Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 95
  1. #51
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Wij zijn een klein landje vergeleken met DUITSLAND en daarom doen we ook alles in kleine porties zoals de THAISE EN CHINESE salons waar je de zak voor een kleine vergoeding kan ledigen.

  2. #52
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:03
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    SC’s in BE zou wel handig zijn, maar zie het nog zo snel niet gebeuren. En NRW is nauwelijks max een uurtje rijden, wat maakt het uit. Maar aangezien het culinaire het belangrijkste is voor jou, er zijn toch genoeg al you can eat restaurantformules, ook in NL? ��
    Ik heb het geprobeerd.

    Het werd echter niet zo gewaardeerd dat ik daar op slippers en een handdoek om de middel bij de buffet bakken stond te graaien.
    Ook wilden de dames niet 50 euro verdienen door even een rustig kamertje op te zoeken. Net als Partycrasher snap ik die dames niet. Dat is toch goed verdient?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertje600 Bekijk bericht
    Ik denk dat je nu al de nodige coronakilo's bent aangekomen
    Dat denk ik niet, dat weet ik wel zeker. Ik denk dat ik toe ben aan zo een weegschaal als bij de vleeshandel waar ze varkens en koeien aan hangen

  3. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 maart 2021),jansenroy (25 maart 2021),Meme Moo (25 maart 2021)

  4. #53
    Geregistreerd
    5 januari 2016
    Last Online
    29 februari 2024 @ 13:22
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    45 in 20 posts

    Standaard

    Ik heb nooit begrepen waarom ze van Sauna Diana nooit een saunaclub hebben gemaakt. Alle faciliteiten zijn er aanwezig en vele ijsberen hebben echt wel een entree van 40/50 euro over om daar gebruik van te mogen maken. Volgens mij is het voor de exploitant ook veel lucratiever dan enkel bezoekers die in de bar moeten blijven alvorens ze met een dame aan de gang gaan. Of mis ik iets?

  5. Onderstaande leden hebben Rapa23 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 maart 2021)

  6. #54
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:03
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rapa23 Bekijk bericht
    Ik heb nooit begrepen waarom ze van Sauna Diana nooit een saunaclub hebben gemaakt. Alle faciliteiten zijn er aanwezig en vele ijsberen hebben echt wel een entree van 40/50 euro over om daar gebruik van te mogen maken. Volgens mij is het voor de exploitant ook veel lucratiever dan enkel bezoekers die in de bar moeten blijven alvorens ze met een dame aan de gang gaan. Of mis ik iets?
    Ik vermoed dat ze het zo exclusiever houden en er minder mannen de hele dag blijven hangen zonder de dames te betalen. Want als ik de prijzen goed begrijp is alleen bij de bar blijven inbegrepen in de entree? Zwembad en jacuzzi zijn betaald me dame?
    En voor 110 euro een half uurtje te gaan pootje baden is deze dagobeer te veel van het goeie.

    Maar wat je zegt, als zij zo iets kunnen opzetten, waarom kan iemand anders niet een SC opzetten. Kwa fasciliteiten verschilt het niet veel, alleen het concept.

  7. #55
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rapa23 Bekijk bericht
    Ik heb nooit begrepen waarom ze van Sauna Diana nooit een saunaclub hebben gemaakt. Alle faciliteiten zijn er aanwezig en vele ijsberen hebben echt wel een entree van 40/50 euro over om daar gebruik van te mogen maken. Volgens mij is het voor de exploitant ook veel lucratiever dan enkel bezoekers die in de bar moeten blijven alvorens ze met een dame aan de gang gaan. Of mis ik iets?
    Waarschijnlijk omdat zij het moeten hebben van rijke klanten (lees veel criminelen). Sauna Diana bestaat al heel lang, dacht zelfs al sinds eind jaren 70 (en er ooit in de jaren 80 een sauna Diana sponsor / materiaal wagen in de Tour de France mee reed). Waarschijnlijk hebben ze in de loop der jaren een bepaalde (exclusieve) klantenkring opgebouwd van vermogende mannen.

