Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617
Weergegeven resultaten: 401 t/m 412 van 412

Discussie: Geile Tijden, 2015

  1. #401
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    301
    Discussies
    9
    Thanks
    87
    Thanked
    169 in 83 posts

    Standaard

    Bergmans is abuis, taxi Kölkes bestaat niet meer... Alternatief is taxi Janssen +49 2158 1024 of Nette taxi +49 2153 4440
    Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!

  2. #402
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pcenter Bekijk bericht
    Het was vervolgens druk geworden, conform verwachting . en wel zo dat er nagenoeg geen zitplaatsen in de bar meer waren. Ook werd het er erg warm en rokerig.
    Typisch GT !
    Het is nochtans niet zo moeilijk. Temperatuur enkele graden minder zetten en roken doe je buiten zoals in andere clubs en vele andere plaatsen.

  3. #403
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door "de souza" Bekijk bericht
    Bergmans is abuis, taxi Kölkes bestaat niet meer... Alternatief is taxi Janssen +49 2158 1024 of Nette taxi +49 2153 4440
    Wat misschien wel goed is om te melden is of je beter een Duitse of Nederlandse taxi kunt nemen en of je mbt prijs een afspraak kunt maken.
    You 're the expert!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #404
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:46
    Berichten
    208
    Discussies
    31
    Thanks
    597
    Thanked
    359 in 125 posts

    Standaard

    De service van taxi kurdi wisselt nog weleens, ene keer zijn ze met 5 minuten bij het hotel, de andere keer wacht je 50 minuten bij het hotel!

  5. #405
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:46
    Berichten
    208
    Discussies
    31
    Thanks
    597
    Thanked
    359 in 125 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Wat misschien wel goed is om te melden is of je beter een Duitse of Nederlandse taxi kunt nemen en of je mbt prijs een afspraak kunt maken.
    You 're the expert!
    De nl taxi die ik bij vertrek heb genomen, zou ik niet aanbevelen, zijn al duurder, maar laten ook nog hun gereserveerde klanten wachten, of extra betalen, ligt aan hun alcoholische toestand.

  6. #406
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    301
    Discussies
    9
    Thanks
    87
    Thanked
    169 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Wat misschien wel goed is om te melden is of je beter een Duitse of Nederlandse taxi kunt nemen en of je mbt prijs een afspraak kunt maken.
    You 're the expert!
    Altijd een Duitse taxi bellen! Scheelt minimaal €10 op een enkele reis Venlo station> GT.
    Laatst gewijzigd door "de souza"; 29 december 2015 om 21:46
    Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!

  7. #407
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Een duitse taxi mag eigenlijk officieel niemand oppikken in Nederland.

    Zorg dat je bij een duitse taxi een of een paar vaste contactpersonen hebt, dan is het normaal geen probleem.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  8. #408
    Geregistreerd
    21 december 2015
    Last Online
    16 februari 2024 @ 11:18
    Berichten
    270
    Discussies
    7
    Thanks
    25
    Thanked
    312 in 107 posts

    Standaard

    Ov-fiets explained to me that there are only 4 ov-fietsen in Reuver. The other boxes are for privately owned bicycles.
    So, last Sunday all 4 bikes were taken.
    In the past 3 years I used one of these bikes appr 25 times. Only once it failed me. Not a bad track record.

    Bergm550 thanks for your advice. Your comments are correct but I like the route from Reuver a lot more than the one from Venlo.
    The route through the Brachter Wald always tickles my mood positively. Comes in handy if GT is very crowded or the last session was not so great.
    I only biked once from Venlo. On the way back, near the border, I needed to cycle along the fast driving cars due to road maintenance.
    Might be a one time thing but not my cup of tea. I will look for an easier, friendlier way from Venlo as a Plan B. That will most likely be a bit of a longer route.

    I wonder whether the taxi from Germany is all that cheaper. Now I paid 32 euro from GT to Venlo.
    Does anyone have ideas about that price. Or is it off limits to put these prices up here?

