Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 187
  1. #101
    Geregistreerd
    20 oktober 2007
    Last Online
    15 maart 2024 @ 23:03
    Locatie
    Tussen Bruggen, Grefath, Oedt, Kaarst en Roermond
    Berichten
    134
    Discussies
    4
    Thanks
    197
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Welke Queen of love? Is nog al persoonlijk of niet. ik ken 5 prinsesen 3 in/uit living room). en mijn queen was leda/fernanda van Heerwaarden en Elten.

  2. #102
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Het wordt nu gewoon aftellen voor LR want de dvp's trekken massaal naar OCEAN en wat is een hoerentent zonder hoeren,daar komen geen ijsberen meer op af.
    Jammer voor de GEZELLIGSTE HUISKAMER VAN NRW,het is wel zo geen hand vol met clubs maar een land vol en LR heeft de pech dat die nieuwe gewoon bijna voor zijn deur is gevestigd.
    o ja dalton treken ze massaal naar OCEAN nee hoor gisteren nog ruim en voldoende aanwezig die OCEAN verzuip in zijn eigen water

  3. #103
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Sorry Heren maar deze "discussie" + verwijten naar elkaar onderling doe je maar per IM. IK kan er zelf geen touw aan vast knopen en wil me ook niet in de materie verdiepen, zeker niet als het ook zaken betreft die op een ander forum spelen.

    Wordt weer tijd voor LR ervaringsberichten.

    -> aantal berichten in de "discussie" + verwijten waar men zich vooral met elkaar bezighield weggehaald.
    Laatst gewijzigd door Big30; 9 november 2014 om 14:31
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    amigo70 ( 9 november 2014),Hemaworst ( 9 november 2014)

  5. #104
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.473 in 1.798 posts

    Standaard

    Ervaringen wil je. Wel zaterdag was 1 van de slechste van het jaar. Het was tot 20.00 uur voor een zaterdag uitgestorven. Minder gasten en minder dames dan normaal. Veel dames die lang vrrveejld in hun eentje op de bank hingen. Na 20.00 uur werd het wat drukker met uiteindelijk een kleine wachttijd. Begreep van de dames dat het al sinds the haloween party zo was. Ik sprak een dame die voorgaande 2 dagen geen kamergang had gemaakt.

    Het is dat daar m'n favoriete dame zit anders ging ik wel ergens anders kijken. Zou haar geen ongelijk geven als ze zou verkassen na nog zo'n week.

    Misschien was het de opening van oceans, misschien de party in GT maar dit moet niet lang zo blijven anders zijn er nog wat dames vertrokken voor boy69 z'n party geeft, is er dan helemaal een matige line-up en laten nog minder regelmatige bezoekers daarna hun neus niet meer in deze club zien.
    Laatst gewijzigd door kempie; 9 november 2014 om 19:08

  6. Onderstaande 3 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 november 2014),Bosco ( 9 november 2014),rob45 ( 9 november 2014)

  7. #105
    Geregistreerd
    21 augustus 2013
    Last Online
    13 september 2019 @ 13:08
    Berichten
    164
    Discussies
    5
    Thanks
    18
    Thanked
    69 in 40 posts

    Standaard

    Ik was er donderdag alles was prima in orde line up perfect drukte goed. Er zijn altijd wel dagen dat het minder is als de andere dagen. Op het moment klagen vrouwen bij alle clubs maar dat is nooit anders geweest of ze nu duizend euro per dag verdienen of 100 ze klagen toch over klandizie. Ik ben vorige week ook bij gt geweest en vind lr op het moment veel en veel beter qua line up

  8. #106
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Op het nippertje en mits een karrevracht toeval ende gelukstijdingen warempel nog wat witte schrijfplaats gevonden in dit topic aangaande dé plek alwaar de laatste weken enkele party's plaatsvonden bezocht door een kleine army ijsberen als ik me niet vergis,doch op miraculeuze wijze lijken die verslagen verdwenen voor de zon als ware ze 100Euro migrainevrij per schrijfuur. Koddig natuurlijk voor een club dat op zulke dagen menge bezoekers voor 40E aanwezig willen tekenen en de feestneus van dienst een welgemeende verjaardagshand te schudden, fijnfijnfijn die geste van de club, nog fijnfijnfijner dat er voorts in alle talen wordt gezwegen over die gastvrijheid en de ongetwijfeld aangewende extra moeite vanuit de club zelve, maar alla, ik wijk af doch daarvoor ga ik me geenszins excuseren, ietwat minnetjes vind ik dat ten opzichte van club die de korting aanbiedt, het forum dat de gelegenheid biedt ter groepering voor zulk een "event", doch voorts wel handig meegenomen voor da forumposse en geniaal dat er aldus zat vrije schrijfruimte blijft voor luitjes als mezelve die niet op zulke feestjes aanwezig tekenen wegens de te anticiperen groteske kamerwachttijden onder andere, maar alla, ook op andere dagen ontvangt LR gaarne gasten, daar hoeft voorts geen printje bij te pas te komen. Een doordeweeks bezoekje en een bezoekje laatstleden zaterdag waarbij dit geboefte telkenmale aanwezig tekende van ongeveer 12.30u tot 21.30 uur, 540 minuten dus maal 8 gedeeld door 4 ongeveer voor cijferfetishisten gedeeld door 2 maal 45E entree gezien de gebruikte minus 15E kaartjes die voor 20 maanden ofzo in lockers te Heidweg 1 in Brüggen lagen ter incentive ook hun nevenfiliaal te bezoeken des mogelijks. Keurig bewaard, wel al een aantal kaartjes weggeschonken aan bekannten, doch had er nog 2 op zak, dat scheelde dus in de kering 30E en aldus betaalde ik 10E meer dan verjaardagsfeestjesinvitées die op beide hoempapahussiehossanahoerenkeetbirthdaybashes aanwezig tekenden, doch dat terzijde. Nietszeggende cijfers zegt u, wel ik geef u volmondig, dus een tand of 26, gelijk en lik desgewenst als vrouwelijke lezeres welteverstaan nog effe de amandelen af desgewenst; heren gelieve u te onthouden, heb nog 2 wijsheidstanden voor de goeie orde. Wat ik dus meen te bedoelen is dat de ontvangstdame erg vriendelijk was en keurig 5E teruggaf en een bademantel, viel Spass wenstte en voorts zomaar informatief me vroeg of het me voorts voor de wind ging, keurige ontvangst waarvan dus notariële griffie ende aktetasachtigen. Tevens werd me bij vertrek telkenmale gevraagd of het verblijf bevallen was, en de gekamerde vrouwen naar wens hun leenliefdetaken hadden uitgevoerd enzovoorts, ss vond dit allesbeschouwd wel keurig ende credibel en deelde dan ook ietwat beknopt z'n meningmetronoom met de overigens vriendelijke vertrekdame, keurig toch.

