Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 394
  1. #101
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    30 december 2021 @ 10:48
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    49
    Discussies
    5
    Thanks
    87
    Thanked
    315 in 36 posts

    Standaard

    Gisteren voor de laatste keer in mijn 20er jaren naar Sixsens geweest. Het is n blijft toch een ontzettend relaxte, fijne club.
    Vooraf besloten dat ik vandaag toch eens (voor mij) wat nieuw vlees wilde proeven!
    Het was nog vroeg, beestje rondgekeken, wat gegeten en toen raakte ik aan de praat met een Belgische medeijsbeer, die duidelijk aan het wachten was op Vicky's diensten. Nadat ze mij eerst enthousiast "hallo" kwam zeggen, heb ik mijn mede ijsbeer uit het zadel geholpen en is hij naar Vicky toegegaan. Toen om mij heen de meeste ijsberen vertrokken voor hun eerste kamertje, richting gokkasten alwaar ik Maya tegenkwam. Laat Maya nu net iemand zijn die op mijn wensenlijstje prijkte. Een dik half uur staan gokken met haar (die kast heeft aardig wat klappen van haar gehad......) Maya deed er alles aan om het mij naar wens te maken en dit lukte haar voortreffelijk. Al snel spoot ik het cd voor mijn gevoel tot de nok vol en voldaan bleven we in elkaars armen nog even nagenieten. Even een relaxed bubbelbad, stoombad (jammer genoeg was de 95* sauna nog defect. Alvorens ik naar beneden toog. Daar ben ik uiteindelijk Aida tegenkomen en al snel met haar naar de kamer getrokken. Een uurtje pure pse met deze kanjer! Voldaan richting buffet getrokken, biertjes gedronken aan de bar en enkele andere dvd's af moeten wijzen. Uiteindelijk naar de Maroc Room getogen en daar een kwartiertje een dutje gedaan alvorens ik iets om mij voelde en de weg zocht naar mijn jonge heer. Ik draaide mij om en voordat ik boe of bah kon zeggen wist Carmen met haar tong de mijne al te vinden. Ik moet zeggen tegen deze Blitzkrieg was ik niet bestand en al snel wist mijn uitgebluste krijger weer de energie te vinden. Wederom naar kamer 11 (2e keer vandaag) en daar nog een half uur met Carmen geflikflooid. Ook deze sessie was ongelooflijk heftig. Zij weet hoe je een man moet aanpakken/ verrassen en weet als geen ander hoe hij behandeld moet worden op de kamer.
    Na deze sessie heb ik er voor mezelf echt een kruis doorheen gezet.. Na nog een paar laatste biertjes te hebben gepakt en nog een paar social chats te hebben gemaakt toch naar huis getogen.
    Een ontzettend drukke dag gehad, maar wel 3 ongelooflijk fijne sessies mogen ervaren.
    Voor mij alle 3 dikke ++++ en de kans op herhaling acht ik heel groot!
    Sixsens ist der geilste club der welt!

  2. Onderstaande 16 leden hebben Keffman bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 4 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 augustus 2016),français41 ( 4 augustus 2016),kempie ( 4 augustus 2016),licky luke ( 5 augustus 2016),mechelen ( 5 augustus 2016),mechels ( 4 augustus 2016),Mistralwind ( 7 augustus 2016),Mr Bluenose ( 5 augustus 2016),Nedlovefkk ( 4 augustus 2016),PollekeZuid01 ( 4 augustus 2016),pret ( 4 augustus 2016),Sjeufke ( 4 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 4 augustus 2016),Wijze grijze ( 5 augustus 2016),YYadict ( 5 augustus 2016)

  3. #102
    Geregistreerd
    2 augustus 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 20:37
    Berichten
    419
    Discussies
    5
    Thanks
    14
    Thanked
    153 in 115 posts

    Standaard

    iemand vandaag ss?

  4. #103
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrouwenzot Bekijk bericht
    iemand vandaag ss?
    nee morgen wel
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  5. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    vrouwenzot ( 5 augustus 2016)

  6. #104
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Last Online
    6 mei 2022 @ 10:54
    Berichten
    186
    Discussies
    15
    Thanks
    261
    Thanked
    437 in 108 posts

    Standaard

    Sixsens op woensdag bezocht. Als GT-fan een keer wat anders. Het is me goed bevallen. De sfeer is dik in orde. De vrouwen weer eens wat anders. Ik had een beetje pech met Roberta, maar daar kan de club niets aan doen. Mijn hart ging echt sneller stromen van Amara. Wat een kanjer is dat toch. Helaas niet te pakken gekregen. Ik zag ze bij het uitchecken aan de receptie, ze claimde me te herkennen van 3 jaar geleden. Of het waar is, weet ik niet. Maar die brede glimlach , die mooie huid , die onwaarschijnlijk lekkere kont . Zucht....... Alleen al voor deze dame kom ik nog eens terug.

  7. Onderstaande 10 leden hebben Highlander bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 augustus 2016),jansenroy ( 5 augustus 2016),kempie ( 6 augustus 2016),licky luke ( 7 augustus 2016),mechelen ( 5 augustus 2016),Mr Bluenose ( 6 augustus 2016),Nedlovefkk ( 5 augustus 2016),pipette ( 5 augustus 2016),pret ( 5 augustus 2016),Sjeufke ( 5 augustus 2016)

  8. #105
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Cool SS/05/08/16:

    Eerder die week had ik enkele ijsberen aangeschreven met de vraag om deze bewuste vrijdag naar SS te komen. Alleen Sofaking gaf thuis en daarmee sloeg ik 2 vliegen in één klap. Ten eerste had ik deze brave man nog nooit eerder ontmoet en ten tweede diende ik niet een hele namiddag alleen in SS rond te hangen, want in de namiddag durft het al eens kalm te wezen in SS en met al die hongerige geldwolvinnen ben je als man zijnde op je eentje een vogel voor de kat.

    Dus ik zou Sofaking in SS treffen op vrijdag. Maar de wonderen waren de wereld nog niet uit die week. Opeens ging mijn mobieltje en een stem aan de andere kant van de lijn zei: “het is hier met Kinky-Bull, volgens de tamtam wordt er komende vrijdag naar de hoeren gegaan… Ik wil nog wel eens mee!” Ik nam mijn pink en schraapte daarmee een brok oorsmeer uit mijn flapoor. “Ik denk dat ik je slecht verstaan heb… Spreek ik met Killer-Bull??? Ik durf al eens lettertjes door elkaar halen.”
    “Neenee, het is Kinky-Bull hier,” bevestigde de stem aan de andere kant van de lijn.
    “Je bedoelt Kinky-Bull, die zich te goed voelde om nog een Bull te zijn en ons anderhalf jaar geleden in de steek liet,” beet ik hem toe.
    “Ja die Bull ben ik,” zei hij zonder schaamte in zijn stem “En ik zou gaarne terug mee naar de hoeren gaan.”
    “Dat is allemaal goed en wel, maar een Bull wordt je niet zomaar… Voor mij ben je slecht Kinky ipv Kinky-Bull… Dus we zullen vrijdag wel weer zien of je terug mans en waardig genoeg bent om een Bull te worden!”

    Zo gezegd zo gedaan. Vrijdag middag reden we samen richting SS. Een rit van een klein uurtje en dat uurtje wisten we te benutten met bijpraten. Want de jonge dwaas was niet alleen Bull af sinds anderhalf jaar, het was zelfs nog langer geleden dat ik hem nog gezien of gehoord had. En dan moet je weten dat we verdomme nog in hetzelfde godvergeten dorp wonen met nog geen 10000 inwoners. Nu ligt niet alle schuld bij hem, de afgelopen 7.5 maanden leef ik, door de gegeven omstandigheden, ook als een kluizenaar.

    Rond 13u15 enterden we SS. Na het omkleden troffen we een 15tal kerels in de vreetzone, een stuk of 5 mokkels buiten op het terras en onder in de bar nog eens een 8tal wijfjes. Op het eerste zicht zou je denken dat het geen grote kluif is, maar we waren beneden aan de bar wel de enige twee ijsberen. Of anderhalve Bull… Papa stier en het kalf, beter gezegd. Het kalf oftewel Kinky steeg wel terug weer in mijn achting, want hij klopte de Meester-Stier door als eerste een mokkel aan te trekken. Een gipsy, maar nog wel een knappe. Ze duwde haar tong in zijn kop en begon als een bezetene met haar vieze jatten aan zijn lul te trekken. Ik vond haar wel wat hebben en er borrelde wat jaloezie op. Nou komt die laffe lullemans nog eens één maal mee en vreet hij al meteen het beleg van tussen mijn boterham. Nadat ze zijn smeerlapperij aan haar tong en poten plakken had, moest ze natuurlijk niet meer bij mij komen. Had ze eerst bij komen hangen, dan was ik waarschijnlijk meteen met haar vertrokken. Ze was tot dan toe de enige knappe naar mijn smaak in SS. Namé genaamd en uit Bulgarije… Ze kon geen stad of dorp noemen, dus gingen we ervanuit dat ze rondtrok met de caravan.

    Terwijl die gore smeerlap van een Kinky-veal zijn smerige lusten zat te botvieren bij die arme zigeunerin, om uiteindelijk toch niet met haar betaalde tijd door te brengen, kreeg ik ook gezelschap. Een kort, dik en lelijk schepsel uit Bulgarije. Zonder gêne stak ze haar poten ook onder mijn badjas, maar eerlijkheidshalve verzette ik mij ertegen. Ik wou echt niet met haar naar de kamer. Vervolgens gooide ze haar kont in de strijd en jawel een kont had ze wel. Ze kon er zo mijn stijve lul de nek mee omwringen. Weerstand bieden was zinloos, dus zette Kinky en ik het op een vluchten. We gingen boven een stuk taart vreten en dronken daar ook wat. Er heerste op het terras een minder opdringerig klimaat.

    Maar we waren slecht een namiddag in SS en we konden natuurlijk ook niet te lang meer wachten om tot neuken over te gaan. Daarom besloten we een halfuur later eens te kijken of er al nieuw vlees geleverd was in de bar onder. Onderweg passeerden we nog een hele knappe negerin op de trap, maar haar zag ik voor de rest van de dag helaas niet meer terug. We gingen terug wat drinken aan de toog en opeens stond er een imposant figuur naast ons. Kinky liet zijn glas uit zijn poten vallen en zette het op een lopen… Ik bleef toch maar staan met mijn ogen dicht genepen, wachtend op een stevige rechtse tegen mijn bakkes, maar die kwam niet. Ik deed voorzichtig mijn ogen weer open en het imposante figuur lachte vriendelijk doch ietwat verlegen naar me en vroeg of ik toevallig SFL was. Ik antwoorde bevestigend en concludeerde meteen dat hij Sofaking moest zijn… Eindelijk, na lange tijd op dit forum te vertoeven zouden de twee grote wijsgeleerden onder het ijsberenplebs elkander dan toch treffen. De dialoog die we voerden was dan ook meteen van een hoog intellectueel niveau.

