Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 176 t/m 187 van 187
  1. #176
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Living Room, zaterdag 20 december 2014
    Een zogenaamd Rivella avondje: "Beetje vreemd, maar wel lekker..."


    Met dank aan Relaxxxboard en in het bijzonder Foots voor het vrijkaartje!

    De avond tevoren goed doorgezakt in Haus Panthera (ja, het was dus weer goed, althans voor mij en de mij bekende/bevriende rakkers aldaar), er met zachte doch redelijk dwingende hand uitgewerkt tegen 3:30 uur, betekende dat ik het ontbijt voor oudebelg en mijzelf voor zo laat mogelijk geregeld had bij oma in Hotel Jägerhof. Overigens heb ik vrijdag en zaterdagochtend geen spoor van oma kunnen ontdekken, daarbij bij vertrek horende dat ze een beetje ziek was maar gelukkig niets ernstigs... beterschap oma!

    Aldus me zonder planning te hebben verslapen (mijn Androïd wekker gaat blijkbaar slechts één keer af en herhaalt zich dan niet elke x minuten), excuses aan oudebelg aangeboden die al lang aan de ontbijttisch zat (hij was gelukkig al zonder mij begonnen, iets wat ie in de club overigens ook altijd doet), en op het dooie gemak van het toch wel uitgebreide ontbijt voor € 5,00 genoten. Hoewel we de vorige avond ook meer dan genoeg bijgekletst hadden, was er natuurlijk weer veel te evalueren met betrekking tot dames, kamergangen en de in de wandelgangen opgevangen verhalen cq. geruchten.

    Uiteindelijk afscheid genomen van de uitbater van hotel Jägerhof, die aangaf dat oudebelg al had verteld dat we in januari weer terug komen, iedereen de groeten en alvast de beste wensen gedaan en op weg naar Living Room.

    Tja, ... Living Room.... wat kan of moet ik er van zeggen? Aangezien mijn eerste keer in een nieuwe, vreemde club altijd gepaard gaat met een mindere indruk (mijn fout, ligt meestal niet aan de club), en ik meestal wel een goede indruk krijg bij een tweede bezoek, heb ik Living Room reeds al op zaterdag 6 december bezocht, samen met Bob0808, na een dagje Park Sauna Residenz. En zoals verwacht had ik er al gauw spijt van dat ik PSR hiervoor had verlaten en de logica voorrang had gegeven boven het gevoel... In PSR liepen minstens twee dames waar ik nog graag mee gekamerd had maar ik was ook nieuwsgierig naar Living Room en wilde die eerste indruk maar achter de rug hebben... bovendien zou Living Room tot 3:00 of 4:00 uur geopend zijn en was er nog genoeg tijd om daar eens rustig en goed rond te kijken, dacht ik.

    Hoewel ik wel wat kleiner clubs gewend ben en mijn voorkeur zelfs naar de kleinere clubs uitgaat, viel Living room me zoals verwacht dus toch tegen. De indeling, de grootte, onbekende dames, nou ja, sommigen kennen het gevoel wel... Mijn eerste reactie via de Viber app richting Knaktuut was dan ook "Zo zie je maar weer dat je van elke rijtjeshuis een club kunt maken"... (waarvoor bij voorbaat excuses aan de fans van Living Room)... Een eerlijk gezegd, aan het mannelijk gezelschap van Bob0808 had ik ook niet veel, want als die een (half-)blote dame ziet is het net een jonge hond: niet meer te houden, hoort of ziet niks anders meer en voor je het weet is ie uit het zicht verdwenen... Zeker die avond was ie al in PSR goed op dreef, waardoor ik dan ook maar besloot om in Living Room op watertjes over te stappen en ons na sluitingstijd in zijn bolide veilig naar huis te rijden...

    Gelukkig trof ik die avond ook Foots en LittleJoe in Living Room aan, dus kennis maken met LittleJoe en gezellig kletsen met Foots, die me vooral aanspoorde dat ik onderhand eens aan de slag moest gaan met het ontrafelen van de verrassing en het spel dat hij voor de vier verjaardagen op 20 december in gedachten had. Ik heb de dagen daarna mijn best gedaan om aan zijn verzoek te voldoen, hem via pm op Relaxxxboard mijn vermoedens doorgestuurd, helaas zat ik er naast maar wat ik zelf in gedachten had leverde me wel een compliment en zelfs eentje van sexmachine op... Een wrang gevoel bekruipt me dan ook nu Foots er niet meer is, het zal wel een tijd duren voordat ik daar aan gewend zal raken...

