Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 157
  1. #1
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Beitrag Populaire Horny Gebeurtenissen, 2e helft 2014

    Planet Happy Garden, mission impossible?

    Mijn bezoek aan PHG was alweer een tijd geleden, maar kan ik toch uitzonderlijk noemen. Een vrijkaart was de grondslag aan dit verhaal, want ik betaal uit principe geen €60 aan een club die dat absoluut niet waard is. Het was toen nog warm weer en ik heb me zelfs in het zwembad gewaagd. De line-up? Ik vond hem geweldig, enkele super looks dames erbij. Maar voor mij eigenlijk een relax dag en niet veel zin om te neuken. Laatste bezoek was vorig jaar en 1 enkele dame herkende me zelfs bij naam. Haar naam Mary, slank iets ouder en een klein fietsenrek, wat beter is dan missende tanden.

    Mary, WTF is Mary?

    Maar het belangrijkste was dat ik met Mary 2 uren heb doorgebracht en alleen maar lol heb gehad. Samen eten hebben gedeeld en dan ga je uit medelijden of als dank voor de doorgebrachte uren toch met haar naar de kamer. Buiten probeerde ik nog een TZ aan haar te ontfutselen, maar dat was uit den boze. Dus verwachtte ik helemaal niets van deze sessie.

    Op kamer 5 dacht ik was het redelijk koel, vanwege de bijbouw kon de zon geen vat hebben op de kamer. Ze ontdeed zich van haar kleding en ik ben niet zo'n pino type, dus werd er ook niet echt warm van. Totdat ik dus helemaal overvallen werd met TZ, zo diep, zo nat, zo passioneel als nooit van te voren, likken aan mijn tepels als een kleine verhongerde baby, ballen likkend als het heerlijkste Ola ijsje en zuigend aan mijn lul als de laatste levenslijn voor die dag.
    Liggend als een lamzak werd ik geneukt door Mary, haar poes uitwonend door haar, en ik alleen maar dom voor me uitkijkend want ik was zo verbijsterd als 10 volgevreten varkens in een volle afvalcontainer van McDonalds.
    Gehoorzamend als een zwarte slaaf in het vroege Amerikaanse negertijdperk, neukte ik haar hard op commando in missionaris, haar benen in de lucht en constant me proberen te TZ-en. Als de dame dan uiteindelijk zelf bijna klaarkomt moest ik haar likken, en dat werd dus klaarlikken want schokkend en schreeuwend komt Mary klaar. Om daarna maar ook uit medelijden mij klaar te zuigen en op haar kleine tieten te laten klaarkomen.

    Onder de douche wist ik eigenlijk nog niet wat er allemaal gebeurd was, alsof ik drugs had gehad, gezopen had of de hitte me bevangen. Maar 10 minuten zat ik weer op de zelfde plek als een dik uur geleden en Mary aan mijn zijde waar ze niet van afweek tot einde van de nacht.

    Conclusie.

    Het zou uiteindelijk een eerste bezoek worden van meerdere te volgen die week, waar helaas geen Mary aanwezig was. En ik heb GVD ook nog volle bak betaald!

  2. Onderstaande 3 leden hebben Alexander de Grote bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (26 augustus 2014),Bluebear (25 augustus 2014),Willi69 (25 augustus 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    6 april 2024 @ 17:01
    Berichten
    167
    Discussies
    21
    Thanks
    367
    Thanked
    62 in 39 posts

    Standaard

    Het is werkelijk geweldige om te horen dat PHG een echte top club is. En dan te bedenken dat PHG langzamerhand een club van internationaal niveau, een wereld club begint te worden!!

    Naast het grote aantal West-Europese ijsberen en de vele ijsberen uit het "Midden-Oosten" dat de club bezoekt, komen er nu ook meer en meer ijsberen uit het "Verre-Oosten"! En wel uit het land waar ze de Kamasutra hebben uitgevonden!!

    Deze groep ijsberen zal naast het volledige "scala aan service en meer" genieten van de overvloedige dames van PHG, kunnen zij ook de vele dames hun sex kunsten doorgeven!! Hierdoor zal een fantastische kruisbestuiving zijn en kunnen de dames van PHG ons alleen nog maar nog beter bedienen en alles geven wat zij hebben meegekregen....

    Dit kan niet anders dan alleen maar dan super positief zijn voor alle ijsberen die naar maar al te vaak en al te graag naar PHG gaan!!

    Waar wachten jullie allemaal nog op?
    “…zoals mij is verteld, de invloed van dit forum op het bezoeken van een club is absoluut minder dan dat ik zou denken…”

  4. #3
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Gisteren zondag 24-8 in happy geweest. Afgesproken met MichelJ, IamLoneley, de Laef en Ricardo Banana, aankomst 13:00.... 10.... 3de, 4de en 5de rangs dames aanwezig!!! 14:00 krijg ik een berichtje van mijn "iubi" aldaar, waarvan ik toevallig wel een zeer goede service van krijg. Raluca; "Iubi I can't come...I'm very sick!". Kutzooi dat is pech.... haar beterschap gewenst.

