Pagina 5 van 17 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 412

Discussie: Geile Tijden, 2015

  1. #101
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:22
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Heren,

    Gisteren weer eens in GT geweest. In voorgaande jaren kwam ik er aanzienlijk vaker dan het afgelopen jaar, maar gisteren had ik gewoon weer eens zin om me te laten omringen door al dat vrouwelijk schoon. En wat lopen er een parchtige dames rond bij GT op dit moment. Zelfs op een verloren maandag aan het begin van de zomervakantie. Waar ik normaliter in een club een (in mijn hoofd) een to-do-list maak van alle dames, was het nu efficiënter om te kwalificeren wie er niet in aanmerking komen.

    Ondanks alle wonderschone exemplaren werd mijn keuzevrijheid weer enorm beperkt door de entree van Lulu. Alles over haar is inmiddels wel bekend en we hebben een tentje in de tuin tot pretpark verheven. Nadeel is dat je er nog geiler uitkomt dan dat je naar binnen bent gegaan.

    Ik wilde eigenlijk gelijk door naar de volgende, maar toen begonnen de storende berichtjes op mijn mobiel. Een belletje hier, een mailtje daar en die nog even app-en. De lust vergaat je dan een beetje, maar je hebt wel het voordeel om in de kleedkamer rustig om je heen te kijken. Vele mooie exemplaren kwamen terug van de kamer en bedankten hun adonis met een kusje op de wang of een kushandje. Conclusie voor mij: no-go! Dames die niet zoenen zijn niet interessant. Hoe mooi ook. Nadeel is alleen dat dit zo veelvuldig voor kwam dat een aantal (opvoorhand) favorietjes afviel.

    De keuze viel uiteindelijk op Sabrina. Een bekend gezicht. Op de kamer heb je de illusie met Pamela Anderson te zijn. De service was redelijk. TZ, PZC, NMC, maar erg obligaat en erg gevoelige borsten blijkbaar.

    Ik twijfel nu sterk over mijn toekomst bij GT. Het begint steeds meer op Oase te lijken. Nog net wat minder jachterig, maar de service van de dames is erg uitgekleed. Ik sprak één dame en die gaf vooraf haar gebruiksaanwijzing door. TZ kan wel, maar alleen bij boekingen vanaf 100 euro en voor het zoenen eerst mondwaterspoeling. Ik heb begrip voor ieders hygiene afwegingen, maar graag heb ik wel een soort van clubbeleid. In Hennef heb je de Hof-standard. Lekker duidelijk. Bij PSR hebben ze op de lockers de prijzen en de te verwachten service aangeplakt. Lekker duidelijk.

    Is bij GT nu 50 euro per half uur voor PZC, NMC en Beffen de norm? Alles wat je meer krijgt (zoals bij Lulu) is bonus of meerprijs? Zou ik nog acceptabel vinden, maar sex zonder zoenen vind ik 'ramen-niveau' en dat zoek ik niet. Dan moet ik me richten op alternatieven. Duaal gevoel, want 'my god' wat zijn er mooie dames daar ;-).

  2. Onderstaande 9 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 juli 2015),broodpoot ( 9 juli 2015),CCR5d32 ( 7 juli 2015),Liefhebberrob24 ( 8 juli 2015),MiniME ( 7 juli 2015),noglangnietuitgewandeld ( 7 juli 2015),seksenfun ( 8 juli 2015),T&A Addict ( 7 juli 2015),Teiresas ( 7 juli 2015)

  3. #102
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag in GT geweest en ergens bekroop me een beetje een 'waarom ben ik hier alweer' gevoel.
    De drukte was redelijk, wachttijden waren minimaal, er waren bekenden....maar toch.

    Qua line-up vond ik het niet overdreven, de vakantieperiode laat ook hier z'n sporen toch wel na.

    Uiteindelijk twee kamers gemaakt, een redelijke/voldoende met Arabella en een goede met Diana.
    Tenminste, ik denk dat ze Diana heet, zondag was ik er van overtuigd dat ze Paula heette, maar dat was sowieso een andere dame.
    Het is die kleine blonde, 27, Pools/Duits oid. Hele leuke meid, lief op de kamer en qua service (in mijn optiek) aan de bovenkant
    van het GT-spectrum.


