Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard Saunaclubs in der Schweiz allgemein

    Infos von den Clubseiten:

    Sexpark ab 19.04
    FKK-Neuenhof ab 19.04.
    SC Olymp ab 19.04.
    SC Aegi-live ab 23.04.
    SC Oase ab 19.04.
    SC Westside ab 19.04. Gartenöffnung
    History ab 19.04. Terrassenöffnung

    Bei den anderen gibt es auf der Clubseite keine aktuellen Infos.

    vanKees

  2. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (19 april 2021),pret (18 april 2021),Shakir (18 april 2021),stimpy3 (19 april 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Danke.

  4. #3
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

  5. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (25 april 2021),mentholbear (25 april 2021),schoolmeester (26 april 2021)

  6. #4
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Frühlings-Happy-Hour von 11-13.00 und ab nachts 01.00 ( Eintritt und halbe Stunde Service)

    www.cleoclub.ch für 99 CHF
    www.club-olymp.ch für 99 CHF
    www.zeus.ch für 129 CHF

    vanKees

  7. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 5 mei 2021),mentholbear ( 5 mei 2021),pret ( 5 mei 2021),WANDELAAR5 ( 5 mei 2021)

  8. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Zijn die happy hours net als bij de meeste Duitse SC dat je tijdens die aankomst tijden dat bedrag betaalt, en dat je de hele dag mag blijven? Of moet je na 13 uur vertrekken?

  9. #6
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Wieder ein paar Infos zu den Clubs in der Schweiz :

    Wenn ihr euch die Seite öffnet --- Saunaclubs in der Schweiz --- könnt ihr als Fixpunkt Zürich nehmen, die Clubs links davon sind zum Großteil geöffnet. Coronaregeln wenig auf den Seiten kommuniziert.
    Hoffentlich sitzt ihr wenn ihr die Zimmerpreise anklickt

    Hilfreich? Auch hier ist tagesaktuell am Besten eine telefonische Nachfrage. Und dann noch die Ein- und Ausreisebestimmungen BW und Bayern nicht aus den Augen verlieren.

    vanKees

  10. #7
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Der Kanton Zürich gibt bekannt:

    http://www.zh.ch/de/news-uebersicht/...assnahmem.html

    vanKees

  11. #8
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Begin augustus ben ik in Zwitserland en wil daar een aantal clubs bezoeken. Op Zwitserse fora lees ik hele goede berichten over https://www.cleoclub.ch/
    Zou zelfs the place to be zijn momenteel.

    Iemand ervaring met die club? Of verder nog tips voor bepaalde clubs? Globe ga ik waarschijnlijk overslaan.

  12. Onderstaande leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (23 juni 2021)

  13. #9
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirty Hairy Bekijk bericht
    Begin augustus ben ik in Zwitserland en wil daar een aantal clubs bezoeken. Op Zwitserse fora lees ik hele goede berichten over https://www.cleoclub.ch/
    Zou zelfs the place to be zijn momenteel.

    Iemand ervaring met die club? Of verder nog tips voor bepaalde clubs? Globe ga ik waarschijnlijk overslaan.
    Westside in Frauenfeld (30 min van Zurich) is nice en nog enigzins betaalbaar voor een arme Westerling als wij. 60CHF entree, dame 200CHF per uur. Eten niet inbegrepen maar wel verkrijgbaar. Is van hetzelfde concern als Globe.

    Is wel meer een relaxclub en geen feesttent. Aantal goede sauna's binnen en zwembad buiten.

  14. Onderstaande 3 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 juni 2021),dirty Hairy (22 juni 2021),mentholbear (23 juni 2021)

  15. #10
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Dank je, ik had je reviews over Westside gelezen en deze staat op de shortlist. Momenteel helaas wel weinig dames volgens het tagesplan. Tegen die tijd maar eens kijken hoe het er voor staat.

  16. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Interessant topic. Ga ik in de gaten houden. Als Corona een beetje mee zit, lijkt het me ook leuk wat Zwitserse clubs of Oost Duitse clubs te bezoeken. Ben benieuwd naar je ervaringen.

