Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard Jovana (Poolse v/h Martha YY) (PHG)

    Naam : Jovana
    Haarkleur/-lengte : Bruin, lang
    Lengte dame : ca. 1.65m
    Postuur/Cupmaat : Slank / kleine B-cup
    Nationaliteit/Taal : Pools / beperkt Engels
    Leeftijd : 19 jaar
    Tatoeages/Piercings : Dolfijn linker schouderblad

    Service : Goed, zoenen, beffen, NMC, PZC, FT ?
    Kosten: 75 Euro/60m

    Bijzonderheden : Oogt lief en onschuldig. Komt behoorlijk verlegen over.
    Absoluut geen spraakwaterval
    Gladde zachte huid


    Ze zat zaterdag een beetje onderuitgezakt op een stoel de drukte gade te slaan. Ze leek hierbij niet echt in haar element te zijn en daarom maar eens een praatje aangeknoopt om te kijken of ik haar op kon vrolijken. Het feit dat ze sprekend leek op de zus van een voormalig vriendinnetje was ook niet direct een nadeel. Het woord Schlussel volgde al snel (op mijn initiatief) en vlot naar kamer 6 vertrokken.

    Laat ik hier nu vorige week ook met Poolse Goscha gelegen hebben waarbij Jovana in dezelfde catageorie valt onder te brengen. Gebruind, slank, lang donker haar en een natuurlijke uitstraling, type girl next door. Sorry, ik heb nu eenmaal niets met pronosterren of lange blonde bimbo's met grote jopen.

    Service was redelijk tot goed. Kwam een beetje nerveus over alsof ze zich af vroeg of ze alles wel naar wens deed. Pijpen lekker langzaam en zacht en geeft keurig gehoor aan goed bedoelde aanwijzingen.

    Heeft hiervoor naar eigen zeggen 6 maanden gewerkt in YinYang onder de naam Mart(h)a. Sinds afgelopen week in Oedt en denkt hier voorlopig te blijven. Zat veel in nabijheid van Agatha.

    Lief meisje, herhalingsgevaar alleen bij gebrek aan betere toppers.

    Voorlopig zit ze op de reservebank voor een invalbeurt.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 maart 2007 om 15:11

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:43
    Berichten
    41.800
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.557 in 8.580 posts

    Standaard

    Kijk eens naar deze : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=4587
    Die kleine omschrijving van deze dame past helemaal in jouw "Beuteschema"
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee

    Ik denk het niet, kan me Jovanna/Martha nog voor de geest halen in YY, toen had ze dezelfde volgens mij natuurlijke bruine haarkleur.

    De blonde YY Magda is volgens mij wel dezelfd als de blonde Gt Magda
    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=857

    Wil niet beweren dat ik nu opeens van Poolse dames verstand heb !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Heb inderdaad eerst gekeken en getwijfeld bij Magda. Maar ze zei duidelijk Martha en ze is zeker niet blond.

  5. #5
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 21:50
    Berichten
    259
    Discussies
    60
    Thanks
    0
    Thanked
    310 in 91 posts

    Standaard

    Ivana werkt nu sinds een aantal maanden in PHG waarbij ze wel zeer regelmatig terug gaat naar Polen voor haar studie. Ze heeft midden vorig jaar korte tijd in GT gewerkt en daarna heeft ze een tijd in YY gewerkt. Hier werkte ze inderdaad onder de naam Magda.
    Met deze negentienjarige Poolse heb ik weer een leuke tijd doorgemaakt. Het herhalingsgevaar is groot.

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee

    @ksie

    Help even want volgens mij is de dame waar Knabbel mee was nieuw in PHG. In YY had je een Martha (een brunette) en Magda (een blonde dame) volgens mij.
    Magda heeft ook in Gt gewerkt maar is volgens mij toch niet de Jovana waar Knabbel mee was.

    Volgens mij Jovana = Martha; nieuw in PHG en heeft ook in YY gewerkt en Ivana = Magda en zou dus al een paar maanden in PHG werken en heeft ook in YY en Gt gewerkt.

    Dat Martha-YY de dame is waar Knabbel mee was weet ik wel zeker want ik herinner me haar weer van een eind November bezoek aan YY !
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 maart 2007 om 23:29
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    De "mijne" was zaterdag sinds 3 dagen actief in PHG en daarvoor een halfjaar in YY. Die tattoo van een dolfijn op haar linkerschouderbald lijkt me een redelijk herkenningspunt.

  8. #8
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 21:50
    Berichten
    259
    Discussies
    60
    Thanks
    0
    Thanked
    310 in 91 posts

    Standaard

    Magda had in GT circa 9 maanden geleden al een dolfijn aan de achterzijde van haar schouderblad. Een half jaar geleden wasdat nog steeds in YY en circa twee maanden geleden had Ivana (Ik betwijfel of het Jovana is) dit ook al bij PHG. Ze is eind vorige week inderdaad weer begonnen nadat ze circa drie weken geleden voor een lang weekend vanuit Polen was overgekomen. Ze studeert nog in Polen.
    Voor mij is er geen enkele twijfel dat het om dezelfde dame gaat. Het is een leuke jonge meid die ik uit vele zal herkennen. Ik zal haar nog wel eens terug zien.

  9. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 12:27
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    @ksie

    Volgens jouw is dus Magda (blond haar in YY wat ik me herinner) dus de dame waarmee Knabbel de kamer op was? Lijkt me sterk .

    Knabbel was wel degelijk op de kamer met de dame die in YY Martha heette en een typische brunette is .

    Of heb ik het weer eens verkeerd begrepen??

    :wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #10
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    15 april 2024 @ 08:55
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard Kleurenblind....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    ... op de kamer met de dame die in YY Martha heette en een typische brunette is .
    Wat is er mis met een "typische brunette" tegenwoordig..
    Laatst gewijzigd door Befke; 22 maart 2007 om 11:40

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.

Living Room 468*60   Freude 468*60