Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 409
  1. #151
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Vandaag @ 17:43
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.265
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Je aanwezigheid in een club is weer vermeld door een mede forumlid. Het geen bijna altijd verplicht leidt tot het schrijven van een recensie.

    Bij deze, het was een leuke dag, medeforummers, W2 en Babylon bedankt.



    Hier mee doe je de ijsberen, dames en de sponsors gewoon tekort, daarin tegen druist dit ook tegen mijn principes in.

    Vrijdagmiddag koers gezet richting Babylon, met een tussenstop in de Tentstraat in Vaals, het kost wel moeite, als je Lemiers uit rijdt, niet linksaf te slaan naar de parkeerplaats van Six Sense. Even shoppen voor een moederdag cadeau in de glasblazerij van Gerardo Cardinale.

    20 minuten later de weg vervolgd, om tegen 16:00 bij het vernieuwde Babylon binnen gelaten te worden. Vrijkaartje ingeleverd, en richting kleedruimte. Ja, het was al vermeld, de lockers zijn klein, maar zo klein had ik ze ook niet verwacht.

    Rondje gelopen door de vernieuwde club, ziet er verzorgd uit, nog wel een paar aandachtspuntjes, maar die hebben collega schrijvers al vermeld. Al snel hoorde ik de vertrouwde Nederlandse taal; ik had de groep Sjeunen gevonden, of was het de groep “neukers met een schrijfprobleem”. De groep bestond o.a. uit Licky Luke, Vendezz, KanariePiet, BigEd, Ohhlord en MiniMe.

    Er was geen alcoholprobleem, nou ja er was zoveel dat het niet op te krijgen was.

    Voor de eerste sessie me laten verleiden door de Ghanese Silvia, eerst buiten presalen, daarna na de kamer. Bijna een uur op de kamer geweest, maar geen ”wauw” gevoel.

    Tijd om even wat eten te bestellen, kaartje gemaakt, niet veel later wordt het eten tijdens het nuttigen van een blonde Leffe gebracht. Er ontbreekt wat, maar wat? Nog een keer kijken, ja inderdaad het vlees ontbreekt, maar wat gehaktballetjes van het buffet gepakt. Kanariepiet legt het voorval uit aan Cheffe, komt in orde zegt Eddy. Na een paar minuten wordt er alleen een stuk vlees gebracht, goed voor de lachspieren.

    Relax time saunatje gepakt, effe bubbelen en chillen.

    Voor de 2de ronde, ja wie komt er in aanmerking? Wie anders dan catalogus MiniMe kan je daarbij beter bij helpen. Het werd Sascha, leuke dame goed op de kamer, iets langer dan 30 minuten op de kamer geweest, rekende ze 30 minuten voor, herhalingsgevaar; ja.
    Het loopt tegen 23:00 bijna alle veelplegers zijn al richting huis, of naar Six Sense vertrokken. Het was een geslaagde dag dus ik besluit om ook huiswaarts te keren. Na afgerekend te hebben volgens het “oude” systeem.

    Jammer, (of misschien wel goed) dat deze club op 2,5 uur rijden is.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  2. Onderstaande 15 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 mei 2015),biged ( 9 mei 2015),Cat ( 9 mei 2015),duivenmelker (11 mei 2015),Eddy_V ( 9 mei 2015),Goedemorgenallemaal ( 9 mei 2015),hasta la pasta (10 mei 2015),KanariePiet ( 9 mei 2015),licky luke ( 9 mei 2015),lustman ( 9 mei 2015),MiniME ( 9 mei 2015),NeverEnough (10 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (10 mei 2015),Ohhlord ( 9 mei 2015),satanic surfer (10 mei 2015)

  3. #152
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren ben ik voor de tweede keer dit jaar naar Babylon getrokken.

    Ik ben aangekomen om 12u30 en ik heb de club verlaten om 21u.

    De verbouwingen zijn geslaagd: de club oogt nu veel mooier en ruimer. Jammer genoeg kwam dit gisteren de sfeer niet ten goede.

    Had ik niet afgesproken met een handvol toffe ijsberen, waaronder Licky Luke, BigEd, MiniME, Nedlovefkk, Vendezz, Deket, forgetskkinnyletsgetfatty (die in tegenstelling tot wat zijn nickname doet vermoeden dus niet op dikke meiden valt), Ohhlord... had ik me bij momenten ongetwijfeld dood verveeld.

    Naast mat was de sfeer ook absoluut niet geil. Ik heb eergisteren in het openbaar zelden tongzoenactie gezien, laat pijpen of neuken.

    Het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam als altijd. Ze doen echt hun best je in de watten te leggen.

    Het drinken (blonde Leffe en Bittburger) en het eten (eerst een lekker ontbijt, later een varkenssteak met frietjes en champignonsaus) was meer dan in orde!

    De line-up van de vrouwen viel me gisteren tegen: ik heb slechts 4 vrouwen gezien waarmee ik een kamergang zag zitten. Beetje mager voor een saunaclub.

    Ik heb met 1 van die 4 meiden gekamerd: Hongaarse Melinda. Ik vond haar veruit de mooiste meid van de club, maar had mijn twijfels bij haar houding. Toen MiniME en een Duitse stammi zich ook maar zozo uitspraken over deze stunner, sloeg de twijfel past echt toe.

    Ik herinnerde me echter dat een gekende, kritische ijsbeer zich toch wel positief had uitgelaten over deze meid (zei het recent al iets minder dan voorheen), dus ik dacht: dan kan dit toch niet mislopen.

    Tja, niets was minder waar... Niet dat de kamer echt slecht was, maar top was ze zeker niet. Ik durf zelfs te zeggen dat dit mijn minste kamergang ooit in Babylon was. Herhalingsgevaar is dan ook onbestaande.

    Overall heb ik me eergisteren zeker geamuseerd in Babylon, maar dat lag meer aan de toffe collega ijsberen dan aan de club. De line-up en de algemene sfeer vielen me te hard tegen. Het zal nu dan ook enkele maanden duren eer ik terugkeer naar Babylon. Maar... terugzien doen ze me er zeker .
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. Onderstaande 16 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 mei 2015),biged ( 9 mei 2015),Cat ( 9 mei 2015),deket (11 mei 2015),Eddy_V ( 9 mei 2015),Elmo3108 ( 9 mei 2015),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 mei 2015),hasta la pasta (10 mei 2015),lekkersfan ( 9 mei 2015),licky luke ( 9 mei 2015),MiniME ( 9 mei 2015),Nedlovefkk ( 9 mei 2015),NeverEnough (10 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (10 mei 2015),satanic surfer (10 mei 2015),Wijze grijze (10 mei 2015)

  5. #153
    Geregistreerd
    3 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2015 @ 06:51
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    205 in 71 posts

