Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 412

Discussie: Geile Tijden, 2015

  1. #151
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Leuk verhaal Berg. Ik denk dat je bij Andra met je complimentjes aan haar wel een wit voetje hebt gehaald! Je opmerkingen over het deurbeleid begrijp ik ook wel. Het is vervelend voor de mensen die niet binnenkomen, maar er zit natuurlijk wel een idee achter. Een club stampvol met Sudlander is ook niet voor iedereen even gezellig zeg maar...

  2. Onderstaande 2 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (20 juli 2015),Mistralwind (22 juli 2015)

  3. #152
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Welkom terug Bergmans! We hebben je gemist
    "Ohne Spaß kein Fun"

  4. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (20 juli 2015),Jan Verplancke (20 juli 2015)

  5. #153
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    @550: Het is geweten dat er een deurbeleid is bij GT en dat mannen van vreemde origine het moeilijk hebben om er binnen te geraken. Of deurbeleid volk aantrekt is weer een mes dat langs twee kanten snijdt. Om nu te stellen dat alle andere clubs (schoolvoorbeeld nabij gelegen: YY) geen volk trekken durf ik niet te beweren. Dat de heren zich vaak storen aan de mannen van vreemde origine leidt geen twijfel maar weinige mannen beperken zich daarom tot één enkele club (GT). Gezien de drukte en minimale (echte) kamers en de beperkte ruimte (binnen) zou je kunnen stellen dat een deurbeleid een noodzaak is om niet nog veel langere wachttijden voor een kamer te creëren (stel je voor dat een uur op kamer wachten normaal zou worden ) én stel dat je gerief in zakken verpakken of (lang) wachten op een locker ook standaard zou zijn bij binnenkomst .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #154
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    2 mei 2024 @ 17:41
    Berichten
    2.957
    Discussies
    14
    Thanks
    200
    Thanked
    886 in 544 posts

    Standaard

    Last stage of my birthday tour with free entry in GT.

    I was from 12 to 22. I found many friends and some "old" ladies like Ivonne,Jana,Lavinia,Flora,Nikka, Barby,Megan,Rachel,Xenia ex-Emily (incredible the way she changed in bad after surgery), Sabina, Sabrina,Fabienne ,Kenza, etc...

    How many girls I fucked? None.

    No interaction, too tired,nothing new, only girls that I knew more fresh and beautiful before.

    But, I saw wimbledon's final.

  7. Onderstaande 3 leden hebben bocariver bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (20 juli 2015),Jaeger-Lecoultre (11 augustus 2015),satanic surfer (20 juli 2015)

  8. #155
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:09
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.638
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.270 in 5.182 posts

    Standaard

    back Bergmans !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 5 augustus 2015)

  10. #156
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:02
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.977
    Discussies
    62
    Thanks
    8.346
    Thanked
    2.762 in 974 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Er komen alleen maar nette mensen.
    Welk onderzoek heb je gedaan om tot deze conclusie te komen? De gemiddelde saunaclub bezoeker weet zich te over het algemeen te gedragen, maar om elke GT bezoeker een 'nette man' te noemen gaat mij veel te ver. De meeste bezoekers ken jij helemaal niet en om voor iedere bezoeker je hand in het vuur te steken klinkt vind ik erg naïef overkomen.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  11. #157
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:09
    Berichten
    3.074
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.532 in 1.810 posts

    Standaard

    Dit hoort hier eigenlijk niet maar ik vond de gemiddelde sauna bezoeker geen nette mensen

    Er zit een groot deel vreemdgangers tussen en oude mannen die het met dames doen die hun dochter of zelfs klein dochter had kunnen zijn het is maar wat je nette Mensen noemt.

  12. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (21 juli 2015)

  13. #158
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    eigenlijk allemaal viezerikken zijn het

  14. #159
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Welk onderzoek heb je gedaan om tot deze conclusie te komen? De gemiddelde saunaclub bezoeker weet zich te over het algemeen te gedragen, maar om elke GT bezoeker een 'nette man' te noemen gaat mij veel te ver. De meeste bezoekers ken jij helemaal niet en om voor iedere bezoeker je hand in het vuur te steken klinkt vind ik erg naïef overkomen.
    Gelukkig kon 550 zich nog net inhouden en schreef hij niet in een trek dat in alle andere clubs enkel mensen komen die totaal respectloos zijn tegenover de andere heren, personeel en de dames .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (24 juli 2015),Jaeger-Lecoultre (11 augustus 2015)

  16. #160
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    34
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Terug naar waar het hier om gaat. Geile tijden belevenissen.

  17. #161
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    21 februari 2024 @ 19:26
    Locatie
    Holanda
    Berichten
    174
    Discussies
    4
    Thanks
    79
    Thanked
    99 in 32 posts

    Standaard

    Gisteren avond was het erg rustig in GT zou het komen door de vierdaagse en de zwarte cross?
    Ondanks dat heb ik me prima vermaakt!

