Pagina 4 van 17 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 423
  1. #76
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik dacht al Heeft ie nu uit pure gewoonte weer de verkeerde afrit genomen!?

    Have fun en doe de mannen de groeten van me!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 februari 2015)

  3. #77
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Om 13 uur ingecheckt met Licky Luke. Om 14 uur toch al snel 35 dames en 30 ijsberen. Nora helaas niet kunnen vangen. Maar de kamer met Carmen(neke), was weer toppie. Op de kamer samen de opera Carmen opgevoerd. Maar dan anders. Meer zal het niet zijn vandaag ivm alibi tot 19 uur.
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  4. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (28 februari 2015),Flyerke (28 februari 2015),KanariePiet (28 februari 2015),licky luke (28 februari 2015),Mr Pussy ( 1 maart 2015),Oudebelg (28 februari 2015)

  5. #78
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Doe ze daar allemaal de groeten van me Knak! En laat ze die meiden niet al te hard afmatten, zodat ik er volgende week ook nog een beetje plezier mee kan beleven!.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  6. #79
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Inderdaad om 13:00 uur samen met Knaktuut ingecheckt, nog enigszins wazig van mijn bezoek aan van Goch gisteren, waarvan ik om 6:30 uur thuis was gekomen. Weinig slaap gehad en in van Goch met vier kamergangen met o zo geile dames behoorlijk gesloopt...

    Eerst even de bar verkennen na Crystal al bij de lockers begroet te hebben (ja, ze is sinds gisteren terug!), alwaar ik door onverwacht veel dames uiterst hartelijk begroet werd... Ze bleven allemaal een tijdje hangen om bij te kletsen en ik be.gon me al af te vragen of er iets aan de hand was .. het was alsof ze onderling iets hadden afgesproken. .. Het bleek echter gewoon een hartelijke begroeting te zijn zonder bijbedoelingen... Zo kwam Larissa bij me buurten, Maya is terug, Zoey is niet meer boos, Kali was naar eigen zeggen al twee jaar op mij aan het wachten. .. en zo nog meer. Ik werd er bijna verlegen van .. blijkbaar wordt er door de dames toch het nodige over ons mannen gekletst. ..

    Saunaatje genomen om een beetje bij positieven te komen, en bij de douche kwam ik Meggi tegen. Die begon spontaan te kletsen en knuffelen onder een hoop gegiechel... Dat was wel verrassend omdat ik nog nooit met haar contact heb gehad... maar uiteraard wel heel leuk. ..

    Inmiddels een relaxt kamertje met Kali gedaan waarbij ik dan wel de reservetank aan heb moeten spreken... lekkere steak met frietjes en salade gegeten en nu effe onderuit op zo'n heerlijke bank in de serre...

    Daarnet werd ik nog van achter benaderd door een dame die haar handen voor mijn ogen hield en waarvan ik dus moest raden wie het was. Dat is natuurlijk erg gevaarlijk want de kans is groot dat je de verkeerde naam noemt ... en in dit geval had ik het ook nooit kunnen raden want wie stond er achter me ... Gaby ! Ze is weer terug in Sixsens, met brilletje en een mooi gebit... zag er dus toppie uit...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  7. Onderstaande 11 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (28 februari 2015),biged ( 1 maart 2015),Eddy_V (28 februari 2015),Flyerke ( 1 maart 2015),hansdordt ( 1 maart 2015),KanariePiet (28 februari 2015),Kwant ( 1 maart 2015),Ohhlord (28 februari 2015),Oudebelg (28 februari 2015),pistoleeke (28 februari 2015),Sjeufke (28 februari 2015)

  8. #80
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Inmiddels weer thuis, maar voor de nieuwsgierigen (en als eigen geheugensteuntje) de rest van het relaas...

