Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 187
  1. #151
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:04
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Stromple Bekijk bericht
    Ik ben nieuw in de hoerenwereld na een lange relatie die stuk gelopen is dus mijn vraag is waar ik het beste van liet kan gaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Stromple Bekijk bericht
    Dank je voor de waarschuwing ik hoop dat ik het onder controle houd want Brigitte heeft me wel geraakt als alle meiden in de clubs zo zijn dan ga ik het nog moeilijk krijgen ben ik bang.
    Jij gaat het zeker moeilijk krijgen. Je initialen JS komen verder bizar genoeg treffend overeen met die van een andere ijsbeer die het the hard way heeft moeten leren.

  2. #152
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    13 mei 2019 @ 14:09
    Berichten
    252
    Discussies
    6
    Thanks
    93
    Thanked
    235 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Stromple Bekijk bericht
    Dank je voor de waarschuwing ik hoop dat ik het onder controle houd want Brigitte heeft me wel geraakt als alle meiden in de clubs zo zijn dan ga ik het nog moeilijk krijgen ben ik bang.
    volgende keer bij de banaan melden en je wordt geleert hoe je ze onder controle kunt houden

  3. #153
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    13 mei 2019 @ 14:09
    Berichten
    252
    Discussies
    6
    Thanks
    93
    Thanked
    235 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Stromple Bekijk bericht
    Ik ben vrijdag avond hier geweest het was me eerste keer en ik moet zeggen dat het naar meer smaakt! Ik heb een heerlijk avondje gehad waarin ik drie keer het bed heb gedeeld met stuk voor stuk leuke meiden waarvan de tweede de mindere was. Wat mij betreft zal het niet lang duren voordat ik er weer naartoe ga of zal ik naar een andere club gaan dat is de vraag die mezelf nu stel want er gaat nu wel een wereld voor me open.
    johnny lr is de beste club( zeker niet de mooiste maar wel de gezelligste)

    oke er lopen wat rare types rond maar zijn vredelievend maar ook salitos lievend

  4. #154
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    "Hot Rooms" and "Cold War"
    6 dec. LR

    Tja, waar moet ik beginnen? Ah ja bij het begin zeker
    Om 13u samen met chauffeur Dupke aangekomen te Kaarst en Kempie was ook net met zijn Trapzijnmotor gearriveerd. Had vooraf nog een paar berichtjes gelezen op RB en moest me wat inhouden om niet luid in een lach te schieten. Blijkbaar kent men mij nog niet goed omdat ik altijd met de zelfde ga.

    Een paar vermeldingen die vooraf gingen:

    “VERRASSING Het is je gegund........en ik begrijp het wel”

    Nu voor velen misschien een verrassing, maar mijn afspraak lag dus al vast en afspraken maken en ze dan niet waarmaken staat niet in mijn boek.

    “zul je toch moeten kiezen aangezien Alexia ook weer terug op het oude nest is”

    nu dat had ik al voorspeld natuurlijk, was dus geen nieuws meer voor mij en heb me door dit feit ook niet laten beïnvloeden.

    Vriendelijke ontvangst door Anna, omkleden en een koffie nemen aan de bar waar Boy69 ook al aanwezig was. Geen duifjes die me deze keer aan de theke verwelkomde. En beiden meiden Alexia en Monika nog niet in de woonkamer. Rustig gaan eten samen met Dupke en na het eten terug de bar in, verschillende meiden die me er op attent maakten dat mijn “vrouw”, “schatzie” of “liebling” terug is. Lang diende ik niet te wachten of Monika, door mij omgedoopt tot miss Formidabele zette zich bij mij. Haar natuurlijk even voorgesteld aan onze vriend Foots, zijn view op die meid laat ik aan hem over. Ze had honger en wilde gaan eten en ik zij haar dat ik al gegeten had, maar ze wilde absoluut dat ik meekwam. ” Vertaald: ik wil je niet uit het oog verliezen met de aanwezigheid van Alexia, je weet maar nooit, beter op zeker spelen.” Van A nog geen spoor en ik vermoed dat ze al vroeg naar Neuss was geweest om haar haar te laten blonderen”. En ik moet toegeven ze zag er voor mijn ogen schitterend uit.

    Sleutelvraag bleef ook uit en ze zat knusjes tegen me aan, samen even naar de jacuzzi en douchen. En dan maar een sleutel laten halen. Kamer 22, vandaag 4 kamertjes gedaan en raar maar waar telkens de 22.
    Aan de kamer gekomen diende Monika terug naar beneden, geen lakens boven. Ik ontwaarde Alexia in haar nakie en ze begroete me vrij normaal. “Wie gehts?, alles gut mit dir?“ een opluchting voor mij. Maar in de loop van de dag zou dit dus zeer bekoelen en eindigen in een “Cold War”. Zeer jammer, ze mogen dan wel al vroeg leren om mannen om hun vinger te winden en hun alles zeggen wat een man graag hoort, maar van “Damage Control” hebben ze geen kaas gegeten.
    Monika leek zelfs extra haar best te doen en het was weer Formidabele, jaja ze weet heel goed wat te doen. DE woorden “I love you” ontschoten haar lippen wat me in een schaterlach liet opbarsten. Ehhh… moet er nog zand zijn?

    Na de kamergang een gesprekje gevoerd met A, over wat ik gehoord had, wat me via IM medegedeeld was, allemaal leugens volgens haar. Dat ze me geen SMS stuurde, geen belkrediet, ze zij dat ik haar geen SMS gestuurd had dat ik de 10de en de 11de zou komen, dat klopt maar het gebeurde wel vaker dat ik haar niet op de hoogte bracht dat ik kwam. Vol ironie vroeg ze me in welke taal ik met Monika sprak. Seks is universeel antwoorde ik en dat beviel haar dan weer niet. Ondertussen zag ik van uit mijn ooghoeken Monika ons gadeslaan, een beetje verontrust, onterecht trouwens. Maar je voelde aan dat het A niet vrolijk maakte en de “Cold War” was in de maak.

    Tweede kamer met Monika tot mijn tevredenheid en natuurlijk tot haar tevredenheid dat ik niet met A ging, wat ze vreesde. Samen wat gaan eten en even uitbuiken en zij geheel ontspannen languit bij me kwam liggen. Af en toe wat kusjes uitwisselen, even onder de badjas voelen of er nog geen leven in mijne pula zat. Maar ze moest toch nog even geduld oefenen. Even met Foots overleggen om hoe laat hij naar huis wilde zodat ik mijn kamergangen er op kon afstemmen. Foots was trouwens goed in form.