  18. #162
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    1 mei 2024 @ 21:22
    Berichten
    191
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    278 in 63 posts

    Standaard

    De afgelopen 2 maanden wat vaker bij GT langs geweest wegens het mooier weer maar met name door het aanbod van dames. Afgelopen vrijdag was het weliswaar rustig qua dames waar haast geen wachttijden zijn, maar uit de pool dames die aanwezig waren heb ik toch mooi gekamerd met de Bulgaarse Amor, de Roemeense Vera en Katalina/Catherina, en de Russische Svetlana. En de Letse Emily stond ook op de to do lijst.

    Amor ziet er zoals altijd prachtig uit, wellicht de mooiste van GT, service is hoog met DFK, gaat in Augustus voor een paar weken naar huis.

    Over Vera is er niet veel geschreven, een dame van +/- 25, kastanje rood haar met een volle C die erg opvalt bij haar slanke body, loopt vaak met Ina rond en ik krijg bij haar echt een GFE, een van de redenen dat ik met haar de afgelopen 2 maanden al 6x van 1 uur heb gekamerd. Gisteren (zondag) met Ina vertrokken naar Roemenie voor een paar maanden.

    Dankzij de recensies ben ik op Svetlana gaan jagen, ze is normaal gesproken niet iemand waar ik op val, alhoewel ze mooie ogen heeft, val ik meer op dames < 30 jaar, blond en slank. Maar wat een heerlijke dame om te kameren, ze gaat helemaal los in de kamer, ik ben van oren tot onderen helemaal schoongelikt en wat kan ze lekker zoenen. Ze vertelde me dat ze de hele maand augustus in GT is, dus ze zal me zeker zien over een paar weken. Oh wat kan deze dame goed pzc!! Ik vertelde haar dat ze de rest van GT wat kan bijscholen!!

    Als laatste zag ik een super slanke Roemeentje Katalina/Catherina van 23, maatje 6 of minder zelfs, maar niet te kinky mager. Ze spreekt aardig engels en is niet op haar mondje gevallen tijdens het leuke gesprek met haar. Ze werkt al 3 maanden in GT, maar ik had een maand geleden ofzo al gespot, durfde de gok niet echt aan maar toevallig troffen we vandaag elkaar bij het eten en gingen daarna wat samen drinken. Super lekker jong ding met een meisje figuur, geen DFK, maar wel zoals de rest van vandaag uitgebreid 69 ;-)

    Heerlijke vrijdag gehad met ondanks weinig dames en met nog minder beren haast geen wachttijden gehad. Dat hebben ze ook door bij de Theke, die me vroeg bij vertrek of ik morgen weer terugkom!

  19. Onderstaande 12 leden hebben LIKE_BLOND_THAI bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 juli 2015),Ascari (30 juli 2015),biged (27 juli 2015),Bluebear (27 juli 2015),GT-lover (31 juli 2015),hp001 (27 juli 2015),Jaeger-Lecoultre (11 augustus 2015),Kapitein Knut ( 3 augustus 2015),Megaboob ( 1 augustus 2015),Nedlovefkk (27 juli 2015),Teiresas (27 juli 2015),trickyD (27 juli 2015)

  20. #163
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:09
    Berichten
    3.074
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.532 in 1.810 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag in GT geweest. Line up was slechste in tijden. Veel mooie dames ontbraken.

    Uiteindelijk eerste sessie met een mooie dame Daira die ik dacht al eens te hebben gehad. Sleutel vraag kwam wel erg snel en ik moest snel beslissen. Had al geen hoge verwachtingen maar gezien de slechte line-up dacht ik kan het wel proberen voor 50. Toen ik haar de sleutel had laten halen herrinderde ik het me weer en wist ik dat ik het beter had kunnen overslaan. Misschien had ik het me herrinert als ze nog blond was geweest.

    Toen nog maar een sessie met Alice gedaan. Dat kon mooi met deze lin-up. Blijft een mooie dame. Dat was naar volle tevtedenheid. Ik wacht wel tot Marriana en Pamela weer terug zijn van vakantie voor ik weer naar GT ga

  21. Onderstaande 4 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 2 augustus 2015),biged ( 1 augustus 2015),Kapitein Knut ( 3 augustus 2015),rob45 ( 1 augustus 2015)

  22. #164
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    184
    Discussies
    4
    Thanks
    40
    Thanked
    71 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Afgelopen donderdag in GT geweest. Line up was slechste in tijden. Veel mooie dames ontbraken.

    Uiteindelijk eerste sessie met een mooie dame Daira die ik dacht al eens te hebben gehad. Sleutel vraag kwam wel erg snel en ik moest snel beslissen. Had al geen hoge verwachtingen maar gezien de slechte line-up dacht ik kan het wel proberen voor 50. Toen ik haar de sleutel had laten halen herrinderde ik het me weer en wist ik dat ik het beter had kunnen overslaan. Misschien had ik het me herrinert als ze nog blond was geweest.

