Pagina 1 van 89 123451151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 2215

Discussie: Heaven7, Algemeen

  1. #1
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Beitrag Heaven7, Algemeen

    Afgelopen donderdag en zondag weer in H7 binnengelopen. Twee nieuwe dames getest, hebben de Note 'zufriedenstellend' gekregen.

    Er was echter een dvpee die er al een tijdje rondloopt, en waar Anali wel eens eerder een half uurtje mee de kamer op is geweest. Ze levert prima H7 service, maar het leek wel of er nog 'luft nach oben' was! Dus moest Anali maar eens testen wat er zoal mogelijk was. En er was meer mogelijk... Niet een, niet twee, niet drie, niet vier, niet vijf... een hele vuist was plotseling verdwenen. De laatste keer dat dat Anali gebeurde was in Mcsex2 in hamm...

    En nog steeds is er 'luft nach oben'...

  2. Onderstaande leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra ( 8 juli 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:00
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.357 in 1.021 posts

    Standaard

    Nou weten we waarom de mooie dames in h7 de club uitvluchten😛😛😛😛
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  4. Onderstaande 3 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra ( 8 juli 2013),Ma doare in pula ( 8 juli 2013),stimpy3 (30 maart 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Nou weten we waarom de mooie dames in h7 de club uitvluchten��������
    Wegrijden in de Maybach bedoel je? Die hadden ze gisteren ook weer bij...
    (L) NCV (L)

  6. Onderstaande 2 leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    Ma doare in pula ( 8 juli 2013),rmjhexe ( 8 juli 2013)

  7. #4
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:00
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.357 in 1.021 posts

    Standaard

    Dat jij het verschil niet ziet tussen een maybach en een aftandse ford siërra met Hongaarse nummers daar kan Hans anders misschien bij helpen. Die Hongaarse gieren liegen bijna net zo goed als die roemse gieren maar dat krijg je als ze in een hok rondvliegen
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  8. Onderstaande 3 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 juli 2013),jacky pakutra ( 8 juli 2013),Ma doare in pula ( 9 juli 2013)

  9. #5
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Dat jij het verschil niet ziet tussen een maybach en een aftandse ford siërra met Hongaarse nummers daar kan Hans anders misschien bij helpen. Die Hongaarse gieren liegen bijna net zo goed als die roemse gieren maar dat krijg je als ze in een hok rondvliegen
    "normal" zou de hoofdbul zeggen
    (L) NCV (L)

  10. Onderstaande 2 leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    Ma doare in pula ( 9 juli 2013),rmjhexe ( 8 juli 2013)

  11. #6
    Geregistreerd
    11 juli 2013
    Last Online
    29 augustus 2013 @ 12:55
    Locatie
    Almere
    Berichten
    13
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Hallo mede ijsberen,

    doordat mijn relatie verbroken is, heb ik besloten om mede door jullie berichten dit weekend maar eens een kijkje te gaan nemen bij deze club. Ben pas 1 keer in een saunaclub geweest, wel geregeld wezen wandelen in Duisburg,Doetinchem,Amsterdam,Berlijn en Praag.
    Zijn er mede ijsberen die dit weekend ook in de Heaven7 zijn en deze startende ijsbeer wegwijs willen maken?

    ik kan evt ook als bob optreden.

    mvg ijsbeerKev

  12. Onderstaande leden hebben ijsbeerKev bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse (11 juli 2013)

  13. #7
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Allereerst welkom op het forum.
    Goed van dat je het verdriet van de verbroken relatie niet verzuipt maar verneukt. Voor je budget en leuke meiden is H7 een prima start.
    Heel misschien kan ik er zaterdag tussen uit en ga ik ook naar h7 want die club staat al even op mijn lijstje.
    Hopelijk zijn er collegaberen die vast en zeker op as zaterdag richting H7 gaan en je wegwijs kunnen maken.