  9. #409
    Geregistreerd
    16 september 2014
    Last Online
    11 maart 2016 @ 18:12
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    631
    Thanked
    195 in 27 posts

    Standaard

    Dinsdag 29 december nog eens een dagje uit met Mister Kwakje. Hij rijdt en ik hoor aan zijn goesting dat hij klaar is om nog eens andere oorden op te zoeken. En aangezien SS mij ook even teveel werd, kon ik hem wel begrijpen. We waren nog aan het twijfelen of YY het dan toch niet ging worden, omdat de wellness er toch iets beter uitgerust is, maar uiteindelijk was het adres ingetikt in de GPS. Na minder dan 80 minuten reden we de parking op van GT.....het was 11u01.

    Wat een drukte...wel zeker vijf man voor ons aan de receptie, en nog eens enkelen achter ons die moeite hadden om binnen te komen in de veel te kleine inkomhal op dat moment. Nadien 60€ afgedokt, en geheel aan ons lot overgelaten op naar de lockerruimte. Die was groot genoeg, maar toch op dat moment te klein als er zowel iemand van locker 21, 24 en 9 zich aan het omkleden zijn...en daar moest ik dan nog tussen voor locker 11. Kwakje had misschien wel meer geluk....De vloer was koud, de douches geweldig voor die eerste kou van je af te spoelen. Ik vond mijn maat van slippers niet, dan toch maar de kleinste maat aangedaan. Handdoeken in overvloed...en toen we beide klaar waren, gingen we op verkenning...
    Eenmaal de hoek om verschoten we van al het vrouwelijk schoon...zoveel op één plaats had ik nog nooit gezien...en het werd er naarmate de dag vorderde alleen maar mooier op...
    Dan van een lekkere koffie genoten, en verder op verkenning naar een hopelijk lekker ontbijt...als verlegen mannen natuurlijk niet gevraagd hoe we daar konden raken, met als gevolg dat we dan toch alle deuren en ruimtes hebben afgelopen vooraleer...tja, die laatste deur....zo typisch...maar ook zo logisch...
    Het ontbijt stelde niet zo veel voor, de standaard, maar is ok ruim voldoende voor mij....En hoewel ik geen voorstander ben van een omelet, zag die van Kwakje er wel smakelijk uit.
    Opnieuw naar binnen en genoten van de wellness, zoveel is er niet maar het was mooi ingericht en als je in de jacuzzi zit, dan heb je een mooi uitzicht op al de dames die er regelmatig doorkomen.
    Dan was het tijd om even wat te gaan polsen in de bar, nog iets gedronken en nadien kennis gemaakt met Diana: Dat zei ze toch, maar als ik de recensies wat verder lees, dan vertoont ze verdomd veel gelijkenissen met Victoria. Aangezien ik van aziatisch hou, en van klein en fijn, was deze deerne me al van in het begin opgevallen. En dat zij dan ook nog een Nederlandse was, trok mij over de streep.....althans....toch nog eerst effe de service en prijzen besproken, en die deden me even schrikken....50e standaard, +50€ voor GFE.....................Na heel wat getwijfel dan toch maar de gok gewaagd...en het was een heerlijke sessie....maar die extra 50 was naderhand toch een beetje te veel voor de geleverde service....
    Opnieuw wat gegeten, nog wat gekeuveld, nog wat gedronken, en ook Kwakje had zijn eerste kamer erop zitten....en een uurtje later was hij vertrokken voor een tweede kamer....Ik had ondertussen nog mijn oogje laten vallen op eentje met een prachtig lichaam en een lief gezicht......omdat Kwakje al vertrokken, me richting haar begeven en kennis gemaakt met Olivia......Damn, wat een mooi ding...........zelfs al dit op de kamer tegenviel, dan nog zou ik er al van genoten hebben om met haar prachtig lichaam te spelen.......Maar ik moest een half uurtje wachten, zei ze....Ok, wat gaan afkoelen in de jacuzzi, Kwakje kwam al terug van zijn kamer, dus mijn halfuurtje wachten was ten einde............Olivia opnieuw opgezocht, maar oh boy....ik moest weer een half uurtje wachten, zei ze.....terwijl ze tien minuten lekker leuk nog altijd met haar vriendin rondliep..........hm......ik had al niet veel goesting meer...

    Ondertussen was het halfzes, en mn maag was flink aan het rommelen....dus aangeschoven voor een lekker avondmaal: kalkoengebraad met lekkere pepersaus. De bedoeling was om nadien nog één keer te kameren, met Olivia natuurlijk.......maar ook nu ging het niet door, terwijl ze nadien nog steeds maar wat rondliep....toen had ik het wel gehad....
    Natuurlijk liep er nog veel ander vrouwelijk schoon rond, maar de zin was er niet meer, dus mijn avondje was effe in mineur geëindigd. En waarschijnlijk dat van Kwakje ook, want hij keek uit naar een derde kamer, terwijl ik hem overtuigde om toch maar huiswaarts te keren.......