    In de bar waren de dames erg gemakkelijk te benaderen voor een gesprekje, grapje, wat geplaag enzovoorts. Zo kwam ik makkelijk in gesprek met Nelly en Kelly, die me als duo een trio aanboden. Om eens te proberen. Waarop ik zei dat proberen altijd gratis was, maar dat was toch niet helemaal goed begrepen van mijn kant, zeiden ze... Tja, een trio stond niet op mijn programma, dus maar even laten rusten... dacht ik... maar Nelly niet dus...

    Die ging met haar lekkere kontje tegen mij aan dansen, taste onder mijn badjas en handdoek (dubbele beveiliging doorbroken) en kreeg in korte tijd wel heel veel leven in mijn onderdaan... Tja, met een halfje Kamagra is het moeilijk om te liegen tegen een dame en vol te houden dat je geen zin hebt om op kamer te gaan.... Dus van het spreekwoordelijke een kwam het spreekwoordelijke ander... en lagen we kort daarna op een kamertje....

    Half uurtje volgemaakt met geile seks, mede omdat ik in de bar behoorlijk op temperatuur was gemaakt door haar... top presales en topsessie!

    Terug in de bar wat drinken, wat kletsen met ijsberen en aan het tafeltje gaan staan waar o.a. Nelly, Zoey en ... (naam vergeten) stonden. De deejay draaide prima muziek en al gauw gingen de voetjes van de vloer, waarbij ondergetekende vrolijk door meerdere dames werd meegesleept en daar zijn gebrekkige danspasjes mocht vertonen... Gelukkig gingen er geen bordjes omhoog met punten en werd de sfeer er enkel nog vrolijker op. Nelly bleef bij mij in de buurt en sjanste er op los, overal dansten dames en soms heren en de sfeer was gewoonweg top!

    Uiteindelijk ging mijn principe-afspraak voor het laatste uurtje niet door, no problem, was voorzien, en daarmee was de weg vrij voor Nelly om haar voor alle moeite te belonen en haar nog een half uur mee te nemen voor een tweede pot geile seks op een kamertje... Zoals dat meestal gaat is een tweede sessie altijd beter dat een eerste en dat golf ook deze keer, hetgeen ik al snel kon merken aan Nelly toen ik daar even de olie ging peilen...

    Helaas hadden we allebei niet door dat we nog erg laat waren gaan kameren, waardoor opeens de security op de deur klopte en voordat we konden reageren ook in de kamer stond... ik hoop maar dat ie van het uitzicht heeft genoten...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  9. Onderstaande 10 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 1 maart 2015),Eddy_V ( 1 maart 2015),Flyerke ( 1 maart 2015),hansdordt ( 1 maart 2015),hasta la pasta ( 1 maart 2015),KanariePiet ( 1 maart 2015),Kwakje ( 1 maart 2015),Oudebelg ( 1 maart 2015),pistoleeke ( 1 maart 2015),Sjeufke ( 1 maart 2015)

  10. #81
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Nooit leuk als ge in uwe filet pur betrapt wordt...
    Tot binnenkort!

  11. Onderstaande 2 leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 maart 2015),Sjeufke ( 1 maart 2015)

  12. #82
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Daarnet werd ik nog van achter benaderd door een dame die haar handen voor mijn ogen hield en waarvan ik dus moest raden wie het was. Dat is natuurlijk erg gevaarlijk want de kans is groot dat je de verkeerde naam noemt ... en in dit geval had ik het ook nooit kunnen raden want wie stond er achter me ... Gaby ! Ze is weer terug in Sixsens, met brilletje en een mooi gebit... zag er dus toppie uit...
    Terug in de groep DVP's of achter de bar?

