Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 394
  1. #26
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    De door Deket aangehaalde Sibel is deze.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...820#post466820

    Twee weken terug in YY eruit gegooid. Was al benieuwd waar ze zou opduiken.

  2. #27
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Met Ryan,,,,bedoelde ik eigenlijk Ryuhasabusa, maar indien je die naam hebt gezegd, gesproken is de namiddag al om

  3. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa (11 juli 2016)

  4. #28
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Goeie recensie Deket die perfect jouw en ons zalig dagje in SS weerspiegeld. Maar ik denk dat je Tommy en mij door elkaar haalt. Dat grappig tafereel die zich afspeelde nabij de lockers toen je een een slag van Andrea kreeg omdat je over Sissy's uitmuntende service bezig was gebeurde met mij, alsook het gesprek over Melinda

  5. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    deket (11 juli 2016)

  6. #29
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Nu ben ik echt oud aan het worden. Ik voel mij zoals toen Sissy een wit zalfje voor mij nodig had omdat er niets meer uitkwam

  7. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa (11 juli 2016)

  8. #30
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Nu ben ik echt oud aan het worden. Ik voel mij zoals toen Sissy een wit zalfje voor mij nodig had omdat er niets meer uitkwam
    Zinc helpt daarvoor... aah en selder ook!

  9. Onderstaande 3 leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    deket (11 juli 2016),licky luke (11 juli 2016),Sjeufke (13 juli 2016)

  10. #31
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:33
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.684
    Discussies
    127
    Thanks
    11.991
    Thanked
    18.407 in 6.035 posts

    Standaard een vrolijke dag met een randje

    Lemiers, vrijdag 8 juli
    Wat later dan gepland, kwam ik rond 14.45 uur binnen. Snel omkleden en naar boven voor de lunch en een dagje ontspanning en vermaak.

    Vanuit de receptie naar de buitenbar lopend, om de al eerder gearriveerde bekenden te begroeten, zag ik op een tafel op het terras een groot boeket bloemen liggen.

    Normaal gesproken zou ik niet over privé aangelegenheden schrijven, maar juist vanwege het feit dat het boeket en de bidprentjes er openlijk en zeer fraai bij stonden, wil ik er toch kort wat over schrijven.
    De meeste stamgasten wisten al wat langer van de slopende ziekte van de vader van de uitbater, de grondlegger van Aspasia waaruit Sixsens is ontstaan.
    In memoriam wil ik hem dan ook bedanken voor de mooie uren die ik zowel vroeger in Aspasia beleefd heb en zeker voor de laatste jaren na de transformatie naar de prachtige saunaclub, zoals wij die nu allemaal kennen.
    De aandacht die alle leden van de familie en het personeel dagelijks besteden aan de club en haar gasten is beslist een resultaat van de inzet en doorzettingsvermogen van de pater familias, waarvoor dank en tegelijkertijd mijn medeleven.

    Deze vrijdag verliep vervolgens voor mij weer eens anders als verwacht. Al bij binnenkomst werd mij door een sympathieke (niet-schrijvende) Vlaming gevraagd of Nikita er ook zou zijn vandaag, maar zij had zich wegens ziekte moeten afmelden, helaas voor hem, voor den docteur en last but not least voor mijzelf.
    Vervolgens kreeg ik meteen een tip over een nieuwe dame en wel de Bulgaarse Victoria(3), die mij later vroeg om voortaan over Vicky te spreken om verdere verwarring te voorkomen.

    De meeste ontbijt/lunch onderdelen waren al opgeruimd en met een kippensoepje en broodje begaf ik mij naar het terras om mijn soepje te eten aan de tafel waar diverse stamgasten zaten en waarvan de kring gestaag groter werd in de loop van de middag. Stamgasten waarvan de meesten de afgelopen weken ook op vrijdag en/of zaterdag "toevallig" in dezelfde clubs terecht kwamen. Op die dagen hadden wij veel lol met elkaar en met de dames en ook deze vrijdag had ik zo nu en dan moeite om niet van mijn stoel te lazeren van het lachen.
    KanariePiet hielp mij hier overigens van een misverstand af: Ik bleek Dani al wekenlang voor zijn oude vlam Veronika aan te zien.. Ze lijken echt wel op elkaar maar toch zal ik bij gelegenheid eens een afspraak maken met één van de andere stamgasten die ervoor geleerd heeft, om m'n ogen eens na te laten kijken!

