Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Ayana (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    2 juni 2007
    Last Online
    28 april 2024 @ 11:56
    Locatie
    Ergens in NRW (zonder vaste woon- of verblijfsplaats)
    Berichten
    106
    Discussies
    1
    Thanks
    910
    Thanked
    512 in 80 posts

    Standaard Ayana (Roemeense)



    Ayana (Roemeense)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip, Navel
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, GFE, Beffen, Massage
    Extra info : 4 jaar geleden gestart in Heaven 7. Na een onderbreking van 4 jaar sinds 2 dagen actief in SS





  2. Onderstaande 7 leden hebben dennisw bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 september 2020),Bachatero (14 september 2020),brombeerzuid (13 september 2020),mechelen (14 september 2020),mentholbear (14 september 2020),Sjeufke (13 september 2020),WANDELAAR5 (13 september 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 juni 2007
    Last Online
    28 april 2024 @ 11:56
    Locatie
    Ergens in NRW (zonder vaste woon- of verblijfsplaats)
    Berichten
    106
    Discussies
    1
    Thanks
    910
    Thanked
    512 in 80 posts

    Standaard

    Tijdens een verkenningsronde werd ik plots met een bijzonder vriendelijke stem aangesproken.
    De daarbij behorende dame was imponerend.
    Ongeveer 1.75 groot, stevig, zonder overtollig gewicht, zwart zeer lang haar, en 2 vriendelijke ogen.
    Met high heels komt ze imponerend over. Tenminste als je zelf groter dan 1.80 bent.
    Anders kijk je tegen haar op.
    Haar lichaam werd verpakt door een roze body.

    Te vroeg voor een eerste kamergang beperkte de reactie zich tot een vriendelijk hallo.

    Desondanks was de aandacht gewekt.
    Blijkbaar van 2 kanten.
    Voorzien van een drankje, een plek gezocht in de barruimte, met als doel haar eens van een afstand te bekijken. Die kans gaf ze me nauwelijks.
    Met haar ogen had ze blijkbaar nauwkeurig gevolgd. De poging voor oogcontact had naar haar beoordeling te weinig succes. Uiteindelijk stond ze op en kwam naast me zitten.
    In prima Engels vertelde ze afkomstig te zijn uit het binnenland van Roemenië.
    Op haar 19e gestart in Heaven 7. Daarna gekozen voor een baan buiten het clubleven.
    Sinds 2 dagen actief in SS.
    Nadat ze ruimschoots de tijd genomen had voor een wederzijdse kennismaking ging ze op zoek naar een sleutel. Op dat tijdstip was er nog geen wachttijd.
    Ergens in de kelder kon het fysieke aftasten beginnen.
    Het werd een sessie waarbij zowel mijn tong als verschillende vingers veel plekken van haar lichaam hebben verkend. Haar lichaamsreactie gaf aan dat ze zo een behandeling wel kan waarderen.
    Haar wisselgeld was vergelijkbaar. Daarna bleef weinig tijd over om in doggy een condoom af te vullen.
    Na een sauna ronde en kort verblijf buiten in de zon trof ik haar een uur later wederom op haar plekje op de bank onder de ronde zithoek rechts van de ingang van de barruimte.
    Ze kon het zichtbaar waarderen dat er snel daarna de sleutelvraag volgde.
    De tweede ronde was van hetzelfde niveau als de eerste met het verschil dat er meer standjes zijn uitgeprobeerd.
    Dit intelligent dametje, met imponerende GFE kwaliteiten, krijgt bij een volgend bezoek met zekerheid hernieuwde aandacht.
    Herhalingsgevaar 100%+.

  4. Onderstaande 14 leden hebben dennisw bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 september 2020),Bachatero (14 september 2020),CVARIA (13 september 2020),Eddy_V (13 september 2020),jansenroy (13 september 2020),laplagne (13 september 2020),le_belge (13 september 2020),mentholbear (14 september 2020),moravia (24 september 2020),Patjax (13 september 2020),Pierke69 (24 september 2020),Schietgraagft (14 september 2020),Sjeufke (13 september 2020),WANDELAAR5 (13 september 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Geen TZ dus als ik het paspoortje mag geloven?
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  6. #4
    Geregistreerd
    2 juni 2007
    Last Online
    28 april 2024 @ 11:56
    Locatie
    Ergens in NRW (zonder vaste woon- of verblijfsplaats)
    Berichten
    106
    Discussies
    1
    Thanks
    910
    Thanked
    512 in 80 posts

    Standaard

    Ondanks dat zoenen niet zo haar ding is kon ze me onwaarschijnlijk overtuigen.

  7. Onderstaande 2 leden hebben dennisw bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (14 september 2020),Sjeufke (13 september 2020)

  8. #5
    Geregistreerd
    19 augustus 2020
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:51
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    87 in 20 posts

    Standaard

    I was rather disappointed about Ayana. At least she told me the same story about H7. She also confirmed kissing as to be done on the room cutting back however concerning pussy licking which normally should be done in an one hour session.

    Unfortunately I didn't stop already at that moment. On the room no kissing, no minimum touch of lips (sorry, I'm shaved and using regularly tooth brush after eating and mouthwash ahead of room making). Sucking without inspiration and variety. She salivated towards the surroundings of my cock prior to sucking. Why? And another two times .... but not in a horny way other women are used to do when including this feature.

    The best moments was fucking her riding me. I got the impression that only hard fucking is what she is able to do. Matching this feature at least some pleasure can be raised out of that session. ".... oooh, you're so savage ...." I was told. Finally in missionary at least I could finish physically an uninspired half an hour not worth 50 Euro.

    Conclusion: Ayana isn't worth a retake

  9. Onderstaande 3 leden hebben moravia bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (24 september 2020),mentholbear (24 september 2020),Schietgraagft (24 september 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.

  Living Room 468*60