    We konden natuurlijk nog lang over kwantumfysica doorlullen, maar er moest ook nog wat over de hoeren gezegd worden. We waren het beiden eens dat het op dat moment slappe koffie was in SS. Geen spek voor onze bek aanwezig, en dat is zeker niet raar, als je weet dat we los van elkaar al vaak op dezelfde mokkels gekropen hebben in YY en SS. Voor hem was het niet problematisch, want hij was toch pas terug van de kamer met een Portugees loeder dat hem enkele malen financieel opgelicht had… Maar ik moest dringend wel iets vinden. Zelfs Kinky zag ik aan de andere kant van de toog tegen een Turkse oprijden zoals alleen een reu op een teef dat zou doen of tegen het been van zijn baasje https://www.youtube.com/watch?v=BUzBRwyIoEI . Net op het moment dat ik mijn gal ging spuwen op het aanbod in SS, fladderde er toch iets naar binnen dat me uiterlijk kon bekoren. Ik excuseerde me bij Sofaking en ging meteen op mijn doel af.

    Mijn doel was de Roemeense Selena en dat verhaal lees je in volgende link:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...246#post502246

    Na de middelmatigheid van Selena had ik het wel allemaal weer gezien. De vermoeidheid sloeg weer toe en ik wist toen al dat het weer afgelopen was met mij voor die dag. Ik had me dan ook tamelijk hard in het zweet gereden boven op haar, terwijl ze plat op haar buik lag. En dat allemaal in dat kleine muffe kamertje waar ik, zo lijkt het wel, bij elk bezoek aan SS op terecht kom. 13 of 14 als ik het goed heb. Dus ikke naar boven om buiten een luchtje te happen. Daar liep ik tegen de gespierde borstkas van Sofaking aan. Tijd om terug wat te kletsen. Deze keer was de timide man wat los gekomen en hij sprak vrijuit. “SFL, godverdomme jij smerige hond… Na al jouw verhalen de laatste weken had ik hier verwacht een gemuteerd monster te zien!”
    “Ja,” antwoorde ik, “mijn scheve smoel is bijna volledig hersteld en voor mijn andere problematiek heb ik net een kuur achter de rug die me er tijdelijk bovenop houdt. Dus minder gezwollen en ik ben terug iets aangesterkt.”

    Terwijl we het gesprek over hoeren, clubs en perversiteiten verder zetten, krijg ik opeens een houten bar, naast het zwembad, in de gaten. Dat was nieuw voor mij… Zijn dat enkel cocktails of kan je daar alles krijgen, vraag ik terloops aan Sofaking. “Alles”, onderstreept hij met klem. Ik zie meteen daarop ook Salito’s in de koelkast staan en vraag of dat ook allemaal inbegrepen is in de entree. “Tuurlijk” onderlijnt hij opnieuw met klem en deze keer met nog een grotere zelfzekerheid dan op mijn eerste vraag. Dus ik loop naar de bar, bestel een Salito’s aan dat ziekelijk mager wijf en nog voor ik er erg in heb, pakt ze me in een wurggreep, zwiert me over haar nek tegen de vlakte en neemt dan mijn arm in een klemgreep. Met een toestel scant ze mijn armband en zegt dat die Salito’s me 5€ zal kosten. “Kutwijf,” scheld ik haar uit, “in LR en GT is dat verdomme gratis. Meteen daarop stap ik naar Sofaking toe en steek het flesje Salito’s in zijn kont… “Hier heb je je gratis drank”, brul ik in zijn oor. “Je staat nu 5€ bij me in het krijt!” Hij wist zeker niet dat ik maar een arme Oost-Europese mijnwerkerszoon ben en dat ik momenteel moet zien te overleven op een schamele ziekte uitkering.

    Na nog wat gelul over koetjes en kalfjes gaan de Master-Bull en de Sofa-Bull weer naar de kelder om aan de bar te hangen. Ja, u leest het goed… Met dat flesje Salito’s is SofaKing meteen gedoopt tot Sofa-Bull. Onder in de bar treffen we Kinky-Bull, die een conversatie voert met een andere oude bekende van mij… Claudia de Piranha (insiders weten wel wat ik bedoel). Omdat ik haar wat langer ken, vertel ik in het kort mijn verhaal van het afgelopen half jaar, alles is immers goed om het medelijden van die mokkels op te wekken. Na een tijdje kreeg Claudia pijn aan haar heerlijke, doch dikke kont en ging op de bank zitten. Bij gebrek aan zijn maatje de Kak-Bull, besloot Kinky de honneurs waar te nemen en zich op het schijthuis terug te trekken en zodus bleven Sofa-Bull en ik weer alleen achter. Ik was uitgeneukt voor die dag, maar Sofaking had er duidelijk nog zin in en stapte op een wijf af dat eenzaam en alleen op de bank wat verderop zat. Dat was de laatste glimp die ik van hem opgevangen heb.

    Toen Kinky terug was stelde hij voor om zijn vuile kakreet gaan uit te spoelen in de jaccuzzi. Ik vergezelde hem mee naar boven, waar we samen in het bubbelbad hebben liggen weken, ongeveer een kwartiertje lang. Tegen 17uur gingen we ons douchen en keerden we terug naar huis. Wat mijn plannen voor volgende week zijn, dat weet ik nog niet (dat hangt van mijn gezondheid op dat moment af), maar Kinky heeft de smaak van de hoeren terug te pakken en besloot in de jaccuzzi om zijn verjaardag volgende week in LR te vieren.

    Tot zover deze Bull-episode in SS, nu rest er ons maar één vraag: vinden jullie dat Kinky terug de Kinky-Bull moet worden??? Indien er minsten 10 mensen zich inschrijven voor zijn verjaardag, volgende week in LR, dan benoem ik hem terug tot Bull en krijgt hij zijn naam en status van Kinky-Bull terug.

    Musica por favor: https://www.youtube.com/watch?v=xFutjZEBTXs
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  9. Onderstaande 14 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 augustus 2016),biged ( 7 augustus 2016),Deantje ( 6 augustus 2016),Jack42 ( 7 augustus 2016),kempie ( 6 augustus 2016),Mistralwind ( 7 augustus 2016),Mr Bluenose ( 6 augustus 2016),Nedlovefkk ( 7 augustus 2016),Ryuhayabusa ( 6 augustus 2016),snaal88 ( 6 augustus 2016),sofaking ( 6 augustus 2016),Ties85 (20 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 6 augustus 2016),Wijze grijze ( 6 augustus 2016)

  10. #106
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Vrijdag 5/8 afgereisd naar de diepste en donkerste krocht onder de limburgse bodem. Ik kwam eraan om 11:00u. tesamen met een tiental andere orks. Na opfrissen door de tunnels gedwaald maar er was geen enkele orkette te vinden. Behalve achter de bar, en die was niet mis. Kleine zwartharige met een welgevormde boezem. Helaas had ze haar hemdje helemaal dichtgeknoopt. Waarschijnlijk wel ééntje die ook voor de bar werkt, want ze sprak onvervalst orks met de andere dames later in de namiddag. Andere talen van de aarde waren wat moeilijker voor haar want "water" in de Nederlandse uitspraak en in de Engelse uitspraak leek ze niet te verstaan. Na een paar keer proberen bracht "Wasser" wel het gewenste resultaat. Later werd de lat wat hoger gelegd met een "trockene Weißwein". Starende blik... Dan proberen uit te leggen dat ze zoete en droge witte wijn zou moeten hebben. Paniek bij de dame en ze ging een fles uit de ijskast halen om me te tonen. Een chardonnay, dat was okay.

    Met mijn watertje op de bank gaan wachten tot de seks-orkettes zouden binnenkomen. Dat gebeurde heel langzaam. De eerste die naast mij kwam zitten heette Nelly uit Bulgarije. Gelaat was nog niet zo slecht, lichaam wat klein en licht, maar ik wou nu ook niet de eerste de beste nemen, dus gezegd dat ik nog wat wou uitrusten van de autorit. De volgende was Andrea uit Portugal. Minder mooi van gezicht en nog kleiner en smaller dan Nelly, dus ook afgewezen. Daarna viel het stil en ben ik zelf op zoek gegaan. Trap op trap af, Oosterse kamer leeg, bios leeg, een tweetal dames in het overdekte terras, maar geen spekkie voor mijn bekkie. En dat bleef maar duren. Er kwamen wel wat vrouwen bij, beetje bij beetje. Maar geen die mij zin gaf om haar uit te kiezen. Mijn voorkeur gaat naar grote boezems en daar kwam niemand zelfs in de buurt, maar ook slanke dames kunnen mij wel heet maken, met een mooi gelaat, of mooi kapsel, of een sexy outfit of gewoon een uitstraling.... Maar deze ochtend leek het wel of iedereen zijn uiterste best had gedaan om er zo onaantrekkelijk mogelijk uit te zien.

    Na anderhalf uur trappenlopen heb ik mij maar weer in de bar gezet en kwam Andrea opnieuw polsen. Ik twijfelde nu want ik had wel zin om op kamer te gaan, maar kon niet kiezen. Ze heeft de twijfel misschien gezien en begon wat te kussen en daarna te tongzoenen. Okee dat was overtuigend en ik vroeg haar om privé te gaan. Dat werd één van de betere seksfeestjes die ik in een sauna club al heb meegemaakt. Andrea wist de knopjes te vinden die mijn hormonenfabriek op volle toeren deed draaien. Na iets meer dan een uur kwam echter de koude douche, namelijk de rekening van de hormonenfabriek. Meer uitleg in haar recensie.

    Terug in de bar werd ik al snel aangevallen door Roemeense Selena. Ik zei haar dat ik aan't uitpuffen was van een kamergang maar ze wou toch bij me blijven zitten en praten. Dat maakt me altijd wat ongemakkelijk want ik weet niet goed hoe ze op beleefde manier weg te sturen. Net toen kwamen er twee bezoekers in de bar waarvan ik vermoedde dat het medeleden SFL en Kinky Bull waren. We hadden mekaar nog niet ontmoet, maar ik wist dat ze zouden komen en had een korte fysieke beschrijving gekregen. Dus zei ik Selena dat ik die personen daar moest gaan begroeten en liet haar achter. Ik had een beetje een gevoel van onhoffelijkheid, maar nadien is SFL met deze Selena gaan kameren, dus misschien wil ze het me wel vergeven.