    Ik ben er al lang niet meer geweest. In elk geval een keer in 2004, en later nog eens. 2007 ofzo.
    Het was toen 25 of 35 euro entree, en een half uurtje was 100 of 110 euro. Een uur was rond de 200 (180-200).
    Ter vergelijk: in die tijd kostte een half uurtje saunaclub 50e en 75e voor uur. En in privehuizen toen: 60-80 half uur, 100-140 uur.

    Er waren alleen maar Nederlandse en Vlaamse vrouwen. Geen Oostblok. Goeduitziende vrouwen. Maar ook weer niet zo exclusief. Vergelijkbaar met de mooiere uit de saunaclubs.
    Ik heb er ook een aantal van gekend (eentje ook prive), die later ook in privehuizen en Badda Bing hebben gewerkt.

    Het was ook niet een hele speciale beleving. Gewoon heel duur. Wel een grote tuin, maar ben daar nooit in geweest. Binnen ook niet heel bijzonder. Wel een groot zwembad.
    De vrouwen werden wel vrij streng aangepakt. Er waren niet heel veel klanten. Een handjevol, rond de bar.
    Rechts van mij aan de bar zaten 3 vrienden van 25-30 jaar. Eentje rekende (in 2004) voor zijn avond af: 1.000e. Hij had een leuke avond gehad, zei hij tegen de barvrouw.
    Toen waren ze nog gewoon in het weekend open, tegenwoordig alleen nog doordeweeks. Vreemd genoeg.

    Het zou best kunnen lopen als (Duitse) saunaclub. Maar dat zou een heel ander publiek trekken. Meer massa, met minder omzet per klant. Maar mogelijk uiteindelijk wel meer totaal omzet. De doelgroep die met droge ogen 200e voor een uur of 1.000e voor een avond betaalt, is natuurlijk niet zo groot.

    Misschien wil Trump nog wel een saunaclub hier in Nederland beginnen



    Er is zelfs een hele aflevering van Sauna Diana gemaakt in 'Andere Tijden Sport' met Tom Egbers:
    https://www.npo.nl/andere-tijden-spo.../VPWON_1185424

    Mogen ze van mij best opnieuw introduceren in de Tour. Maakt de etappe nog spannender
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 26 maart 2021 om 06:17

  8. Onderstaande 3 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 maart 2021),pret (26 maart 2021),Ties85 (30 juli 2021)

  9. #56
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Heeft er iemand ervanring met Club Privilege in Zundert? In de vroege jaren negentig (mijn jeugdjaren) was op dat adres de Mega House Temple Barocci gevestigd. Na de sluiting ging de club over in een seksclub, maar blijkbaar in de vorm van een gewoon privéhuis.

    Dat pand leent zich uitstekend voor een saunaclub in de grootteorde van Sixsens.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 maart 2021),mentholbear (26 maart 2021)

  11. #57
    Geregistreerd
    5 januari 2016
    Last Online
    29 februari 2024 @ 13:22
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    45 in 20 posts

    Standaard

    De totaalomzet zal veel hoger liggen lijkt mij en de dames verdienen dan ook veel meer. Ik ben ook niet onbemiddeld maar 1000 euro uitgeven op een avondje vind ik wel heel fors. Als alleen de criminelen dit doen dan kan je toch beter het concept aanpassen om die lui ook te weren of zou dat inmiddels al niet meer kunnen.....

  12. #58
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:03
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rapa23 Bekijk bericht
    Ik ben ook niet onbemiddeld maar 1000 euro uitgeven op een avondje vind ik wel heel fors.
    Het hangt er ook maar van af of je dat elk weekend doet of 1 keer maand of kwartaal ofzo. Het blijft sowieso veel geld.

    Maar bij een SC krijg je meer waar voor je geld.
    Meer voedingswaarde

  13. #59
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Heeft er iemand ervanring met Club Privilege in Zundert? In de vroege jaren negentig (mijn jeugdjaren) was op dat adres de Mega House Temple Barocci gevestigd. Na de sluiting ging de club over in een seksclub, maar blijkbaar in de vorm van een gewoon privéhuis.