    Maar goed, terug on topic... Living Room op zaterdag 20 december 2014.

    Zonder enige verwachting dus van Ratingen naar Kaarst gereden, met mijn eerste indruk van Living Room nog in gedachten, tevens enigszins in het duister tastende wat ik op een dag als deze mocht verwachten... wel een feestje, geen feestje? Vlak voor mijn vertrek kreeg ik nog een sms van KanariePiet, die mij vroeg om hem bij iedereen te verontschuldigen omdat hij er niet bij zou zijn vandaag. Ik wist dat zijn zoontje al een week lang in het ziekenhuis lag en dat de artsen nog steeds in het ongewisse waren over wat er nu precies aan de hand was. Inmiddels waren er complicaties opgetreden en kon (en wilde!) KanariePiet niets anders dan daar zijn waar men hem nodig had: bij zijn zoontje(s) en hun moeder in het ziekenhuis. Als ik al verwacht had dat dit een vreemde dag zou worden, dan was dat gevoel met dit bericht enkel nog sterker geworden...

    Maar goed, over het algemeen ben ik positief ingesteld, en er kwamen tenslotte een hoop bekende en (nog) onbekende mannen waar het goed mee vertoeven zou zijn, bovendien mocht ik een vrijkaartje van Relaxxxboard gebruiken voor mijn (r)entree, dus op alle hoop van zegen gingen we er alsnog wel iets van maken daar in Living Room. Improviseren, op de situatie inspelen en go with the flow, was het motto dat ik me voor deze dag had aangemeten. Wel met een plan B en C in mijn achterhoofd, moet ik eerlijk zeggen, maar die plannen heb ik gelukkig niet nodig gehad.

    Bij aankomst in living Room heb ik gedaan alsof ik er de eerste keer was en kreeg ik een prima rondleiding van de schone Ruby, wiens voor mij uit deinende kontje toch wel iets in mij wakker maakten... mmmhhh, dat kom we eens de eerste worden vandaag... Eerst maar eens wat rondkijken wie er allemaal al was, bijkletsen, drankje en zo enigszins loungend de sfeer proeven en plannen maken... De Vulkaan Spesjalist liep al een tijdje rond met de speech die voor de gedenking aan Foots was gemaakt (waarvoor mijn complimenten!), LittleJoe gesproken (de enige jarige uiteindelijk), oudebelg was ook al gearriveerd, Ricardo Banana uiteraard ook en zo nog wat heren waarmee ik later nog kennis zou maken. Wat mij betrof liepen er (zeker voor deze tijd van het jaar) voldoende mooie hertjes in het Living Room landschap rond, daarover dus geen klagen, maar de goesting moest nog even op gang komen.

    Deze keer heb ik het restaurant bezocht, prima gegeten en gesnackt, en mijn tweede indruk begin de eerste al gauw positieve zin te verdrijven.. zoals verwacht weliswaar, maar toch fijn als de verwachtingen inderdaad ook uitkomen... Door de vele collega's en de dames die ik via hen heb leren kennen werd het een zeer geslaagde avond voor mij in Living Room, waarvoor dank aan allen die voor mij de rol van Chef Rondleidingen en Chef Kennismakingen op zich hebben genomen. De sfeer was sowieso erg gemoedelijk, er werd veel kennis gemaakt, gepraat en het was alsof we allemaal een beetje familie van elkaar waren en elkaar al lang niet meer gezien hadden. Ik zou bijna van een Kerstsfeertje spreken, allen met een gezamenlijk belang en dat was dit keer niet slechts het kameren met de schone dames van Living Room maar iets dat nog veel dieper lag: het afscheid van Foots...