    Line-up: weinig verrassend weinig variatierijk met de gebruikelijke überdominantie vanuit Roemeense hoek, nul Chokomausen tijdens beide bezoekjes, één Asia tijdens 1 bezoekje, andere 0, latina's in uitermate beperkte hoedanigheid beschikbaar leek me zelve, ook geen mokkel uit Trinidad&Tobago wat uiteraard sneu is, ook Papua New Guinea scoorde niet, sneu. Doordeweeks een 35-tal dames, zaterdag een 40-tal ofzo waaronder vele dames die er al lang rondhingen viel me op, een 10-tal me bekende transfugées vanuit andere clubs, geen één die me geld uit de zakken zou kunnen kloppen ter info voorts. Enkele dames waarmee ik voorheen 1 maal de eer had in LR en waarmee ik dat niet wenstte te herhalen, enkele 2 keer geboekt doch dus na de cruciale tweede sessie niet derdesessiewaardig en als ik me niet vergis was onder andere een kleine rooie biet behoorlijk aan de slag als thekedame.

    Veel gechilld in m'n uppie tijdens doordeweeks bezoekje, enkele bekenden om effe wat mee te kletsen doch voorts op mezelf aangewezen in de plaatsvervangende buitenwijk van Braila leek het wel, pfff. Barbediening overigens uitstekend met erg actieve en gedienstige dames, de kokspersonen konden me tijdens het ontbijt bekoren met omeletjes die prima smaakten, avondeten eerder matigjes maar alla, de pizza wegens vroeg vertrekuur niet genoten, drankjes naar wens met de glimlach binnen no time geserveerd, petje af voor de betreffende medewerksters...Hygiëne vol ok zoals traditioneel, sauna goed van temperatuur, enkel sneu dat het hok dusdanig vochtig is dat rustig uitstretchen lastig is, bacteriebad niet benut, diensten van masseur ook niet. De klant wordt behoorlijk in de watten gelegd, verzorging voortreffelijk, personeel gedienstig, nice overall...Tijdens zaterdagbezoek meer bekenden waaronder een boel relaxxxte heren, ook de traditionele LR-coryfeëen aanwezig, met enkelen van hen gekletst, met enkelen van hen ook niet gekletst wegens plausibele redenen. Opsommingen zouden me te ver leiden, laat staan ze in vet te zetten, bij sommigen ook overbodig trouwens...

    Bezoek 1:

    Sessie 1: ANGELINA: mid-eind20 ofzo, Roemeense die koddig Duits spreekt op aanvaardbaar niveau, 1m75 ofzo, voorheen actief in zusterclub van Andiamo in Linz(Oostenrijk); al en maand in LR, geen recensies, toll. Middellange roodbruine gladde haren, enkele kleine tatts dacht 'k, C-cups natuur, normaal figuur, zeer fijne presales met TZ enzo. Service van de voloffensieve variante met frontale TZactie, ten strijde trekkende handinzetloze PZC battle met zichzelf en minimedewerker in niet onaangename bijrol, Eiervreten inklusiv, tijdens revancherende orale act van dit rapalje kliedernatte en anforderende reacties enzo, vingers gulzig onthaald en aangepord, droogneuken ende Schlittenfahrt uit het boekje en NMC met volle overgave waarbij ze performde op het gecumuleerde level van een half dozijn mezelf bekende kruksiersters onderzittend want we kamerden boven. Halfgore en onversneden frontale PSE-service van een dame met Ahnung en expertise, kilometers op de teller en een uitdaging voor heren die niet van terughoudendheid houden. Handjesvasthouders die in rotten van 42 de toko somtijds sieren kunnen zich onthouden, zou niet goed zijn voor hun hart. Bovenvermelde nietkermisattractie die 'k hoog heb zitten zou al onderweg moeten zijn...Recommended en de eerste dame die 'k in LR boekte tijdens m'n sporadische bezoekjes tijdens de laatste jaren die tegen topsessie aanschurkte...Recommended without a doubt!