    Gelukkig waren er nu wat kollega-beren om mee te praten, want het damesaanbod bleef bedroevend. Van zo'n 13:30 tot 17:00 overal lopen rondzoeken naar een geschikte tweede partner.
    Tegen het einde meende ik Lydia te zien, maar het haar was donkerder dan ik me herinnerde en opgestoken dus ik was niet zeker. Ook dacht ik dat er een tattoo zichtbaar moest zijn op een plaats waar ik er geen zag, maar ook daar was ik niet zeker meer van. In elk geval, zelfs als het Lydia niet zou zijn, was ze fysiek even aantrekkelijk. Maar zij was in een diep gesprek gewikkeld met een andere dame, dus maar even verder gekeken. Uiteindelijk werd mijn aandacht getrokken door een mooie froe froe. Dat lijkt ook een fetish van me te zijn. De dame leek lang en slank en niet veel curves te hebben, eerder asperge-type, en het gelaat kon ik van zover in de duisternis niet uitmaken. Nu moest ik toch beslissen, ofwel nu op kamer gaan, ofwel niet meer kameren en naar huis. Da dame bleef helemaal alleen rustig zitten op haar bankje. Ik liet SFL die naast me zat aan de bar dan maar vallen als een baksteen en stapte op haar toe. Het gelaat viel buitengewoon goed mee. Echt wel knap. Kan zo poseren voor een reclameposter van L'Oreal haarproducten. De lichaamsvorm was zoals gezegd wat minder perfect, maar het totaalplaatje klopte en we zijn op kamer gegaan voor een rustige orale en massagessie. Over het half uurtje met deze Roemeense Adelina kan je hier meer lezen.

    Daarna waren de twee bulls niet meer te vinden, maar ze hadden gezegd dat ze rond 5 pm de zaak zouden verlaten. Dus opgefrist en zelf ook weer naar huis. Conclusies van de dag : Een stomende partij seks gehad met Andrea, maar helaas daarna flink ontgoocheld door haar onaangekondigde geldaftroggelarij. Blij dat ik heb kunnen kennismaken met SFL en de Kinky Bull, en wat heb kunnen lullen over de dames en hun service, want tenslotte kan je over dat onderwerp alleen maar met andere beren praten. Dit was van al mijn clubbezoeken over 8 jaar wel degene waar het minst opwindend damesaanbod aanwezig was.
    Laatst gewijzigd door sofaking; 6 augustus 2016 om 17:18
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  11. Onderstaande 14 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 augustus 2016),biged ( 7 augustus 2016),Eddy_V ( 7 augustus 2016),KanariePiet ( 7 augustus 2016),kempie ( 6 augustus 2016),le_belge ( 8 augustus 2016),licky luke ( 7 augustus 2016),Mistralwind ( 7 augustus 2016),Mr Bluenose ( 7 augustus 2016),Nedlovefkk ( 7 augustus 2016),Patjax ( 8 augustus 2016),Ryuhayabusa ( 6 augustus 2016),Sjeufke ( 6 augustus 2016),Wijze grijze ( 6 augustus 2016)

  12. #107
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Last Online
    31 maart 2021 @ 22:24
    Berichten
    237
    Discussies
    6
    Thanks
    202
    Thanked
    67 in 36 posts

    Standaard

    Friday , I was in ss .a very quiet after noon, too quiet. Bears were already in numbers, about 30 bears for 20 girls ... around 18:00 50 bears for 30 girls ...

    Nothing special, Like everything Time very good sauna and relaxing Time.
    I meet a new girl , erica .
    blonde, with charm with his glasses. she works in britain .... , on the Rome, several remarks on my part, the session was ok not m'y n'est. she still nées tout learn some FKK rules

  13. Onderstaande 5 leden hebben Jaeger-Lecoultre bedankt voor deze bijdrage:

    français41 ( 7 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),Nedlovefkk ( 7 augustus 2016),sofaking ( 9 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 7 augustus 2016)

  14. #108
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 19:58
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.265
    Discussies
    40
    Thanks
    3.525
    Thanked
    3.115 in 668 posts

    Standaard

    Zaterdag in de loop van de morgen koers gezet naar Lemiers. Had in het Meeting Point de aankondiging gezien van NedloveFKK, en kon hem niet alleen verslonden laten worden, door de jagende dames. Even voor 13:00 de bolide op een matig bezette parkeerplaats neer gezet, dus voor het 40 euro tarief naar binnen. Na het standaard ritueel maar even een ligstoel op het terras geconfisqueerd. Even een live berichtje tikken, lees ik zowaar dat Piet Plezier, Blueeyes en Firehawk er ook al bijna zijn.

    Het is misschien dan nog vroeg, en is Six Sense aan het ontwaken, toch lopen er al een aantal toppers rond, helaas wel wat minder dan gebruikelijk. Het groepje veelplegers is inmiddels ook binnen en probeert een bres te slaan in de biervoorraad.
    Na een uur of 2 de dames gade geslagen te hebben, tijd om een dame op te gaan zoeken. Dani probeert me over te halen voor een trio, helaas 1 dame is genoeg voor mij. Dani beveelt haar vriendin Maria aan, sinds kort in Six Sense. Aan de bar in de salon waren het goede vooruitzichten, helaas op de kamer tegenvallend. Sprak later Firehawk, die ook met haar geweest was, en die vond haar ook niet overtuigen.

    Effe relaxen en zwemmen tijdens het verblijf in het water komt er een dame het water in. Het is de Zuid-Koreaanse/Nederlandse Lin, beetje dollen in het water en aansluitend door naar de kamer. Een uur later flink bezweet weer de kamer verlaten. Tijd om de inwendige mens van wat voer te voorzien, paar stukjes vlees van de bbq en wat vitamientjes.
    Maar even een uurtje rust nemen, gekozen voor de oriëntaalse ruimte, lig je net, en er komt al een dame tegen je aan gekropen. Alleen slapen, zei ik nog, toch gaat haar hand op verkenning onder handdoek voor wat spielerij, en zo maneuvreert de dame zich in de juiste positie voor een vervolg. Het gevaar en uitdagende van deze ruimte. Na bijna een uur, loop ik samen met Dominicaanse Sarah naar de theke, om een kamersleutel te gaan halen. Het werd kamer 7 met raam, airco, douchecabine, sfeerverlichting en krakend bed. Na 1,5 uur totaal gesloopt van de kamer af , Sarah blijft voorlopig mijn topper in Six Sense.

    Nog even wat drinken, nog even wat contacten leggen met een paar dames, die bij een volgend bezoek een kans kunnen krijgen.

    Het was een rustige maar niet minder geslaagde dag.


    Six Sense tot een volgende keer.
    Laatst gewijzigd door forgetskinnyletsgetfatty; 7 augustus 2016 om 21:26
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  15. Onderstaande 16 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 augustus 2016),Deantje ( 7 augustus 2016),Eddy_V ( 7 augustus 2016),Firehawk ( 7 augustus 2016),français41 ( 7 augustus 2016),jansenroy ( 7 augustus 2016),kempie ( 8 augustus 2016),licky luke ( 8 augustus 2016),Liefje ( 7 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),orangeunique ( 8 augustus 2016),Patjax ( 8 augustus 2016),Piet Plezier ( 7 augustus 2016),rob45 ( 7 augustus 2016),sofaking ( 9 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 7 augustus 2016)

  16. #109
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Zaterdag 6 augustus te Lemiers

    Na een goede 5 maanden voor de 3e keer in mijn ijsbeercarriere een bezoek gebracht aan Sixsens. De laatste keer was medio februari toen ik er mijn verjaardagsfeestje vierde en er een aardige opkomst van ybf leden was. Toen oa met Lydia, Lolita en Carmendepaaldansact gekamerd. Eerstgenoemde en laatstgenoemde waren er nu weer.

    Ik moest en zou deze zomer nog 1x het verwarmde zwembad testen en daar ben ik sowieso in geslaagd. Maar natuurlijk was het doel breder dan wat water tussen de billen laten stromen. Sixsens heeft veel te bieden en het topic hou ik sterk in de gaten.

    Een kwartiertje voor 14;00 aangekomen op de parking bij deze prachtig gelegen saunaclub. Er stonden al aardig wat auto's geparkeerd en ik ging vergezeld door mijn toilettas naar binnen. Een andere theke dan de vorige (nu een blonde Duitse) keer. Theke van dienst die ik medio februari nog een halve Bossche bol aan bood stond nu in de bar beneden. De latte machiatto was wel redelijk zonder uit te blinken.

    Gedurende de dag viel me op dat er echt een flink bataljon personeel aanwezig was om alles op orde te houden. De toiletten leken aanzienlijk beter bijgehouden te worden dan bij de grote concurrent te Roermond. Voedseltechnisch is het echter weer wat terugschakelen tov YY. Het verwarmde zwembad heb ik 2x gebruikt gedurende de dag en man man...wat een groot pluspunt! De ruimte erom heen is wel wat beperkt. Als je 15 cm ruimte hebt tussen de ligstoel en het zwembad loopt dat toch wat akelig naar mijn gevoel. Misschien wat meer balansoefeningen volgen bij de fitness.

    Het blijft op en neer lopen om zicht te houden op de lineup maar daar blijven we fit door als ijsberen zijnde. Her en der zou de club er goed aan doen om wat wandjes en dergelijke beter te onderhouden. Maar dit zie je in bijna iedere club wel terug.

    De kaiserbrotchen waren nog warm en smaakten ok. Het stukje taart smiddags was diepvriesgebak hetgeen in het Limburgse land eigenlijk een no-go is! Het smaakte me niet echt. De barbecue was goed verzorgd en daar 2 lange worsten van geplukt. Al met al dus in orde als je het gemiddeld bekijkt.

    Met ijsberen piet plezier, blueeyes, forgetskinnyletsgetfatty en firehawk kennis gemaakt cq bijgepraat. Ik moet zeggen dat FSLGF tav LatijnsAmerikaanse Sarah een aardige smaak heeft. Nu ben ik niet zo vd latina's maar deze dame sprak me optisch best wel aan. Maakte een guitige en goede indruk.

    Helaas geen Crystal of Kinga aanwezig had ik vooraf vernomen. Die 2 dames lijken me erg interessant gezien de GFE die ze zouden bieden. Het zal er vast nog 1x van komen.

    Mijn laatste bezoek was GT en dan is het optisch gewoon ietsjes terugschakelen tov SS. Helemaal niet erg, in GT geef ik vaak toch te veel uit. Line up technisch kon ik met circa 6/7 dames uit de voeten hetgeen uiteindelijk bij 2 dames is gebleven (Lydia, Denisa).Dames die bij me kwamen polsen maar faalden warem oa Dani, Selena en Melissa. Meen ook nog te zijn "aangehouden" of kennis te hebben gemaakt met Claudia al weet ik niet meer hoe ze er uitziet.