    Vlak voor het tijdstip van 18:00 uur, waarop we ons zouden verzamelen in een nog aan te geven ruimte voor de nagedachtenis aan Foots, kroop er plots een schone deerne naast mij op de bank. Ik was net bezig om te informeren hoe de stand van zaken bij KanariePiet in het ziekenhuis was, en correct als ze was stoorde ze mij daarbij niet. Dat punt had ze wat mij dus al verdiend. Het bleek om de Roemeense Amelia te gaan, een verfijnd gezichtje met lange zwarte haren, enigszins gebruind, mooie zwarte lingerie aan, uiterlijk zeer goed verzorgd en met een intelligent voorkomen (dat is weer eens wat anders dan een beschrijving van cupmaat, piercings en tattoo's). In leuk gesprekje begon, plannen werden gesmeed en iemand moest toch de eerste zijn, doch daar sloeg de klok 18:00 uur en moest ik mij helaas bij Amelia verontschuldigen... Ik beloofde haar na de afscheidsceremonie terug te komen en ging achter de grote groep rakkers aan richting kamer 16.

    Wat er op kamer 16 gebeurde is al vaker beschreven, het was indrukwekkend wat er onder een stelletje "hoerenlopers" toch aan gevoel en respect kan bestaan voor elkander... en het had wat mij betreft niet beter gekund. Alle respect voor iedereen die een bijdrage geleverd heeft aan een waardig afscheid en een prima verloop van de rest van die dag!

    Na afloop snel gedoucht en bij het in de bar aankomen stond Amelia al op mij te wachten. Ze had een speciaal programma voor mij in gedachten en omdat ik wel aan een kamertje en een verrassing toe was heb ik ingestemd en haar een sleutel laten halen. Gelukkig waren er toen nog geen wachttijden (dat zou 's avonds al rap veranderen!) en hadden we snel een kamer aan het einde van de gang, beganegronds. Heerlijk groot, er waren twee lakens nodig en een zalige sessie kon beginnen. Amelia had al snel door dat ik van langzaam en intiem hou en paste zich meerdere malen prima aan mijn wensen aan, die ze goed aanvoelde. Een heerlijke knuffel- en pijpbeurt volgde, welke werd afgesloten met een intensieve ft waarbij ze (zoals het hoort) pas stopte toen alles d'r uit was... Amelia gebruikt vochtige doekjes, iets waar ik normaal een hekel aan heb, doch zij deed dit op zo een subtiele manier dat je het bijna niet doorhad. Ze gaf er nauwelijks aandacht aan maar deed alles onder het zeer gevoelvol zoenen zodat ik er bijna geen erg in had. Amelia praat ook graag (misschien iets te graag) maar omdat haar verhalen ook grotendeels onder de recuperatie plaatsvonden en ze je ook geweldig kan knuffelen en teasen onder haar verhalen was dit allerminst storend.
    Zo kwam ze op een gegeven moment als amazone op met zitten en mij langzaam berijdend was ze tegelijk wat aan het kletsen, waardoor ze me haast onopgemerkt aan het opgeilen was... zodra ze merkte dat mij aandacht meer uitging naar het neuken dan naar haar verhalen, stopte ze met praten en gaf ze zich weer over aan het heerlijke gezoen... Daarbij kwam dat deze dame haar studies gedaan heeft en diploma's gehaald heeft en dus wel interessante stof heeft waarmee ze mij geen moment heeft verveeld. Haar kwaliteiten werden mij al snel duidelijk hetgeen uiteindelijk resulteerde in een totale kamertijd van drie uur... inclusief twee keer behoorlijk heftig klaarkomen en een heel goed gevoel. Uitermate goed voor het bijstellen van mijn eerste indruk van Living Room naar boven...

    Na mijn kamer met Amelia heb ik mij weer in de bar begeven, waar ik enkele heren uit mocht leggen waar ik zo lang geweest was en vooral met wie... en waarbij ik terecht de opmerking mocht incasseren dat Living Room dus toch wel een heel fijne club was en prima in mijn voorkeuren zou passen... en ja, dat klopt dus...

