Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Lilly (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard Lilly (Roemeense)



    Lilly (Roemeense)
    Leeftijd : 30-33 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Aftrekken
    Extra info : Eerder gewerkt in Safari in Stuttgart. Redelijk actief jaagstertje tussen de wassenbeelden en standbeelden





  2. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (11 oktober 2020),Giodude (11 oktober 2020),ju52 (13 oktober 2020),mechelen (11 oktober 2020),mentholbear (18 oktober 2020),Pierke69 (15 oktober 2020),pret (11 oktober 2020),wooley (11 oktober 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Gedurende de dag en avond had ze al diverse malen oogcontact gezocht en in het voorbij lopen ook al eens verbaal in de hoop om mijn aandacht op haar te laten vestigen. Toen ik haar nogmaals voorbij liep deed ze wederom een poging. De aanhouder wint en toch even halt gehouden om te horen wat ze te zeggen had. Binnen 1 minuut kwam de kamervraag al en haar gezegd dat ik onderweg naar mijn twee maten was.

    Ze bleef oogcontact zoeken en verplaatste zich zelfs naar het bankje naast ons om na enkele minuten zich pardoes op mijn schoot te plaatsen. Mijn twee maten zagen dat als teken om te verkassen. Wederom kwam al snel de kamervraag. Ik gaf aan dat ik eerst mijn Chupa Chup verder zou opeten. Gevat antwoordde ze dat dit op de kamer kon terwijl zij dan wel aan iets anders zou likken en zuigen. Ook toen ik zei dat ik hem toch eerst helemaal verorberd moest hebben bleef ze zitten. Haar kleine handje begon mijn borstkas te strelen en een beetje met mijn tepels te spelen. Ik had nog steeds mijn twijfels maar denk dat ik uiteindelijk toch overstag ging omdat haar uiterlijk en haar matige Duits/Engelse mengelmoes me aan een oude vlam deden denken.

    Muziekje op en massage voor haar. Dat beviel haar wel. Communicatie leverde komische momenten op doordat ik niet meer wist of ik nu beter in het Duits of Engels met haar kon praten en daarom maar koos voor een zin in het Engels gevolgd door een zin in het Duits. Ik had inmiddels aangegeven dat we een uurtje zouden blijven. Na de massage en wederzijdse strelingen begon ze aan haar BJ. Redelijk monotoon en het handje nadrukkelijk ter ondersteuning. Na een tijdje vroeg ze of ik van sex hield waarmee ze waarschijnlijk bedoelde of ik wilde neuken. Ik antwoordde nee en zag haar even twijfelen. Het was duidelijk dat ze even niet wist wat te doen. Ik vroeg of ze misschien de bus moest halen en had het gevoel dat ze niet begreep wat ik bedoelde. De rode aardbei werd tevoorschijn getoverd en het was duidelijk dat ze wilde dat deze met room werd gevuld. Eerst CG en daarna RCG waar ze gezien het tempo duidelijk op snel resultaat uit was. Geen zin meer om tegen te sputteren en daarom maar mijn room gespoten. We waren nog binnen het half uur en maar besloten de handdoek om te wikkelen ten teken om de kamer te verlaten. Zij zei niks over dat we een uur zouden blijven.

    Lilly heeft de twijfelachtige eer om het eerste half uurtje van het jaar te zijn. Was het slecht? Ze deed wat ze moest doen maar blijkbaar een dame die geprogrammeerd lijkt op half uurtjes. Zelf hou ik meer van de relaxtere uurtjes of langer. Haar gebrekkige taalkennis leverde een aantal keren lost in translation misverstanden op waardoor ik het niet snel tot een herhaling zie komen of ik moet in de modus zijn om snel mijn kwakje te smijten.
    Laatst gewijzigd door Patjax; 11 oktober 2020 om 17:37
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  4. Onderstaande 10 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 oktober 2020),bettman (18 oktober 2020),Eddy_V (11 oktober 2020),fg22 (28 mei 2022),Firehawk (11 oktober 2020),Giodude (11 oktober 2020),ju52 (13 oktober 2020),mentholbear (12 oktober 2020),Pierke69 (15 oktober 2020),pret (11 oktober 2020),wooley (15 oktober 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:38
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Ausrufezeichen

    Ich glaube, dieses Mädel habe ich heute auch getroffen. Ü30, relativ zierlich, nicht die üblichen Puffstelzen an den Füßen, keine Tattoos und eine relativ helle Haut. Sie hält sich oft in der Ecke vor der Sauna auf
    Vor dem ersten Gespräch hatte ich öfter netten Blickkontakt mit ihr.
    Nach meinem Saunagang gegen 19:30 wollte ich noch etwas abkühlen auf einem der Sofas vor der Sauna und dann auf Brautschau gehen.
    Sie nutzte die Gelegenheit und setzte sich zu mir. Sie stellte sich jedenfalls als Lilly vor. Relativ schnell wollte sie mit mir auf's Zimmer. Auf meine Frage, was die halbe Stunde bei ihr kostet, antwortete sie 50 € für schönen Sex.
    Auf meinen Einwand, dass im AcaGold eigentlich 40 € / 30 Minuten üblich sind, antwortete sie 40 oder 50 €, wäre doch egal. Damit war das Thema Lilly für mich durch
    Leider habe ich danach Jamie, eine andere Alternative, nicht mehr gesehen.
    Essenausgabe am Grill ist bis 23 Uhr. Getränke in der Selbstbedienung auch nach 23 Uhr.
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  6. Onderstaande 4 leden hebben bettman bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (18 oktober 2020),ju52 (18 oktober 2020),moravia (26 oktober 2020),Patjax (24 oktober 2020)