    Derde kamergang tegen een uur of 11 wederom lekker, weer even pauze nemen op een bankje en Monika ging nog even een vaste klant bedienen. Geen probleem voor mij. Opvallend dat A zeer duchtig op jacht was vandaag, echter met weinig succes. Even bij Chantal gaan zitten en een sigaretje roken, deze keer niet chagrijnig. Haar plat buikje even betast onder haar lingerie. Ik riep gelijk hard op Thomas, maar die was er vandaag niet. Chantal kon er wel mee lachen. Ze vroeg naar haar echtgenoot en ik vertelde dat die vandaag voor Sinterklaas ging spelen.

    Vierde kamergang met Monika ofcourse, het was 2 uur en nog steeds lange wachttijden voor een sleutel. Het was zeer druk vandaag, zeker een 60 tal dames met een goede line-up. En natuurlijk kwamen er af en toe nog steeds meiden me vermelden dat mijn “schatzie er is” en dat er veel geroddeld werd over mij hoef ik niet te vertellen. Blijkbaar kon A er toch niet zo goed mee om dat ik haar niet was komen vragen om op de kamer te gaan. Tja… had je maar slimmer moeten zijn meisje, waarschijnlijk had ze verwacht dat ik ondanks alles bij haar terugkomst, haar onmiddellijk om de nek zou vliegen, niet dus. Toen ik afscheid wilde nemen was het dus helemaal “Cold War”, dat ik nu een nieuw clublief heb zal haar wel hoog zitten. Probeerde haar nog gerust te stellen dat ik toch niet beweerd heb dat ik met haar nooit meer op de kamer zou gaan (had al een fantasie over een trio met een blondje en zwartharige).

    Maar ze sloeg haar laatste ruiten verder kapot en zij me dat ze met mij niet meer op de kamer wilde. En dat ze mijn telefoonnr. net had verwijderd. Dat ze zonder mij ook wel haar centjes verdiende, ze had een heel goede dag heeft gehad! Goed voor U antwoorde ik (maar ik wist natuurlijk wel beter). Nu jammer dat 26 maanden op zo’n manier moet eindigen, het zij zo. Afspraak voor het verjaardagsfeestje op 20 dec met Monika lag al vast (dat had ik dus niet tegen A gezegd) en ze zou me verrassen zij ze me. Nog een paar laatste nieuwtjes opgevangen ivm A, maar die hou ik maar voor me zelf, zullen wel zien hoe het loopt, wat meiden vertellen moet ik eerst op waarheid kunnen controleren.

    Nog kort met Licky Luke en zijn maat kennis gemaakt (sry naam vergeten) en samen met Foots afscheid van LR genomen. Rest me het LR team te bedanken en natuurlijk ook mijn chauffeurs Dupke en Foots en last but not least Monika.

    Cheers

    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  5. Onderstaande 9 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo (10 december 2014),Bluebear (10 december 2014),Bosco (10 december 2014),Costana (10 december 2014),Cupido (11 december 2014),gignnl (10 december 2014),Oudebelg (10 december 2014),terminator (10 december 2014),Wijze grijze (10 december 2014)

  6. #155
    Geregistreerd
    14 september 2010
    Last Online
    7 juni 2018 @ 16:41
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    212
    Discussies
    24
    Thanks
    197
    Thanked
    299 in 80 posts

    Standaard

    Toen ik afscheid wilde nemen was het dus helemaal “Cold War”
    Waarvan Akte.....ik was getuige van dit zeer onderhoudende tafereel
    Bazinga.....

  7. Onderstaande 3 leden hebben Alfijojo bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (10 december 2014),LittleJoe (10 december 2014),terminator (10 december 2014)

  8. #156
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:50
    Berichten
    2.945
    Discussies
    12
    Thanks
    199
    Thanked
    882 in 541 posts

    Standaard

    Last Friday, I came to LR for my final bitch week end of the year.
    Around 35-40 girls with a ratio of 1/1 all night.
    I Saw Patty, Alicia,Cassey,Krina's sister,Annette.hu,Elisa,Jasmine,Samira,Paula.pol,B rigitte, Monika,Judy.br,Elena,Kim,jennifer,Anastacia,Anca ,eugenia,Landiana,Giovana and some others I forgot or do not know.

  9. Onderstaande 5 leden hebben bocariver bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 januari 2015),billclinton (22 december 2014),LittleJoe (17 december 2014),Sjeufke (17 december 2014),terminator (20 december 2014)

  10. #157
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch LR19/12/14: SFL’s X-mas fucks

    Laat me dit verslag weer aanvangen met een klaagzang van jewelste… Dat doe ik wel vaker de laatste tijd. Ik was weer ziek geweest, had een dikke klier onder mijn kinnebakkes hangen en ook nog een heftige koortsblaas… Weliswaar was die uitgedroogd en stond daar een rapje op. Met een natte en nog zinderende koortsblaas zou ik niet naar de hoeren gaan, want dan zou zoenen en beffen geen optie zijn. Na een beroerde week was het vrijdag dan toch weer beter en net daarom besloot ik om toch maar te gaan. Niet met al te hoge verwachtingen, want het was aannemelijk dat mokkels me niet zouden willen zoenen met een korst uitloop op mijn lippen. Indien ik dus niet zou wippen, dan was dat voor mij ook geen probleem geweest… De bedoeling was dat ik meeging voor de gezelligheid.

    Het was de bedoeling om nog eens samen te gaan met Kinky-Bull en Box-Bull… Beide heren waren de week ervoor ook al op maandag geweest. Uiteindelijk ging alleen Kinky-Bull met me mee, want Box-Bull was weer maar eens te laat omdat hij voor z’n werk overuren diende te presteren. Via IM op het forum had ik nog een 5tal ijsberen aangeschreven. Die lafaard van een Badslippers reageerde zelfs niet eens, Rob45 zat met zijn eigen wijf op de Kerstmarkt in Dortmund en de 3 anderen hadden ook wel een geldig excuus. Alhoewel, die halve Spaanse don Juan van een Picasso, daar had ik ook niets van vernomen… Maar die kom ik slechts 2x per jaar tegen en omdat het nog niet zo lang geleden was, neem ik er vrede mee dat hij toch verstek liet gaan.

