Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard Simone/Simona (Roemeense) (PHG)

    Haarkleur/-lengte : Zwart Kort
    Lengte dame : 1.65 M
    Postuur/Cupmaat : B
    Nationaliteit/Taal : Italiaanse/Roemeens
    Leeftijd : +/- 20
    Tatoeages/Piercings : Tribal op haar onderrug
    Service: Kussen,Beffen,PZC,NMC,FT(meen ik) beetje vingeren
    Voordelen: Goede service
    Nadelen: Gaat (te) snel over naar neuken, Wil zelf controle
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 75
    Extra’s bij het bezoek: Geen, maar ze had ook nog aandacht voor je na het bezoek. Dus dat is zeker een +

    Zeer aardige meid, ze ziet er goed uit. Maakt een verzorgde indruk. Geen TA, maar zeker PHG kwaliteit. Ze heeft een "Vreg" koppie en mag af en toe eens iets meer lachen (want dat doet ze mooi). ze is nu bijna op de helft van haar bezoek en blijft vooralsnog 1 maand hier. Dit was mijn 2e keer met haar, een 3e keer sluit ik niet uit. :-) . Aangezien ik maar zelden vaker dan 3x met de zelfde vrouw naar de kamer ga en de meeste de 3 niet halen. Moet er toch iets zijn met deze dame. Ook al spreekt ze geen duits/engels, en is mijn italiaans/roemeens knudde

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Simone (Roemeense)

    Vrijdagmiddag naar PHG afgereisd en super avond gehad.
    Ik had afgesproken via mijn mobiel met Simona die al de hele dag daar naar uitzag.
    Dit komt omdat we de laatste weken mekaar te veel verwend hebben zodat er iets meer is ontstaan dan even een nummertje.
    Er is iets gebeurd wat we allebij niet willen en dat moet ik ook tegen houden anders wordt het een verslaving die fout afloopt.
    Maar net na mijn binnenkomst zat mijn oude grote vriendin Tess binnen die weer even terug is voor een paar maanden.
    Dus even kletsen en boos kijken van Simona hebben we het gesprek maar even kort gehouden.
    Toen ben ik bij Simona gaan zitten en na wat drinken zijn we de kamer 17 opgegaan wand ik had wel zin in ruimte.
    Na heerlijke sex met haar zijn we samen gaan eten.
    Om een uur of 22.00u vond ik het tijd om richting huis te keren ,en na afscheid van Tess kreeg ik het moeilijk om te gaan.
    Dus toch weer met Tess naar de kamer wat ook heerlijk was echte knusse sex met weer meer gevoel.
    Daarna nog even wat vlammetjes naar binnen gewerkt en nog een gedronken.
    Simona bleef me heel de avond volgen en smeekte om weer naar de kamer te gaan,maar ik heb afscheid van haar genomen en ben naar huis gegaan.
    Tussendoor nog kennis gemaakt met Luckyl en wat gebuurd met een paar andere bekende ijsberen,die mij waarschuwde om maar niet verliefd te worden op Simona die constant overal mij pakte om heerlijk te kussen wat iedereen opviel.
    Nou ze heeft me net nog op mijn mobiel berichten gestuurd,en daar heb ik geen problemen mee.
    Maar Tess heeft mijn ogen weer opengemaakt en nu ben ik weer een echte ijsbeer.

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Moet het toch even kwijt :teuflisch
    Gisteren bij het nar buiten gaan deze dame zien langskomen in slaapkledij hehe, wat een scheetje toch...een knuffelbeer en twee fikkie fikkie pantoffels aan.
    Soms is het zo leuk om nog even blijven te hangen na de sluiting
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Simona mijn speeltje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    Moet het toch even kwijt :teuflisch
    Gisteren bij het nar buiten gaan deze dame zien langskomen in slaapkledij hehe, wat een scheetje toch...een knuffelbeer en twee fikkie fikkie pantoffels aan.
    Soms is het zo leuk om nog even blijven te hangen na de sluiting
    Ja en morgen ( woensdag dan ben ik weer haar knuffelbeer en ik denk dat ik voor de eerste keer een record ga breken bij mezelf.
    Ik probeer 2 uur op de kamer te blijven.

    Een beetje verliefd ( stom he )

    Ja ik weet dat ik verkeerd bezig ben maar ik kan het niet laten,ook zij belt elke dag.

    Dus als jullie mij boven missen dan ben ik in kamer 17.

  5. #5
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Simona

    Wat hier boven staat heb ik dus ook gedaan ,en het was weer perfect.
    alleen kamer 17 klopt niet het was Tuinhuis 21.
    Ik heb ze tevens nog verwend met een kadootje .

