Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 39 van 39
  1. #26
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:21
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.990
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door middagbeer Bekijk bericht
    Goede morge ijsberen ..de vacht hangt nog steeds in de kast..maar ja dat zal nog wel wat duren..maar hoe waren de erkiezingen 2019 uitslag of waar kan ik dat nog lezen.
    .
    Terugscrollen naar ergens in januari 2019.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...093#post681093

  2. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    middagbeer (15 januari 2021),Patjax (14 januari 2021)

  3. #27
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Liet ze zich daar ook Denisa noemen?
    Nope, Kristiana
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  4. #28
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:21
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.990
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Terugscrollen naar ergens in januari 2019.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...093#post681093
    Hier op voortbordurend, de uitslag is als het goed is altijd ergens in januari. Zo kun je ze stuk voor stuk terugkijken.
    Zelf ook even gedaan, en leuk om weer even wat ouwe namen terug te zien.

    En als ik zo terugkijk op m'n nog maar korte ijsbeer carrière, wat zijn er toch alweer wat DVP gekomen en gegaan

  5. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    middagbeer (15 januari 2021)

  6. #29
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.236
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Ik klok af met slechts 13 saunaclubbezoeken, ruim de helft minder dan in een gewoon regulier jaar. Ik kamerde met 44 verschillende dames (waarvan 34 nieuw dit jaar), verdeeld als volgt: saunaclubs (16 dames), RLD Antwerpen/Brussel/Gent (24 dames), hotelontvangst (Brussels Ladies, 3 dames) en bars (5th Avenue BXL, 1 dame).

    Mijn nummer 5 van 2020 is Jamie (AcaG) ==> Totale kamertijd: 1 uur
    Jamie is een hobbyhoertje van Poolse origine die enkel tijdens het weekend werkt. Tijdens de week heeft ze een gewone baan (ze heeft het goed voor elkaar). Ik kamerde met haar in totaal al in vier (!) verschillende clubs: eerder al in LR, GT & PSR en in 2020 dus ook in AcaG. Kenmerkend is haar fenomenale pijptechiek: ze pijpt aan wel vijf halen per seconde. Toch staat ze niet hoger gerangschikt omdat ik deze keer ook nieuwere meiden de kans wou geven. Er is wel een minpuntje, ik vind ze eigenlijk niet zo heel erg knap. (Men houde het stil, ik heb niets gezegd).

    Mijn nummer 4 van 2020 is Clarissa (AcaG) ==> Totale kamertijd: 2.5 uur
    Met deze elegante chubby dame ging ik in AcaG het liefst naar de kamer. Destijds was ik gecharmeerd door haar openheid en spontaniteit. Waarom staat ze dan op nummer 4? Ik vind dat ze technisch gezien iets minder goed onderlegd is dan de bovenlaag. Ze heeft daarentegen wel andere kwaliteiten. Sociale skills bvb., zoals gezelligheid kunnen brengen, of goed kunnen praten.

    Ik heb ze niet meer gespot in AcaG sinds de heropening. Ik ben bang dat we ze niet meer gaan terug zien...

    Mijn nummer 3 van 2020 is Melanie (Sixsens) ==> Totale kamertijd: 1 uur
    Melanie is een jonge zigeunerin van Bulgaarse makelij die al vanaf haar 18de in Sixsens werkt. Ze werkt er al vier/vijf jaar, met een lange onderbreking rond 2017-2018. Ze moet vast wel één van de meest taboeloze toppers zijn die ik al getroffen heb ik Sixsens. Telkens als ik me voorneem om geen CIM te doen (wegens te duur in Sixsens) slaagt ze er altijd in om in de bar met zo'n priemende blik te vertellen dat ze me straks op de kamer gaat leegzuigen. En zo geschiedde...

    Mijn nummer 2 van 2020 is Caro (AcaG) ==> Totale kamertijd: 2 uur
    Caro moet ik je zelfs al niet mee voorstellen. Ze werkt in AcaG (voorheen ook in Velbert), en sinds ze tijdens de zomer in Sixsens werkte begon ze wat meer naambekendheid te krijgen. Ze heeft ongetwijfeld het mooiste gezicht van al de dames hier op mijn Top 5 (alhoewel ik Clarissa ook erg mooi vind). Toch is ze niet volledig mijn type wegens te slank. Om dan op nummer 2 in de rangschikking te geraken moet je iets anders in de schaal kunnen leggen. Ze heeft namelijk een goede pijptechniek en een hoge CIM-bereidheid. Net zoals Melanie weet ze telkens met voorbedachte rade een CIM van me af te snoepen, hetzij iets subtieler dan Melanie.