    Toen nog maar een sessie met Alice gedaan. Dat kon mooi met deze lin-up. Blijft een mooie dame. Dat was naar volle tevtedenheid. Ik wacht wel tot Marriana en Pamela weer terug zijn van vakantie voor ik weer naar GT ga
    ik was donderdagmiddag ook in GT. Vorige keer was precies een jaar geleden en toen was de line-up veel beter en toen was ook vakantieperiode. ik heb t gevoel dat de laatst 2 jaar de line-up minder is geworden wat stunners betreft. ga in september nog maar eens kijken, hoop dat dan weer meer mooie dames daar zijn.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

  23. #165
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    28 april 2024 @ 18:31
    Berichten
    4.704
    Discussies
    354
    Thanks
    5.155
    Thanked
    10.161 in 2.567 posts

    Standaard

    Alla, eentje onder het motto: maak ns vriendjes bij de scheldpolitie; de moderatorenclub en GAIA. Heren die medeverantwoordelijk zijn zijn in willekeurige volgorde Ketserr, Nikxxx en de nietsvermoedende "desouza" + nog iemand die mensen begroet met "handdoek" ofzo. The Saint had 'k niet herkend tot na het avondeten (excuus) dus die treft geen schuld. Reden der scheldwoordalinea het aanstaande Ijsberenfeest dat volgens "sommigen" beter niet op een zaterdag zou worden ingeplent (mij kan het verdommen wanneer). Reden der Tierweltalinea de gekscherende N. wegens plausibele redenen en voorts is het 'n goeie übung voor de losslagendheid der randdebielen op peil te houden. De hoofdschuldige echter was de uitermate povere line-up in GT tot 'n uur of 16 wat zulke gekkigheden deed opborrelen in de perverse hoofden van voornoemde participanten en ss mag weer het schrijvend slachtoffer van dienst zijn die zal worden bedolven onder geschimp, verwijtende modIM's en andere verwijten. Gevoelige en/of ongeïnteresseerde lezers raad ik stellig aan over te schakelen richting toffere topics naar keus.

    * de scheldalinea: tyfus tering tarantula nog aan toe, was 'k al om 07 uur wakker en via Eindhoveuuuh rondgereden om 'n lopend biervat op te pikken om aan m'n traditionele 15-uurse GT-uitputtingsslag te beginnen en zit 'k hier potdekke na de verdomd elvendertigste ronde door m'n favoriete toko nog steeds te lallen met een ongestoren AntiGTlobbyist en kom 'n nondedju niet verder dan 4 lettergrepen als het op lange automerknamen aankomt. ss slurpte van z' cappuccino en bespaarde zich die ridicule ommegangen door een desolaat GT qua dames op dat tijdstip en broedde op een weerzien met een Letse na 16 uur ofzo als de whiskey wat uit m'n lijf zou zijn verdampt. Thanks voor de Aufguss overigens aan een sympathico Teutoon die dat aanzienlijk bespoedigde. Vloeken bij de neten voorts en miljaardedju geen kut pis kakontziend gepalaver. "handdoek" schoffeerde wat mokkels en zette er qua Heinekens serieus de gang in; Mr. Warsteiner kwam langzaam op tempo, Ketserr dronk fanta tot in de late namiddag en ss zat te lummelen als een vermaledijde vetzak zonder enigerlei neukambitie want pakjes boter waren niet voorhanden rondom dat tijdstip.

    * de dierenalinea: kalkoen kameleon kutwijven die allemaal nog in hun nest lagen te stinken tot een uur of 15 waarschijnlijk. Nergens een optie te bespeuren voor weldenkenden, nitwits zonder Ahnung liepen aan en af met de derderangsroemeentjes en Duitse upsellafzetsters en kwamen met halfbetrokken smoelwerk een meter of 4 achter hen aanschuifelend richting umkleide voorbij; o de plaatsvervangende penispijn kwam in me op doch een wesp dacht daar anders over. Molenwiekend als een bezopen albatros sloeg 'k die kutbeesten van me af, 2 poezen in de tuin keken toe. Toen Nikxxx de rangen versterkte sloeg de stemming om en werd schelden eerder uitzonderlijk en kwam de Shetlandpony vervaarlijk prominenter in beeld. Ikzelve prefereer konijntjes en luiaards; zolang ze maar geen halfspaanse Schlaftabletten zijn die 50E vragen voor nixxx. Verhip nog aan toe kwam een halve kerstman binnen en dat deed me mijmeren naar kille vlaktes vol met herten en elanden enzo; fuckin hell, 15 is nog 'n serieuze opgave dunkt me. Alhoewel, kon binnen no time 15 mokkels met noppesservice aanwijzen en voorts nog wat Silliesmeubilair enzo, heb zelden GT met een dusdanig armtierige line-up gezien. Dit verbeterde wel na 16 uur met oa: Barbie/Flora/Sibel/Lena/Soleine en nog enkele aan te bevelen dames. Zelve als een gekko op speed me naast Lena geïnstalleerd toen die binnenkwam en voor de rest kon die ganse beestenboel me verticaal aan m'n reet roesten.

    * de sessiealinea is verschoven naar het damestopic "Lena" dat u desgewenst kan terugvinden doch linken kan u traditioneel vergeten pokdalige luierikken...

    * de culinaire alinea: ontbijt succulent met een alleraardigst omeletje van eieren die uit de reet van een kip waren gevallen, reepjes ham van het zwijn, paprika van de paprikaboer, helaas nonpsychedelische champignons en wat fijngeraspte ajuin vanuit de gelijknamige bolvariant. Een snede brood dabei en een flinke slag van de pepermolen en klaar was ss. Avondeten na de sessie ter aansterking in de vorm van barbieque met worst van het varken en Geflügel van de kip, wederom met een snede brood en leuke saus dabei, zonder de groentenkrans te vergeten. ss was al ruim voor de pizza weg dus dataangaande dien ik jullie te ontgoochelen.