    Dacht om 15:00 uur zullen er wel betere dames komen .... niet dus! Alleen Loredana, maar die kan mij wel schieten....als blikken konden doden.... pffffff. 16:00 nog steeds niks nieuws erbij. Er zat een vogelverschrikker achter mij aan en ik had er gelijk genoeg van, Ik stuurde mijn andere "iubi" in LR een berichtje dat ik in 30 minuten bij haar ben. Nam afscheid van mijn kameraden en vertrok. Bij vertrek vroeg de theke me nog of alles naar wens was geweest..... het enigste wat ik kon doen op zo'n stomme vraag was haar ongelooflijk aankijken en zeggen dat ze mij er snel moest uitlaten.

    Aangekomen in LR zat mijn "iubi" blij verrast op me te wachten. She saved the day!!! Ruim 4 uur gepannekoekt met onderbreking voor het heerlijke voer van Ollie. Daarna nog een half uurtje samen weken in de bacteriebak, samen douchen en innig afscheid genomen van haar. Ook zij is meer dan fantastisch voor mij!!!

  5. Onderstaande 6 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 augustus 2014),Boy69 (25 augustus 2014),Costana (25 augustus 2014),gustave_dekker (26 augustus 2014),Iamlonely (25 augustus 2014),Willi69 (25 augustus 2014)

  6. #4
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard PHG, 24-8

    * line-up 's middags zeer, zeer matig; twee handen vol Roemeensen, een Moldavische, een Nederlandstalige en een verdwaalde Albanese
    * samen met Iamlonely maar wat geld uit de speelkasten getrokken in de hoop dat we later op de dag (een deel daarvan) op konden wippen (wat ook gelukt is.
    * Tijdje met Bosco, De Laef, Ricardo Banana, Iamlonely en m'n skatje buiten gehangen.
    * Een uurtje (of wat langer) een zeer goede sessie gehad.
    * Bosco was inmiddels vertrokken naar elders, de andere 3 musketiers maakten ook plannen, maar volgens mij was iedereen voor het donker thuis
    * Het eten was, zoals De Laef al zei, nou ja.... volgende keer boterhammen met pindakaas of Rob Geus meenemen... Variëteit was er genoeg, maar kwaliteit ontbrak.
    * Vanaf 19u trok de line-up wel iets aan, een enkel leuk mokkeltje gezien, maar zoals een paar weken geleden was het geenszins.

    * De line-up heeft een club, vooral in de vakantietijd, niet in de hand, maar wel de belachelijke openingstijden (iedere dag tot 5 uur 's ochtends) en het kwaliteit van het eten. Werk aan de winkel voor PHG!

  7. Onderstaande 12 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 augustus 2014),Bosco (25 augustus 2014),Boy69 (25 augustus 2014),Costana (25 augustus 2014),Don Rudo (25 augustus 2014),gustave_dekker (26 augustus 2014),Iamlonely (25 augustus 2014),Johnny Bravo (26 augustus 2014),Picasso 1 (25 augustus 2014),Round-up (29 augustus 2014),terminator (25 augustus 2014),Willi69 (25 augustus 2014)

  8. #5
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Oedt, 24 augustus 2014

    Na in de afgelopen paar weekenden ieder weekend te hebben gewerkt was er dit weekend tijd voor een clubbezoek. De bezoeken in de afgelopen weken op maandag en dinsdag aan verschillende tenten konden nou niet echt met gouden letters worden bijgeschreven in Iamlonely´s sprookjesboek dus ik besloot mijn geluk te beproeven op zondag! De hele week had een Heineken drinkend type me al gesms´t vandaag Villa Marisol, donderdag Golden Time, Vrijdag Planet Happy Garden en zaterdag Sixsens jong! Even twijfelde ik om de blokkeer knop van mijn iphone in werking te stellen of mijn nummer te laten opnemen in het sms me niet register, maar een bepaalde sympathie en medelijden met de beste man weerhield me hiervan!

    Deze zondag was ik al lekker vroeg aan de gang en zag een flets zonnetje doorbreken. Het leek een schitterende dag te worden althans met mijn meteorologische kennis schatte ik dat zo in! Later zou blijken dat in mij geen Erwin Krol of Piet Paulusma schuilt al had het toespreken van die vaderlandse bevolking met Oedt morgen me toch wel komisch geleken vanuit Oedt! Ik slingerde de TamTam eens aan en probeerde contact te maken met de ijsberenkolonie! MJ moest er als eerste aan geloven en hij beloofde plechtig na het wakker worden te komen! De juryvoorzitter van deze maand was ook al onderweg vertrouwde MJ mij toe! Deze sympathieke Hagenees AKA Bosco heeft echter één probleem of misschien is het wel zijn grote geluk...het ben nog al een stukje karren vanuit de hofstad! Het Heineken drinkend type belde al gauw en zou zich wel af laten zetten waarbij wel dient vermeld te worden dat D´n Laef die hem afzetten ook over de drempel kwam en pas bij het vallen van de avond vertrok!

    Zo een gezelschap was dus geregeld en ik stuurde mijn bolide na de gebruikelijke douche en omkleed rituelen zu hause over verharde paden richting der Heimat!
    Onderweg brabbelde de DJ van het populaire radiostation 538 nog dat er morgen bakken met regen zouden komen en we van vandaag moesten genieten!
    Zo is het maar net dacht ik en lachte in mezelf! De aankomende paar maanden zit het bezoeken van een club er ben ik bang even niet in. Er is een tourschema opgesteld dat mochten ze er een reallife soap van maken mensen gaan twijfelen aan de echtheid! Van de ene uithoek van deze aardkloot naar de andere zonder besef van tijd of tijdzone en hotel in en hotel uit tot we zo tegen de kerst onder de kerstboom neervallen ben ik bang, maar vooruit niet klagen je hobby is je werk en dan hoef je eigenlijk nooit meer te werken toch?

