Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    19 september 2018
    Last Online
    9 april 2023 @ 08:25
    Berichten
    11
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    51 in 10 posts

    Standaard FKK saunaclub Salzburg Mystic

    Afgelopen woensadag vanuit Bayern naar Salzburg greden om een bezoekje te brengen aan FKK Mystic.
    Nou ja Salzburg, het is ongeveer 300 meter over de grens met Duitsland.
    Je moet na het tankstation rechts het bos in rijden. Als het verkeerslicht op het bospad op rood staat moet je efe wachten want het het een te smalle weg om mekaar te passeren. Mooie club, veel mooie (jonge) dames en dat in Coronatijd. Ze lopen allemaal naakt, is verplicht. Zwembad, massage mogelijkheden, bioscoop. Entree niet goedkoop, € 75,- en voor een uurtje op de kamer betaalde ik de eerste keer €130,- en de tweede keer €150,-.
    Prima tijd gehad, eerste kamergang met Jasmine, was redelijk. Tweede kamergang met Sylvia, wat een heet wijf!!
    Toppertje.
    Ik kom niet zo vaak in die contreien maar als ik in de buurt ben ga ik er zeker heen hoewel ze niet de goedkoopste zijn.

  2. Onderstaande 10 leden hebben Senior bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 september 2020),mechelen (22 september 2020),mentholbear (23 september 2020),Monkeybone (14 september 2021),Patjax (23 september 2020),pret (22 september 2020),rmjhexe (22 september 2020),Shakir (22 september 2020),stimpy3 (22 september 2020),Wijze grijze (22 september 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 14:03
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Is seksenfun hier nog niet geweest???

  4. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (22 september 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Is seksenfun hier nog niet geweest???
    Ik vind dit wel een beetje een Genk-supporter opmerking
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (22 september 2020)

  7. #4
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Mystic.jpg
    Attached Images Attached Images

  8. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 6 mei 2021)

  9. #5
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Prima doorreis-club op de weg naar Wellcum

    Aangezien velen met het idee spelen om ooit eens Wellcum te bezoeken (de must see van alle neukparadijzen), schat ik de kans dat iemand van ons in FKK Mystic zal stranden niet zo gering in. De club ligt namelijk perfect op de route naar Wellcum! Komende van Duitsland rijd je Oostenrijk binnen ter hoogte van Salzburg via de Duitse Bundesautobahn 8 (of kortweg A8). FKK Mystic is gelegen aan de grensparking langs de Oostenrijkse zijde. Bovendien zijn er veel hotelmogelijkheden in de omgeving.

    Zeg nou zelf, praktischer kan haast niet. Alhoewel, een woordje uitleg is wel nodig want het gebied blijkt een stuk niemandsland te zijn waar je kop nog staart aan kan krijgen.

    --> Komende van Duitsland lig Mystic aan de andere zijde van de snelweg, dus moet je maar zien uit te vogelen hoe je er geraakt.

    <-- Komende van Salzburg is het trouwens ook beslist geen sinecure om veilig en wel in Mystic te geraken. Mederakker Senior beschreef reeds de weg via het bos ("Grenzwaldweg") waar aan beide uiteinden stoplichten staan zodat auto's uit twee verschillende richtingen elkaar kunnen aflossen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Senior Bekijk bericht
    Je moet na het tankstation rechts het bos in rijden. Als het verkeerslicht op het bospad op rood staat moet je efe wachten want het het een te smalle weg om mekaar te passeren.
    Ikzelf zou je kunnen aanraden om je wagen te plaatsen op de parking van het tankstation, vanwaar het nog een 100 meter te voet is naar de club.
    Via het openbaar vervoer is de club niet te bereiken.

    Mystic.jpg

    Voor de kapitaalkrachtige beren vind je aan de andere kant van de snelweg een paleis van de Babylon-keten, wat naar alle waarschijnlijkheid wel behoort tot het hoogste segment van onze mooie wandelsport. Aangezien het forum al op stelten staat bij de kleinste prijsverhoging dan heb je waarschijnlijk geen zin om hier 400 euro per uur te dokken, zeker?

    Verslag van mijn bezoek (aan FKK Mystic welteverstaan) volgt snel. Wordt vervolgd...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Is seksenfun hier nog niet geweest???
    Er liep afgelopen donderdag wel een beer rond die erg veel leek op seksenfun.

