Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Fazenda Club, Linne

  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:45
    Berichten
    88
    Discussies
    5
    Thanks
    29
    Thanked
    273 in 55 posts

    Standaard Fazenda Club, Linne

    https://www.fazendaclub.nl/
    Rijksweg 32
    6067 AB Linne

    Vanwege de Duitse sluitingen heb ik vandaag mijn nieuwe jachtgebied in Limburg verkend. Via google en een site met Limbugse sexclubs kwam ik hier terecht.
    Zit zo 200 meter van De Wallen vandaan (die trouwens nog dicht waren). Zit net naast snelweg aan een regionale verkeersweg en er staan borden aan de weg dus kan je niet missen.

    Bij de ingang even de corona-formaliteiten doorgenomen en naar binnen. Binnen was enkel een bar en 2 lange banken ernaast. Was aardig donker en normaal is het meer een nachtclub heb ik later gehoord.
    Ik was de enige klant op het moment.
    Er zat enkel een Tsjechische aan de bar, denk mid 30 jaar en mollig. De barman kon me vertellen dat er nog maar 1 dame naast haar vrij was. Deze Tsjechische gaf me wat lachjes en praatte wat met mij over koetjes en kalfjes. Toen kwam de andere DVP ook bij de bar en stelde zich voor, ook Tsjechisch. Deze was wat jonger en wellicht wat aantrekkelijker maar ik had het vermoeden dat degene die er wat langer zat, op de kamer wel haar best zou doen.

    Zodoende 75 euries afgerekend en een kamer gekozen voor 30 min. Ze had geen haast en kreeg een PMC en toen nog 2 standjes. Niets bijzonders maar was ook niks slechts aan. Ze deed haar best en bleef de gehele tijd aardig.
    Ze zei dat 's avonds meer mensen komen maar dat het dan vaak Sudlanders zijn die daar vertoeven. Vanwege het geringe aanbod aan DVP's is herhalingsrisico laag. Wellicht in de avond meer aanbod.

  2. Onderstaande 11 leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 juli 2020),henkieh ( 3 december 2020),Jan Verplancke ( 8 december 2021),laplagne ( 6 augustus 2020),mechelen ( 4 juli 2020),mentholbear ( 3 juli 2020),pret ( 3 juli 2020),schoolmeester ( 3 juli 2020),Sjeufke ( 3 juli 2020),Ties85 ( 3 juli 2020),Wentelt Eefje ( 3 juli 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:39
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Heb deze club op een zaterdagavond bezocht, waren 4 vrouwen aanwezig, 2 kleine Roemenen en 2 die van het mollige type zijn.
    De ene Roemeense had vroeger in LR gewerkt 27 jaar oud geloof dat haar naam Saida was ben niet zeker, het andere meisje was nog zeer jong had daarvoor enkele dagen in SS gewerkt, juist voor ze gesloten werden, haar naam was Andrea.
    Ben met beide afzonderlijk naar de kamer geweest, ze waren niet slecht, maar ze vroegen bij voor het beffen en helaas nogal veel, tenminste de oudere vroeg dit, de jongere was dit niet van plan, maar ja je kent dat, (vriendin) en eerlijk gezegd ik begrijp
    het wel een beetje het is een soort 50/50 systeem, waarbij ze bij een uur 75 euro overhouden, nog minder dan in een saunaclub. Trouwens het jongere meisje vertrouwde ook niet echt het systeem, daar zij een soort plastieken kaart kregen per klant en
    het geld zou hun later worden uitbetaald.
    Ook waren de kamers niet echt warm, en ik kreeg een deja vue gevoel, daar zij van club naar een bijgebouw moeten gaan, waar de kamers zich bevinden, zoals vroeger in Planet Eden Merzenich.
    Voor mij allezins geen herhaling in deze zaak, had trouwens nog een andere zaak gedaan, het landhuisje in Overloon, foto's op hun site en de tekst beloven u de hemel op aarde, de werkelijkheid is veel minder. of worden wij tegoed verwent in de SC's.

  4. Onderstaande 4 leden hebben bref-jefke bedankt voor deze bijdrage:

    henkieh ( 3 december 2020),Jan Verplancke ( 8 december 2021),mentholbear (29 november 2020),wooley ( 2 december 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.704 in 2.896 posts

    Standaard

    Ook ik ben een keer in het landhuisje in Overloon geweest, is al jaren geleden, maar inderdaad: valt behoorlijk tegen.

    Groet, schoolmeester.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.

  Living Room 468*60