    De kamer met Lydia was net als de vorige keer in orde. Meer info in haar draadje! Ze blijkt met Denisa goed uit de voeten te kunnen. Lydis blijf ik een apart schepsel vinden maar wel eentje die voor mij de gunfactor heeft.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...522#post502522

    Roemeense Denisa zag er goed verzorgd uit. Mooie lichte ogen en heel lang haar (een grote turn on voor mij). Glad lichaam en ze rook lekker fris. Ik had wel ooit wat van Denisa gelezen maar kon me niets herinneren tav de beoordelingen. De lange bank onder de tv beneden hebben we gebruikt voor een kennismaking. Ik kreeg zo'n zin in haar dat ik haar na een relatief lang gesprek maar direct begon te tongzoenen. Dat smaakte naar meer en met een flinke bobbel op naar de kamer. Hetwas simpelweg dik in orde! Ik had een prettige sessie met haar.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...497#post502497

    Sixsens gaat me binnen afzienbare tijd wel weer terug zien. Lineup technisch was het niet op het allerhoogste niveau maar er waren genoeg opties. Nog wat plussen en minnen op een rijtje

    + prima tarief tav prijs/kwaliteit (los vd lineup)
    + verwarmd zwembad
    + genoeg ruimte om je kont te draaien

    +/- line up net niet divers genoeg (waar zijn de Poolse dames bijv?) maar er lopen per saldo gewoon genoeg opties rond , tenzij Roemeems/Bulgaars een bezwaar voor je is.

    - het was een vrij tamme bedoeling met veel smartphoneverslaafde dvp's,
    - her en der mag het onderhoud wel wat beter

    Per saldo gewoon het bezoeken waard. Volgende keer stem ik het bezoek wat meer af op de aanwezigheid van Crystal en evt Kinga.

    Last point: Roemeense Adelina maakte op mij een goede indruk. Begin 30 met een leuke pony (Brunette).
    Ik zat haar wat te peilen in het restaurant maar ze verloor nipt tov Denisa. Ze heeft al veel clubs gehad.
    Later op de avond kwam een oude man binnen (klein van stuk) die ze een all in package leek te bieden. Ze hielp hem met uitkleden etc. Ze leek wel een verpleegster. Sympathiek los vd verdiensten die ze er natuurlijk aan over hield.
    Laatst gewijzigd door Nedlovefkk; 7 augustus 2016 om 22:02

  17. Onderstaande 25 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 augustus 2016),bergm550 ( 7 augustus 2016),Deantje ( 7 augustus 2016),Eddy_V ( 7 augustus 2016),Firehawk ( 7 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 augustus 2016),Hades (10 augustus 2016),Highlander ( 8 augustus 2016),jansenroy ( 7 augustus 2016),kempie ( 8 augustus 2016),Lesyeux ( 8 augustus 2016),le_belge ( 8 augustus 2016),licky luke ( 8 augustus 2016),mechelen ( 8 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),orangeunique ( 8 augustus 2016),Patjax ( 8 augustus 2016),Piet Plezier ( 7 augustus 2016),rob45 ( 7 augustus 2016),Ryuhayabusa ( 8 augustus 2016),Sjeufke ( 7 augustus 2016),sofaking ( 9 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 8 augustus 2016),Wijze grijze ( 7 augustus 2016),yylover ( 8 augustus 2016)

  18. #110
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    8 juli, 16 juli, 22 en 29 juli Sixsens

    Ik lag me toch kilometers achter met schrijven. En dus is het moeilijk nog alle details van buiten de kamergangen te herinneren.

    Ik amuseer mij altijd wel in Sixsens. Eten en drinken (BBQ of 'gewoon' buffet) dik in orde en als het ff meezit zijn er altijd wel bekende ijsberen voor een ouwehoertje: waterrat, dendocteur, sexmachine, kanariepiet, LellebeL, kempie, oudebelg, KanariePiet, JeanK, sexmachine, Licky Luke, ...............

    "Nieuw" was het om Carmen(1) achter de bar te treffen. Ik wens Carmen, die zich nu Violetta noemt, veel geluk toe in haar nieuwe uitdaging!
    Linet is weer terug, maar ook dat is inmiddels weer oud nieuws.

    8 juli
    Een dag Sixsens met een (lang) avond alibi!

    MAYA
    Je kan in Sixsens niet onopgemerkt rondlopen. Maya........ . Gelukkig eerst de nuttige dingen gedaan. Daarna het aangename. En natuurlijk stond Maya letterlijk aan de leuterdeur te kloppen. Maya valt over haar eigen woorden, maar ze lult je wel zo de kamer op. Enfin, zij haar zin. Een uurtje gerollebold. Ze blijft boeien en geeft uitstekende service. Poolse gründlichkeit

    CRYSTAL
    Na de bbq eens rondgekeken en zo maar 2 uurtjes met Crystal op kamer beland. Het was alweer een jaar geleden volgens haar. Crystal is niet van het jagen. Als Crystal er is maak ik altijd wel een praatje met haar. Ook al kamer je niet met Crystal, ze blijft altijd vrolijk en correct. Ze zal nooit vragen om een kamer. Ik was bijna vergeten hoe goed ze is. Man o man o man. Topkamer!

    Ondanks het lange alibi dat ik zo nu en dan heb, kakte ik na 10, 11 uur in, ondanks de gezelligheid in de bar. Ik stond bij het welbekende koppel dat regelmatig in Sixsens is te vinden en waarmee ik wel vaker aan de bar sta te ouwenelen.

    ALICIA
    Alicia is net zo'n virus als Maya. Al zit je onder een bank verscholen, ze vindt je altijd. No Way meid! Doch ook Alicia weet de leuterdeur te vinden én goddomme ook nog eens tot een kamer te verleiden. Het is Alicia wel toevertrouwd, ondanks het inkakken, om je nog in hogere sferen te brengen. Girl next door en lid van de DKC, maar een service .......!!!!!

    16 juli
    Een zaterdag, had er gewoon zin in. Maar zaterdagen zijn niet in principe niet mogelijk. In ieder geval op tijd naar huis. In het Bulgaarse 'kamp' begin ik langzaam bekend te worden. Oké, Crystal, Stacey, Sibel en Domenica waren al eens Bulgaarse kamerdates. Laura was nog een echte illusie

    LAURA
    Licky Luke had mij al vaker positief getipt over Laura. Ook een girl next door, maar schijnbaar met een hele goede service. Laura zal niet zo maar bij een klant gaan staan, die moet je opzoeken. Bij Laura het gesprek aangeknoopt over mijn mini bolide, want daarin zijn Victoria en Laura naar geïnteresseerd. Al snel ging het over hele andere dingen. Licky Luke was verorberd door Aida en stom toevallig hadden we beiden een kamer naast elkaar, waarbij Aida het nodig vond om een inspectie uit te voeren op mijn kamer met Laura
    Ik weet niet met wat voor serum die Bulgaarse dames zijn ingespoten, maar Laura is al Bulgari-nummer zoveel met een uitstekende service. Getuige de tijd van 2 uur op de kamer, zegt dat alweer genoeg. Niets te na van Stacey, Alicia, Domenica en Melanie (waarover later meer), want deze Bulgaarse schatjes staan hoog op de lijst. Doch, Crystal staat samen met Laura op een gedeelde 1ste plaats.

    Ik zat aan de bar nog bij te komen van de kamer van Laura, toen ik in gesprek kwam een onbekende dame. Aan haar perfect Duits moest zij wel uit Duitsland komen. Dat bleek ook zo te zijn. Ik had wat recensies over een Duitse Stefanie voorbij zien komen en vroeg of ze toevallig Stefanie was. En jawel hoor!. Gloeiende....Duitse dames zijn zeldzaam en over het algemeen gaan Duitse dames en Sjeuf goed door een deur. Echter, geen tijd meer. Best lang mee zitten kletsen met Stefanie. Een date was geregeld voor het volgend bezoek over 6 dagen.

    22 juli
    Graag wilde ik mijn belofte inlossen op deze vrijdag. Echter geen Stefanie in the house.
    No prob, er is genoeg te doen in Sixsens. Ik was al heel wat uurtjes binnen alvorens ik tot kameren toe kwam.
    Maya had al een twee keer op schoot gezeten, Aida een keer. Toch kon ik de rug recht houden.
    Met KanariePiet de vele hertjes bewonderd op het terras. Zo werden er twee Duitse dames gespot: Michelle en Larissa. Beiden bekend bij KanariePiet. Zo ook huppelden regelmatig Melinda en Linet op en neer. Over mooi uitzicht gesproken.............
    De Nederlandstalige Petra maakte ook haar opwachting. Doch, de tijd begon te dringen.

    ALICIA
    Ongepopt wilde ik SS niet verlaten, dus schoof ik aan bij Alicia. Altijd goed voor een uitstekende kamer. En zo geschiedde. Toppiejoppie!

    Na de kamer met Alica kwam in de bar in gesprek met....ja weer een Bulgaarse, genaamd Melanie. 18 Lentes jong. Leuke snoet. Zowel het Engels als Duits is zwak. Een gesprek is met hindernissen, maar het is te doen. Ongemerkt kwam ik de presales-fase terecht. Ik kreeg me daar toch een zwoele tongzoen. De etiquette voor mij is, TZ of meer, dan is het ook kameren. Echter mijn tijd zat er op. Bij Melanie de afspraak gemaakt dat ik 29 juli met haar zou kameren.
    En zo kwam ook aan dit zintuigelijk bezoek weer een mooi eind.

    29 juli
    Om 12 uur ingecheckt. Na een koffie in de bar en in lunch in het restaurant was het tijd om te douchen......in de hoop dat Melanie zich zou melden.

    MELANIE
    De draad weer opgepakt waar ik op 22 juli mee ben geëindigd: Melanie. Een half uurtje aan de bar zitten kletsen, al is kletsen. Al gaat dat soms met gebaren. Over een jaar zal ze de Duitse en/of Engelse taal wel beter machtig zijn.
    Op de kamer verraste Melanie voor een 18 jarige. Pas een paar weekjes in het vak! Die komt er wel.
    Na de kamer kwamen oudebelg en Licky Luke meteen informeren.......

    Aan de bar met Dani, Zoey, Sibel en Stacey gerebbeld. De trio's vliegen je om de oren. Toch maar niet. In Dani had ik wel interesse, maar dat moest ik nog ff uitstellen ivm herstel van petite Sjeuf. Tot na the dinner kwam het niet tot een kamer. Dani was inmiddels dauergebucht samen met Stacey. Ik had mij voorgenomen alleen met onbekende dames te kameren en dus vielen vaste waarden af.

