Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Denisa (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard Denisa (Roemeense)



    Denisa (Roemeense)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Borst(en), Hand, Rug
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Klit
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 150 euro Tijdsduur : 90 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
    Extra info : In algemeen door iemand bestempeld als een echte geile donder en dat kan ik volmondig beamen. Sinds een dag of 10 in Venus. Voorheen Zwitserland.





  2. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (16 oktober 2020),Giodude (17 oktober 2020),JonnyFontane (16 oktober 2020),ju52 (16 oktober 2020),Knutje77 (16 oktober 2020),mechelen (16 oktober 2020),mentholbear (16 oktober 2020),Pierke69 (21 oktober 2020),pret (16 oktober 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Ik zat in het rokershok uit te buiken en in de deuropening stond een mij onbekende dame het ons welbekende wijsvingertje gebaar te maken. Aangezien ik net had gegeten en ervoor twee uur rondgefladderd had met Maya zei ik haar dat ik de komende drie kwartier nog in de pauze stand zou staan en dat ze indien ze dan vrij was nog maar eens voorbij moest komen. Ze zei dat ze dit zeker zou doen. Amper twee minuten later zette ze zich bij mij en na de formele introductie volgde er een zeer geanimeerd gesprekje. Voor de zekerheid nog maar eens gezegd dat ik geen grapje had gemaakt over de pauze stand. Ze bleef echter rustig zitten en maakte op geen enkel moment de indruk om te verkassen. Ze had zich duidelijk vastgebeten in haar prooi. Een vrolijk lachebekje die duidelijk een paar schroefjes miste, maar dan wel de juiste. De drie kwartier werden een uur en we verkasten van het rookhok naar kamer zes.

    Na mijn gebruikelijk openingsoffensief ging de verkenning van elkaars lichaam verder met sensuele strelingen en lieten we onze tongen ook intiemer kennismaken met elkaar. Ze daalde af en er volgde een BJ waarmee duidelijk werd dat ze de Academy Oralski met groot succes doorlopen heeft. Het hele spectrum kwam voorbij en ze had zelfs nog een variant in huis die ik nog niet kende. De wijze waarop my little friend daarop reageerde was voor haar het teken om dit uit te buiten. Ikzelf wilde me ook niet onbetuigd laten en in 69 gingen we verder. Na een tijdje een kleine adempauze ingelast en ze vroeg of ik nog speciale wensen/fantasiën had. Een eerste sessie met een onbekende dame zie ik altijd meer als een proeve van bekwaamheid en inventiviteit, dus gezegd dat we de dingen gewoon spontaan zouden laten gebeuren. Mijn eerdere reactie op haar BJ skills deden haar besluiten om dit verder uit te buiten. Enerzijds had ik dit nog uren kunnen ondergaan maar anderzijds wilde ik ontzettend graag tot de daad overgaan.

    Voor mij is lepeltje lepeltje het favoriete standje. Zeker bij een dame die je beter kent en die zich dan ook overgeeft in deze positie. Ik was benieuwd hoe zij hierop zou reageren en stelde haar voor om op deze wijze te starten. Het werd een waar genot. Zoals verwacht drukte ze zich helemaal tegen mij aan. Of ik nu langzaam en diep stootte of sneller heen en weer ging, alles werd met enthousiasme en plezierkreuntjes van haar zijde begeleid.

    Na bijna anderhalf uur aan spetterende sex met dit geil dondersteentje was het lontje van mijn dynamietstaaf dusdanig opgebrand dat deze tot ontploffing zou komen. Ze keek me aan en zei dat ik nog niet klaar mocht komen omdat haar interne bom ook op ontploffen stond. Dus even vertraagd en toen ik merkte dat ook zij zover was de detonation knop ingedrukt met als eindresultaat een bevredigend wederzijds orgasme.

    Dit was sex zoals het hoort te zijn. Elkaar in opperste staat van vervoering brengen en je dan overgeven aan de bevrediging van je lusten. Zowel in de omgang als met de sex een superklik met Denisa. Herhalingsgevaar is hoe dan ook een zekerheid en ben zeer benieuwd waar een volgende sessie en haar onmiskenbare kinky inslag toe zal leiden.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  4. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Cucumber (16 oktober 2020),CVARIA (18 oktober 2020),de denker (16 oktober 2020),Giodude (17 oktober 2020),ju52 (17 oktober 2020),mentholbear (16 oktober 2020),Pierke69 (21 oktober 2020),pret (16 oktober 2020),smokingfetish (16 oktober 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 maart 2010
    Last Online
    1 april 2024 @ 20:48
    Berichten
    107
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    313 in 51 posts

    Standaard

    Weet iemand of deze dame al weer ergens is opgedoken?

  6. #4
    Geregistreerd
    15 juli 2021
    Last Online
    4 april 2023 @ 17:35
    Berichten
    83
    Discussies
    2
    Thanks
    128
    Thanked
    239 in 53 posts

    Standaard

    Er staat sinds vandaag weer een Denisa op de aanwezigheidslijst met een omschrijving die matcht met bovenstaand paspoortje

  7. Onderstaande leden hebben DDDD bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 september 2021)

  8. #5
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    349
    Discussies
    10
    Thanks
    2.857
    Thanked
    581 in 216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DubbelD Bekijk bericht
    Er staat sinds vandaag weer een Denisa op de aanwezigheidslijst met een omschrijving die matcht met bovenstaand paspoortje
    Yes, and she is very good for Girlfriend Sex. ´

    I had to go with her two times!
    But I don't know why?

    Yesterday ist was her first day in the club after a long long time ...

  9. Onderstaande 2 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 september 2021),Patjax (16 september 2021)

  10. #6
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    hat sie silikontitten ?
    laut sedcard 65c ??

  11. #7
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:04
    Berichten
    110
    Discussies
    2
    Thanks
    21
    Thanked
    75 in 23 posts

    Standaard

    Nee.

  12. Onderstaande leden hebben 1313 bedankt voor deze bijdrage:

    paul-kuhn (18 september 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60