    De andere stamgasten hebben inmiddels al uitvoerig verslag gedaan over deze vrijdag middag en avond. Ik zou in herhaling gaan vallen als ik hun verslagen nog eens dunnetjes over zou doen. Bij deze een poging om mijn perspectief weer te geven op nog niet beschreven voorvallen. Al met al toch nog meer tekst geworden dan ik had gedacht.

    Om te beginnen met een One-liner die ik nog niet in de verslagen terug zag komen:
    Oudebelg die een vriendelijke doch opdringende jongedame afwimpelt met de mededeling : Sorry you're to old for me... :-\
    De dame keek alsof ze het in Keulen hoorde donderen, waardoor de uitwerking van deze afwimpel quote nog imposanter werd!

    Sjeufke moest zijn verdriet om de afwezigheid van Kinga met bellekes witte wijn verdrinken. Zo kreeg hij wel de gelegenheid om eens met een jonge meid te kameren ipv met zo'n o.. .... (Foei, niet voor herhaling vatbaar!).

    De hele middag op het terras en even in het zwembad doorgebracht waarbij de tijd voorbij vloog.
    Tijdens de bbq zagen sexmachine en ik gelijktijdig een prachtig slank meisje met lange zwarte, strak opgestoken haren. Type stunner die het zelf ook verdomd goed weet dat zij door de schepper gezegend is. Anna bleek later de naam waarmee zij zich voorstelde.
    Onmiddellijk bevestigden sexmachine en ik elkaar weer eens dat wij vrijwel dezelfde smaak voor mooie (en heeeeeel soms sletterige) dames hebben. Wie van ons zou het eerste met haar gaan kennismaken? Het maakte ons allebei niet uit, er diende tenslotte eerst visjes, frietjes en toetjes gegeten te worden!

    Anna, Roemeens net in de twintig en met een poëtische tekst in schoonschrift getatoeëerd boven op haar rug. Vanaf de trap de bar inlopend voor een bak koffie, zag ik haar onder de tv zitten. Den docteur die gelijktijdig naar beneden ging, gaf mij het benodigde zetje, waardoor ik naast haar op de bank plofte. Kort praatje gemaakt en naar boven voor een kamer aan de voorkant met open raam. Na een halfuurtje voorzichtig tongzoenen, beffen en goed pijpen waarbij deepthroat benaderd werd, besloot ik er een uurtje van te maken.
    Haar cowgirl prestatie mocht er wezen! Zowel haar moves als looks zorgden voor een ontspannen uurtje (voor mij dan in ieder geval, Anna deed best om haar poesje met gymnastische oefeningen flink aan te spannen). Haar ogenschijnlijke onervarenheid kan het gevolg van een vorm van verlegenheid zijn.
    Als zij een blijvertje gaat zijn, dan zou zij best wel eens tot de toppers kunnen gaan behoren. Zodra ik over een maandje of zo weer eens in de gelegenheid ben en Anna is nog aanwezig, dan zal ik zeker opnieuw met haar een uurtje willen doorbrengen.

    Vervolgens verslag uitgebracht aan sexmachine die vandaag zodanig van slag was, dat hij voornamelijk in Vlaamse uitdrukkingen en streektaal grossierde ipv hoeren te neuken, zoals hij dat altijd zo luid en duidelijk verkondigt. Anna zou nog wel eens bij hem aan de beurt komen, maar vandaag werd zijn terugreis wat eerder aangevangen. Het zou desalniettemin nog lang onrustig blijven in Sixsens.

    In de loop van de middag had ik kennis gemaakt met kempie, een sympathieke liefhebber die zijn weg naar Sixsens gevonden lijkt te hebben. Tip: volgende keer niet eerst richting Venlo-Roermond rijden, dat scheelt je al een halve kamergang met Linet ;-)

    Met kempie en waterrat dan eens in de bar gaan kijken hoe de vlag er voor stond. Waterrat had zijn zinnen gezet op een Duitse debutante (dwz we hadden haar nog nooit eerder gezien) en de dame zou even later conform haar toezegging naar hem toegaan. Je kunt zeggen wat je wilt van die Duitsers, maar Termin ist Termin en daar houden ze zich aan :-)
    Zo stonden kempie en ik eens rond te kijken of er nog een dame van onze keuze beschikbaar was. Mooie slanke Mara, wispelturige Melinda, kieskeurige Vanessa, kamer12methetlichtuit Maya of knotsgekke Carmen2... Toppers en subtoppers volop aanwezig maar even niet in mijn straatje.