    ZOEY
    Uiteindelijk trof ik Zoey. Optisch gezien zou ik er niet direct op afstappen, maar tijdens het gesprek eerder blijkt het wel een vrolijk type te zijn. Zo ook nu weer en al snel raakten onze ledematen met elkaar in de knoop, waarbij al de nodige vochtige smakkerds niet ontbraken. Een prima kamer, al scoort Zoey wel lager dan de gemiddelde Bulgaarse kamer in Sixsens.

    In de bar was de sfeer prima. Niet zo druk als op eerdere vrijdagen. Het liep al richting middernacht. Er waren wel wat opties: Delia en Denisa. Er liep ook een blonde Duitse rond, die ik niet meer terug kende: Tayra. Ik heb enkele maanden geleden eens naast Tayra op een bankje gezeten. Dat gesprek nodigde niet uit tot een kamer. Ik zag nu een totaal andere Tayra, die wel de aandacht trok van zowat de hele bar. Ze was druk doende met een paar ijsberen, dus dat was geen optie.
    Delia stond aan de bar en Denisa zat op de bank onder het TV scherm. Tja...... . Met beiden regelmatig oogcontact en een glimlach, maar enige activiteit ging er niet van uit. Ik stond op het punt van vertrek toen Delia toch maar eens poolshoogte kwam nemen.

    DELIA
    Ik greep haar vast en heb haar ook niet meer losgelaten tot na de kamer. Delia werd de topper van deze dag. Was ik me bijna te vroeg naar huis gegaan.

    Zo.....ik ben weer bij met mijn verslaglegging.

    Illusion Plopp!

  19. Onderstaande 24 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 augustus 2016),biged (10 augustus 2016),Chauffie ( 8 augustus 2016),Deantje ( 8 augustus 2016),Firehawk ( 8 augustus 2016),Flyerke ( 8 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 augustus 2016),jansenroy ( 8 augustus 2016),Keffman ( 8 augustus 2016),kempie ( 8 augustus 2016),Kwakje ( 8 augustus 2016),Kwant ( 8 augustus 2016),le_belge ( 8 augustus 2016),licky luke ( 9 augustus 2016),Manureva ( 8 augustus 2016),mechels ( 9 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),Nedlovefkk ( 8 augustus 2016),pret ( 8 augustus 2016),Ryuhayabusa ( 8 augustus 2016),salitos ( 8 augustus 2016),sofaking ( 9 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 8 augustus 2016),yylover ( 9 augustus 2016)

  20. #111
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:51
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard Sixsense debuut!

    Zaterdag mijn debuut in Sixsense gemaakt, en wat voor een. Man, man.
    Aangekomen rond 13:30 samen met Piet Plezier en Blueeyes. Ziet er allemaal netjes uit.
    De vrouw die achter de balie stond was niet echt de vriendelijkheid zelve, maar goed daar kom ik niet voor.
    Bandje gekregen en naar onder. Onder had Blueeyes wat problemen met het locker systeem. Hij had er hulp bijgehaald. Deze vrouw vertelde dat het nummer op je bandje, niets te maken heeft met het nummer van je locker. Al was het bij Piet en mij wel het corresponderende nummer. Maar goed, ik snapte de lockers ook niet helemaal, dus de uitleg was welkom. De vrouw vertelde nog, haar woorden, “Als je met een mokkel naar de lockers gaat om te betalen zorg dan dat je het weer goed afsluit”. Ho, ho, mokkels… het zijn nog altijd lieve, attente dames. :D

    Zo omgekleed en naar boven het terras op. Het was prachtig weer, en ziet er super uit. Mooi uitzicht tegen die heuvels, je waant je echt niet meer in Nederland. Wat gedronken daar in het lekkere warme zonnetje, kennis gemaakt met Forgetskinnyletsgetfatty. Buiten viel het nog wel mee met de vrouwtjes, of in ieder geval wat mij kon bekoren. Maar was nog vroeg en ze kunnen zich op veel plaatsen verstoppen daar.

    Besloten om wat te gaan eten, dus het restaurant verkent. Ziet er super netjes uit en veel keus. Werden zelfs nog een paar eitjes voor ons gebakken. Tafeltje tegenover ons zat mij toch een lekker wijf, leuk uitzicht met het eten. Toen we gegeten hebben, even een rondje gemaakt door het pand en ziet er goed uit met die verdiepingen. Uiteindelijk aangekomen onder in de bar.

    Dit zag er ook super uit, mooie aankleding in die ruimte. Wel iets te donker voor mijn smaak. Sommige meiden die ik daar zag, en er mooi uit vond zien, zagen er buiten in het daglicht toch een stuk minder uit. Aan de bar plaats genomen ging het toch een beetje mis. De vrouwen zagen nieuw vlees, en werd van alle kanten aangerand. In plaats dat zij mijn prooi moesten worden was het toch andersom. Een Bulgaarse invasie sloeg toe. Bedacht om niet te snel te kameren en sterk te zijn werd op de proef gesteld. De ene na de andere heb ik afgeweerd. Stacy, Andrea, Maria en nog een paar andere zaten er tussen. Niet normaal man. Ben alleen Babylon gewend, daar laten ze je nog redelijk met rust. Maar hier was het jachtseizoen geopend. Had ik er eentje afgewimpeld stond de volgende al tegen mij op te rijden. Besloten om maar weer snel naar buiten te gaan, want daar was het rustig.
    Even bijkomend van al dat seksueel geweld daar onder.

    Na een tijdje weer een rondje gelopen en kwam weer in de bar uit. Daar kwam een Koreaanse vrouw, die Nederlands praat. Volgens mij heette ze Lin. Eerst was ze met Piet bezig maar toen was ik aan de beurt. Leuke vrouw maar voelde er mij niet tot aangetrokken. Ze legden mij even haarfijn uit tot in detail hoe een sessie met haar eruit ziet wat ze allemaal met mij zou doen. Weet zeker dat ik er een topsessie mee zou hebben maar ik wilde niet met haar. Uiteindelijk is ze ook gewoon vriendelijk weg gegaan. Daarna kwam die stuiterbal Andrea er weer aan. Gelijk tegen mij aanrijden en draait zich om en dan gelijk met de vraag; “komm fick mich”. Dacht het niet. Ik zei misschien later, wil eerst nog even relaxen hier. Paar minuutjes erna komt [b]Maria[b/] eraan.

    Iets wat vollere meid, lang zwart haar, zwart strak jurkje aan. Grote tatoeage op de bovenarm. Bulgaars, 26 jaar, was pas 4 dagen in Sixsense en voorheen in Zwitserland gewerkt. Na een zeer kort praatje, vroeg ze mij mee naar de kino te gaan. Ik kon niet meer weigeren, was zo geil gemaakt al die hele middag. En zij had ook zo’n mooie grote stevige kont. Dan ga ik overstag. In de kino zouden we Mickey Mouse gaan kijken zei ze. Was toch wat anders wat op dat scherm draaide.
    Boven in de kino neer genesteld, onderin lagen nog wat meiden te pitten volgens mij.
    Het gevoos begon eigenlijk al direct toen we lagen. Ze zoende en tongzoende en mocht overal aankomen. Ze heeft ook flinke jetsers die ik mijn gezicht geduwd kreeg en waar ik aan moest likken.
    Pijpen was goed, zonder condoom. Positioneerde zich zo, dat ik lekker met haar kont en tieten kon spelen. Daarna neuken. Ik vroeg of we dat niet beter in een kamer konden doen. Ben niet zo van de publieke actie en iedereen kon daar in en uit lopen. Onder het pijpen kwam Andrea ook al eens naar binnen gewandeld waar zij mij zag en ook weer gelijk weg was. Ze was natuurlijk niet zo blij dat ik haar had afgewimpeld en nog lang niet zou kameren en dan 5 minuten later daar lig met Maria.
    Maria wilde niet naar de kamer, ze wou het in de kino doen. Lagen op dat moment alleen een paar meiden te pitten, dus ben akkoord gegaan. Heeft ook wel iets spannends.
    Op zich ging het wel, af en toe hoorden ik wat meiden giechelen maar dat kon ik wel hebben. Maar op een gegeven moment staat er een kerel echt een meter van me af gewoon te staan kijken. Dit vond ik wel een beetje kut, maar ze zei gewoon doorgaan, niets van aantrekken. Ben haar gewoon in de ogen blijven kijken, tongen en kwam gewoon knallend klaar, zelfs met die gluurder achter me.
    De gluurder ging weg. Nog even gelegen, beetje gepraat en toen afgerekend, half uurtje. Was leuk, niks speciaal, ook geen spijt van. Maar dacht niet er nog mee te gaan kameren… Althans dat dacht ik.

    Lekker gedoucht, zijn fijne douches vind ik, alleen die vloer is spek glad. Oppassen!
    Stond nog een Nederlander te staan douchen. Bleek forumlid Nedlovefkk te zijn, even kennis gemaakt en mij weer bij Piet en Blueeyes gevoegd, die alweer wisten hoe laat het was. Waarbij Piet weer even een live update moest doen op het forum. Onder in de bar kwamen Piet en ik nog aan de praat met de barvrouw. Wat de dochter van de baas/bazin bleek te zijn. Kreeg ook wat leuke informatie. Het viel mij al op dat als de meiden iets bestellen dat ze maar een half glas krijgen. Op de vraag waarom ze dat krijgen. Is omdat die meiden zoveel laten staan waar ze maar 1 slok van nemen. Ook moeten ze als ze iets willen bestellen allemaal alstublieft zeggen uit beleefdheid en nog meer van die regeltjes. Wel een goede zaak, en zag ook dat het werd nageleefd. Zal ook wel moeten, zullen een hoop ongeleide projectielen tussen zitten. Piet vroeg nog of ze Jantje Smit wilde draaien, maar dat wou ze niet. Ik zei doe dan maar Rammstein maar vond ze ook niet ok. Ze vertelde ons nog dat half 6 bbq is, dus ons maar langzaam aan naar boven gebracht.

    Om half 6 inderdaad bbq, de beren vlogen er op af. Was genoeg dus even gewacht tot de ergste drukte voor bij was. Daar samen gegeten met Forgetskinny, blueeyes en Nedlovefkk. Waar we het een en ander hebben doorgesproken. De bbq smaakten goed. Maag weer gevuld en kreeg weer zin. Waren ook veel meiden aan het eten waar toch aardig wat lekkers tussen zat. Nog met een beer gesproken waar ik de naam niet van weet en hoorde het ook van anderen. Dat ze het eigenlijk nog nooit zo slap hadden gezien als vandaag. Ik ben nog maar 1 club gewend, maar hier zat nog genoeg tussen waar ik het mee kon doen.