    Minpunt: ik vind ze een beetje te stil. Ze mist een zekere spontaniteit in de communicatie, gesprekken verlopen overwegend in één richting. Ik hou liever van dames die veel babbelen.

    Mijn nummer 1 van 2020 is Ami (Atlantis) ==> Totale kamertijd: 2 uur
    De meeste ijsberen kennen ongetwijfeld deze bebrilde kleine jongedame met de twee typerende kuiltjes in haar billen. Ze heeft al in erg veel clubs gewerkt. Eerder kamerde ik ze al in LR en AcaG, met wisselend succes overigens: in LR was ze destijds erg goed, maar in AcaG gooide ze er met de pet naar. Normalerwijs zou ze niet in mijn top 5 zijn beland wegens te wisselvallig, maar in Atlantis was ze dan weer super en deed ze alles wat mijn trouwe vriend maar wensen kon. Twee uur lang. Ongetwijfeld was dit de beste kamergang van 2020, maar ik zeg je er wel bij dat de vakantiestemming daar voor iets tussen zat.

    Tijdens de heropening van Duitsland was ze kennelijk al terug gespot in NRW. Zou ik met haar dan terug naar de kamer gaan? Ik weet het niet... Als ze me de full-service zou geven zoals in Atlantis ongetwijfeld wel. Als ze weer haar kuren zou krijgen zoals in AcaG (afstandelijke houding, niet kussen, upsellen voor PZC ed.) dan zal ik ze maar beter aan me voorbij laten gaan.


    Wie de top 5 net niet haalde is de Bulgaarse Vjaro (of Bjaro of zoiets) uit Babylon. Deze bloedmooie Slavische schoonheid zag ik voor het eerst na de heropening. Jammer genoeg spreekt ze enkel Bulgaars en dat kan veel ijsberen al eens afschrikken. Ik moet zeggen dat dit ongeletterd avontuur me erg goed was bevallen. Iemand die haar kent? Op het Franstalige forum viel ze alleszins in de smaak.


    MIJN RANKING QUA DUITSE EN NEDERLANDSE CLUBS IN 2020

    Op 1: Acapulco Gold (Ratingen) ==> 4 bezoeken voor de lockdown, 1 bezoek na de lockdown
    Dit is de club die ik het meest heb gemist tijdens de lockdown. Ik vind dit gewoon één van de gezelligste clubs van NRW. De prijs-kwaliteitverhouding is onovertroffen. Daarnaast weten ze al bijna twee jaar lang de mooiste line up van NRW neer te zetten. Een niet onbelangrijk detail: er zijn behoorlijke wat naturelle dames te vinden. D.w.z. relatief weinig siliconen, duckfaces, tattoos en ander zooi. Laat dat één van de belangrijkste reden zijn dat ik er veel kwam.

    De wisselende service is, wat mij betreft, het enige echte minpunt aan AcaG. Ik heb er een hele rits aan goede vaste dames maar tussendoor durf ik ook al eens te snoepen van onbekende dames, en dat durft wel eens tegen te vallen.

    Op 2: Babylon (Elsdorf) ==> 1 bezoek voor de lockdown, 2 bezoeken na de lockdown
    Babylon is mijn all-time favorite NRW-club (alhoewel PSR ook behoorlijk in de buurt komt). De topjaren waren voor mij omstreeks 2016--2018. Jammer dat sinds de entree-verhoging (€60 --> €70) het bezoekersaantal (en dus ook het damesaantal) naar beneden tuimelde. Ik heb de indruk dat Babylon sindsdien zich niet meer terug kon oprapen.

    Op 3: Sixsens (Vaals) ==> 1 bezoek voor de lockdown
    Alhoewel ik me de laatste twee jaar niet meer zo thuis voel in Sixsens heb ik hier de laatste jaren geweldige sessies mogen beleven. Laat dat de hoofdreden zijn waarom ik er nog kom. Daarnaast plan ik meestal Sixsens in op dag 2 van mijn neukweekends, eenvoudigweg omdat dit de dichtstbijzijnde club is vanuit België. Als ik 's avonds laat na een zwaar weekend (met veel slaapgebrek) nog zou moeten vertrekken vanuit pakweg PSR dan is dat al een heel ander verhaal. Niet alleen de veelvoud aan regels, maar ook de duisternis en de recente verbouwingen van de wellness/men's room/neukboxen kan ik minder smaken.

