Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard Saunaclub Circolo Passion, Innsbruck (Oostenrijk)

    To Boldy Go Where No Icebear Has Gone Before

    Goeie reis Shakir!

  2. #2
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Bedankt voor het draadje aan te maken, mentholbear! Toch ben ik geen pionier in dit verband want Zimmer...Schatz! was me reeds voor.

    Kort: er was weinig tot niets te beleven in de club. Na een slechte sessie (met upselling en veel gezaag voor een trio) hield ik het na 3 uur voor bekeken. Voor de rest is Innsbrück een prachtige stad, dat was alvast een meevaller. (Ik weet niet of ik dit flopbezoek later nog uitgebreider ga reviewen).

    --> Voor ijsberen blijft Wellcum de place to be.

    Straks naar Atlantis! Ik hoop dat het nog open is want de corona-cijfers swingen in Kufstein de pan uit.

  3. Onderstaande 9 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 5 september 2020),Johan35 ( 5 september 2020),Johnsonxxx ( 5 september 2020),Kwakje ( 5 september 2020),mechelen ( 5 september 2020),mentholbear ( 5 september 2020),pret ( 5 september 2020),Sjeufke ( 5 september 2020),Zimmer...Schatz! ( 5 september 2020)

  4. #3
    Geregistreerd
    18 september 2011
    Last Online
    3 maart 2024 @ 22:40
    Berichten
    72
    Discussies
    5
    Thanks
    22
    Thanked
    162 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Bedankt voor het draadje aan te maken, mentholbear! Toch ben ik geen pionier in dit verband want Zimmer...Schatz! was me reeds voor.

    Kort: er was weinig tot niets te beleven in de club. Na een slechte sessie (met upselling en veel gezaag voor een trio) hield ik het na 3 uur voor bekeken. Voor de rest is Innsbrück een prachtige stad, dat was alvast een meevaller. (Ik weet niet of ik dit flopbezoek later nog uitgebreider ga reviewen).

    --> Voor ijsberen blijft Wellcum de place to be.

    Straks naar Atlantis! Ik hoop dat het nog open is want de corona-cijfers swingen in Kufstein de pan uit.
    ===================================

    Klopt, onderstaand mijn recensie op het International Sex guide van juni 2019. Club ziet er wel strak uit, maar geen sfeer. Blijft bij een éénmalig bezoek:



    Hello,

    I was at CP last Wednesday June 19th. Arrived at 18 u, paid € 85 entrance fee. Small club around 12-15 girls present and 4-8 male guests. No waiting-times for rooms due to lack of customers.

    Line-up almost only Rom / Bul-brunettes, one blacky and 2 Rom-blondes and was disappointing in my opinion.

    The club is non-animation so the girls may not contact you. At one moment I was the only male guest in the main room, the girls present were staring at me as if an alien has landed in Innsbruck, all trying to make eye-contact, which gives me a strange feeling. After a wellness-round and some beers left the building without making a room. Not worth a visit for me.

    Was in Wellcum last Saturday at the surprise-party and had a great time with 4 stunners.

    BR,

    Zimmerschatz.

  5. Onderstaande 3 leden hebben Zimmer...Schatz! bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (25 september 2021),mentholbear ( 5 september 2020),Shakir ( 5 september 2020)

  6. #4
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Ah, ik zag geen draadje over deze club, vandaar dat ik dacht dat je er de eerste ijsbeer zou zijn. Als je niet als een dolle hoeft te kameren, maar genoeg hebt aan de buffetbakken en wat wellness, leek me dit wel een mooie rustige club. Of zie ik dat verkeerd?

  7. #5
    Geregistreerd
    18 september 2011
    Last Online
    3 maart 2024 @ 22:40
    Berichten
    72
    Discussies
    5
    Thanks
    22
    Thanked
    162 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ah, ik zag geen draadje over deze club, vandaar dat ik dacht dat je er de eerste ijsbeer zou zijn. Als je niet als een dolle hoeft te kameren, maar genoeg hebt aan de buffetbakken en wat wellness, leek me dit wel een mooie rustige club. Of zie ik dat verkeerd?
    Wellness was wel OK, met een sauna goed op temperatuur, een stoombad en een whirlpool zowel binnen als buiten op het fraaie dakterras.. Eten was vorig jaar nog inbegrepen, maar blijkbaar moet je daar nu extra voor betalen. Ik vond het allemaal niet veel voorstellen.

    Naast de FKK Club ligt ook een loungeclub met het duurdere segment. Tijdens het avondeten kwamen er ook mooie dames in avondjurk eten halen in het restaurant van de FKK. Daar had ik best mee willen kameren, maar die waren dus niet beschikbaar of allen via de loungeclub. Wat de entree en prijzen daar zijn heb ik geen idee van.

    Sinds begin 2020 is er ook een Laufhaus via aparte ingang, waardoor CP toch een apart complex is met verschillende prijs-settings.

  8. Onderstaande 3 leden hebben Zimmer...Schatz! bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (20 februari 2022),mentholbear ( 5 september 2020),pret ( 5 september 2020)

  9. #6
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zimmer...Schatz! Bekijk bericht
    Wellness was wel OK, met een sauna goed op temperatuur, een stoombad en een whirlpool zowel binnen als buiten op het fraaie dakterras.. Eten was vorig jaar nog inbegrepen, maar blijkbaar moet je daar nu extra voor betalen. Ik vond het allemaal niet veel voorstellen.

    waardoor CP toch een apart complex is met verschillende prijs-settings.
    De plaatjes schetsten al een beeld dat het er lekker relaxen lijkt te zijn.