    Dat pand leent zich uitstekend voor een saunaclub in de grootteorde van Sixsens.
    Ik heb nog wat gegoogled en vond een pagina gewijd aan Mega House Temple Barocci https://alegendarytrip.wordpress.com...02/28/barocci/
    Nu blijkt dat Club Privilege het interieur nog grotendeels in ere heeft gehouden. Wat een ruimte!
    Het is nu wel al bijna 30 jaar geleden dat ik daar als 17-jarige knaap rondliep met bevriende ravers. Those were the days! In mijn herinnering zal dat pand wel groter geweest zijn dan het in werkelijkheid was.

    Niettemin zou dit een een perfecte locatie kunnen zijn voor een tweede Sixsens.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 maart 2021),pietpotent44 (26 maart 2021)

  15. #60
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Heeft er iemand ervanring met Club Privilege in Zundert? In de vroege jaren negentig (mijn jeugdjaren) was op dat adres de Mega House Temple Barocci gevestigd. Na de sluiting ging de club over in een seksclub, maar blijkbaar in de vorm van een gewoon privéhuis.

    Dat pand leent zich uitstekend voor een saunaclub in de grootteorde van Sixsens.
    Ben er zelf nooit geweest, maar heb wel in 2010 een dame gesproken in Badda Bing die ook in Club Privillege werkte.
    Was eigenlijk gewoon een dure nachtclub / privehuis. Ook uurprijzen van 175-200 euro toen.

    Zundert is sowieso wel een mogelijk geschikte gemeente voor een saunaclub. Sauna Diana zit er al ruim 40 jaar, en die nieuwe (kortstondige) saunaclub in 2014 heeft toen ook een vergunning gekregen. Gaf ook geen overlast. Al die clubs liggen / lagen in het buitengebied. En gemoedelijk dorp, weinig criminaliteit etc.

    Niet alleen voor seks / saunaclubs, maar ook veel partytenten zaten daar. In elk geval in de jaren 90. Maar veel van die panden staan nu onkruid te verschieten. Zonde natuurlijk.

    Ook zit Zundert dichtbij de Belgische uitgaansgelegenheden, die vooral in de jaren 90 heel populair waren. Ik denk aan Highstreet, maar ook Cartouche (later onder een andere naam, dacht De Site) en pand daarnaast (in begin jaren 90 de beruchte Club X) zouden ook geschikte locaties kunnen zijn. In het pand van clubX is later ook een parenclub gevestigd, volgens mij iets van Part2 ofzo, ben daar in 2003 eens geweest.).

    De jaren 90 waren echt geweldig, in veel opzichten.
    Ook qua uitgaan, het was de tijd van de megadancings, house en trance muziek. Zeker in Belgie ook, net over de grens in Wuustwezel, Hoogstraten, Brasschaat, Vosselaar (Atmoz) etc.
    Hier nog wat beelden uit Jambers uit die tijd (1994), van de portier van Club X, net over de Belgische grens (Wuustwezel):

    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 26 maart 2021 om 18:48

  16. Onderstaande 4 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (26 maart 2021),mentholbear (26 maart 2021),Shakir (26 maart 2021),Ties85 (30 juli 2021)

  17. #61
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:03
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Wow, mooie tent. Dat zou zeker een leuke saunaclub worden. Een buffet erbij en een zwembadje in de tuin

  18. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    deket (26 maart 2021),pietpotent44 (26 maart 2021)

  19. #62
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    RIP Portier Rudy, die steekt al 20 jaar onder de grond. Hij stond ook nog in The Globe in Stabroek, geloof ik.

    De saunaclubs vormen als het ware mijn tweede jeugd. Tijdens mijn eerste jeugd schuimde ik de House- en Technoclubs af. Club X was me veel te hardcore, dat was een Nederlandse uitvinding dat in België nooit echt doorbrak. Ik bracht mijn halve jeugd door in La Rocca in Lier, die trouwens nog maar recent gesloten is. La Rocca is zowat de laatste megatempel die stand heeft gehouden in het nieuwe millennium. Dat zou ook nog een geweldige locatie kunnen vormen voor een SC. Lier heeft momenteel een mannelijke burgemeester van de prostitutie-genegen N-VA. Blijven dromen...