    Flopbezoek: Living Room (Kaarst) ==> 1 bezoek na de lockdown
    Dit vond ik vroeger gewoon een topclubje, maar je kan er moeilijk omheen dat vanaf 2018 de boel snel bergaf ging. Na een hoop tegenvallende sessies begon ik mijn indruk over LR nogal negatief in te kleuren. De heropening maakte dit des te meer pijnlijk duidelijk: de club is meer uitgewoond dan ooit, en de lekkere meiden van weleer waren deels vervangen door GT-dames. En laat ik nu precies geen fan zijn van GT: plastiek, karton en opgelapte barbiepoppen interesseren me geen mallemoer.


    MIJN RANKING QUA OOSTENRIJKSE CLUBS IN 2020

    Er is hier al veel inkt over gevloeid maar toch blijf ik van mening dat de mot in de Duitse clubs er duchtig heeft ingezeten, en dat Oostenrijk momenteel een interessanter en frisser alternatief vormt. Voor een clubdagje zal je 50% meer betalen dan in NRW, maar in ruil hiervoor krijg je meer terug. De dames waarmee ik kamerde waren allemaal uitstekend, enkele uitzonderingen niet meegerekend.

    Op 1: Atlantis (Kufstein, district Tirol) ==> 1 bezoek
    Dit was ongetwijfeld de mooiste dag van het jaar, en waarschijnlijk ook mijn beste clubbezoek ooit! Ik was in de opperste vakantiestemming en werkelijk alles zat toen mee: een staalblauwe hemel, in de nabijheid van spectaculaire bergtoppen en bergriviertjes, en ook een goede nachtrust had enorm deugd gedaan. Atlantis heeft een erg eigenzinnige uitstraling: de gehele club is volgestouwd met Perzische tapijten, antieke kasten, schilderijen, hertengeweien, paardenkoppen, hoefijzers, lusters, Romeinse kitsch... De club balanceert tussen "chique" en "herbergachtig". Er heerste een gemoedelijke amicale sfeer zoals in pakweg Babylon of Parksauna Residenz. De dames maken nog plezier onder elkaar, en investeren in lange presales én aftersales. De service staat hier dan ook hoog in de agenda.

    Terugkeren naar Atlantis zit er jammer genoeg niet in vanwege het relatief beperkt damesaanbod (max. 30 op een zaterdag). Je legt toch geen 900 km af om in een club terecht te komen zonder neukzekerheid? Bovendien zijn er weinig uitwijkmogelijkheden in de onmiddellijke omgeving omdat de saunaclubs in Oostenrijk helaas praktisch allemaal ver van elkaar liggen. Het "nabijgelegen" Circolo Passion in Innsbruck bleek een dikke tegenvaller te zijn.

    Op 2: Wellcum (Hohenthurn, district Villach-Land)==> 2 bezoeken
    Elke rechtgeaarde ijsbeer moet dit spectaculaire neukparadijs gezien hebben. Tenminste als je van megaclubs houdt, want dit is dé Sharks van de Alpen (maar dan wel nog een aantal levels hoger). Wellcum is in elk opzicht de beste club, wereldwijd. Facilitair gezien TOP, de line-up is TOP, de locatie in de Alpen is TOP. Het grote nadeel was voor mij de plastieken line-up, cfr. Golden Time Brüggen. Ik plan zeker om nog eens terug te keren omdat er tussen de 100 plastieken miekes altijd nog wel natuurlijke exemplaren te spotten zijn.

    Toch staat Wellcum niet op nummer 1 omdat het niet voor 100% mijn club is, daarvoor is er nu eenmaal teveel bling bling aanwezig. Mijn smaak leunt meer aan bij kleinere familiairdere clubs zoals Atlantis. Wellcum vergelijken met Atlantis is dan ook zo'n beetje hetzelfde als Sharks vergelijken met bvb. Babylon.