    Standaard

    Goedenmorgen,
    Afgelopen donderdag was het weer zover na een dikke rit vanaf o.a. Leipzig kon ik de vrachtwaggel weer achter de club parkeren 🅿.
    Het vrijkaartje ingeleverd en na het douchen eens rustig door de club gewandeld.
    Het was voor mij het eerste bezoek op een donderdag, mijn eerdere bezoeken waren allemaal op de maandag.
    Ik moet zeggen de rustige maandagen bevallen mij wel maar dit met zo'n 20 man en ongeveer even zo veel dames aanwezig was toch ook wel gezellig ik heb bv diverse malen kunnen kletsen met een mede trucker
    Door het vrijkaartje (waarvoor trouwens nog dank) was de financiële speelruimte wat groter dus ik besloot tot 2 sessies eentje zou ik met mijn grote favoriet Nicole doen maar wie o wie zou de eerste krijgen ik twijfelde tussen de Hongaarse schoonheid Melinda of de Roemeense eveneens schoonheid Luna na diverse rondjes door het pand te hebben gelopen (je kunt nu daadwerkelijk een rondje lopen) was Melinda in een keer verdwenen en viel de keuze dus op Luna een buitengewoone schoonheid met lang pikzwart haar de kamergang zal ik beschrijven in haar eigen topic maar kan nu wel zeggen dat het maar zozo was.
    Na deze kamergang even recuperen en tijdens dit gebeuren werd ik toch wat lastig gevallen door een zwart meisje die duidelijk het babylonse animatieverbod naast zich neer legde hoe leg je uit zonder direct als racist uitgescholden te worden dat je eenvoudig niet van zwarte dames houdt
    Even met Daniella gepraat en haar uitgelegd dat het niet tot een kamergang met haar zou komen (waarschijnlijk nooit meer maar dat heb ik haar niet verteld)
    Daarna nog even genoten met Alice en haar verteld dat ik zeker nog eens met haar op de kamer zou gaan maar niet vandaag dit is voor iemand als Alice gelukkig geen enkel probleem.
    In de kino struikelde ik nog even over Kirstin die ik per ongeluk aanzag voor Melinda (ja sorry hoor al die kleine meiden zien er toch hetzelfde uit)
    Misschien was ze daardoor wat beledigd want een 3 tot 4 pogingen van mij tot een gesprekje liepen op niets uit nou dan maar niet ik ging weer naar beneden en heb de laatste 1,5 uur met lekkere Nicole doorgebracht.
    Tot zover mijn verslag van weer een heerlijk avondje Babylon.
    Groetjes jos

  6. Onderstaande 8 leden hebben jos5185 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (10 mei 2015),Eddy_V (10 mei 2015),forgetskinnyletsgetfatty (10 mei 2015),MiniME (10 mei 2015),satanic surfer (10 mei 2015),Voodoodiver (10 mei 2015),Wentelt Eefje (10 mei 2015),Wijze grijze (10 mei 2015)

  7. #154
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    Vorige week las ik in een weekblad over onthaasting het volgende. Het is de paradox van de moderne mens: hoe meer tijd we in onze hoogtechnologische samenleving besparen, hoe harder we voortdurend moeten hollen.
    De tijdsdruk maakt ons ongelukkig, maar onthaasten willen of kunnen we niet. Drukte betekent succes en geeft je eigenwaarde. Als je veel te doen hebt, ben je interessant en belangrijk.

    Nu hou ik niet zo van drukte en met mijn eigenwaarde valt het nog best wel mee dus de vrijdag besteed aan een dagje onthaasting en waar kan dat beter dan in een saunaclub.

    Rond 15h30 melde ik mij aan bij de thekedame. Het viel mij dadelijk op dat het vrij druk was. Wat meestal tot gevolg heeft dat de populaire dames moeilijk tot niet boekbaar zijn.
    In de voortuin hartelijk begroet door enkele bekende beren en ook weer andere schrijvers ontmoet welke ik nog niet persoonlijk kende.

    Vandaag was er geen barbecue en konden we alla carte bestellen, gelukkig maar, want de barbecue van twee weken geleden deed me terugdenken aan mijn professionele overtochten naar Engeland met de eurostar wat daar als maaltijd werd geserveerd genot enkel bij ruige vrachtwagenbestuurders enige populariteit maar was uit culinair standpunt eerder van bedenkelijke kwaliteit. Babylon heeft nog veel te leren op dat gebied. Zeker als ik dat vergelijk met wat Acapulco Gold in staat is op dat gebied.

    Mijn bezoek stond ook in het teken van een belofte die ik laatst aan Alice maakte om met haar te kameren.
    Toen ik mij boven in de kino bevond kwam de joviale Minime mij melden dat Alice vrij was en zich in de barruimte bevond.
    Het is bijna aanstekelijk om te zien hoe Minime kan genieten van zijn saunabezoek.

    Dus met Alice vertrokken naar een kamer in het nieuwe gedeelte.
    Ik heb de sessie na ongeveer 15 minuten afgebroken en dit vind ik oprecht pijnlijk om te melden.
    Omdat ik Alice de sympathiekste DVP vind in Babylon en haar ook niet wil labelen als een dame die slechte service bied.
    Integendeel zelfs maar tijdens onze sessie ontbrak de passie en de klik die ik laatst wel moogt ervaren met Kitty en Tina.
    Ik kon mijn erectie niet meer behouden en dan heeft het geen zin meer.
    Wanneer een dame de fysieke aantrekkelijkheid bezit die mijn lustgevoelens verhogen dan kan ik mij daaraan optrekken wanneer de service wat minder is maar die uitstraling mist Alice althans in mijn beleving.
    Een leerzame les weer voor mij dat ik een dame niet moet uitnodigen enkel voor haar sympathie want ik had Alice behoorlijk van haar melk gebracht door snel de sessie te beëindigen.

    Het viel mij trouwens op in de gesprekken die ik voerde met collega ijsberen hoe verschillend ze de dag beleefden. Een bewijs nogmaals dat we verschillend zijn in onze verwachting en beleving. Misschien maar goed ook.

    Na mijn ervaring met Alice was mijn lust en geilheid volledig verdwenen maar nog iets te vroeg om huiswaarts te vertrekken.
    Tot ik rond tien uur terug een zekere lust begon te voelen.
    Ik zag Ilona aan de gokautomaat haar geluk beproeven deze knappe dame doet me wel iets maar ik had geen zin in een tweede teleurstelling
    ze had de hele dag maar een enkele kamer gedraaid en dit voor zo een knappe dame en in de recensies over haar valt ook maar weinig positiefs uit te kristalliseren.
    Marina had al serieus diep in het glas gekeken en liep er aangeschoten bij. Een dame met een te hoge promille gehalte vind ik afstotend.
    Dan maar Sascha net toen ik haar langs achter wou begroeten werd ze geschaakt doorforgetskkinnyletsgetfatty .
    Toen ik wat later de twee in de zetel zag genieten overviel me een zekere jaloezie dit had ik ook kunnen zijn zal voor een andere keer zijn
    want mijn alibi verliep ook.

    Ook ik deel de mening van Licky Luke dat Het nieuwe Babylon nog moet groeien.
    De zo vaak geroemde vrijdagavond sfeer heb ik persoonlijk niet ervaren en ook wel gemist.

    Tot de volgende keer nieuwe tijden nieuwe kansen.
    Laatst gewijzigd door biged; 10 mei 2015 om 09:10

  8. Onderstaande 17 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 mei 2015),Badslippers (10 mei 2015),Bluebear (10 mei 2015),Cat (10 mei 2015),Eddy_V (10 mei 2015),fervent (10 mei 2015),forgetskinnyletsgetfatty (10 mei 2015),hasta la pasta (10 mei 2015),KanariePiet (10 mei 2015),licky luke (10 mei 2015),lustman (10 mei 2015),MiniME (10 mei 2015),NeverEnough (10 mei 2015),Ohhlord (10 mei 2015),satanic surfer (11 mei 2015),Wentelt Eefje (10 mei 2015),Wijze grijze (10 mei 2015)

  9. #155
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Tja, het kan niet altijd lukken... Is mij ook wel eens overkomen hoor, ook bij topdames... en een volgende keer gaat het net zo snel weer goed... Klinkt een beetje als een off-day die we allemaal wel eens hebben als we gaan wandelen. 'tis net als bier of een fles wijn, eigenlijk lekker spul maar soms valt het verkeerd.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  10. Onderstaande 2 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (10 mei 2015),licky luke (10 mei 2015)

  11. #156
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Gisteren @ 14:24
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Vorige week in babylon ook met Alice geweest: zelfde ervaring: heel lieve meid, op de kamer ontbrak iedere passie en geilheid. Jammer, heel jammer.

  12. Onderstaande leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    biged (10 mei 2015)

  13. #157
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:45
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Reden

    Gisteren, zaterdag 9 mei 2015, ben ik nog eens naar mijn favoriete clubje gereden. Ik had een vrijkaartje. Anders was ik ook er heen gegaan, maar toch bedankt Willem2.