    Zo nu ging ik op jacht althans dat denk ik altijd maar is niet zo. Onder in de bar wat rond lopen. Werd ik ineens gevat door een Roemeense, naam ben ik vergeten maar werkte al 3 jaar in ss. Bruin haar, goed figuur, alleen haar gezicht deed me niets. Piet stond er weer bij van, die moet je doen, die wil jou. Had er niet zo’n interesse in dus door. Buiten aangekomen stond ik wat met Piet en Forgetskinny te praten. Waar er ineens een blonde langs mij komt staan. Ben eigenlijk alles vergeten van haar. Misschien weet Piet of forgetskinny haar naam. Zij had dus ook haar pijlen op mij gericht. Had haar al eens onder gezien, daar zag ze er best goed uit. Maar nu zo dichtbij en in het daglicht viel het even vies tegen. Wat ik veel heb gezien is dat die meiden zo’n slechte tanden hebben. Je zou zeggen dat ze toch genoeg verdienen om langs de tandarts te gaan. Ik wist niet zo goed wat ik ermee aan moest want bij deze kon ik mij er niet zo goed uitlullen. Piet stond er weer bij van, doen jongen, doen.
    Ze wilde ergens met mij gaan zitten, want Piet en Forgetskinny hoefden het niet mee te krijgen wat er gezegd zou worden. Ik wil best met haar praten maar weet dat ze daar niet voor komt. Ze merkte dat ik terughoudend was en zei dat ik gewoon eerlijk moest zijn.
    Ik wist niet hoe ik mij hier uit moest lullen en dus zei maar gewoon eerlijk, wat ik dacht. Ik zei wil best met je praten maar wil geen seks met je. Nu was ik schijnbaar weer te eerlijk. :D Dit had nog nooit iemand tegen haar gezegd zei ze. Ik zeg sorry, maar zo is het, wil je tijd ook niet langer verdoen.
    Ze zei nog je zoekt zeker iemand met een mooier gezicht en tanden. Dat was inderdaad waar, maar ik ga het niet nog erger maken. :D Maar goed, ze ging gelijk weg en je snapt wel ik was geen blik meer waardig van haar die dag.

    Ik had een paar mooie meiden op het oog, die ik hoopte tegen te komen. Helaas waren ze volgens mij allemaal kameren. Ik loop dus de trap af richting kino, komt Andrea omhoog en grijpt mij in mijn ballen, deed ook nog echt best pijn. Kom naar de kino zegt ze, gaan we film kijken, gewoon even zitten. Had hier niet zo’n trek in maar ze pakte mij vast en sleurde mij de kino in. Dit werd een sessie, dit heb ik nog nooit meegemaakt wat een waanzin.
    Ik lag nog niet goed en wel en ze besprong mij echt. Ik hou van tongzoenen maar soms gebruiken ze alleen het puntje. Maar dit was van een ander level. Dit was gewoon een jonge hond. Mijn hele gezicht werd afgelikt. Mijn oor was zeiknat, mijn tepels, die tong glibberde overal. In een rotvaart ging ze over in pijpen, likken, spuigen, zuigen, rukken. Wtf is dit, ze ging tekeer als een malle. Zelfs de kindjes in Afrika vliegen nog niet zo snel op een stuk vlees. Hoppa, over naar neuken, weer in de kino.
    Condoom gooit ze erop, springt op mij en begint mij te berijden alsof ze bezeten is door duivel. Nu kwam ik zelf ook in die mentaliteit, en toen het mijn beurt was heb ik haar maar keihard genomen, want dat is toch wat ze wou. Ben eigenlijk van gfe, maar dat was op dat moment overboord gegooid. Tongzoenen, knijpen, zelfs bijten. Ze deed het allemaal. Heb haar toen in doggy gezet waar ik na even doorbeuken klaar was. Dit was intens. :D
    Ik weet ook helemaal niet meer of er iemand in de kino was, maar alles is aan mij voorbij gegaan.
    Nu even rust momentje, wat liggen knuffelen, zoenen. Nu vraagt ze of ik haar wil beffen. Is goed, eerst even checken of het van onderen in orde is. Goedgekeurd, en ik ga aan de slag. Ik doe het niet vaak, alleen als ze het vragen en doe altijd maar wat. :D Maar op een gegeven moment begint ze haar benen te klemmen, waar door mijn schedel helemaal vast zit tussen haar dijen. Ze kon nog flink krachten zetten ook. Ze ging ook helemaal meebewegen waar door ik mijn tong gewoon stil kon houden en zij bepaalde waar hij komt. Ik voelde het steeds vochtiger worden. Na een tijd liet ze mij eindelijk los. Ik kom omhoog en dacht wat is dit. De slierten slijm hingen gewoon aan mijn kin. Ze haalt het van mijn kin steekt het in haar mond en daarna steek ze haar vingers in mijn mond. Smakelijk jongens, dit wilde ik jullie niet onthouden.
    Tot zover zou je eigenlijk zeggen super sessie. Maar hier komt haar onvolwassen en kinderachtig gedrag om de hoek kijken.
    Na nog wat gelegen te hebben begint ze om een sleutel te vragen, ze wil nog langer doorgaan.
    Ik vond het wel genoeg geweest en vertelde haar dat. Maar is moeilijk met haar communiceren wat Duits en engels spreekt ze amper. Toen werd ze ook nog boos dat ik dat niet wilde, of gespeeld, ik weet het niet en draaide zich om. Na een paar seconden zit ze toch weer aan me. Kom nog een half uur. Dit ging zo een paar keer door. Ik zei ik ben geen millionaire, moet ook hard pezen voor mijn geld. Ik was niet eens van plan om met je te kameren, je hebt mij toch zo ver gekregen. Ging uit van een half uur, is een uur geworden. Dus dat heb je toch goed gedaan, en nu wil je nog meer, niet zo netjes. Een vriendin van haar kwam ook de kino ingelopen en daar lag ze wat in het Bulgaars tegen te zeuren. Haar uitgelegd hoe het zit en zij het weer doorgegeven aan Andrea. Toen maar naar boven afrekenen. Haar vriendin liep ook mee. Ik haar €100 geven, maar ze wou meer, ze wilde er nog €20 bij. Ik zeg hoezo, ja, seks was toch goed. Ik zeg ja, maar je gezeur niet. Verstond ze niet. Ik zeg ok wil je fooi, hier heb je 5 cent. Dat hoefde ze niet. Akkoord gegaan met €100. Was er wel klaar mee. Ik draai mij om, en zegt ze nog, come, kiss me, kiss me. Dus maar gedaan. Ik weet niet of ze deze ongein allemaal meent of denkt dat het grappig is. Die vriendin zat erbij te lachen. Ik zei wat moet dit nu allemaal voorstellen. She’s crazy zegt ze, ze moet nog veel leren. Ja nogal, zo win je geen klanten.

    Na gedoucht te hebben weer onder aan de bar plaatsgenomen. Op eens komt Stacy op mij zitten. Wij gaan neuken vanavond zegt ze. Ok dan weet jij meer dan mij, maar moet toch eerst even bijkomen. En ze zat al over mijn kruis te rijden, waar toch alweer gelijk beweging in kwam. En begon het toch wel een geil wijf te vinden waar ik het zou mee kunnen doen. Maar goed ze huppelden weer verder en zou over een half uur terugkomen. Maar goed daarna komt stuiterbal Andrea weer op mij zitten. Ze had zich van outfitje verwisseld en moest haar overal betasten. Ze beval me nog een redbull voor haar te halen. Die krijg je niet. Gimme redbull gimme. Ik zeg, nee je krijgt niks, geef mij er maar een. Weer doen alsof ze boos was en ging weg. Na een paar minuten komt ze weer terug aan mij hangen. Come to kino. Ik zeg nee, ik weet al wat er gaat gebeuren. No, no just relax, come please.
    Nog een paar keer gezegd dat ik geen seks met haar ga hebben, gewoon even chillen. Yes, yes, come.
    Op de weg er na toe nog een keer gezegd, geen seks. In de kino aangekomen, ik lag nog niet goed en wel en mijn handdoek werd al weggeritst. Ze begon mij al furieus te rukken en er op te spugen. Ik zei al kom op, wat had ik nou gezegd. Geen reactie. Daarna vraagt ze blowjob or fuck. Ik zeg wat heb ik nu gezegd, dat gaat niet gebeuren. Ik kwam al overeind om weg te gaan. Zij weer superpissig, schopt mijn slippers weg en verdween. Slippers bij elkaar gezocht en maar weer naar de bar gegaan.

    Na een paar minuten kwam Andrea er boos aangestormt, liep mij straal voorbij en begon tegen haar vriendin te kafferen die met een beer zat. Maar zij negeerde haar volkomen en Andrea liep weer boos weg. Na een half uur kwam ze weer eens en werd omhelst door haar, en moest ik haar kussen en deed ze weer vriendelijk. Snel afgewimpeld en hoofdstuk Andrea afgesloten voor die dag.
    Besloten om Stacy maar eens op te zoeken. Natuurlijk was ze nu nergens te vinden. Maar ik had nog tijd. Zaten wel een aantal super mooie exemplaren tussen, maar durfde het niet aan. Bang dat het tegen zou vallen. In eens komt Maria van eerder die dag op mij af. Na een klein gesprekje en voelen, vroeg ze om naar de kino te gaan. Ik zeg die grappen ken ik nu wel. Nee alleen relaxen, en wat praten. Ze zeggen wat van een ezel, maar dit wordt nu de 4e keer dat ik die kino ga betreden. In de kino aangekomen, kwam van relaxen en praten niet zoveel. Ze begon mij te zoenen en aan mijn lul te trekken. Ze ging zich zo zitten dat ik mooi met haar kont kon spelen en begon te pijpen. Sorry, Forgetskinny maar was te zwak en kon niet meer weg en wou ook niet meer weg. Alleen nu viel ze met neuken door de mand. 1e sessie met haar heb ik haar alleen in missio genomen, was zo klaar want was de 1e van die dag. Nu vroeg ik zelf voor andere posities, maar dat ging allemaal niet, zij bovenop of doggy ging niet. Dat zou haar pijn doen. Ik geloof er niet zoveel van en denk dat ze gewoon lui is. Maar goed wel gewoon netjes afgemaakt, maar nu laat ik mij echt niet meer door haar verleiden….. hoop ik.

