Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard Jessie/Jessy (Roemeense)



    Jessie/Jessy (Roemeense)
    Leeftijd : 30 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Schouder(blad)
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Neus
    Cup-maat : A/B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 200 euro Tijdsduur : 120 minuten
    Service :
    Extra info : Not your typical suck & fuck doll. Voorheen 4 jaar GT Wenen. Vertelde haar "menukaart" van Wenen. Omdat ik geen idee heb of dit in SS ook standaard van toepassing is het service tabelletje maar opengelaten.





  2. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 9 augustus 2020),Pierke69 (17 augustus 2020),Sjeufke ( 5 augustus 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Na het eten met twee muziekliefhebbers de bar ingedoken. Zij wilden nog een koffie voordat ze de wijde wereld zouden intrekken. Er was nog plek bij de hoge bankjes. Al snel kregen we gezelschap van twee blonde dames. Ik werd ingesloten door beiden en het bleek dat één van de beren eerder op de dag al gekamerd had met Jessie/Jessy. Zij was van mening dat de ander en ik aan de beurt waren om haar en haar vriendin intiemer te leren kennen. De anderen hielden het voor bekeken, na enige tijd stelden de dames zo verrassend een trio voor. Ik legde uit dat ik nooit een trio deed met twee onbekende dames. Ze vonden dat ik dan maar een keuze moest maken. Waar Jessie/Jessy haar aandacht eerder had verdeeld had haar vriendin (heel aparte naam, maar na drie keer vragen twijfel ik nog steeds) haar pijlen volledig op mij gericht. Echter niet gekocht bij Cupido want het effect was nul.

    Ik stelde voor om dan maar het lot te laten bepalen. Kop of munt was een optie maar ik zou Patjax niet zijn als ik niet een gouwe ouwe uit mijn locker zou toveren. Ik kwam terug met een groene, oranje en rode Chupa Chup. De andere dame koos als eerste en wees de rode aan. Daarna was het de beurt aan J. Zij wees de groene aan en dat is het signaal om te gaan. Ze ging kijken voor een sleutel en er bleken nog drie wachtenden voor ons te zijn.

    Tijdens de massage vroeg ze of ze enkele vragen mocht stellen hoe het allemaal hier te werk ging. Ik legde het haar uit en daarna lepelde ze de Weense menukaart op. Dat waren heel wat Wienerschnitzels indien men voor het volledige pakket ging. Er volgde wat voorspel en we besloten voordat we aan the real deal zouden beginnen de warme kamer even te verruilen voor het terras voor een sigaretje en drankje. Een stuk verderop zat oa Tanja en als blikken konden doden waren J en ik ter plekke gestorven. Het was haar ook opgevallen en ze kon een glimlach niet onderdrukken toen ik vertelde hoe de vork in de steel zat.

    Bij terugkomst was het volgens haar mijn beurt om te genieten. Geregeld vroeg ze of alles naar wens was. Een goed gevuld rubbertje was het bewijs dat het meer dan goed zat. Hierna nog een tijdje wat gepraat, gedold en gespeeld om na twee uur de kamer te verlaten. Soms tref je een dame waarbij alles vanzelf gaat en je het gevoel hebt dat je elkaar al jaren kent. In J haar geval geldt dit. Het voelde vertrouwd vanaf seconde één. We hebben nog wel wat ideetjes voor toekomstige encounters. Toevallig stond ze ook klaar om te gaan bij de balie toen ik naar huis ging. Ze kwam nog even knuffel en een nachtkus geven. Ze vroeg of ze bij mijn volgend bezoekje moest wachten totdat ik naar haar kwam of zij naar mij mocht komen. Met een knipoog zei ik dat ze altijd mocht komen en niet hoefde te wachten.

    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  4. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 augustus 2020),Bachatero ( 6 augustus 2020),Eddy_V ( 5 augustus 2020),Giodude ( 9 augustus 2020),ju52 ( 6 augustus 2020),mentholbear ( 7 augustus 2020),Pierke69 (17 augustus 2020),Schietgraagft ( 6 augustus 2020),Sjeufke ( 5 augustus 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    1 december 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 15:14
    Berichten
    51
    Discussies
    0
    Thanks
    65
    Thanked
    63 in 27 posts

