Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.018 in 1.589 posts

    Standaard What is BrianBoitano going to do (to you Mr. H)

    Uit nood geboren topic.

    Na enkele weken terug een zoveelste account van een bekende en meermaals gebannen spamwhore gemeld te hebben kon ik m’n klok er op gelijk zetten. Meerdere mislukte inlog pogingen op mijn account, mail van nieuwe leden die, surprise surprise, mijn uitmuntende kennis en kunde prijsden om dmv geslijm wat info los te peuteren en last but not least, een oude account naam van me dat misbruikt word op Bordell, natuurlijk voorzien van avatar die naar mijn persoontje al hier moeten lijden (Sorry voor de lange zin).
    Als klap op de vuurpijl mag ik mij ook meermaals per week verheugen op confermation mails van accounts die aangemaakt zijn op mijn hoeren account. Congrats Mr. H, goed geraden. Klikken op links kun je echter vergeten. Zo’n naïeve sukkel ben ik nu ook weer niet.

    Disclaimer: BrianBoitano post alleen op ijsberen. Nergens anders. Nu niet, nooit niet. Alles wat op andere fora ook maar een beetje in mijn richting neigt (gejatte avatar, zelfde of oude nickname, foto’s van een BN’er waar ik op lijk) komt niet van mij af is en slechts geplaatst om mijn (toch al niet al te) goede naam te besmeuren. Het is laster van iemand die geacht word volwassen te zijn maar dat klaarblijkelijk niet is.

    Ik ben het echter beu om dit te bestrijden. Als het moet krijg ik via een theke dame of geschaftsfuhrer nog wel eens wat gedaan op de Duitse fora maar ik kan deze mensen daarmee niet blijven belasten. Dus draai ik het om. Ga van ganser harte je gang. Knip plak kopieer jat. Doe wat je niet laten kunt. Bitch, your a fan. Anders kan ik het niet verklaren. Er is slechts één voorwaarde: Als ik ooit op wat voor manier dan ook gezeik krijg die verband houden met jouw strapatsen en haat campagne, waar dan ook p6 of real life, dan heb jij een probleem.

    Omdat ik de kwaadste niet ben bied ik je vast een klein podiumpje. Publiekelijk, niet stiekem per pm, zoals jij dat doet omdat je confrontaties schuwt. https://bordellcommunity.com/members...pietje.118410/
    https://bordellcommunity.com/threads....91660/page-27

  2. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo ( 3 juli 2020),Wentelt Eefje ( 3 juli 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Het enge is natuurlijk dat er ook allerlei lieden hier op dit forum en op andere fora zijn die waarde hechten aan wat Obbele allemaal in PBs naar ze stuurt, want “de vijanden van zijn “vijanden”” naar de mond praten kan hij wel...

    Wie precies wil weten hoe zijn moodswings in het algemeen werken, moet maar eens kijken hoe hij zich profileerde in Oceans geleuter en op de eerste pagina’s van Oceans algemeen, om vervolgens zijn volledig tegengestelde berichten een half jaar later als Backintobusiness$ te lezen.

    Wie die intro achter zich heeft, zou moeiteloos zijn andere alter-ego’s na het bannen van Bibs$ eruit kunnen halen.
    De dubieuze rol die hij een aantal jaren eerder speelde op de Vulkan als onruststoker op fora en aldaar kan het best maar toegedekt blijven.

    Ik wens je sterkte BB bij het gelaten over je heen laten komen van acties aan zijn zieke geest ontsproten (hij heeft, omdat hij me voor één van zijn antagonisten van de Vulkan aanziet, ook geprobeerd op mijn account hier in te loggen!).

    En overigens ben ik van mening dat elk nieuw alter-ego van H. vernietigd dient te worden!
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 3 juli 2020 om 19:56
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  4. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    WA ( 3 juli 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.

  Diamond 468*60