    Sessie 2: MAXIM: 23, Bulgaarse die prima Engels spreekt, nul Duits ongeveer. 1m65 ofzo, sinds 2 maanden in LR; geen recensies, toll. Lange bruinblonde haren, tatt in de nekzone, normaal figuur, B-cups natuur met zalmroze tepelhoven van fiere natuur ende textuur, hmmm. Ietwat tentatievere presales met zoentjes. Service van de scharlaken soort die zich desgewenst ook frivoler en krolser kan uitbreiden. TZ, PZC,EL, NMC,Lecken/Fingern, Schlittenfahrt: kan worden aangevinkt. Recommended! Tweede dame die 'k in LR boekte tijdens m'n sporadische bezoekjes de laatste jaren die tegen topsessie aanschurkte...HHG: yup, zie bezoek 2

    Bezoek 2:

    Sessie: MAXIM , 24 ondertussen, happily birthday geneuried enzo, lief hé...Cruciale 2é sessie prima performed, ss in z'n nopjes, Maxim ook aangezien ze na aanbeveling met een rits bekenden van me kamerde (tot hun algehele tevredenheid overigens), dot van een vrouw...

    Beginnersgeluk uiteraard voor mezelve want er zaten legio matige sessies banken en krukkenrij te sieren ook waarvan dus voor de goeie orde behoorlijk grote aktetas alvorens men verkeerde conclusies zou kunnen trekken. Heeft ss zich vermaakt? Ja opzekers. Was er sfeer? Neen, op de sporadische obligate kontenschudposes achter de bar nul tot noppes animo. Verbaasde dit ss? Neen, opzekers niet. Komt ss nog in LR, en zo ja waarom? Yup, zou zomaar ns kunnen en de redenen hiervoor leest u hierboven en voorts beperkt het damesoptietelraam zich welgeteld tot 4 dames, de rest wens 'k mezelf niet aan te wagen wegens uiteenlopende (en voor mezelve plausibele) redenen. Weinig tot geen sleutelwachttijden genotereerd overigens, dit in schril contrast tot de birthdayparties van vorige weken die fors opliepen naar verluidt...Misschien moeten we die recensies met karrevrachten thanks en nominaties ook met enkele weken wachttijd incalculeren ofzo?! Ik bedank de kortingskaartjes uit de lockers van GT, proost!

    Peace out!
    Laatst gewijzigd door Admin; 10 november 2014 om 18:41
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  9. Onderstaande 14 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    "de souza" (10 november 2014),Ace2 (10 november 2014),Badslippers (10 november 2014),Bosco (10 november 2014),cassenoisette (10 november 2014),de duisburg spesjalist (11 november 2014),Don Rudo (10 november 2014),Iamlonely (10 november 2014),kempie (10 november 2014),Megaboob (10 november 2014),rob45 (10 november 2014),Sphinx (10 november 2014),vrije jongen (10 november 2014),Znipper (11 november 2014)

  10. #107
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Is inderdaad zeer vreemd.... 20/25 ijsberen aanwezig op Kempie's B-dayparty en niemand schrijft een verhaaltje erover.....inclusief Kempie zelf!

  11. #108
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Is inderdaad zeer vreemd.... 20/25 ijsberen aanwezig op Kempie's B-dayparty en niemand schrijft een verhaaltje erover.....inclusief Kempie zelf!
    heb ik van jouw wel een bijdrage gezien dan

  12. #109
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    heb ik van jouw wel een bijdrage gezien dan
    Ja in Live.... geen verhaaltje eerder een excuus. :wink:

  13. #110
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Is inderdaad zeer vreemd.... 20/25 ijsberen aanwezig op Kempie's B-dayparty en niemand schrijft een verhaaltje erover.....inclusief Kempie zelf!
    Hey Bosco. Mag ik even verwijzen naar mijn verhaaltje? Btw door jou gethankt

    http://https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=396755#post396755

    Het verhaal heeft duidelijk geen grote indruk nagelaten, aangezien niemand het zich herinnert
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  14. #111
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Hey Bosco. Mag ik even verwijzen naar mijn verhaaltje? Btw door jou gethankt

    http://https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=396755#post396755

    Het verhaal heeft duidelijk geen grote indruk nagelaten, aangezien niemand het zich herinnert
    OWWW SHIT!!! Sorry Kanariepiet!
    Nah... 1 verhaaltje maar.... nog steeds bijzonder karig!!!

  15. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (11 november 2014)

  16. #112
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Men heeft me met goefe bedoelingen de raad gegeven niet meer in de gaan op provocaties en insinuaties.
    in deze optiek heb ik mijn verhalen al een tijd op on hold gezet .
    alleen meningen vooral bij algemene ijsberen en indien men de voetbalclub van mijn hart aanvalt schrijf ik nog.
    maar ook deze reakties ben ik van plan achterwege te laten.
    het leven is te kort om zich op te winden.
    En dat doe ik nu juist wel betreffende de hoeveelheid gabber, vaak van gefrustreerde losers

  17. #113
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag was het ook matig daar jammer

  18. #114
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Heb me goed vermaakt zondag,maar ja had Tanja al 2 maanden niet meer gezien.....
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  19. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    molaar (12 november 2014)

  20. #115
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:09
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    10 en 11 nov Living Room
    Maandag:

    Ik had deze dagen al iets langer op de planning staan en dank zij een oude schaakvriend voor de nodige excuses kunnen zorgen. Om 11 uur ingeboekt bij ISA alwaar ik het laatste kamertje heb weten te bemachtigen (messe Medica). Iets later in LR aangekomen en de financiële verplichtingen voldaan en me omgekleed. Aan de bar stond de koffie al klaar. Vriendelijke begroeting door verschillende meiden met wat kusjes. Werd al snel aangesproken door een meid die me vertelde dat mijn favo er deze week niet zou zijn, weekje vakantie. Een andere beweerde dat ze naar een andere club zou zijn.
    Blijkbaar was na het Halloween feestje de verdiensten van veel meiden, dramatisch geweest. Met sommige voor meerdere dagen geen kamer of slechts enkele. Zelf niet voldoende om die dagen de kosten van de entreeprijs te dekken. Van Kira vernomen dat A er mentaal er een beetje onderdoor zat en ze haar hoofd ging leegmaken bij haar thuis in Krefeld. Nu ik had haar ook niet voordien op de hoogte gebracht dat ik zou langskomen, vind zelf dat dit niet telkens hoeft. Ondanks dat ik weet dat ze wel regelmatig, maandag, dinsdag en woensdags een vrijaf neemt.