  14. #8
    Geregistreerd
    11 juli 2013
    Last Online
    29 augustus 2013 @ 12:55
    Locatie
    Almere
    Berichten
    13
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Allereerst welkom op het forum.
    Goed van dat je het verdriet van de verbroken relatie niet verzuipt maar verneukt. Voor je budget en leuke meiden is H7 een prima start.
    Heel misschien kan ik er zaterdag tussen uit en ga ik ook naar h7 want die club staat al even op mijn lijstje.
    Hopelijk zijn er collegaberen die vast en zeker op as zaterdag richting H7 gaan en je wegwijs kunnen maken.
    Hoi rob,

    Dank je,zuipen doe ik ook wel hoor,maar niet om verdriet van een vrouw haha..Ik bedenk maar zo, iedere vrouw kost geld,tis maar beter om van tevoren te weten wat het kost haha

  15. Onderstaande leden hebben ijsbeerKev bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (11 juli 2013)

  16. #9
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeerKev Bekijk bericht
    Hallo mede ijsberen,

    doordat mijn relatie verbroken is, heb ik besloten om mede door jullie berichten dit weekend maar eens een kijkje te gaan nemen bij deze club. Ben pas 1 keer in een saunaclub geweest, wel geregeld wezen wandelen in Duisburg,Doetinchem,Amsterdam,Berlijn en Praag.
    Zijn er mede ijsberen die dit weekend ook in de Heaven7 zijn en deze startende ijsbeer wegwijs willen maken?

    ik kan evt ook als bob optreden.

    mvg ijsbeerKev
    Deze club is niet meer echt de moeite, door gemiddeld service niveau en optische kwaliteit van de line up je kunt zeker voor je voorzichtige eerste pogingen beter naar een goede club gaan..zoals Panthera, Freude,Babylon of als het iets meer budget moet ga dan naar Mondial of Penelope daar is de optische kwaliteit van de line up en de gemiddelde service veel hoger....waar je ook heen gaat veel plezier.

  17. Onderstaande 2 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (12 juli 2013),jacky pakutra (12 juli 2013)

  18. #10
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Deze club is niet meer echt de moeite, door gemiddeld service niveau en optische kwaliteit van de line up je kunt zeker voor je voorzichtige eerste pogingen beter naar een goede club gaan..zoals Panthera, Freude,Babylon of als het iets meer budget moet ga dan naar Mondial of Penelope daarII is de optische kwaliteit van de line up en de gemiddelde service veel hoger....waar je ook heen gaat veel plezier.
    Nu top lineup!! Vanmiddag en avond. Ben zo weer weg.
    Line up varieert inderdaad, maar heeft ook voordelen.
    Ben btje toch oneens me vorige schrijver BP.
    Had er vanmiddag prima sex met veelkeurige keuze uit
    12-16 dames met alleen concurrentie van te weinig beren.
    Blijft m.i. toch leuke club met goede prijs/kwaliteit en vooral
    ook zeer goede sfeer.
    Inkom, theke en vooral ook mannen van catering en verzorging
    zijn prima oo tijd. Sjiek broodje gegeten en ook lekkere cake bij koffie.

    Lekker met RoemeensSpaanse Sarah in rood en en petit blonde Cubaanse
    Angeli. Nu basta ivm. Verstuikte duim...
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  19. Onderstaande 5 leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (13 juli 2013),jacky pakutra (12 juli 2013),rmjhexe (13 juli 2013),rob45 (12 juli 2013),Smouse (12 juli 2013)

  20. #11
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fg22 Bekijk bericht

    Lekker met RoemeensSpaanse Sarah in rood en en petit blonde Cubaanse
    Angeli. Nu basta ivm. Verstuikte duim...
    Was je sessie zo heftig ??

  21. #12
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:00
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.357 in 1.021 posts

    Standaard

    Inderdaad goede line up 8 nieuwe en ze zitten apart op de banken , nieuwe regel niet meer klitten. Bp zijn schatje is ook weer hier en heeft mij het nummer van Laura gegeven , ga ik morgen heen. Zondag weer vv maar vandaag blijf ik om de nieuwe dames uit te proberen, gelukkig is het beter als verleden week
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  22. #13
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    of als het iets meer budget moet ga dan naar Mondial of Penelope daar is de optische kwaliteit van de line up en de gemiddelde service veel hoger....waar je ook heen gaat veel plezier.
    Iets meer budget? Mondial kost een kamer maar liefst €90 per uur, dat is niet een beetje meer budget maar een hele berg (scheelt 30% met H7). ACA is nog goedkoper met €80 per uur. Dan ga ik niet in op het optische gedeelte, daar verschillen de meningen over...