  10. Onderstaande 8 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 september 2021),harlekijn (16 september 2021),Kwakje (26 september 2021),mechelen (13 september 2021),mentholbear (15 september 2021),pret (13 september 2021),stimpy3 (25 september 2021),WANDELAAR5 (13 september 2021)

  11. #6
    Geregistreerd
    4 juni 2016
    Last Online
    12 augustus 2023 @ 20:41
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    17
    Thanked
    8 in 3 posts

    Standaard

    Bedank voor de tip Shakir. Babylon in Salzburg lijkt mij wel wat voor de volgende keer. Wellcum is voor een keer leuk, maar ook niet zo bijzonder. 95% van de vrouwen is Roemeens en de service is gewoontjes. Verder een mooie tent met een goed restaurant.

  12. Onderstaande 3 leden hebben harlekijn bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 september 2021),mentholbear (26 september 2021),Shakir (14 september 2021)

  13. #7
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    - Wo 08 september: FKK Römberbad (niet binnengegaan) + Salzburg sightseeing & fietstocht langs de Salzbach.
    - Do 09 september: Mystic (Wals/Salzburg) --> Prima wellnessdagje zonder seks.
    - Vr 10 september: Salzburg sightseeing + Transfer: Salzburg --> Kufstein.
    - Za 11 september: Atlantis (Kufstein) --> Prima wellnessdagje mét veel lekkere seks.
    - Zo 12 september: Bergtocht in Kufsteinerland.


    Dag 2 van de natuur- cultuur en seksvakantie. Mijn eerste cultuurdagje in Salzburg zat erop, en na een etmaal stoffige pruikenmuziek en muffe museumluchtjes werd het maar eens tijd om de hengel te gaan uitwerpen. De ligging van FKK Mystic en de weg er naartoe vanuit Salzburg blijkt jammer genoeg van minder pastorale allures te zijn toegedicht dan wat je van de Alpenlanden zou mogen verwachten. De club is gelegen aan een vrachtwagenparking van een grenspost en zodoende kwam ik met een verse benzinegeur in de neus toe aan de drempel van de entree.

    Tot zover het slechte nieuws. Ik werd vriendelijk begroet in het Duits door een iets oudere theke. In tegenstelling tot dat giftige serpent van Römerbad gisteren stoorde ze zich niet aan het feit dat ik het Duits niet oppermachtig was. Ik kreeg heel wat uitleg over de club, betaalde €75 entree en kreeg de nodige ijsberen-attributen mee. Een welkom ontvangst maakt een clubbezoek al half geslaagd.

    Als ik mijn geheime Atomaschriftjes doorblader dan blijkt FKK Mystic precies mijn 30ste club te zijn, en bij uitbreiding is dit dan ook mijn 30ste verslag van een clubverkenning. Ik moet zeggen: na al die tijd blijft nieuwe clubjes afschuimen nog steeds een spannende remedie tegen clubmoeheid. Desondanks ga ik het kort trachten te houden en enkel een droge inventaris opstellen.

    De club

    - De algemene indruk is dat dit een pico bello verzorgde club is, zonder maar enig achterstallig onderhoud. Dit blijkt trouwens ook het geval te zijn bij de meeste Oostenrijkse clubs, in tegenstelling tot veel Duitse clubs waar (toegeven) de mot al duchtig heeft ingezeten.
    - De grootte van de club vergelijkt zich met de club van "Het Diepe Zuiden".
    - Net zoals hogergenoemde club is FKK Mystic niet zo overzichtelijk, en bestaat het complex uit een wirwar van gangetjes, ruimtes en uitbui(k)(t)plekjes. Het eerste uur ging ik mijn neus achterna, en ik zag wel waar ik terecht kwam. (Dat is wat men noemt "ijsberen", nietwaar?) Na een tijdje rondgezworven te hebben, en enkele private ruimtes per ongeluk te zijn binnengewandeld, begon het overzicht te komen.

    ==> Overall is de club in zijn geheel zeker niet min, maar wel ietsje te gelikt naar mijn smaak. De ligging? Tja,...

