Pagina 3 van 89 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 2215

Discussie: Heaven7, Algemeen

  1. #51
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Last Online
    Gisteren @ 06:07
    Berichten
    70
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    47 in 19 posts

    Standaard

    zatedag 19 okt deze zaak voor het eerst bezocht.Aangekomen rond 16u30 kreeg ik bij binnenkomst de nodige uitleg.Dan maar douchen en ijsberenvel aangetrokken en aan de bar wat te drinken besteld en wat rondgekeken wat er zo allemaal rondliep.Daarna de sauna gaan zoeken (wat geen rondleiding gekregen) en gebruik van gemaakt(was wel aan de hete kant)In de verdere loop van de dag 2 sessies gedaan eerste met sylvia en de tweede met een vriendin van haar met wat rode haren(naam vergeten maar dacht dat het dani was of zoiets)Beide sessie waren goed enkel deden ze niet aan zoenen (jammer)Al bij al een leuke dag gehad en daar ik nu ook nog een vrijkaartje voor deze club gewonnen heb zal ik zeker nog terug gaan maar dan liefst met iemand afspreken want als je alleen bent is het er toch redelijk saai (klein enkel sauna en geen bubbelbad enz..)

  2. Onderstaande leden hebben schmusebaerchen2001 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (25 oktober 2013)

  3. #52
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Grappig al die berichtjes over prima service met niet zoenende meiden in een saunaclub, heren zijn jullie niks gewend ?
    Zonder zoenen is het gewoon matig en meer niet in een club en wordt je getild want ze horen dat standaard te doen.
    Doet ze het niet wat ik eigenlijk nooit meemaak dan breek ik af.

  4. Onderstaande 4 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Breezahlover (25 oktober 2013),Mr Pussy (20 december 2013),Pietjepik (25 oktober 2013),rmjhexe (25 oktober 2013)

  5. #53
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Sommige dames menen dat ze te weinig verdienen en geven minder service. Niet zoenen betekend geen kamer en ga dan alsjeblieft ergens anders werken als je ontevreden bent!!!
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  6. Onderstaande 3 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (25 oktober 2013),Pietjepik (25 oktober 2013),Smouse (25 oktober 2013)

  7. #54
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Sommige dames menen dat ze te weinig verdienen en geven minder service. Niet zoenen betekend geen kamer en ga dan alsjeblieft ergens anders werken als je ontevreden bent!!!
    Als club moet je die meiden eruit werken...of aanzetten tot verandering.

  8. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    rmjhexe (26 oktober 2013)

  9. #55
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Grappig al die berichtjes over prima service met niet zoenende meiden in een saunaclub, heren zijn jullie niks gewend ?
    Zonder zoenen is het gewoon matig en meer niet in een club en wordt je getild want ze horen dat standaard te doen.
    Doet ze het niet wat ik eigenlijk nooit meemaak dan breek ik af.
    ik krijg ze allemaal aan het tongen :-) niet getongt staat gelijk aan niet geneukt!! ik tong en bef liever dan dat ik me suf moet liggen naaien hoor....

  10. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (20 december 2013)

  11. #56
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    ik krijg ze allemaal aan het tongen :-) niet getongt staat gelijk aan niet geneukt!! ik tong en bef liever dan dat ik me suf moet liggen naaien hoor....
    Ik moet er niet aan denken om die AO meiden daar te moeten beffen. Dan vreet ik nog liever een hondedrol op

  12. #57
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    ik lik ze tot ik erbij neer val

  13. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (20 december 2013)

  14. #58
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    daarom ben ik er ook altijd vroeg en hou goed in de gaten wie met wie neukt of geneukt heeft. ik vreet ook liever stront dan het sausje van een of andere coke-turk

  15. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    vakantieganger24 (25 oktober 2013)

  16. #59
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schmusebaerchen2001 Bekijk bericht
    In de verdere loop van de dag 2 sessies gedaan eerste met sylvia en de tweede met een vriendin van haar met wat rode haren(naam vergeten maar dacht dat het dani was of zoiets)
    was denk ik Emma...