    Standaard

    If you go to room with this DVP, please be aware that she will do everything to get as much money as she can from you, for the services that she does NOT provide. She is a con artist, and a master of imitation. She is an experienced DVP with many years of work in Vienna.
    She gives blow job, but hardly puts even 3cm of penis in her mouth, the rest is hand job and exaggerated body movement.
    Even the hand job is not a real one.
    Her kisses are imitation of a real kisses.
    Yes, she does "finish in the mouth" and charges 50 for it, but it is also an imitation. She hardly lets even one drop of it get in to her mouth.
    One service that she offered was very strange: I play with my pussy, you masturbate and finish!!! I refused.
    If you think she will let you leave the room for a bare minimum of 50 Euros, you are in for a surprise. Even if you do not fall in to her traps of fake services, and try to leave after 25 minutes, her washing and dressing (in the room) will add at least 15 minutes to it and she will ask you to pay for the additional time. With me she was wearing a pair of shoes with long long laces and that alone took 10 minutes to put on.
    My recommendation: Stay away from her.

  6. Onderstaande 5 leden hebben mean bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 augustus 2020),moravia (11 september 2020),peterp095 (14 augustus 2020),pret (14 augustus 2020),satanic surfer (15 augustus 2020)

  7. #4
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Patjax kreeg the royal treatment en heeft twee uur genoten. Mean werd geripped voor een waardeloze kamergang.

    Moeilijk te geloven dat het om dezelfde ervaren dame gaat.
    Een ervaren DVP zou toch netjes kunnen aangeven dat een kamergang er niet in zit wanneer ze met een ijsbeer niet wenst te kameren.
    Zo beschermt ze haar reputatie en bespaart de ijsbeer een onaangename ervaring.

    Mij is min of meer hetzelfde overkomen wat Mean meemaakte. Er kon niets en er mocht niets.
    Dan breek ik de wedstrijd binnen een paar minuten af en betaal niet. Eigen schuld dikke bult. Mijn geefklieren heb ik laten verwijderen.

  8. Onderstaande 2 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (26 augustus 2020),mentholbear (17 augustus 2020)

  9. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Opmerking van Kwibus verbaast mij want hij was toch nog nooit in Sixsens geweest?
    Als zijn opmerking niet specifiek over deze dame gaat maar een oude ervaring elders dan pleit ik ervoor om zijn bericht aan te laten passen want zo komt het vreemd over (beschuldigend zonder eigen ervaring) maar misschien heb ik het mis en was Kwibus nog even in Lemiers geweest op terugreis naar de Alpen.

    Heb overigens naast Patjax ook van een andere mij bekende ijsbeer (hij had er meen ik in Sixsens algemeen ook over geschreven) goede berichten gehoord over Jessy. Desalniettemin bedankt mean voor de waarschuwing, hoewel ook die andere ijsbeer slechts 30 minuten geweest was had hij geen klachten over tijdrekken, maar ja... streken hebben de meeste dames wel eens.
    En Garde

  10. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    mean (14 augustus 2020),mentholbear (17 augustus 2020),pret (14 augustus 2020)

  11. #6
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:35
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Het is soms een kwestie van je oogst wat je zaait, wat hier overduidelijk van toepassing is.

  12. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (14 augustus 2020)

  13. #7
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    zo is dat, maar blijf het toch raar vinden dat het hier met twee zo extreem verschillende verslagen over een dezelfde dame ging

  14. #8
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Not your typical suck & fuck doll.
    Met dit zinnetje begon ik de extra info in het paspoortje. Het lijkt mij duidelijk dat het dan niet een typisch 13 in een dozijn dametje betreft. Geen idee hoe de kwaliteitsbewaking in de Weense versie van GT is, maar als deze vergelijkbaar is met de Duitse dan is het toch knap dat zij zich vier jaar staande heeft weten te houden daar als "non-performer". Wat ik van tal van dames gehoord heb die in het Oostenrijkse hebben gewerkt zijn de regeltjes daar zelfs strenger.

    Ik opteer bijna altijd voor een kamergang van minimaal een uur en had haar op voorhand laten weten dat we minimaal een uurtje zouden gaan. Of dit een rol heeft gespeeld bij onze kamergang weet ik niet maar mijn persoonlijke ervaring door de jaren heen heeft mij geleerd dat dit vaak positief bijdraagt aan het geheel. Het geeft de dame wat meer rust in haar hoofd. Daarnaast gebruik ik de eerste tien/vijftien minuten om de dame te masseren en gedurende dat wat te praten.