  20. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    deket (26 maart 2021),mentholbear (27 maart 2021),pietpotent44 (26 maart 2021)

  21. #63
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Rudy de Loose was een berucht figuur in het Antwerpse nachtleven,velen hadden er echt schrik van. Hij was vooral portier in de stationbuurt van Antwerpen samen met de Albanezen en aan het de Conincplein, vroeger vol nachtclubs en bordelen,nu winkels voor Afrikanen Iendin je problemen had,telefoontje naar den Rudy en hij loste het op,sloeg ooit een kampioen kickboxen in elkaar en een andere keer in zijn eentje vier Nederlanders (ja sorry hoor,het was niet anders),die amok maakte in een toplesstent, ko tegen de grond In 1997 overleden,net voor de opening van de Zillion anders mocht hij daar ook wel als portier staan
    wat een tijden!

  22. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (27 maart 2021),Shakir (26 maart 2021)

  23. #64
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Wat club Diana betreft ; die wilden geen saunaclub om de exclusiviteit te handhaven, de 2 zonen wielrenners die de toko van hun overleden vader hebben overgedragen houden de filosofie in ere
    Er kwamen zeker niet alleen criminelen, heb daar een bekende Nederlandse trainer samen met een Belgische voetballer gezien( nee,geen namen ,ook niet per IM)
    jij betaalde inderdaad extra voor het zwembad maar dat was inclusief de seks;dat zwembad is groot maar ondiep anders moet je volgens de Nederlandse wetgeving een redder in dienst nemen
    neen,je betaalde normaal een kleine entree en had recht op een aantal drankjes hiermee. De meiden werden vaak getrakteerd op champagne, (of suikerwater wanneer de klant wat anders drinkt) maar je was het niet verplicht,je kon ook gewoon naar de kamer met de meid gaan,en/of eventueel zwembad
    Club Privelege had indertijd twee bordelen met een Belg als uitbater,de meiden liepen er altijd in lingerie rond, ja ook verschillende deketmeiden,net zoals in de Diana

  24. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (27 maart 2021)

  25. #65
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    En nu wil ik dit weekend even forumvrij genieten van de gezonde zeelucht en seks
    Dus gelieve mij te verontschuldigen,jullie zullen het even zonder deket moeten stellen

  26. #66
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    En nu wil ik dit weekend even forumvrij genieten van de gezonde zeelucht en seks
    Dus gelieve mij te verontschuldigen,jullie zullen het even zonder deket moeten stellen
    Ah, je trekt er even tussenuit, goed weekend !
    En Garde

  27. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    deket (28 maart 2021),jansenroy (27 maart 2021),Johan35 (27 maart 2021)

  28. #67
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Oei, Jambers, nu tappen we toch echt uit de oude doos. Toen zat ik nog mooi op de schoolbanken. Wat me altijd opvalt bij zo’n portiers en aanverwanten is dat die dan braaf bij hun moeder blijven wonen. Ben dus Rudy nooit tegengekomen, maar herinner me wel als zelf motard zijnde dat hij zich morsdood heeft gereden met een pas aangeschafte moto, als ik me niet vergis. En is in die aflevering Dimitri Bontinck ook niet te zien als portier? Toen nog een onbekend figuur, veel later bekend geraakt via zijn zoon Jejoen ( als je je kind zo’n naam geeft, weet je het wel zeker?). Zelf verklaarde huurling en ex-para, waar weer niets van aan was. Grootspraak en een hoek af schaadt niet als men ambitie heeft in het portierswereldje.

  29. #68
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Niet als toerist maar een bescheiden tweede verblijfplaats waar we elk weekend vertoeven Eddy
    Je moet toch wat nu al een hele tijd de mooiste club (speciaal voor Player) in Nederland en Duitsland nog steeeds dicht moet blijven

  30. #69
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Dat is een bal voor open doel hé deket, dus bij deze: Blij te lezen dat je mooiste Club en Duitsland in dezelfde zin gebruikt. Niemand is te oud om tot inkeer te komen. Willen ze er buiten Duitsland nog iets van bakken, mijn consultancy is zoals steeds ter beschikking op eenvoudig verzoek zoals vroeger.

  31. #70
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    De beste club is gesloten ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  32. #71
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 12:12
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YouMeHer Bekijk bericht
    Mentholbear kom er eens in! Ze vergeten villa weizigt.

