Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    17 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:43
    Berichten
    29
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    61 in 14 posts

    Standaard Joséphine, le baron heerewaarden

    In het algemene topic over le baron wordt ze wel genoemd maar ik vind dat Joséphine wel een eigen topic verdient. Ze heeft Afrikaanse ouders maar is in Frankrijk opgegroeid. Ik ken haar al sinds ze nog maar net in Nederland was en ben sinds ik haar voor het eerst in le baron tegenkwam klant van haar. Dat zal toch al gauw een jaar of 6-7 geleden zijn denk ik.

    Joséphine doet niks dat ze niet zelf wil, eventuele extraatjes zijn alleen mogelijk als er echt een klik is en ze je beter kent en vertrouwt. Maar ook zonder extraatjes is een date met haar de moeite waard. Ze heeft een prachtige Afrikaanse body met mooie parmantige borsten, ze is slank maar ook stevig en gespierd en heeft een lekker harde buik. Verder heeft ze een lief, meisjesachtig gezicht en zet ze zelden haar brilletje af. Joséphine doet echt haar best het je naar de zin te maken en is beslist niet lui. Ze pijpt goddelijk en met haar neuken is een feestje.

    Joséphine heeft ook een gewoon baantje en is daarom bijna alleen in de avonden aanwezig. Van donderdag tot en met zaterdagavond is ze er bijna altijd, op andere tijden incidenteel. Ze komt altijd samen met haar eveneens Frans-Afrikaanse vriend die graag een oogje in het zeil houdt. Het koppel is duidelijk gek op elkaar en ik maak buiten de sex ook graag een praatje met ze. Ook hij heeft een gewone baan overdag. Ze spreken beiden voldoende Nederlands om een normaal gesprek te hebben, haar Nederlands is beter dan het zijne. Ze is duidelijk niet dom en heeft in vrij korte tijd heel behoorlijk Nederlands geleerd.

    Als je lief voor haar bent laat Joséphine haar waardering duidelijk blijken en heb je echt een leuke tijd met haar. Ze is de reden dat ik nog af en toe in deze tent kom. Ik vind de club eigenlijk niks maar voor haar kom ik er toch. Dat wil wel iets zeggen toch.

    Als je haar treft wees dan lief voor haar, ze is zelf heel respectvol naar anderen en verdient het om zelf ook zo behandeld te worden.

  2. Onderstaande 2 leden hebben zotteke bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (21 september 2020),phoenix (20 september 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    dank voor je bericht, ik las dat opde site dat het een swingersclub was geworden, niets geen vermelding van dames van plezier alleen, dus toch gewoon op oude voet door begrijp ik, ik ken haar en je hebt helemaal gelijk ze is een prima wip voor mij als ik geen zin heb om ver te rijden, de tent ansich is voor mij ook niet zo leuk... dat is wel eens anders geweest...

  4. #3
    Geregistreerd
    17 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:43
    Berichten
    29
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    61 in 14 posts

    Standaard

    Nick, de eigenaar, doet er inderdaad alles aan om er een echte parenclub/swingersclub van te maken. Daarom zogenaamd geen dames van plezier meer. In plaats daarvan is de entree verhoogd van 35 naar 75 euro en krijg je bij binnenkomst een "muntje". Je wordt geacht deze aan een dame te geven als je met haar kamert. Als je het muntje niet opmaakt kun je hem bij vertrek inleveren en krijg je er 40 euro voor terug. In feite kost een standaard wipje dus veertig euro. Een dame heeft natuurlijk de vrijheid om geen muntje te vragen. Het gros van de oude garde is er gewoon nog en zal dus ook gewoon om het muntje vragen, en eventueel meer. 40 euro is een belachelijk tarief voor wat Joséphine met me uitspookt en ik geef haar dus altijd veel meer, maar dat deed ik voor de lockdown ook al. Geen misverstand, Joséphine komt daar om te verdienen en dat doet ze goed. Dat is ook wat ik daar zoek dus ik vind dat prima. Dat neemt niet weg dat we samen een leuke tijd hebben en dat ik mijn best doe lief voor haar te zijn.

    Maar gedeeltelijk slaagt Nick wel in zijn opzet, althans vooralsnog. Er zijn nu veel meer stellen die voor hun plezier komen, met andere stellen maar sommigen ook wel voor sex met meerdere mannen. Die dames zijn over het algemeen niet mijn smaak (met alle respect), ik geef liever geld aan een meid die ik het gun en waarvan ik weet dat ik met haar ga genieten dan dat ik als een zielig lulletje bij middelbare dames ga loeren in de hoop op een gratis wip.

    Al met al is het nu dus wel meer een "parenclub met ook dames van plezier" dan vroeger, waar het vroeger meer een bordeel was waar ook incidenteel een swingersstel kwam kijken (om meestal snel weer te vertrekken). Hoe het zich verder ontwikkelt is natuurlijk afwachten, die Nick is geen kwaaie gozer dus van mij mag hij zijn zin krijgen. Maar om te zeggen dat er geen prostitutie meer is is gewoon een leugen. Een toekomst als alleen parenclub zonder prostitutie zie ik daar somber in dus de betaalde dames zullen denk ik niet zo gauw verdwijnen, hoe Nick het ook wil noemen.

  5. Onderstaande 3 leden hebben zotteke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 september 2020),Erru (22 september 2020),phoenix (20 september 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27.

Diamond 468*60