    * de line-upalinea: tot 16 uur semidramatisch met werkelijk quasi nul kamerbare dames (als je iets deftigs verwacht). Na 16 uur zoals bovenvermeld trok die nog behoorlijk aan wat menigeen zal hebben verblijdt. Sofsessies leken me behoorlijk vlot verkrijgbaar gezien de rasse tijdsintervallen der heen- en terugkomst van "stelletjes". Een dikke 50-tal dames meen 'k in totaal met 2 ouwe Asiataarten, een 4-tal donkere dames doch ietwat second class, voorts nog wat op latinaslijkende verschijningen doch er was ook een leuke bouwvakster en wat iele tattoomuizen met prijslijsten. Opvallend veel ouwe taarten dus tot 16u, opvallend weinig stunners in totaal en zelfs absolute servicenullen kamerden bij de vleet, vive l' usine!

    * de socializende alinea: IJSBEREN bij de vleet, me bekend van naam "desouza", Ketserr, Nikxxx, the Saint die 'k hopelijk nog een deftig mokkel heb aanbevolen en Bergm550 die zonder hulp de sofdames er rimpelloos uitkristalleerd ...Me onbekende doch kermisgewijs vermeld: Sinterklaas, "handdoek", Derrick, mr maagring dus nou kan 'k in handdoek rondlopen, tha Hamster (joehoe nog 'n dier erbij) en nog een riedel luide leute. Voorts enkele aimabele Duitse bekenden en een Oostenrijkse connectie, het was me weer een Quatscherei! Buiten wat luide en autistische heren had 'k met de rest van hen leuke, misschien een beetje vreemde babbels).

    * tha Fuckin Fazitalinea: 1 moppie die de reden des aanreis was en de voorheen ondernomen eerste kennismaking in the essential second base-test prima overleefde (zie sessiealinea), alles supersauber en netjes, qua natjes en droogjes prima op orde; line-up liet het behoorlijk afweten doch dat kon me voorts weinig boeien want 'k had toch maar 1 in mind.

    Zo, als dit bericht niet op gejuich op alle banken wordt onthaald verlies 'k m'n geloof in de mensheid. Knock yourself out kiddo's

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  24. Onderstaande 17 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 3 augustus 2015),Ace2 ( 2 augustus 2015),Badslippers ( 2 augustus 2015),bierbeer ( 3 augustus 2015),Don Rudo ( 2 augustus 2015),hasta la pasta ( 2 augustus 2015),Jaeger-Lecoultre (11 augustus 2015),Kapitein Knut ( 3 augustus 2015),Megaboob ( 2 augustus 2015),MiniME ( 2 augustus 2015),ossenaar ( 5 augustus 2015),Picasso 1 ( 2 augustus 2015),Rickertje ( 7 augustus 2015),rob45 ( 3 augustus 2015),Teiresas ( 3 augustus 2015),The Saint ( 2 augustus 2015),Van Dattum ( 4 augustus 2015)

  25. #166
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Afgelopen donderdag in GT geweest. Line up was slechste in tijden. Veel mooie dames ontbraken.

    Uiteindelijk eerste sessie met een mooie dame Daira die ik dacht al eens te hebben gehad. Sleutel vraag kwam wel erg snel en ik moest snel beslissen. Had al geen hoge verwachtingen maar gezien de slechte line-up dacht ik kan het wel proberen voor 50. Toen ik haar de sleutel had laten halen herrinderde ik het me weer en wist ik dat ik het beter had kunnen overslaan. Misschien had ik het me herrinert als ze nog blond was geweest.

    Toen nog maar een sessie met Alice gedaan. Dat kon mooi met deze lin-up. Blijft een mooie dame. Dat was naar volle tevtedenheid. Ik wacht wel tot Marriana en Pamela weer terug zijn van vakantie voor ik weer naar GT ga
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotmister1985 Bekijk bericht
    ik was donderdagmiddag ook in GT. Vorige keer was precies een jaar geleden en toen was de line-up veel beter en toen was ook vakantieperiode. ik heb t gevoel dat de laatst 2 jaar de line-up minder is geworden wat stunners betreft. ga in september nog maar eens kijken, hoop dat dan weer meer mooie dames daar zijn.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
    Ik was er ook op donderdag en de line up was heel erg slecht en zeer weinig vrouwen aanwezig. Dat vonden zelfs de aanwezige dames dat er maar weinig vrouwen aanwezig waren. Beren waren er wel in overvloed en dat op een donderdag in de vakantieperiode en ik die nog dacht er zullen wel niet zoveel mannen aanwezig zijn in juli wegens beperkter damesaanbod in de zomerperiode en veel mannen met hun gezin op vakantie moeten maar dat was echter niet het geval.

    Daira geeft wij steeds wel een goede service en was afgelopen donderdag met haar voor de 3x op de kamer.
    Enkele maanden geleden 1x met haar 1u op kamer geweest en 2x 1,5u en nu afgelopen donderdag ben ik 2u met haar op de kamer geweest dus iedere keer blijf ik langer op de kamer met haar dan de vorige keer.