  23. #14
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Inderdaad goede line up 8 nieuwe en ze zitten apart op de banken , nieuwe regel niet meer klitten. Bp zijn schatje is ook weer hier en heeft mij het nummer van Laura gegeven , ga ik morgen heen. Zondag weer vv maar vandaag blijf ik om de nieuwe dames uit te proberen, gelukkig is het beter als verleden week
    Klein vraagje.
    Is de line up nog steeds goed. (Jong, slank, kleine billetjes, kleine tietjes, met service: zoenen en neuken natuurlijk? Want "sorry but I have a small pussy" is natuurlijk niet waarvoor je naar een club komt).
    Ik ben aan het denken om donderdag weer eens naar Willich af te zakken.
    Of zijn ze daar ook met de bouwvak?
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  24. #15
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:00
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.357 in 1.021 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snor Bekijk bericht
    Klein vraagje.
    Is de line up nog steeds goed. (Jong, slank, kleine billetjes, kleine tietjes, met service: zoenen en neuken natuurlijk? Want "sorry but I have a small pussy" is natuurlijk niet waarvoor je naar een club komt).
    Ik ben aan het denken om donderdag weer eens naar Willich af te zakken.
    Of zijn ze daar ook met de bouwvak?
    die meisjes die jij beschrijft die zijn gereserveerd voor pp , maar zonder gekheid leuke mooie dames en vrijdag is de verjaardag van sissi dus vrijdag is een feestdag , je wordt niet thuisgebracht met de maybach!!
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  25. #16
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Vandaag geen smilies.

    Ik was al vroeg in H7, rond 11:30
    Eerst leek het alsof er in de barruimte maar een paar dames (4 meisjes en 1 héle grote dikke) aanwezig waren. Toen even boven op het terras wezen kijken en daar zaten gelukkig ook een stuk of 6 meisjes in de zon.
    Na een half uurtje druppelden er nog wat meer dames binnen.

    Voldoende meisjes naar mijn smaak.

    Eerst wat meisjes die bij me kwamen zitten (en die overigens wel heel lief waren maar niet mijn type) gezegd dat een kamergang er wat mij betreft niet in zou zitten.
    O.a. Nadia (zo heette ze geloof ik), Bulgaars, petite, ontzettend lieve lach. Maar desgevraagd zei ze dat ze niet zoende (=tongzoende). Jammer.
    Ik heb haar gezegd dat ik het nog even zou aanzien. Als je je bedenkt, je kunt me hier vinden, in H7, zei ze, het schatje.

    Volgende keer ga ik met haar mee.

    En ook een heel lieve donkere dame (naam vergeten) die nauwelijks engels sprak maar een heel lief gezichtje had.
    Slank, iets teveel bilvolume wat mij betreft, maar ze kon er zeker mee door.

    Aan de bar een glaasje water besteld bij de dame die ook de receptie doet. Supervriendelijke en mooie vrouw. Daar zou ik wel mat meer mee willen. Maar ik begrijp dat ze alleen maar aan de receptie het entreegeld int zonder verdere tegenprestaties harerzijds. Jammer.

    Boven op het terras had ik in de gauwigheid een dame gespot die ik herkende. Maar waarvan dan toch? Denk denk denk. Verdomd, ze lijkt sprekend op een (Indonesische halfbloed) ex-collega van me. 20 jaar geleden.
    Maar het was toch iemand anders. Gaby uit Bulgarije.

    Ik lonkte haar toen ze naar beneden kwam en al snel kwam ze naast me zitten en deed een beetje aan tepelkriebelen.
    Ze zag er zo lief uit dat ik niet gevraagd heb of ze ook zoende. Ik ging er maar van uit dat ze dat toch niet zou doen en jammer genoeg was dat ook zo. Het zou de ervaring toch zoveel mooier gemaakt hebben he. Maar ik vond haar zo aantrekkelijk dat ik haar wilde 'hebben'.

    Een heel mooi meisje. Maar op de kamer was het net allemaal ietsje minder dan gehoopt.
    Alsof ze niet zo goed wist wat ze moest doen, terwijl ze naar haar zeggen toch al een jaar in H7 werkt. Ze hield de boel een beetje af, had ik de indruk.

    Strelen, pijpen, veel te snel het condoom willen pakken terwijl ik zei dat we tijd genoeg hadden en ik liever wilde spelen. Het spelen lukte jammer genoeg niet zo.
    Toen 69.
    Beffen was lekker. Zij vond dat misschien ook want op een gegeven moment moest ik ophouden.
    Condoom er om en in doggy kwam ik naar mijn zin veel te snel klaar.

    Maar ja dat is niet anders.
    Ze bleef heel vriendelijk op de kamer.