    Terug gekomen in de bar, ik zat nog niet goed en wel. En de volgende kwam zich al voorstellen.
    Kwam uit het niets en had haar de hele dag ook niet gezien of niet opgevallen dat kan ook.
    Ze stelde zich voor als Alice, Roemeens, redelijk klein, wat voller, bruin haar met blond er doorheen, 28 jaar, en had blauwe contact lenzen in. Ze zat pas 3 weken bij Sixsense, en daarvoor geen prostitutie gedaan.
    Had er eerst niet zo’n zin in maar ze bleef bij mij en gaf niet op. Maar niet te opdringerig.
    Ik zei gaat nu niets worden ben net van de kamer. Als nog bleef ze bij me. Op zich wel lief meisje.
    Dus vroeg ze om ergens wat rustiger te gaan zitten. Die Marrokaanse ruimte zat vol en zijn toen buiten onder de overkapping gaan zitten, daar was het lekker rustig. Eindelijk een meisje op zijn Babylons, zonder gejaag en direct willen neuken. Een lange tijd zeker half uur, 3 kwartier zitten kletsen, liet mij foto’s zien, gewoon gezellig gezeten.
    Besloten om met haar naar de kamer te gaan, we kregen een kamer helemaal boven in. Zag er niet echt super uit. Ze zei al, die vrouw achter de balie moet mij niet, krijg altijd slechte kamers.
    Voor de 1e keer die dag een kamer en niet de kino. Muren waren ook flinterdun je hoorde overal gekreun om je heen.
    Sessie was leuk met haar maar ben na een half uurtje maar gestopt met neuken want zat niks meer in. Zij nog trekken ze wilde er perse wat uitkrijgen. Ik zei laat zitten, kom hier. En toen gewoon nog een tijd geknuffeld en wat strelen. We hoorden nog hoe een klant werd opgelicht. We hoorden een meid zeggen tegen een klant dat er een uur op zat terwijl ze later zijn gekomen als ons en wij waren nog niet eens een uur op de kamer. Voor dat we begonnen heeft Alice nog eerst op mijn horloge gekeken hoe laat het was, zodat we daar geen verwarring over konden krijgen. Leuk uur met Alice gehad. Of ik nog een keer met haar zou gaan durf ik niet te zeggen. Ze is nog wel wat onervaren, was voor haar een heel gehannes om het condoom om te krijgen. Ze dacht dat het tuitje wat aan een condoom zit helemaal om de eikel moet, dus zij maar aan dat condoom trekken. Ik zeg laat maar dat moet zo. :D
    Met betalen nog even lachen, voor mij huilen, toen ik haar had betaald had ik nog maar een tientje over.
    Na 3 kinogangen en 1 kamergang had ik het wel gehad, was ook bijna sluitingstijd. Piet en Blueeyes opgezocht en langzaam aan vertrokken.

    Was mij dus het dagje wel. Sixsense is mij zeker goed bevallen en zal het zeker nog een keer gaan bezoeken.
    Positieve punten:
    - Gezamenlijke ruimtes, ziet er allemaal super uit, mooi aangekleed
    - Eten was super, veel keus.
    - Genoeg dames al vonden andere van niet, en ook echt super mooie ertussen
    Negatieve punten:
    - Het gejaag, hier was ik niet zo tegen bestemd. Veel kunnen afweren, maar ook genoeg keer de boot in gegaan.
    - Kamer op de zolder zag er wel echt brak uit. Niet dezelfde kwaliteit hoe ze het onder hebben ingericht.

    Punt voor mijzelf is dat ik toch nog een stuk harder moet worden. Maar na al dat vrouwelijk geweld, bezwijk je wel eens.
    Blueeyes wederom bedankt voor de rit.

  21. Onderstaande 32 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 augustus 2016),Befke ( 9 augustus 2016),biged ( 8 augustus 2016),blueeyes ( 8 augustus 2016),Bosco ( 8 augustus 2016),Das ( 8 augustus 2016),Deantje ( 8 augustus 2016),Eddy_V ( 8 augustus 2016),Flyerke ( 8 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 augustus 2016),Hades (11 augustus 2016),jansenroy ( 8 augustus 2016),Keffman ( 8 augustus 2016),kempie ( 8 augustus 2016),Kwakje ( 8 augustus 2016),Kwant ( 8 augustus 2016),le_belge ( 8 augustus 2016),licky luke ( 9 augustus 2016),Mr Bluenose (16 augustus 2016),Nedlovefkk ( 8 augustus 2016),orangeunique ( 9 augustus 2016),Patjax ( 9 augustus 2016),Piet Plezier ( 8 augustus 2016),Ryuhayabusa ( 8 augustus 2016),Sjeng1960 ( 8 augustus 2016),Sjeufke ( 8 augustus 2016),snaal88 ( 9 augustus 2016),sofaking ( 8 augustus 2016),VAZKOR (11 augustus 2016),Wentelt Eefje ( 9 augustus 2016),Wijze grijze ( 8 augustus 2016),YYadict (11 augustus 2016)

  22. #112
    Geregistreerd
    22 februari 2016
    Last Online
    26 juli 2022 @ 07:09
    Berichten
    56
    Discussies
    0
    Thanks
    11
    Thanked
    93 in 19 posts

    Standaard

    Deze prachtige club reeds meerdere keren bezocht en steeds met een grote smile op het gelaat huiswaarts gekeerd. Mooie ontbijtruimte met veel keuze, goede wellness- mogelijkheden en prachtig zwembad. Maar op de eerste plaats komen we voor de meisjes en die zijn er in alle vormen van mooi tot waaaauw-factor. Simona en Victoria 2 behoren tot mijn favorietjes, slank en kompakt en met een zeer goede service. I"ll be back!

  23. Onderstaande 3 leden hebben Transposia bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (15 augustus 2016),Nedlovefkk (18 augustus 2016),Ryuhayabusa (15 augustus 2016)

  24. #113
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Vandaag hier aanwezig geweest, en ik moet een bericht uit het zwembad topic corrigeren, het water is niet verwarmd. En door de kou van de afgelopen week mogen we wel constateren dat het verrekkes koud was.

    Om 1 uur binnen gewandeld, enige papiertjes gewisseld voor een badjas, wat textiel gewisseld en naar de bar voor een verkoelend glaasje fris. Altijd fijn na zo'n gevaarlijke autorit. Vervolgens maar een eitje met een boterham en wat kaas gaan eten. Daarna een douche gepakt, en een kort rondje door de club gewandeld. Tegenvaller. Roemeense Nicole nergens te bekennen. Veel anderen zouden dan zeggen, heel de planning naar de knoppen, over naar plan B. Ik dacht alleen maar, dat wordt zoeken vandaag.
    Eerst maar eens half uurtje aan het zwembad gaan liggen, mijn zonden overdacht, dat schiet ook niet op dus maar weer mee op gehouden. Dan maar in de bar gaan zitten.

    Daar een glaasje fris besteld, en eens rond gekeken. Waarom wordt ik hier nou niet blij van? Ben ik niet mannelijk genoeg, kom ik hier al te lang. Ik weet net niet meer, mijn hoofd loopt over van de vreemde gevoelens.
    Plots zie ik een vrij lange, althans op het eerste gezicht, blonde dame binnen wandelen. En ze lacht naar mij. Al snel komt ze langs mij zitten, en even later liggen we in de bioscoop, enige opwarmoefeningen te doen. We besluiten dat het verstandiger is om ergens anders onze ontmoeting voort te zetten. Ondertussen er achter gekomen dat ze Anna heet, Pools is en een aardig woordje Nederlands spreekt. Tevens is ze toch wel 1.75+.

    Daarna maar eens de sauna opgezocht. Dan komt dat luie zweet eruit zonder hard werken. Vorige keer al ontdekt, en nu dus weer, als je in het gangetje naar de trap die naar het terras leidt gaat staan, dan waait het net hard genoeg om onder het afdrogen niet meteen weer zeiknat te zweten.
    Enig vocht aangevuld en daarna een plaatsje opgezocht om wat te kunnen uitrusten. Daar de Marocroom vol lag ben ik maar in de bioscoop gaan liggen. En daar heb ik toch wel een kwartiertje kunnen slapen. Bij het wakker worden kroop er wat over of om me heen. En nee, het was geen vlieg. Ze noemde zich Jasmine, vroeg wat ik aan het doen was, en zei dat ik niet meer mocht slapen. Natuurlijk geïnteresseerd of ik al wat actie had beleefd, en of die Bulgaars of Roemeens was. Ik zeg geen van beiden. Zelf bleek ze Turks te zijn. Na enige aansporingen van haar hebben we een kamer opgezocht om wat fitness door te nemen.

    Daarna was net tijd om wat te eten, van de BBQ deze keer. Nog maar eens de sauna opgezocht, en daarna liep ik op mijn gemak naar boven onderwijl mezelf afvragend wat ik nog ging doen. In ieder geval nog een klein beetje eten, je moet tenslotte iets doen om een gewichtig persoon te blijven. En wie kwam ik daar tegen: Nicole.
    Nadat we elkaar over en weer beschuldigd hadden dat we de ander nog niet gezien hadden die dag, besloot ik om na het beetje eten dat ik nog ging doen, om in de bar haar dan maar op te zoeken, onder het motto: we zien later wel. Zo gezegd zo gedaan. In de bar samen wat gedronken, gevraagd naar haar vakantie thuis, en eigenlijk tegen beter weten in een kamer opgezocht. Het onvoorstelbare gebeurde. Hoewel ik er totaal geen fiducie in had kreeg ze het toch voor elkaar om enige zwemmertjes de wijde wereld in te sturen. Op de een of andere manier lukt haar dat altijd.

    Daarna toch maar de thuisreis aanvaardt. Het was eigenlijk geweldig, al zijn we begonnen met een valse start.

  25. Onderstaande 21 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 augustus 2016),Bezitos (16 augustus 2016),biged (15 augustus 2016),Deantje (14 augustus 2016),Eddy_V (14 augustus 2016),Flyerke (14 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (15 augustus 2016),Hades (15 augustus 2016),Keffman (15 augustus 2016),kempie (15 augustus 2016),le_belge (15 augustus 2016),licky luke (15 augustus 2016),Manureva (15 augustus 2016),Mr Bluenose (15 augustus 2016),Nedlovefkk (18 augustus 2016),Patjax (14 augustus 2016),Ryuhayabusa (15 augustus 2016),Sjeufke (14 augustus 2016),sofaking (14 augustus 2016),Wentelt Eefje (15 augustus 2016),Wijze grijze (14 augustus 2016)

  26. #114
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Ik heb in SS aL meermaals een koppel opgemerkt net als in YY steeds beiden in badjas. Dat wijst er op dat je wel een trio kan doen met een meid, maar dat je vriendin niet beschikbaar is voor andere mannen.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  27. Onderstaande leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (15 augustus 2016)

  28. #115
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Ik heb in SS aL meermaals een koppel opgemerkt net als in YY steeds beiden in badjas. Dat wijst er op dat je wel een trio kan doen met een meid, maar dat je vriendin niet beschikbaar is voor andere mannen.
    Ik heb met hun zitten praten
    Ze mogen wel naar de kamer maar niemand meenemen
    Ze komen meer voor de gezelligheid wat ik eruit begreep
    Maar toen ik hun sprak was er al veel alcohol in het spel bij hun maar ook bij mij.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  29. #116
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Ik heb met hun zitten praten
    Ze mogen wel naar de kamer maar niemand meenemen
    Ze komen meer voor de gezelligheid wat ik eruit begreep
    Maar toen ik hun sprak was er al veel alcohol in het spel bij hun maar ook bij mij.
    ondanks de alcohol, heb je hun goed begrepen

    een aanvulling nog op dit bericht: natuurlijk kunnen zij wel de dames van de club (betaald) meenemen naar een kamer, maar geen mannelijke bezoekers
    En Garde

  30. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (15 augustus 2016),Sjeufke (15 augustus 2016)

  31. #117
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    een aanvulling nog op dit bericht: natuurlijk kunnen zij wel de dames van de club (betaald) meenemen naar een kamer, maar geen mannelijke bezoekers
    En dat doen ze ook. De mannelijke helft gaat wel eens met een of meerdere dames op kamer en de vrouwelijke helft heeft haar eerste Lesbische ervaring in SS mogen meemaken.
    Verder een heel gezellig stel, waarmee ik mij regelmatig vermaak tussen de kamers door. Een welkome afwisseling tussen al die hitsige kerels

  32. #118
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Zodra ik hoor dat de mannelijke helft zijn eerste gay-experience heeft meegemaakt zien ze me daar nooit meer terug.
    Misschien dat ik daarom YY als stamclub heb, daar kan zoiets niet gebeuren.
    Het zal me verder worst zijn...