    Om 12u stond ik aan de voordeur waar ook Rose net toekwam. De eerste kus gebeurde aldus reeds aan de voordeur. Bij de theke werd m'n vrijkaart zonder morren aanvaardt. Ze bekeek het zelf niet. De controle zal wel achteraf gebeuren, dacht ik bij mezelf.

    Voor mij was het de eerste maal dat de verbouwing op het gelijkvloers kon keuren.
    Wat me opviel aan het nieuwe gedeelte:
    • de toog is nog dezelfde en is niet verhuisd
    • ook het eetgedeelte is identiek als voor de verbouwing
    • het centrum van de club blijft aan en rond de toog, het eetgedeelte en de kleine koer (bij warm weer). M.a.w. in de oude ruimtes.
    • de meeste dvp's zitten waar ze vroeger zaten; t.t.z.: links van de bar maar dan niet meer in het cirkelvormig salon
    • achteraan heb je één groot vertrek met meerdere rode zetels, zowel tweezits als singles. De ruimte zal ik maar het 'shillen en pre-sales gedeelte' noemen. Hier vind je ook een TV met prima kijkhoek (zender ARD), vijf kamers en de deur naar de nieuwe tuin (die echter nog niet gebruiksklaar was).
    • in totaal zijn er nu 20 kamers waardoor de wachttijden tot het verleden behoren. Jammer voor de ijsberen die hiervan profiteerde. Gelukkig wordt er voor vaste klanten nog steeds de nodige tijd genomen voor pre-sale actie: vergelijkbaar met de oude Freude39 traditie. Waarschijnlijk zal men ook niet meer snel beslissen om naar de kino te gaan bij gebrek aan kamers.

    Verder verneem je wel wat in de wandelgang :
    • zo zou het oude gedeelte een nieuwe vloer krijgen. Momenteel ligt er een houten vloer.
    • men denkt na over een zwembad in de nieuwe tuin.


    De nieuwe kelder had ik reeds gezien. Bij de sauna en de douches zijn nu opnieuw schappen geplaatst om je bril, horloge of ander spul te bergen tijdens de wellness.

    Ideeënbus:
    - plaats tentjes in de nieuwe tuin. Laat je inspireren door de tuin van Sharks in Darmstadt, meer precies: de tentjes tussen het eetgedeelte en de parking.
    - voetbal kanaal op TV: sommige ijsberen (sexenfun) vinden dit leuk omdat er dan meer kans is om een super griet te winnen. Ik zie voetbal in een club als een alternatief voor het shillen.


    Het is moeilijk om iets slecht te vinden aan mijn favoriete club, maar ben wel nieuwsgierig naar de toekomstige evolutie. Zeker met de nieuwe prijszetting voor de dames (zie discussie elders). Ook ik had graag meer animatie gezien in het nieuwe gedeelte. Maar alles moet wennen. Geef het dus de tijd.

    Babylon begon ooit als een alternatief voor Schieferhof, vandaag gaat het de concurrentie aan met clubs als LR, GT, PE, Samya, ... Als de service blijft als voorheen, dan blijft Babylon de place to be.

    Om 12u30 's nachts was het tijd om richting hotel te tuffen. Bij de theke werd me vriendelijk gevraagd of het correct was dat ik met Shana, Ingrid, Rose (1u) en opnieuw Shana kamerde. Het was de eerste maal dat dit zo expliciet gevraagd werd. Blijkbaar lezen ze ook dit forum. Overigens viel het me op dat 2 verschillende dames me pertinent kwamen tonen wat ze genoteerd hadden, terwijl ik gewoon zat te wachten op een nieuwe handdoek en was zeker niet wantrouwig.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  14. Onderstaande 11 leden hebben SeX++ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 mei 2015),biged (10 mei 2015),Eddy_V (10 mei 2015),licky luke (10 mei 2015),lustman (10 mei 2015),MiniME (10 mei 2015),satanic surfer (12 mei 2015),VAZKOR (10 mei 2015),Wentelt Eefje (10 mei 2015),Wijze grijze (10 mei 2015),Willi69 (11 mei 2015)

  15. #158
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeX++ Bekijk bericht
    Ideeënbus:
    - plaats tentjes in de nieuwe tuin. Laat je inspireren door de tuin van Sharks in Darmstadt, meer precies: de tentjes tussen het eetgedeelte en de parking.
    - voetbal kanaal op TV: sommige ijsberen (sexenfun) vinden dit leuk omdat er dan meer kans is om een super griet te winnen. Ik zie voetbal in een club als een alternatief voor het shillen.
    Een ideeënbus is misschien wel een goed idee voor deze en andere clubs, zeker als je weet dat het management meeleest op het forum...

    Zo heb ik er ook wel een paar:
    - laat roken toe in het nieuwe gedeelte op de begane grond echter met goede afzuiging (ik weet het, die had je altijd al in Babylon, maar ik bedoel nu afzuiging van de luchtjes...)
    - verplaats de bar naar het nieuwe gedeelte
    - maak op de plaats van de huidige bar een zitgelegenheid om te eten, dus eettafels en stoelen.

    Dan bereik je het volgende (volgens mij):
    - gasten en dames maken meer gebruik van nieuwe ruimte (omdat de bar daar staat en daar ook gerookt mag worden, waar echter niemand last van hoeft te hebben)
    - stimuleer gebruik van de tuin omdat de toegangsdeur daar ligt
    - creëer plaats om te eten, zeker belangrijk als Eddy straks meer dames en gasten wil krijgen

    Het zijn maar ideeën...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  16. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (11 mei 2015),SeX++ (10 mei 2015)

  17. #159
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:46
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Aangezien Giessen-Düsseldorf een pokke-end rijden is me na de fkkWorld escapade uit de auto laten rollen en maar ns kijken of het in Elsdorf dan weldegelijk het de laatste tijd vermelde meerwaardezoekerswalhalla is...Naja, daar viel toch bedroevend weinig van te merken. Er lag nog een behoorlijke stapel vrijkaartuitdrukken achter de balie en de ontvangstdame leek verbaasd dat er hoegenaamd nog iemand de volle entreemiep betaalde ...Enkele naakte deernes kwamen de binnenwandelende jochies aanschouwen, 2 dames deelden een kusje uit en sleften dan weer terug naar hun beginposities, in casu een bijna lege club. Volgens de AWL waren rond de 20 dames aangekondigd, dan is het toch sneu om vast te stellen dat er welgeteld 11 aanwezig waren, een foutenmarge van boven da 40 prozent, hmmm. Ik was verabredet met enkele aimabele Duitse bekenden en gelukkig maar, anders had ´k me pleuris verveeld en ongetwijfeld binnen no time het oord des verderfs weer verlaten. De umkleide immer nog een semidrama, sleffers at random oneengestapeld, lockers die behoudens kaboutermaat op bedroevende leest zijn geschoeid, douches redelijk onverzorgd, whirlpool niet rein te noemen. Blijkbaar was het de voorgaande dagen druk geweest voor de dames dixit enkelen de meesten zaten er strontverveeld, halfdronken of slaapdronken bij en animo diende men met een vergrootglas te zoeken. Précieuse lijkt behoorlijk de extratour te zijn opgegaan en meerdere meldingen daarvan ter plekke, en na was leesverdrijf meermaals bevestigd, los daarvan de meest geboekte dame. Melinda ofzo waarschijnlijk best een aardig kind, mooi enzo (zeker naar Bab-normen), doch via oorgefluister werd me meedegedeeld dat ´k beter minimedewerker tussen een lockerdeurtje kon placeren ter vermaak, oops, tells a story. Voorts de usual Roemeense crew waarmee ik niet zonodig dien op herhaling te gaan (Alice/Alexa/Nicole/Sascha etc.) plus de dames die ´k sowieso nooit had geboekt, dus waarom zou daar wegens bloedarmoede verandering dienen in te komen. 1 optie dus, weinig verrassend niet-Roemeens en terug na afwezigheid die dag klaarblijkelijk. Afwachten was de boodschap want ze was geboekt door een Langzeitbucher zoals ze keurig kwam meededelen tussendoor, netjes en vooruitziend van Emilie...