    30 Minuten afgerekend. 1 euro per minuut.
    (Ik had eigenlijk op een 2 uur sessie gerekend.)

    In de bar een broodje gegeten en toen sloeg de blues toe. Wat doe ik hier in godsnaam.

    Nog even naar Diana zitten kijken die aan de gokmachine zat. Zij was het enige meisje waar ik eventueel nog wat zou willen doen. (Nee klopt niet, er waren zeker nog 2 anderen, maar die waren op dat moment niet in de bar.).
    Maar helaas. Geen lust en geen goesting meer.
    Wat is er met me aan de hand? Ik heb een 3 uur lange OV-tour gemaakt met het idee om 'n dag lang te neuken en na de eerste keer heb ik geen zin meer.

    Dus maar op tijd terug naar huis.

    Voornemen:
    Volgende keer als het weer zo'n mooi weer is toch maar naar een club met meer buitengebeuren/wellnessgebeuren. YinYang Of Golden Time bijvoorbeeld. Of Sixsence.
    Dan heb ik wat meer tijd om te ontspannen en op te laden voor een 2e (3e? who knows) kamergang.
    (Aanvulling: Het gaat niet om meer tijd (tijd genoeg). maar het gaat erom dat ik dan meer ontspanningsmogelijkeden heb: sauna, stoombad, relaxbanken, zwembad, tuin, etc.)

    Maar al met al geen slechte dag vandaag.
    En ik heb nog een ongeknipt treinkaartje naar Viersen (1 maand geldig) en dat kan net de aanleiding zijn om hier binnenkort nog eens terug te keren.

    To do:
    -Diana
    -Toch nog een keer Gaby
    -Misschien toch wel dat donkere meisje dat zo heel lief tegen we was en bijna geen Engels sprak.
    -Een jonge slanke dame die tegenover me zat, maar toen kwam Gaby bij me zitten.

    Tsjaa, nu ik dit zo schrijf, dat duurt niet lang meer. Binnen 1 maand. Haha.
    Laatst gewijzigd door Snor; 18 juli 2013 om 19:19
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  26. Onderstaande 7 leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (18 juli 2013),AmuseMe (19 juli 2013),anali (18 juli 2013),bosbeer (19 juli 2013),hallodaarbenikweer (18 juli 2013),Smouse (18 juli 2013),Wijze grijze (19 juli 2013)

  27. #17
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:00
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.357 in 1.021 posts

    Standaard

    Snorretje toch,een hele grote dikke? Pas maar op dat ze jou niet te grazen neemt met haar onverwoestbaar dildo apparaat. Ze leest mee hoor!!😜😜
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  28. Onderstaande 3 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (18 juli 2013),Snor (18 juli 2013),vakantieganger24 (18 juli 2013)

  29. #18
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:15
    Berichten
    308
    Discussies
    15
    Thanks
    138
    Thanked
    327 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Pas maar op dat ze jou niet te grazen neemt met haar onverwoestbaar dildo apparaat. Ze leest mee hoor!!����
    Als ze niet aan de kassa van de C1000 zit om eenieder met haar dildo op de vingers te tikken

  30. #19
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Tsja, ik had op MP gepost de Julimaand op 31.07 af te sluiten met een bezoek aan GT, mits het weer een beetje mee zou spelen. Echter het wolkendek en een regenbuitje vroeg ’s morgens deden me besluiten maar weer eens naar Heaven7 te rijden.

    Om 11:30 was ik de derde bezoeker en als eerste liep ik na het douchen Annabel tegen het lijf. Zij liet een vriendelijke blijk van herkenning bespeuren en ik begroette haar met een veelbetekenende smile:
    “Hi, long time, no see! I suppose, that you have been on holiday?”
    Een even veelbetekenende blik viel me ten deel. De interpretatie ervan laat ik aan ieder zelf over. Eens kijken hoe haar stemming vandaag erbij hangt: “
    I can see that you had a very good holiday”.
    “Why you can see that?”, vroeg ze snibbig.
    From your skin I can see that you enjoyed a lot of sun during your holiday. Just look at yourself : you have become pretty brown”.
    Ik was al voorbereid op een felle tegenreactie door deze lichte provocatie. Echter Annabel kon de humor ervan inzien en ik ging een broodje scoren. “OK, maybe we see each other later”. Dat zou echter niet gebeuren, want Annabel was zeer veel geboekt en ik zag haar alleen nog maar als ze op weg was naar een kamer.