    Afscheid genomen van kempie (waterrat was de fluit van de dame uit Hamelen gevolgd en had geen oog meer voor de wereld om hem heen), om mij maar eens langzaam richting huis te begeven maar eerst nog even boven op het terras een stukje vers fruit eten. En daar zat ZIJ...
    En daar was zij alweer verdwenen nog voordat ik mijn bananenschil kon wegmoffelen.
    Naar -1 om daar opnieuw den docteur tegen te komen die ook zijn laatste twijfelrondje aan het lopen was. Vanaf de overloop naar beneden de bar in kijkend, wijst hij mij een blond poppetje aan met blonde krullen. Daar zat ZIJ weer!

    Zoals al geschreven zal zij zich Vicky gaan noemen om verwarring te voorkomen. En rap met Vicky naar de andere helft van kamer 5 waar ik eerder op de avond met Anna van de geluiden van de buren had kunnen genieten.. Tongzoenen zeer voorzichtig, eigenlijk pas aan het einde van het uur kwam zij daarin een beetje los, het zal wellicht ook de onwennigheid zijn. Misschien gaat het nooit tot haar pakket behoren of misschien is het een kwestie van elkaar vaker zien en het zou ook zo maar kunnen dat zij er gewoon ff geen zin in had om te tongen. Over de 69, cowgirl en doggy daarentegen is helemaal geen kwaad woord te bedenken.

    Dat ik (eindelijk) lockernummer 69 weer eens in gebruik had, zou bij het overhandigen van de euri nog op haar lachspieren werken. Als je niet beter wist zou je denken dat ik uitgelachen werd (en misschien is het maar goed dat ik niet beter weet..)

    Terwijl het Suikerfeest zijn uitwerking niet miste vanaf het tijdstip van het happy hour tarief, kleedde ik mij om en vertrok, vanwege mijn sentimentele instelling een beetje met een dubbel gevoel, moe maar voldaan. Twee nieuwe dames leren kennen in plaats van pannenkoeken met mijn vertrouwde favoriete dame en opnieuw zoveel gelachen dat m'n kaakspieren nog 2 dagen pijn zouden doen.

    De komende weken clubpauze als werkzaamheden en vrije tijd lopen zoals gepland, om medio augustus het zwembad weer met nieuwe energie op te zoeken.
    Hoewel... sluit nooit uit dat ik morgen weer aan de deur sta in Lemiers!
    En Garde

  11. Onderstaande 23 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 juli 2016),biged (13 juli 2016),deket (18 juli 2016),Flyerke (13 juli 2016),français41 (13 juli 2016),jansenroy (13 juli 2016),kempie (13 juli 2016),Lesyeux (13 juli 2016),le_belge (13 juli 2016),licky luke (13 juli 2016),Liefje (13 juli 2016),mechelen (13 juli 2016),Megaboob (13 juli 2016),Mistralwind (13 juli 2016),Mr Bluenose (14 juli 2016),Nedlovefkk (13 juli 2016),pret (13 juli 2016),Ryuhayabusa (13 juli 2016),salitos (13 juli 2016),Sjeufke (13 juli 2016),sofaking (13 juli 2016),Wentelt Eefje (13 juli 2016),zeppos58 (18 juli 2016)

  12. #32
    Geregistreerd
    18 april 2016
    Last Online
    6 juni 2020 @ 11:48
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    60
    Thanked
    38 in 8 posts