    Gelukkig dus voldoende te keuvelen met aardig gezelschap, het gros der dames zat zich oeverloos te vervelen en straalde en I don´t give a flying fuck-attitude uit, weinig tot geen interactie/initiatief/publieke actie al geruime tijd fors afgenomen, ditmaal onbestaande quasi, wat geklets over aanstaande payment-veranderingen met enkele moppies, dames gaven aan te zullen vertrekken enzo of blij te zijn dat ze niet meer moeten afdragen per sessie afhankelijk van hun popi-status, logisch voorts doch not my issue. Braaf wat à la carte-eten besteld en opgevreten, vullend en smakelijk, solide clubfood zonder punt naar vooren of achteren. Enkele Engelstalige bezoekers waaronder 2 Baby-novieten die niet snapten waar die hype over Babylon dan wel over zou dienen te gaan, begrijpelijk. In vergelijk met World en Samya qua laatste clubbezoekjes schrik je je toch een hoedje qua looks, en er zitten klaarblijkelijk ook nog een rits matige performsters tussen ook, toppers pur sang summier om eufemistisch uit de hoek te komen. Het lijkt me dan ook zeer onwaarschijnlijk dat ss de komende tijd ondanks zeer goede sessie met Emilie (zie haar topic voor leesgezinden) ras richting Elsdorf zal karren, en dus na een 4-tal uurtjes de toko verlaten omdat er werkelijk geen moer te beleven viel. Soms is het niet anders.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  18. Onderstaande 10 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 mei 2015),Badslippers (13 mei 2015),biged (12 mei 2015),Eddy_V (12 mei 2015),fervent (12 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (12 mei 2015),Teiresas (13 mei 2015),vrije jongen (12 mei 2015),Wentelt Eefje (12 mei 2015),Willi69 (12 mei 2015)

  19. #160
    Geregistreerd
    4 december 2013
    Last Online
    20 maart 2016 @ 14:08
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    15
    Thanked
    27 in 6 posts

    Standaard

    winnen winnen winnen

  20. #161
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    Gisteren @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Ik had gisteren een zakelijke afspraak in de buurt en met veel plezier kon ik dus eindelijk weer eens een paar uurtjes in deze club vertoeven. De club is namelijk nét te ver rijden vind ik maar mijn eerste bezoek was destijds goed bevallen. Ik had me dus voorgenomen dat als ik in de buurt zou zijn...
    Enfin: het ritueel dat ik nog kon herinneren van de vorige keer gebeurde weer: alle dames stonden me vriendelijk op te wachten in hun eva-kostuum, daar word ik helemaal blij van. Ik had van de verbouwing gelezen en heb me rond laten leiden, leek me wel leuk. Op mijn lijstje stonden twee dames die me aanspraken Katja en Précieuse en ik werd door de eerste rondgeleid. Dat beviel me wel. En ik vond de verbouwing prima geslaagd, iets meer ruimte. Wel jammer dat er binnen gerookt blijft worden maar het weer was goed en ik heb lekker buiten gezeten. Uiteindelijk met Ghanese Precious (zo stelde zij zich voor) op een bankje beland. Je leest hier veel over pre-sales en gfe maar dit was en werd een van mijn beste ervaringen in clubland ooit. Eerst gemoedelijk kletsen en daarna een heerlijke vrijpartij op het bankje. Dus redelijk snel naar een kamer gesneld en met deze vrijpartij doorgegaan. Als ze tongt, dan tongt ze ook: bij verdween bijna in mijn huig. Pijpen was heerlijk deep throat en wat een prachtig gezicht om die volle lippen om je paal heen te zien gaan. Ik heb haar afgeremd en ben heerlijk met haar aan de gang gegaan (beffen, vingeren, beetje rimmen), dat kon ze wel waarderen want ze kwam kronkelend klaar. Hierna heeft ze me heerlijk klaargepijpt en hebben we nog even liggen knuffelen. Een perfect half uurtje dus.
    Ik had daarna niet zo heel veel tijd meer en hoopte dat Katja nog vrijkwam. Heb dus in afwachting daarvan heerlijk in het zonnetje van een hapje en een drankje genoten onder het genot van al dat naakte vrouwelijke schoon. Katja kwam vrij maar ik had helaas geen tijd meer dus laat haar staan op mijn wensenlijstje voor een volgende keer dat ik in de buurt ben.

  21. Onderstaande 7 leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 mei 2015),biged (13 mei 2015),MiniME (13 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (13 mei 2015),satanic surfer (14 mei 2015),SeX++ (13 mei 2015),Wentelt Eefje (16 mei 2015)

  22. #162
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    "Het was er weer tijd voor en dus verlote Saunaclub Babylon 30 extra vrijkaarten."

    En aangezien geluk in de liefde een hachelijke zaak blijft, had ik meer geluk in het spel en kreeg door het lot bepaald zo'n vrijkaart in de schoot geworpen. Waarvoor hartelijk dank aan zowel Babylon als aan Veldmaarschalk der ijsberen, W2.

    Even een vlugge impressie vanwege tijdgebrek.

    Nou had een select groepje van de orde der stieren snode plannen gesmeed om naar "Elsdorf" af te reizen doch daar kwam weinig van terecht. Volledig te wijten aan de belabberde en egocentrische planning van de opperstier der "Bulls". Maar laten we daar niet over twisten en tegelijk ter zake komen.

    Normaliter zou de Negro-Bull ook present zijn maar door onverwachte, en gelegitimeerde, omstandigheden moest hij helaas verstek laten gaan zodat alleen de rechterhand van de Master-Bull de hondstrouwe en hielenlikkende Psycho-Bull beschikbaar zou zijn om zijn rug te dekken. Figuurlijk wel te verstaan want wie ooit de rug van de Master-Bull heeft gezien weet dat die rug er meer uitziet als een lap gelooid en aangevreten leer. Kortom, van zo'n rug is het slecht kersen eten zullen we maar zeggen.

    Ik trof mijn vriend in de vernieuwde kleedruimte, waar hij trachtte een foeilelijke vleeskleurige onderbroek van zijn reet te stropen. Hinkelend op één been, alsof hij de horlepiep aan het dansen was, wilde dat niet zo lukken omdat hij zojuist een natte scheet had gelaten waardoor een en ander aangekoekt was. Het handen schudden liet ik derhalve maar achterwege.

    De stemming tussen ons was sowieso bekoeld omdat ik nogal wispelturig was geweest of ik nou wel of niet zou komen. Om maar eens een regelrechte Belgische standaarduitdrukking uit de mottenballen te halen, ik zou in eerste instantie komen maar in tweede instantie "forfait geven"" en dat was niet naar de zin van de Master-Bull. Per e-mail had hij me grof beledigd en oefende de dictator een ongekende druk en een waar schrikbewind op me uit zodat ik als slippendragers voor hem zou kunnen fungeren. Idi A., Sadam H., Adolf H. en Stalin verbleekten bij zijn guerilla technieken. "Psycho-Bull, jij ontzettende gore flikker, je laat je vrienden branden in de hel louter en alleen om je rossige vlam het hof te maken. Wij zullen ons ernstig beraden om je uit de "Order der Bulls" te sodemieteren."

