Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    4.448
    Discussies
    44
    Thanks
    4.675
    Thanked
    6.226 in 2.433 posts

    Standaard Piets Potente Hoekje

    Als eerste voornemen van dit nieuwe jaar heb ik besloten me na 14 jaar ijsberenforum maar eens voor te stellen. Vandaar deze centrale plek voor alle berichten, zowel de fanmail als haatberichten.

    Even wat over mezelf dan:

    Ben man, blank, ondernemer, politiek (midden)rechts, tegenstander van het overheids corona beleid, hoerenloper, en huisjesmelker. En behoor daarmee tot een van de meest gehate en bedreigde diersoorten.

    Ik bezoek de saunaclubs al sinds 2005, sinds de opening van Badda Bing. Meestal had ik daarnaast ook prive wat vriendinnetjes en scharrels. Ik kan het gewoon niet laten. Ik zou een boek kunnen schrijven over al mijn avonturen.
    Kort na mijn ontdekking van Badda Bing (vlakbij Tilburg) ontdekte ik Golden Time, Happy Garden, YinYang. En nog wat kleinere en onbekendere clubs: LekkerDing, Sans Soucis, Living Room, Sixsens en nog wat andere clubs. En eenmaal geproefd van de saunaclubs is het moeilijk stoppen.

    Ik heb op allerlei vlakken nog veel ambities. Zelfs hier op het ijsberenforum.
    Zo ben ik nog steeds (of beter gezegd na een lange blessure opnieuw) aan het trainen voor de 100m sprint (onder de 15 sec.) om de weddenschap met Big30 te winnen. Ik sluit daarna andere uitdagingen niet uit, zit vol met ideeen.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 3 januari 2021 om 17:15

  2. Onderstaande 12 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 3 januari 2021),JonnyFontane ( 6 januari 2021),mechelen ( 4 januari 2021),mentholbear ( 3 januari 2021),Nulnulzeseneenhalf ( 3 januari 2021),Patjax ( 4 januari 2021),pret ( 3 januari 2021),RobOpzoek ( 4 januari 2021),schoolmeester ( 3 januari 2021),sofaking ( 3 januari 2021),stimpy3 (24 december 2022),uurtje ( 3 januari 2021)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.108
    Discussies
    112
    Thanks
    14.138
    Thanked
    5.787 in 2.934 posts

    Standaard

    Leuk dat je na 14 jaar uit de kast komt, ik bedoel je voorstelt.....
    Nog veel toekomstig plezier met de (vele) dames en op dit forum.

    Groet, schoolmeester.

  4. #3
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    4.448
    Discussies
    44
    Thanks
    4.675
    Thanked
    6.226 in 2.433 posts

    Standaard

    Eindejaars speech / roast 2022

    Nu we het eind van 2022 naderen, is het tijd voor wat reflectie, en alvast vooruitkijken naar het nieuwe jaar
    Daarom zomaar wat vragen voor 2023:



    - Gaat Elon Musk na Twitter ook het ijsberenforum overnemen ?
    Ik hoop dat hij zich realiseert dat hij het met 44 miljard niet gaat redden (toch weer die 44 he). Willem2 is niet gek

    - Zal mentholbear zijn 100.000e bericht halen ?
    En zal hij het al 20 jaar oude record gambas eten van The Joker verbreken ?

    - Zal Das zijn permanente verblijfsvergunning in Golden Gate krijgen ?
    Of zijn er teveel bezwaren van andere beren ?

    - Zal Badslippers de verleiding van de clubs opnieuw kunnen weerstaan ?
    En zal hij zijn 37e boosterprik krijgen ?
    En zal hij eindelijk zijn eigen fkk openen ? Er is nauwelijks een beter moment denkbaar dan nu, YY staat bijna naast zijn wieg, en zoekt nog een uitbater met een (op papier) brandschoon verleden. (Het is maar goed dat saunaclub geviezerik niet wordt meegenomen in bibob onderzoeken.)

    - Zal Freddy K zijn langverwachte documentaire 'why hiv and covid are lies' eindelijk uitbrengen en hiermee de publieksprijs winnen ?

    - Zien we Nulnulzeseneenhalf nog terug op het forum ?
    Of is hij inmiddels gesettled met een Thaise schone in de boerderij van zijn oma ?

    - Zal Partycrasher zijn eigen politieke partij oprichten, zodat hij eindelijk op zichzelf kan stemmen ?
    Dan is hij geen verborgen leider meer. Tenzij hij zichzelf weer achter zijn zonnebril verschuilt
    (Wat een goed spul gebruikt die gast trouwens, dat wil ik ook hebben.)

    - En zal Partycrasher concurrentie krijgen van Megaboob met zijn nog op te richten partij 'De kogel komt van links' ?

    - Zal W5 het eindelijk aandurven om ZONDER maanpak in de saunaclubs rond te lopen ?
    En zullen er nieuwe mokkeltjes bij komen die zijn Barokkar WEL kunnen verdragen ?
    En hoeveel nette studies heeft W5 nog nodig alvorens hij berust in het feit dat de pandemie ten einde is ?

    - Wordt WenteltEefje de nieuwe Russische Minister van Defensie, en Poetins hoop in bange dagen ?
    Of blijft hij in Nederland zwaaien met zijn vlaggetje ?

    - Zal Yin Yang weer open gaan, en zal Brad Clitt daar weer op herhaling gaan met zijn Iubita ?
    Want het wordt niets zonder iubita

    - Zal Zweden-kenner Big30 ooit nog vertrouwen krijgen in het ArtsenCollectief ?
    Of blijft hij alles buiten het nos-journaal als desinformatie zien ?
    Zal hij ooit van zijn Maurice de Hond fobie afkomen ?
    En wat zal er met zijn reptielenverzameling gebeuren ?

    - En wat moet Eddy V(indt lijstjes voor autisten) wel weer niet van bovenstaand lijstje denken ?


    We gaan het allemaal weer zien in het volgende ijsberen jaar
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 24 december 2022 om 19:46

  5. Onderstaande 19 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 december 2022),Ascari (24 december 2022),Badslippers (25 december 2022),Eddy_V (25 december 2022),Giodude (25 december 2022),Herr Fick (26 december 2022),Johan35 (24 december 2022),JonnyFontane (24 december 2022),Massi (28 januari 2023),mechelen (24 december 2022),Megaboob (24 december 2022),Partycrasher (24 december 2022),pret (24 december 2022),Siberische tijger (24 december 2022),stimpy3 (24 december 2022),Toetebel (24 december 2022),WANDELAAR5 (24 december 2022),Wentelt Eefje (24 december 2022),yylover (24 december 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Babylon 468*60   Living Room 468*60