    Bar

    - De bar heeft een L-vorm en komt vrij knus over door het relatief lage plafond. Bovendien is het barpersoneel erg vriendelijk. Alweer een plus.
    - Ook geinig is dat de neuktentjes, die je ook in de tuin van GT Brüggen ziet, hier binnen staan. Ze dienen wel niet om te wippen, maar om gezellig te presalen en om al eens "af te tasten" wat de dame in petto heeft.
    - Nadeel is dat de bar veel te DONKER is, nog donkerder dan de bar van "Het Diepe Zuiden" zelfs. Als je vanuit de tuin de bar komt binnengewandeld ziet het nagenoeg zwart voor de ogen en loop je overal tegen!
    Ik ben namelijk een daglichtneuker en wil graag klaar en duidelijk zien wat voor vlees men in de kuip heeft.
    - Nog een sfeerbederver is het gebruik van blacklights in de bar, dat lijken me nog echt relikwieën te zijn van ordinaire hoerenkasten uit het vorige millenium. Een beetje meer originaliteit mag wel. Aangezien iedereen een spierwitte badjas meekrijgt dan kan je je al een beeld vormen hoe dat de bar eruit ziet, zeker?
    - Ook grappig is het plastieken hertengewei ter hoogte van de DJ, dat is een vorm van Oostenrijkse kitsch als ik me niet vergis.

    ==> Ondanks de diepe duisternis kon ik de bar niet echt ongezellig noemen en was het er aangenaam vertoeven. (Na een kwartiertje zijn je ogen er wel aan gewend).

    Wellness & tuin

    - Op verdieping -1 bevinden zich een sauna, dampbad, rustruimte en kino. Het zag er allemaal nagelnieuw uit.
    - In de tuin (300-400 m^2) bevinden zich nog een blokhutsauna en een centraal gelegen zwembad. Verder zijn er veel ligzetels en bankjes over de ganse tuin.
    - Minpunt: geen jacuzzi.
    - Op zich heeft de tuin veel potentie: één zijde grenst aan een dennenbos (waardoor dus de beruchte "Grenzwaldweg" loopt), een andere zijde biedt een machtig uitzicht op een Alpenflank. Helaas wordt de idylle te niet gedaan door de autosnelweg weg die raast tussen de club en de aanpalende Alpen, maar ook geven het kunstgras en de veelvuldige steenkorven de tuin een steriele aanblik. Het geheel lijkt meer op een Outlet Store voor tuinmeubelen (cfr. Club Venus).
    - Eigenlijk stoort die snelweg me niet zo, kijk maar eens naar het fragment op het einde van reeks 1 van de Vlaamse komische serie "Het Eiland":
    Lydia Protut: "Doe uw ogen eens efkens dicht. Hoort ge ze?"
    Alain Vandam: "Wa?"
    Lydia Protut: "De zee. Hoort ge ze?"
    Alain Vandam: "Ik denk dat dat den E40 is."
    Lydia Protut: "Dat is de zee, Alain. Kunnen we dat afspreken?"
    ==> De wellness is dus prima, maar de inspiratieloze tuin vormt de zwakke schakel van het geheel.

    Resto

    - De keuken is één van de sterktehouders van de club. Meer zelfs, ik zou durven te stellen dat Mystic bijna de hoogste culinaire level biedt van alle saunaclubs. Enkel Wellcum doet nog beter. Er was doorheen de dag veel keuze, de spijzen hebben een kruidige, gebalanceerde smaak en werden niet verkloot met mayonaise. Piet Huysentruyt zou instemmend knikken. Het verschil met de soms homogene brei op de wegwerpbordjes in Acapulco Gold kan niet groter zijn.
    - Het restaurant is tevens ook het meest stijlvol ingerichte gedeelte van de club.
    - Het weer was vandaag stralend, dus werd er buiten gebarbecued. De barbecue-chef was van het type "stoere potige viking" die enorme vleeslappen in een mum van tijd doormidden sneed en zich moeiteloos door de vlammen waagde. Dat is beslist geen werk voor watjes. Hij slaagde er in om op een uur tijd minstens 50 monden te vullen.
    - Hij gooide ook een lading enorme grote monstervissen op de barbecue, met kop en al. In gedachte ging ik terug naar de tijd van de Astérix en Obélix taferelen.

    ==> De keuken is tamelijk hoogstaand (naar saunaclub-normen welteverstaan). Maar waarvoor kwamen we nu precies ook al weer?

