Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard Sexarbeiterinnen in Österreich

    Sexarbeiterinnen in Wien werden im Mai geimpft

    http://www.heute.at/s/fix-prostituie...mpft-100138465

    vanKees

  2. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 april 2021),mentholbear (21 april 2021),stimpy3 (22 april 2021),WANDELAAR5 (21 april 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:58
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.668
    Thanked
    9.541 in 3.444 posts

    Standaard

    Mogen ze in Nederland en Duitsland ook campagne voor gaan voeren!

  4. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 april 2021),Nostredamus (21 april 2021),stimpy3 (22 april 2021)

  5. #3
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 14:16
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.236
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Ik heb allang begrepen dat ik deze zomer weer van de gezonde berglucht ga genieten.

  6. Onderstaande 4 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (21 april 2021),mentholbear (21 april 2021),pret (21 april 2021),stimpy3 (22 april 2021)

  7. #4
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Vaccinatie van contactberoepen en meer bepaald sexwerkers is mooi om deze te beschermen maar sluit toch niet uit dat ze het virus nog steeds kunnen doorgeven. Dus op zich alleenstaand zal het een heropening van de sector niet bespoedigen. Randvoorwaarde zou zijn dat alle toegelaten klanten en personeel een vaccinatiepaspoort hebben. Dat laatste zie ik nog als realistisch vanaf de zomer om bijvoorbeeld toerisme en andere sectoren grootschalig terug op te starten zonder groot risico voor de zorgsector.

  8. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Vaccinatie van contactberoepen en meer bepaald sexwerkers is mooi om deze te beschermen maar sluit toch niet uit dat ze het virus nog steeds kunnen doorgeven. Dus op zich alleenstaand zal het een heropening van de sector niet bespoedigen.
    Ik denk ook niet dat het alleenstaand iets, maar deel uitmaakt van een groter geheel om de samenleving weer te openen. En daar hoort bij dat DVP ook weer kunnen werken.

  9. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Nostredamus (21 april 2021),stimpy3 (22 april 2021)

  10. #6
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:58
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.668
    Thanked
    9.541 in 3.444 posts

    Standaard

    DVP vaccineren en klanten moeten een negatieve zelf test laten zien. Dan kan de boel behoorlijk veilig weer open.

  11. #7
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 14:16
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.236
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    klanten moeten een negatieve zelf test laten zien
    Dat zou geen slecht idee zijn voor de aankomende zomer. Waarom zou men voor de entree van een club geen zelftest-tent zetten of iets dergelijks? Een kwartiertje wachten op de uitslag en hup naar binnen. Bovendien zijn die zelftesten echt niet duur (denk tussen 6€ en 8€).

  12. #8
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Ha ha ha. Jarenlang, nee decennia beklagen dvp en hun klandizie zich over stigmatisering. En nu, bij de eerste de beste gelegenheid, plakt de klandizie de sticker zelf.
    Eigenlijk zou het andersom moeten zijn. Klanten verplicht gevaccineerd. Zij nemen immers de dienst af en zijn dan verplicht de dienstverlener zo veilig mogelijk te kunnen laten werken. Net zoals in elk andere denkbare branche. Maar dat past weer niet binnen het plaatje van de eigen verwrongen werkelijkheid en moet het maar andersom.

  13. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Nostredamus (21 april 2021)

  14. #9
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:58
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.668
    Thanked
    9.541 in 3.444 posts

    Standaard

    Dat is nog een veel beter idee! Wanneer zijn de klanten van sexwerkers aan de beurt voor een vaccinatie? Ik vind dat wij voorrang moeten krijgen!

  15. Onderstaande 4 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (21 april 2021),jansenroy (21 april 2021),mentholbear (22 april 2021),stimpy3 (22 april 2021)

  16. #10
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Gewoon zelftests alom en wie gevaccineerd is of een recente negatieve PCR test heeft, legt gewoon een groen vaccinatiepaspoort voor. De EU wil dat toch tegen juni invoeren. Op die manier kan men dan gerust openen mits de IC bedden bezetting en besmettingen op een laag genoeg niveau zijn.

  17. Onderstaande 2 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (22 april 2021),schoolmeester (21 april 2021)

  18. #11
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Toch het artikel eerst of beter lezen vooraleer het stigmatisering etiket te plakken.
    Het gaat hier om de bescherming van de DVP zelf, niet voor de bescherming van de klanten.