    Eigenlijk had ik de bui al voelen aankomen, de smsjes die sinds Halloween met elkaar deelden, waren van haar zijde zeer kort en bondig, harder zelf, zonder de gebruikelijke humor. Een SMSjes naar haar gestuurd en ze melde me dus dat “ich bin zu hause”. Nu ik geloof haar wel, anders zou ze wel gezegd hebben kom naar die club of zo. Hetgeen bevestigd werd door Kira haar moederfiguur in LR.
    Ik verwachte me dus al aan een verveeld dagje, zoals verwacht lieten, zelf op deze zeer rustige maandag de roemse meiden me gerust. Wel vriendelijk wat lachen en over mijn bol strelen.
    Line-up wel niet slecht: Tanja, Elli, Maddy, Ruby, Daria, Elisa, Paula, Vicky, Monika, Kinga, Victoria; Edita en nog een 10tal die ik er wel meer gezien had, enkele nieuwe, en zowel de 10de als de 11de zijn er een 2 of 3 tal nieuwe begonnen. Eigenlijk helemaal niet slecht, ze zouden trouwens deze 2 dagen in overtal zijn met minstens 2/1. Wat niet verwonderlijk is voor het begin van de week. Voor mij dus eens een kans iets nieuws te borstelen, maar ik verwachte me eerlijk niet teveel van. Eten deze 2 dagen voortreffelijk.

    Kinga
    Me rustig in een bankje gezet en we zullen wel zien “how things wil go”, zoals verwacht, geen toenaderingen van de roemse. Wel een paar die even kwamen zotten en nog een wangkusje geven en de veel gehoorde opmerking: are you crazy, Alexia wil kill me!
    Tot een mooie knappe,Poolse, blonde deerne zich bij me zette, maar voor mij totaal onbekend. Vandaag wel een paar keer opgemerkt en zij mij ook natuurlijk. Echt wel mijn smaak, lekker slank en lief gezichtje. Ze stelde zich netjes voor als Kinga, totaal niet opdringerig. Het was voor mij nog te vroeg op de dag en vertelde haar maar gelijk dat ik het wel zag zitten om met haar ondeugende dingen te gaan doen. Maar nu effe nog niet en dat ze misschien beter eerst eens de andere opties kon gaan bekijken. Nu het was rustig en ze verraste me door gewoon lekker close tegen me te komen liggen, geef niet zij ze, lig hier goed bij je und du bist ein nette kerl. Boem!! En ze zou de rest van de dag niet meer van mijn zijde wijken! Ben met haar ook zeer correct geweest, dus ze wist waar het opstond. Zeker met het nieuwe prijsbeleid, voor mij wel even belangrijk. Geen sleutelvraag, rustig en geduldig afwachten, gezellige babbel. En voor ik het wist kende ik bijna heel haar gezinstoestand en de gebruikelijke zaken. Maar ik hou het maar prive. Nog even haar Go’s and No go’s gecheckt .

    Toen ik haar zij dat ik effe een sauna wilde nemen en dan terug zou komen, stelde ze voor om in de Whirlpool te kruipen. Opnieuw verraste ze me. Ze blijk dus een waterrat te zijn. Nu pas ook de eerste handtastelijkheden en zoentjes en natuurlijk liet ik het me welgevallen en deed ik lustig mee. Lachend vroeg ik haar of ze ook aan onderwaterblazen deed, dat ik dan effe een snorkel zou gaan halen. Ze gierde van het lachen, ze zou er niks mee inzitten dat haar haar zou nat worden, maar openbaar seks, niet haar ding. Na een half uurtje de whirlpool verlaten en samen onder de douche. Effe 10 min in de kino, ook niet haar ding. Maar ondertussen was ik dus al goed geil geworden dus een sleutel laten halen. Kamer 14, hoe lang we op de kamer zouden blijven hebben we niet bepaald en ik zij haar dat het van haar zou afhangen. Nu ik wist nu dus dat anaal en FT niet in haar pakket zaten, voor geen Ft vond ik wel jammer maar niet onoverkomelijk. Tongkussen was zeer voorzichtig van harentwege, wel met tong, maar deze bleef in haar mondje. Dus vroeg ik haar om haar tong eens uit te steken en ik zoog die in mijn mond. Dit pakte ze goed op en het tong sabelen werd dus veel beter. Vingertje tussen haar lipjes en op haar knopje, en toen stammelde ze dat haar muschi al kletsnat was. Nu die voorgift maar direct controleren, 2 vinger er eerst nog voorzichter naar binnen laten glijden en ze had niks teveel gezegd. En ze kan veel hebben in haar poesje, vingers zo diep als je kon, geen probleem. Ondertussen liep haar muschi vocht langs mijn vinger, hand, langs mijn arm naar beneden. Pffff… lekker soppen terwijl ze mijn leuter met haar mond verwende en dat was ook pffff…