    Later op de avond ging ik voor een cola naar de bar en daar kwam ik naast Angelina te staan. Ik had al van Knaktuut gehoord wat ie daarmee beleefd had en ik wist al gauw dat het met die cola halen heel erg fout kon gaan ... in positieve zin dan... Angelina heeft de skills om je zeer subtiel op te geilen en uiteindelijk mee op kamer te krijgen, en ik zat eigenlijk al in haar net verstrikt toen ik nog geen cola besteld had.... Probleempje was alleen dat mijn budget voor de vrijdag- en zaterdag op was en ik wist dat je in Living Room niet kon pinnen. Hoewel ik haar aangaf dat ik geen geld meer had voor een kamergang bleef ze mij teasen en degene onder ons die wel eens een middeltje zoals Kamagra hebben genomen, weten dat liegen dan geen zin meer heeft. Ofwel, dat ik (letterlijk en figuurlijk) enorme zin had in haar kon ik niet onder stoelen of banken (of badjassen) verbergen... Toen kwam Bob0808 met het lumineuze idee om verderop in een hotel of dergelijke te gaan pinnen en zijn we beiden maar gaan omkleden, pinnen en weer teruggekeerd naar Living Room, om vervolgens beiden onze dames weer op te zoeken. Inmiddels waren de wachttijden behoorlijk gestegen en werd er door de dames behoorlijk geconcurreerd om een sleutel te bemachtigen. Een uurtje later kwam Angelina dan ook triomfantelijk met een sleutel aanlopen en konden we bij de entree de trap op naar de eerste etage een mooie grote kamer betrekken voor een heerlijk uurtje. Angelina kan behoorlijk wild zijn maar nadat ik haar had afgeremd transformeerde ze zich in een enorm gevoelige en rustige dame met dito aanpak, en ware kameleon dus... Haar pijpwerk werd zo enorm gevoelig dat ik er wel uren van wilde genieten, haar kussen over mijn hele lichaam maakten me nog geiler als ik al was en toen ze me na ruim drie kwartier liet klaarkomen was het eerste wat ik dacht: "ik wist niet dat ik (nog) het in me had"... Geen woord dat ik van Knaktuut over haar gehoord had was gelogen...

    Terugkerend in de bar en de "woonkamer" was het al behoorlijk rustig aan het worden en werd er enkel nog gezellig wat nagepraat over een vreemde maar toch wel heel geslaagde dag... Hier en daar nog een vermoeide dame die op sluitingstijd aan het wachten was, getroost en geknuffeld, nog wat van de aftersales van Amelia genoten, die inmiddels ook wel aan een feierabend toe was en gewoon nog effe bij me wilde hangen (lees: presales voor de volgende keer), dus een heel gezellige afsluiter van een prima avond..

    Uiteindelijk tegen een uur of 4:00 uur LittleJoe op sleeptouw genomen richting Maastricht en daarna mijn eigen bedstee opgezocht voor een prima nachtrust en mooie dromen...
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 25 december 2014 om 19:19
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. Onderstaande 19 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (31 december 2014),biged (26 december 2014),Bluebear (25 december 2014),Bosco (25 december 2014),Costana (26 december 2014),de duisburg spesjalist (25 december 2014),gignnl (25 december 2014),hasta la pasta (25 december 2014),Jack42 (25 december 2014),KanariePiet (25 december 2014),LittleJoe (25 december 2014),Megaboob (26 december 2014),Oudebelg (25 december 2014),Ricardo Banana (25 december 2014),Sjeufke (26 december 2014),terminator (25 december 2014),The Joker (25 december 2014),Wijze grijze (25 december 2014),Willi69 (25 december 2014)

  3. #177
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:09
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Living Room 20 december

    Een dag met zeer gemengde gevoelens voor mij.
    Woensdag 17 december, de dag van mijn verjaardag. S’ middags nog gaan eten met vrouwlief en een bevriend koppel. S’ avonds een SMS van Dupke om hem dringend te bellen. Toen ik hem belde trof me het nieuws als een mokerslag. Ongeloof maakte zich meester van mij, dacht dat het om een grap ging. Maar ik wist dat Dupke er de persoon niet voor is om daar grapjes over te maken. Op zijn vraag of ik het feestje nu zou laten doorgaan of niet had ik slechts enkele seconden nodig. Ik zou het laten doorgaan, maar in een andere vorm dan voorheen gepland. Aangezien Foots ook mijn chauffeur zou zijn en Dupke zelfs ten huize Foots zou zijn, had ik dus een probleem. Online gecheckt maar de Thalyssen waren al volzet voor het weekeinde. Maakte me er niet al te druk om, ik zou er hoe dan ook geraken. De hulp kwam van Vulkaanspesjalist, die me aanbood me op te pikken. Een hele omweg voor hem, hoe ik terug moest gaan zou ik wel zien. Hartelijk bedankt Vulkaanspesjalist!