    Toen ik weg reed dacht ik bij mezelf, nou, voorlopig even geen GT meer....maar je zult zien dat ik er over 2 weken weer ben op zondag,
    omdat ik anders ook geen idee heb waar heen te gaan.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    Liefhebberrob24 ( 8 juli 2015),Picasso 1 ( 7 juli 2015),Teiresas ( 7 juli 2015)

  5. #103
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht
    Ik twijfel nu sterk over mijn toekomst bij GT. Het begint steeds meer op Oase te lijken. Nog net wat minder jachterig, maar de service van de dames is erg uitgekleed. Ik sprak één dame en die gaf vooraf haar gebruiksaanwijzing door. TZ kan wel, maar alleen bij boekingen vanaf 100 euro en voor het zoenen eerst mondwaterspoeling. Ik heb begrip voor ieders hygiene afwegingen, maar graag heb ik wel een soort van clubbeleid. In Hennef heb je de Hof-standard. Lekker duidelijk. Bij PSR hebben ze op de lockers de prijzen en de te verwachten service aangeplakt. Lekker duidelijk.

    Is bij GT nu 50 euro per half uur voor PZC, NMC en Beffen de norm? Alles wat je meer krijgt (zoals bij Lulu) is bonus of meerprijs? Zou ik nog acceptabel vinden, maar sex zonder zoenen vind ik 'ramen-niveau' en dat zoek ik niet. Dan moet ik me richten op alternatieven. Duaal gevoel, want 'my god' wat zijn er mooie dames daar ;-).
    Al eerder ook door andere beren geconstateerd, maar vrees dat je terecht een bepaalde trend constateert. Je bent zelf al bekend met Bernds en PSR, probeer ook eens Luder Lounge, Neby en Babylon en je weet dat er ook clubs zijn waar je nooit hoeft te twijfelen of TZ (en PZC) gewoon in het standaard pakket zit

    (maar pas op, indien de nieuwe wetgeving van kracht wordt, mag je niet meer rapporteren over het alsdan hoogst illegale PZC! ).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  6. #104
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch GT/za/04/07/15:



    Een hele week veel testosteron aangemaakt met de zwoele warmte, een medewerkster van mij die gans de tijd heeft zitten provoceren en uitdagen naar mij toe… En toch nog bijna een volledige week droog gestaan: het ideale recept om maximaal in vorm te komen en naar een saunaclub te rijden.

    Na een hele week hard zwoegen onder de hierboven vernoemde omstandigheden, was saunaclub-zaterdag een welgekomen zaak. Vlak na de middag arriveerde ik dan ook met groot ornaat. De mollige theke die al jaar en dag aanwezig is in GT, verwelkomde me hartelijk.
    “Lang geleden dat ik je hier nog gezien heb,” merkte ze op.
    “Ja, vertel mij wat… Daar heb ik mijn redenen voor,” repliceerde ik.
    “Oei, heeft meneer een paar slechte ervaringen gehad hier bij ons?” vroeg ze.
    “Ten eerste heeft jouw collega me de vorige keer in zatte toestand overgeleverd aan de flikken. En ten tweede betaal je hier 100 euro voor een snol, die algemeen genomen dezelfde service levert als een raamprostituee.”
    “Ja, dat zijn slagkrachtige argumenten,” reageerde ze verontwaardigd en ze liet me verder met rust.

    Nu zal ik eerlijk zijn; want menig lezer zal zich afvragen waarom ik uberhaupt nog in GT opdaag, ik had dus wel degelijk een goede reden om nu net GT uit te kiezen. Ace2 had me op voorhand ingelicht dat de Thaise seksgoddin, Lulu genaamd, weer terug was in de club. Natuurlijk kan je voorts ook geen lijn trekken op de wispelturigheid van de mokkels. Dus ik was ook zinnes om een beroep te doen op andere alternatieven. Kortgeleden had ik op dit leerrijke forum nog een oproep gedaan om me een club aan te duiden waar nog iets anders werkt dan alleen maar Bulgaarse en Roemeense zigeunerwijven. Ja, ik kon het ook al wel zelf raden in welke club ik zou stranden. Maar in de recensies werd wel vaker verwezen naar heel wat Russische, Poolse en Duitse mokkels. Dus waarom ook niet, na meer dan een halfjaar.