  7. #4
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    340
    Discussies
    10
    Thanks
    2.768
    Thanked
    564 in 209 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bettman Bekijk bericht
    Auf meinen Einwand, dass im AcaGold eigentlich 40 € / 30 Minuten üblich sind, antwortete sie 40 oder 50 €, wäre doch egal.
    Ich sage den Frauen auch immer, 30€ oder 40€, wäre doch egal,
    konnte meine neue Preisgestaltung aber noch nicht realisieren.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bettman Bekijk bericht
    Leider habe ich danach Jamie, eine andere Alternative, nicht mehr gesehen.
    Nana!!!
    Jamie ist keine andere Alternative,
    sondern die einzig richtige Wahl.

    Auf so eine Frau, hoch begehrt und nach langer Zeit endlich wieder da,
    muss man sofort zusteuern,
    und sich nicht in langwierigen Preisverhandlungen verstricken lassen.
    Laatst gewijzigd door ju52; 18 oktober 2020 om 07:32

  8. Onderstaande 3 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (18 oktober 2020),fg22 (28 mei 2022),Patjax (18 oktober 2020)

  9. #5
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Vandaag hiernieuwde kennismaking met Lilly uit Roemenië.leuke dame die het je toch goed naar de zin wil maken.doet pijpen met condoom en doet dit best goed.daarna in cowgirl haar op anaconda gespiesd.... WoW wat een kleine strakke doos.na een tijdje haar laten zwengelen,waarbij ze de optie opperde om voor 20 euro extra haar in te cremen... geen gebruik van gemaakt en was ook geen probleem..
    De Riesen-Eisbear...

  10. Onderstaande 5 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 mei 2022),JonnyFontane (24 oktober 2020),mentholbear (24 oktober 2020),Patjax (24 oktober 2020),phoenix (23 oktober 2020)

  11. #6
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag met deze kleine Roemeense dame op de kamer beland en het was kort maar krachtig, maar dat krijg je als je na 15 maanden weer eens in een club komt.

    Ze heeft in ieder geval niet de standaard Roemeense look vol plakplaatjes, piercings en gitzwart haar waardoor bijna al die meiden op elkaar lijken op een afstandje, dus ze viel me op toen ze door de club liep en mij enigszins liet twijfelen of ze wel Roemeens zou zijn.

    Ze is vol energie, enthousiast en correct, maar pijpen is inderdaad met condoom en daar is verder niets mis mee, want ik stond toch op scherp en nam het maar zoals het was tijdens de (korte) sessie.

    Overigens gaf ze aan 30 te zijn, al denk ik dat ze daar toch stiekem al wat jaartjes voorbij is...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  12. Onderstaande 5 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 mei 2022),housefreak5 ( 9 augustus 2021),Manureva (14 juli 2021),mentholbear (15 juli 2021),pret (14 juli 2021)

  13. #7
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Vandaag hernieuwde kennismaking met de goedlachse Lilly. Was weer ouderwets lekker �� en ze heeft anaconda goed te grazen genomen... Wow wat een nauwe doos.
    De Riesen-Eisbear...

  14. Onderstaande 3 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 mei 2022),Liefje (10 oktober 2021),mentholbear (11 oktober 2021)

  15. #8
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Eerste rondje met haar gedaan.
    Goed maar beperkte service.
    Doekjes en pmc en geen zoenen.
    Geen herhaling omdat er veel andere keus is met meer in het pakket is.
    Niet lang foppen, effe poppen!

  16. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 oktober 2021)

  17. #9
    Geregistreerd
    30 oktober 2014
    Last Online
    17 december 2023 @ 09:57
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    85
    Discussies
    3
    Thanks
    226
    Thanked
    278 in 49 posts

    Standaard

    Vorige week haar bezocht. Ze is idd iets ouder dan begin 30 jaar, ik schat zelfs
    Al 40 jaar of ouder. Maar geen enkel probleem!

    Redelijk standaard pakket met vochtige doekjes, droge doekjes, klote rode condoom. Geen zoenen, wel pzc maar even kort en dan meteen de ‘neuk’ vraag. Helaas maar ik heb toch veel betere ervaringen gehad bij Acapulco. Dit leek meer op een sessie bij een raamdame.

  18. Onderstaande 3 leden hebben kwakky90 bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (17 april 2022),mentholbear (19 april 2022),wooley (26 april 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.

Living Room 468*60