    Wisselen in 69 en dan merk je dat ze een echte pro is en dit is niet negatief bedoeld. Kreuntjes, zuchtjes, heftig bewegen met haar onderlijf. Plots zij ze dat ze bijna aan het komen is, maar ze laat zich heus niet helemaal gaan, steeds alles onder controle en de illusie haar werk laten doen. Effe later zij er dat ze niet kon komen, waarom wist ze niet. Het was zo close zij ze, hahahha Ja toen wist ik het natuurlijk ook wel en maar over gegaan op neuken. FT zat er niet in, rede? Eerste FT wilde ze aan haar nieuw vriendje schenken. Als ze het nu zou doen en het slecht zou smaken??? Probeerde nog met te zeggen reden te meer om het nu te proberen, stel dat het bij je vriendje slecht smaakt en je alles in zijn gezicht spuwt hahahaha. Nu kun je er aan gewoon worden hihihi

    Verschillende standjes neuken en afgewerkt in doggy. Ze hield in alles goed tegen, dus CDje lekker gevuld. Voor een complementje zat ze ook niet verlegen, omdat ik het zo lang kon volhouden. En dat ze nu eens een echte lul in haar gevoeld had, hahaha Zoals ik zeg, een echte pro. Alles netjes binnen de tijd van net iets meer dan een uurtje afgehandeld.
    Afrekenen wilde ze niet direct, ze wilde bij me blijven en ze vroeg of ik nog eens met haar op de kamer wilde. Nu dat kon ik dus moeilijk afslaan. Even samen douchen, gaan eten en ze kwam weer tegen me liggen in de bar. Waarschuwde haar dat ik nu echt wel een paar uurtjes zou nodig hebben om te recupereren. Geef niet zegt , ik vind het lekker bij je! Ik zij haar dat ik het niet meer dan normaal zou vinden als ze eerst nog met een andere gast wat zou proberen te verdienen, maar ze wilde niet.

    Iets na 21u opnieuw met haar de kamer op en ik vond het nu iets minder dan de eerste. Poesje werd deze keer iets harder onder “vingers “genomen. Hard pompen en ze deed heerlijk mee, en het was echt weer soppen in die poes van haar. En ze deed weer of ze op het punt zou staan om te komen, maar ik wist dus wel beter. Niettemin was het wel zalig om haar bezig te zien, als een wulpse, onverzadigbare sloerie(excuses voor deze woordkeuze, niet slecht bedoeld) te zien kronkelen en telkens haar bekken omhoog duwend. Mijn hand weer onder haar kleverige lichaamssappen. Met mijn andere hand haar klitje masseren of haar heerlijke tepels en borsten onder handen nemen. De blowjob was deze keer minder, ze leek me gehaast, veel handen einzats.

    Aangezien FT niet gewenst is, maar weer overgeschakeld op neuken. En weer zo heerlijk als de eerste sessie. Had wel de indruk dat ze er zelf ook van genoot (nu voor een echte pro niet zo moeilijk) Echter heb ik geen enkele keer bij het blazen op het punt gestaan dat ik zou komen. Of dit kwam omdat ik wist dat het toch niet mocht… denk het niet, bij de volgende meid zul je te weten komen waarom ik het denk. Neuken weer heerlijk en weer afgewerkt in doggy. Weer douchen en afrekenen, €200 schade voor deze dag. Aan de bar en een pilsje drinken en ze kwam weer bij me liggen, ze lachte me toe. Ze liet me weten dat ze nog een uurtje bleef en dan zou gaan slapen. Nu ik was door deze 2 sessies meer dan voldaan en uiterst tevreden. Ik liet mijn vingers door haar haren glijden en ze genoot van de hoofdmassage en lag totaal ontspannen tegen me. Een uurtje later bedankte ze me zeer vriendelijk en ik zij haar dat zij bedankt diende te worden door mij, had er echt van genoten, “ich auch” lachte ze. Halfuurtje later was voor mij de het vat dus ook af en besloot ik ook te gaan slapen. Ze is vandaag een tiental uurtjes mijn date geweest, van pre en aftersales gesproken!!!

    Tanja kwam afscheid nemen en vertelde me dat ze ging slapen, in ISA. Snel fluisterde ik haar mijn kamernummer toe en dat ik de deur wel op een kier zou laten. Hartelijk lachte ze me toe en gaf me een kus op de wang en weg was ze. En den deze ook.

    Dinsdag:
    Een zeer goede nachtrust en 10 uurtjes geslapen, om 11u 30 binnen gekomen in LR, zelfde ritueel als anders. De koffie stond ook al op me te wachten en ik wist dus dat A er niet zou zijn. Me afvragend hoe het vandaag zou vergaan, na de buitengewone sessies met Kinga gisteren kon het eigenlijk al niet meer beter worden. Wait en see.

    Ruby
    Ze had het al snel door dat ik er wat verveeld bij zat en kwam me wat opbeuren en ging weer weg. Net als Edita en nog een paar meiden, geen kamervraag, de meiden hebben een code, geen stamgast van een andere meid afnemen.
    Ruby kwam weer bij met zitten, nu had ze haar handdoek en tasje bij dus wist ik dat ze de vraag zou stellen. Kende haar al van een trio samen met A van 3,5 uur en ik vond het toen niet slecht. Kamer 10 en het was niet echt wat ik ervan verwacht had, lag het aan de sessie van gisteren, aan mezelf, aan haar of miste ik gewoon mijn favo? Ik weet het niet. Het op Ruby steken zal ik met deze dus niet doen. Had graag gestart met een FT maar ik merkte al snel dat het niks zou worden en maar afgewerkt in doggy en binnen het half uurtje gaan afrekenen.