    Mit der Forderung "Impft uns endlich!" ist die Obfrau der Berufsvertretung der heimischen Sexarbeiterinnen, Shiva Prugger, an die Öffentlichkeit gegangen. Sie verlangte auf Twitter eine rasche Immunisierung ihrer Branche gegen Covid-19, damit diese "als körpernahe, nichtmedizinische Dienstleister" sicherer arbeiten kann.
    En Garde

  19. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (21 april 2021)

  20. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Dat is nog een veel beter idee! Wanneer zijn de klanten van sexwerkers aan de beurt voor een vaccinatie? Ik vind dat wij voorrang moeten krijgen!
    Ja man, vooral omdat menig ijsbeer in de risico leeftijd zit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Toch het artikel eerst of beter lezen vooraleer het stigmatisering etiket te plakken.
    Het gaat hier om de bescherming van de DVP zelf.
    En wat als een DVP om principiële redenen niet ingeënt wilt worden. Zou ze dan mogen werken?

  21. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (22 april 2021)

  22. #13
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.143
    Thanked
    5.792 in 2.934 posts

    Standaard

    De meeste DVPees worden dagelijks ingeent.

    Groet, schoolmeester.

  23. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (22 april 2021)

  24. #14
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    3.059
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.442 in 1.795 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht




    En wat als een DVP om principiële redenen niet ingeënt wilt worden. Zou ze dan mogen werken?
    Vraag me af of ze dan nog steeds zo aan hun principes vast houden. Volgens mij laat het over over grote deel van de dvp’s hun principes vallen als er geld valt te verdienen of anders juist niet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  25. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (22 april 2021)

  26. #15
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Vraag me af of ze dan nog steeds zo aan hun principes vast houden. Volgens mij laat het over over grote deel van de dvp’s hun principes vallen als er geld valt te verdienen of anders juist niet.
    Okay, principes is misschien niet een goeie term bij DVP, want ik dacht eerst om geloofsovertuiging te gebruiken

    Maar wat als ze er bang voor zijn, geen vetrouwen in hebben, of om wst voor reden dan ook niet ingeënt willen worden. Hoe dan?

  27. #16
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Maar wat als ze er bang voor zijn, geen vetrouwen in hebben, of om wst voor reden dan ook niet ingeënt willen worden. Hoe dan?
    iedereen staat vrij om te kiezen voor een vaccin of niet. En zoals met alles is de vraag dan, “what is in there for me?”. Jonge mensen hebben weinig te vrezen om zwaar ziek te worden of te sterven aan COVID. Dus zijn ze niet gemotiveerd om zich te laten vaccineren. Meeste DVP’s vallen in die jongerencategorie (behalve een Nancy en Natasha dan van ss bijvoorbeeld). En iemand uitsluiten om zijn beroep uit te oefenen op basis van gevaccineerd zijn of niet is zeer moeilijk. Kijk maar naar het zorgpersoneel, is ook niet verplicht met lage vaccinatiegraad als gevolg in Brussel en Wallonië. Bovendien hebben jonge vrouwen een terecht punt om huiverachtig te staan tov het AstraZeneca vaccin. Er vallen niet veel slachtoffers met een trombose maar het zijn wel telkens jonge vrouwen.

    Vandaar dat ik denk dat voor de Clubs het veiligste zal zijn om op te starten met zelftests en verplichte registratie voor al wie er komt (personeel, DVP’s en klanten) en op termijn kan een vaccinatiepaspoort dat vergemakkelijken.

  28. Onderstaande 3 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 april 2021),mentholbear (22 april 2021),schoolmeester (22 april 2021)

  29. #17
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    iedereen staat vrij om te kiezen voor een vaccin of niet. En zoals met alles is de vraag dan, “what is in there for me?”. Jonge mensen hebben weinig te vrezen om zwaar ziek te worden of te sterven aan COVID. Dus zijn ze niet gemotiveerd om zich te laten vaccineren.
    Misschien blond en een beetje dom. Ze verhogen daarmee de kans om anderen te besmetten en zelf schade op te lopen.