  33. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (18 augustus 2016),Sjeufke (15 augustus 2016),The Pussyhunter (19 augustus 2018)

  34. #119
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Een welkome afwisseling tussen al die hitsige kerels
    Zat ik weer te dicht bij je de vorige keer?
    Sorry, zal proberen wat meer afstand te houden van jouw goddelijk afgetrainde lichaam.

    Tijdens de Pornolympics op de 26e zal ik Carmen en Dahlia vragen om tussen ons in te komen zitten, dan zijn we beiden happy!
    En Garde

  35. #120
    Geregistreerd
    4 augustus 2008
    Last Online
    21 september 2023 @ 13:36
    Berichten
    301
    Discussies
    11
    Thanks
    573
    Thanked
    407 in 121 posts

    Standaard

    Was er woensdag en vrijdag. Het lijkt inderdaad wel of de vaste clan hun zusjes, nichtjes en vriendinnen hebben gestuurd nu ze zelf met vakantie zijn. Vrijdag nog uitgebreid met Eddy-V over het grote aantal vooral jonge meisjes gehad. Ik denk wel dat ik zomaar een stuk of 15 'nieuwe" heb geteld
    Ook de artiesten namen worden steeds meer herhalingen van reeds aanwezige dames. Woensdag eerst een sessie gehad met Sonja, Bulgaars , 20 jaar donker haar bruine ogen en een b-cupje. Draadje komt wel als ze echt blijft.
    Was wel aan leuke sessie, niets bijzonders , maar wel gewoon boven de middelmaat.
    Kwam, na het eten, op de trap een leuk uitziende dame met lang haar en groene bikini tegen, afgesproken voor later, is er niet meer van gekomen.

    Later op de avond met een nieuwe Bulgaarse in gesprek geraakt. Andrea, dus nr. 3 met deze naam. Ging ergens zitten, waar zij net had gezeten. Ze was geroepen door een ietwat aangeschoten Belg. Ze had haar sigaretten laten liggen, dus ik, zo galant als ik ben, haar even de sigaretten nagebracht. Goed in de ogen gekeken en verder een rondje om de bar gemaakt. Even later bleek de Belg toch niet interessant te zijn, een kamer gang zat er niet in.

    Ze kwam langs gelopen en even later kennis gemaakt. maar gelijk uitgelegd dat wij Nederlanders altijd 3 keer kussen. Ze bleek uit Spanje te komen, en sprak Engels, Duits, Spaans en Bulgaars. Denk toch dat er in Spanje veel Bulgaarse gastarbeiders zitten, waarvan de kinderen nu oud genoeg zijn om ons te vermaken.
    De economie in Spanje zal ook wel niet te veel werk voor ze bieden, dus komen ze naar Duitsland en Nederland. Wijsheid komt van Eddy-V, hij heeft denk ik wel gelijk.

    Bulgaars en Spaans heb ik niet kunnen checken, maar Duits en Engels was toch magertjes, overigens geen probleem heb zelf maar veel gekletst en zelfs hier en daar wat bijles gegeven. Er vielen geen stiltes, dus de conversatie ging eigenlijk wel super.
    Het bleek haar eerste dag in SS te zijn. Heeft in München privé gewerkt en had afgesproken in YY te gaan werken. Toen ze daar kwam, bleken er al te veel vrouwen aanwezig te zijn en kon ze er niet werken. Toen maar naar SS. Heb haar maar verteld dat ik enorm blij was dat ze er niet terecht kon.
    Na een tijdje besloten maar een kamer op te zoeken, gelukkig was 11 vrij.

    Op de kamer gelijk de kleren, nou ja kleren, uit en toen hield ze haar BH nog even aan .....oh oh foute boel?? Na de douche, alleen de onderkant, ging de BH uit en toen bleek dat ze ietwat hangende borsten had. Maar eigenlijk viel het ook wel mee, volle, natuurlijke borsten, het hangende was geen probleem, zeker niet toen ze boven mijn gezicht hingen. Heerlijk om te zoenen en te knuffelen.
    We hebben bijna 1½ uur op de kamer doorgebracht. Ze was wel bezorgd of ik het wel naar mijn zin had en of ze het 'goed' deed. Maar het was meer dan goed en ben dan ook geweldig klaar gekomen. Nog even douchen en naar beneden om af te rekenen (€100) en door naar de bar.
    Het was al bijna sluitingstijd, dus nog een drankje genomen, afscheid genomen en op weg naar huis. Herhaling 150%.


    De vrijdag net na 2 uur aangekomen, was 4 min. te laat dus kon de volle mep betalen. Grote pech dus.
    Na gedouched te hebben, naar de bar voor een koffie. Andrea zat op een van de zitjes en kwam mij gelijk begroeten. De drie kussen waren haar bijgebleven. even gekletst en afgesproken later samen een kamer op te zoeken. Is er helaas niet meer van gekomen, elkaar telkens misgelopen. Wel begrepen dat het haar in SS goed beviel en dat ze dus voorlopig blijft.

    Eerst even mijn wellness ronde gemaakt en boven op het terras gaan zitten, was lekker weer met af en toe wat zon. Gezellig met Eddy-V zitten kletsen.
    Had wel zin gekregen in een kamertje, dus maar een rondje gemaakt. Kom ik boven Amara tegen, die net met een gast had afgesproken. Even gedoe dag kussen.....tot straks en daar ging ze.

    Verder op zoek naar Andrea, maar die was in druk gesprek, dus maar weer wat sauna en bubble bad, een drankje en wat rondlopen. Maar ik zag niet zoveel van mijn gading, het is echt wel vakantietijd in de clubs.Met een beetje geduld komen we, hoop ik, de maand augustus wel door.

    In tussen was het toch al 17:30 uur geworden en moest ik eigenlijk al naar huis. Nogmaals op zoek naar Andrea en Amara, maar beide niet meer getroffen. Jammer, volgende keer beter.

    Begrepen dat Amara er vanaf dinsdag weer is, dus van de week maar weer snel richting het zuiden

    Tjuss Salitos

  36. Onderstaande 18 leden hebben salitos bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 augustus 2016),biged (16 augustus 2016),Deantje (16 augustus 2016),Eddy_V (18 augustus 2016),fervent (27 augustus 2016),Firehawk (16 augustus 2016),Flyerke (16 augustus 2016),forgetskinnyletsgetfatty (16 augustus 2016),français41 (16 augustus 2016),Jack42 (16 augustus 2016),jansenroy (16 augustus 2016),Kwakje (16 augustus 2016),licky luke (16 augustus 2016),Mr Bluenose (16 augustus 2016),Nedlovefkk (18 augustus 2016),Sjeufke (16 augustus 2016),Transposia (18 augustus 2016),Wentelt Eefje (17 augustus 2016)

  37. #121
    Geregistreerd
    22 februari 2016
    Last Online
    26 juli 2022 @ 07:09
    Berichten
    56
    Discussies
    0
    Thanks
    11
    Thanked
    93 in 19 posts

    Standaard

    Gisteren mooi zomerweer en een vrije dag, dus het kriebelde ergens om naar Sixsens af te reizen. Er was nog veel plaats op de ruime parking. Na betaald te hebben eerst even douchen en het berevel aangetrokken. Lekker ontbijtje en dan even afzakken naar het uitnodigende terras en zwembad. Het aantal dames was nog beperkt en veel bekenden bleken nog op vakantie te zijn. Na enkele nieuwe jagertjes afgewimpeld te hebben trok ik naar de bar waar ik Isabella zag zitten. Met deze leuke meid op een kamer beland voor een leuke tijd. Later kwam Amara nog binnengewandeld. Met deze mooie Afrikaanse een tweede kamer beleefd en na nog wat zwembadgenot terug huiswaarts gekeerd. Weer een fijn dagje Sixsens achter de rug !

  38. Onderstaande 4 leden hebben Transposia bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (18 augustus 2016),licky luke (18 augustus 2016),Nedlovefkk (18 augustus 2016),Wentelt Eefje (18 augustus 2016)

  39. #122
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Zodra ik hoor dat de mannelijke helft zijn eerste gay-experience heeft meegemaakt zien ze me daar nooit meer terug.
    Misschien dat ik daarom YY als stamclub heb, daar kan zoiets niet gebeuren.
    In YY ook al meermaal koppels gezien beiden in badjas. Is wel een jaar of 5 geleden
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  40. #123
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht

    In YY ook al meermaal koppels gezien beiden in badjas. Is wel een jaar of 5 geleden
    Nu mag dat niet meer......

  41. #124
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Nu mag dat niet meer......
    jawel dat mag nog wel hoor
    2 weken terug was er het koppel wat ik daar al veel vaker heb gezien
    We hebben ze ook nog gesproken
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  42. #125
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht

    jawel dat mag nog wel hoor
    2 weken terug was er het koppel wat ik daar al veel vaker heb gezien
    We hebben ze ook nog gesproken
    O, dat is nieuw voor mij in ieder geval.
    Het verhaal deed een tijdje geleden hier de ronde dat het in een aantal clubs geen koppeltjes meer werden toegelaten waaronder YY.
    Zelf heb ik idd nooit geen koppeltje meer gezien in YY. Maar als jij dat koppeltje gezien heb mag het waarschijnlijk dus gewoon wel.

 

 
Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.

Diamond 468*60