    Btw, iemand die de naam kent van de immer vrolijke glimlachende plezierige thekedame uit Bulgarije met ietwat rood getint haar, klein van gestalte en slank en lang ook DVP geweest in SS? Zij werkt nu sinds 6 dagen in PE als theke ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 maart 2015),Sjeufke ( 1 maart 2015)

  14. #83
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht

    Helaas hadden we allebei niet door dat we nog erg laat waren gaan kameren, waardoor opeens de security op de deur klopte en voordat we konden reageren ook in de kamer stond... ik hoop maar dat ie van het uitzicht heeft genoten...
    Recentelijk vertelde je nog dat je trek had in een sandwich.
    Met deze ervaring in Sixsens, komt die opmerking toch in een heel ander daglicht te staan!!!
    En Garde

  15. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 maart 2015),Sjeufke ( 1 maart 2015)

  16. #84
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Recentelijk vertelde je nog dat je trek had in een sandwich.
    Met deze ervaring in Sixsens, komt die opmerking toch in een heel ander daglicht te staan!!!
    Nou wou ik te snel reageren met te zeggen: "waar het hart van vol is, loopt de mond van over", maar dat maakt de zaak alleen maar erger...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  17. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 maart 2015),Sjeufke ( 1 maart 2015)

  18. #85
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Tsss.. Hier wordt me gevraagd of ik op de parkeerplaats heb geslapen... Tuurlijk niet, zeg ik dan. Waar dan wel? Op kamer 11 natuurlijk. Uiteraard zonder getuige. Anders komt er van slapen niet veel terecht...

    Ik zeg nog dat het ontwaken in de club best wel een aparte ervaring is, maar mijn geloofwaardigheid begint al af te brokkelen... hihi..

    Maar goed, door schuld van een volledig herstelde Bob0808 en ook wat unfinished business stond ik vlak voor 14:00 uur weer in het stralende gezicht van Maggy te staren ... of dat door mijn persoonlijkheid kwam of door de chocolaatjes die ik voor haar had meegebracht (of de combinatie van beiden) laat ik hier in het midden...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  19. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 maart 2015),Sjeufke ( 1 maart 2015)

  20. #86
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Samen met Bob0808 een koffietje gedronken in de bar, alwaar we door de nodige dames werden begroet en ik door Maya werd belaagd... Ze had een Red Bull waarvan ze naar eigen zeggen geil werd en ze moest en zou een man mee op kamer nemen om haar te bevredigen... en ik had grote moeite haar niet te geloven... Omdat Bob0808 al een maand niet in een club was geweest stelde ik haar voor om hem mee te nemen maar ze had haar zinnen op mij gezet, zei ze. Ik zei nog "Schade, Erdnussmarmelade" ("helaas pindakaas", red.) maar dat maakte de zaak alleen nog erger... Inmiddels trokken haar avances de nodige aandacht en heb ik mij uit de voeten moeten maken met een of ander smoesje, echter wetende dat ik (vandaag) nog niet van haar af ben...

    Haar met Bob0808 achterlaten had ook niet het gewenste effect en dus zijn Bob0808 en ik maar samen met Crystal, waarmee ik een ontbijtdate had gemaakt, een hapje gaan eten. Ik zal in ieder geval vandaag wat vaker over mijn schouders kijken dan ik gewoon ben...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  21. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke ( 1 maart 2015),hansdordt ( 1 maart 2015),Sjeufke ( 1 maart 2015),Sparky ( 1 maart 2015)

  22. #87
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Terug in de groep DVP's of achter de bar?

    Btw, iemand die de naam kent van de immer vrolijke glimlachende plezierige thekedame uit Bulgarije met ietwat rood getint haar, klein van gestalte en slank en lang ook DVP geweest in SS? Zij werkt nu sinds 6 dagen in PE als theke ?
    Gaby is terug als dvp...

    Vandaag overigens nog niet gezien maar het is nog vroeg.
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  23. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 1 maart 2015)

  24. #88
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Inmiddels genoten van de 95°C sauna en de daarbij behorende koude douche, gevolgd door een duik in de jacuzzi...

    Geknuffeld in de bar met Nelly, die de gevoelige snaren sinds gisteren weet te vinden en te raken... gevolgd door een kamertje met een heerlijk GFE karakter...

    En omdat de gemiddelde ijsbeer daar dan weer honger van krijgt gaan we, als Bob0808 uitgespeeld is met Larissa, het restaurant maar weer opzoeken. .. Wat een leven ...