    Ach ja, dit soort wanhoopskreten vallen onder het adagium "Hondje blaft maar bijt niet". Ik zal jullie daar verder niet mee lastig vallen. Om kort te gaan, we tooiden ons in "Hessendress" en betraden de totaal vernieuwde club. Werden ons een poos geleden in club Samya binnen één minuut ieder 2 maagden in de schoot geworpen, hier kregen wij in 10 seconden zowat de gehel keet in de schoot geworpen. We hadden ons bier nog niet besteld of SFL stond al te muilen met een wicht met aangeplakte wimpers en slappe tieten. Zelf had ik weer pech dat een donkere dame zich op me wierp en me wilde gaan likken terwijl ik een soort van oneffenheid aan haar lip zag hangen. Nou weet ik niet of het een koortslip was maar de zin is bij mij dan tegelijk over. Dat mokkel was moeilijk van me af te slaan en dan past slechts een middel, grof geschut in stelling brengen. Dat ze me naderhand kwalificeerde als een arrogante klootzak, gaf alleen maar aan dat ik succesvol was geweest.

    Het mokkel van SFL karnde zijn lul terwijl ze aan de bar stonden en hij een Leffe in de krop goot. Zijn sperma borrelde al behoorlijk en met zijn stijve, opgezwollen pik kegelde hij alle glazen van de bar omdat Dorothea hem het hoofd op hol bracht. "Ik ga neuken", sprak SFL de legendarische woorden. "Nu al? We zijn net binnen", zei ik. Maar SFL antwoordde: "Badslippers, jij zou meer moeten luisteren naar de wijsheden van de grootvader van King-Bull2. Je weet wel, die geilaard die altijd op de grote vaart zat". "Wat zei die ouwe dan?", vroeg ik. "Als het sperma gaat schuimen is een vrouw het best te pruimen". En weg was hij.

    Ik keek wat rond en zag toch vooral tweede garnituur die verveeld in de zetels hingen. Geen enkele stunner. Gelukkig is dat voor mij geen "Must". En al snel bleken er een paar geile sletjes rond te lopen. Een jong ding met mooie tietjes keek me telkens aan. Ik dacht: "Eens kijken als ik de kat bij de melk zet", en zo liep ik de trap op naar de kino. En ja hoor, ze kwam al achter me aan. In de Kino haar vol op de bek genomen en dat werd goed beantwoord. Snel tot zaken gekomen en een kamer opgezocht met deze Tania. Een lief klein ding. Ze muilde prima op de kamer en zat wat aan mijn pik te trekken. Zo van: "Wat moet ik daarmee doen?". Misschien nog niet zoveel kilometers op de teller want het kwam wat kneuterig over. Het pijpen was matig en ze kotste de hele tijd haar zever in een tissue. Dus snel overslaan dat pijpen. Valt me op dat er maar weinig wijven zijn die echt goed kunnen kluiven. Neuken daarentegen was goed. Ze liet zich meer gaan en wist me wel op te winden. Het was gewoon een vluggertje en niks bijzonders.

    Na dit meiske besloot ik de Jacuzzi in te duiken waar al ras die snol van SFL zich meldde. Ook SFL had er een vluggertje van gemaakt maar die perverse vetklep had haar tevens in haar kakgat geneukt. Nou wilde dat wicht tegelijk met mij maar ik had geen zin om in zijn drek te gaan roeren. Dus eerst maar bubbelen en alle kontjes schoon laten blazen door de "Jetstream". Nog even de sauna gepakt maar daar kreeg ik een slappe pik van de hitte. Dus weer Jacuzzi. Dorothea kwam weer polsen en ze kroop bovenop me als een parende kikker. Toen mijn lul op oorlogssterkte was naar de kamer gegaan. Daar ervoer ik toch weinig klik met haar. Ze had ook van die maniertjes die me niet aanstonden zoals telkens weer vragen of ik haar voor €50 in haar gat wou neuken. Nou, dat wou ik niet want ik had de hele tijd van die visioenen dat SFL vantervoren al in haar satepot had zitten roeren.

    Ze pijpte redelijk maar niet meer dan dat. Ik vind het altijd geil als de kop en de haren van de chick kan vasthouden om zodoende wat extra geilheid te creëren maar daar was mevrouw niet van gediend. Wel haar kakgat uitboren maar niet aan de haren komen. Ik dacht, "bekijk het maar, pijp het half uur maar vol op mijn slappe lul.". En zo geschiedde. Nou had ik ook wel erg weinig tijd genomen tussen de eerste en tweede sessie. Een kwartiertje of zo. Dat was iets te kort. Tijdens het afrekenen stond ook SFL weer naast me. Hij had een volvette Poolse aan zijn lans geregen. Toen hij me zag vroeg hij: "En Badslippers, wat een wijf is me dat toch. Heb je haar kakgat uitgeboord net als ik?". Ik brieste dat het een kut-sessie was en dat mijn leuter te verschrompeld was om haar anaal te penetreren.

    Samen wandelden we naar de bar waar bleek dat de chef jarig was. Er werd gezongen en gedronken en geproost. Toch ging het in deze club niet echt bruisen. Begrijp me niet verkeerd, dit is een mooie club waarvan ik de renovatie zeer geslaagd vond. Nou heb ik effe de recensie van kameraad Satanic Surfer gelezen en ik kan grotendeels aansluiten bij zijn bevindingen. Qua dame-optiek niet echt wereldschokkend. Meeste dames redelijk passief. Toch konden wij profiteren van wat publieke animatie en muilerij inclusief leutertrekken. Sfeer was amicaal tussen de ijsberen en het rondlopend personeel. Personeel dat vriendelijk en behulpzaam was. Valt niks van te zeggen. Douches vond ik juist perfect. Zeer mooie ruimtes met van die regendouches. Jacuzzi was inderdaad wat troebel doch daar heb ik mooi "Badespass" gehad met Dorothea. Ik vond de renovatie zeer geslaagd met mooie ruimtes. In het bargedeelte werd gerookt maar in de ruimte verderop met die rooie banken werd niet gerookt. Bovendien waren er nog voldoende andere ruimtes (kelder) waar niet gerookt werd.

    Ik geloof dat SFL nog een derde slet aan zijn pik geregen heeft maar hij is dan ook een regelrechte bedorven seksverslaafde.

    Snelle conclusie. Bijzonder fraaie en huislijke saunaclub met op deze middag/avond een wat beperkte "Line-up". Zowel kwantitatief als kwalitatief. Voor optik fuckers geen opties beschikbaar. Toch enkele geile dames getroffen. Slechts door een enkele dame werd verdergaand geanimeerd. Personeel vriendelijk, behulpzaam, correct. Eten was eenvoudig doch voldoende. Sfeer kwam niet echt los en teveel dames hingen verveeld in de banken. 2 sessies gedaan die de status van deze club niet konden bevestigen. Slechts vier uurtjes gebleven.

    P.s., voor Megaboob. Er liep één silicoongevulde dame rond. Mooi en vriendelijk gezicht, mooi geproportioneerd figuur, jong, maar een beetje saai in de bank hangen.
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 13 mei 2015 om 11:08

  23. Onderstaande 17 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 mei 2015),biged (13 mei 2015),Bluebear (13 mei 2015),Bosco (14 mei 2015),de duisburg spesjalist (13 mei 2015),deket (18 mei 2015),gignnl (17 mei 2015),KautoStar (19 mei 2015),lustman (14 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (13 mei 2015),Oudebelg (13 mei 2015),rob45 (13 mei 2015),satanic surfer (14 mei 2015),Teiresas (13 mei 2015),Wentelt Eefje (16 mei 2015),Wijze grijze (14 mei 2015),Willi69 (13 mei 2015)

  24. #163
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Gisteren @ 14:24
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    In de extra tombola een vrijkaartje gekregen voor Babylon. Dat is toch een cadeautje van 50 euro en dat vind ik niet niks. Willem2 bedankt. Ik was er op maandag 4 mei. Op een maandag naar Babylon, zou dat nou wel iets zijn vroeg ik mij af. Maar de aanwezigheidslijst bood toch voldoende kansen, vond ik. Bovendien kwam ik er langs onderweg naar een zakelijke afspraak in Duitsland.
    Maar twee meisjes stonden mij op te wachten bij de ingang toen ik rond 12.00 uur binnenkwam. Er was een heel relaxte sfeer, alsof de meisjes dachten: het is maandag het zal wel niet veel worden. Ik was zelfs een tijdje de enige ijsbeer. Zoals bekend is het nieuwe deel nu open. Met weinig meisjes en maar één ijsbeer is Babylon dan opeens heel groot. Wat verder in het nieuwe deel lagen wat meisjes nog maar een beetje te slapen.
    Ik koos voor een kamergang met Alice. Ik vind haar echt een lieve meid. Beetje een praatje gemaakt en naar een kamer vertrokken. Er waren er genoeg. Ik was nog steeds de enige beer. Het werd niets met Alice. echt een heel mager standaard half uurtje. Geen enkele passie, geen enkele geiligheid. Jammer. Zoenen zonder passie, pijpen zonder passie en dan maar op je rug gaan liggen en het laten gebeuren. Stomme strategie, want dan kom ik veel moeilijker klaar en dan duurt het veel langer dan als je er iets van maakt. Babylon niet waardig.