    Standaard

    Vorige donderdag een bezoekje gebracht aan Sixsens.
    Rond 13u aangekomen, afgerekend, nieuwe kledij gekregen en richting lockers. Op de trap al direct door 2 jagende dames aangeklampt die blijkbaar niet konden wachten tot ik omgekleed was. Niets voor mij om al meteen onder druk gezet te worden. Dan maar een verfrissende douche genomen, saunatje gedaan en een kleine pasta gegeten. Lekker maar ietsje te weinig vlees naar mijn smaak. Me dan naar de bar begeven om een drankje. Onderweg opnieuw een 2 dames moeten afwijzen - jammer dat het in het dagelijkse leven zo niet is - en aan de bar een beetje rondgekeken.
    Na 5 minuten had ik geluk. Crystal, 1 van mijn favorietjes (ja nog iemand van de fanclub :-)) kwam net terug van de schminkruimte. Samen naar de marokko-room getrokkenen in elkaars armen wat bijgepraat. Na een 10-tal minuutjes braaf te blijven begon het strelen wat stouter te worden bij beiden, en dan maar snel zelf de vraag gesteld om naar een kamer te verhuizen. Daarover iets meer in haar draadje...

    Na opnieuw een supertijd met Crystal had ik nood aan nog wat extra relaxen. Massage van 30 minuten rug, schouders en nek gevraagd en ervan genoten.
    Na het kwartiertje verplichte warm houden in de jacuzzi een rondje gemaakt door de club.
    Opnieuw aangeklampt door een zelfde dame die al voor de 3de maal hetzelfde zinnetje afratelde, Jasmin was haar naam. Nou dat is echt niet mijn ding! Als je dan toch wil jagen, snap dan ook de hint als ik je al 2 maal vriendelijk bedankt heb. Er zijn blijkbaar meerdere dames met die naam, ze zag er naar mijn mening half Turks uit....
    Tijdens dezelfde wandeling ook Miruna tegengekomen en laat dit nu ook 1 van mijn favorietjes zijn :-). Ook met haar kort naar de marokkokamer getrokken en na een tiental minuten haar lekker kontje gevolgd naar een kamer. Ook over haar meer in haar draadje.

    Ondertussen was het al na zessen gepasseerd en begon ik na een namiddagje sporten toch honger te krijgen. Ik kan me al niet meer herinneren wat het was, maar het was wel opnieuw lekker!
    Daarna nog kort naar de bar getrokken en omdat ik geen andere favorieten ter plaatse zag maar beslist om op tijd te vertrekken zodat ik lekker thuis nog het voetbal kon zien.
    Opnieuw een zeer geslaagde dag Sixsens achter de rug met 2 lekker afmattende kamers.
    Sixsens, tot volgende keer!

  13. Onderstaande 14 leden hebben Hades bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 juli 2016),Eddy_V (17 juli 2016),Flyerke (15 juli 2016),kempie (14 juli 2016),Kwakje (14 juli 2016),licky luke (13 juli 2016),mechelen (13 juli 2016),Mr Bluenose (14 juli 2016),Nedlovefkk (13 juli 2016),Ryuhayabusa (14 juli 2016),Sjeufke (13 juli 2016),sofaking (13 juli 2016),Wentelt Eefje (14 juli 2016),zeppos58 (18 juli 2016)

  14. #33
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Mooie recensie Eddy en toch ook aangedaan door het overlijden van de vriendelijke en aimabele grondlegger van SS. Ik had al ergens een vermoeden omdat ik al een eindje zowel hem als z'n lieve vrouw niet meer had gezien. Vraagje: Wie is Wendy nou alweer en behoort zij ook tot de familie mss?

    Verder kan ik beamen dat met Vicky een nieuwe topper is opgestaan in SS, ik had er een hele goeie sessie mee afgelopen zaterdag, ik raadde haar dan later aan aan een Franse collega ijsbeer en die was na hun sessie op slag verliefd geworden. Vandaag (woensdag) was ze er wel niet. Dagje vrijaf of al opnieuw met de noorderzon vertrokken?

  15. Onderstaande 2 leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet (17 juli 2016),licky luke (13 juli 2016)

  16. #34
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:33
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.684
    Discussies
    127
    Thanks
    11.991
    Thanked
    18.407 in 6.035 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Vraagje: Wie is Wendy nou alweer en behoort zij ook tot de familie mss?
    Wendy staat afwisselend achter de bar of aan de receptie.
    Eveneens een sympathiek lachebekje.
    En Garde

  17. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (13 juli 2016)

  18. #35
    Geregistreerd
    31 maart 2015
    Last Online
    16 augustus 2018 @ 19:16
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    8
    Thanked
    18 in 10 posts

    Standaard

    Gisteren met een paar vrienden weer eens naar SS. Vriendelijke ontvangst door Meggie. Daarna lekker ontbeten. De hele dag was het erg rustig maar we hebben ons zeer goed vermaakt. Zelf 2 keer met Melissa (Roemeens) naar de kamer geweest. Mij zien ze weer heel sne lterug.