    Line-up

    - Ik schat een 25/30-tal dames ongeveer. De M/V-verhouding was uiterst gunstig. In vergelijking tot de homoclubs van NRW was dit het Hof van Eden.
    - Prijs is €65/30min. Valt nog best mee.
    - Verwacht je maar aan Roemeense eenheidsworst, de hoofdmoot is dus vooral zonnebankbruine zwartharige lolita's, al dan niet voorzien van een plamuurlaag, ongewenste plastieken attributen en/of beschilderingen. Venuspoppetjes waren er zeker, maar die zijn niet mijn type.
    - Gejaagd werd er, maar ik word nu eenmaal graag besprongen. Het leek er wel op dat elke meid een praatje met me wou maken. (Sinds wanneer zijn nerds als Shakir zo populair?) Straks, als ik de club zou verlaten sta ik weer in de harde werkelijkheid.
    - Over de service kan ik niet veel zeggen, maar er werd wel voldoende lang gepresaled en dat kan een goed teken zijn. Irritante Schatzi-seks-meiden waren er gelukkig niet veel.
    - Jammer dat de dames niet in groten getale in de tuin rondliepen. Soms staken ze hun kop eens buiten om naar de lamme ijsberen te roepen dat ze maar eens aan het neuken moesten.

    ==> De meesten zullen de visuele kwaliteit van de line-up als goed bestempelen. Voor een Alpenclub zijn de sessieprijzen tamelijk billijk.

    Wippen?

    Daar kan ik kort over zijn: nope. Waarom? Weet ik veel, de laatste tijd verlaat ik regelmatig ongepopt een club... (ik verlies stilaan mijn wilde haren).
    Toch was het bijna prijs. In één van de tentjes in de bar stelde een dame zich voor die op het eerste zicht wel mijn type leek: een mooi rond vriendelijk gezicht, blozende wangetjes, een flink pak billen en borsten. Bovendien nam ze rustig de tijd om te presalen. Waarom was Shakir dan uiteindelijk niet uit zijn zetel te krijgen? Tja, het antwoord ligt voor de hand: de dame had fresco's van hier tot ginder waar zelfs Michelangelo jaloers op zou zijn geweest. Zal ik het dan nooit leren om die tattoos te doorprikken?
    Ik was kwaad op mezelf!

    Nigel Farage

    Naast een lookalike van seksenfun tekende Nigel Farage blijkbaar ook present in de tent. Hij bleek trouwens een begenadigde danser te zijn. Vandaag was het trouwens White Party met een Live DJ: https://www.freierverkehr.com/event/...021-09-09/3545
    Toen het volume plotseling minstens 5 niveaus hoger werd gezet wierp Nigel Farage zich met veel jolijt op de dansvloer. Alhoewel, dansen? Het leek meer op springen zonder meer.
    En de dames maar krijsen!

    Terugkomen? Mocht Mystic op NRW-afstand gelegen zijn dan zou ik nog wel eens een kijkje komen nemen, maar als ik in de regio Salzburgerland/Tyrol ben dan verdient Atlantis in Kufstein mijn sterke voorkeur want dat is toch wel echt andere koek. Liefhebbers van gelikte clubs en dito dames zullen hier in Mystic wel meer in hun nopjes zijn.

    Concluderend zou Mystic voor Hamminkeln-adepten wel eens een verrassend leuk doorreis-clubje kunnen vormen.

    Tot slot mijn voorlopige ranking van de door mij reeds bezochte Alpenclubs:

    1. Atlantis (Kufstein)
    2. Wellcum (Hohenthurn/Arnoldstein)
    3. Goldentime (Wenen)
    4. FunPalast (Wenen)
    5. Mystic (Wals/Salzburg)
    6. Circolo Passion (Innsbrück)

  14. Onderstaande 13 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 september 2021),Ascari (25 september 2021),harlekijn (26 september 2021),jansenroy (25 september 2021),Kwakje (26 september 2021),mechelen (26 september 2021),mentholbear (26 september 2021),pret (25 september 2021),Scrotum (30 september 2021),Siberische tijger (26 september 2021),Wacko66 (26 september 2021),WANDELAAR5 (26 september 2021),Wijze grijze (25 september 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.