  17. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    dirty Hairy (23 juni 2021)

  18. #12
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    @ dirty Hairy: Club Cleo is een ietwat bizarre situatie de laatste maanden. Ben er ´n paar maal geweest. Was eigenlijk altijd een beetje een tweede- tot derderangscluppie voorheen doch gezien het voordeel dat ze bijna continu open konden blijven terwijl bijna alle andere clubs in de omtrek gesloten waren maakten ze aansluiting bij de betere clubs. Place to be is behoorlijk overtrokken doch alla, Zwitserse fora zijn sowieso ietwat lachstuipopwekkend doorgaans. Momenteel mag je uitgaan van een 30-tal dames gemiddeld die aanwezig tekenen. Foto´s op hun site zijn zodanig geairbrushed dat turbulentie om de hoek komt piepen dus don´t get your hopes up too high. Ze zijn indicatief zeg maar...Betreft een samenraapsel van transfugées uit andere (grotendeels) gesloten clubs alla Amesia, Paradise Saarbrücken, Sharks en voorts dames die er langer vertoefden of vanuit zusterclubs Olymp/Zeus overhoppen. In tegenstelling tot een aantal clubs in Zwitserland is er in Cleo géén minstens-standaard qua service, dus het kan mee- of tegenvallen. Het gros des dames praktiseert TZ, PZC en biedt tevredenstellende service. My advice would be: negeer de ex-Paradisesnollen grotendeels waar mogelijk. Clubs beschikt over zonneterras, sauna en whirlpool (niet altijd actief) etc, nix mis mee. Het gros des dagen is het van je FKK-tje, somtijds een themadag waar de moppies een klederdracht wordt aanbevolen...

    Het valt aftewachten of de club de dames (én klanten) aan sich kan blijven binden als er steeds meer clubs wéér openen, ook over de landsgrenzen for that matter. Hou de site wat in de gaten om niet voor onaangename verrassingen te staan moest er een exodus van dames richting hun ex-clubs plaatsvinden. Zou me verbazen dat het inkakt doch het kan snel gaan.

    Prijsstructuur is ruim, ze hanteren een soort van wafelijzeropties met 1,2 of 3-sessiepaketten enzo. Wat "voordeliger" dan Globe bv. Je kan ook opteren om entree te betalen en per sessie te betalen. Elk voordeel heb z´n nadeel lijkt me doch dat hangt van uw individuele wensen af. Een buil kan je je niet vallen aan een bezoek. Aangeraden from the hellhole zijn Fjola, een prettig gestoord Albanees stofzuigermodel en Luna, een Bekannte uit het Duitsche clubgebeuren die er somtijds ook resideert. Sixsensbezoekers kunnen er een donkere dame treffen die somtijds in Lemiers opduikt, Sharksbezoekers een handvol snollemiekes, het is lastig incognito te blijven. Lijkt me momenteel een strakker plan dan Westside waar het the same old same old is en weinig beweegt. Globe momenteel nog niet op oorlogssterkte (waar wél trouwens???), doch dat euvel zou eind augustus wél opgelost motten zijn als er géén numerieke begrenzingen méér zijn.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  19. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 juni 2021),dirty Hairy (23 juni 2021),mentholbear (23 juni 2021),pret (23 juni 2021)

  20. #13
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    @ dirty Hairy: Club Cleo is een ietwat bizarre situatie de laatste maanden. Ben er ´n paar maal geweest. Was eigenlijk altijd een beetje een tweede- tot derderangscluppie voorheen doch gezien het voordeel dat ze bijna continu open konden blijven terwijl bijna alle andere clubs in de omtrek gesloten waren maakten ze aansluiting bij de betere clubs. Place to be is behoorlijk overtrokken doch alla, Zwitserse fora zijn sowieso ietwat lachstuipopwekkend doorgaans. Momenteel mag je uitgaan van een 30-tal dames gemiddeld die aanwezig tekenen. Foto´s op hun site zijn zodanig geairbrushed dat turbulentie om de hoek komt piepen dus don´t get your hopes up too high. Ze zijn indicatief zeg maar...Betreft een samenraapsel van transfugées uit andere (grotendeels) gesloten clubs alla Amesia, Paradise Saarbrücken, Sharks en voorts dames die er langer vertoefden of vanuit zusterclubs Olymp/Zeus overhoppen. In tegenstelling tot een aantal clubs in Zwitserland is er in Cleo géén minstens-standaard qua service, dus het kan mee- of tegenvallen. Het gros des dames praktiseert TZ, PZC en biedt tevredenstellende service. My advice would be: negeer de ex-Paradisesnollen grotendeels waar mogelijk. Clubs beschikt over zonneterras, sauna en whirlpool (niet altijd actief) etc, nix mis mee. Het gros des dagen is het van je FKK-tje, somtijds een themadag waar de moppies een klederdracht wordt aanbevolen...