    Indiase variant opgedoken in België
    Twintig Indiase studenten in België zijn besmet geraakt met de Indiase coronavariant, meldt de VRT. Ze kwamen op 12 april aan met het vliegtuig in Parijs en zijn toen per bus naar Aalst en Leuven vervoerd, waar ze een opleiding verpleegkunde gaan volgen. De groep Indiase studenten bestaat in totaal uit 43 mensen.

    Bij aankomst in Parijs testten alle studenten negatief. "Waarschijnlijk zat er op de bus een superverspreider, die door de mazen van het net geglipt is en die de anderen geïnfecteerd heeft. Vijf dagen later, op 17 april, zijn de eerste studenten ziek geworden", aldus viroloog Marc Van Ranst.

    Opvallend is volgens Van Ranst dat een deel van de studenten al gevaccineerd was. Wetenschappers vermoeden dat de huidige coronavaccins minder goed werken tegen de Indiase variant.

    Direct na aankomst in Aalst en Leuven zijn de studenten in quarantaine gegaan. Daardoor acht Van Ranst de kans klein dat de groep nog anderen heeft kunnen besmetten.
    ..... https://nos.nl/liveblog/2377730-rutt...in-belgie.html

    allemaal jongeren die dat met gemak doorgeven kunnen net als een dvp.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  30. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (22 april 2021),schoolmeester (23 april 2021)

  31. #18
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:49
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Zijn we niet te zeer gericht op vaccinaties als de enige uitweg? De test samenleving... wie heeft dat ooit bedacht? Sneltesten, POC devices, false positives,... Je laten testen als je je geen klachten hebt en gezond bent. Deel mensen maar in in hokjes om zo het risico te mitigeren. Je kan jonge mensen geen dwang opleggen om zich te laten vaccineren. Iedereen heeft het recht om voor zichzelf die keuze te maken. Ik vertrouw op mijn immuunsysteem. Covid is niet meer dan een griep/verkoudheidsvirus. Gaat iedereen braaf een griepvaccin nemen ieder jaar? Zelfs gevaccineerden verspreiden het virus. Net zoals met de griep. Oh... wat zei ik nu.
    Balle in me buik.

  32. #19
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Und wieder wird ein Thema zu einem
    Ja
    oder
    Nein
    zur Impfung!

    Könnt Ihr nicht eure Meinung zu COVID in dem dazugeörigen Thema abgeben?

    vanKees

  33. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (23 april 2021)

  34. #20
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Misschien blond en een beetje dom. Ze verhogen daarmee de kans om anderen te besmetten en zelf schade op te lopen.


    ..... https://nos.nl/liveblog/2377730-rutt...in-belgie.html

    allemaal jongeren die dat met gemak doorgeven kunnen net als een dvp.
    Net wat ik zeg, elke mens vraagt steeds “What’s in there for me?” als ze voor een keuze worden gesteld. Heeft niets met dom en blond te maken maar zuiver instinct dat iedereen in zich heeft. Word ik er zelf beter van als ik dit doe of niet? Zo zal ikzelf - die toch bij de laatste groep zit om een vaccin te krijgen - wel bekijken hoe de situatie dan is alvorens voor een vaccin te gaan of niet.

    Wat die Indiase variant betreft, het valt nog af te wachten of die besmettelijker is en of de bestaande vaccins ertegen werken, zegt Van Ranst vandaag. Of zoals zo vaak, die virologen weten het ook niet... Maar men kan zich wel afvragen of het verstandig is mensen toe te laten uit een land waar de pandemie totaal uit de hand loopt. Elke dag 300k besmettingen... Het is mooi om hier verpleegkundigen op te leiden voor een 3de wereldland, maar er zijn grenzen.

  35. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 april 2021)

  36. #21
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Zo zal ikzelf - die toch bij de laatste groep zit om een vaccin te krijgen - wel bekijken hoe de situatie dan is alvorens voor een vaccin te gaan of niet.

    Maar men kan zich wel afvragen of het verstandig is mensen toe te laten uit een land waar de pandemie totaal uit de hand loopt. Elke dag 300k besmettingen...
    Vandaar ook de quarantaine. Maar dan moet het wel een verplichte en streng gecontroleerde variant worden en niet zo een 'alsjeblieft' quarantaine worden.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.

Living Room 468*60