    Alleen met Kinky-Bull dus… Rond 15u toegekomen. Bij gebrek aan de Box-Bull besloot ik om zelf maar eens voor kak-bull te spelen, want ik moest dringend kakken. Ik heb onder in de kelder zitten schijten totdat de pot verstopt zat. Ik weet me niet wat me daar overkwam, maar mogelijk zou het door de medicatie van de voorbije week geweest zijn. Toen ik terug naar boven ging, zette ik me aan de bar. Kinky-Bull lag in de zetel te presalen met een zekere Angie… Sinds vorige week maandag zijn verloofde, zo blijkt. De Poolse Paula kwam me ondertussen gedag zeggen en ik zag nog wel een paar andere bekende grieten. Onder hen die Anca van vorige keer, waarmee ik een tegenvallende sessie beleefde.

    Lang heb ik niet alleen aan de bar gezeten, want naast menig mokkel dat zichzelf op een zilveren schaaltje kwam presenteren, komt er ook nog een bende ongeregeld binnen. Nu loop ik hoog op met de Nederlanders, en verdedig ik mijn noorderburen altijd bij de rest van de kortzichtige Vlamingen die vaak hun mening hebben over “Hollanders”. Ze zouden luidruchtig zijn. In vele gevallen ben ik het daar dan ook niet mee eens en kan ik hier makkelijk 10 andere nationaliteiten opsommen die nog veel luidruchtiger zijn. Maar het clichébeeld van de luidruchtige Hollanders was wel van toepassing op het stelletje ongeregeld dat met veel toeters en bellen mij de hand kwam schudden.

    Ricardo-Banana a.k.a. Dracula-Bull of later op de avond ook wel de Gerst&Hop-Bull, De Leaf en dhr N. De 2 laatste had ik nog niet eerder gezien, maar ik leerde hen vrij snel kennen. Elk wijf dat voorbij kwam kreeg een ferme tik tegen de kont en De Laef vond op gegeven moment dat het welletjes geweest was en kidnapte Kinky-Bull zijn mokkel die al 3 kwartier aan het presalen was. Bij gebrek aan mijn trouwe kornuiten en tekortschietende wingmen Badslippers en Rob, solliciteerde Ricardo op gepaste wijze naar new wingman. Met zijn luide gebrul hield hij niet alleen knappe, maar vooral ook lelijk mokkels bij ons weg en op de koop toe slingerde hij ook nog eens de Roemeense Annabel over zijn schouder en deponeerde ze op mijn schoot. De vonk tussen mij en haar was al bij mijn 2 vorige bezoekjes overgeslagen, maar zonder Ella die me steeds zou opeisen, was ik nu wel degelijk in de gelegenheid om nader kennis te maken. En ja, ze was heel leuk in omgang.

    Ik nam me voor om we in de douches wat op te frissen en om daarna nog wat met Anabelle in de bar rond te hangen en uiteindelijk naar de kamer te gaan. Met mijn opgedroogde koortblaas leek ze geen probleem te hebben. Dus ik sta me te wassen in de douchebak tegenover de kino, komt daar opeens een lange rode biet voorbij… Met nadruk op een lange, slanke donkerrode en niet die kleine mollige rode van Badslippers. In dit geval werd ik door haar halvelings verkracht onder de douche en in geval van de kleine rode kool zou ik haar verkracht hebben en zeker niet halvelings. Ik ben een hartvochtig mens en net daarom moet ik wraak kunnen nemen op Badslippers. Om bij de les te blijven: de lange donkerrooie luisterde naar de naam Angelina. Ook Roemeens, wat niet wegneemt dat een zigeunerin van het zevende knoopsgat zou kunnen zijn. Nadat haar kutvocht al onder mijn vingernagels zat en zij mijn korst van de koortsblaas al van mijn lip gevreten had, kon ik als eerlijke burger niet anders dan toegeven aan een kamergang. Dit verhaal en ook nog een tweede wip die daarop volgde kan je lezen onder deze link:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...005#post406005

    Terug in de bar, zie ik de bende van Ricardo staan. Daar die dolgedraaide sodemieter in het begin nog met een glas fruitsap stond te zwaaien, was hij nu duchtig bier aan het hijsen. De Heer N kieperde sterke drank naar binnen dat het een lieve lust was. Zuipen tegen de sterren op, maar nog niks gewipt. “SFL, ik heb al zeker 30 pilsjes uit,” lalt de Dracula-Bull tegen mij. Terwijl elk passerend mokkel een klets bier over haar tieten krijgt, probeer ik als een ware diplomaat de boel nog te bedaren… Zo meteen worden jullie eruit geflikkerd, zei ik nog. “No problemo,” lalt Ricardo, ik ben al in 47 clubs in gans Nederland en Duitsland niet meer welkom, maar hier in LR laten ze me steeds binnen. OK, ze waren al niet meer voor rede vatbaar en zodus ging ik maar wat vreten.

    Op weg naar de keuken kom ik ook kameraad Kinky-Bull tegen. Hij was net terug van een uur kantklossen met Angie. Verdomme, ik heb honger als een paard, gromt hij. Bij gevolg gingen we samen eten. Kinky opteerde voor een vis en ik kreeg de zever al in mijn bakkes van de groentenlasagne met pikante tomatensaus. Zou er nog hoop zijn voor de keuken van LR. Neen dus… Ik heb helemaal niet pikants geproefd in dat onding wat ze lasagne noemden. Dat spul was zo flets als babypap! Later op de avond verneem ik van een andere ijsbeer dat het al zo erg is dat ze die kale Ollie terug willen halen… Jeeezzzes, dat verklaart veel, want zelfs die vent zijn kookkunsten waren al niet te fameus… En als ze zijn loon al willen verdubbelen in ruil dat ie als de bliksem terugkomt, dan beseffen ze het probleem tenminste al… Vooruitgang voor het management van LR, moet ik deze keer toegeven.

    Na het vreten liep ik terug naar het luidruchtige Hollandse 3tal. Ricardo was bezorgd om mij daar ik niet goed gegeten had. Je kan beter als mij zuipen en het eten vergeten, opperde hij. Ja, dacht ik bij mezelf, en ook in 3 landen een rijverbod krijgen zoals jou. Hun gesprek ging over staalharde business en het grote geld verdienen, dus ik besloot uit beleefdheid om me daar niet mee te bemoeien. Ik ging wat verderop alleen op een kruk zitten. Kinky-Bull was ondertussen aan het uitbuiken op de sofa, met alweer Angie rond zijn nek. Ikzelf was niet lang alleen, want naar Angelina die steeds opnieuw terugkwam, maakte ik ook kennis met de Spaanse Ambra en de Roemeense Lavinia.