  17. Onderstaande leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (26 oktober 2013)

  18. #60
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    mooi ik hoop het, dinsdag ga ik weer en als emma er is, dan is mijn dag goed. En op zeker WEL zoenen met deze schoonheid :-)

  19. #61
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    mooi ik hoop het, dinsdag ga ik weer en als emma er is, dan is mijn dag goed. En op zeker WEL zoenen met deze schoonheid :-)
    Je heb in H7 twee Emma's, maar ik neem aan da je dat weet... Emma (rood/brunette) + Sylvia en Emma (blond)+ Beatrice...

  20. #62
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Je heb in H7 twee Emma's, maar ik neem aan da je dat weet... Emma (rood/brunette) + Sylvia en Emma (blond)+ Beatrice...
    emma blond was mijn special lady maar die is nu pleite..... kutzooi. heb Beatrice net geschreven voor nadere info

  21. #63
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    zo, ik ben weer terug van een kortstondig verblijf te H7. was er om 11.00 en was warempel niet de eerste gast! die kerel die zich tegen betaling in zijn mond laat pissen was er ook en volgens de lijst is hij reeds om 10.56 binnen weten te komen.
    Vanzelfsprekend ben ik direkt op zoek gegaan naar blonde Emma, maar zoals nu blijkt is ze weg, dus ik vond haar niet.
    Eerst overigens nog een spektakel met de nieuwe theke die het vrijkaartje van Willem2 niet wilde accepteren. Ik werd ziek van haar gezeik en heb dat ook duidelijk gemaakt, dat ze frank maar even moest bellen. Dat leidde gelukkig tot acceptatie, dus ik kon om gaan kleden.

    Er waren schrikbarend weinig dames, de meeste ook niet echt in aanmerking komende voor een kamergang. Ik vond op het terras doch een alleraardigste dame, Luciana. Met haar meegegaan en een prima uur beleefd. Lekker zoenen, ze laat zich klaar beffen en de seks is ook lekker met haar. wel om te kotsen dat ze een vriendelijk open gesprek aanknoopt na de seks, het uur daarmee overschrijdt en dan 1,5 uur betaling verlangt.

    daarna vond ik een leuk meidje met vlotte babbel en mooie grote bruine ogen. Ze gaf in een gesprek aan dat ze ongesteld was en door de pooiers gedwongen werd te werken, een sponsje in had gebracht om het bloeden te stelpen. Als ik daar moeite mee had dan snapte ze dat ik niet ging kameren. Maar ik ben nu eenmaal vreemd dus ik ga wel met haar. lekker meisje, ze zoent lekker en ook haar poes voelde goed glad en nat aan, maar dat kan zomaar door het bloedverlies gekomen zijn....

    Na 1,5 intensieve seks vol op haar poes en buik klaargekomen, het moet niet gekker worden.
    Meisje schrijft me de hele avond al smsjes, de laatste 5 minuten geleden.

    Na deze interessante ervaring had ik nog 1,5 uur want ik had later op de middag een afspraak. ik wilde graag nog even beffen maar een drietal dames strooide roet in het eten.
    Een dame, Renata, deze ken ik nog van PHG, vroeg om een massage. Dit had ik in PHG ook al eens verzorgd en ze wilde dat nog eens ervaren. Ik heb daartoe altijd massage olie bij me.
    Ik dacht, ach waarom ook niet, gratis het naakte lijf van een jonge dame in je handen nemen, waarbij ook kont en poes niet overgeslagen worden.
    Ook een andere dame schaart zich in het rijtje gegadigden. Ik dacht, kut daar gaat mijn bef voornemen....

    Eerst in de kino Renata lekker gemasseerd, die tijdens mijn activiteiten, waarbij haar kont speciale aandacht kreeg, constant vroeg Fuck me, fuck me??
    Geen gehoor aan gegeven maar gewoon een goede massage afgeleverd. Duurde half uur.
    Toen kreeg ik geen rust want een andere dame stond al paraat. Een Roemeense van 28 jaar die redelijk nederlands spreekt.
    Deze was al helemaal niet verlegen. Ik gaf haar een uitgebreide massage waarbij ik met de rug en kont begon, waarbij ze aangaf dat ze het hard wilde. Geen probleem hoor.
    ik dacht, laat ik er ook eens iets aan hebben, dus ik masseer haar kont, anus en ook de schaamlippen en clitoris kregen mijn aandacht. Toen ze eenmaal op haar rug lag, spreidde ze daartoe haar benen, legde een been in mijn nek, terwijl ik haar opengespreide poesje streelde bewerkte. Haar gladde met olie ingewreven been lag in mijn nek, ik masseer haar voeten en haar dijen terwijl ik dat been erotisch tegen mijn lijf druk en wrijf. Was best opwindend moet ik zeggen.
    Ondertussen speelde ze met haar andere voet met mijn inmiddels stijf geworden pik.
    Lekkere meid, ik wilde haar eigenlijk ter plaatste flink neuken, maar daar lag nummer 3, luciana, al toe te kijken dus dat ging niet.