    En ik begreep die rare opsplitsing ook niet helemaal. Hoopte dat Shakir daar op zou komen in z'n verslagje. Ik dacht eerst dat de dames tussen die 2 delen konden jagen, en dat heren die liever in kleding zitten in de lounge bleven en ijsberen in het SC gedeelte. Maar blijkbaar zijn het dus 3 zaken met 3 groepen dames...

  10. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Bedankt voor het draadje aan te maken, mentholbear!

    (Ik weet niet of ik dit flopbezoek later nog uitgebreider ga reviewen).

    Straks naar Atlantis! Ik hoop dat het nog open is want de corona-cijfers swingen in Kufstein de pan uit.
    Graag gedaan. Hoopte je te kunnen verrassen wanneer je je verslagje zou schrijven. Nu is dat dan maar even zo gegaan

    En natuurlijk wel beschrijven! Al was het maar om een vrijkaartje te winnen voor... Uhm, ergens waar het straks weer open is?

    Veel plezier met de zeemeerminnen in Atlantis!

  11. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 5 september 2020)

  12. #8
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    @mentholbear, als je van rust houdt dan kan CP iets voor jouw zijn. Als ik de vergelijking maak met NRW dan zou ik zeggen dat CP het strakke en koude design heeft zoals Yin Yang, de matte sfeer van Heaven 7 en de zwijgplicht van Acapulco. De slechte sessie heeft me finaal doen beslissen om niet weer te keren.

    Nog wat info: indien je de saunaclub bezoekt, betaal je "slechts" 50 entree voor de nachtclub. Het laufhaus is op z'n Oostenrijks, dwz de deur is altijd dicht maar er plakken foto's op de deur.

    Ik ben net terug van Atlantis! Die club was voor mij VEEL beter. Zowat alles was er het tegenovergestelde aan CP. Verslag volgt nog. Ik kan maar moeilijk begrijpen dat er op ISG pippo's zijn die CP boven Atlantis plaatsen. (smaken verschillen blijkbaar).

  13. Onderstaande 4 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 5 september 2020),mentholbear ( 5 september 2020),pret ( 6 september 2020),WANDELAAR5 ( 6 september 2020)

  14. #9
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    @mentholbear, als je van rust houdt dan kan CP iets voor jouw zijn. Als ik de vergelijking maak met NRW dan zou ik zeggen dat CP het strakke en koude design heeft zoals Yin Yang, de matte sfeer van Heaven 7 en de zwijgplicht van Acapulco. De slechte sessie heeft me finaal doen beslissen om niet weer te keren.

    Nog wat info: indien je de saunaclub bezoekt, betaal je "slechts" 50 entree voor de nachtclub. Het laufhaus is op z'n Oostenrijks, dwz de deur is altijd dicht maar er plakken foto's op de deur.

    Ik ben net terug van Atlantis! Die club was voor mij VEEL beter. Zowat alles was er het tegenovergestelde aan CP. Verslag volgt nog. Ik kan maar moeilijk begrijpen dat er op ISG pippo's zijn die CP boven Atlantis plaatsen. (smaken verschillen blijkbaar).
    Het strakke design van YY heeft me nooit gestoord.
    H7 was 1 van mn favoriete clubs, redelijk goed eten, gemoedelijke lome sfeer (totdat na 20 a 21 uur de muziek in de bar hard gaat staan), goed warme sauna, relax ruimte boven, paar goeie service dames, en ik ben in m'n nopjes.
    Alleen een animatie verbod, zoals in Acapulco vind ik dan jammer. Ik ga niet zo gauw naast een dame zitten voor een vrijblijvend praatje. Heb vaak gemerkt in dergelijke clubs dat het vaak gelijk to the point is, als je de dames niet al kent.

    LOL de Dagobear in me gaat echt niet meer nog es 50 euro neertellen om in die lounge te gaan zitten. Of er moet een onweerstaanbare dame zijn. En dat van die laufhaus Oostenrijkse stijl kende ik niet. Moet je dan aanbellen ofzo
    Is dit altijd al zo geweest, of komt het door corona dat ze de deuren gesloten houden?

    Als ik je zo hoor dan zou ik inderdaad best es CP boven Atlantis kunnen stellen, maar ik wacht je verslagje(s) af. Sterker nog, ik kijk er naar uit. Zo te zien heb je een goeie afsluiter van je vakantie gehad. Behouden rit terug!

  15. #10
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    24 maart 2024 @ 10:39
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    109
    Thanked
    196 in 56 posts

    Standaard

    In de Beierse en Oostenrijkse forums krijgt de Circolo Passion al jaren slechts zeer gematigde kritieken. FKK Atlantis lokt veel betere reacties uit. Dat is ook mijn mening. Waarbij - ik ben enthousiast over het Wellcum.

  16. Onderstaande 3 leden hebben Pelagos bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 september 2020),mentholbear ( 6 september 2020),pret ( 6 september 2020)

  17. #11
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

  18. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    +to2xq1 (10 mei 2021),Ascari ( 5 mei 2021),mentholbear ( 6 mei 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53.

Babylon 468*60