    Op zeker ogenblik zag ik de mooie Blondine Annabelle weer in de sofa zitten… Lurkend aan een sigaret nog wel. Ik stortte me meteen op haar. Ik kreeg eerst nog een klets tegen mijn ongeschoren bakkes omdat ik na de douche eerder op de dag niet teruggekeerd was. Maar al snel was weer alles peis en vree. De liefde sloeg over in alle hartstocht en 20minuten later lagen we op de kamer. Dat hele verslag lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...011#post406011

    In de bar was het na mijn terugkomst met Anabel vrij druk, maar Kinky-Bull bleek nog op de kamer te zijn met Angie. En mijn Angelina hing meteen weer rond mijn nek. Tja, eigenlijk was ik voldaan na Anabelle en het enige wat nog over was, betroffen perverse lusten. En dan zo’n vulgaire snol die er zo trashy uitziet dat ik verdomd sexy en geil vind, resulteerde in het feit dat ik dan toch maar terug met haar naar de kamer ging. Zo heb je ook kunnen lezen in mijn eerder geplaatste link over haar. Eigenlijk had het uitstekend kunnen wezen met haar, maar met de laatste op geld beluste stuiptrekking, eindigde het verhaal tussen mij en haar met een heuse domper. Jammer, want er zat nog zoveel meer in.

    Ook Boy69 was ondertussen toegekomen en had me zien vertrekken met Angelina. Hij keek verbaasd op zijn uurwerk en verweet me voor zwakke flikker omdat ik na nog geen 20minuten al terug was. Ik legde hem dus uit wat er gebeurt was en dat ik zoiets nog nooit meegemaakt had. Mij kon het geen moer meer schelen, maar Boy69 nam wel de verantwoordelijkheid en deed zijn beklag over Angelina bij de theke. Misschien was dat nog zo geen slecht idee. Zeker naar andere ijsberen en eventuele volgende ontmoetingen toe. Dank aan boy en misschien moet ik van hem maar eens Bull69 maken. Ik mag tegenwoordig geen saunaclub meer binnenwandelen of ik kom die kerel tegen. Denk zelfs dat ik hem afgelopen jaar meer tegen het lijf gelopen ben dan Badslippers.

    Nou goed, ik kom KinkyBull in zware paniek tegen. Banana en de Laef hadden hem wijsgemaakt dat ik ervandoor was zonder hem (ik reed namelijk). Was die kerel opgelucht mij toch te zien. Vervolgens liep ik door de bar en kom ik bij dat drankorgel van een Ricardo Banana terecht. Hij heeft daar tegen me staan brullen, maar ik heb er geen snars van verstaan. Het enige wat ik verstond: zie je wel, je had maar naar mij moeten luisteren. Ik weet nog steeds niet waar dat op slaagt. Maar kom, Ricardo en meneer N. waren al in een ver gevorderd stadium en het zou maar zeer de vraag zijn of zij nog naar de kamer zouden gaan… Zo ja, dan weet ik niet dat ze nog veel zouden presteren. De Laef gaat dan wel weer wel naar de kamer en volgens hem zou hij de meest gulle minnaar van LR zijn. Als je dan achteraf de wijven aanspreekt, dan zou hij naar verluidt alleen maar slapen op de kamer. Afijn, dat is toch wat ik me liet wijsmaken.

    De kleine mollige rode biet van Badslippers was ook nog op een laat uur toegekomen. Wel om te werken achter de bar en niet ervoor. Spijtig, zoals eerder gezegd zou ik haar verkrachten en eens laten zien wie de Master-Bull is. En ik zou haar wel moeten verkrachten en niet beminnen, want wat was ze me gisteren prikkelbaar. Een oppervlakkige hallo en voor de rest leek ze kwaad op alles en iedereen. Misschien was ze kwaad op mij, wie weet… Ze vloog alleszins rond achter de bar alsof het een wervelwind betrof. Mij niet gelaten, her en der placeerde ik nog een babbel met enkele mokkels en tot slot nam ik afscheid van Angelina en natuurlijk ook Annabelle. Laatstgenoemde liet haar volgende potentiele klant zelfs in de kou staan om op degelijke wijze van mij afscheid te komen nemen. Dat streelde mijn ego… Mijn Anabelle: https://www.youtube.com/watch?v=EOs-r11KyEo

    Rond 22u hadden we het wel gezien… Veel gekker kon het niet meer worden. En ook niet zatter met de drinkenbroeders N, Laef en Ricardo. Gelukkig was Boy69 er nog om de eer der ijsberen hoog te houden. Samen met Kinky-Bull heb ik me nog in het Nederlandse nachtleven gestort.

    Bij deze mijn laatste verslag van het jaar 2014. Ik wens iedereen een vredige kerst, een goede en veilige jaarovergang en een goede gezondheid voor 2015. Gezondheid is de grootste rijkdom die je als mens kan hebben.
    Tot volgend jaar, beste ijsberenvrienden!!!!


    Ter afsluiting nog een lied en het mag wat rustiger in deze zachtaardige tijden van kerstmis: https://www.youtube.com/watch?v=hvYIjq-hIn0

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  11. Onderstaande 15 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 december 2014),Badslippers (21 december 2014),Bosco (21 december 2014),De Laef (22 december 2014),gignnl (21 december 2014),KanariePiet (21 december 2014),Megaboob (20 december 2014),Picasso 1 (21 december 2014),Ricardo Banana (22 december 2014),rmjhexe (21 december 2014),rob45 (21 december 2014),terminator (20 december 2014),The Joker (20 december 2014),WA (21 december 2014),Wijze grijze (20 december 2014)