    21u terug thuis, het was goed, en zeker voor herhaling vatbaar, maar dan wel iets meer voorbereid, en met iets meer durf om andere dames te benaderen...dat blijft dus een probleem....

  10. Onderstaande 10 leden hebben ftchietgraag bedankt voor deze bijdrage:

    Kapitein Knut (31 december 2015),Kwakje ( 1 januari 2016),le_belge (30 december 2015),Megaboob (30 december 2015),Nedlovefkk (30 december 2015),ossenaar ( 1 januari 2016),pcenter ( 2 januari 2016),satanic surfer ( 1 januari 2016),Teiresas (30 december 2015),Wijze grijze (30 december 2015)

  11. #410
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    50 + 50 extra voor een gfe ervaring? Goede verkoopster is dat..

    30 min op de kamer geweest en 100 eur afgetikt?

  12. #411
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schietgraagft Bekijk bericht
    toch nog eerst effe de service en prijzen besproken, en die deden me even schrikken....50e standaard, +50€ voor GFE.....................
    Ik hoop dat dit een goede leerles voor je is geweest. Laat je nooit meer op deze manier oplichten, is mijn advies!

    50 euro extra voor GFE is absurd. Bij de servicedames is dat inbegrepen bij de 50 euro standaardprijs.

  13. #412
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    GT 30 december




    Toch nog met “Ein gutes rutsch” GT binnen gegleden op 30 december rond 11:15. Welaan het had veel slechter gekund. Al bij mijn vroege aankomst door Beate in de ijsberen watten gelegd en een geluksnummer als sleutel gekregen…. Dat help natuurlijk altijd. Er waren eer redelijk wat dames bij opening (stuk of 15) en dat aantal zou alleen maar groeien. Heel wat dames die ik niet eerder had gezien, maar ik had er vandaag zin in, en geprobeerd met een stapeltje -voor mij- nieuwelingen een paartje te maken om te bepalen of er iets leuks tussen zat. Welaan dat zat er tussen hoor…

    Ik spotte vandaag: Bat (Theke), Victoria (ze zei zelfs iets…), Andrea (altijd leuk om even tegen te kletsen), Magdalena (een heel oude bekende!), Melis, Rosa, Dorina, Happy (Ghana), Flo (had ook zin in het leven vandaag…)Adrielle (geil setje aan dat wel), Sara (heel lang niet gezien, en wat een tieten zeg), Mimi, Mika, Maaike (leuke meid), Elva (Bu), Rebecca, Olivia, Michelle (weer een beetje afgevallen), Kimmy (D, 21 j, guitig kort blond haar, buurmeisje type), Amanda (P), Dolly (Cuba), Candy (Ro), Lucia, en Cindy (of Lin), nog wel een paar maar die onthield ik helaas niet….. Totaal schat ik een dame of 60. Tweede helft van de middag was er (wat ik nog nooit had meegemaakt in GT) en meerderheid aan beren. Het leek wel of er sneeuw voorspeld was…..

    Ik koos voor een weemoedige sessie met Magdalena, en daar had ik helemaal geen spijt van. 41 jaar, en gedreven om het haar klanten naar de zin te maken. En hoe, eerst heerlijke massages, en daarna een neukpartij om van te smullen. Wat een beheersing van haar (en mijn) lichaam….. Ze gaat vanvond rond11:00 terug naar Polen…. Ik wens haar een veilige reis. Super sessie.

    Mijn ijsberen jaar zit erop . Tof jaar….


  14. Onderstaande 13 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 december 2015),Bluebear (31 december 2015),buttlover (30 december 2015),cassenoisette ( 1 januari 2016),jeanpaul323 ( 1 januari 2016),Kapitein Knut (31 december 2015),Kwakje ( 1 januari 2016),lekkersfan (30 december 2015),Megaboob (30 december 2015),moskito32 (15 januari 2016),Nedlovefkk (30 december 2015),rob45 (31 december 2015),Teiresas (30 december 2015)

 

 
Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.

  Living Room 468*60