Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Cansu (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard Cansu (Roemeense)



    Cansu (Roemeense)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Been, Borst(en), Buik, Rug
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : grote A/kleine B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : Totaal 180 minuten
    Service :
    Extra info : Ontzettend leuk, gek en grappig brutaaltje met inhoud. Service tabelletje niet ingevuld omdat ze duidelijk aangaf dat bepaalde zaken klik en tijdsduur afhankelijk zijn. Wil geen valse verwachtingen scheppen. Haar opmerkelijke naam komt voort uit haar Turkse roots. Door mijn omgedoopt in Miss Tekken





  2. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 september 2020),Bachatero (19 september 2020),Giodude (20 september 2020),ju52 (19 september 2020),mentholbear (19 september 2020),Pierke69 (21 september 2020),Sjeufke (19 september 2020),VAZKOR (11 oktober 2020),WA (19 september 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:35
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.746
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Geloof dat haar artiestennaam Julia of iets dergelijks is.

  4. #3
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Neuh, stelt zich aan alles en iedereen als Cansu voor. En PJ, zij het je toch

  5. #4
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:35
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.746
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    En PJ, zij het je toch
    ???

  6. #5
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Al een aantal weken hing het in de lucht maar afgelopen vrijdag is het er dan eindelijk van gekomen. Bij onze eerste kennismaking was het het lot dat anders besliste en ik uiteindelijk met haar nicht naar de kamer ging. Wel had ik haar de belofte gemaakt dat er ook voor ons een intieme kennismaking zou plaatsvinden. De daarop volgende bezoekjes liepen onze agenda's niet synchroon.

    Ditmaal kwam ik haar in het gangetje naar de bar tegen. Ze liet blijken dat er vandaag geen ontkomen meer aan was. Ik zei haar dat ik mijn belofte niet vergeten was. Ze wilde weten wanneer en ik zei haar dat dit later op de dag zou zijn. Ik had me op een bankje gedropt en niet veel later drapeerde ze zichzelf over mij heen. Ik zei haar dat ik eerst een fluffer wilde alvorens ik met haar zou gaan. Natuurlijk behoefde dit enige uitleg. Ze begon hard te lachen toen ik zei dat ik mijn eerste kamertje tot een half uurtje wilde beperken. Even leek het erop dat ze genoegen nam met later op de dag. Opeens deed ze een tegenvoorstel waarbij zij de rol van fluffer op zich zou nemen. Ik zei haar dat ik echt maar een half uurtje ging en dat er geen massage zou zijn. Met een lachje zei ze dat het toch niet bij een half uurtje zou blijven en ging een sleutel halen.

    Op de kamer volgden al snel de eerste verkenningstochten langs elkaars lichaam. Schijnbaar waren mijn voorkeuren ter sprake gekomen tussen haar en haar nichtje want haar BJ was spot on. Toen ze ook nog eens quasi nonchalant mijn fetisj daarin betrekte wist ik het zeker. Ze volbracht haar mondeling examen op sublieme wijze. Er was bijna een uur verstreken en ze vond dat ze wel recht had op een massage. Ik zei haar plagerig dat ze al een half uurtje extra had gekregen en de massage een volgende keer zou plaatsvinden. Ze vroeg hoe lang ik moest herstellen en dan zou ze me weer opzoeken.

    Chayenne had me de nodige uurtjes ingepalmd en toen ik na een sigaretje en bubbelbadje weer de bar inkwam volgden er in een kort tempo een aantal dames op te informeren of zij een plaatsje in mijn balboekje konden krijgen. Toen ik aangaf dat ik nog wat tijd nodig had waren ze ook zo weer weg. Cansu sloot de rij en deed alsof ze boos was op mij vanwege mijn escapade met Chayenne. Even wat gedold en ik zei haar dat ik nog een half uurtje nodig had. Dan ging ze wel een half uur klantje scoren om dan terug te komen. De wetenschap dat ik in de bar toch geen moment rust zou krijgen deed me besluiten het terras dan maar op te zoeken. Het was al behoorlijk afgekoeld en daarom maar in de rooktent plaatsgenomen. Na amper vijf minuten kwam Cansu aangelopen. Ik vroeg of ze geen geluk had, maar ze gaf aan dat ze in de bar al eigenlijk bij mij had willen blijven maar zichzelf niet wilde opdringen. Een tijdje gepraat en gedold en ze vond dat de massage nu maar eens plaats moest vinden. Ik zei dat ik haar wel een half uurtje zou masseren om dan naar huis te gaan. Ze keek me aan alsof ik gek was geworden en voegde er fijntjes aan toe dat ik de komende twee uur de hare zou zijn. Ik keek haar lachend aan en zei dat dit niet ging gebeuren.