  12. #158
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Al geruime tijd geleden kondigde Kanariepiet aan zijn verjaardag op 20 december in LR te willen houden.Al snel stroomden de aanmeldingen binnen,altijd leuk zo net voor het kerstreces.
    LAter voegden zich ook LittleJoe en Foots zich hierbij aan en zou het een gezamenlijk YBF/RB feest worden.Vooral op initiatief van Foots moest het iets speciaals worden met tombolas,belgische lekkernijen en vooral speciaalbieren.
    Mij leek het leuk de vele nicknames eens te leren kennen,er waren er op beide fora velen aangemeld.
    Woensdag 17 december kwam echter het trieste nieuws dat Foots plotseling was overleden,ook voor mij een schok maar zeker dieptriest voor zijn vele vrienden en bekenden op de foras.
    Het besluit werd genomen het om te zetten in een kerstmeeting met passende herdenking.Helaas haakten diverse mensen af en zelfs een van de jarigen moest ivm privéomstandigheden verstek laten gaan.
    Ruim 20 leden waren wel van de partij en hebben Foots op stemmige wijze herdacht en zelfs met een applausje uitgeleide gedaan.
    De rest van de avond is inderdaad stemmig voorbij gegaan in een best wel druk LR waarbij DJ Tonny toch nog acte de presence kwam geven.Het damesaanbod was ondanks het kerstreces best wel op peil en gekamerd werd er goed,de wachttijden liepen zelfs op tot anderhalf uur zodat ik ook in de kino aan de slag ben gegaan.
    Ik vind dat er op gepaste wijze een draai aan deze avond is gegeven mede dankzij de medewerking van LR waarvoor dank.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  13. Onderstaande 15 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (21 december 2014),Ace2 (25 december 2014),Badslippers (22 december 2014),Bosco (21 december 2014),Costana (26 december 2014),de duisburg spesjalist (21 december 2014),De Laef (22 december 2014),Jack42 (21 december 2014),KanariePiet (21 december 2014),Mr Pussy (21 december 2014),rob45 (21 december 2014),Teiresas (21 december 2014),terminator (21 december 2014),WA (21 december 2014),Wijze grijze (21 december 2014)

  14. #159
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik was dus de afwezige jarige...

    Aan iedereen mijn excuses dat ik er gisteren niet bij kon zijn... Mijn oudste zoon lag al een hele week in het ziekenhuis en vrijdagnacht waren er plots complicaties. Ondertussen is alles weer in orde, maar gisterennamiddag stond mijn hoofd er uiteraard niet naar om naar LR te trekken...

    Ik ben blij te horen dat het een aangename avond is geworden en dat Foots op een gepaste wijze is herdacht. Dank aan allen die er gisteren iets leuk van gemaakt hebben. Zo zou Foots het ook gewild hebben. En ik... ik eer Foots binnenkort nog wel eens op mijn eigen manier
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  15. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (31 december 2014),Badslippers (22 december 2014),De Laef (22 december 2014),Mr Pussy (21 december 2014),terminator (21 december 2014)

  16. #160
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    eigenlijk heb ik hier helemaal green zin in om een discusie op te zetten over het aantal van bijde foras 27 man ook na 6 uur kwamen er nog mensen binnen en dat aantal is volgens de theke de 3 van ypupy tel ik niet mee meschien moeten we is gaan overwegen met bijde foras om ieder jaar de zaterdag voor kerst onze lotgenoten te herdenken die niet meer daar zijn wand volgens badsliper zijn dat er heel wat

  17. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (21 december 2014),terminator (21 december 2014)

  18. #161
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    De doop van knaktuut in Living Room 20 dec 2014

    Een dag met 2 gezichten: klein feestje en stilte!

    Vier ijsberen die een jaartje ouder zijn geworden, een feestje van RB en een eerste bezoek aan Living Room! Dat ook nog op een zaterdag, daar 'moest' ik wel een alibi voor verzinnen. Met hulp van Foots lukte het om met een 'waterdicht' alibi af te reizen naar Kaarst (daarover meer de komende week).
    The big party, het liep helaas anders dan iedereen had gehoopt! Ondanks alle gemis kijk ik terug op een fantastisch eerste bezoek aan Living Room.

    Rond 14:30 uur mijn winkelwagentje recht voor de deur geparkeerd van Living Room. Ingecheckt en een korte rondleiding gehad van een lolita. Het is moeilijk luisteren met twee schuddende strakke billetjes in het vizier.

    Er waren al heel wat bekende ijsberen aanwezig. In de 'woonkamer' aan de praat met Satanic Surfer die mij een uitgebreide rondleiding verzorgde en tips gaf ten aanzien van de rondlopende hertjes. Voorts een hand geschud met bekende en onbekende ijsberen waaronder de jarige LittjeJoe, die ik tot voor kort alleen kende van de RB-chat.
    Ondanks alle gebeurtenissen van de afgelopen week was de sfeer prima! In het restaurant twee croissants met bitterbal gegeten . Tja,...... Banaan had bitterballen over en wist niet zo goed wat hij daar mee aan moest.

    De line-up zag er bijzonder goed uit. Slechts een enkele dame waarmee ik vanuit dat perspectief gezien niet op kamer zou willen. Oke, de doorgewinterde ijsbeer weet ook wel dat schone schijn soms bedriegt. Vanuit het restaurant komend liep ik in de bar tegen Angelina aan, waarmee een gesprek gemakkelijk op gang kwam. Een vrolijke Roemeense dame die het spelletje goed speelt! Ze vertelde dat ze een 'Butterfly' heeft, waarmee ze haar lange schaamlippen bedoelde. Uiteraard moest ze die even laten zien. En inderdaad, lang met een platte band gereden, want de binnenband stak er behoorlijk uit. Na flink opgewarmd te zijn door Angelina, een kamertje opgezocht. Angelina is een ervaren dame met een stevig gespierde mond: GOSP = 0,9M. De tong schijnt de sterkte spier van het lichaam te zijn, dat is bij haar zeker het geval. Tongzoenen een dikke 8 en een formidabele FT.
    Enfin, de druk was er af. Nou ja, de druk was er af?!......de dag ervoor al 3 kamers gehad in Panthera, zo hoog was de nood nou ook weer niet.

    In het restaurant een van de menuutjes besteld. Het kon even duren werd mij verteld, maar al na 5 minuten zat ik mijn bordje leeg te smikkelen in aanwezigheid van een aantal bekende en toen nog onbekende ijsberen. Een van deze heren was in gezelschap van een blonde dame. Het koste me bijzonder veel moeite om er niet naar te kijken. Geen lolita, maar wel een lijf in de juiste proporties en met wat babyvet op sommige plaatsen. Die mot ik hebben, dacht ik. Ik zat nog in de recuperatietijd van Angelina en de ijsbeer naast haar leek een kamertje met haar in het verschiet te hebben. Geen nood, het jachtseizoen was nog lang niet voorbij.

    Klokslag 18:00 uur was het vooraf aangekondigde moment om Foots te herdenken in de oude Kino. Een bijzonder moment en zeker apart in een club. De speech van de duisburg/vulkaan spesjalist werd afgesloten met een minuut stilte. Na het 'officiele' deel stelde iedereen zich voor. Leuk om nu ook een gezicht te hebben bij de vele forumnamen.

    In een onbekende club moet je ook het wellness deel hebben bezocht. Een kwartiertje lekker stoven op 90 graden om vervolgens buiten met een peuk af te koelen. Douchen en tien minuten in de whirlpool met zicht op de masseur. Een massage...iets voor een volgende keer.

