. De kamer was matig, het neuken was iets te fel voor mij.

    Service in Babylon is super. Presales gaan van innig zoenen en knuffelen tot soms een kleine blowjob. Kamers zijn allemaal goed met tongzoenen en andere geneugden. Anaal en dergelijke zijn wel extra. De aftersales zijn ook prima, een glimlach, een zoen, een knuffel van tijd tot tijd.
    Ook de bardames en thekes zijn vriendelijk en komen soms een praatje maken of komen zelfs af en toe vragen of je nog iets wil drinken.
    Ik was nog op zoek naar een derde date maar die is ditmaal achterwege gebleven.
    Was weer een geslaagde dag.

    Herhalingsgevaar : ja met kans op verslavingsgevaar.

  22. Onderstaande 16 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (10 maart 2016),biged (10 maart 2016),Deantje (11 maart 2016),fervent (11 maart 2016),hasta la pasta (11 maart 2016),Klatergoud (10 maart 2016),licky luke (12 maart 2016),lustman (11 maart 2016),mechelen (10 maart 2016),Nedlovefkk (11 maart 2016),noglangnietuitgewandeld (11 maart 2016),Ryuhayabusa (12 maart 2016),SeX++ (12 maart 2016),stimpy3 (12 maart 2016),Wentelt Eefje (10 maart 2016),why not me (12 maart 2016)

  23. #88
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Is dat zoiets als een kosjer konijn.. als we evenementen een arabische naam gaan geven zou ik serieus afhaken.. ik zou npoit meer naar die tent gaan als ik eerlijk ben.

  24. #89
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Is dat zoiets als een kosjer konijn.. als we evenementen een arabische naam gaan geven zou ik serieus afhaken.. ik zou npoit meer naar die tent gaan als ik eerlijk ben.
    Halali is geen arabische naam maar Franse naam.

  25. #90
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    14 november 2023 @ 16:04
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Champollion Bekijk bericht
    Halali is geen arabische naam maar Franse naam.
    Het heeft ook in het Duits een betekenis (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Halali)
    1. Het ritueel einde van een jacht te paard.
    2. Het signaal geblazen op de claxon dat het einde van een jacht met paard aanduidt.

    BTW: ik kom niet te paard, maar met een 105pk wagen.
    Tot vrijdag.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  26. #91
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Is dat zoiets als een kosjer konijn.. als we evenementen een arabische naam gaan geven zou ik serieus afhaken.. ik zou npoit meer naar die tent gaan als ik eerlijk ben.
    Pffffffffffffffffffff Heel domme reactie !!!

  27. Onderstaande 2 leden hebben stano bedankt voor deze bijdrage:

    cassenoisette (16 maart 2016),SeX++ (16 maart 2016)

  28. #92
    Geregistreerd
    19 augustus 2008
    Last Online
    7 juni 2022 @ 14:29
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    221 in 34 posts

    Standaard

    Vrijdag naar Babylon gegaan met twee andere collega beren. Om half zeven waren we aanwezig en ik heb gretig gebruik gemaakt van de korting, waarvoor dank aan ijsberenforum. Dit was mijn vierde bezoek aan deze club en zoals altijd was het weer dik in orde. Ik kan in feite totaal niets negatiefs over deze club vertellen. Als je toe bent aan wat rust dan moet je hier naartoe komen. Het eten was weer heerlijk en de donkere Leffes gingen moeiteloos naar binnen. Ik heb het echter maar bij een aantal gehouden omdat ik de dag nadien naar een andere club zou gaan.

    Laat op de avond kennis gemaakt met Raluca. Een heerlijk blonde dame versiert met hazenoortjes. Op de kamer vroeg ik of ze die wou op laten, het had zoiets bunny-achtigs. Ik kan deze kamergang alweer noteren als geweldig. Dit is de enigste club waar ik tot nu toe nog nooit een tegenvallende sessie heb gehad.

    Als ik dan toch een negatief puntje moet opnoemen dan is het wel het sluitingsuur op vrijdag. Rond 01:00u zat de sfeer er volledig in en dan gaat de bel met het verzoek om de club te verlaten. Dat vind ik wel jammer. Maar goed het was weer een leuke avond.

  29. Onderstaande 6 leden hebben bartdepauw bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (20 maart 2016),Kwakje (22 maart 2016),licky luke (21 maart 2016),Nedlovefkk (20 maart 2016),SeX++ (20 maart 2016),Wentelt Eefje (20 maart 2016)

  30. #93
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    14 november 2023 @ 16:04
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Standaard Geen kwaad woord

    Vorige vrijdag weer eens naar mijn favoriete club gereisd voor het Halali Hasenjagd feest. Reeds om 12uur werd ik opgewacht door nog naakte dames. In de loop van de namiddag werden de feestattributen uitgedeeld. Veel stelde het niet voor: een zwart strikje en een hazenoortje. Sommige dames vonden dat hier een bikini bijhoorde, zou kunnen want van damesmode weet ik niet zoveel. Het hoeft niet alle dagen FKK te zijn.