    Monika
    Zat al een tijdje mijn opties af te wegen, Monika stond al langer op mijn te do lijstje, maar ze heeft tot nu toe steeds mijn subtiele wenken afgeslagen, niet dat ik het haar ooit direct gevraagd had. Maar iedere meid zou normaal wel al lang door gehad hebben dat ik haar wel zag zitten en normaal is dat meer dan voldoende dat ze dan op je af komen. Daria was voor mij ook een optie, kende haar service van het forum en de verschillende recensies. Niet dat dat voor mij heel veel betekend. Ik ga toch op mijn eigengevoel af. Over Monika (vroeger Bianca genaamd) wist ik eigenlijk niks te herinneren. Maar haar figuur en looks stonden me wel zeer aan. En deze keer was een subtiel knikje voldoende, zodat ze met handdoek en tasje bij me te laten neerzetten. Ik vroeg haar of ze schrik van me had? Hoezo vroeg ze, nu ja, je zult toch wel al langer gemerkt hebben dat ik wel interesse in je had. Ze bevestigde dat wel, maar vertelde dat ze dat niet kon maken, ik ben van … Ik zij haar dat telkens ik haar subtiel advances maakte dat ze er niet was, dus waar het probleem was? Nu met haar proberen te babbelen is een hele opgave, beperkt Duits en Engels. Ze nam haar handy zette google translate aan en ik moest intippen wat ik wilde zeggen. Gecompliceerd! Ik heb dan eigenlijk niet het karakter om een meid die ik bij me roep weer door te sturen. Dus maar even vragen wat haar wel en niet bezigheden zijn. Kwam er iets uit haar mond van, kussen, verschillend stellingen, blazen, likken. Op de vraag of ze CIM/FT deed wist ze niet wist ze niet wat dat betekende. Met te vragen spritsen in mund, begreep ze het wel, maar zat niet in haar pakket. Ai ai, 2 dagen zonder een heerlijk mondje af te romen vond ik eigenlijk wel zonde. Een half uurtje later haar toch een sleutel laten halen, kamer 21. Ze wist dat dat mijn lievelingskamer is en toevallig is dat ook haar slaapkamer. Waarbij ze me meermaals vervloekt had als ik in LR was, hahahha

    Nu een half uurtje investeren vond ik niet erg en als het niks is dan zien we wel verder. Eigenlijk zat ik weer met mijn gedachte bij de sessie met Kinga en dacht er met weemoed aan terug. Maar….
    Half uurtje… eerste verlenging…. Tweede verlenging…. Overtime… Het was uh… FORMIDABLE ! Zoenen in het beging ook zeer voorzichtig, maar ze kwam wel los, likken eerder emotieloos, vingeren ja, alleen tussen haar lipjes maar niet binnen dringen, liet ze subtiel merken er niet gediend van te zijn en dus drong ik ook niet aan. Nu wat was er dan zo Formidable??? De blowjob en het neuken, niet te doen. Blowjob was echt van eerste klasse, balletjes binnenzuigen, er aan likken dan van de ene kant je via je bal de schaft omhoog over je eikel en de andere kant naar beneden wet voldoende druk van haar lippen, fenomenaal. Veel afwisseling, probeerde ook DP wat haar wel niet volledig lukte. Maar ik heb genoten, jongens, niet normaal. En het ergste was dat je niet in haar mondje moogt spritsen een echte marteling, zo’n meid zouden ze dat moeten verbieden een blowjob te geven of anders moeten ze het spritsen ook maar toelaten hahahah Ik kan me zelf zeer goed onder kontrole houden om mijn orgasme uit te stellen. Maar deze keer had ik echt alle moeite van de wereld om het zelf niet tot een werkongeval te laten komen, heb wel even met de gedachte gespeeld. Maar zo zit ik nu eenmaal niet in elkaar. Jammer, ja en nee, ja omdat het zo heerlijk zou zijn geweest en nee omdat ik dan veel zou gemist hebben en na het afromen van de kamer zou zijn gegaan.

    Eén keer moest ik haar mondje van mijn pik duwen, ze had het zelf niet door. Een paar keer maar gouw van positie veranderen en telkens ternauwernood kunnen uitstellen. En de tijd streek voorbij… Gevolgen had het ook nog eens, bij het neuken was ik zo overgeil, mijn leuter zo hard als beton, ballen en balzak hard en gespannen. Ik kon dus niet komen op dat moment. Moest dus effe een pauze inlassen en dat hielp. Maar toen liet ze pas echt haar duivels los, pijpen als tevoor, ik op mijn knieën, zij op haar knietjes en ze hield zich niet in. Haar hoofd vastnemend bepaalde ik het tempo. Ze liet het allemaal zeer goed toe. Ik weet en merk wel hoever ik hiermee kan gaan en ze heeft nooit moeten kokhalzen. Ook niet toen ik haar hoofd vasthield toen ze op diepte zat en haar een tiental seconde zo vasthield. Ze keek me met haar mooie ogen aan, echt niet normaal. Ik zeg je ze zouden het moeten verbieden, dat is mentale marteling om niet te mogen afromen .Deze keer liet ik mijn geweer niet zo oppompen als de eerste keer. En de tijd verstreek voorbij… Dus me nu maar laten opzadelen. Ze kwam boven met in gehukte stand en liet zich op mijn toren zakken, eerst voorzichtig en dan met tempo, tot tegen de wortel. Haar benen open en ik bewerkte ondertussen haar klitje. Maar ik wist dus dat het me alleen maar nog geiler zou maken. Nog steeds in deze gehukte stand deed ze toen haar benen dicht, het was alsof me leuter in een bankschroef terecht was gekomen.