    Het valt aftewachten of de club de dames (én klanten) aan sich kan blijven binden als er steeds meer clubs wéér openen, ook over de landsgrenzen for that matter. Hou de site wat in de gaten om niet voor onaangename verrassingen te staan moest er een exodus van dames richting hun ex-clubs plaatsvinden. Zou me verbazen dat het inkakt doch het kan snel gaan.

    Prijsstructuur is ruim, ze hanteren een soort van wafelijzeropties met 1,2 of 3-sessiepaketten enzo. Wat "voordeliger" dan Globe bv. Je kan ook opteren om entree te betalen en per sessie te betalen. Elk voordeel heb z´n nadeel lijkt me doch dat hangt van uw individuele wensen af. Een buil kan je je niet vallen aan een bezoek. Aangeraden from the hellhole zijn Fjola, een prettig gestoord Albanees stofzuigermodel en Luna, een Bekannte uit het Duitsche clubgebeuren die er somtijds ook resideert. Sixsensbezoekers kunnen er een donkere dame treffen die somtijds in Lemiers opduikt, Sharksbezoekers een handvol snollemiekes, het is lastig incognito te blijven. Lijkt me momenteel een strakker plan dan Westside waar het the same old same old is en weinig beweegt. Globe momenteel nog niet op oorlogssterkte (waar wél trouwens???), doch dat euvel zou eind augustus wél opgelost motten zijn als er géén numerieke begrenzingen méér zijn.
    Bedankt voor de info. Gezien de line-up op de site had ik deze club ook op het lijstje gezet voor een bezoek ergens in augustus aan swiss. We zullen de line-up in de gaten houden maar anders kan ik nog overwegen een extra dagje globe te doen. De dinsdag daar lijkt me oom wel ens spannend om te kijken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  21. #14
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Bedankt voor de kanttekeningen, Satanic Surfer. Ik hou de AWL in de gaten en zie op het uur U wel waar ik heen ga. Duur is het toch wel, dan liever naar een club met minder kans op een sof.

  22. #15
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Ik weet niet wat de normen momenteel in Zwitserland en Oostenrijk zijn,maar had een deketmeid pas uit Oostenrijk in Vaals en ze bleek zowat de minste service te geven sinds zeer lang. Een andere pas uit Zwitserland niet veel beter,gelukkig maakte een Aisa dat meer dan goed. Nu die blonde en bruinachtige hadden misschien hun dagje niet.
    Ik ga de namen niet zeggen anders vliegen ze buiten,immers een iemand die voor alles bijvroeg kon onmiddellijk haar koffers pakken
    Laatst gewijzigd door deket; 24 juni 2021 om 00:20

  23. #16
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Tja, dat heb ik voorheen al proberen uit de doeken te doen in andere topics...Logisch dat een dame die voor een in haar ogen peulenschil pér halfuur in vergelijk met sommige clubs en Suisse niet al te geneigd zal zijn om service van enig allooi aan te bieden im Vaals...Logisch. Sommige uitzonderingen die wél enige beroepseer in zich dragen zullen niet al te zéér inbinden doch dat lijken me uitzonderingen... Oostenrijk grotendeels dito, témeer daar het daar niet al te common is om daar voor de iets hogere basisprijs per halfuur (meestal 70 Euro per halfuur) sowieso al sommige hier gangbare diensten aantebieden...Wellcum etc is niet het beloofde land hoor ongeacht wat sommigen trachten te beweren. In Sixsens is een ex-Globemoppie actief, die was sowieso al van het matigste dat daar rondliep, moet je niet gek opkijken dat ze hier voor "kleingeld" weinig verheffends zal aanbieden. Het is wat het is, géén registratieplicht in Olland is dunkt me dé enige reden dat ze daar bijbeunen ipv in Dtsld...De topdames in Suisse verdienen daar dusdanig méér per werkdag dat die het zich überhaupt niet aandoen om voor een fractie des verloning te komen rondhangen..Neem het hen ´ns kwalijk.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  24. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 juni 2021),middagbeer (24 juni 2021)