    Ik draaide de parkeerplaats van Happy Garden op en een serene rust maakte zich van mij meester! Nobody, nada, noppes only me! Even genoot ik van het meesterlijke moment ik beelden me in dat ik op de klingel zou drukken en een bliksemschicht vanuit de hemel op het dak van de Happy sloeg! Onheilspellend onweer hoorde ik op de achter grond en de zaak zou direct in vuur en vlam staan het zou een meesterlijke entree zijn die niet in de buurt kwam van de harde waarheid! Ik duwde namelijk op de klingel, hoorde een verrast kreetje da ist schone einer, waarna het hek open zwaaide en de theke van dienst meedeelde du bist der erster! Ach wirklich? Ich hatte gedacht die pensionierte die auf meinen opa sein geklauter fahrrad fahren werden schon da sein!

    Ik kleedde me om en nam een dubbele cappuccino uit het koffiezet apparaat met weemoed begon ik al terug te denken aan het oude apparaat die de mogelijkheid voor latte machiato bezat! Maar ja achteruit boeren is ook boeren zeggen ze bij ons weleens! Ik speelde wat op de automaten wat een formidabele winst en dus vrij dagje happy opleverde toen die kale vleermuis met dat kruis om zijn nek, de vleesgeworden natte droom van menig Roemeens tienermeisje me in onvervalst accentloos Haags goede morgen wenste! Ik hielde de speelautomaten voor gezien, de line up nam ik even snel door, dat ging best gemakkelijk want de acht aanwezige mokkels schoolde bij elkaar als een groepje hangjeugd en sloot me aan bij de heren onder het rook afdak!

    Het bier en de sterke verhalen vloeide rijkelijk, MJ deed ondertussen zonder medeweten mee aan een Roemeense recordpoging voor het Guinness Book of Records handje vasthouden met verwarde mannen! Vroeger viel ie op lekker wijven en hadden wij ongeveer de zelfde smaak, maar die tijd ligt inmiddels al ver achter hem! Advies aan eerwaarde collega Badslippers voor je het weet begint ie aan je rode biet! En alvast bij deze geen krokodillentranen dan want een gewaarschuwd mens telt voor twee! Ik werd even bijgepraat over de taferelen op het laatste verjaardagsfeest en bedacht gelijk een toepasselijk cadeau voor de verjaardag van de Banaan een mattenklopper! De voetbalpool passeerde nog even de revue en ik verwonderde mij over de kennis van Banaan. Allemaal statistiek jong stelt niks voor lachte die! Het leek net of we allemaal gezamenlijk op vakantie waren de handvol vrouwen en de troep ijsberen!
    Alleen leek het of er buiten mijn medeweten om was besloten dat de mannen vandaag iets samen gingen doen en de vrouwen een meiden dag hielden!
    Even namen wij nog allerlei opties door om elders te gaan kijken, maar ja het is en blijft zondag he...Bosco besloot na een melding van zijn favo dat ze leider krank was al snel te verkassen na de volgende favo in Kaarst!

    Inmiddels waren we aan de bar beland door de dalende tempratuur binnen en wat schetste mijn verbazing hier stond een nieuw gezicht achter de bar. Ten minste voor mij dan, op slag was het het leukste mokkel wat er binnen was en voelde ik een eenzijdige erotische aantrekkingskracht!
    Toch gek lopen er 10 wijven die je kunt naaien wil je weer die ene die de drankjes inschenkt! Bezorgd begonnen wij nu toch het internet te checken of er op de Duitse snelwegen een groot busongeluk had plaatsgevonden! Het was vier uur inmiddels en de line up was om te huilen! De touringcars die, die 100 meisjes af zouden zetten moesten of zijn gecrasht of motorpech hebben, maar dit was gewoon ver onder de maat! Ik denk dat die 100 per week bedoeld zijn ofzo!? Al snel kregen wij gezelschap van Sarah die voorheen in Magnum werkte. Leuke verschijning, sowieso veel te knap voor MJ voor de fase waarin ie nu zit en dus besloot ik al snel met haar naar de kamer te vertrekken. Zie paspoortje: https://www.ijsberenforum.com/forum/...781#post386781