    Ik had nog wat voorbereidingen te doen, kontakt opgenomen met Uwe (LR). Op de forums gunsde het van vermoedens, het feest zal niet doorgaan, LR zal geen korting toestaan en YBF zal niet willen meewerken en wat weet ik al niet. Alles in kannen en kruiken. YBF liet ook alles gewoon doorgaan (waarvoor mijn dank) en via MichelJ liet DJ Tony weten dat hij ook wilde komen als het mocht. Waren voor mij 2 zenuwslopende dagen, ik moest alles zien te regelen zonder dat mijn vrouw er iets van zou merken. Steun kreeg ik vooral van Vulkaanspesjalist en iets minder van de ook jarige Kanariepiet. Sexmachine en Dupke wilde ik in deze niet storen, die hadden andere en dringender zaken te regelen.

    Zoals steeds vriendelijke ontvangst van Anna bij het binnenkomen van de “woonkamer”, Uwe en Anna betuigde ons hun medeleven en dat ze ons wilde helpen waar het mogelijk was. En dit zonder de andere bezoekers te storen. Het meeste plezier deed me de grote opkomst van collega’s ondanks de omstandigheden. Van de oorspronkelijke geplande 4 jarigen bleef ik al enigste over. Van een verjaardagstemming bleef niks over. Getroost zou ik door de dag/avond worden door Monica. Oudebelg kwam me vragen over de meiden en ik heb hem Alexia en Angy aanbevolen, tot zijn grote tevredenheid. Met Alexia heb ik zelf niet gesproken.

    18 uur de samenkomst in de 16, nog niet lang geleden nog de kino geweest. Geen betere plek om Foots te gedenken. Groot genoeg om als het moet 30 – 40 man in te laten passen. 22 aanwezige collega’s en Manuela (LR) Een speech van Vulkaanspesjalist (respect man), de minuut stilte, het applaus als afscheid voor foots. INDRUKWEKKEND. Bedankt iedereen, het zou de hele dag door zeer sereen blijven.

    Drie lange kamers met Monica tot mijn tevredenheid weer. Trouwens ze is vanaf 5 jan tot 17 feb auf urlaub. Nog een paar leuke gesprekjes gehad en eindelijk ook Knaktuut mogen leren kennen. Wat gezot met Manuela en Nicole en natuurlijk met Monica. Me om 3:30u omgekleed en afscheid genomen van mijn kamer genote. En op mijn Taxi gewacht, zijnde Licky Luke (bedankt maat) die me tot Maastricht heeft meegenomen. Monica is dan zeker een keer of 5 weer naar beneden gekomen om me nog wat te knuffelen en kusjes te geven. Lars vroeg zich al verwonderd af wat dat toch was tussen ons. Tja zei ik, ze mist me al en ik ben nog niet weg, hahaha

    Aangekomen in Maastricht bleek het OV nog meer een ramp te zijn op een zondag dan in Belgenland. Een taxi aangesproken en die wilde me wel thuis brengen, hij stelde me zonder vragen voor om zonder de teller te rijden en voor € 60 zou het in orde zijn. Zijn aanbod aanvaard en zo was ik zelf vroeger thuis dan voorzien.

    En ja 17 december mijn verjaardag zal voor altijd verbonden blijven met het trieste overlijden van Foots. Een dag van een lach en een traan.

    Blijft me iedereen te bedanken die aanwezig was op een merkwaardig club bezoek. En natuurlijk ook RB, YBF, Vulkaanspesjalist, Licky Luke, het LR Team en natuurlijk Monica

    Cheers
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  4. Onderstaande 19 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (31 december 2014),Ace2 (31 december 2014),Badslippers (26 december 2014),biged (26 december 2014),Bosco (26 december 2014),Costana (26 december 2014),de duisburg spesjalist (26 december 2014),gignnl (26 december 2014),Jack42 (27 december 2014),KanariePiet (26 december 2014),licky luke (26 december 2014),Megaboob (26 december 2014),Oudebelg (26 december 2014),Ricardo Banana (26 december 2014),Sjeufke (26 december 2014),terminator (26 december 2014),WA (26 december 2014),Wijze grijze (26 december 2014),Willi69 (26 december 2014)