    Ik had geluk. Na het nuttigen van een lunch bestaande uit een droge homp brood en 3 hardgekookte eieren, zette ik me aan de bar al slurpend van een Salitos. Wie doemt er toch wel niet naast me op? Lulu met haar haren lichtbruin geverfd. Ze had zo’n spannend kleedje aan en haar lichaam zat er sexy in geprangd. Goei genen heeft dat 40+ wijf. Helaas kan je de lijn niet doortrekken als je haar blote prammen of haar gezicht ziet, maar hoe dan ook: ik weet natuurlijk al wel langer welke service ik bij haar kan verwachten. We liepen meteen naar de dichtstbijzijnde blokhut, waar we een kleine 2 uur zouden blijven. De details lees je hier:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...935#post436935

    Na de Thaise service-bom, duurde het niet lang of nummer 2 en 3 zouden volgen.
    1) Ik was en bleef heel geil
    2) Alle andere kerels lagen als luie strontzakken buiten in de zon
    3) De hitte zorgde voor een broeierig geladen spanning in de barruimte
    4) Alle mokkels die niks om handen hadden, kwamen mij teasen
    5) Als je alleen bent, ben je minder sterk dan in groep en ben je rapper een vogel voor de jachtige katten
    6) Veel aanwezige mokkels vielen onder de categorie “mijn type”.

    De eerste die onder de noemer van “mijn type” viel, was een kettingrokende Duitse blondine met verrukkelijke sproetjes, een stevig lichaam en wat plakplaatjes. Ze luisterde naar de naam Denise. De rest staat schriftelijk vereeuwigd onder volgende link:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...omersproetjes)

    Niet veel later liep ook nog een andere ouwe bekende tegen het bevallige lijf. Een blonde Poolse stoot die langzaam ook al bij het meubilair van GT begint te horen. Ze heeft al jaren dezelfde looks, maar voor zover ik me kan herinneren heeft ze niet altijd Rosa genoemd. Nou ja, het zijn maar artiestennamen en wie weet heeft ze onder haar eerdere naam ooit eens slechte reclame gelezen op dit of een ander forum. Wat mij betreft was er niets slechts aan. Noch aan haar, noch aan de algehele sessie met haar. De geschiedkundige feiten lees je onder deze link:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...937#post436937

    Na 3 mokkels kort na elkaar neuken, vond ik het even welletjes geweest. Ik ging relaxen, zowel buiten als binnen in de wellness. Tussendoor at ik ook nog wat warms, maar dat sloeg zo hard tegen dat je niet kan stellen dat ik mijn bord schoongelikt heb. Het op een zuipen zetten was een betere optie. Niet dat ik me lam zou bezatten, maar o wee als één iemand van GT me nog eens zou verlinken bij de flikken, dan zou ik persoonlijk terug gaan om amok te maken. Afijn, ik zat aan de bar op de hoek. Aan de andere kant van de bar zie ik een gekgemutst mokkel van barkruk naar barkruk slingeren, van de ene ijsberenschoot naar de andere. Eerste conclusie: “elke vent negeert haar, waarschijnlijk een dikke tegenvaller op de kamer”. Als een omvallend dominosteentje belande ze uiteindelijk bij mij. Mooi lichaam, foute kop en veel beloftes… Toch nam ik de gok. Misschien omdat er op dat moment weinig naar mijn zin was in de barruimte.

    Misschien draaide het nog redelijk uit omdat ik dan ook niet al te hoge verwachtingen had. Hoe dan ook de service van deze Roemeense Roxy was toch al uitgebreider dan die van de knappe Duitse Denise. Onder volgende link het paspoortje van Roxy:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...Roxy-(Romania)

    Mijn trouwste lezers en persoonlijke ijsbeer-kameraden zullen het wel vaststellen: het is al een poosje geleden dat SFL aan dit tempo tewerk ging in een saunaclub. Maar waarschijnlijk door het zwoele weertje, bleek dat ik goed in topvorm was. De geilheid was niet te stillen en het libido onverzadigbaar. Ongeveer 3 maanden terug had ik nog wel eens de stunt uitgehaald om er op een combi-trip van PSR en Samya 4 omver te leggen, maar heb ik er trouwens dit jaar al 5 na elkaar gescoord? Dus waarom geen record vestigen op die prachtige zaterdag.

    En zo zat ik opeens naar een groepje wijfjes te loeren. Aan het attitude te oordelen, betrof het hier de lokale Roemeense dievengilde. De minst opvallende, doch de knapste, rustigste en meest stijlvolle trok al gauw mijn aandacht. Een haastige kennismaking volgde snel, evenals de sleutel gaan halen en het begeven naar een neukhok. De rest werd snel geschiedenis en kan je hier nog eens nalezen:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...lle-Roemeense)

    Na Elena ging ik me nog eens lekker douchen met lauw water en verder hield ik het voor bekeken. Het was nog een schappelijk uur en zodoende kon ik het nachtleven in Aken nog wat onveilig gaan maken.