  19. Onderstaande 2 leden hebben jannij bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (14 juli 2016),licky luke (14 juli 2016)

  20. #36
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    22 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.910
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Reeds geruime tijd geleden met een zielsverwant plannen gemaakt om nog eens samen te clubben. De opties wat bekeken en besloten om een uitgebreide club te kiezen.
    Sixsens is typisch zo een club waar je een ganse dag kan doorbrengen.
    Goed te bereiken, ruime parkeerplaats, vriendelijke service, zeer propere club, prima eten, welness ruimte de beste die ik ken in de clubwereld en voldoende dames en in alle soorten.
    Al omstreeks 11.15 belden we aan en betraden dit oord van relax en rust maar ook van spanning en opwinding.
    De dag rustig aangevangen met wat welness en een laat ontbijt, wat liggen aan de pool en dan een rondje lopen.

    Aan de bar beland en vooraleer we aan de bar zaten werd ik reeds toegeroepen door een Roemeens kliekje. Mara was in het gezelschap en wij kennen elkaar wel.
    Een rondborstige blond dame name het voortouw en kwam even polsen. Ze graaide wat in het wilde weg en dacht mijn gelukszoeker gevonden te hebben. Ze trok ogen zo groot als theeschoteltjes.
    Ze had de opgerolde handdoek beet die op mijn schoot lag . Even constellatie onder de dames over dit misverstand.
    Snel had ze uiteraard de echte gelukszoeker gevonden. Ik merkte dat ik onbewust al even haar bips aan het checken was. Mijn barmaat vond het waarschijnlijk genant om naast me te blijven zitten en blies de aftocht om dan naast Crystal plaats te nemen. (Dit was toch al gepland ).
    De blonde stoot heette Mickey en ik had eigenlijk al een paar keer 'later' gezegd maar blijkbaar zag ze in mij een makkelijk slachtoffer en bleef dus proberen. Ik keek wat te diep in haar ogen en werdt dan ook al hypnotiserend naar een bankje geleidt.
    Als opener van de dag een voldoende.

    Na de kamer nog wat gedronken en dan de welness terug even opgezocht en daar in de whirlpool een lezende beer aangetroffen die zijn debut in Sixsens maakte. Ayh ayh, vermoedelijk weer een verloren ziel.
    Hem zowat verteld wat de club te bieden heeft en even de clubindeling overlopen. Tips van de dames ja dat is altijd moeilijk, uit eigen ervaring weet ik dat ieder toch zijn eigen weg wat moet ontdekken en door af en toe eens tegen de lamp te lopen je toch wel de mindere goede signalen zelf detecteerd. Enkele goede dames opnoemen lukte nog maar te vermijden dames kon ik niet aangeven wat deze vriendelijke leesbeer als positief aangaf en me eigenlijk ook wel deed beseffen dat het hier in Sixsens zeer goed vertoeven is.

    Ondertussen kwam mijn medereisbeer ook van de kamer en mee in whirlpool zodat we even de zojuist gemaakte kamergangen konden bespreken.
    De tijd ging snel, veel te snel. Het eten stond reeds klaar, gewone goede standaard gezonde kost. princessen boontjes, brocolli een lapje vlees of ook vis denk ik en uiteraard enkele frietjes.
    Voordien had ik nog 2 lekkere kommen goulash soep gegeten. Wat later op de avond was er nog pizza maar mijn buikje was nog rond dus heb dat maar overgeslagen.