    Nog een paar stellingswisseling en haar terug op haar hukken laten plaats nemen. Ze plaatse haar handen achter haar rug op mijn benen en ik ondersteunde haar zalige kont. En toen… ja en toen… Formidable… Formidable… mijn kostbare champagne knalde jammerlijk tegen het condoom. En ze bleef rustig zitten en mijn na zinderingen die wel een minuut duurde ondergaan. Dat ze zat te lachen en zodoende de zinderingen nog meer opwekte… wat een orgasmes was dit….

    Nog een tiental minuutjes in elkaars armen liggen uitpuffen en effe nagenieten. En deze keer echt met knikkende knieën de trappen af naar beneden en samen douchen en afrekenen. Opgelopen schade € 200. In de bar een pilsje genomen en 5 min later kwam Monika nog een kwartiertje bij me zitten. Ik zat echt te duizelen en het duurde toch een paar minuten tot ik weer enigszins bij positieven was. Iets na middennacht ging ze de sleutel halen van de 21. Nee niet voor wat je nu denkt, ze ging slapen. Ik protesteerde nog dat dat mijn sleutel was, waar ze kostelijk kom om mee lachen. Afscheid name ze met een paar kusjes en bedankte me vriendelijk, ik zij haar dat zij alle dank verdiende het was FORMIDABLE.

    Twee ongelofelijke daagjes gehad met verrassend goede kamersessies, waarom schrijf ik dat nu eigenlijk. Heb nu al weer een toren staan en nee het is geen schaakstuk

    Heb ik A gemist, ja toch wel. Heb ik er spijt van NEE

    Ieder nadeel heeft zijn voordeel deze keer dan toch!

    Cheers

    Laatst gewijzigd door LittleJoe; 13 november 2014 om 00:57
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  21. Onderstaande 16 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 november 2014),Badslippers (13 november 2014),Bluebear (13 november 2014),Bosco (13 november 2014),ButtinSky (15 november 2014),Carlitos (13 november 2014),Costana (15 november 2014),gignnl (13 november 2014),KanariePiet (15 november 2014),Laatbloeier (13 november 2014),Megaboob (13 november 2014),Oudebelg (13 november 2014),Vendezz (13 november 2014),Wijze grijze (13 november 2014),Willi69 (13 november 2014),Zultbroek81 (15 november 2014)

  22. #116
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    17 april 2024 @ 19:07
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    wil graag Little Joe nomineren bij deze voor de halloweenrecensie.

  23. Onderstaande leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    LittleJoe (15 november 2014)

  24. #117
    Geregistreerd
    2 mei 2010
    Last Online
    11 mei 2023 @ 15:47
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wie weet de line-up ?? Is de mooie eugenia er ook ....

  25. #118
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pph Bekijk bericht
    Wie weet de line-up ?? Is de mooie eugenia er ook ....
    nee die is er niet

  26. #119
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pph Bekijk bericht
    Wie weet de line-up ?? Is de mooie eugenia er ook ....
    Gister en afgelopen donderdag was ze er.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  27. Onderstaande leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (17 november 2014)

  28. #120
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Gister en afgelopen donderdag was ze er.
    jij weet alleen ma de flessen bier te staan bananna

  29. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Ricardo Banana (16 november 2014)

  30. #121
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    jij weet alleen ma de flessen bier te staan bananna
    Zelfs dat niet meer. Hij zat aan de Wodka.

    Nou, in het kort dan.

    Verder was het een tamme avond. Mijn vaste dame was er nog niet en dat gaf tijd om links en rechts wat bij te kletsen met dames en heren. Amicale sfeer doch van erotisch getinte spanning was geen sprake. "Living Room" is in mijn beleving meer een dorpskroeg waar elke week dezelfde gasten hun vertier zoeken. Zo links en rechts wat nieuwe dames gespot. Het leuke van nieuwe dames is dat zij niet weten wat de bekende dames wel weten. Namelijk dat BS "eigendom" is van La betteraves rouges. Deze nieuwe dames trachten me te verschalken en soms lukt ze dat ook nog maar vanavond niet.

    Daarom slechts een korte impressie. Ricardo Banana wees me op een blonde stoot met lange haren en een pronte kont. "Dat is iets voor jou BS". Ik bekeek het wicht eens en zag dat ze iets teveel met de neus omhoog liep. Kortom een dame waarbij het ego vooral op de heupen is gaan zitten. De Duits/Marokkaanse Alina is ook weer terug. En dan is het toch typisch dat ik haar geregeld een kamer zag maken. Als ik op haar heupen af zou gaan zou dit een dame met een ego zo groot als het gat in de ozonlaag moeten zijn. Doch dat is niet waar want qua fatsoen en stijl is dit een fijne en correcte dame.