    In GT zien ze mij voorlopig niet meer gezien er zelfs in GT maar heel erg weinig dames aanwezig zijn tijdens de zomermaanden en bij de aanwezige vrouwen zaten niet echt veel knappe tussen. Hopelijk na de zomer terug meer en knappe en hopelijk nieuwe vrouwen aanwezig in GT.

  26. Onderstaande 2 leden hebben awakey bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 4 augustus 2015),satanic surfer ( 3 augustus 2015)

  27. #167
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard GT op 1 en 2 augustus

    Het GT weekend stond weer voor de deur. Ik leef er altijd al helemaal naar toe. Ik neem mij altijd voor zaterdag vroeg naar GT te gaan, maar zaterdagochtend kom ik altijd langzaam op gang. Dat komt omdat er ieder half uur een trein naar Venlo gaat. En als ik niet onder druk sta, dan gebeurt er bij mij nooit wat. Dat was vroeger ook zo met huiswerk maken en nu nog steeds. Alles uitstellen tot het laatste moment.

    Op 1 augustus was het in de trein van Haarlem naar Amsterdam bomvol. Ik was vergeten dat de Gay Parade aan de gang was. Ik denk nog steeds dat de Gay Parade eerder meer schade toebrengt aan homo-emancipatie dan dat het goed doet. Het is allemaal zo "in your face." Je ziet mij toch ook niet mijn heteroseksualiteit op een boot vieren. Alhoewel, misschien moet er een IJsberenboot komen met Willem2 aan het roer en met Badslippers op het voordek met zijn piemel wapperend in de wind en met de heterovlag in zijn hand. Moeten we alleen nog beslissen welke kleuren we voor de vlag gaan gebruiken.

    Om 17:00 kwam ik in GT aan. Het was erg druk. Er waren wederom kledingzakken, maar ik besloot te wachten op een kluisje. Dit duurde zo 20 minuten. Het was erg druk in de omkleedruimte. Douchen doe ik altijd bij de sauna. Hier kun je lekker ontspannen douchen. In de barruimte was nog genoeg zitplaats, want het mooie weer trok vele gasten naar buiten. Het was perfect weer. Niet te warm. De line up was matig. Voor mij dan. Voor anderen was het een zegen, voor mij niet. Joyce was de enige die ik interessant vond, maar helaas ging zij naar huis, toen ik haar vroeg. Ook ketserr kon zijn draai niet echt vinden.

    Desalniettemin is het toch altijd leuk in GT te zijn, want laten we nou eerlijk zijn. Het is de enige plek waar ik gelukkig ben. De rest is maar saai. Postzegels verzamelen is niet zo mijn ding. Dus ik maakte er maar het beste van. Het groepje vriendelijke Belgen was er ook en met hen is het altijd leuk omgaan. Helaas heb ik Quads al enige tijd niet meer gezien en zijn lichtstaafjes worden gemist. De muziek was redelijk. De DJ is een aardige gozer en af en toe speelt hij echt leuke muziek. Helaas is de muziek soms wat luid en schel. Maar toch klonken er af en toe wat goede nummers tussen, zoals Timbaland - The way I are, Bruce Springsteen - Dancing in the dark en Roy Orbison - Pretty Woman. Goede muziek geeft sfeer en slechte muziek koppijn.

    Ik maakte een cruciale fout. Ik ging veels te laat op de kamer. Daardoor ga je muggeziften. Je gaat lopen kankeren en klagen. Je maakt van een mug een olifant. Toen ik eenmaal met Carmen op de kamer was geweest, waren de donkere wolken uit mijn hoofd verdwenen en kun je de hele wereld weer aan. Daarna begon ik weer meer te genieten. Eigenlijk kun je zeggen dat als je een goede sessie hebt gehad, de dag compleet is. Rond 23:00 liep het leeg. Gasten en vrouwen dropen langzaam af. Van 01:00 tot 02:00 lag ik languit op een van de banken in de barruimte en was in slaap gevallen. Ik was erg moe.

    Om 02:00 uur had ik GT verlaten en was ik terug naar het hotel gegaan. In het centrum van Brüggen was een volksfeest aan de gang. Er waren nog veel mensen op de been. Nou ja, op de been. Kruipende eerder. Want er werd behoorlijk gedronken. Maar van Duitsers heb je nooit last. Ze zijn niet luidruchtig. Als Duitsers een feestje geven, heb je nooit last van lawaaioverlast. Met Nederlanders lopen feesten altijd uit de hand. Ik ken het maar al te goed.

    Op zondag was ik ook in GT. De zondag is toch altijd wat relaxter dan de zaterdag. Er is ook een uitgebreid ontbijtbuffet. Het weer was wederom weer perfect. Ik was met Celine op de kamer. Een knappe Duitse met Turkse wortels. Het was een prima sessie. Ik ben over het algemeen zeer te spreken over Duits-Turkse vrouwen. We lagen in een blokhut. Wisten jullie trouwens dat je de kleuren op de kamer kunt veranderen? Er ligt een afstandsbediening en daarmee kun je de LED-verlichting van kleur doen veranderen. Wat heel sexy kan zijn. Ik vond vroeger die paars-rode kleuren bij de ramen altijd zo geil.