    Voordat ik aan het werk ging, eerst even wat spek met eieren aangevuld met wat lekkers van de buffet verorberen. Trouwens, over het eten geen kwaad woord.

    Na het eten met Rose en na vijf minuten voorverwarming op kamer 15 terechtgekomen (zo moest ik niet zo ver lopen). Als je voor Rose kiest, kies je voor zekerheid. Op de kamer weer heerlijk GFE aangevuld met duizenden + tekens. Na drie kwartiertjes gevraagd of we reeds een uurtje hadden. Dit bevestigde ze, want na 45 minuten heb je een uurtje te betalen . Laat er geen misverstand over bestaan : over Rose geen kwaad woord.

    De party's in Babylon worden steeds opgeluisterd door één of meerdere spelletjes, dit maal een alternatief darts spelletje. In de plaats van pijlen werd er met balletjes gegooid, het bordje werd niet aan een muur bevestigd maar werd vastgehouden door Claudia. Deze dame wil je niet beschadigen dus slaagde ik erin om vijf maal het bord en Claudia te missen. Gelukkig had ik nog niet teveel gedronken. Over de sfeer geen kwaad woord.

    Shana is één van de vele favoriete dames en toen ze me hartelijk kwam verwelkomen, was de keuze gemaakt. Na een natte opwarming kreeg ik een blowjob-happy-end. Nog nooit las ik een kwaad woord over haar en hopelijk blijft dit zo.

    En dan moest de kers op de taart nog komen: Paula. Terug van weggeweest en verlost van de verzuurde werk-collega's. In Babylon kan ze elke dag animeren, en daarvoor is ze geboren. Ze was wat beschonken, maar dat maakte het alleen maar leuker. Al sinds ik in Babylon ben viel deze babbelkous me op. Ze kan geen twee minuten stil blijven zitten, was steeds druk doende. Om één of andere reden was ik nooit met haar geweest. Maar nu greep ik mijn kans, na een dansje op naar de kamer. Daar viel het nog meer op dat ze aangeschoten was en dat besefte ze ook wel. Deze kletstante bleef alles maar herhalen: zo kreeg ik wel tien maal te horen dat ze blij is terug te zijn in Babylon, dat ze alle dagen behalve op zondag en maandag aanwezig is, enz... Uiteindelijk toch aan het bedvogelen begonnen en dat was hemels lekker. Alleen de FrenchKiss ontbrak aanvankelijk, toen ik er haar over aansprak werd ook dat goedgemaakt. Althans in eerste instantie, want ze at bijna de helft van m'n lip op. Voordat ze de andere helft opeet er maar een einde aan gemaakt. Maar pas nadat ik beloofde haar volgende keer als eerste te boeken, en ook dit werd tot wel tienmaal herhaald. Conclusies: bij Paula mag je herhalingsgevaar wel erg letterlijk nemen en voorts geen kwaad woord , maar ik ga dit geen tienmaal herhalen.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  31. Onderstaande 14 leden hebben SeX++ bedankt voor deze bijdrage:

    biged (20 maart 2016),Deantje (20 maart 2016),Eddy_V (25 maart 2016),fervent (20 maart 2016),hasta la pasta (20 maart 2016),Jovibeer (22 maart 2016),Kwakje (20 maart 2016),licky luke (21 maart 2016),lustman (22 maart 2016),mechelen (22 maart 2016),Nedlovefkk (20 maart 2016),Sphinx (22 maart 2016),Wentelt Eefje (21 maart 2016),Wijze grijze (22 maart 2016)

  32. #94
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartdepauw Bekijk bericht
    Als ik dan toch een negatief puntje moet opnoemen dan is het wel het sluitingsuur op vrijdag. Rond 01:00u zat de sfeer er volledig in en dan gaat de bel met het verzoek om de club te verlaten. Dat vind ik wel jammer.
    Vorig jaar heeft men de test gedaan met een later sluitingsuur. Ze kwamen snel tot de conclusie dat ze na 01u vaak de verkeerde mensen binnenkregen. Deze groep bezorgde niets dan overlast. Babylon heeft geen portier / uitsmijter. Bij problemen met wanbetalers , agressie en lastige klanten wordt steeds de politie ingeschakeld , wat natuurlijk geen goede reclame is als club. Vandaar de reden dat men sluit om 01u.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  33. Onderstaande 8 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (22 maart 2016),duivenmelker (29 maart 2016),Goedemorgenallemaal (22 maart 2016),hasta la pasta (22 maart 2016),Kwakje (22 maart 2016),mechelen (22 maart 2016),SeX++ (22 maart 2016),Sjeufke (22 maart 2016)