  5. #178
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.959
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Zag afgelopen dinsdag een heel leuk jong mokkeltje zich aanmelden bij de balie van Golden Tome, ze kreeg zo te zien een een kaartje met het adres van het nevenfiliaal mee.
    Ben nog nooit in Living Room geweest, maar voor dit meisje ga ik er wellicht eens heen (jaar of 19, slanke teeny, mooie glimlach, halflang donker krullend haar Marokkaans achtig ?).

  6. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (26 december 2014)

  7. #179
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pph Bekijk bericht
    Weet iemand de line-up voor 1e & 2e kerst ??
    Voor de 1e kerst inmiddels wel...

    Op de 2e kan ik morgen antwoorden...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  8. #180
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Als fervent gt-ganger wordt het stilaan tijd om het zusterfiliaal van GT eens een bezoekje te brengen.
    Daarv ik mijn wagen graag op een veilig plekje plaats vroeg ik me af of LR een eigen parking heeft?
    Ik val meestal op iets oudere dames met een topservice, heeft er iemand wat goede raad welke dames dan in LR in aanmerking komen.
    Dank

  9. Onderstaande leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 december 2014)

  10. #181
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Als fervent gt-ganger wordt het stilaan tijd om het zusterfiliaal van GT eens een bezoekje te brengen.
    Daarv ik mijn wagen graag op een veilig plekje plaats vroeg ik me af of LR een eigen parking heeft?
    Ik val meestal op iets oudere dames met een topservice, heeft er iemand wat goede raad welke dames dan in LR in aanmerking komen.
    Dank
    Eventjes 50 meter voorbij de LR rijden en dan kan je vrijuit parkeren op de grote parking van het ISA hotel. Anni en Angelina lijken mij wel wat voor je, persoonlijk geen ervaring mee omdat ik niet met oudere dames gaat. Volgens de geruchten schijnen ze wel top service te leveren.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 december 2014),pistoleeke (26 december 2014)

  12. #182
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 04:40
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.258
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Er is ook altijd iemand van LR buiten die op de straat alles wat in het oog houd. Ik zou dus geen zorgen maken over je auto.
    Als je vroeg bent kan je perfect direct in de buurt van LR parkeren zodat je auto onder het toeziend oog van deze parkingwachter staat.

  13. Onderstaande 2 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (26 december 2014),terminator (26 december 2014)

  14. #183
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Voor de 1e kerst inmiddels wel...
    Und wo ist die Antwort?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  15. #184
    Geregistreerd
    27 mei 2010
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 18:40
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    448
    Discussies
    14
    Thanks
    275
    Thanked
    318 in 175 posts

    Standaard

    Echte stammie die LL... Weet bijna alles na 2 bezoeken

  16. Onderstaande leden hebben Vendezz bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 december 2014)

  17. #185
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Und wo ist die Antwort?
    Gefragt wurde OB jemand die Line-up wusste, nicht WIE die Line-up war...

    Die Antwort ist also JA oder NEIN...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  18. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (26 december 2014)

  19. #186
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Okay, 1 : 0 für Dich!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  20. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 december 2014)

  21. #187
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pph Bekijk bericht
    Weet iemand de line-up voor 1e & 2e kerst ??
    Gisteren waren er zo'n 30 mokkeltjes aanwezig, veelal nieuwe gezichten voor mij na een afwezigheid van enkele maanden. Enkele namen: Alexia, Daria, Delia, Dominique, Elisa, Felicia, Gabi, Jasmin, Lavinia, Maria, Monika/Bianka, Ramona, Samira, Vicky. De andere 15 zijn me onbekend of ik heb last van Alzheimer.

    Publiek, vooral begin van de avond, voornamelijk Nederlands- en Franstalig.

  22. Onderstaande 6 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 december 2014),Ascari (27 december 2014),de duisburg spesjalist (27 december 2014),gignnl (27 december 2014),licky luke (28 december 2014),rob45 (27 december 2014)

 

 
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.

  Living Room 468*60