    Voor mij niet te vergelijken met een YY of SS maar staat wel te naam als sauna club.
    Wij hebben daar nu echt een favo moppie ( 100%NL, supermooi en normale prijs )
    dus reden genoeg om VW ook te noemen .
    Dat heb de naam saunaclub omdat er al te veel privehuizen zijn in Dordrecht en ivm de vergunning

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  33. #72
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:03
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.400
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Het heeft ook wel enkele kenmerken van een saunaclub. Zoals entreeprijs inclusief onbeperkt drank en de mogelijlheid tot een hapje mee eten. Er stond zelfs een buffet, maar die heb ik nooit gevuld gezien en is inmiddels weer weg. Ook zit bij de prijs het gebruik van badjas, sauna, zwembad en tuin bij inbegrepen.
    Als ze dat buffet terugbrengen met een pannetje soep en zo een stoompan met worstjes erin en wat broodjes ernaast, zou ik misschien menig dag niet uren naar de grensstreek rijden. Ben namelijk niet zo een moeilijke eter, en kwa kosten is dat ook niet veel.
    En als het even kan een echte stevige finse sauna in de tuin. Daar hebben ze genoeg ruimte voor. Of dat infrarood ding vervangen. Scheelt ze gelijk in stookkosten voor het verwarmen van de welness ruimte

  34. #73
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:45
    Berichten
    88
    Discussies
    5
    Thanks
    29
    Thanked
    273 in 55 posts

    Standaard

    Niet helemaal in lijn met dit topic maar toch kan een mooie kruising:

    Wellicht moeten ze (Europeanen wellicht) saunaclubs gaan openen in Azie (Thailand) en Zuid-Amerika, volledig gecombineerd met hotel etc.
    Landen met veel mooie vrouwen die allemaal wat willen verdienen, geen lastige regelgeving, mooi te combineren met een goede vakantie etc etc.
    (Helaas heb ik er de mogelijkheid niet toe...)

    Een club vol met vrouwen, nooit meer mannen dan vrouwen, grote kino, zwembad met watervalletje, overal sex mogelijk, goed eten en drinken.....
    Ongetwijfeld een gat in de markt

  35. Onderstaande leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 juli 2021)

  36. #74
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David Golero Bekijk bericht
    Niet helemaal in lijn met dit topic maar toch kan een mooie kruising:

    Wellicht moeten ze (Europeanen wellicht) saunaclubs gaan openen in Azie (Thailand) en Zuid-Amerika, volledig gecombineerd met hotel etc.
    Landen met veel mooie vrouwen die allemaal wat willen verdienen, geen lastige regelgeving, mooi te combineren met een goede vakantie etc etc.
    (Helaas heb ik er de mogelijkheid niet toe...)

    Een club vol met vrouwen, nooit meer mannen dan vrouwen, grote kino, zwembad met watervalletje, overal sex mogelijk, goed eten en drinken.....
    Ongetwijfeld een gat in de markt
    Volgens mij bestaat al in de Dominicaanse republiek: https://www.exotic-dreams.org/
    SFL was er al geweest.

  37. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    David Golero (24 juli 2021),mentholbear (25 juli 2021)

  38. #75
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:45
    Berichten
    88
    Discussies
    5
    Thanks
    29
    Thanked
    273 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Volgens mij bestaat al in de Dominicaanse republiek: https://www.exotic-dreams.org/
    SFL was er al geweest.
    Heb deze reizen al weleens gezien. Maar dat is een soort van single reis met een heel pakket erbij voor meerdere dagen. Als ik me niet vergis, ben je ook de gehele tijd met dezelfde vrouw.
    Ik had echter de vergelijking met de sauna club die er in Duitsland is in gedachten. Maar dan bijvoorbeeld in de Dominicaanse Republiek of Thailand.
    Entree betalen en kameren maar. Volgens mij bestaat dit concept nog niet in deze continenten. Voordeel is ook dat je er makkelijk op dezelfde dag met meerdere dames kan kameren EN dat je safe zit en je niet bestolen wordt of gevaar loopt..

    Wellicht is hotel erbij een optie maar geen verplichting. Of zoals in PHG dat je in 1 van de kamers kan overnachten voor een meerprijs...zit je er gelijk de volgende ochtend weer

  39. Onderstaande leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 juli 2021)

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.

  Diamond 468*60