    Ik was inmiddels een uur aan het masseren en was aardig vermoeid. Toen kwam luciana op het idee dat ik haar benen moest masseren. Ok, goed, als dank voor de lekkere seks die middag.
    ik geef aan dat het slipje uit moet ivm de olie en het in een vloeiende beweging door kunnen masseren. Ok, die ging dan uit hoewel ze aangaf slechts een beenmassage te willen.
    2 minuten in de massage trekt ze ook haar bh uit en vraagt me haar hele lijf te masseren. Top, dus ik spuit olie op haar buik en tieten en begin die twee prachtige borsten sensueel door mijn handen te laten glijden waarbij ik voldoende toegepaste druk uitoefen. Het mondde uit in een complete volledige massage, van voeten tot nek, billen, anus, poes, alles kwam aan de beurt.
    Lekkere meiden!!!

    om 17.45 als een haas er vandoor gegaan. Later op de avond bij de afspraak aangekomen en daar heerlijk gegeten en flink bier gedronken. Heerlijk na zo'n lekkere intensieve dag met de meisjes.
    Over een tijdje weer eens aanwaaien en zien wat de dag dan allemaal brengt.

  22. Onderstaande 3 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (30 oktober 2013),hansdordt (30 oktober 2013),Smouse (30 oktober 2013)

  23. #64
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:49
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Dat had ik nou weer.

    Ik had kunnen weten dat 1 november een feestdag is in Duitsland en dat de clubs dan andere openingstijden hebben. En ergens diep ver weggestopt wist ik het ook wel. Ik had ergens de waarschuwing gelezen.

    Enfin, helemaal niet aan gedacht, verheugde ik me afgelopen vrijdag op een feestje met kleine blonde Claudia in Heaven 7.
    Ik had 's ochtends helaas net een trein gemist en zou dus een uur later dan normaal (normaal 11:15, nu 12:15) in H7 arriveren.
    Maakt niet uit dacht ik. Ik vermaak me een lange poos met Claudia en daarna terug naar huis.
    Of misschien zelfs nog een toetje met een ander meisje? Wie weet.

    Sta ik op Busbahnhof Viersen te wachten op mijn bus. Normaliter staat die al zo'n 10 minuten voor vertrektijd op mij te wachten.
    Maar nu? Niks hoor. Er kwam geen bus.
    En het was trouwens verdacht stil op het Busbahnhof. Eigenlijk kwam er geen enkele bus!
    Héél, maar dan ook echt héél langzaam drong het tot me door.
    Een of ander heiligen Tag. Scheiße.

    Ik keek op de routetabel en zag dat ik nog anderhalf uur zou moeten wachten op de bus naar Willich, en het was de vraag of ik ueberhaupt nog terug zou kunnen komen.

    Ik heb de aftocht geblazen.
    (Is er tenminste nog iets geblazen.)

    Gelukkig is mijn treinkaartje wéér niet geknipt, dus volgende keer (=heel binnenkort) kan ik in ieder geval gratis van Venlo naar Viersen. En dan van Viersen naar Willich en dan naar Claudia.

    Moraal?
    -Let op de heiligendagen?
    -Ga een auto kopen?
    -Blijf in Nederland?
    -Stop clubbezoek?
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  24. #65
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    learning the hard way......


    maar wel tof dat je het ff schrijft...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  25. #66
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Dat had ik nou weer.

    Ik had kunnen weten dat 1 november een feestdag is in Duitsland en dat de clubs dan andere openingstijden hebben-Ga een auto kopen?
    -Blijf in Nederland?
    -Stop clubbezoek?
    ja is mij ook een keer bij PHG overkomen, gingen ze pas om 1300 open terwijl ik al om 1100 aan de poort stond... dat was echt klote, ben toen naar een pannenkoekenrestaurant bij het nabij gelegen freilichtmuseum gereden en heb daar de tijd gedood.
    overigens in de resterende uurtjes een record aantal dames gepakt, 8 op 1 dag! haastige spoed is toch blijkbaar wel eens goed!