    Slechts als tweede dame was Cansu er toch in geslaagd om mij dit jaar op dezelfde dag tot een herhaling te verleiden. De massage viel in goede aarde en daarna volgde er een sensueel voorspel. Plotsklaps hield ze op en vroeg of het ok was dat ze even bij mamacita ging melden dat we twee uur bleven. Nog voor ik antwoord kon geven was ze weg en in no time was ze terug. Het was rustig en dus geen probleem. Ik vroeg of ze goed bij haar hoofd was en of ik ook nog iets in te brengen had. Haar antwoord daarop was een simpele no en daarmee kon ik het doen. Wat volgde was geraffineerde en sensuele erotiek van de hoogste plank en na zo'n 1 uur en 50 minuten eindigde het in een big bang. Nog even bijgekomen en samen gedoucht.

    Tot twee keer toe de uitdaging met haar aangegaan en tot twee keer toe "verloren". Bij een nieuw bezoekje van mij heeft ze al twee nieuwe uitdagingen gepland staan. Als iets duidelijk is geworden dan is het wel dat ze vastberaden is en met het grootste plezier zal ik dan ook haar uitdagingen accepteren.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  7. Onderstaande 11 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 september 2020),brombeerzuid (23 september 2020),Giodude (24 september 2020),jansenroy (23 september 2020),mentholbear (24 september 2020),Pierke69 (24 september 2020),Schietgraagft (24 september 2020),Sjeufke (23 september 2020),VAZKOR (11 oktober 2020),WANDELAAR5 (23 september 2020),Wijze grijze (23 september 2020)

  8. #6
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:29
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.691
    Thanked
    9.548 in 3.446 posts

    Standaard

    Wat een superleuk verhaal. Klinkt wel als een type voor mij!

  9. #7
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard Chansoe (Turkse)

    CHANSOE (SixSens) - Blonde Slut Experience
    Bij deze recensie


    Paspoortje:


    Chansoe (Turkse)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Zij
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Zoenen, PSE, Massage, Aftrekken, Vingeren, SM
    Extra info : Geile slet is half Roemeens, half Turks naar eigen zeggen.





    Uiterlijk

    De dame deed me aan nog een andere denken die zeer werd verfoeid maar met wie ik altijd een erg goede tijd heb gehad, het type blonde slet met ondeugende ogen die veel pret beloven. Ze is normaal gebouwd, heeft een tattoo maar als gewoonlijk let ik daar niet echt op. Ze heeft kleine groene ogen die je stout en onvervaard kunnen aankijken en stoute blikken vind ik erg opwindend.


    Karakterschets

    Ze is zo'n type 'blond sletje, voor veel in' en het klikte meteen erg goed op de kamer. Geen geklaag of getruezel, ze wist me meteen goed in te pakken.


    Presales

    In de bar achtervolgde ze me nadat ik initieel nee heb gezegd. Ze bleef aandringen stond geil tegen me aan te wrijven. Ik was nog redelijk gaar voor een nieuwe kamer want die ultrakorte sessie met Melanie volstond echt niet. Ik gaf het een go zei het met mijn reserves.


    Kamer

    Zelfde als waar ik met ! Julia was geweest, 24 beneden.


    Kamersessie

    1) Duur:
    Ze is correct met tijd geweest en we hadden hier een vol half uur, meer tijd was er ook bijna niet meer, het was niet lang voor de club werd gesloten.

    2) Communicatie en klik:
    Zeer goede communicatie en klikte meteen erg goed. Ze heeft dat ondeugende speelse dominante karakter waarmee ze uiterst geschikt is om in no time de juiste knopkes in te drukken bij deze ijsbeer en dat deed ze met verve. Ze is zeer betrokken in de actie en van enige afstandelijkheid of weerstand was hier absoluut geen sprake

    3)Sessie:
    Stout, ondeugend, speels,stomende seks en qua uitvoering van wilde fantasieën kan ze meteen naar de top gebracht worden. Ze kon me 3x doen komen in die korte tijd en dat is een record en dat wil zeggen dat ze helemaal mijn type is! Het was zo lekker met haar te neuken dat ik 2x na elkaar kon komen dus en dat gebeurt niet te vaak meer. Zij leek er ook erg van te genieten. Ik kwam nog eens een derde keer klaar in doggy ook. Prima geile meid!


    Afhandeling en betaling

    50€ en kus.


    Aftersales

    Einde van de dag dus niet meer.


    Fazit en Score beleving

    Geweldige dame en wie weet doe ik nog eens mijn tweede trio ever met haar en Melanie of Mara of Julia?

    Belevingsscore: ****1/2

  10. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 oktober 2020),mentholbear (12 oktober 2020),Patjax (11 oktober 2020),Schietgraagft (12 oktober 2020),Ties85 (11 oktober 2020)

  11. #8
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Kan samengevoegd worden met dit topic

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...151#post717151
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  12. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (17 oktober 2020),Pierke69 (21 januari 2023),VAZKOR (11 oktober 2020)

  13. #9
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Kan samengevoegd worden met dit topic

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...151#post717151

    Dank, 't is een ietswat speciale naam en heb er een gok van gemaakt.
    De zwarte wolf

  14. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (11 oktober 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.

Diamond 468*60   Babylon 468*60