    Na een algehele opfrissing terug naar de woonkamer. Zoeken naar die dame met wat babyvet..... . Het duurde even alvorens deze in mijn ogen prachtige dame ten tonele verscheen. Meteen een babbeltje gaan maken en wat te drinken aangeboden. Er was niet veel tijd nodig om zeker te weten dat deze dame (Mara) onvoorwaardelijk zou worden veroordeeld tot de kamer. Mara, blond, pas 19 lentes jong, und Deutsch!!. Haar tweede dag in Living Room. Nog niet zo heel lang in 'het vak'. In haar portfolio zit slechts één andere club: Samya waar ze 9 maanden heeft gewerkt onder de naam Tamara. Met Duitse dames heb ik wel wat. Daar kan je in ieder geval een goed gesprek mee voeren. Het bleek ook nog een flapuit en lachebekje te zijn. Ruim een uur wachten op een sleutel met Mara was absoluut geen straf. Ik heb me kostelijk vermaakt. Een dikke klik! Rond 9 uur was het dan zover en kon het speel'kwartier' beginnen. Aanvankelijk een uurtje met haar afgesproken. Op de kamer kwam ik er achter dat ik het niet in een uurtje zou gaan redden. Het werd uiteindelijk een uur en drie kwartier. Met haar 19 lentes kan ze zich uitstekend meten met de ervaren dames in de P6-wereld. Uitstekend TZ, blasen (GOSP = 0,8M) en een lenigheid als gummi. Bij Mara klopt het hele plaatje! Gezelligheid, speelpoes, uitstekende service. Voor Mara is niets te gek. Voor de zekerheid een service-controle-check gedaan naar deze dame op de diverse fora. Komt mijn ervaring overeen met ervaringen van anderen? Over (Ta)Mara is op de Nederlandse fora niets te vinden. Op een Duits- en Franstalig forum heb ik alleen maar lovende recensies over haar gevonden. Check!!

    De laatste twee uurtjes vertoefd in de 'woonkamer' en met een tweetal onbekende ijsberen ervaringen uitgewisseld. De pizza smaakte prima! Af en toe waren er strakke schuddende kontjes achter de bar te aanschouwen. Die bar zit er niet voor niets tussen . Om half 2 Living Room verlaten!

    Samengevat.
    Een eerste bezoek is slechts een momentopname om een club goed te kunnen beoordelen. Mijn eerste indruk:
    - kleine club, qua oppervlakte vergelijkbaar met Heaven7 en Panthera. Gezellige indeling! Persoonlijk hebben kleine clubs mijn voorkeur.
    - de keuken is vergelijkbaar met Panthera. Er is keuze uit een aantal menu's. Wat in het voordeel van Living Room spreekt is het uitgebreide ontbijt/lunch buffet en de mogelijkheid om Pizza te nuttigen later op de avond. Prima verzorgd en smaakvol. Etenswaar dat wat langer in de vitrine staat is lauw, maar dat is dan ook het enig minpuntje.
    - de wellnessmogelijkheden zijn prima met meerdere sauna's en een whirlpool.
    - de sfeer is goed, muziek (met DJ) oke, de volumeknop staat op de juiste stand. En wel zo dat een gesprek zonder schreeuwen mogelijk is.
    - drank is gratis (voor zover mij bekend), helaas geen wijn. Als alternatief een paar flesjes Beck gedronken.
    - lange wachttijd voor een kamer in de avonduren. In mijn geval niet als nadelig ervaren tijdens mijn eerste bezoek.
    - qua optiek steekt de line-up ruim boven mijn stamclub uit. Het is moeilijk schatten, 30 tot 40 dames aanwezig?!
    - twee prima kamers, Angelina en Mara. Beiden 100% voor herhaling vatbaar, waarbij Mara zich een plekje heeft verdiend naast die andere mij welbekende Duitse dame. Opvallende overeenskomsten: blond, Duits, stalend bekkie met tanden, niet op het mondje gevallen (ook niet verbaal ), meerdere piercings w.o. een clitpiercing én nog een wel heel toevallige overeenkomst die ik uit privacy overweging niet kan noemen.
    - opvallend was het aantal ijsberen dat wel weet hoe ze in Kaarst moeten geraken, maar niet weet hoe ze weer thuiskomen........

    Kortom, mijn eerste bezoek aan Living Room is goed bevallen. Een volgend bezoek laat niet lang op zich wachten.

    Illusion Plopp

  19. Onderstaande 25 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (31 december 2014),Ace2 (21 december 2014),Again and Again (21 december 2014),Badslippers (22 december 2014),Bosco (21 december 2014),Costana (26 december 2014),de duisburg spesjalist (21 december 2014),De Laef (22 december 2014),deket (22 december 2014),Eddy_V (21 december 2014),gignnl (21 december 2014),hasta la pasta (21 december 2014),Jack42 (22 december 2014),KanariePiet (21 december 2014),LittleJoe (21 december 2014),Megaboob (21 december 2014),Peppino (21 december 2014),Ricardo Banana (22 december 2014),satanic surfer (22 december 2014),spinazieboy (21 december 2014),Teiresas (21 december 2014),terminator (21 december 2014),The Joker (21 december 2014),Wijze grijze (21 december 2014),Willi69 (21 december 2014)

  20. #162
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    20-12-2014 een club dag die in mijn geheugen zal blijven als de dag van gisteren

    Het wet een vroege dag mijn weker ging om 8 uur af reden daar voor was dat de carpool afspraken in het water waren gevallen door de verdwijning van foots uit ons midden . littje joe kon geen vervoer meer regelen en ik kon niet anders als de taak die foots altijd aanbood 1 keer uit te voeren met een omweg van 117 km ook was het de verjaardag van littlejoe heeft voor mijn het contact met uwe (LR) gehouden ma ook seksmachine heeft met de avond teke contakt gehad .dank u heren . helaas kon kanariepiet niet aanwezig zijn op deze gebeurtenis door privé omstandig heden

    na een rit van 1 uur en 15 minuten reed ik de augustijnstrasse op uwe trok het afzet hek weg toen ik er aan kwam tja het leven staat vol verassingen als je die kleine cowboy bij je heb. de ontvangst was zo als gewoonlijk uitstekend met uwe de mogelijkheden doorgenomen voor ons moment om 18.00 uur. en uwe heeft gezorgd dat tony er zal zijn . na het omkleden stond ik in de bar en wie trof ik als eerste de banaan . dankzij de banaan en MJ tony de muziek doorgegeven ik laat me niet foppen door lr en de muziek die SM geschrapt heb voor de begrafenis van foots is wel in LR gedraaid drankje dj tony voor je komst op zo kort termijn van 8 uur