    Pret zei al dat je oogst wat je zaait.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  15. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (15 augustus 2020),Giodude (25 augustus 2020),Husky (14 augustus 2020),jansenroy (15 augustus 2020),mentholbear (17 augustus 2020),Pierke69 (17 augustus 2020),Sjeufke (14 augustus 2020)

  16. #9
    Geregistreerd
    2 februari 2006
    Last Online
    24 september 2023 @ 18:46
    Berichten
    79
    Discussies
    12
    Thanks
    6
    Thanked
    50 in 19 posts

    Standaard

    Omdat ik nog steeds goed van vertrouwen ben ben ik afgelopen zondag, zonder vooraf een check op het forum te doen, in de armen van Jessy terechtgekomen. Het zou mijn afsluiter voor die dag worden en ik had geen verwachtingen. Standaard ga ik altijd voor minimaal een uurtje, mede om de redenen die hiervoor ook al werden aangehaald. Een half uur wachttijd voor een kamer vond ik wat te lang en zodoende kwamen we via de kino tenslotte in een van de cabines uit. Volgens mijn al jarenlang beproefde strategie om wat sfeer te scheppen, de dame een comfortabel gevoel te geven en geleidelijk aan in de wedstrijd te komen had ik gedacht ook dit uurtje herdenkingswaardig te gaan maken. We kwamen echter niet soepeltjes door de warming up heen. De dame had een grote behoefte het spelregelboekje uit te leggen en het daarbij horende euro-scorebord. Eerlijk is eerlijk, volgens mij bedoelde ze het goed, maar mijn motivatie om het spel professioneel, doch ook gepassioneerd te gaan spelen kwam daardoor onder erg onder druk. Technisch hebben we nog een vriendschappelijk potje volgemaakt en heb ik, op haar verzoek, nog maar eens uitgelegd hoe de formule met gemotiveerde ijsberen zou kunnen werken en met welke beroepshouding ze volgens mij zou kunnen groeien in haar vakgebied. Haar ontwikkeling wil ik best op de voet volgen door toekomstige recensies te lezen. Mijn deel van haar opleiding in ons ijsberenland heb ik al voor euri 150,00 voor mijn rekening genomen. Er stonden namelijk ook wat zaken op haar menukaart die je niet overal tegenkomt en die in technisch opzicht nu geoefend konden worden. Ik ben benieuwd of er nog collega-beren zijn die ook een ontwikkeltalent bij zichzelf herkennen en dit graag met anderen delen.

  17. Onderstaande 8 leden hebben fukkiedukkie bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 augustus 2020),Badslippers (17 augustus 2020),Eddy_V (17 augustus 2020),mentholbear (17 augustus 2020),molaar (17 augustus 2020),Patjax (18 augustus 2020),Pierke69 ( 8 september 2020),Sjeufke (17 augustus 2020)

  18. #10
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Ik opteer bijna altijd voor een kamergang van minimaal een uur en had haar op voorhand laten weten dat we minimaal een uurtje zouden gaan. Of dit een rol heeft gespeeld bij onze kamergang weet ik niet maar mijn persoonlijke ervaring door de jaren heen heeft mij geleerd dat dit vaak positief bijdraagt aan het geheel. Het geeft de dame wat meer rust in haar hoofd. Daarnaast gebruik ik de eerste tien/vijftien minuten om de dame te masseren en gedurende dat wat te praten.
    Dat dacht ik ook altijd en opteerde daarom eerst ook altijd voor een uur. Dat begon bij de ramen. Want ik dacht dus ook dat de dame dan wat rust in d'r hoofd heeft, meer relaxt aan doet, het er meer gepassioneerd aan toe zou gaan, etc.

    Maar dat viel behoorlijk tegen. De meesten gingen als een wack-a-mole automaat aan de slag. Toegegeven, bij raamdames heb je daar wel meer kans op, gezien ik vermoed dat ze veel vluggertjes maken.

    Enfin, die stelregel van een uur bleef ik in het begin van mijn ijsberen carriere aanhouden. Enerzijds omdat de tarieven relatief gunstiger waren. Mijn allereerste SC was Love in Münster. Daar hadden ze zelfs het tarief van 50p30 en 75p60. Of was het 80p60? Hoe dan ook, een heel stuk lager dan de 150p60.
    Maar naderhand merkte ik dat nog steeds een hoop clubdames er ondanks een uur in het vooruitzicht er de kantjes vanaf liepen. Achteraf kan ik me er wel iets bij voorstellen als je weet dat er ook pannekoekers bestaan...