    Zoals de gewoonte het wenst, sluiten we weer af met een muziekje, zomers en zwoel :
    https://www.youtube.com/watch?v=hXI8RQYC36Q
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  7. Onderstaande 15 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 juli 2015),biged ( 7 juli 2015),broodpoot ( 9 juli 2015),buttlover (12 juli 2015),deket ( 7 juli 2015),DonnieBrasco ( 7 juli 2015),GT-lover ( 7 juli 2015),hp001 ( 7 juli 2015),LIKE_BLOND_THAI ( 8 juli 2015),Megaboob ( 7 juli 2015),Nedlovefkk ( 7 juli 2015),ossenaar (12 juli 2015),rob45 ( 7 juli 2015),Teiresas ( 8 juli 2015),trickyD ( 8 juli 2015)

  8. #105
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:22
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Je bent zelf al bekend met Bernds en PSR, probeer ook eens Luder Lounge, Neby en Babylon
    Dat is ook mijn refrentiekader Minime, waarbij ik moet toegeven dat ik Neby geen vergelijking vind, omdat je je daar geen dagdeel kunt vermaken, maar LL en Babylon behoren zeker tot mijn favo's.

  9. Onderstaande leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME ( 7 juli 2015)

  10. #106
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:22
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Trouwens - nog één vraagje!

    Er loopt één wel bijzonder mooie dame rond in GT, een echte optick-fick, maar zeker een gokje waard. Ze was helaas iedere keer weer snel weg. Wie is ze?

    Rode haren, één kant opgeschoren, top figuur, tattoo 'netkous' op haar achterbenen en tattoo 'tijgerprint' op haar rechterarm. Een reden om weer naar GT af te zakken?

  11. #107
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Last Online
    21 maart 2024 @ 13:10
    Berichten
    27
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    14 in 8 posts

    Standaard

    De enige naam die me binnenschiet bij deze beschrijving is de Roemeense Fiona

  12. Onderstaande leden hebben przybo bedankt voor deze bijdrage:

    Jester ( 8 juli 2015)

  13. #108
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht
    Heren,


    Ik twijfel nu sterk over mijn toekomst bij GT. Het begint steeds meer op Oase te lijken. Nog net wat minder jachterig, maar de service van de dames is erg uitgekleed.
    Het is maar wat je wil/verwacht van een club. Vorige keer heeft men mijn post hierover gewist. Ik probeer het nog eens. De mannen in GT zijn mannen die de service er maar bij nemen maar gewoon niet ver willen rijden en gratis bier willen zuipen. (Als je maar vaak genoeg naar GT gaat, ken je natuurlijk ook daar de paar uitzonderingen die er rondlopen én als je daarmee dan nog vaak gaat, mag er wel wat meer gegeven worden zeker. Anderzijds zou ik me triestig voelen als ik in een club met 100 dames maar 10 % dames kan vinden waarmee ik wat zou kunnen, die top service geven.)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #109
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Het is maar wat je wil/verwacht van een club. Vorige keer heeft men mijn post hierover gewist.
    Er is geen enkele post van jou mbt GT gewist .
    Laatst gewijzigd door Big30; 8 juli 2015 om 11:34
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #110
    Geregistreerd
    14 juni 2015
    Last Online
    15 juli 2017 @ 15:35
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    56
    Thanked
    40 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht
    Trouwens - nog één vraagje!

    Er loopt één wel bijzonder mooie dame rond in GT, een echte optick-fick, maar zeker een gokje waard. Ze was helaas iedere keer weer snel weg. Wie is ze?

    Rode haren, één kant opgeschoren, top figuur, tattoo 'netkous' op haar achterbenen en tattoo 'tijgerprint' op haar rechterarm. Een reden om weer naar GT af te zakken?
    Zeker weten Fiona!

  16. Onderstaande leden hebben GT-lover bedankt voor deze bijdrage:

    Jester ( 9 juli 2015)

  17. #111
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:30
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    301
    Discussies
    9
    Thanks
    87
    Thanked
    169 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GT-lover Bekijk bericht
    Zeker weten Fiona!
    Maar zij is geen reden om naar GT gaan
    Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!

  18. Onderstaande 2 leden hebben "de souza" bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius ( 9 juli 2015),Wacko66 ( 8 juli 2015)

  19. #112
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:22
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door przybo Bekijk bericht
    De enige naam die me binnenschiet bij deze beschrijving is de Roemeense Fiona
    Ik zie exact 1 recensie over haar en daarmee blijkt de juistheid van mijn 'onderbuikgevoel'. Een supermooie meid met matige service. Het is natuurlijk maar net wat je wilt ...