  25. #17
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Dat klopt grotendeels
    Alleen neem ik altijd minimaal een uur,de tijd beste Satanic van vluggertjes is voorbij,ik geraak op mijn leeftijd pas opgewarmd na een half uur minimaal
    laatst moest ik in de buurt van het schipperskwartier zijn en er stond best wat moois achter de ramen,enkele zelfs met de Belgische driekleur als lingerie,commercieel goed bekeken van hun pooier,maar ramen zijn ook niet mijn ding,nogmaals ik heb mijn tijd nodig,dus geen halve uren voor mij

  26. #18
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Om het effe te plaatsen in naakte cijfers:

    1 uur in Sixsens: 100 Euro----------- topclubs Suisse: 1 CIM/FT: 100 Franken/95E Nah bitteschön

    Als men in Sixsens zeg maar 400 Euro spendeert aan dames op een dag ben je daar terecht gecatalogeerd als Big Spender...In Globe is dat anderhalf uur zonder extra´s...sommige heren die er een halfuurtje met FT en Anaal spenderen laten er in dat halfuurtje 440 Franken..Ken een aantal heren die makkelijk zat flink boven de 1500 tot 2500 Franken per bezoek uitgeven...En dat zijn nog niet de topWhales die daar nog een klad bovenop doen...Alles in z´n perspectief maar laat perspectief bij de gemiddelde DVP nou niet bepaald in de bovenste lade liggen..
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  27. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 juni 2021)

  28. #19
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ik geraak op mijn leeftijd pas opgewarmd na een half uur minimaal
    laatst moest ik in de buurt van het schipperskwartier zijn en er stond best wat moois achter de ramen,enkele zelfs met de Belgische driekleur als lingerie,commercieel goed bekeken van hun pooier,maar ramen zijn ook niet mijn ding,nogmaals ik heb mijn tijd nodig,dus geen halve uren voor mij
    In het SKW kun je ook een uurtje draaien hoor

    Wel oppassen voor fratsen van dames. Wel es meegemakt dat een mij bekende dame ineens teleurgesteld ging doen dat een uur eigenlijk 200 euro zou zijn. Want het was vroeger 50p15. En toen ik d'r bezochte was het 50p20. Dus 150p60, maar ze zat te azen naar 200p60.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    bleven streven naar die ideale verdiendag ooit in een bepaalde club/tijd of sla me dood wat...Als je de lat altijd daar legt wordt je zéér snel meegesleurd in een mentale downward spiral en die gaat dan ook fysiek parten spelen en voilà...Degradatie!
    Dat dus. Terwijl ik met d'r 3 uur op de kamer zat. Dat zou vroeger voor haar 600 euro zijn geweest en nu 'slechts' 450... Maar deze dame was wel verstandig en was als ik de verhalen mag geloven 'met vervroegd pensioen'.

  29. #20
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    klopt maar ik geef 150 per uur voor surplus
    Hoewel ik er altijd bijzeg dat vitamines slikken gezond zijn en filmen artistiek,
    Ach,zo heeft ieder zijn fetisj maar de meiden verdienen er geld mee

  30. #21
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Perspectief beste deket....Domme DVP´s vergelijken elke werkdag met de ooit beste werkdag..Raken gefrustreerd en lopen er als een uitgewrongen citroen bij. Ze zijn louter geinteresseerd in de volgende "miljonair" in hun ogen die ze veulst te veul geld kunnen losweken binnen no time zoals die ene keer ooit met die gekke gozer die niet al te veel notie van clubbing had of simpelweg probleemloos met een half fortuin kon smijten zonder dat ´t z´n kouwe kleren raakte ... Slimme/realistische DVP´s kijken naar een gemiddelde revenue per werkdag en zijn blij als ze hun gemiddelde behalen, soms wat overschrijden en uiteraard zijn regelmatig wederkerende klanten die iets extra´s geven dan net iets gaarner gezien...Heb doorheen de jaren an sich supergoeie dames zichzelf zien degraderen omdat ze altijd maar bleven streven naar die ideale verdiendag ooit in een bepaalde club/tijd of sla me dood wat...Als je de lat altijd daar legt wordt je zéér snel meegesleurd in een mentale downward spiral en die gaat dan ook fysiek parten spelen en voilà...Degradatie!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  31. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    deket (24 juni 2021),mentholbear (24 juni 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.