    Samenvattend heb ik weer een heerlijk weekend beleefd in het "Sprookjesbos."

  28. Onderstaande 20 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 augustus 2015),Badslippers ( 3 augustus 2015),biged ( 3 augustus 2015),ButtinSky ( 4 augustus 2015),buttlover ( 3 augustus 2015),CCR5d32 ( 3 augustus 2015),Don Rudo ( 3 augustus 2015),DonnieBrasco ( 3 augustus 2015),gignnl ( 3 augustus 2015),GT-lover ( 3 augustus 2015),hasta la pasta ( 4 augustus 2015),Highlander ( 3 augustus 2015),Kapitein Knut ( 3 augustus 2015),lekkersfan ( 4 augustus 2015),LittleJoe ( 3 augustus 2015),mynasch ( 3 augustus 2015),rob45 ( 3 augustus 2015),Teiresas ( 3 augustus 2015),Wacko66 ( 3 augustus 2015),Wijze grijze ( 3 augustus 2015)

  29. #168
    Geregistreerd
    7 december 2014
    Last Online
    19 maart 2024 @ 16:58
    Locatie
    Hofstad
    Berichten
    37
    Discussies
    3
    Thanks
    10
    Thanked
    29 in 11 posts

    Standaard

    Op zaterdag GT eens geprobeerd. Wat een drukte zeg. Ik heb niet eerder zoveel ijsberen bij elkaar gezien. Gelukkig zat het grootste deel van het weer te genieten in de tuin, maar toch...
    Het aantal dames was wat beperkt en er zat weinig bij naar mijn smaak (geen tatoos, niet roken, slank, lang). Uiteindelijk lekker van het weer genoten, een hapje gegeten en vlak voor vertrek gekamerd met Danielle.
    Niet helemaal mijn ding en weinig klik, maar toch lekker even ontspannen voor de lange rit terug (200Km).

  30. Onderstaande 2 leden hebben soepkip bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun ( 3 augustus 2015),Teiresas ( 3 augustus 2015)

  31. #169
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:24
    Berichten
    732
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.021 in 365 posts

    Standaard

    Eigentlich wollte ich das ganze Wochenende pausieren und war dann zwei Tage am Stück. Typisch. Lag aber vor allem daran, dass ich im LR am Samstag keinen guten Tag hatte (mal wieder) und die Sonne mich nach draußen trieb. GT war ne überraschend gute Entscheidung.
    Die Tatsache, dass nur durchschnittlich viele Männer da waren, fand ICH super, die Tatoo-Silikon-GT-Abzock-Stammbesetzung fand es natürlich nicht super und meckerte in einer Tour über die ach so faulen Männer. Da ich diese Frauen eh komplett ignoriere und sie mich Gott sei Dank mittlerweile auch, störte mich diese Mentalität nicht weiter. Besonders hervorgetan hat sich ne große schwarze Deutsche, die mich auf besondere Weise unterhalten hat. Erst mit wüsten Beschimpfungen (Du störst mich!), dann sollte ich ihr doch bitteschön was zu trinken holen, um dann Schluss endlich ihren Salat probieren zu dürfen (ist mir aber zu gesund). Das Spielchen wiederholte sich etwas später, als sie mich im Garten rief und wieder etwas zu trinken wollte. Arrogant und frech, schon fast unterhaltsam. Vor allem, da sie dann unmotiviert meine Cola wegschüttete, weil ich ablehnte, ihr eine Schorle zu besorgen. Ihre Kollegin auf der Liege daneben guckte schon leicht verstört und war wohl ganz froh, dass ich ohne großen Aufstand die Sache auf sich beruhen ließ. Letztlich fand ich die Nummer eher amüsant als ärgerlich. Sowas hab ich jedenfalls in all den Jahren in Clubs in der Form noch nicht annähernd erlebt. Diese Frau ist wirklich dermaßen arrogant, zickig und frech - ein Wunder, dass die noch nicht aus sämtlichen Clubs x-mal raus geflogen ist. Sie ist nicht wirklich mein Typ - wäre sie optisch noch mein Typ gewesen - ich hätte diese arrogante Nummer sogar anziehend gefunden. So war es mir relativ egal. Aber irgendwie entertaining. Wiederholen sollte sie das aber lieber nicht. Ich weiß nicht, ob ich das noch mal unterhaltsam finden würde.

    Ich hab mich lieber mit den positiven Dingen des Tages beschäftigt und das war
    -tolles Wetter
    -gutes Barbecue
    -ne wunderschöne Blondine
    -ordentlicher Sex
    -kein DJ

    Gibt ne schöne 8/10.

  32. Onderstaande 4 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Kapitein Knut ( 3 augustus 2015),mynasch ( 3 augustus 2015),Nedlovefkk ( 3 augustus 2015),Teiresas ( 3 augustus 2015)

  33. #170
    Geregistreerd
    20 juni 2007
    Last Online
    1 mei 2024 @ 21:22
    Berichten
    191
    Discussies
    11
    Thanks
    193
    Thanked
    278 in 63 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst op een woensdag naar GT gereden voor het mooie weer en de dames uiteraard. Vooraf wist ik dat woensdag sowieso wat rustiger zal zijn qua bezetting en zeker nu tijdens de jaarlijkse uitstroom van Roemeentjes, Bulgaartjes, Hongaartjes e.d. met zakken geld naar hun vaderland.