    Maya niet meer gezien, maar dat maakt me eerder onrustig dan kalm. Ik heb haar liever duidelijk in het vizier nu...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  25. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt ( 1 maart 2015),Sjeufke ( 1 maart 2015)

  26. #89
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Het eten is weer prima verzorgd in Sixsens. .. kip, rijst, groenten, goulash en vast nog wel meer als je speciale wensen zou hebben. Na het eten (samen met Nelly) een lekker stuk cake meegenomen naar de bar omdat de cappuccino nu eenmaal lekkerder is dan de koffie in het restaurant (die er sowieso 's avonds niet meer staat).

    Bob0808 krijgt gezelschap van Janina en ik krijg weer eens handen op mijn ogen van een dame die me van achter benadert. Tevens een natte zoen in mijn nek en gesabbel aan mijn oren maar dat maakt het niet gemakkelijker om te raden wie het nou is... Ik ben dan maar weer voorzichtig en hou me van de domme, waarna de dame opgeeft en het inderdaad een dame blijkt te zijn die ik nog niet ken.. hoewel ik haar wel al bij haar Bulgaarse vriendinnen heb gezien en ook al vaker aandacht van haar heb gekregen heb ik nog nooit haar naam gevraagd. Het blijkt Alicia te zijn. Ze is erg lief en probeert me op subtiele manier te verleiden maar ik hou de boot af en geef eerlijk aan dat er geen kamer in zit. Ze pakt dat heel goed op en gaat niet weg maar blijft gezellig erbij zitten totdat ik zelf vertrek om in de serre dit topic bij te werken...

    Wat er met Bob0808 en Janina gaat gebeuren zal ik wel over een uurtje of zo vernemen... Zo te zien heeft Janina al lang de leiding genomen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  27. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 maart 2015),Sjeufke ( 1 maart 2015)

  28. #90
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Wat er met Bob0808 en Janina gaat gebeuren zal ik wel over een uurtje of zo vernemen... Zo te zien heeft Janina al lang de leiding genomen...
    Als Koning zou jij best wel eens wat beter op jouw ridders kunnen passen, om het sprookje van de Gelaarsde Kater nog maar even te vervolgen.
    Jij weet als geen ander hoe Bob0808 in het web van deze als Hofdame vermomde feeks gevangen zal worden.
    Kruipend op z'n knieën zal zijn lot bezegeld zijn!
    En Garde

  29. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 maart 2015),Sjeufke ( 1 maart 2015)

  30. #91
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    De laatste informatie in dit topic schrijf ik op de een of andere manier altijd als ik weer thuis ben....

    Dat heeft vast te maken met het feit dat de time flies when you're having fun en dat je dus op het laatste geen tijd meer hebt om nog snel dit topic bij te werken... Geen probleem, gewoon thuis nog effe afronden.

    Na een beetje uitrusten in de serre, onder de heerlijke straling van verwarmingselement, weer even naar de bar gegaan waar ik een praatje maakte met Denisa en weer snel gezelschap kreeg van Alicia (die overigens al zo'n drie maanden in Sixsens werkt maar waar nog geen paspoortje of topic van is aangemaakt). Nogmaals, een heel lieve en (naar mijn mening) mooie dame, beetje groter dan gemiddeld, maar ik had voor mijn laatste kamertje een afspraakje met Crystal dus ze zal moeten wachten tot een van de volgende keren, want ik wil het best wel eens met haar op een kamertje wagen, denk ik. Gelukkig begreep Alicia wel hoe het zat en kwam ze gewoon gezellig naast me zitten totdat Bob0808 terug in de bar kwam lopen, of eigenlijk meer zweven, of dansen, of zoiets. Deze vorm van voortbewegen ging gepaard met een smile van oor tot oor dus eigenlijk was het overbodig te vragen of zijn kamertje met Janina goed was bevallen.