    Even later zaten we aan de bar op zoek naar onze volgende date. Mijn medereisbeer had Simona of Viktoria in gedachten maar beiden niet te zien in de bar.
    Wat later kwam Viktoria binnen en hij zat al op het puntje van zijn stoel om haar op te zoeken en net op dat moment komt ook Simona de bar in geflaneerd. Lang heeft het niet geduurt of hij zat naast dat kleine lieve schatje.
    Zelf was ik wat in twijfel gevallen, vond mij keus niet. s'Ochtends bij het inchecken had ik een engeltje gezien die ik eigelijk op mijn lijstje had gezet, maar heb haar van de ganse dag niet meer gezien.
    Mijn nieuwe vriend de leesbeer kwam ook de bar binnen en ik nodigde hem uit om even een babbeltje aan de bar te doen. (eigenlijk was ik nieuwsgierig naar zijn ervaringen tot nog toe).
    Dit werdt een zeer fijn gesprek en zijn eerste kamer was met Carmen 2 geweest. (hehe direct een engeltje en duiveltje op kamer).
    Even later kwam Carmen binnen in de bar en uiteraard keken we haar gezamelijk aan waardoor ze even polshoogte kwam nemen. "O we are just talking about you" flats ik eruit en er volgt even geen repliek, niet wat ik gewend ben van haar. Toch maar even bevestigd dat het enkel positief was wat er te melden viel. We krijgen nog een kus en ze fladderd er weer vandoor.

    Mijn vriend de leesbeer neemt afscheid en ik besluit een rondje te maken maar beland terug in de bar. De skinny club komt binnen, allemaal mooie meiden maar iets weerhoudt me om eentje te benaderen. Ik zit wederom in een fase opzoek naar perfectie.
    Ik sta op het punt om op Andrea af te stappen wanneer ik in mijn rechtooghoek een babe alert melding krijg. Zonder het te weten heb ik hier dus de ganse avond op gewacht.
    Dit goddelijke schepsel blijkt Linet te zijn. Achteraf verneem ik dat ze net is teruggekeerd uit Samya.
    Zij bezorgt mij een herrinering waar ik de komende dagen nog wat plezier aan ga beleven.

    Het is middernacht voorbij als we de club verlaten en we zijn niet de enige. Druk aan de balie. Mensen die gaan en anderen die nog komen. Een aantal dames is ook reeds naar huis.
    Een dronkaard staat er wat betuiterd bij omdat zijn geldbuidel niet meer voldoende bevat om de drankjes te betalen. Morgen een dubbele kater.

    Ondertussen lees ik wat minder goede berichten van Linet's terugkeer die ik voorlopig even klasseer als een mindere dag van haar. Ik hoop in ieder geval snel terug te komen naar Sixsens en dan als hoofdreden om Linet te treffen.

  21. Onderstaande 16 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 juli 2016),Eddy_V (14 juli 2016),Flyerke (15 juli 2016),goolfy69 (15 juli 2016),KanariePiet (17 juli 2016),Kwant (15 juli 2016),le_belge (15 juli 2016),licky luke (15 juli 2016),mechelen (14 juli 2016),Mistralwind (15 juli 2016),Nedlovefkk (15 juli 2016),pret (14 juli 2016),Ryuhayabusa (16 juli 2016),waterrat (17 juli 2016),Wentelt Eefje (17 juli 2016),zeppos58 (18 juli 2016)

  22. #37
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Dag 1 - Dinsdag 12 juli

    Een mooie rustige dag in de club in termen van Beren en Ladies, maar zoals gewoonlijk was er altijd genoeg om rond te gaan. Ik had 3 kamers tijdens de dag, met Sarah zou in de eerste voor mij en ze is een gepolijste performer met goede vaardigheden en een goede houding. Ten tweede had ik mijn eerste kamer met Big Carmen een meisje dat ik vele malen in de club had gezien, maar had nog nooit gegaan naar een kamer met haar. Rapporten gaven aan dat haar service was goed en ik ben onder de indruk van haar houding, dus ik dacht dat ik zou haar een draai te geven en ik was niet ontevreden met dit als ze verstrekt en een uitstekende service en ik zal zeker herhalen met haar in de toekomst. Voor mijn derde kamer had ik mijn langverwachte sessie met Emma. Emma is een echt cool girl die perfect Engels spreekt, heeft een goede houding en natuurlijk levert ze een uitstekende service. Ik had een goede lange gesprekken met mijn oude vriend Laura en was blij om een ​​andere oude favoriet (Nadia) terug te zien in de club na een 6 maanden pauze voor haar. Zoals ik al mijn quotum van kamers voor de dag had gehad, heb ik besloten om een ​​hotel in Valkenburg te krijgen en terug te komen de volgende dag om deze twee te zien. Ik was ook verrast om te zien Little Carmen werken achter de bar beneden (ze keek warm in haar kleine witte T-shirt) en ik vroeg haar of dit een permanente verhuizing voor haar en ze zou me niet een ja of nee. Persoonlijk hoop ik om haar te zien gestript voor de actie in de toekomst weer !!

