Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 19:31
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard Vulkanstrasse, Duisburg

    Hallo iedereen, ik ben komende zomer van plan om de grenzen eens te gaan verleggen en in Duisburg te gaan kijken. Nu heb ik vernomen dat in de Vulkanstrasse veel aanbod is. Ik heb hier ook veel goede recensies gelezen en de foto's gegoogeld. Op veel foto's en recensies lees en zie ik dat er veel trappen zijn, maar kom nog nergens liften tegen?? Kan iemand mij vertellen hoe de toegangkelijkheid is hier in Duisburg, is het goed genoeg voor rollende beren? Kleine trapjes is wel te doen, maar bij de grotere flats met barren en meerdere etages mag ik toch verwachten in 2021 dat er liften aanwezig zijn? iemand ervaring?

  2. #2
    Geregistreerd
    17 mei 2016
    Last Online
    18 maart 2024 @ 09:42
    Berichten
    157
    Discussies
    1
    Thanks
    51
    Thanked
    183 in 89 posts

    Standaard

    In de huizen zijn geen liften, nergens. De grote hal Eros26, is via de achterkant gelijkvloers bereikbaar, prima voor rolstoel. Achterhuis 17/19 meen ik ook traploos begane grond, Huis 21,23,25 is via parkeerplaats achter ook gelijkvloers. En 27/50 begane grond. Er is dus wel iets keus.
    we control the jams

  3. Onderstaande leden hebben orgasmaddict bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 6 juni 2021)

  4. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 17:19
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.531
    Discussies
    270
    Thanks
    25.992
    Thanked
    15.800 in 6.412 posts

    Standaard

    Oef, dementholbeer weet niet meer of ie liften heeft gezien. Ik vermoed dat de gebouwen voormalige arbeiders woning waren voor het nabij gelegen industrie gebied. Daar zaten waarschijnlijk geen lui met rolstoelen tussen vermoed ik. Ik denk dat er daardoor ook geen liften waren aangebracht. (Weet iemand meer over de oorsprong van die panden?)

    Kan me wel herinneren dat de gangen niet heel breed zijn. Vooral omdat er allerlei stoelen en krukje voor de deuren staan, waar de dames op hun klanten zitten te wachten. Dus keren en iemand passeren kan een issue zijn.

    En waren er ook met kamers op de begane grond. Dus iets is wel mogelijk, maar het lijkt me lastig om alle kamers langs te gaan.

    Maar ik ben er slechts 1x kort geweest, dus wellicht dat iemand anders je uitgebreider kan helpen.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 5 juni 2021 om 12:55 Reden: orgasmaddict, was me voor. Die weet blijkbaar nog dat er dus geen liften zijn.

  5. #4
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Ik denk eerlijk gezegd dat je beter af bent aan de Gussstahlstrasse in Bochum. Daar heb je op straat niveau een veel groter aanbod. Qua dames is er in Duisburg wel leven op de begane grond maar 90% van het aanbod bevindt zich op de hogere etages…….

    In Duisburg zijn de gangen van de huizen 11, 13, 15, 21 te smal om je fatsoenlijk rollend voort te bewegen. Zijn er slechts één of twee zonder obstakels vanaf de straat binnen te gaan. Huis 17-19 is breder uitgelegd maar ook hier trapjes van twee treden om wat de begane grond genoemd word te betreden. En dat was slechts de vulkanstrasse. Voor Sexxxpalace aan de juliusweberstrasse geld eigenlijk het zelfde als Huis17-19. En aan de Charlotte strassen wil je in een rolstoel eigenlijk helemaal niet komen. Èèn huis vanaf de straat begaanbaar met rolstoel met slechts één kamer op de begane grond.

    Mocht je twee sterke wandelmaten hebben die je naar de etages willen tillen dan adviseer ik ze eerst een week rust te gunnen want er zijn echt véél trappen. En er zijn inderdaad geen liften…

  6. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 5 juli 2022),mentholbear ( 6 juni 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.

Babylon 468*60   Freude 468*60