    Moet ik weer op zoek naar een andere reden om toch te gaan (en die lijk ik altijd weer te vinden).

  20. #113
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht
    Ik zie exact 1 recensie over haar en daarmee blijkt de juistheid van mijn 'onderbuikgevoel'. Een supermooie meid met matige service. Het is natuurlijk maar net wat je wilt ...
    Ik zie er aanzienlijk meer... En ook heel wat meer positieve...
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ighlight=fiona
    "Ohne Spaß kein Fun"

  21. #114
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Heb haar gisteren ook gezien, ik wist dus niet dat ze Fiona heette.
    Nu wel dus, inderdaad zeer opvallende verschijning met dat op de slaap opgeschoren rode haar, maar met erg mooi lijf, waarvan ik direct dacht (als 1 van de weinige) die wil ik. Maar ze liep al naar een bankje in de hoek bij de speelautomaat naar een blijkbaar bekende beer, en ging kort daarna een sleutel halen.

  22. #115
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:22
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Ik zie er aanzienlijk meer... En ook heel wat meer positieve...
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ighlight=fiona
    Hé, thx. Had alleen de laatste gezien!

  23. #116
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht
    Hé, thx. Had alleen de laatste gezien!
    Er waren meerdere draadjes.... Dat is altijd nogal verwarrend. Volgens mij inmiddels samengevoegd.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  24. #117
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    Ik ben het niet vaak met ras-psv-er Souza eens maar wat fiona betreft heeft hij zeker gelijk... niet de moeite voor om naar gt te gaan... mooie meid maar verder qua service niets..

  25. Onderstaande leden hebben seqoya bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (11 juli 2015)

  26. #118
    Geregistreerd
    28 mei 2015
    Last Online
    15 januari 2016 @ 09:58
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerst GT bezocht, ik was rond 11:30 binnen en het was toen al behoorlijk druk, de parkeerplaats stond al vol... Vandaag een DJ in de tuin, heerlijk weer, dus dat was goed toeven
    De sfeer was goed en er liepen zeker leuke dames rond... Ik werd eigenlijk meteen bij binnenkomst al vergezeld door een blond Duits popje (naam ben ik helaas vergeten), die wilde me wel een en ander uitleggen over de club (op de kamer), en ik kon geen nee zeggen standaard sessie, geen extra's genomen....
    Later op de dag kwam ik de Duitse Josie tegen, erg leuke meid om mee te kletsen en op de kamer ook erg naar mn zin gehad standaard pakketje met een mooi FT einde
    Ik heb het niet te laat gemaakt, was er al vroeg bij en rond 16:00 weer vertrokken... Het was een lekker dagje, ik kom hier zeker weer terug, misschien doordeweeks als het iets rustiger is...

  27. Onderstaande 4 leden hebben boes bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (11 juli 2015),hp001 (11 juli 2015),Kapitein Knut (12 juli 2015),Teiresas (11 juli 2015)

  28. #119
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Nog wat meegekregen van de Chili bang bang?
    Mooi dat het je is bevallen.

  29. #120
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Eg nie

  30. #121
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:32
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Eg nie
    helemaal mee eens.

    ze probeert je te besodemieteren waar je bij staat.

    gemiddelde kamertijd zal ook niet meer zijn dan 15 minuten

  31. #122
    Geregistreerd
    28 mei 2015
    Last Online
    15 januari 2016 @ 09:58
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    Omdat het mijn eerste keer hier was, weet ik niet precies hoe een 'normale' dag eruit ziet bij GT
    Ze hadden in ieder geval bij binnenkomst een welkomstdrankje, alle dames 'gekleed' in rood (of met rode accenten), DJ in de tuin, verder geen shows e.d. gezien, zal wel in de avond zijn geweest...