    natuurlijk waren er meer lotgenoten van beide forums uit nl en belgië en zelfs waren er wat van youpy een Frans forum .en alle waardeerden onze actie enorm .het wet tijd voor me ontbijt daar kan ik kort over zijn altijd super in lr tijdens het ontbijt zag ik de geile anni al weer rond lopen en ik herinner me het zomerfeestje van 31-05-2014 door haar wat hebben we toen een lol met deze dame en een vrouwelijke collega van haar gehad samen met foots wat heb ik me toen misdragen in de gezelligste huiskamer van Duitsland . om 13 uur was het er nog niet van gekomen om anni te contracteren voor een 30 minuten ma klokslag 16.30 ben ik naar haar toegestapt ze begreep me niet in het egels toen ik het toverwoord sluusel uitsprak kreeg ze een brede glimlach op haar gezicht trok ik na mijn lievelings- kamer kamer 7. daar heb ik me nog meer misdragen als op 31-05 wat een geile goede profie exacte details ga ik in het midden laten ma al neukend al beffend en al pijpend zijn we een 30 minuten opzoek geweest na me horloge die ik er de laatste keer verloren had op kamer 7 in alle posities zijn we de kamer door gegaan

    18.00 uur waren we met 22 man en 1 teke op kamer 16 de naam van de teke is me helaas ontschoten. ma iedere keer als ik weg ga zwaait ze me uit of ze me ook graag zie komen geen idee ma doordat er overdag en in de avond verschil is van teke ga ik altijd met een goed gevoel na LR veder ga ik niet stilstaan bij ons moment iedereen heb zijn kans gehad ma ik wil iedereen bedanken en vooral living room

    om 21 uur belande ik op de kamer met sasja een Nederlandse vrouw van 38 jaar oud binnen gehaald door de leaf om ricodo bannana in het gelid te houden door deze actie van de leaf gedaagde de bende van ellende zich gepast en zaten met ze alle te genieten hoe de benaan genoot van zijn lieve nieuwe schat. over deze dame ga ik geen uitspraak doe ma ik ben van de 30 minuten seks en ze heeft me een uur op de kamer weten te houden zeg denk ik genoeg mannen :wink: om 02.30 verliet ik LR dat deze dag me nog lang bij zal staan zullen jullie wel begrijpen ma het klink raar mischien ik vond het 1 van de beste club bezoeken van het jaar en de line up uitstekend

  21. Onderstaande 17 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (31 december 2014),Ascari (22 december 2014),Badslippers (22 december 2014),Bosco (22 december 2014),Costana (26 december 2014),De Laef (22 december 2014),gignnl (22 december 2014),KanariePiet (22 december 2014),kempie (22 december 2014),LittleJoe (22 december 2014),Mr Pussy (22 december 2014),Ricardo Banana (22 december 2014),satanic surfer (22 december 2014),Sjeufke (22 december 2014),terminator (22 december 2014),The Joker (22 december 2014),Wijze grijze (23 december 2014)

  22. #163
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    13 mei 2019 @ 14:09
    Berichten
    252
    Discussies
    6
    Thanks
    93
    Thanked
    235 in 127 posts

    Standaard

    mijn zorgen om de banaan dreigen uit de hand te lopen...........

    na een HEFTIGE nacht en een vruchtbare ochtend loopt hij met TROUWPLANNEN rond..........

    heeft gisteren al geinformeerd om LR af te huren voor zijn trouwparty

  23. Onderstaande 4 leden hebben De Laef bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 december 2014),Bosco (22 december 2014),de duisburg spesjalist (22 december 2014),Sjeufke (22 december 2014)

  24. #164
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Laef Bekijk bericht
    mijn zorgen om de banaan dreigen uit de hand te lopen...........

    na een HEFTIGE nacht en een vruchtbare ochtend loopt hij met TROUWPLANNEN rond..........

    heeft gisteren al geinformeerd om LR af te huren voor zijn trouwparty
    op een of anderen manier werk mijn thanks knop niet meer ma dan maak hij denk ik de leaf ceremoniemeester

  25. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    De Laef (22 december 2014)

  26. #165
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    13 mei 2019 @ 14:09
    Berichten
    252
    Discussies
    6
    Thanks
    93
    Thanked
    235 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    op een of anderen manier werk mijn thanks knop niet meer ma dan maak hij denk ik de leaf ceremoniemeester
    is al gebeurt........ben op zoek naar bruidsjonkers

  27. Onderstaande leden hebben De Laef bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (22 december 2014)

  28. #166
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    op een of anderen manier werk mijn thanks knop niet meer ma dan maak hij denk ik de leaf ceremoniemeester
    ik zorg wel voor de bitterballen

  29. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (22 december 2014),De Laef (22 december 2014)

  30. #167
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    ik zorg wel voor de bitterballen
    De croissants ook?
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  31. Onderstaande 2 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (22 december 2014),Sjeufke (22 december 2014)

  32. #168
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Laef Bekijk bericht
    is al gebeurt........ben op zoek naar bruidsjonkers
    ik zie de bende van ellende er al achter lopen vechtend wie de trouw jurk (SLUIER) vast mag houden en stieken probeeren om onder de rok te kijken naar haar lingerie die ze voor het eerst aan heb

  33. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    De Laef (22 december 2014),Sjeufke (22 december 2014)

  34. #169
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    en voor mr pussy deze dame had de kleur waar jij voor gegaan zou zijn

  35. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (22 december 2014),Sjeufke (22 december 2014)

  36. #170
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Standaard

    Cijfer na bezoek:

    Ontvangst: 9/10
    Beleefdheid: 8/10
    Wellness: 6/10
    Gebruikvriendelijkheid: 6/10
    Interactie met vrouwen: 6.5/10
    Hygiëne/Netheid: 10/10
    Uiterlijk Vrouwen: 7/10
    line-up, verscheidenheid vrouwen: 7.5/10
    kwantiteit vrouwen: 9/10
    Sfeer: 7/10
    Levendigheid: 7/10
    Dienstverlening: 6/10
    Installatie/uitrusting: 10/10
    Ruimte: 7/10
    Buffet/voedsel: 8/10
    Gedrag vrouwen: 6.5/10
    genegenheid vrouwen: 6/10
    genegenheid/beschikbaarheid/attentie personeel: 8/10
    genegenheid/beschikbaarheid/attentie Thekefrau: 7/10
    Bezorgdheid voldoening klant: 7/10