    Na een anderhalf uur durende sessie met Sarah voegde ik mij weer in de bar, we dronken nog wat en na een douche en wat spielerei liep ik Daniella tegen het lijf. Mooie slanke meid met een beetje een mysterieuze waas over zich, d'n laef had inmiddels afscheid genomen en ik had de taak op mij genomen de Banaan mee naar huis te nemen. Ik meldde hem dat ik nog even een hertje ging aansteken en we dan naar huis zouden gaan! Het sarcastische veel plezier van Banaan beloofde weinig goeds, maar wie A zegt moet ook B zeggen! Is het mogelijk bij Unibet ofzo al weddenschappen af te sluiten op wie ooit een Oscar wint? Want dan wil ik aan deze Roemse wel een tientje wagen. Al met al niet slecht wat complimenteus ook nog you fuck good en ze vertrouwde mij toe dat de meiden gezegd hadden niet met mij te gaan vanwege anaconda.... Dit had haar nieuwsgierigheid alleen maar gewekt iets wat dan wel weer valt te waarderen.
    De bbq was weer van een bedenkelijk niveau! Kunnen ze die vleesbakker nou eens niet leren dat showcooking heel erg in is en dat mensen liever warm eten dan koud! Hij blijft er maar opflikkeren, stapelt het daarna op een armzalig stuk folie en serveert dan maar eens uit! Ik vind het niet erg even te moeten wachten al schijnt zo'n bbq wel heel slecht te zijn volgens de mobile app van de Telegraaf vandaag!

    We keken nog eens rond in de troosteloze bedoeling, qua gezelligheid scoorde de happy vandaag een voldoende, maar qua line up en waar voor je geld was het ver onder de maat! Ik had net zo goed met die rakkers op het vrijthof op een gezellig terras kunnen gaan zitten, dan hadden we net zoveel gelachen en meer lekkere wijven gezien! Dit moet echt beter anders vrees ik dat het ons zo geliefde happy ten dode is opgeschreven!
    Laatst gewijzigd door Iamlonely; 25 augustus 2014 om 18:59
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  9. Onderstaande 17 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 augustus 2014),Alexander de Grote (25 augustus 2014),Badslippers (25 augustus 2014),bergm550 (26 augustus 2014),Bluebear (25 augustus 2014),Bosco (25 augustus 2014),Boy69 (25 augustus 2014),Costana (25 augustus 2014),De Laef (26 augustus 2014),gustave_dekker (26 augustus 2014),Johnny Bravo (26 augustus 2014),Mr Pussy (28 augustus 2014),Picasso 1 (25 augustus 2014),Ricardo Banana (25 augustus 2014),rmjhexe (25 augustus 2014),terminator (25 augustus 2014),Willi69 (25 augustus 2014)

  10. #6
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Bin ich doch glatt am Samstag im PHG gelandet. Wollte ja hautpsächlich Fußball gucken und das geht in Oedt ganz gut. Außerdem konnte ich noch ne Rabattkarte vorweisen. Da es nicht viel zu sagen gibt, halte ich mich kurz.

    Positiv:
    - 14 Uhr angekommen, noch reichlich Frühstück vorhanden und geschmeckt hat es auch noch. Zu meiner großen Freude waren noch viel kleine leckere Frikadellchen da.
    - Abendessen kam um 19 Uhr, steht jetzt immer draußen und war so großartig wie zu besten Zeiten. Viele Fleischsorten, reichlich Beilagen und lecker wars auch noch. Und schon um 20 Uhr wurde auch der Grill angemacht. Da kann nichtmal ICH noch meckern.

    Negativ:
    -Alles andere

    (falls es jemanden interessiert: Es war knapp ein Viertel der beworbenen Mädchen da.)

  11. Onderstaande 8 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Alexander de Grote (26 augustus 2014),Badslippers (26 augustus 2014),Bluebear (25 augustus 2014),Boy69 (25 augustus 2014),gustave_dekker (26 augustus 2014),Picasso 1 (25 augustus 2014),sunny (26 augustus 2014),terminator (25 augustus 2014)

  12. #7
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    6 april 2024 @ 17:01
    Berichten
    167
    Discussies
    21
    Thanks
    367
    Thanked
    62 in 39 posts

    Standaard

    Wat is er mis, indien er veel leden naar PHG gaan? Dat is toch juist positief?
    “…zoals mij is verteld, de invloed van dit forum op het bezoeken van een club is absoluut minder dan dat ik zou denken…”

  13. #8
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:26
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Populaire Horny Gebeurtenissen

    ondanks de mindere berichten en ondanks het feit dat het maandag was, heb ik gisteren toch maar een bezoekje gebracht aan PHG.

    Doorslaggevend was de aanwezigheid van Mirabel, met wie een langere sessie was gepland.

    Bij mijn vorige bezoek had ik een € 20- kortingskaartje ontvangen, en dus naar 2 blauwe briefjes hoeven bij te dokken.

    ik arriveerde omstreeks 17:45 in een zeer leeg PHG.
    Een stuk of 10 beren en een stuk of 15 meiden, zelfs voor een maandag errug weinig.

    Na een klein halfuurtje verscheen Mirabel ten tonele en hebben we samen wat gegeten.
    Het eten was ronduit goed, 3 verschillende soorten vlees, groenten, aardappelpuree en salades stonden op het menu

    Nadat we samen hadden gegeten, zij een sigaretje had gerookt en we wat hadden gekletst was het tijd om over te gaan tot de sexuele activiteiten.

    Deze beauty kweet zich weer uitstekend van haar taak en na pas 3 uur verlieten we dan ook de kamer.

    De overige meiden zaten er zeer verveeld bij, wat ik me goed kan voorstellen aangezien ik nog welgeteld 7 gasten kon ontdekken.

    Een enkeling probeerde haar geluk nog om te te verleiden tot een kamergang, maar de pijp was letterlijk en figuurlijk leeg.