    Nog erger werd het met met Melinda. Mooi om te zien, maar echt een drama op de kamer. Voor dat geld kan je toch echt een stuk beter naar een raambuurt gaan, daar krijg je een stuk meer service. Geen zin om te zoenen, pijpen onvoldoende, het was eigenlijk vooral handinzet, maar dat mocht ze niet van mij. Ook niet veel zin om te neuken.
    Is dit nu het Babylon waar ik zo graag kwam? Waar het een uitzondering was als er een slechte kamergang tussen zat? Eerst maar eens in de jacuzzi en daarna in de sauna. Tenminste dat wilde ik, maar helaas stond de sauna uit en was dus gewoon koud.
    De laatste kamergang met Nicole maakt wel weer wat goed. Dat is tenminste een meid die wel zin heeft om er iets van te maken op de kamer. Gewoon goed zoenen, redelijk diep pijpen en lekker neuken in cowgirl. terwijl die fijne grote borsten heen en weer zwiepen. Daar was ik voor gekomen.

    Maar toch geen goede dag: twee echt slechte kamergangen is teveel. Eddy moet er wat aan gaan doen, de recensies hier worden er niet beter op.

  25. Onderstaande 12 leden hebben fervent bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 mei 2015),biged (13 mei 2015),deket (18 mei 2015),lustman (14 mei 2015),MiniME (13 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (13 mei 2015),Oudebelg (13 mei 2015),satanic surfer (14 mei 2015),SeX++ (13 mei 2015),stimpy3 (23 mei 2015),Wentelt Eefje (16 mei 2015),Willi69 (13 mei 2015)

  26. #164
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    [i]
    P.s., voor Megaboob. Er liep één silicoongevulde dame rond. Mooi en vriendelijk gezicht, mooi geproportioneerd figuur, jong, maar een beetje saai in de bank hangen.
    Monika kan wat verlegen overkomen en het animeerverbod werkt dan ook niet mee.
    T.o.v. 2 (of3?) weken geleden zijn ze meer in vorm gekomen. En ze heeft er geen moeite mee als je ze vasthoudt of aan haar stevige tepels zuigt..
    Leuke meid!
    Blijft een raar gevoel om vreemd te gaan met de beste vriendin van mijn ex-verloofde..

    Ligstoelen in de achtertuin bieden ook prima vertier om de tijd door te komen!
    En Garde

  27. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 mei 2015),biged (13 mei 2015),deket (18 mei 2015),licky luke (16 mei 2015),SeX++ (13 mei 2015)

  28. #165
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 19:19
    Berichten
    1.146
    Discussies
    84
    Thanks
    777
    Thanked
    1.610 in 652 posts

    Standaard

    Mijn eerste bezoek aan deze club is moet ik zeggen goed bevallen. Aangezien ik een badjas prefereer boven een handdoek, ik wil immers de meiden niet gelijk shockeren met mijn goddelijk lichaam , was ik nog nooit eerder in deze club geweest. Het winnen van een vrijkaartje was een goede motivatie hiervoor. Ik ben de afgelopen 2 maanden toch al een keer of 4 in deze club geweest. De verbouwing is ten goede gekomen. De barruimte ziet er luxe uit met de banken en staat zo opgesteld dat het sfeerverhogend kan werken wanneer daar actie plaatsvind. De club is netjes en schoon. De barvrouw altijd vriendelijk en ik hoef mijn bestelling al niet meer door te geven, ze weet al wat ik drink
    Serviceniveau van de meiden is goed en bij sommige zelfs meer dan dat.
    Anita was heel scherp bij mijn eerste bezoek. Ilona had 3 keer een half uur op geschreven maar toen ze naar huis ging moest ze van Anita mij zoeken zodat ik kon bevestigen dat dit klopte. En het klopte want Ilona was dit meer dan waard en is een correcte mooie meid. Afgelopen zaterdag mijn teen gruwelijk gestoten toen ik mijn voet op de bodem van de whirlpool zette. Met een flinke bloeduitstorting en dikke teen tot gevolg. Waartegen ik het op de bodem van de whirlpool heb gestoten weet ik nog niet maar je bent gewaarschuwd.
    Volgende vrijdag zal ik weer een bezoekje brengen aan deze club.

  29. Onderstaande 5 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    deket (18 mei 2015),Eddy_V (18 mei 2015),licky luke (16 mei 2015),satanic surfer (18 mei 2015),SeX++ (16 mei 2015)

  30. #166
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 17:56
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Ook ik was de gelukkige winnaar van de extra vrijkaartjes van Babylon. Twee jaar geleden was is er een keer of drie geweest en had ik een duidelijke conclusie getrokken. Het was onvoldoende onderscheidend t.o.v. de voor mij (toen) gangbare alternatieven. Er waren meer mooie dames in GT en de flop-kans is lager in het Hof. Daarnaast was het voor mij water rijden dan GT (ongeveer even ver als Hof). Dus geen duidelijke reden om hier voor te blijven kiezen. Maar ik las over veranderingen en besloot me in te schrijven voor het vrijkaartje en yippie yea werd een winnaar. Babylon/Forum bedankt.

    Voor een grondige hertest vond ik echter dat ik ook moest kijken of er betere aanrijd-routes zijn. Ik kwam er achter dat, qua tijd, niet veel uitmaakte of ik via Venlo/A61, Moers/A57 of Düsseldorf/A3 rijd. Een testje gedaan om vanaf Düsseldorf binnendoor te rijden, maar dat kan ik iedereen afraden. De terugweg was korter.

    Aangekomen in Elsdorf viel mij de grote rij geparkeerde auto's op. Ik reed gewoon door naar de parkeerplaats achter de zaak, maar die bleek te zijn opgeofferd voor de verbouwing. weer terug en 200 mtr verderop geparkeerd. Zal het zo druk zijn? Het was de dag na Hemelvaart en 90% van Duitsland en Nederland is vrij. Toen ik binnenkwam bleek dat mee te vallen. Vrijkaartje werd vlot geaccepteerd en direct door naar de nieuwe kleedkamer. Een hele vooruitgang!

    Direct daarna een rondje door de club. In de kelder een mooi aantal nieuwe, moderne kamers (met airco), op de begane grond veel meer ruimte en een mooie achtertuin en boven geen veranderingen. Ik vond het erg geslaagd. De dames waren minder enthousiast, omdat door de verspreiding van de mannen het 'clubgevoel' wat minder zou zijn. Afgelopen vrijdag viel dat echter erg mee ;-). De verhouding mannen-vrouwen was erg prettig (iets meer mannen) en de verhalen over delooks van de dames vond ik overdreven. Er werd geschreven dat dat erg tegenviel en dus kwam ik zonder verwachtingen binnen. Bij Hof en Luder Lounge is het 'stunner'-gehalte niet erg hoog, maar hier zat een aantal zeer aantrekkelijke dames tussen.

