Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Shamanboy

  1. #1
    Geregistreerd
    26 juni 2019
    Last Online
    26 mei 2022 @ 23:25
    Berichten
    8
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Shamanboy

    Hi heren,

    Sorry dat ik zomaar uit het niet een vraag stel maar ik ben heel nieuw hier. 6 jaar geleden ben ik 1 keer met vrienden bij Villa Vertigo geweest en ik vond het fantastisch.

    Kort daarna had ik een meid leren kennen en ik zat in een relatie. Ik ben nu weer vrijgezel en ik wilde vragen of jullie mij een paar goede clubs kunnen aanbevelen. Afstand maakt niet zoveel uit.

    Bvb!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shamanboy78 Bekijk bericht
    Hi heren,

    Sorry dat ik zomaar uit het niet een vraag stel maar ik ben heel nieuw hier. 6 jaar geleden ben ik 1 keer met vrienden bij Villa Vertigo geweest en ik vond het fantastisch.

    Kort daarna had ik een meid leren kennen en ik zat in een relatie. Ik ben nu weer vrijgezel en ik wilde vragen of jullie mij een paar goede clubs kunnen aanbevelen. Afstand maakt niet zoveel uit.
    Niet echt juiste plek om je vraag te stellen. Meer gepast lijkt me het algemene gedeelte of wellicht meeting point.

    Maar om je op weg te helpen 1 begin vraag: kom je volgens Duitsers uit een risico gebied? Ik als Hollander bijvoorbeeld mag er voorlopig niet komen. Er is ook registratieplicht, en 1 Parijzenaar kreeg onlangs in Living Roon een proces verbaal, aangezien Parijs ook een risico gebied is.
    Anders kun je in dit topic kijken welke clubs er open zijn. Wat een goeie club is, hangt helemaal van je wensen af. Geef je om wellness? Moeten de line up groot zijn? Moet ie gevarieerd zijn? Is een lage entree prijs belangrijk? Enz.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...n-in-Duitsland

    Zelf ben ik momenteel gebonden aan Villa Weizigt in Dordrecht of Sixsens in Vaals. De 1e is een halve saunaclub, waar je naast entree ook nog es kamerhuur aan de club moet betalen. Ook is er niet continue eten en is de line up doordeweeks beperkt tot max een dozijn. Ook de sauna is er slechts van het IR type.
    Sixsens is een volwaardige saunaclub met buffet, uitgebreide wellness, en een line up doordeweeks van tussen de 30 a 50 dames. Weekenden zal het wel drukker wezen. In SS is er net als in Duitsland een mondmaskers plicht als je binnen bent. Die geldt niet op de kamer, in de tuin en serre (=buiten), in de wellness, en ook niet tijdens het eten of drinken.

    Hoop dat dit een beetje helpt.

  3. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (21 september 2020)

  4. #3
    Geregistreerd
    26 juni 2019
    Last Online
    26 mei 2022 @ 23:25
    Berichten
    8
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Excuses! Ik ben hier ook nieuw dus ik zal dan voortaan mijn vragen elders stellen. Heel erg bedankt voor de info btw!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. Onderstaande leden hebben Shamanboy78 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 september 2020)

  6. #4
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Meer dan een jaar zou ik niet meer nieuw noemen, maar snap wat je bedoelt

    Enneh, graag gedaan

    Overigens, vragen en verhalen specifiek over Acapulco Gold kunnen uiteraard wel hier

    Veel wandelplezier

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14.

Babylon 468*60