    Omstreeks 23:00 vertrok ik huiswaarts, terwijl de meiden nog vele uren (tot 5:00) aanwezig moesten zijn, wat natuurlijk volledig en totaal absurd en belachelijk is.

  14. Onderstaande 17 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 augustus 2014),bergm550 (26 augustus 2014),Bluebear (26 augustus 2014),Bosco (26 augustus 2014),Clinic (26 augustus 2014),Costana (26 augustus 2014),Don Rudo (26 augustus 2014),gustave_dekker ( 4 september 2014),Iamlonely (26 augustus 2014),Jansen (30 augustus 2014),Megaboob (26 augustus 2014),Pistol Pete (26 augustus 2014),Round-up (29 augustus 2014),Sots (26 augustus 2014),terminator (26 augustus 2014),The Joker (26 augustus 2014),Willi69 (26 augustus 2014)

  15. #9
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Iedereen die werkt heeft een begin tijd en een eind tijd afgesproken met het bestuur van welk bedrijf dan ook en dat zal ook zo zijn in een sauna-club want de dames die werken daar gewoon en indien ze het niet aanstaan kunnen ze gewoon gaan,zoiets heet een arbeids overeenkomst,waar je zelf voor kiest is helemaal niks mis mee.
    In MAGNUM doen ze precies hetzelfde en daar begint het 's avonds goed druk te worden en is het 's nachts bere gezellig.
    Iedere nieuwe eigenaar van een club probeert het op zijn manier rendabel te maken en ik denk dat HAPPY over 1 jaar zeker weer meedraaid in de top 5 van saunaclubs omdat ze daar precies weten wat eraan ontbreekt.
    Kijk maar bij LR daar ontbreekt het aan van alles al jaren en dat ondanks GT toch een goed lopend bedrijf is die de laatste tijd ook minder wordt maar nog steeds door een vaste kern bezocht wordt die oogkleppen op heeft en zo niet willen zien dat ze achteruit hollen.
    Het is een kwestie van met de tijd meegaan want stilstaan en niks doen is achterlopen.
    Al die LR gangers die het zo goed weten en zeggen dat het hun clubje is,zijn gewoon maf want ze komen daar niet voor de club maar voor de dames die er zitten en gaan het weekend niet voor niks meteen beslag leggen op de beste kamers zodat er voor de anderen ijsberen niks overblijft als een paar bedompte hokken waar ze uren op moeten wachten voordat ze eindelijk eens een nummertje kunnen maken.
    Dit is het beste beleid van een club bestuur die dat tolereerd en er al jaren niks aan doen omdat ze daar aan gewend zijn.
    Zoals ik weet is het in LR rond enen ook een aflopende zaak en zijn er bijna geen ijsberen meer maar de dames moeten tot 5 uur blijven omdat hier ook een arbeids overeenkomst geldt.
    De dames kunnen beter thuis een leuke kamer inrichten en daar hun werk uitvoeren dan verdienen ze meer als in zo'n club,wat ook steeds meer gebeurd maar ieder begin is moeilijk voor een zelfstandige onderneming en thuis bij de dames zijn geen wachttijden wanneer je de tijd afspreekt.
    Het is minder leuk voor de ijsberen die onderling ook nog eens met elkaar omgaan en zich klem zuipen in de clubs,zo heeft iedereen zijn gebrek maar het voornaamste is toch het rollebolle met een leuke dvp.

  16. Onderstaande 5 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 augustus 2014),Boy69 (26 augustus 2014),jacky pakutra (26 augustus 2014),Jansen (30 augustus 2014),luminous (27 augustus 2014)

  17. #10
    Geregistreerd
    17 maart 2014
    Last Online
    13 mei 2019 @ 14:09
    Berichten
    252
    Discussies
    6
    Thanks
    93
    Thanked
    235 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Iedereen die werkt heeft een begin tijd en een eind tijd afgesproken met het bestuur van welk bedrijf dan ook en dat zal ook zo zijn in een sauna-club want de dames die werken daar gewoon en indien ze het niet aanstaan kunnen ze gewoon gaan,zoiets heet een arbeids overeenkomst,waar je zelf voor kiest is helemaal niks mis mee.
    neeeee neeeeeeeeeeeeeee er zijn ook gasten waar belangrijk is dat er genoeg HEINIKEN is
    zorg jij maar dat alles goed geregeld blijft in HUIZE DALTON
    Laatst gewijzigd door Big30; 26 augustus 2014 om 22:22 Reden: full kwoot

  18. #11
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    LAEF ik vind de SALITOS in LR en GT toch lekkerder dan die vieze chemise flesjes heineken,als je weet hoe ze bier maken dan drink je van je leven geen heineken meer.
    Voor een goed pilsje heb je als eerste kiemvrij water nodig en dat krijg je zeker niet in het westen van het land of in BREDA dus wordt daar van alles in gestopt om het zo veel mogelijk kiemvrij te maken.
    Maar dat heerlijke bier uit MEXICO met een beetje tequila erin smaakt pas echt lekker en je wordt daar ook nog eens vrolijk van wanneer je er een stuk of 10 op hebt.

  19. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (27 augustus 2014)

  20. #12
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Salitos uit Mexico?
    Hahaha, jij hebt zeker iets teveel gedronken / genomen
    Pain is weakness leaving the brain !