    Flopbezoek: Circolo Passion (Innsbruck).
    Op zich heeft deze relatief grote club veel potentieel maar ik denk dat ze gewoon niet goed wordt gemanaged. Het laag bezoekersaantal, het tekort aan personeel en het totale animatieverbod zorgde voor een sfeer die er op een kerkhof heerst. De strakke, enigszins kille inrichting kon ik al evemin smaken. Circolo Passion staat trouwens ook niet zo hoog aangeschreven bij een lokaal Bayerns forum. Niet alleen de dames gebruikten vervelende upsell technieken, de club zelf bezondigde zich daar ook aan. Zo bijvoorbeeld moet je de maaltijden betalen (bovenop de inkom van €79!), terwijl dit enkel vermeld stond bij de kleine lettertjes (om die te vinden moest je de hele website doorgronden).


    Conclusie. In het jaar 2020 heb ik nog nooit zoveel geld gespendeerd aan de wandelsport. De coronacrisis deed me beseffen waarom we op deze aardkloot rondlopen en dat je moeten neuken alsof het de laatste keer kan zijn. De crisis heeft er ook voor gezorgd dat ik afweek van de gebruikelijke wandelpaden. Ik zou anders Oostenrijk waarschijnlijk niet snel hebben verkent. De combinatie van de machtige berglandschappen en de kwalitatief hoogstaande saunaclubs was een formule die voor mij duidelijk werkte. Vast staat dat er nog Alpentripjes zullen volgen. Andere hoogtepunten beleefde ik met geile Russinnen uit het Brusselse circuit. Ze zijn doorgaans veel mooier dan de Rumbuls, hebben meer klasse en boden me telkens geweldige service. Zonder de coronacrisis had ik al dat lekkers waarschijnlijk niet ontdekt.

  7. Onderstaande 13 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 januari 2021),Befke (18 januari 2021),Johnsonxxx (23 januari 2021),Kwakje (17 januari 2021),le_belge (17 januari 2021),Megaboob (17 januari 2021),mentholbear (16 januari 2021),middagbeer (17 januari 2021),Patjax (17 januari 2021),pret (16 januari 2021),sofaking (16 januari 2021),WANDELAAR5 (16 januari 2021),Wentelt Eefje (17 januari 2021)

  8. #30
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    18 ijsberen gestemd?
    ik ben benieuwd
    Sixsens zal met de prijs gaan lopen..... enige loophuis dat open was.....

  9. #31
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    De uitslag

    Zoals ik al eerder had geschreven heb ik getwijfeld of ik wel of niet de verkiezing van miss ijsbeer zou laten plaatsvinden. Doorslaggevend voor mij was dat corona ons al zoveel heeft afgenomen dat ik niet ook deze traditie door dit virus wilde laten verdringen. Het aantal beren dat een stem heeft uitgebracht is helaas teleurstellend. Het maakte het wel makkelijk en al helemaal doordat een bevriende Belgische beer zich opwierp als excel rekenmeester zodat Eddy_V ook weer tevreden is.

    Er zijn één of meerdere stemmen uitgebracht op 58 verschillende dames. Net buiten de top 5 gevallen zijn voormalige winnaressen als Violetta (benieuwd hoe Sjeufke dit aan zijn favoriete gleufke gaat uitleggen ) en Melody.

    Miss ijsbeer top 5

    Op een gedeelde 5e plaats: Carina (PHG) / Leona (GT/Villa Weizigt)
    Op een gedeelde 3e plaats: Andra (GT) / Deborah (Venus)

    Winnaressen 2020: Kinga (SS) en Lulu (SS)


    Opmerkelijk is dat er in de club top 5 zich twee clubs bevinden die slechts 2 1/2 maand open zijn geweest in het begin van het jaar.

    5. Finca Erotica
    4. Venus
    3. Babylon
    2. Golden Time

    Club van het jaar: Sixsens
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  10. Onderstaande 19 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 januari 2021),Bluebear (20 januari 2021),Eddy_V (19 januari 2021),Eric vb (20 januari 2021),Giodude (21 januari 2021),JonnyFontane (20 januari 2021),Kinga (21 januari 2021),Kwakje (20 januari 2021),laplagne (20 januari 2021),le_belge (20 januari 2021),Megaboob (19 januari 2021),mentholbear (21 januari 2021),middagbeer (20 januari 2021),Pierke69 ( 6 februari 2021),Shakir (19 januari 2021),vse (20 januari 2021),WANDELAAR5 (19 januari 2021),waterrat ( 1 juni 2021),Wentelt Eefje (20 januari 2021)