    De strategie voor vandaag zou worden: zitten op het buitenterras op de bovenverdieping; één voor één zouden de dames verschijnen, want per slot van rekening roken ze (vrijwel) allemaal. En dat was ook zo. Ik had me inmiddels met m’n krantje geïnstalleerd en tegen 12:30 weerklonk ineens: Hé, Wijze Grijze, ook hier? Verscheidene dames verzuchtten: “Oooh, René!” Was ik soms in een aflevering van “Allo, Allo”beland? Het was RMJHexe die z’n “zweite Wohnsitz”weer eens kwam bezoeken. Leuk, een tweede Holländer in da House. Wordt het toch nog gezellig. Meteen m’n krantje weggelegd en vanaf toen was het een regelmatig wisselende groep meiden en gasten die boven in allerhande talen enerverende gesprekken voerde.

    Het was qua aantal bezoekers een vrij rustige dag en de dames probeerden op alle mogelijke manieren een kamergang te scoren. Hierdoor kwamen ze regelmatig poolshoogte nemen om te kijken hoe de vlag erbij hing. Voortdurend had ik een meid op de schoot, of naast me zitten. In een speelse setting werden handtastelijkheden uitgewisseld, met af en toe een zoen, of een greep naar meer intieme plekken. Hetzelfde gold voor RMJHexe. En in mindere mate bij de overige gasten. Waarom? Ik weet het niet, maar ongetwijfeld zal de relaxte sfeer en jolijtige bui die we uitstraalden er een rol bij gespeeld hebben. Wij waren “einfach locker drauf”.

    Op een gegeven moment raakte ik met de dames in een discussie over de tegenvallende verdiensten verwikkeld. Aloude marketingmechanismen zijn ook in dit beroep van toepassing:
    • Wil je iets verkopen, dan moet je je koopwaar aanprijzen (reclame, presales, attractief uitzien)
    • Blijf niet zitten, maar zoek je doelgroep op (blijf niet op je kruk gekleefd zitten)
    • Onderscheid je van je concurrenten (kwaliteit, value for money, verpakking, inhoud)
    • Doe aan klantenbinding (goede service/ kwaliteit zorgt voor herhaling)
    Lijkt allemaal zo logisch, maar kijk om je heen in de clubs en je constateert zelf dat dergelijke basale boodschappen nog lang niet bij iedereen zijn doorgedrongen.

    Misschien voor sommigen ontluisterend (en hoop ergens dat degene die het betreft het niet leest), maar één van de dames kwam trots een smaakvol horloge laten zien dat een klant voor haar als cadeautje had meegebracht. Geen prulletje, maar van Esprit. We spraken over de betekenis van dit gebaar. Uiteraard wil deze klant hier zijn bijzondere gevoelens voor de meid mee tot uitdrukking brengen. Wat bracht dit bij de meid teweeg? Niets! Extra gevoelens hierdoor naar de klant? Nope! Slechts een aardigheidje, meer niet.

    Maar ik was niet alleen voor de gezelligheid gekomen, ook voor een stoeipartij met een lekkere meid natuurlijk. En dat werd vandaag Klara. Klara liep rond in een roze mini-monokini. Haar stevige parmantige B-cups met steeds rechtstaande tepels trokken constant m’n aandacht. Ik kende haar echter vagelijk. Klara kende mij blijkbaar ook en sprak me aan: “jij was toch de avond van de Champions-Leaguefinalewedstrijd in Panthera op dat feest en hebt daar destijds 3 x met mijn vriendin Andrea gekamerd? En laat dat ook nog eens 100 % waar zijn. Andrea en Klara (of Flori zoals ze zich in Panthera en tijdens een kortstondig intermezzo in Acapulco noemde) waren in Panthera beste (trio)-maatjes en Andrea had haar blijkbaar uitvoerig over mijn activiteiten verteld. En Klara had het ook nog eens onthouden. Hoe indiscreet, tss, tsss!