    Zo zat ik in de bar links en rechts wat te socializen toen Manu naar me kwam en zei dat ik op kamer 22 verwacht werd. Sophietje was later, was binnengekomen en had tegelijk kamer 22 ingenomen. Ik belandde dus in een gespreid bedje. Deze sessie met de kleine rooie kan de boeken in als een der besten. Iets langer als 2 uurtjes hevig gestoeid, netjes €200 betaald en naderhand bedacht ik me dat dat te weinig was want er zaten wat extraatjes bij. Maar ja, daar doen wij niet moeilijk over. Daarna verdween ze achter de bar om samen met haar twee collega's de tent weer uitstekend te bedienen. Zoals gezegd, er waren wat nieuwe gezichten die echter het pre-salen nog niet helemaal onder de knie hadden. Zo was er een dame die me schaamteloos aan mijn leuter begon te trekken terwijl ik converseerde met RB. Hoewel, van conversatie met de Banaan was geen sprake want hij hikte zo van de drank dat het leek of ik voor de eerste keer in mijn leven een paard tegen me hoorde praten. Die dame drong zich aan me op, duwde haar toeters tegen mijn borstkast en zei dat ze uitstekend kon pijpen en dat zij mij dat op de kamer zou bewijzen. Ze was al bijna vertrokken om de "Schlüssel" te halen. Vriendelijk bedankt.

    Zo liep ik nog een spaanse tegen het lijf die zich van hetzelfde intro bediende. Gelukkig heb je in dit soort situaties altijd De Laef als reddende engel bij de hand. Die kerel is de beste "Wingman" die je je maar kunt wensen. Slaat de dames met een kussen om de oren ter afleiding, steel hun slipje, ruikt er een paar keer aan en als beloning mogen de wijven drie keer aan zijn paardenstaart trekken. Ik liep ook nog de "Yoebie" van Bosco tegen het lijf. Ik heb haar 10 minuten gezelschap gegund omdat ik dan naar haar perfecte tieten kon loeren. En in die 10 minuten heeft ze harder en meer gelachen dan de dagen dat ze met die beschimmelde hagenees zat opgescheept.

    Verder vielen we tijdens middernacht nog met de neus in de boter omdat er iemand jarig was. De "Bende van ellende" wist absoluut niet wie er jarig was maar om 00:30 hadden ze de zithoek in beslag genomen en hebben vervolgens alle flessen sterke drank soldaat gemaakt. We hingen daar wat in de sofa's en de een na de andere snol kwam zich melden. Beetje op je pik rijden en geile praat verkopen. Ik heb dat allemaal wel zo'n beetje gezien. Ik ken nu heel wat wijven in de huiskamer en van sommige weet ik dat de service ver te wensen over laat. Net als dat ik weet bij wie je beter terecht kunt. Dat zijn veelal de dames die "Low Profile" blijven en dit soort exhibitionistische fakerij niet nodig hebben.

    Eten was redelijk. 's middags frituur (bamischijven, bitterballen). Er stond echter ook een uitstekende gevulde soep op de menulijst. 's avonds iets met "Puten" (kalkoen) en friet of Tortellini met champigonons. Heerlijk kokostoetje met chocoladevlokken. Na het eten en het uitbuiken en de wellness merkte ik dat ik toch niet echt opgewonden raakte van de algehele stemming en bezetting. Als ik mijn vaste wijffie niet had gehad had ik de keet waarschijnlijk ongepopt verlaten. Dat zegt genoeg dunkt me.
    Laatst gewijzigd door Admin; 18 november 2014 om 00:16

  31. Onderstaande 16 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 november 2014),amigo70 (17 november 2014),Bosco (16 november 2014),Boy69 (16 november 2014),cavediver (17 november 2014),Costana (16 november 2014),de duisburg spesjalist (17 november 2014),De Laef (16 november 2014),LittleJoe (16 november 2014),Megaboob (16 november 2014),Ricardo Banana (17 november 2014),rob45 (16 november 2014),Teiresas (17 november 2014),WA (16 november 2014),Wijze grijze (16 november 2014),Willi69 (16 november 2014)

  32. #122
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    13 mei 2019 @ 14:09
    Berichten
    252
    Discussies
    6
    Thanks
    93
    Thanked
    235 in 127 posts

    Standaard

    het slipje rook beter als de banaan later in de auto

    die stonk uit zijn bek als een kameel die 25 liter wodka gezopen had

  33. Onderstaande 6 leden hebben De Laef bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (16 november 2014),cavediver (17 november 2014),Costana (16 november 2014),de duisburg spesjalist (17 november 2014),Ricardo Banana (17 november 2014),Vendezz (16 november 2014)

  34. #123
    Geregistreerd
    18 november 2014
    Last Online
    19 november 2014 @ 10:06
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben nieuw in ijsberen land en ben me aan het orienteren om een club te bezoeken. Hoeft van mij niet té massaal (gt) maar liever wat overzichtelijker en gezelliger.

    Iemand tips?

    eerste oog viel op LR.

  35. #124
    Geregistreerd
    21 augustus 2013
    Last Online
    13 september 2019 @ 13:08
    Berichten
    164
    Discussies
    5
    Thanks
    18
    Thanked
    69 in 40 posts

    Standaard

    Hoe weet je dat gt massaal is als je er nog niet bent geweest ??

  36. #125
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speler Bekijk bericht
    Hoe weet je dat gt massaal is als je er nog niet bent geweest ??
    gt is een grens club waar in het weekend massaal mannen naar toe treken van heien en ver de club sluit tussen 01.00 en 02.00 uur gt heeft meestal een goede line up ik denk dat julesh67 zich al een beetje heb ingelezen . in LR vinden vaak de meeste feestjes plaats het zou voor julesh67 een idee zijn om zich ook is in te schrijven voor het feestje van boy69 op 29-11 of die van kanariepiet en die andere litel you op 20-12 . dan kan hij ook is een drukte mee maken als je niet van massaal hou raad ik zelf aan villa marisol pantera sixsens

 

 
Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.

Freude 468*60