    De kamersessies gingen naar Sasha en Tanya. Beide dames zijn Roemeens en spreken beperkt Duits. Voor een leuk gesprek met de nodige humor zou ik een andere keuze maken. Voor de looks scoren beide dames zeer dikke voldoendes. Sasha was mij al direct opgevallen. De kamersessie was echter 'niet erg bijzonder'. Ze had last van haar rug en was een beetje verkouden. Hierdoor bleef het allemaal een beetje 'hangen', terwijl haar serviceniveau gewoon erg hoog is. Tanja was een heel ander verhaal. Ze bleek pas enkele dagen bij Babylon te werken en dat was te merken. Het begon allemaal met echter GFE; zoenen, vingeren en beffen, waarbij ze allemaal heel natuurlijk reageerde. Ik dacht nog even dat dit een topsesssie ging worden. Toen zij echter haar orale kunsten ging vertonen bleek haar onervarenheid. Wat een onhandige geklungel en ook constant een doekje bij de hand. Er leek wel ineens een heel andere dame bij mij in de kamer te zijn. Uiteindelijk dan ook maar tijdig afgemaakt.

    Mijn 'Fazit'? De club is echt veel mooier geworden, maar de combinatie van het animeerverbod en de grote ruimte maakt het wel wat afstandelijker. Door het mooie weer waren ook veel vrouwen buiten, waardoor je soms het idee krijgt dat er weinig dames beschikbaar zijn.

    Jester

  31. Onderstaande 9 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    biged (18 mei 2015),Eddy_V (18 mei 2015),KanariePiet (18 mei 2015),licky luke (18 mei 2015),MiniME (18 mei 2015),NeverEnough (22 mei 2015),satanic surfer (18 mei 2015),SeX++ (18 mei 2015),Wentelt Eefje (18 mei 2015)

  32. #167
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht
    Tanja was een heel ander verhaal. [ . . . ] Toen zij echter haar orale kunsten ging vertonen bleek haar onervarenheid. Wat een onhandige geklungel en ook constant een doekje bij de hand.
    Gelijke ervaring opgedaan. Leuk lief meiske maar nog wat onwennig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Het pijpen was matig en ze kotste de hele tijd haar zever in een tissue. Dus snel overslaan dat pijpen.

  33. #168
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    13 mei 2019 @ 14:09
    Berichten
    252
    Discussies
    6
    Thanks
    93
    Thanked
    235 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Gelijke ervaring opgedaan. Leuk lief meiske maar nog wat onwennig.
    donderdag heeft ze veel bijgeleerd en niet alleen zonder doekje

  34. #169
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    2 februari 2024 @ 06:11
    Berichten
    30
    Discussies
    0
    Thanks
    57
    Thanked
    41 in 11 posts

    Standaard

    badslippers ... Ik ben zot van uwe zever ... niet te schatten ... jij bent de echte perverse Herman Brusselmans ... aub !!! doe zo verder man ...

  35. #170
    Geregistreerd
    8 september 2014
    Last Online
    10 april 2024 @ 15:18
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    35 in 9 posts

    Standaard

    Nach erfolgter Umbaumaßnahmen sollte mal wieder das Babylon inspiziert werden.
    Eigentlich wollte ich schon am Samsatag dahin, hatte morgens bis Bundesliga-Beginn jedoch mit Kopfschmerzen zu kämpfen. Daher auf Sonntag verschoben.
    Die Anwesenheitsliste war dann leider von 28 auf nur 12 Mädels deutlich reduziert. Kaum mir aber dann doch mehr vor, alleine 4 Ebonys hab ich gezählt.

    Schönes Aussengelände, leider war es noch etwas kalt. Essen, es wurde gegrillt, da kann man nicht viel verkehrt machen. Getränke gut, aufmerksame Bedienung. Galina, wenn ich mich richtig erinnere.

    - Précieuse -
    Was für nen geiles schwazes Geschoss. Wilde dunkle lange Haare, mit Sekretärinen-Brille. Zwischendurch mit ihr Verabredet, jedoch musste ich mich noch etwas gedulden.
    Dann kam sie und steckte mir ihre Zunge tief in den Hals. Wilde Küsse und ab zum Schlüsselholen.
    Auf dem Zimmer. Nackig und während wir uns küssten im stehen ihre eingeölten Beine gefickt. Im Bett erst 69, dann nur Franze mit EL, während ich sie ausgiebig fingerte. Ficken in div. Positionen, die allesamt einfach nur geil waren. Finale im Mund, wobei sie während und nach dem kommen weiter dem Schwanz saugte. Einfach nur Geil. Oberste Championsleague. Zeitintervall v. 60 Min. wurde voll erschöpf.
    Fazit: Wiederholung - Ja unbedingt. Seits 2 Jahren hatte ich sie auf dem Schirm und es hatte immer nicht geklappt. Jetzt endlich.

    - Juliet -
    sehr lange und sehr intensive Couchaktion. Das lies ja gutes erwarten. Die Erwartungen wurden dann leider nicht erfüllt. Sehr nervige Feuchttuchbehandlung des Schwanzes und auch während des Franze wurde ständig ins Zewa gerotzt.
    Dann ab zum Ficken. Dies war dann recht recht, wobei sie durchaus etwas aktiver und mit mehr Enthusiasmus dabei sein könnte. Zumindest konnte sie mein intensives geficke recht gut wegstecken, mir wäre jedoch ein bißchen Grilsfriend lieber gewesen.
    Fazit; nach Championsleague folgte nun ein Bundesliga-mittelfeld-geficke.
    Zeitabrechung: Die Stunde wurde etwas grosszügig ausgelegt, aber aufgrund der sehr etrem langen Sofa-Voraktion, ist das ingsgesamt in Ordnung.
    Fazit: Wiederholung - eher nicht, gibt bessere Blackies dort. Jedoch für Optikficker empfehlenswert.

  36. Onderstaande 4 leden hebben pcwelt bedankt voor deze bijdrage:

    biged (18 mei 2015),KautoStar (19 mei 2015),Wijze grijze (18 mei 2015),Willi69 (19 mei 2015)

  37. #171
    Geregistreerd
    3 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2015 @ 06:51
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    205 in 71 posts

    Standaard

    Jahoe
    Vanavond weer eens een bezoekje brengen aan de sundephul.
    Nog even gas op de plank vanaf Berlin maar rond half acht moet ik er wel zijn.
    Probleem is dat 2 van mijn super favorieten er zijn n.l. Kitty en Nicole.
    Auw ik heb nog even om er over te denken.
    Groetjes jos

  38. Onderstaande leden hebben jos5185 bedankt voor deze bijdrage:

    KautoStar (19 mei 2015)

  39. #172
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    2 februari 2024 @ 06:11
    Berichten
    30
    Discussies
    0
    Thanks
    57
    Thanked
    41 in 11 posts

    Standaard

    Kan niet w8n op je relaas .. . Ik ga donderdag ...

  40. #173
    Geregistreerd
    3 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2015 @ 06:51
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    205 in 71 posts

    Standaard

    Gisteren was het weer babylon avond en ik heb een heerlijke sessie met Kitty achter de rug maar er viel mij toch wat op.
    Of het nu komt door de nieuwe betalingsregeling of niet ik weet het niet maar het was gisteren helemaal niets in babylon er was geen sfeer geen actie helemaal niets.
    De aanwezige meiden hingen wat rond op de banken of achter de speelautomaten alleen Kitty en Nicole maakten wat kamers en toen die laatste al om 2100 haar biezen pakte samen met Ingrid viel het helemaal stil.
    Nee dan was het vroeger (vorig jaar dus) wel anders met een Paula, Alice en nog wat andere dames die lachte dansten e.d.
    Ik hoop dat deze sfeer ooit nog eens terugkomt
    Groetjes jos

  41. Onderstaande 2 leden hebben jos5185 bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ (20 mei 2015),VAZKOR (22 mei 2015)

  42. #174
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Vandaag was het top voor mij in Babylon met een donkere drieklapper.
    Sfeer was prima en gezellig druk met dames en beren.
    De club is twee keer zo groot geworden en betalen doe je nu aan de dame zelf.
    De ruimte achter de barruimte is een grote louncheruimte met aan de zijkant weer een rij kamers.Ook hier is een danspaal gesitueerd en zo heeft deze club er twee.
    Dames lineup van goede kwaliteit en ook van diversiteit.
    Morgen meer over deze "zwarte dag".