    Tsja, Klara, dan weet je ook hoezeer ik op geile presale activiteiten gesteld ben? Geen probleem voor dit door Panthera door de wol geverfde presale tijgertje. Ik had haar inmiddels al van een extra zwaar Italiaans mentholdropje (altijd bij me) voorzien, want Klara heeft inderdaad een mondgeurprobleempje. Overvloedige TZ op de sofa en ferme handtastelijkheden aan ontblootte Wijze Stijve. Hij begon er daadwerkelijk vreugdetranen van te huilen. Hoe ver kon ik Klara laten gaan? Zou ze zelfs……? Nee, niet op de sofa, maar…… wel in de kino. Nou de kinoactie was al bijna kamerwaardig. Het had niet veel gescheeld of mn eerste kino-orgasme was een feit geweest. Net op tijd kon ik echter nog stamelen: “Please, go and get a key”

    Op de kamer liet Klara er werkelijk geen gras over groeien en ze kent nauwelijks terughoudenheid. Heerlijk afwisselende tongactie, waarbij afwisselend mijn tong in de hare en dan weer haar tongetje in mijn mond verdween. Ongeremd pussysliden, vingeren in haar naturel natte poesje, een flesje olie en Durex playgel kwamen tot inzet bij mij. Ze kan je ook heerlijk onschuldig aankijken en je voortdurend vragen: “What?”. Uiteraard kwamen ook verscheidene standjes aan de orde en mijn favoriete 69-positie liet ook niets te wensen over. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

    Meerdere malen kwam ze nog bij me zitten en later op de avond escaleerde dat in wederom wat verdergaande handtastelijkheden op het boventerras. Blijkbaar werden we voor de overige aanwezigen te indiscreet, want ineens waren we helemaal alleen. Dat bood gelegenheid om er (stiekem, want in H7 blijkbaar in de openbaarheid not done) snel even het tongetje over Wijze Stijve te halen. Had Klara gewonnen? Nee, nog niet. We gaan toch nog maar weer even naar de kino, Volgens mij vond ik het nogal leuk daar en eigenlijk was ik alweer vergeten, wat je vanmiddag allemaal deed. Geen probleem en Klara was graag bereid m’n geheugen weer op te frissen. Zo lang als mogelijk kon ik m’n gespeeld geheugenverlies rekken en uiteindelijk sprak ik het verlossende toverwoord uit: Zimmer!

    Even lekker als het vorige, maar deze keer wel weer eens met een onbedoelde FT bij mezelf. Hiervoor vond ik dat Klara mij wel een toeslag van EUR 25,= moest betalen, maar daar had ik ergens toch iets verkeerd begrepen. Dus een Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

    Was dat het dan geweest? Nee hoor. Klara had nog één troef in haar mouw (ofschoon ze bloot was!). Om 00:20 stond ze opeens spiernaakt in de deuropening en lonkte naar me met één onschuldig vingertje in haar mond en een knietje opgetrokken, terwijl ze subtiel over haar poesje wreef en me met haar wijsvinger verleidelijk naar zich toe wenkte. Non-verbale communicatie ten top. Of ik nog zin en energie had? OK, Klara, maar realiseer je dan dat ik “hard to get” ga spelen. Je zult je wel de nodige extra moeite moeten doen. En bedenk dat Heaven7 om 01:00 uur gaat sluiten. Dus meteen de kino ingedoken met de nodige instructies aan Wijze Stijve: Hard to get! Dat had Wijze Stijve echter verkeerd begrepen. Binnen no time was hij hard en dus to get! Met in m’n achterhoofd de gedachte dat de tijd aan het weglopen was, liet ik de verantwoordelijkheid voor een orgasme in dit geval aan Klara over: no cure, no pay!. Geen probleem hoor voor dit ervaren stoeipoesje, net voor het sluiten van de markt was het derde orgasme een fait accompli. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

    Klara schijnt hier in Heaven7 vooralsnog haar draai gevonden te hebben, want ze heeft vandaag een ruime hoeveelheid kamers gedraaid.

    Nu had ik er in de loop van de dag met RMJHexe over gesproken dat het een kort nachtje voor me zou worden. De volgende morgen moest ik alweer in alle vroegte terugrijden i.v.m. mijn belofte Wijze Grijze Junior van Vliegveld Weeze af te halen. Dus ’s nachts 100 Km naar huis en dan weer 130 Km terug naar het noorden.
    “Waarom slaap je dan niet bij mij thuis?” bood RMJHexe ruimhartig aan.
    “Airport Weeze is bij mij om de hoek”.
    “Houd je me nu voor de gek?”
    “Nee hoor geen probleem, plek genoeg bij mij. Ik wacht wel op je en dan rijd je achter me aan”