  26. #67
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Nou om je te troosten; ik heb Claudia voor je gezelschap gehouden die vrijdag Er stond me nog iets bij dat hier iemand iets over een blondje had gevraagd. Op kamer leek me het niet anders dat het om haar moest gaan. Dat is wel een pareltje hoor !!

    Bij PHG heb ik ook wel eens voor een dichte deur gestaan. Ook zo'n 1,5 uur te vroeg! En dat terwijl ik helemaal niet zo'n ochtendneuker ben!

  27. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Snor ( 5 november 2013)

  28. #68
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:49
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Nou om je te troosten; ik heb Claudia voor je gezelschap gehouden die vrijdag Er stond me nog iets bij dat hier iemand iets over een blondje had gevraagd. Op kamer leek me het niet anders dat het om haar moest gaan. Dat is wel een pareltje hoor !!

    Bij PHG heb ik ook wel eens voor een dichte deur gestaan. Ook zo'n 1,5 uur te vroeg! En dat terwijl ik helemaal niet zo'n ochtendneuker ben!
    Dankjewel dat je Claudia gezelschap hebt gehouden.
    Biedt inderdaad troost voor mij. Maar niet heus.

    Ook fijn om te horen dat je niet zo'n ochtendneuker bent.
    Ik ben wel een ochtendmens, dus we zullen elkaar hoop ik niet in Claudia's vaarwater zitten.

    En inderdaad, het is een pareltje.
    Ik kon niet zo gauw op het goede woord komen, maar 'pareltje' is inderdaad wat bij haar past.

    Binnenkort ga ik weer wat euro's aan haar spenderen.
    (Op een niet-feestdag. Daar hoop ik eigenlijk wel voortaan rekening mee te houden. :wink

    En ik ben eigenlijk een beetje bang dat het niet bij 1 of 2 of 3 keer zal blijven.
    Ik heb nog een spaarrekenringetje. Daar moet ik misschien dan maar een keer een beetje van gaan aanspreken.

    Of toch maar niet? en verstandig blijven en naar de toekomst kijken? (Ik ben wel zo oud dat dat voor mij een issue is.)
    Sparen voor later zodat je je op je oude dag ook nog wat zorg kunt veroorloven. Lijkt wel nodig met dit kabinetsbeleid.

    Aan de andere kant: You only live once.
    Maar ja aan de andere andere kant: Claudia zorgt NU wel héél erg goed voor je.
    Dat kun je dan maar vast binnen hebben! :smile:
    Ik denk dat ik daar maar voor ga kiezen.

    (....Na ampele overwegingen....)
    Ja kogel is nu door de kerk: Binnenkort heel snel een lange afspraak maken met Claudia.

    Tot zover dit therapeutisch verslag,
    Als je dingen opschrijft, wordt vaak een en ander voor jezelf wat duidelijker.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  29. Onderstaande 2 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 6 november 2013),Pietjepik ( 6 november 2013)

  30. #69
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Gisteren heb ik weer een dagje doorgebracht te H7. Ik ging eigenlijk voor 1 dame en met haar heb ik me ook de hele dag bezig gehouden, eerst 3 uur op de kamer, later nog een uurtje in de kino waar we samen hebben liggen zoenen en knuffelen en ik haar een massage heb gegeven. Na het avondeten ben ik weer 3 uur met haar geweest. Omdat ik helaas gezondigd heb en met dit meisje AO seks heb zal ik haar naam hier maar niet noemen. Ze neemt altijd haar tijd op de kamer voordat we feitelijk aan seks toekomen, eerst even kletsen, sigaret roken, na 20 minuten kleding pas uit. Vind ik bij haar niet zo erg, voel me als bij een vriendinnetje bij haar en met de tarieven van 30 per half uur kan ik me wat extra uurtjes wel veroorloven.
    Het eerste verblijf op de kamer was echt lekker ontspannen en GFE, passioneel zoenen, lekker beffen, heel rustige beheerste seks, afgewisseld met stevige porno. Tussendoor af en toe pauze waarbij ze een sigaret rookt. Dat is ook een mooie manier om het orgasme uit te stellen omdat je telkens net voor de piek stopt, wel met gevolg dat als je dan uiteindelijk klaar komt, het een enorme hoeveelheid is die onder grote druk over haar kont of poes wordt gespoten.
    En zo gebeurde het dan ook, in doggy waarbij ik heel beheerst rustig in haar prachtige poesje op en neer gleed en zij haar kontje lekker op en neer bewoog, kwam ik na veel inspanning klaar, dat duurde even omdat ze flink nat was en daardoor het gevoel wat minder is. Flinke stralen sperma spoten over haar poes, kont en rug, bed en handdoek zaten ook helemaal vol.
    Het is een lief meisje die door al haar verhalen erg veel sympathie bij me heeft gekweekt. ze wilde verder niet meer werken die dag zei ze, ze had immers 200 van me gekregen voor die 3 uur en dat was genoeg voor haar, een gemiddelde dagopbrengst.