  32. #123
    Geregistreerd
    13 juni 2015
    Last Online
    14 maart 2016 @ 23:16
    Berichten
    177
    Discussies
    21
    Thanks
    383
    Thanked
    124 in 54 posts

    Standaard

    Gisteren hebben ik en mijn kameraden echt een super dagje beleefd in Golden Time en dat was maar goed ook na ons volledig in de soep gelopen bezoek aan de Vulkan in Duisburg afgelopen vrijdagavond. Zij wilden er echter perse naartoe omdat je er zogenaamd goedkoop kunt neuken. Nou, dat heeft mijn kameraad geweten bij Lexy op de kamer in Eros26. Ik had hem nog van te voren gewaarschuwd. Wat een gore crackhoer is zij zeg! Iedereen is gewaarschuwd, dit wijf licht je op. Als ze eenmaal je geld te pakken heb voert ze geen flikker meer uit en probeert je zo snel mogelijk weer uit haar kamer te werken. Op naar het volgende slachtoffer. Verder zat er overigens ook niet veel soeps daar. Veel van het type vuilnisbakken ras dat overduidelijk flink aan de coke zit. Ik snap werkelijk waar niet wat mannen daar nog zoeken zeker als je een paar kilometer verderop een saunaclub hebt afgeladen met bloedmooie playmates zoals Golden Time.
    Afijn, we hadden dus nog wat goed te maken en gistermiddag naar Bruggen gereden. Bij aankomst was het al behoorlijk druk maar gelukkig waren er nog lockers vrij. Er bleek ook nog een speciale Chilli party te zijn met later op de avond speciale acts.
    Nou, meteen toen we de hoofdruimte inliepen zagen we al behoorlijk wat zeer geil uitziende Duitse blondines zitten. Mijn kameraden keken zich hun ogen uit! Zij waren deze dag voor het eerst in GT. Zoiets hadden ze nog nooit eerder gezien. Wat een verschil met die lelijke mokkels gisteravond in Duisburg zeg!
    Nou, het was het begin van een fantastische dag. Wat hebben wij genoten. Lekker gegeten, lekker gerelaxet in de grote tuin en fantastisch geile sessies gehad met bloedmooie meiden.
    Ikzelf had het genoegen met Duitse Tania en de Poolse Amanda.
    Beiden gaven mij een super GFE met alles erop en eraan. Tongzoenen, beffen en bij Amanda tegen een redelijke meerprijs anaal en klaarkomen in haar geile mondje. Man man, wat een geile kinky sex zeg. In GT worden je dromen waar!
    Had eigenlijk nog een derde sessie willen doen maar was na deze 2 super geile sessies echt doodop. Wel hebben we nog kunnen genieten van vele paaldansacts die er gisteravond werden gegeven en het lekkere eten. Het was de entree prijs meer dan waard!
    We zullen er nu wel vaker te vinden zijn want ook mijn kameraden zijn nu compleet om en verliefd geworden op deze super vette club!
    GT is gewoon het paradijs op aarde!

  33. Onderstaande 12 leden hebben Kapitein Knut bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 juli 2015),aquarius (13 juli 2015),biged (12 juli 2015),CCR5d32 (12 juli 2015),DonnieBrasco (12 juli 2015),gignnl (12 juli 2015),hp001 (12 juli 2015),kempie (12 juli 2015),Nedlovefkk (12 juli 2015),ossenaar (13 juli 2015),Stief (13 juli 2015),Teiresas (12 juli 2015)

  34. #124
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Donderdag in GT geweest en de line-up was zoals de laatste keren uitstekend. Het was niet druk voor een donderdag en de dames waen licht in de meerderheid.

    Zag al snel een mooie nieuwe Russische dame. Klein blondje waar ik wel mee naar de kamer wou. Hoorde v/d dames dat ze nieuw was deze week begonnen. Ze was echter bezet. Dus eerst met Pamela naar de kamer gegaan. Toen ik voor de volgende sessie met haar wou zag ik dat ze nog bij de kleedkamer wer aangesproken en toen ze met die ketel terug kwam weer. Toen maar gekozen om met Marianna naar de kamer te gaan en zou deze dame wel voor laatste sessie bewaren. Helaas 's avonds niet meer gezien. Dan toch is er nog genoeg te kiezen maar toch nog maar een 2e uurtje door Marianna laten verwennen aangezien die met vakantie gaat en ik die voorlopig niet meer zie.

    Was weer goed zoals telkens de laatste keren.

  35. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (13 juli 2015),Teiresas (12 juli 2015)

  36. #125
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    helemaal mee eens.

    ze probeert je te besodemieteren waar je bij staat.

    gemiddelde kamertijd zal ook niet meer zijn dan 15 minuten
    Dan moet ze zijn veranderd want in haar draadje schreef je ooit nog eens dat je voor haar wel terug kwam. Goed dan weet ik dat ik haar beter links kan laten liggen. Is een dame met een mooi lichaam maar dan heb ik haar toch goed ingeschat en dat aan 1 kant weggeschoren haar vindt ik ook niks.

 

 
Pagina 5 van 17 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.

Living Room 468*60   Diamond 468*60