    Dag 2 - Woensdag 13 juli

    Na mijn impromptu 's nachts in Valkenburg en mijn zoektocht in de ochtend voor een tandenborstel en schone boxershort maakte ik mijn weg naar de club verpleging een monster kater met dank aan enkele Nederlandse jongens die ik ontmoet die me in de kroeg tot 0330 gehouden in de ochtend! Een goede avond inderdaad, maar voelde ik me een beetje ruw !! Ik wist Nadia en Laura zou niet in tot na 1300, dus ik had wat ontbijt en gewoon relaxte een beetje in de wellness-ruimte. Toen Laura kwam ze werd opgepikt zodra ze raakte slechts de lat dus moest ik wat langer die een bonus was echt zo gaf het laatste nachten bier een extra kans om mijn systeem te verlaten wachten. We zijn erin geslaagd aan te sluiten op ongeveer 1500 en had een kwaliteit sessie ondanks mijn tender hoofd. Geweldig om haar weer te zien en ze zullen gaan op vakantie aan het eind van de maand voor een onbekende tijd, dus ik denk niet dat ik zal haar zien als ik volgend bezoek in begin augustus. Na een uur of zo te rusten ik ontmoette met Nadia in de Marokkaanse kamer en gewoon liggen met een lezing en knuffelen voor een goede tijdje voordat we gevorderd tot de kamer die was natuurlijk net zo goed als al onze doorlatende kamers. Nadia is niet een grote fan van de forums, maar ze vertelde me dat een klant was gekomen om haar vandaag te zien omdat iemand had geschreven dat ze was terug in de club, maar ze wist niet wie het had geschreven. Ik vertelde haar dat ik het was en het was inderdaad bewijs van de positieve kracht van de ijsberenforum! Ik moest de club te verlaten ongeveer 1700 als ik een engagement had elders, maar anderen die ik overwogen, maar hadden niet de tijd voor was, een herhaling met Grote Carmen, Yasmine en het prachtige Petra, maar naarmate de tijd niet mogelijk zal moeten de volgende keer!

    Day 1 - Tuesday 12th July

    A pretty quiet day in the club in terms of Bears and Ladies but as usual there was always enough to go around. I had 3 rooms during the day, with Sarah being first up for me and she is a polished performer with good skills and a good attitude. Secondly I had my first room with Big Carmen a girl I had seen many times in the club but had never gone to a room with her. Reports indicated that her service was good and I have been impressed with her attitude so I thought I would give her a spin and I was not unhappy with this as she provided and excellent service and I will certainly repeat with her in the future. For my third room I had my long awaited session with Emma. Emma is a really cool girl who speaks perfect English, has a good attitude and of course she delivers an excellent service. I had good long chats with my old pal Laura and was happy to see another old favourite (Nadia) back in the club after a 6 month break for her. As I had already had my quota of rooms for the day, I decided to get a hotel in Valkenburg and come back the following day to see these two. I was also surprised to see Little Carmen working behind the downstairs bar (she looked hot in her little white T-Shirt) and I asked her if this was a permanent move for her and she wouldn't give me a yes or no. Personally I hope to see her stripped for action in the future again!!