    Nu was dat achter RMJHexe aanrijden midden in de duistere Duitse nacht geen probleem. Om de 10 Km vloog er een peuk uit het raam en de vonkenregen leidde me de juiste weg. Net Klein Duimpje. Bovendien was de zwaar ronkende sportuitlaat van zijn degelijke Duitse bolide mijlenver in de omtrek te horen.
    We belandden uiteindelijk in een bosrijk gebied en ik vreesde al te verdwalen. Opeens draaide RMJHexe de oprit op van een landhuis en parkeerde er voor de deur. Hij draaide het raampje omlaag en zei me dat ik desgewenst ook op de linker oprit kon parkeren. Wat is dit? Geen wonder dat deze Adonis in elke club de meiden voor het uitzoeken heeft. Hij zal wel met foto’s van zijn residentie rondwapperen. Allen zullen ze er wel graag als huishoudster met extra uitgebreide dienstverlening willen komen werken.
    Nadat we samen nog enkele koude pilsjes genuttigd hadden, mocht ik me in de gastenvleugel installeren om heel snel nog een beetje te slapen.

    Toen m’n wekker afging, verdwaalde ik nog even op weg naar de badkamer en ik wist niet waar ik RMJHexe moest gaan zoeken. Gelukkig kwam het toch nog goed en in RMJHexe’s auto reden we nog samen van zijn landgoed het dorp in om ons door de plaatselijke bakker een paar vers gebakken belegde broodjes aan RMJHexe’s Stammtisch op het terras te laten serveren. Terwijl we daar in het zonnetje ontbeten, knikten diverse autochtone dorpelingen ons minzaam toe. Daarna kreeg ik nog een toeristische rondleiding en we keerden terug naar mijn geparkeerde Grijsmobiel. We namen afscheid: ik naar het vlakbij gelegen vliegveld en RMJHexe naar zijn zitmaaier om zijn uitgestrekte gazon weer netjes te maken.

    Wijze Grijze sexapproval™ voor Heaven7 vandaag: 7,5/10
    Wijze Grijze approval voor RMJHexe’s gastvrijheid™: 10,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  31. Onderstaande 12 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 1 augustus 2013),bad pritt ( 5 augustus 2013),Badslippers ( 1 augustus 2013),Carlitos ( 2 augustus 2013),De Shyman ( 8 augustus 2013),jacky pakutra ( 1 augustus 2013),LittleJoe ( 1 augustus 2013),Magic-G ( 1 augustus 2013),Megaboob (11 augustus 2013),noelcitroen ( 1 augustus 2013),Pistol Pete ( 1 augustus 2013),rmjhexe ( 1 augustus 2013)

  32. #20
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
    Over zwarte dames gesproken, thekefrau wist me te vertellen dat Annabella niet meer in H7 te bewonderen zal zijn "de komende 6 jaar". Het hoe of waarom weet ik niet. Maar in alle geval, ze was niet aanwezig vandaag, en dat zal zo blijven neem ik aan.
    Moet hier niet staan hoop ik ?
    En ik snap je hoop volledig, maar H7 blinkt niet uit in damesbeleid ze doen maar wat, dus ALLES kan en ze kan ook zo weer voor je neus staan. Hoe gaat het met je lessen zelfverdediging ?

  33. #21
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Mijn niet afgestempelde treinkaartje is geldig tot zaterdag 17-08.
    Het gaat mij niet om die 8 Euro.
    Het is meer een spelletje met mezelf. Ik kan nu nóg voordeliger naar H7.
    Even kijken? Zijn er nog nieuwe aanwinstjes?

    (H)annabel is er niet meer. Jammer of juist niet.

    Ik weet het niet.
    Gaan of niet gaan?
    To go or not to go. Wie zei dat ook alweer?
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  34. #22
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 15:57
    Locatie
    Delta quadrant
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    54
    Thanked
    107 in 49 posts

    Standaard

    Hallo Medeberen

    Vandaag heb ik mijn vrijkaartje ingewisseld aan de theke in Willich. bedankt forum en W2
    De (enigsins gezette) Jongedame reageerde zowaar erg heppy op mijn mededeling dat ik een freikarte had bekommen.
    Vol goede moed mijn badjas aangetrokken en naar binnen, Op het zitje in het eetgedeelte zat een mooie hongaarse met een paar felblauwe ogen.
    Na wat heen en weer gepraat, communicatielevel moeizaam, volgde een uitnodiging mee in de kino te gaan.
    Na stevig tongzoenen en diverse handtastelijkheden een kamer opgezocht, goede sessie gehad met meerdere standjes, waarbij ze veel toelaat.
    Dame heeft een stevige zwangerschap achter de rug die zijn sporen heeft nagelaten, dit weet ze goed te verstoppen onder haar sexy kleding.
    Als ze wat uitdoet vallen de striemen erg op, kon wat mij betreft de pret niet drukken, de sex was erg goed, leuke dame.