  21. #13
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Euhm dalton, ze hebben zeker 5-6 soorten bier in happy.. niet alleen heineken.

  22. #14
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Salitos uit Mexico?
    Hahaha, jij hebt zeker iets teveel gedronken / genomen
    Het is een panamees recept en het wordt als een laaggistend biertje in duitsland gebrouwen maar ze willen de menigte laten geloven dat het uit mexico komt.
    Kijk naar de flesjes van CORONA en SALITOS.

  23. #15
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    6 april 2024 @ 17:01
    Berichten
    167
    Discussies
    21
    Thanks
    367
    Thanked
    62 in 39 posts

    Standaard

    Waar het uiteindelijk omgaat is, dat PHG hoe dan ook populair is en blijft......

    Verstuurd vanaf mijn Samsung Mobile met Tapatalk
    “…zoals mij is verteld, de invloed van dit forum op het bezoeken van een club is absoluut minder dan dat ik zou denken…”

  24. #16
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht
    Waar het uiteindelijk omgaat is, dat PHG hoe dan ook populair is en blijft......
    Beste Gustave_Dekker, Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je de eigenaar cq. souteneur zou zijn van de Happy. Ik begrijp dat je de club een warm hart toe draagt of de dames, dat doen wij allemaal. Maar het zou u sieren om eens enkele verhalen uit het roemrijke verleden van uw voorgangers te lezen. Niet om te zeggen:"Vroeger was alles beter", maar om realistisch te zijn en te erkennen dat vroeger alles beter was bij de Happy. Praat maar eens met enkele nestors op dit forum.
    Ikzelf heb nog een klein vleugje van deze mooie tijd mogen meemaken.
    Achteruitgang is nou eenmaal een feit dat kan gebeuren. Hoezeer het mij ook aan mijn hart gaat, zoals door velen al zo dikwijls vermeld, moeten we nu eenmaal sommige dingen vaststellen.
    Vechten tegen de bierkaai helpt nu eenmaal niet, maar je beklag ter plekke doen wel. Misschien dat er dan eens een paar ogen open gaan.
    Er is al veel lobbywerk verricht door menige geroutineerde ijsbeer, waar ik mezelf kwa routine nog steeds niet onder schaar. Ik beschouw mezelf, net als u, nog steeds als een "zwitsal" onder de ijsberen.
    Ik weet zelf verdomde goed, door werk en levenservaring, wat er daar moet gebeuren en mijn handen jeuken iedere keer als ik daar ben, maar de zaak is nu eenmaal niet van mij. Ik zou bijna denken dat u aandelen in het etablissement hebt al denk ik dat u zich door enthousiasme aangedreven, een beetje "over the top" gaat, zo mee en dan. Kritisch zijn is en blijft belangrijk, een zaak draait of valt ermee.
    Ik hoop eigenlijk diep in mijn hart dat u de "undercovermanager" van de Happy bent die op het forum zijn zaak loopt te promoten, maar dit zal wel "wishfull thinking" van mijn zijde zijn.
    Neem mijn advies ter harte en praat eens met de nestors, desnoods via de interne mail. We hebben allemaal hetzelfde doel, maar we blijven wel kritisch, want voor onze duur verdiende centen eisen we wel kwaliteit.
    Zie dit relaas niet als een aanval op uzelf, maar als een eye-opener voor jezelf. M.vr.gr. "Bluebear".
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  25. Onderstaande 12 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (28 augustus 2014),Costana (30 augustus 2014),De Laef (28 augustus 2014),Don Rudo (30 augustus 2014),Flipper (30 augustus 2014),gustave_dekker (29 augustus 2014),Iamlonely (28 augustus 2014),Jansen (30 augustus 2014),Oudebelg ( 1 september 2014),Picasso 1 (29 augustus 2014),Round-up (29 augustus 2014),terminator (29 augustus 2014)

  26. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Nou mag ik wel een forum nestor zijn.. ahem dank je bb, wat ik weet is dat positief praten terwijl het niet reeel is gewoon tegen de club werkt.
    Klanten komen niet terug als ze a verwachten en b aantreffen. Mja ik zit in mijn winterstop, dus praat lekker zou ik zeggen ik kijk wel wat ik er in
    een paar maanden aantref.

  27. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 augustus 2014),gustave_dekker (31 augustus 2014)

  28. #18
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Update:

    Der Bauzaun ist verschwunden,



    das Gebäude von außen fertig. Was noch fehlt, ist die Inneneinrichtung. Eröffnungstermin: unbekannt. Neben der neuen Herrenumkleide entstehen 3 Zimmer und ein Pornokino.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  29. Onderstaande 3 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 september 2014),Jansen ( 1 september 2014),The Joker ( 1 september 2014)

  30. #19
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Update:

    Der Bauzaun ist verschwunden,



    das Gebäude von außen fertig. Was noch fehlt, ist die Inneneinrichtung. Eröffnungstermin: unbekannt. Neben der neuen Herrenumkleide entstehen 3 Zimmer und ein Pornokino.
    Ik mag hopen dat de 25 euro regel hier niet gaat gelden. Ik ga namelijk altijd graag met mijn date naar de bios.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  31. #20
    Geregistreerd
    3 januari 2013
    Last Online
    18 oktober 2017 @ 16:27
    Berichten
    139
    Discussies
    11
    Thanks
    30
    Thanked
    294 in 61 posts

    Standaard Neues aus dem Mutterhaus :)

    In den letzten Wochen war ich locker 6-7 Mal im Happy Garden und möchte in diesem Bericht die wesentlichen und nennenswerten News zusammenfassen. Ich hatte in der letzten Zeit wirklich eine Menge um die Ohren und brauchte zeitweise dringend mal eine Auszeit. Und so kam es, dass ich teilweise alles um mich herum stehen und liegen lies und spontan und kurz entschlossen nach Oedt zum Happy Garden fuhr. Es war immer ein Genuss dort bis spät in der Nacht am Pool im Außenbereich auf einer Liege zu faulenzen und die laue Sommernacht zu genießen.

