Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 95

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    27 april 2024 @ 09:35
    Berichten
    1.656
    Discussies
    22
    Thanks
    3.245
    Thanked
    3.694 in 1.176 posts

    Standaard

    Heeft er iemand ervanring met Club Privilege in Zundert? In de vroege jaren negentig (mijn jeugdjaren) was op dat adres de Mega House Temple Barocci gevestigd. Na de sluiting ging de club over in een seksclub, maar blijkbaar in de vorm van een gewoon privéhuis.

    Dat pand leent zich uitstekend voor een saunaclub in de grootteorde van Sixsens.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 maart 2021),mentholbear (26 maart 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    27 april 2024 @ 09:35
    Berichten
    1.656
    Discussies
    22
    Thanks
    3.245
    Thanked
    3.694 in 1.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Heeft er iemand ervanring met Club Privilege in Zundert? In de vroege jaren negentig (mijn jeugdjaren) was op dat adres de Mega House Temple Barocci gevestigd. Na de sluiting ging de club over in een seksclub, maar blijkbaar in de vorm van een gewoon privéhuis.

    Dat pand leent zich uitstekend voor een saunaclub in de grootteorde van Sixsens.
    Ik heb nog wat gegoogled en vond een pagina gewijd aan Mega House Temple Barocci https://alegendarytrip.wordpress.com...02/28/barocci/
    Nu blijkt dat Club Privilege het interieur nog grotendeels in ere heeft gehouden. Wat een ruimte!
    Het is nu wel al bijna 30 jaar geleden dat ik daar als 17-jarige knaap rondliep met bevriende ravers. Those were the days! In mijn herinnering zal dat pand wel groter geweest zijn dan het in werkelijkheid was.

    Niettemin zou dit een een perfecte locatie kunnen zijn voor een tweede Sixsens.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 maart 2021),pietpotent44 (26 maart 2021)

  5. #3
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:27
    Berichten
    4.473
    Discussies
    45
    Thanks
    4.701
    Thanked
    6.273 in 2.454 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Heeft er iemand ervanring met Club Privilege in Zundert? In de vroege jaren negentig (mijn jeugdjaren) was op dat adres de Mega House Temple Barocci gevestigd. Na de sluiting ging de club over in een seksclub, maar blijkbaar in de vorm van een gewoon privéhuis.

    Dat pand leent zich uitstekend voor een saunaclub in de grootteorde van Sixsens.
    Ben er zelf nooit geweest, maar heb wel in 2010 een dame gesproken in Badda Bing die ook in Club Privillege werkte.
    Was eigenlijk gewoon een dure nachtclub / privehuis. Ook uurprijzen van 175-200 euro toen.

    Zundert is sowieso wel een mogelijk geschikte gemeente voor een saunaclub. Sauna Diana zit er al ruim 40 jaar, en die nieuwe (kortstondige) saunaclub in 2014 heeft toen ook een vergunning gekregen. Gaf ook geen overlast. Al die clubs liggen / lagen in het buitengebied. En gemoedelijk dorp, weinig criminaliteit etc.

    Niet alleen voor seks / saunaclubs, maar ook veel partytenten zaten daar. In elk geval in de jaren 90. Maar veel van die panden staan nu onkruid te verschieten. Zonde natuurlijk.

    Ook zit Zundert dichtbij de Belgische uitgaansgelegenheden, die vooral in de jaren 90 heel populair waren. Ik denk aan Highstreet, maar ook Cartouche (later onder een andere naam, dacht De Site) en pand daarnaast (in begin jaren 90 de beruchte Club X) zouden ook geschikte locaties kunnen zijn. In het pand van clubX is later ook een parenclub gevestigd, volgens mij iets van Part2 ofzo, ben daar in 2003 eens geweest.).

    De jaren 90 waren echt geweldig, in veel opzichten.
    Ook qua uitgaan, het was de tijd van de megadancings, house en trance muziek. Zeker in Belgie ook, net over de grens in Wuustwezel, Hoogstraten, Brasschaat, Vosselaar (Atmoz) etc.
    Hier nog wat beelden uit Jambers uit die tijd (1994), van de portier van Club X, net over de Belgische grens (Wuustwezel):

    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 26 maart 2021 om 18:48

  6. Onderstaande 4 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (26 maart 2021),mentholbear (26 maart 2021),Shakir (26 maart 2021),Ties85 (30 juli 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.

Babylon 468*60   Freude 468*60