    Om 12 uur aangekomen en de parking was al voor ¾ bezet. Bij aankomst bij de Theke verbaast me telkens dat er weer nieuwe bezoekers komen voor de eerste keer die een rondleiding door de toko krijgen. Snel douchen, omkleden en observeren voor mijn to do lijstje van vandaag. Ik zag Mio al in de kleedkamer, zo dat is ten minste één dame waarmee ik de lakens kan delen vandaag. In de bar kwam Barbie al met een ijsbeer en sleutel aanlopen, dus dat is iig nr. 2 voor vandaag, maar eerst even omeletje binnen werken zodat ik voldoende eiwitten heb. Daarna terug in de bar om Mio of Barbie te tackelen om mee te kameren, maar aangezien ik niet de enige was die de beperkte aanwezigheid van mooie dames heb geconstateerd, zijn Mio en Barbie onafgebroken bezet geweest tot rond etenstijd 17 a 18 uur. Zodoende ben ik gelukkig Daira tegen gekomen die nog maagd was vandaag en een ½ uurtje weer heerlijk mee gekamerd. Terug naar de kleedkamer het bekende tafereeltje, geld pakken uit je kluis en afrekenen € 50. Maar ik zie maar geen Daira naar de kleedkamer en navraag bij de Theke was ze ook niet achertin bij de receptie? Heb gemeld bij de Theke dat Daira nog geld kreeg en ben maar een tosti met kip gaan halen in het restaurant, met € 50 in mijn badjas. Daira was totaal vergeten dat ik moest betalen, want toen ik haar na mijn tosti aansprak, was ze zo blij als een kind dat ze € 50 van me kreeg! Daar scoor ik punten mee, want elke keer als ik haar zag gisteren kwam ze telkens langs om een praatje te maken en mij op te geilen J.

    Daarna lekker rustig van de zon genieten, je wordt door het beperkt aantal dames, schat zo’n 40 door de gehele dag genomen, niet afgeleid en opgejaagd. Ik moet alleen voorkomen dat ik niet te bruin thuis kom, want hoe leg ik dat nou uit? Aangezien mijn favoriete dames Vera (Ro), Amor (Bu), Rebecca (Du) en sinds recent Svetlana (Ru) op vakantie of gewoon niet aanwezig zijn op deze woensdag, spotte ik een leuke jonge dame Antonia genaamd van 23. Ze is half Duits/Russisch die sinds een maand doordeweeks in GT werkt. Ze zoent echter niet, wat ik wel jammer vond maar door gebrek aan beters koos ik maar eieren voor mijn geld en heb de gok maar gewaagd. Wat er heerlijk ½ uurtje was het ondanks dat ze niet zoende, ze is je constant aan het betasten en heeft 69 uitgevoerd zoals ik al altijd wilde, rustig handsfree pzc wat als een massage aanvoelt! Daar is ze niet vies van en stopt ook niet zoals andere vrouwen die door langdurig pzc last hebben van hun kaak! Aangezien ik vooraf aangaf voor 30 min te gaan, geeft ze netjes na 20 min aan (volgens mijn horloge al 25 minuten J) dat we nog 10 minuten hebben en of we door zullen gaan met 69 of ficken? Uiteraard nog voor het laatste gekozen om het condoompje vol te maken.

    Vandaag stond er weer BBQ op het menu dus een lekkere stuk varkensvlees genomen met een worst en spruiten zodat ik weer met volle energie ronde 3 kan beginnen. Gezien Antonia mij zeer goed beviel, ben ik maar op haar gaan jagen, maar ze was nergens meer te bekennen en volgens de Theke was ze er gewoon nog. Achteraf bleek dat ze pauze nam (effe muziekje luisteren), aangezien ze om 11 uur begon en hier overnacht, moet ze tot 1 uur ’s nachts werken. Is dat wel toegestaan volgens de Deutsche Arbeitszeiten Wet? Efin, ik heb haar gevonden, even gebabbeld in de bar en heb een heerlijk uurtje meegekamerd in haar slaapkamer van deze week (eerste kamer bij de redbull machine). Ze liet zich helemaal gaan en kwam (hoop en denk ik) lekker klaar tijdens de 45 min 69pzc. Daarna (ook) in haar favoriete standje doggy afgemaakt, waar ze duidelijk van genoot. Wat een heerlijke jonge mooie meid is dit, die zo direct in mijn top5 binnen komt. Al met al, toch een goede woensdag gehad in GT en hoop dat als ik terug ben van vakantie in september haar (en de rest) nog zal zien.