  6. #6
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Wat hier boven staat heb ik dus ook gedaan ,en het was weer perfect.
    alleen kamer 17 klopt niet het was Tuinhuis 21.
    Ik heb ze tevens nog verwend met een kadootje .
    Ik ben weer een beetje de oude wand eergisteren ben ik niet met haar meegeweest ze heeft ook bijna de hele avond met dezelfde man aan de bar rondgehangen en naar de kamer geweest.
    Ze heeft me wel even goeiendag gezegd en keek een beetje schuin omdat ik Carmen weer gevonden had die net terug was van 2 maanden.
    Dus ik de hele avond met Carmen ziten kletsen en 2x naar de kamer.
    De vriendinnen van Simona vonden het maar een raare gewaarwording,het leek wel zeiden ze of we elkaar jaloers aan het maken waren.
    Nou dat nog net niet maar ik ben wel blij dat Carmen weer terug is wand ik was bijna verliefd en dat is gelukkig weer gezakt.
    Alleen droom ik nu weer van Carmen.

    Begrijpen jullie het nog ik zelf bijna niet meer.

    Maar ik blijf het super vinden en vind het jammer dat ik niet elke dag kan gaan.

  7. #7
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Ik ben weer een beetje de oude wand eergisteren ben ik niet met haar meegeweest ze heeft ook bijna de hele avond met dezelfde man aan de bar rondgehangen en naar de kamer geweest.
    Ze heeft me wel even goeiendag gezegd en keek een beetje schuin omdat ik Carmen weer gevonden had die net terug was van 2 maanden.
    Dus ik de hele avond met Carmen ziten kletsen en 2x naar de kamer.
    De vriendinnen van Simona vonden het maar een raare gewaarwording,het leek wel zeiden ze of we elkaar jaloers aan het maken waren.
    Nou dat nog net niet maar ik ben wel blij dat Carmen weer terug is wand ik was bijna verliefd en dat is gelukkig weer gezakt.
    Alleen droom ik nu weer van Carmen.

    Begrijpen jullie het nog ik zelf bijna niet meer.

    Maar ik blijf het super vinden en vind het jammer dat ik niet elke dag kan gaan.
    En dat heeft wat precies met Simona te maken?? WanD ik snap het niet meer!

  8. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    En dat heeft wat precies met Simona te maken?? WanD ik snap het niet meer!
    Ik heb in vorige berichtgeving verteld misschien op het andere forum dat er een beetje verliefdheid was ontstaan aan twee kanten maar dat heb ik met moeite teruggebracht om met opzet met andere meisjes mee te gaan.
    We hadden namelijk buiten PHG ook al contact.

  9. #9
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Simone - nauw kijken

    Ken deze club net drie weken en begint er al aardig veslaafd aan te raken. Afgelopen woensdagavond geweest, gisteren GT en vanmiddag/avond weer naar PHG. Wat een geweldig concept is dit. Vanavond had ik gekozen voor Simone. Wilde eerst met Carmen een sleutel gaan halen, maar mijn ogen dwaalde af naar een zekere jonge dame welke nogal nauw (half dichtgeknepen) ogen mij zat aan te staren. Wat een lekker koppie heeft die meid. Ben niet direct met haar meegegaan, maar kwam haar later weer tegen in de bar. Zag het koppie weer en was verkocht. Wij naar de kamer en het feest kon beginnen. Op mijn manier (massage) de boel in de stemming gebracht en ik moet zeggen dat ze na een wat stil begin opeens volledig het heft in handen neemt. Na een stevige pijpbeurt het geheel even op de handrem gezet. Het ging tijger ff te heftig. Tijger houdt meer van het streelwerk, dus daar de aandacht maar op gericht. Na een tijdje haar lekker gebeft waarop ze heerlijk klaarkwam. Toen met het intieme werk begonnen. Ik was inmiddels paraat, waarna ik Simone in vele standjes lekker het gangetje heb gewit. Ze blijft nog een tijdje (tot de kerst). Dus binnenkort zeker weer een keertje met Simone.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 december 2005 om 22:29

  10. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Simona

    Gisteren toch maar weer voor mijn ex vriendin Simona gekozen en het was weer heerlijk,eerst een paar uur boven zitten vrijen (Hoef ik niet te schrijven heeft iedereen wel gezien) en toen naar de kamer.
    Ouderwets goed en vooral omdat ze bij het beffen zo heerlijk klaarkomt zonde van het droge onderlaken.:D
    Jammer dat Carmen al terug is tot Febr.2006 maar goede vervangers zijn er genoeg.
    Simona gaat 20 dec.naar huis.

  11. #11
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Blinzeln Simona

    Afgelopen woensdag ook nog even met Simona naar de finse blokhut geweest. Simona heeft een lekker kopie, zeg maar gerust een heel lekker ding. Simone begint rustig op de kamer al kom ze wel gauw in de stemming. Eigenlijk geen bijzondere sex gehad ( had voor haar ook een uitzonderlijke 1,5uur met Marina 3 doorgebracht, dus Sonny's lat lag erg hoog), al was het wel een kick om zo'n goddelijke meid even lekker te nemen. De hele sessie heeft nog net geen half uur geduurd.