    daarna op zoek gegaan naar wat eten en die chocolade cake gevonden. bij gebrek aan meer keuze daar maar een stapeltje van opgegeten.
    Toen lekker in de sauna geweest, ding was erg goed op temperatuur en door het gure weer buiten was het prima afkoelen op het terras.

    Het meisje zat daar ook, ze rookte een sigaret. ik kom op een stoel in haar nabijheid zitten en probeer weer op temperatuur te komen. Er komt een indier het terras opgelopen en verschrikt vraagt ze me om dicht bij haar te komen zitten want die man had ze nare onhygienische ervaringen mee. Hij maakte zijn interesse in haar kenbaar, vandaar dat ze met mij wilde vluchten. Dus ik ga mee naar de kino waar we een uurtje liggen, lekker aangenaam in elkaars armen, bijkomen, ontspannen en wat teder zoenen. Vervolgens gaf ik haar een massage met olie, geen straf bij zo'n mooie jonge dame!

    toen kwam eindelijk het avondeten, daar was ik ernstig aan toe! deze keer was het best aardig, gehaktballen, pasta en cordon bleu's die erg goed smaakten maar zoals traditie is in H7, was het eten was nagenoeg koud. Dat is dan wel weer jammer!

    Na het eten loop ik weer rond, zag wel wat lekkere meiden waaronder een echt mooie stoot met een heerlijke kont, ze liep volledig naakt rond. die zou ik normaal gesproken direct hebben gepakt voor 30 euro, maar ik had al gezien dat ze erg druk bezet was en ik schatte haar zonder meer in als een AO meisje, dus die schrapte ik om die reden van mijn bef-lijstje. andere keer weer.

    op het terras kom ik mijn meisje weer tegen, ze was nog met niemand anders geweest. ik besloot weer met haar te gaan, op de kamer geeft ze aan dat ze me niet alle tijd gaat berekenen want ze rookt nogal veel en kletst veel, van die drie uur hebben we feitelijk 1-1,5 uur seks gehad. Was wederom erg aangenaam, lekker rustig en teder geneukt, de climax uiteindelijk weer in doggy waarbij ik haar echt heerlijk jonge kont in mijn handen had terwijl mijn pik ritmisch tussen die natte roze schaamlippen naar binnen gleed. We hadden overigens een interessant gesprek over wat een man en vrouw fysiek voelen als er een orgasme komt. kregen we elkaar toch wonderwel redelijk goed uitgelegd!
    ik kom uiteindelijk weer lekker stevig klaar achter op haar kont. verdomd lekker en echt iets waar ik niet op uitgekeken zou raken bij deze geile tiener-queen.
    Maar helaas, hoeren blijven hoeren en bij het afrekenen telde ze de volle 3 uur in strijd met haar belofte de gesprekstijd en roken niet te rekenen. Ze gaf als compromis aan dat ik de volgende keer tegen 50% reductie met haar mocht.
    Maar ik ben geen krent en voel me te goed om een jonge dame die haar prachtige lijf verkoopt uit te gaan wringen voor die paar tientjes, dus ik heb gewoon betaald, wel een beetje teleurgesteld natuurlijk.