    Veel plezier de komende weken in GT, LBT.
    Laatst gewijzigd door LIKE_BLOND_THAI; 6 augustus 2015 om 15:47

  34. Onderstaande 7 leden hebben LIKE_BLOND_THAI bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 augustus 2015),bergm550 ( 6 augustus 2015),bierbeer ( 7 augustus 2015),biged (10 augustus 2015),hp001 ( 7 augustus 2015),Kapitein Knut ( 9 augustus 2015),Teiresas ( 6 augustus 2015)

  35. #171
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 06:34
    Berichten
    904
    Discussies
    52
    Thanks
    1.785
    Thanked
    3.861 in 603 posts

    Standaard

    GT vrijdag 7 augustus 2015





    Wat heerlijk dagje op GT. Na een forse periode (een maad of vier) weer eens een morgen en middag op de Heidweg doorgebracht. Kon gewoon parkeren op het binnen terrein, een plezierige ontvangst (altijd leuk als ze je nog herkennen)… Emma zelfs vriendelijk…. Mooi lockertje, gauw in zo’n zomers ijsberen velletje gehuld en de pret kon beginnen. Het is en blijft een fantastische uitvinding get saunaclub gebeuren, en ik vind dat GT het prima voor elkaar heeft. Goede organisatie, prima sfeer, meiden zijn voor 99 pct echt aardig. En opnieuw dus vandaag veel lof.

    Na een poosje andere gelegenheden te hebben bezocht (Marisol), YinYang) was het een belevenis het moois van GT weer te mogen bewonderen, en nog een aantal stappen verder dan alleen bewonderen….
    Ik vond de line up prima, en noteerde heel wat nieuwe gezichten na vier maanden afwezigheid….

    Ik spotte vandaag Andrea, Dorina LuLu, Olivia, Emma (theke) Eva, Chocolate, Lilly, Linda (Cuba) Jasmin (Cuba) Sarai, Sabrina, Doro, Adrielle, Lola, Jana, Victoria, Sui, Alexia, Michelle, Liza, Samantha, Gioya, Judy (Brazil) Nora, Emily (Letland) Chaiki (?), Jessie, Jamina, Nika, Ina, en teveel meiden die ik (nog) niet ken.

    Die Letse Emily leek me heel leuk (Blond krulletjes, meestal op he eerste bankje vlakbij de bar. Maar kon helaas geen recensie vinden… heeft iemand er ervaring mee??? Vast wel want ze leek me tamelijk druk. Toch voor de charmes van Lulu bezweken, en absoluut geen spijt. Alles uit de kast en ik genoot volop, en waar gaat het nu eigenlijk om…..

    Tot spoedig GT…..


  36. Onderstaande 17 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 augustus 2015),bergm550 ( 8 augustus 2015),CCR5d32 ( 7 augustus 2015),GT-lover ( 7 augustus 2015),hp001 ( 7 augustus 2015),Kapitein Knut ( 9 augustus 2015),kempie ( 7 augustus 2015),Liefhebberrob24 ( 8 augustus 2015),Nedlovefkk ( 7 augustus 2015),pistoleeke ( 9 augustus 2015),rob45 ( 7 augustus 2015),RoboCock ( 8 augustus 2015),salitos ( 8 augustus 2015),Teiresas ( 7 augustus 2015),trickyD ( 8 augustus 2015),Wacko66 ( 7 augustus 2015),Wijze grijze ( 7 augustus 2015)

  37. #172
    Geregistreerd
    31 juli 2014
    Last Online
    22 september 2015 @ 19:00
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    Het is al lang geleden dat ik hier nog actief ben geweest. Het is dan ook al langer dan een jaar geleden dat ik nog in de GT ben geweest.

    Komende zaterdag blaas ik 25 kaarsen uit en ben ik van zin om het te gaan vieren in de GT(als ik een kameraad mee krijg, geen zin om alleen te gaan) alleen zie ik wel op tegen de drukte die er naar het schijnt altijd wel is op een zomerse zaterdag


    -Gman

  38. #173
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:02
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.977
    Discussies
    62
    Thanks
    8.346
    Thanked
    2.762 in 974 posts

    Standaard

    Als het mooi weer is zitten veel mensen buiten en valt de drukte in de bar mee. Omkleedruimte en parkeerplaats (als je wat later aankomt) kan wel druk zijn. Voor het geval je het niet weet heb je op je verjaardag gratis entree. Wel een geldige id meenemen.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  39. #174
    Geregistreerd
    31 juli 2014
    Last Online
    22 september 2015 @ 19:00
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Als het mooi weer is zitten veel mensen buiten en valt de drukte in de bar mee. Omkleedruimte en parkeerplaats (als je wat later aankomt) kan wel druk zijn. Voor het geval je het niet weet heb je op je verjaardag gratis entree. Wel een geldige id meenemen.
    Oké wil niet te laat komen. Lekker vroeg, ja dat van de gratis inkom op verjaardagen heb ik onthouden Hopelijk schijnt de zon anders ga ik wat anders doen.

    Ik ben niet erg sexueel actief, heb moeilijkheden met contacten leggen dus ik zou graag eens wat meer leren in de GT bv oraal. Worden de vrouwen vaak getest op soa's?

  40. Onderstaande leden hebben Gman bedankt voor deze bijdrage:

    pistoleeke (11 augustus 2015)

  41. #175
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    29 april 2024 @ 15:07
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Gewoon een lekker wijf eruit pikken, en likken maar😀😀

 

 
Pagina 7 van 17 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60