    Tweede sessie met een erg mooie roemeense genaamd Dea, is niet dezelfde die eerst deze naam gebruikte.
    Was een zg. opticfick, super mooie meid, geen tz geen vingers, verder standaard recht op en neer.

    Derde dame heeft me in de kino verleid, zou nooit mijn eerste keuze zijn geweest maar ze deed erg haar best en was echt geil.
    Een dergelijk orgasme kan je niet spelen :-)
    Helaas naam vergeten, klein meisjesachtig roemeentje girl next door type.

    Na drie keer op de kamer had ik het gezien en ben mijn verplichtingen elders gaan vervullen.
    H7 is een goede club met kans op goeie sex, zeker niet te vergelijken met de grote clubs in de omgeving waar je een hele dag kunt doorbrengen.
    Fijne middag gehad, ga zeker nog eens terug.

    GRtzz
    WW.

  35. Onderstaande 3 leden hebben Willyw bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (13 augustus 2013),hansdordt (13 augustus 2013),Snor (13 augustus 2013)

  36. #23
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willyw Bekijk bericht
    Fijne middag gehad, ga zeker nog eens terug.
    GRtzz
    WW.
    Blijkbaar dus nog steeds de moeite waard om even lang te gaan?
    Niet alleen dames van 80 kilo?
    Thanks.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  37. #24
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    was er vandaag ook tussen 1100 en 17.30. inderdaad heel wat dikke en ook enkele vreselijk vette dames en ook wat die eerder gilf als milf kunnen worden genoemd, maar ook best een aantal mooie ranke slanke dames. ook wat ex-phg meiden gezien.
    Maar het merendeel heeft een manco, ofwel een prachtig kopje in combinatie met door zwangerschap verwoeste borsten (maakt mij niks uit), of erg vet, of gewoonweg lelijk en oud, of best aardig om tegenaan te kijken maar dan de duitse en engelse taal niet machtig. Vandaag was mijn eerste bezoek aan deze club, puur uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken. nieuw voor me was dat je met de dames kunt douchen, werd door twee bulgaarse uitgenodigd om mee te gaan, nou hoef je mij geen twee keer te vragen. dus ik sta daar een half uur onder de drup twee mooie blote zeer kleine dames te bewonderen terwijl zij zich wassen en scheren, van benen tm poes, ik was overal live getuige van. top! en zich wassen, cremen, haren wassen, crèmespoeling, pffff wat doen die meiden daar lang over. leuk om bij te zijn, ga ik volgende keer vast weer doen. gewoon douchen en dan komen er vanzelf blote dames binnen! haha, later op de dag kwam er inderdaad een kleine blonde roemeense binnen terwijl ik daar stond, die mocht ik toen nog even haar blote poesje in de hand nemen. kamers had ik twee, eerst een uur met 1 van beide Bulgaarse, tweede kamergang nam me vervolgens de rest van de middag in beslag. 3 uur mee geweest! naam? ben ik kwijt. lekker enthousiaste meid!

  38. Onderstaande 3 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 augustus 2013),hansdordt (14 augustus 2013),Snor (14 augustus 2013)

  39. #25
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:50
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    was er vandaag ook tussen 1100 en 17.30. (...) nieuw voor me was dat je met de dames kunt douchen, werd door twee bulgaarse uitgenodigd om mee te gaan, nou hoef je mij geen twee keer te vragen. dus ik sta daar een half uur onder de drup twee mooie blote zeer kleine dames te bewonderen terwijl zij zich wassen en scheren, van benen tm poes, ik was overal live getuige van. top! en zich wassen, cremen, haren wassen, crèmespoeling, pffff wat doen die meiden daar lang over. leuk om bij te zijn, ga ik volgende keer vast weer doen. gewoon douchen en dan komen er vanzelf blote dames binnen! (...)
    Stond je beneden of boven onder de douche de meisjes te bewonderen?
    U hoort nog van me.

    Snor ^

 

 
Pagina 1 van 89 123451151 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.

Freude 468*60   Babylon 468*60