    Dus op den duur maar 30 minuutjes gaan maken bij nieuwe dames. En wat schept tot mijn verbazing. Er zijn ook 30 minuten kamers waar ik een heerlijke en geweldige tijd mee heb. Dus beetje bij beetje ben ik verschoven naar de halveiedereewass. Is een dame goed, dan kom ik op herhaling. Dat is nu mijn basis geworden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Daarnaast gebruik ik de eerste tien/vijftien minuten om de dame te masseren en gedurende dat wat te praten.

    Pret zei al dat je oogst wat je zaait.
    Soms hangt het denk ik ook af van die ongrijpbare klik.

    Jouw aanpak was denk ik achteraf gezien wel beter dan de mijne. Ik had altijd de ethos van eerst werken, daarna pas plezier. Dus bij mij kwam de massage pas op het eind. Ook dacht ik aan het praktische, dat op het eind de massage ze erna de olie eraf kunnen douchen.
    Maar ik kan me voorstellen dat het relaxter is te beginnen met de massage. Op het eind willen ze misschien juist alweer op jacht naar de volgende...

    Sorry voor de off topic
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 17 augustus 2020 om 23:32

  19. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (17 augustus 2020)

  20. #11
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Opmerking van Kwibus verbaast mij want hij was toch nog nooit in Sixsens geweest?
    Als zijn opmerking niet specifiek over deze dame gaat maar een oude ervaring elders dan pleit ik ervoor om zijn bericht aan te laten passen want zo komt het vreemd over (beschuldigend zonder eigen ervaring) maar misschien heb ik het mis en was Kwibus nog even in Lemiers geweest op terugreis naar de Alpen.

    Heb overigens naast Patjax ook van een andere mij bekende ijsbeer (hij had er meen ik in Sixsens algemeen ook over geschreven) goede berichten gehoord over Jessy. Desalniettemin bedankt mean voor de waarschuwing, hoewel ook die andere ijsbeer slechts 30 minuten geweest was had hij geen klachten over tijdrekken, maar ja... streken hebben de meeste dames wel eens.
    Moet dat duidelijker maken.
    Mijn ervaring betrof niet Jessy maar een ander DVP in een andere SC die zich onaaangenaam gedroeg.
    Dat een DVP mag besluiten niet met iedere ijsbeer te kameren is haar goed recht. Dat kan ze subtiel of wat confronterender laten merken.
    Wat ze beter niet kan doen is toch kameren en dan de kan niet wil niet attitude aanzetten.
    Dan trekt kwibus de rode kaart en is de wedstrijd voortijdig afgelopen.

  21. Onderstaande 2 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 augustus 2020),mentholbear (26 augustus 2020)

  22. #12
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    506
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    621 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Moet dat duidelijker maken.
    Mijn ervaring betrof niet Jessy maar een ander DVP in een andere SC die zich onaaangenaam gedroeg.
    Dat een DVP mag besluiten niet met iedere ijsbeer te kameren is haar goed recht. Dat kan ze subtiel of wat confronterender laten merken.
    Wat ze beter niet kan doen is toch kameren en dan de kan niet wil niet attitude aanzetten.
    Dan trekt kwibus de rode kaart en is de wedstrijd voortijdig afgelopen.
    Dat zal wel een gele kaart zijn waar 50 op staat, je moet evengoed afrekenen!

    M.v.G. Robglover

  23. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robglover Bekijk bericht
    Dat zal wel een gele kaart zijn waar 50 op staat, je moet evengoed afrekenen!

    M.v.G. Robglover
    Tenzij de VAR scheidsrechter Kwibus gelijk geeft betreffende de rode kaart. Dan kan het zelfs zomaar zijn dat ze het speelveld mag verlaten...

  24. #14
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robglover Bekijk bericht
    Dat zal wel een gele kaart zijn waar 50 op staat, je moet evengoed afrekenen!

    M.v.G. Robglover
    De SC waar dit gebeurde accepteert dit gedrag niet van de dames.
    Bij meerdere van dit soort klachten mag de dame een ander clubhuis gaan zoeken.

    Strikt formeel zijn de dames werkzaam als zelfstandige en zal het huis zich niet met de gang van zaken bemoeien.
    Zodra er meer klachten komen over een dame wordt ze naar de uitgang begeleid. De SC mag zijn reputatie beschermen.

  25. #15
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Zodra er meer klachten komen over een dame wordt ze naar de uitgang begeleid. De SC mag zijn reputatie beschermen.
    Als een stamgast met een klacht komt, kan een dame soms zelfs gelijk vertrekken.

    Maakte het 1 keer mee dat een DVP zich snel bedacht, toen ze merkte dat ik ergens een stamgast was en zij net aan haar 1e dag begon.

  26. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (31 augustus 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.