  34. #95
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Gewoon een dubbel sluitingsuur hanteren dan? Ttz Doors closed om 1u. Maar wie nog binnen is kan blijven tot 3u afhankelijk van hoeveel ambiance er is en dan effectief sluiten.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    De zwarte wolf

  35. #96
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Gewoon een dubbel sluitingsuur hanteren dan? Ttz Doors closed om 1u. Maar wie nog binnen is kan blijven tot 3u afhankelijk van hoeveel ambiance er is en dan effectief sluiten.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    Dan moet men een portier in dienst nemen, en dat kost geld.

    Neen, Bab heeft het profiel van een dagclub te zijn, laat het maar zo. Dat de feestvierders maar naar Samya gaan, dat is een nachtclub.

  36. #97
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:38
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Gewoon een dubbel sluitingsuur hanteren dan? Ttz Doors closed om 1u. Maar wie nog binnen is kan blijven tot 3u afhankelijk van hoeveel ambiance er is en dan effectief sluiten.
    Anita sorgt in ihrer unnachahmlich, freundlichen Art schon dafür, dass die letzten anwesenden Gäste nicht viel später als 1:00 Uhr die heiligen Hallen des Babylon verlassen . Letztens wurde es aber schon mal ca. 2:30, bis es endlich war.
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  37. Onderstaande 2 leden hebben bettman bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 maart 2016),Sjeufke (25 maart 2016)

  38. #98
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartdepauw Bekijk bericht
    Als ik dan toch een negatief puntje moet opnoemen dan is het wel het sluitingsuur op vrijdag. Rond 01:00u zat de sfeer er volledig in en dan gaat de bel met het verzoek om de club te verlaten. Dat vind ik wel jammer. Maar goed het was weer een leuke avond.
    Ach, als je op het hoogtepunt op houdt weet je dat het goed was... Van mijn feestjaen geleerd dat het vaak veel beter is om weg te gaan als het leuk is dan wat later te gaan, meestal hou je daar een onterecht katerig gevoel aan over
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  39. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 maart 2016)

  40. #99
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Verleden week vrijdag ben ik voor het eerst in 2016 naar Babylon geweest. Aangekomen rond 19u en de club bij Feierabend om 1u weer verlaten.

    Bekende aanwezigen waren oa Sexmachine, Jeank, Bartdepauw en Captain Downtown.

    De line-up was oké. ik heb toch zeker een half dozijn meiden gezien, waar ik wel een nummertje mee wou maken.

    De sfeer was gemoedelijk, al probeerde vooral Alice af en toe de gemoederen wat op te hitsen.

    Ik heb zelf niet warm gegeten, maar mijn collega ijsberen waren toch allen zeer te spreken over de maaltijden die ze besteld hadden. De bordjes werden dan ook allemaal mooi leeggegeten.

    Ik heb 2 keer gekamerd: met Roemeense Ruby (goed) en met Roemeense Sonia (goed tot heel goed).

    Een geslaagd bezoek aan Babylon. Ik keer er dit jaar ongetwijfeld nog wel eens naar terug.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  41. Onderstaande 10 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    biged (24 maart 2016),Deantje (24 maart 2016),duivenmelker (29 maart 2016),licky luke (25 maart 2016),mechelen (24 maart 2016),Nedlovefkk (25 maart 2016),SeX++ (24 maart 2016),Sjeufke (25 maart 2016),Wentelt Eefje (24 maart 2016),zeppos58 ( 3 april 2016)

  42. #100
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard Gevaarlijke herhaling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeX++ Bekijk bericht

    En dan moest de kers op de taart nog komen: Paula.
    Al sinds ik in Babylon ben viel deze babbelkous me op. Ze kan geen twee minuten stil blijven zitten, was steeds druk doende. Om één of andere reden was ik nooit met haar geweest.

    Alleen de FrenchKiss ontbrak aanvankelijk, toen ik er haar over aansprak werd ook dat goedgemaakt. Althans in eerste instantie, want ze at bijna de helft van m'n lip op. Voordat ze de andere helft opeet er maar een einde aan gemaakt.
    Nog voor geen meter veranderd qua houding en gedrag merk ik al, nog steeds levensgevaarlijk!!
    Best apart dat je nooit eerder met haar was geweest... Dat had ik nou nooit
    Ergens in april ook weer op een gevaarlijke herhaling.
    En Garde

  43. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (25 maart 2016),duivenmelker (29 maart 2016),licky luke (25 maart 2016),SeX++ (25 maart 2016),Sjeufke (25 maart 2016)

 

 
Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.

Living Room 468*60