    Kwartiertje later zag ik haar met een turk naar de kamer gaan, mijn sperma zat vast nog wel ergens in haar, daar heeft hij van mee kunnen genieten. Is toch een rotgevoel als je een meisje waar je 6 uur intiem mee bent geweest, een kwartier later bij een andere vent op schoot ziet zitten en aan ziet pappen, vervolgens naar de kamer ziet gaan. maar zo is het nu eenmaal in die hobby.
    heb haar die avond, resterende 1,5 uur, ook niet meer aangekeken of gesproken. glans gaat er dan toch een beetje vanaf. doet ook een beetje pijn gek genoeg.
    In de auto naar huis dacht ik dan ook, bekijk het maar, voor jou 10 anderen en ik laat me niet meer manipuleren. en zo is het ook, mooie meisjes zijn er zat en velen kunnen je een tijdelijke GFE illusie bezorgen. ik vind wel weer een ander.

    Tussen 00.00 en 00.35 was ik met een zeer knappe Bulgaarse met een prachtige lach. Ik vroeg haar of ze zoende, nee doet ze niet. Dus ik geef aan dat ik dan van een kamergang afzie. We gaan op haar aandringen toch en die meid begint me toch passioneel te tongen, zeldzaam. Er kwam zelfs weer leven in mijn pik! condoom erom gedaan en nog even lekker geneukt in missio en doggy, niet klaargekomen natuurlijk omdat het vorige orgasme nog maar een kwartier oud was. ze heeft me zalig gepijpt en we hebben nog even lekker liggen kletsen en strelen. Echt een leuke lekkere vrouw.
    Ik kom overigens een half uur later in de omkleedruimte een turk tegen met zijn handen onder het bloed!!!!! hij was ook met die vrouw geweest en tijdens het neuken begon ze blijkbaar hevig te bloeden! het leek er echt op of hij een of ander dier geslacht had, handen zaten vol bloed!! heb ik nog mazzel gehad.

    deze ochtend om 10.00 zit ik met ontbijt bij de tv en daar komt het eerste smsje van mijn ex-schatje al weer binnen. Goodmorning, hoe het ermee is?
    Netjes op geantwoord maar daar laat ik het bij. Jammer, maar deze dame moet ik loslaten, hoe lekker en fijn of aangenaam het ook was en hoe optimaal de illusie ook gebracht werd.
    Juist omdat ze zo naturel is, heb ik haar herhaaldelijk gewezen op het feit dat vrouwen in dit werk langzaam ongemerkt verstarren en hard en kil worden, vaak onomkeerbaar. Dat gaat haar ook gebeuren, eeuwig zonde en feitelijk een grote misdaad.
    Ze zou er voor waken zegt ze, is bijna onmogelijk omdat het er ongemerkt insluipt. Ook daarom trek ik mijn handjes ervan af, wil geen getuige zijn van deze transformatie, bovendien zal ik niet de enige zijn die zonder condoom met haar gaat.

    Claudia huppelde er overigens ook de hele dag rond, vriendelijk meisje met een mooi lijf maar een zo smal en kinderlijk gezichtje dat ze mij niet direct kan bekoren.
    Maar ik snap best wat Snor in haar ziet. Ze is in ieder geval wel lief.

  31. Onderstaande 9 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 6 november 2013),bad pritt ( 6 november 2013),Badslippers ( 6 november 2013),hansdordt ( 6 november 2013),Jansen (10 november 2013),Peppino ( 6 november 2013),Pummie (26 februari 2014),rmjhexe ( 6 november 2013),Snor ( 6 november 2013)

  32. #70
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Blijft een vreemde wereld wanneer je in zo'n club beland............voelt nooit goed wanneer je ziet dat ze weer naar de volgende
    lopen.Je had toch het gevoel "wij" , waarbij de gedachte dat je haar "gekocht" hebt ver zoek is !
    En elke keer dat het gebeurd denk je ook daar trap ik niet meer in,maar dat duurt maar kort.
    Al gebeurd het je 100 keer , het word niet anders,denk dat het een gevoel is wat iedereen wel kent.
    Soms denk je ik ga maar niet meer met haar,maar ook dat kan heel snel weer anders zijn......
    Die vrouwen weten precies hoe stom wij mannen zijn !
    Zat eens met Nora aan de bar in Van Goch,dames daar kijken altijd op de monitorschermen vd deurcamera.
    Toen er aangebeld werd zei ik tegen haar:komen weer 'n paar van die dommerikken......
    Waarop ze zei: nu we toch bij dit thema zijn:een mooie blonde dame komt een fee tegen en mag drie
    wensen doen. Ik wil nog grotere tieten,hop hebben,ik wil nog langere nagels,hop hebben,ik wil nog blonder zijn......
    tjak.....en 't was een man !!