    Even later kwam ook Crystal in de bar en na wat kletsen en grapjes met Bob0808 en mij zijn we uiteindelijk voor het laatste uurtje naar kamer 11 getrokken. Daar genoten van een intieme sessie zoals ik dat van haar gewend ben, heerlijk relaxt en met een oraal hoogtepunt waar je "U" tegen zegt.... Mooie afsluiter van drie dagen achtereenvolgend clubben!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  31. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 2 maart 2015),hansdordt ( 2 maart 2015),Ohhlord ( 2 maart 2015),Sjeufke ( 2 maart 2015)

  32. #92
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Ik heb hier helemaal geen tijd voor vandaag...
    Dus weinig live verslagen maar wel leven in de brouwerij brengen met ons prachtige schatje ��
    En Garde

  33. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 4 maart 2015),Sjeufke ( 4 maart 2015)

  34. #93
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Have fun Eddy_V. Geniet maar van je schatje!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  35. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 4 maart 2015)

  36. #94
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Even op adem komen op het terras.
    Plakje cake erbij, Nikita erbij, wat wil een mens nog meer?!

  37. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 4 maart 2015),licky luke ( 4 maart 2015)

  38. #95
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Even tussen het opmaken door (dwz m'n schatje is zich aan het opmaken) een kort rondje door de club gelopen.
    Het is vrij rustig, man of 15, dame of 25. Gevarieerde Line up met veel bekende meisjes en enkele nieuwe fraaie dames.
    Gaby ziet er leuk uit!
    Lolita was vanochtend nog heel vriendelijk en verleidelijk, maar.. nadat zij mij enkele uren later naar beneden zag komen in gezelschap van het mooiste meisje van de club, kon er geen glimlach of hallo meer af, toen ik vriendelijk naar haar knikte... Zo jammer haha!

    Voor liefhebbers van het buiten zwembad: De rolluiken worden op verzoek open gerold, want het water is best lekker warm!
    En Garde

  39. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 4 maart 2015),licky luke ( 4 maart 2015)

  40. #96
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Even op adem komen op het terras.
    Plakje cake erbij, Nikita erbij, wat wil een mens nog meer?!
    Goed bezig Eddy. Laat Nikita maar veel rusten, zodat ze vrijdag topfit is...

  41. Onderstaande 3 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 4 maart 2015),faddist ( 5 maart 2015),licky luke ( 4 maart 2015)

  42. #97
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat Bekijk bericht
    Goed bezig Eddy. Laat Nikita maar veel rusten, zodat ze vrijdag topfit is...
    Ik durf het bijna niet te zeggen....

    Ehhhh...hoe moet ik dit nou zeggen...?

    Laat ik het zo zeggen: Donderdag middag weer het zwembad van Sixsens induiken ��
    En Garde

  43. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 4 maart 2015),licky luke ( 4 maart 2015)

  44. #98
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Laat ik het zo zeggen: Donderdag middag weer het zwembad van Sixsens induiken ��
    Ik ben bang dat je donderdagmiddag ergens anders induikt dan het zwembad...

    Er gaat vrijdag weinig terechtkomen van mijn relaxte saunadag. Dit keer mag ik de zware werkzaamheden doen i.p.v. de uitgebluste Nikita.

    Maar groot gelijk, Eddy! Nikita en Sixsens, het paradijs gaat later echt niet beter zijn dan deze combinatie...

  45. Onderstaande 3 leden hebben Cat bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 4 maart 2015),licky luke ( 5 maart 2015),Sjeufke ( 5 maart 2015)

  46. #99
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Hebben de Belgen een vrije dag of spijbelen ze massaal?
    Nog nooit zoveel Belgische kentekens op de parking gezien.

    Schatje ziet er schattig uit..
    Ze kan ook echt alles hebben qua kleding..zelfs geen kleding!
    En Garde

  47. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 5 maart 2015),Sjeufke ( 5 maart 2015)

  48. #100
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:39
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Hey Eddy,in Belgie is de donderdag jour d'amour,vandaar.

  49. Onderstaande 2 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 maart 2015),Sjeufke ( 5 maart 2015)

 

 
Pagina 4 van 17 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Babylon 468*60   Diamond 468*60