    Totaal: 14.5/20

  37. Onderstaande 3 leden hebben gwanfich bedankt voor deze bijdrage:

    Costana (26 december 2014),Megaboob (22 december 2014),terminator (22 december 2014)

  38. #171
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Eigenlijk totaal niet aangemeld voor de initieel geplande birthdaybash in LR, doch door het ongelukkige heengaan van Foots toch richting LR getogen zaterdag jongstleden om ook mede van de Franstalige forumcommunity een hartje onder de badjasriem te steken. Ontvangst zoals immer hoogstvriendelijk net als de thekebediening en het kokspersoneel, de gebruikelijke goede verzorging van LR dus waarvoor een pluim net als de serene mogelijkheid die ze boden om het aangepaste "feest" te laten plaatsvinden... Ik wens uitdrukkelijk de Duisburgspezialist te bedanken voor het voorlezen van de tekst ter ere van Foots, de gemoedelijke sfeer onder de heren van verscheidene fora en net als ter plaatse meedegedeeld MichelJ voor z´n aanwezigheid als admin van YBF, dat werd zeer gewaardeerd.

    Aangezien ik vroeg diende op te rotten in de vooravond rondom eenen gearriveerd, een boel bekenden van Nederlandsche en Vlaamschen bloede, ook een aantal Franstaligen die vanuit Youppiehoek hun medeleven betuigden, voorts tot 17 uur ofzo behoorlijk weinig "andere" gasten, later trok dat nog wel wat aan, de toko was goedgevuld te noemen rondom 21 uur leek me. Eten prima te noemen, barbediening voortreffelijk, sauna heet genoeg. Enkele me bekende dames kwamen tussendoor wat buurten, doch herhalingen stonden niet in m´n agende, sessies sowieso bijzaak die dag doch me toch laten verleiden door een dame waarmee ik tijdens m´n laatste bezoek aan uitgebreid had gekwebbeld, Justine. Line-up voorts numeriek op orde voor de tijd van het jaar met de gebruikelijke Roemeensendominantie, enkele Duitse dames, 1 donkere dame die aan de bierflesjes van RBanana vastgeglued was een 1 Thaise die door Youppinauten werd onderhouden, weinig optisch verheffends, same old same old in LR eigenlijk. Wat bekenden wat damestips gegeven en voorts gekamerd met voorvermelde Justine tot matige tevredenheid, zie onderstaand waarom:

    JUSTINE:
    Roemeense girlnextdoor, sinds effe in LR, voorheen in phg, anfang20, eerder korte haarcoupe van bruine origine, 1m60, A/B-cuppies natuur, prima engelskennis, geen tijdsdruk voorts, mooie zoenlippen, voorts normaal figuur, mal gucken...
    Service:
    TZ: goed tot zeer goed
    PZC: matig tot zeer matig
    Lecken: yup
    Schlittenfahrt van de olievariante: koddig en ok doch niks hoogstbijzonders voorts
    NMC: enggebaut, onbeholpen, minimedewerker weigerde dienst en dus het uur happy endloos volgemaakt met het enige aspect der serviceverlening dat echt op niveau was, tongzoenen...
    Fazit: zwaktebod in de skills, voorts pirma attitude en goed zoenen doch nog veel werk aan de winkel om tot servicekracht te kunnen uitgroeien, harhalingsgevaar is dan ook onbestaande...

    Voor verdere sessies geen tot weinig alternatieven voorhanden dus vooral gesocialized met uiteenlopende bekenden, voorts wat chillen in m´n uppie en een schnitzel of 2 naar binnen gecaprioleerd, en afgetaaid rondom 21:30 uur richting elders wegens plausibele redenen. Dank aan LR voor de ontvangst en aan de aanwezigen ter stille nagedachtenis aan Foots met zoals bovenstaand vermeld enkele in speciaal. Rust zacht Foots...

    Peace out.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  39. Onderstaande 11 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (31 december 2014),Ace2 (22 december 2014),Badslippers (22 december 2014),Champollion (22 december 2014),Costana (26 december 2014),de duisburg spesjalist (22 december 2014),Megaboob (22 december 2014),Oudebelg (22 december 2014),rob45 (23 december 2014),Sjeufke (22 december 2014),terminator (22 december 2014)

  40. #172
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Normaal blijft december topmaand voor de winkels, maar identiek zoals september wanneer de schoolplichtige kinderen hun gerief nodig hebben.
    rookverbod, alcoholcontrole en last but not least, intrrnet staken de horeca v9lledig dood.
    nochtans . Gisteren 5 kamers voor mijn barbiepop, waarvan meer dan de helft voor een uur.
    niet slecht voor een maandag. Terwijl ik al meermaals meemaakte dat je op een zaterdag een speld kan horen vallen, behalve tegen de nacht, dan komen de creepsbals ratten binnen geen selectie impliceert dzt trouwe en ook potentiële klanten wrgblijven.
    terug een dfeurbeleid graag en neen,voor de politiek korrekten achter hun pc stormen, ik heb het niet specifiek over rassen, maar vooral over types waar ikzelf van vele meterd zie dat ze stijf vzn de coke staan. Ieder doet wat hij, zij wil, maar voor de meiden id dit ook niet leuk, tenzij zijzelf meesnuiven
    doch, klagen de meeste over viagra en vooral over die dronkenlappen, die zo veel mogelijk bepotelen om dan de kamer te duur te vinden en zich thuis gaan aftrekken.
    raad deze gasten aan om naar de ramen in Aken of Amsterdam te gaan, zijn ook cafes aanwezig zelf met topless dans, waar je kan zuipen naar hartelust

  41. Onderstaande 4 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (24 december 2014),de duisburg spesjalist (24 december 2014),Sjeufke (24 december 2014),terminator (24 december 2014)

  42. #173
    Geregistreerd
    2 mei 2010
    Last Online
    11 mei 2023 @ 15:47
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Weet iemand de line-up voor 1e & 2e kerst ??

  43. #174
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pph Bekijk bericht
    Weet iemand de line-up voor 1e & 2e kerst ??
    Het buro!!

  44. #175
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ze hebben daar ook telefoon op het buro en eh het kan zijn dat je veen moet wachten , want het duurt iets langer voordat je contact hebt met het verre duitsland en misschien vind je het te duur ja dat is natuurlijk wel zo 60 euro entree slordig 40 euro benzine en dan ook nog 2 euro verbellen, ja het is wat....

 

 
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.

  FKK Artemis 468*60