  33. Onderstaande 4 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 6 november 2013),Mr Pussy (10 november 2013),Pietjepik ( 6 november 2013),Pummie (26 februari 2014)

  34. #71
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    mooi gesproken en ik onderschrijf het volledig! ik zeg wel stoer dat ik dat meidje links laat liggen, maar als ik haar weer zie en ze doet lief of een beetje zielig, dan ben ik waarschijnlijk weer verkocht....
    het is en blijft interactie tussen twee mensen en al is zo'n dame prostituee, dat zie je aan haar voorhoofd of rest van haar lijf niet. Ik zie altijd slechts een mooie jonge dame die mij op bijzondere wijze aandacht geeft. Dat dat puur voor het geld is, dat verdring je op dat moment onbewust want je wil volledig toegeven en opgaan in dat mooie fantasiemoment.
    Gek dat aan die prachtige momenten onlosmakelijk ook de akelige aspecten van pijn in je buik verbonden zijn. Het is helaas zo.

  35. Onderstaande 2 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 6 november 2013),Pummie (26 februari 2014)

  36. #72
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    mooi gesproken en ik onderschrijf het volledig! ik zeg wel stoer dat ik dat meidje links laat liggen, maar als ik haar weer zie en ze doet lief of een beetje zielig, dan ben ik waarschijnlijk weer verkocht....
    het is en blijft interactie tussen twee mensen en al is zo'n dame prostituee, dat zie je aan haar voorhoofd of rest van haar lijf niet. Ik zie altijd slechts een mooie jonge dame die mij op bijzondere wijze aandacht geeft. Dat dat puur voor het geld is, dat verdring je op dat moment onbewust want je wil volledig toegeven en opgaan in dat mooie fantasiemoment.
    Gek dat aan die prachtige momenten onlosmakelijk ook de akelige aspecten van pijn in je buik verbonden zijn. Het is helaas zo.
    All animals are equal but some animals are more equal then others.
    Een dvpee geeft iedereen andere service en het kan best dat ze je mag als persoon of zich goed bij jou voelt.
    Mannen die niks kunnen losmaken bij vrouwen of dat nooit hebben ontkennen het vaak uit jalouzie maar het is wel zo.

    Geniet ervan in het moment, neem het als gevoel mee voor een relatie buiten de deur en doe er verder niks mee.

  37. Onderstaande 3 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (10 november 2013),Pietjepik ( 6 november 2013),Pummie (26 februari 2014)

  38. #73
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht

    Geniet ervan in het moment, neem het als gevoel mee voor een relatie buiten de deur en doe er verder niks mee.
    mijn valkuil is juist dat ik het gevoel dat ik van relaties buiten de clubs ken (niet-hoeren) meeneem naar de club! ik breng affectie en sentiment mee in mijn tas en neem dat mee de kamer op.....
    ik moet zeggen dat ik andersom geen gevoel vanuit de club mee wil nemen om in prive toe te passen, hoewel ik fatsoenlijk neuken eigenlijk na jaren amateur practisant te zijn geweest uiteindelijk pas in een club heb geleerd! dat in prive dan wel weer graag toepas :-)

  39. #74
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    mijn valkuil is juist dat ik het gevoel dat ik van relaties buiten de clubs ken (niet-hoeren) meeneem naar de club! ik breng affectie en sentiment mee in mijn tas en neem dat mee de kamer op.....
    ik moet zeggen dat ik andersom geen gevoel vanuit de club mee wil nemen om in prive toe te passen, hoewel ik fatsoenlijk neuken eigenlijk na jaren amateur practisant te zijn geweest uiteindelijk pas in een club heb geleerd! dat in prive dan wel weer graag toepas :-)
    het beste is nog om gewoon een geil vrouwtje via badoo ofzo op te snorren

  40. #75
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    het beste is nog om gewoon een geil vrouwtje via badoo ofzo op te snorren
    je hebt zeker gelijk, alleen op badoo tref ik alleen dikke zeugen of vrouwen begint dertig met twee moeilijk opvoedbare kinderen. niet aan mij besteed.

 

 
Pagina 3 van 89 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.