    Ich genoss jedes Mal die Ankunft an diesem tollen Ort. Die letzten Meter vor dem Eintreffen auf dem Parkplatz vor meinem geliebten Mutterhaus waren jedes Mal wie die Ankunft am Himmelstor nach einem langen verpfuschten Leben. In diesem Zusammenhang erinnere ich mich immer gerne an den Film mit Andi Garcia „Das Leben nach dem Tod in Denver“, in welchem die Charaktere den Traum haben nach einem langen verpfuschten Leben zusammen auf einem Kreuzfahrtschiff zu sein und dann heißt es „Schiff ahoi!“

    Wenn ich mein Fahrzeug verlassen habe und am Empfang ankomme, fühle ich mich immer sofort sehr wohl. Und manchmal werde ich da schon von einer meiner Mäusken entdeckt und mit „Iuuuuuuuuubiiiiiiiiiiiii!!!“ begrüßt. Da gibt es auch schon mal erste Küsschen. Gibt es einen Ort an dem man sich besser fühlen kann, als jener an dem man so lieb begrüßt wird?? Nein!

    Okay, jetzt mal zum Wesentlichen… Der Umbau lief natürlich im vollen Gange während meiner Besuche, störte den täglichen Betrieb jedoch absolut nicht. Man konnte nicht einmal großartig was hören - vielleicht hier und da mal eine Bohrmaschine, aber viel mehr auch nicht. Bei meinem letzten Besuch am vorletzten Samstag wurden die Banner vor dem Haupteingang bereits entfernt und man konnte das fertige Gebäude des Anbaus ein erstes Mal in voller Pracht bewundern. Es sieht von außen schon mal ganz gut aus. Ich denke mal innen wird noch renoviert. Ich bin echt gespannt auf das Ergebnis.

    An einem Tag habe ich mir auch mal wieder erlaubt der Erste zu sein und habe den Club quasi mal wieder aufgeschlossen, als ich bereits um 10:50 Uhr angeklingelt habe. Man war etwas verdutzt, aber empfing mich trotzdem schon. Immerhin gehöre ich ja quasi zum Inventar. Das Frühstücksbuffet war noch ganz frisch und es fanden sich neben zwei Sorten Rührei noch ein paar Leckereien wie Hackbällchen, Würstchen, usw. Da bleibt kein Wunsch unerfüllt.

    Ich habe mir immer viel Zeit bei diesen Besuchen genommen und auch mal die Seele draußen auf einer Liege baumeln lassen. Natürlich habe ich mich aber auch den Mädels gewidmet. Nachfolgend beschreibe ich mal die Bekanntschaften, die ich so gemacht habe…

    Nun da gibt es Lydia aus Rumänien, zarte 20 Jahre alt, sehr zierlich gebaut mit beeindruckend schönen und großen Naturtitties. Sie ist sehr hübsch und hat eine sehr süße Art. Leider animiert sie manchmal etwas penetrant und kennt dabei nur einen Satz. Sie fragt quasi wie in einer Wiederholungsschleife nach einem Zimmergang. Wenn sie das etwas reduzieren würde, wäre sie echt eine bevorzugte Gespielin. Ihre Optik ist schließlich premium und auch ihre knuffige Art gefällt mir sehr gut. Auf dem Zimmer war es mit ihr auch gut, nur leider fehlte mir bei ihr noch der GF6. Das ist noch sehr ausbaufähig.


    Dann ist Marya frisch aus dem Urlaub zurück. Sie ist 21 Jahre alt, echt hübsch mit einem süßen Gesicht und einer knuffigen Art. Sie hat einen beeindruckend tollen Body mit toll geformten Brüsten. Sie hat blondierte Haare, wirkt optisch sehr jung und ist sehr schlank. Auf dem Zimmer probiert sie gerne mal etwas extravagante Stellungen aus und überzeugt mit sehr gutem FO! Der Sex mit ihr war ein wahres Erlebnis! Die Kleine ist auf jeden Fall eine Sünde wert. Da könnte ich mir eine Wiederholung auch noch mal vorstellen.

    Ebenso gibt es noch die Freundinnen Daria (20) und Daniela (25) – beide aus Rumänien. Wobei ich ganz klar sagen muss, dass Daria sich zwar als 20-jährig ausgibt, aber eher auch so 25 Jahre alt sein wird. Daria ist ein Hingucker, da sie echt üppige Naturboobs und volle Lippen hat. Mit ihr hatte ich auch mal ein ganz gutes Zimmer, was aber hauptsächlich auf die Optik zurückzuführen war. Daniela ist dagegen eher das süße Mädchen von nebenan, sehr sympathisch und ein bisschen frech. Mit ihr kann man gut rumalbern. Daria war vorher nach eigenen Angaben mal im Dolce Vita.