    Moet wel zeggen dat ze direct vroeg of ik getrouwd was of een vriendin had. Dit vond ik wat minder. Volgens mij is Simona op zoek naar een leuke westerse man. Helaas Simona, Sunny is al voorzien.

    Ik twijfel om haar op mijn herhalingslijst te zetten.

    BR, Sunny

  12. #12
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Afgelopen woensdag ook nog even met Simona naar de finse blokhut geweest.

    Moet wel zeggen dat ze direct vroeg of ik getrouwd was of een vriendin had. Dit vond ik wat minder. Volgens mij is Simona op zoek naar een leuke westerse man. Helaas Simona, Sunny is al voorzien.

    Ik twijfel om haar op mijn herhalingslijst te zetten.

    BR, Sunny
    Als ze op zoek is naar een leuke westerse man dan hoef jij toch niet bang te zijn ? :D

    Geintje Lusto.:teuflisch

  13. #13
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Simona komt terug

    Na eerdere berichten van haar Roemeense collega's dat Simona niet meer terug zou komen, kreeg ik gisteren van Vera te horen dat Simona binnenkort weer in ons tuintje is te bewonderen. (dit had ze laten weten aan de leiding van PHG)

    Dat wordt weer "Cliente Mio"

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 2 maart 2006 om 22:20

  14. #14
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Dat wordt weer "Cliente Mio"

    BR, Sonny[/QUOTE]

    Si

  15. #15
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard niet terug meer in Duitsland

    Nee ze komt niet meer terug dit heeft ze mij via E-mail laten weten het gaat goed met haar maar in Duitsland komt ze niet meer werken.

  16. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard soms is een reunie heel mooi

    Ik was vrijdag in GT en zag daar de Poolse Magda weer stralen in haar string met een appel in haar hand.
    Iedere keer als ik haar zie denk ik aan Simona.
    Simona had dezelfde katte uitstraling maar ook figuur.
    Zelfs de appel klopt in het plaatje.

    Ik mis haar toch wel "Cliente Mio ".

    Ik zou vele van enkele jaren weer eens terug willen zien.

  17. #17
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Cliente Mio

    Ja als ik terugdenk aan de betere uitspattingen op de kamer van heden en in het verleden,dan komt toch iedere keer het gezicht en de boze ogen van Simona weer even voor me.

    Wat zou ik deze dame toch graag weer eens terug zien.
    Het was zo mooi het spel van elkaar jaloers vast nemen en speels afslaan en dan naar de kamer om daar stevige sex met haar te hebben.

    Ja blijf maar even dromen over de stem die ik nog ergens ver hoor die zegt,

    Cliente Mio.

  18. #18
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ik ben weer een beetje de oude wand eergisteren ben ik niet met haar meegeweest ze heeft ook bijna de hele avond met dezelfde man aan de bar rondgehangen en naar de kamer geweest.
    Ze heeft me wel even goeiendag gezegd en keek een beetje schuin omdat ik Carmen weer gevonden had die net terug was van 2 maanden.
    Dus ik de hele avond met Carmen ziten kletsen en 2x naar de kamer.
    De vriendinnen van Simona vonden het maar een raare gewaarwording,het leek wel zeiden ze of we elkaar jaloers aan het maken waren.
    Nou dat nog net niet maar ik ben wel blij dat Carmen weer terug is wand ik was bijna verliefd en dat is gelukkig weer gezakt.
    Alleen droom ik nu weer van Carmen.

    Begrijpen jullie het nog ik zelf bijna niet meer.

    Maar ik blijf het super vinden en vind het jammer dat ik niet elke dag kan gaan.
    Ja mooi om deze verhalen weer eens terug te lezen bij Simona en Carmen uit de oude doos Het was in okt/nov. 2005 toen we in PHG de boel verbouwde en het langs de plinten begon

    Ook hier was de doop van Sonny die met een briefje Carmen en Juliette leerde kennen en genoot van Simona.

    Hier was ook Flipper,Scoobert,Rex,Willem2,Hollandmale,11cc en later kwam er een Big30 bij die veelvuldig in PHG waren.
    Hier was ook Maggy de theke die alles voor mij deed.

    Ja goede oude tijden met de mooiste meiden uit Polen,Rusland,Duitsland.letland,lithouwen en Roemenie

  19. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht

    Hier was ook Flipper,Scoobert,Rex,Willem2,Hollandmale,11cc en later kwam er een Big30 bij die veelvuldig in PHG waren.
    Hier was ook Maggy de theke die alles voor mij deed.

    Ja goede oude tijden met de mooiste meiden uit Polen,Rusland,Duitsland.letland,lithouwen en Roemenie
    Tsja Jansen, goede oude tijden! Veel nicks ben je denk ik nog vergeten, ik noem ze maar niet want ik zal ook wel niet compleet zijn! De tijden van Menno en Armin, 3L, Vera, Simona, Carmen etc. Sally?

    De tijd schrijdt voort. Ik zeg "Carpe Diem".
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 april 2011 om 01:32
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.

Freude 468*60   Living Room 468*60