  43. Onderstaande 4 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 mei 2015),Bluebear (21 mei 2015),lustman (21 mei 2015),SeX++ (21 mei 2015)

  44. #175
    Geregistreerd
    9 mei 2015
    Last Online
    22 mei 2015 @ 18:31
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard

    Ah Babylon ! The best FKK club in Germany, what a joke, if it didn’t exist… i wish nobody would have the idea to invent it ! But something like this can’t be invented ! otherwise the one who created such thing would deserve to be sent in jail !



    I went there once (it’s already too much !) in October



    On a Wednesday i ringed and found a woman who has a sympathy which can make regret a prisonner sentenced to death penalty to have not received the fatal lethal injection. But when i saw the faces of the girls then i thought they would receive the injection in the next five minutes.



    The Thekefrau asks me if i come here for the first time. I lied. I told her i came already but it was a long time ago…



    She shows me the changing room and told me a girl will make me visiting once back from the changing room. I replied that it was not necessary.



    I hate that a girl makes me visiting the club for my first time there : if she’s ugly she will insist in a way or an other for being taken ! And i would have the same feeling as a kid changing school during the year. The teacher makes you visit the school and everyone stares at you. « Hey did you see ? It’s a new one ! Did you see his shoes ? his school bag ? So bad isn’t it ?



    The changing room is very tiny, had to let my things on a chair, i don’t want to imagine where there is a lot of people ! We are likelt to touch Wolfgang’s balls who in spite of his 65 years wants to taste romanian’s pussies which will only swallow his wallet more than his dick !



    I lead myself the visit of the club : Showers, jacuzzi and a big mattress just behind a screen. But seemingly no torture room. I was wrong, yes there is one ! It is the main area of the club. There is such a bad and cold atmosphere that i’m looking for the hanging room in order to shorten my sufferings but i can’t fin dit so i decided to return in the torture area…



    On the ground floor is the bar, a buffet which can be compared to a canteen/cafeteria of a small company in financial difficulties and receivership… By the way the mussels on the right seem fresher than ones between the legs of the romanian girls who are all very haughty and arrogant.



    Upstairs there is a kino and some rooms…



    Very few places for being isolated with a girl, i have the feeling of being in Secret Story !! Where is the voice ? I’m seeking a confessional for admitting my sin and pain of being in such a dull place.



    At the beginning of the afternoon there should be 5 or 6 clients and a dozen of girls. Very disappointing line up. Still no way to find the very beginning of a smile even searching the eye contact, they look at us on a very indifferent way sending you in the best case to the closest purgatory.



    The atmosphere and ambience are disastrous, nonexistent with that girls who are permanently in a sulk, showing very depressed faces, others seem dying on the sofa not caring at any moment at the bears and some also seem wishing to escape their destiny. They couldn’t compete to Miss Romania not only because they are not attractive enough but especially because of their unability to smile. They achieved to make us depressed only by looking at them !



    I’m ordering a Cola and the thekefrau who « welcomed » me at the beginning clearly showed i was disturbing her ! Sorry ! Next time i will drink it in the toilets ! Or i will as kit to the the nurse with a sedative in more !

    The least we can say is that this club is very boring, as boring as being in the waiting room of a doctor where everyone stare stonily at each other. In fact nobody looks at each other, maybe it’s better like this !



    I’m looking around the property but it’s quickly done, i was thinking i wouldn’t stay there for long time. From time to time some new clients arrive. It should be regular clients as the girls greet them… but as for me i’m still stinking ! It should be also because i don’t have the same wallet as Wolfgang. It is said that in Elsdorf doctors prescribe three times more anxiolytics and sedatives than in all Germany ! That’s it ! Babylon club should have some shares in the antidepressors in the pharmaceutical industry.



    Well considering i’m here in that club i will try to make a room. Maybe i will be positively surprised… Miracles are always possible !



    It should be underlined that the line up is not 100% romanian : there are black girls but german, hungarian and bulgarian ones.



    As the girls never come towards the men for talking, i did it myself with one of them. She seems indifferent (like the others) and i am not in a mood already. Others are arrogant and look at you as if you were a chicory and ignore you while my hand almost touch the skin of one of them. Is it possible to have your attention please ? Should we take an appointment ? Unless there are only some parts of the day in which they are «available » ?



    I don’t remember her name but as a misfortune never comes alone she is romanian ! The thekefrau should spank them when they got interested in the clients as the girls do everything for nor being asked nor disturbed nor opened to the contact. They make you understand it. Well she has black hairs with a common face and a nice body.



    She looks a bit like Arianna Grande, well a wannabe Arianna Grande . I have always dreamed to fuck a brainless girl who can’t sing ! We were discussing at this moment and as nothing happens in that club they listen to our discussion !



    No wish to do some social time in such conditions so i ask her directly the room…



    In the room nothing interesting, very bad level of service, not as bad as Marechaux in Paris or in a Red Light District but really bad, The only good point is that the half hour has been strictly done. Staying in room with a vegetable who isn’t talking, far from being involved and who is caressing your belly as if you were a cat, i don’t see any interest in it.



    Once out of the room she goes directly behind the branch writing something on her paper… I was waiting her for the payment but she replied that we pay at the end just before going out of the club. I don’t like this way because it opens the possibility of many abuses. She is likely to fuck me better than i fucked her finally ! Well it is valid if ever you are still alive at the end of the day and didn’t commit suicide considering the huge depressing aspect of that club ! I ask the girl what she wrote on the paper and she became angry because of it ! Sorry my dear but when i receive some bills i look at them before paying ! And at least there was a real service provided before unlike with you….



    the amount is ok. It will be the only good thing with her. Let’s have a shower now…. I decide to try the buffet and truth is that we have to do with a minimalist buffet which is not very tasty. A can of food for sure…



    I don’t dare to ask a drink because i feel i will disturb them like the first time. My chance was this girl who was behind the bar and to whom i asked a coca. I also asked curare poison for ending my pain but she replied there is no anymore as all was given already. Bad luck.



    There are little by little more clients. A little bit more atmosphere (well at the Babylon scale !) but it still remains very calm and dead… Pity we have only a towel because i would have killed the time and boredom with crosswords….



    Life is too short for wasting my time longer there. Girls remain in their search of a rope for a suicide but I decided to put an end to this torture and escaping direction Planet Eden which is not far from the Baylon but far from being like Babylon which is incurable.





    Conclusion : Babylon is a miserable bad club without any interest, without any interaction with the girls, without atmosphere but with depressed, not attractive and cold girls snubbing the clients. The food is close to a company canteen on strike which had to ask urgently a subcontractor of illegal immigrants workers cooking for the first time. The welcome was everything but friendly and the invoicing is opaque. I do regret to have paid 50 euros for such content. But it it is the price of the antibiotics which will help me to never come back anymore. This visit has been the best vaccine for me and i even was eager to come back home eating a remoulade celeri while masturbating in front of a porn movie. I can assure you that it is much less depressing than a visit in Babylon.

  45. Onderstaande 4 leden hebben Le mouss quetard bedankt voor deze bijdrage:

    gwanfich (21 mei 2015),KautoStar (22 mei 2015),vince59 (21 mei 2015),Willi69 (21 mei 2015)

 

 
Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

  Freude 468*60