  11. #32
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Ben blij dat ze bij Youppie meer verstand van zaken hebben
    12/ Aïda 5
    11/ Ramona 6
    10/ Lidia 7
    9/ Anna Oase 8
    8/ Sandy 9
    7/ Valentina 10
    6/ Natalia 12
    5/ Eva 22
    4/ Violetta 29

    Et le podium :

    3/ Natasha 33
    2/ Nancy 47
    1/ Nikky 50

    Notre Miss SixSens 2020 est donc :

    NIKKY

  12. Onderstaande leden hebben molaar bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 januari 2021)

  13. #33
    Geregistreerd
    23 mei 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:15
    Berichten
    147
    Discussies
    5
    Thanks
    116
    Thanked
    251 in 76 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molaar Bekijk bericht
    Ben blij dat ze bij Youppie meer verstand van zaken hebben
    Hebben we hier weinig mee te maken...
    met Youppie!
    had hier meegestemd , was het misschien beter geweest voor U!
    Ga je nu bij alle ander forums de uitslagen vermelden?
    Maak dan een overall stand wie is miss nr 1 over al de forums heen????

  14. Onderstaande leden hebben FOEF bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (20 januari 2021)

  15. #34
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molaar Bekijk bericht
    Ben blij dat ze bij Youppie meer verstand van zaken hebben

    3/ Natasha 33
    2/ Nancy 47
    Het ging hier niet om de Milf (of Grmilf) verkiezing van 2020
    En Garde

  16. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (20 januari 2021),middagbeer (20 januari 2021),Patjax (20 januari 2021),vse (20 januari 2021),WANDELAAR5 (20 januari 2021)

  17. #35
    Geregistreerd
    3 augustus 2018
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:51
    Berichten
    244
    Discussies
    1
    Thanks
    449
    Thanked
    384 in 137 posts

    Standaard

    Patjax, merci voor het toch te organiseren en persoonlijk vind ik de Vlaamse uitslag 100 keer beter dan de Waalse. Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om met nummer 2 en 3 ( waalse ) naar de kamer te gaan

  18. Onderstaande 3 leden hebben Eric vb bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (20 januari 2021),jansenroy (20 januari 2021),Patjax (20 januari 2021)

  19. #36
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.915
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Mooi lijstje.....
    Heb zelf geen nominaties gedaan, maar kan me volledig vinden in de uitslag.
    Patjax bedankt voor het organiseren

  20. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Eric vb (22 januari 2021),middagbeer (20 januari 2021),Patjax (20 januari 2021)

  21. #37
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skunk2 Bekijk bericht
    Hebben we hier weinig mee te maken...
    met Youppie!
    Dat zou ik niet durven te beweren ...

  22. #38
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Euh, Skunk2, de hoofdmoderator hier werkt ook voor Youppie,hoewel ik geen enkele Nederlander ken die frans kan,hij zal dus wel google translate gebruiken
    En hoewel ik de moeite respecteer betreffende dit topic hecht ik er weinig waarde aan
    Zulke verkiezingen zijn relatief,de meiden met de meest schrijvende aanhang wint dus gemakkelijk te manipuleren
    Bij de winnaars zijn zelfs meiden bij die al ver over de 30 zijn
    Ah ja, den Wijze Grijze zal wel Frans kunnen,hoe hij het doet weet ik niet maar ik geloof dat die zo een 69 talen spreekt
    Laatst gewijzigd door deket; 6 februari 2021 om 01:25

  23. #39
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:21
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.990
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Zulke verkiezingen zijn relatief,de meiden met de meest schrijvende aanhang wint dus gemakkelijk te manipuleren
    Bij de winnaars zijn zelfs meiden bij die al ver over de 30 zijn
    Natuurlijk is het allemaal relatief. Smaken verschillen immers. Maar als zoveel heren een dvp hoog waarderen, zal het er verkeerd zijn. Ik ben hierdoor erg benieuwd naar Lulu van SS, maar ook naar Melody van GT.

    Grappig dat je het zegt. Lag zo met 'm'n' miss ijsbeer te mijmeren dat ze weinig recensies en stemmen krijgt voor de miss ijsbeer verkiezing. Tja, merendeels van haar klandizie zijn niet zulke schrijvers. Dus des te groter was de verrassing van de uitslag.
    Enneh, ze is inderdaad je grens gepasseerd

  24. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    middagbeer ( 7 februari 2021)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.

Freude 468*60   Living Room 468*60