    Weiterhin arbeitet Valentina jetzt im Happy Garden. Sie habe ich erstmalig in der Villa Vertigo kennengelernt und dort mit ihr ein halbes Stündchen auf dem Zimmer verbracht. Sie hat jetzt schulterlange, dunkle Haare, hat eher eine KF38, hat ein schön geformtes B-Cup und wirkt sehr gepflegt. Sie albert auch ganz gerne mal rum und ist sehr sympathisch. Mit Valentina kann man auf jeden Fall ne Menge Spaß haben. Sie ist auch aus Rumänien und so Anfang 20.

    Zum WM Finale lernte ich Jasmin aus Rumänien kennen. Sie ist 23 Jahre alt, sehr schlank, hat lange blonde Haare, spielt das süße Mädchen und kleidet sich gerne im Lolita-Look. Sie hat eine sehr knuffige Art, animiert dabei aber auch sehr stark. Auf dem Zimmer war es mit ihr auch ganz gut.

    Ebenfalls nennenswert ist Raluca, ein sehr hübsches Mädchen aus Rumänien mit einem tollen Body. Sie ist ebenfalls so Anfang 20 und hat lange blonde Haare. Sie würde ich als ein Highlight im Happy Garden bezeichnen. Ich hatte bereits ein tolles Zimmer mit ihr und würde es auch bald wiederholen. Manchmal animiert sie etwas viel und quengelt, wenn man nicht auf`s Zimmer möchte. Aber das findet noch in einem erträglichen Rahmen statt.

    Seit kurzem werkelt noch die sehr hübsche Vampirlady Mara (21) aus Rumänien im Happy Garden. Sie hat eine helle Haut und ist sehr zierlich und klein gebaut. Mit ihren schwarzen, langen Haaren und großen Augen hat sie eine sehr aufreizende Vamirlady-Optik. Auf dem Zimmer bietet sie sehr guten GF6, den man auch gerne öfter genießt. Sie bietet einen sehr vielseitigen Service.

    Eine etwas außergewöhnliche Bekanntschaft machte ich mit Micky, die nach eigenen Angaben aus Italien stammt. Sie ist schlank mit schulterlangen schwarzen Haaren und etwa Mitte 20. Sie nähert sich einem und fängt mit kräftigen Massagen an, die sehr gut tun. Leider ist sie etwas durchgeknallt und hausiert damit, dass sie Kampfsportlerin ist. Wer auf so was steht, kann mit ihr sicher Spaß haben. Es wird aber garantiert keine Kuschelnummer.

    Es gibt noch einige andere Neuzugänge. Nicht wenige Mädels haben aus anderen Clubs zum Happy Garden gewechselt. Man kann da im Moment wirklich auf seine Kosten kommen. Da sind einige hübsche Girls bei. Ich bin nach wie vor sehr gerne im Happy Garden, da dort für meinen Geschmack einfach alles stimmt.

    Ich bin echt mal gespannt, wie es nach Fertigstellung des Anbaus aussieht. Lange kann es ja nicht mehr dauern…

    Und ich freue mich auch wieder auf die Silvesterparty. Ich werde dann das vierte Jahr in Folge dabei sein!

  32. Onderstaande 8 leden hebben Iubi bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 2 september 2014),Bosco ( 2 september 2014),Deepreamer ( 8 september 2014),Franzis ( 5 september 2014),gustave_dekker ( 4 september 2014),Jansen ( 2 september 2014),why not me ( 3 september 2014),Willi69 ( 2 september 2014)

  33. #21
    Geregistreerd
    24 januari 2013
    Last Online
    12 juni 2023 @ 17:58
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    21 in 13 posts

    Standaard

    Is petite blonde Hungarian Bonnie still at PHG?

  34. #22
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    LUBI BIST DU EIN BRUDER VOM GUSTAVE DEKKER?

  35. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    terminator ( 2 september 2014)

  36. #23
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Banana Boi Bekijk bericht
    Is petite blonde Hungarian Bonnie still at PHG?
    Bonnie = Bunny? Not seen last weekend.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    LUBI BIST DU EIN BRUDER VOM GUSTAVE DEKKER?
    Lubi heißt Iubi und ist ganz sicher nicht der Bruder von gustave_dekker. Im Gegensatz zu diesem liefert Iubi nämlich echte Infos.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  37. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Banana Boi ( 4 september 2014)

  38. #24
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Bunny ist ofters in velbert im acapulco..

  39. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Banana Boi ( 4 september 2014)

  40. #25
    Geregistreerd
    24 januari 2013
    Last Online
    12 juni 2023 @ 17:58
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    21 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Bonnie = Bunny? Not seen last weekend.
    I read the Bunny thread but there is no description of her. Bonnie is Hungarian, petite thin blonde 155-160 cm, A breast, quiet, does not usually ask guys to room?

    Are there many petite cute girls at PHG now? I used to like Angie (now Cora at LR), Nancy, and Miha as a reference.

 

 
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10.

Freude 468*60   Living Room 468*60