    Day 2 - Wednesday 13th July

    After my impromptu night in Valkenburg and my search in the morning for a Toothbrush and clean boxer shorts I made my way to the club nursing a monster hangover courtesy of some Dutch guys I met who kept me in the pub until 0330 in the morning! A good night indeed but I was feeling a bit rough!! I knew Nadia and Laura would not be in until after 1300 so I had some breakfast and just chilled out a bit in the wellness area. When Laura came in she was snapped up as soon as she hit the bar so I had to wait a bit longer which was a bonus really as it gave last nights beer an extra chance to exit my system. We managed to hook up about 1500 and had a quality session despite my tender head. Great to see her again and she will be going on holiday at the end of the month for an unknown period of time so I don't think I will see her when I next visit in Early August. After an hour or so rest I met up with Nadia in the Moroccan room and just lay having a talk and cuddling for a good while before we progressed to the room which of course was just as good as all of our pervious rooms. Nadia is not a big fan of the forums but she was telling me that a client had come to see her today because somebody had written that she was back in the club but she did not know who had written it. I told her it was me and it was indeed evidence of the positive power of the ijsberenforum! I had to leave the club about 1700 as I had an engagement elsewhere but others that I considered but did not have the time for were, a repeat with Big Carmen, Yasmine and the lovely Petra but as time didn't allow It will have to be next time!

  23. Onderstaande 16 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 juli 2016),biged (17 juli 2016),forgetskinnyletsgetfatty (16 juli 2016),français41 (18 juli 2016),KanariePiet (17 juli 2016),Kwakje (17 juli 2016),Manureva (16 juli 2016),mechelen (17 juli 2016),orangeunique (17 juli 2016),PollekeZuid01 (16 juli 2016),Ryuhayabusa (16 juli 2016),Sjeufke ( 4 december 2016),sofaking (16 juli 2016),waterrat (17 juli 2016),Wentelt Eefje (17 juli 2016),zeppos58 (18 juli 2016)

  24. #38
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Berichten
    3.065
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.507 in 1.801 posts

    Standaard

    Sixsens zaterdag 17 juli. Om 13.00 aangekomen voor m'n 3e bezoek aan sixsens. €40 afgerekend. Bij de receptie staat altijd wel wat lekkers. Dit keer waren het heerlijke chocolaatjes en bon bons ik heb denk wel een halve doos opgegeten gedurende dag. Eerst eens even lekker ontbeten en me daarna op het terras gevoegd bij sjeufke, liky luke e.a. In de loop van de middag een aantal keer door de bar gelopen om de line-up te bekijken. Die was weer prima op orde. In weinig andere clubs zoveel pino's tegen gekomen.

    Deze keer was de eerste sessie met de mooie slanke hongaarse Linet en wat voor sessie. Super. Tz, pzc, nmc alles van zeer hoog niveau. Vervolgens weer een top uurtje met alexandra. Dat geile schatje staat wel hoog op m'n favo lijstje. Maar Mirjam en linet ook. Denk dat dit jaar wel eens m'n dvp top 3 kan zijn en ze lopen allemaal in 1 club rond.

    In de avond me vooral opgehouden in de bar met de hr N. een paar forum leden waarvan ik de naam niet weet en wat plaatstelijke stammies. De sfeer was lange tijd mat. Tot het Michael jackson kwartiertje aan brak en Carmen en een andere dame een lange paaldans act opvoerde op een aantal MJ nummers. Daarna zat de sfeer er goed in. Nog een uitstekende sessie gehad met Nicole. Uitstekende service. Alles erop en eraan. Voor Mirjam de absolute nr1. was geen budget meer maar ik wist dat ik binnen een week toch wel terug zou komen. De grootste verleidingen nu wel geprobeert maar er lopen zeker nog meer dames rond die ik zou kunnen meenemen naar de kamer waarover ik niets dan goeds hoor. Nu tijdens 3 bezoekjes 6 verschillende dames geprobeert en van alle was de service van hoog niveau. Sixsens is momenteel top. Uiteindelijk tot na 2.00 uur gebleven om nog de extra lange rit naar huis af te leggen ivm afsluiting A2 maar de weersomstandigheden waren ideaal, de wegen waren heerlijk leeg het was werkelijk als of de motor of het asfalt zweefde. De motor liep als een zonnetje en het was een heerlijk ontspannen terug rit. Mooi einde van wederom een topdag in sixsens.

  25. Onderstaande 18 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (17 juli 2016),Bosco (17 juli 2016),Eddy_V (17 juli 2016),forgetskinnyletsgetfatty (17 juli 2016),français41 (17 juli 2016),goolfy69 (17 juli 2016),KanariePiet (18 juli 2016),Kwakje (17 juli 2016),Kwant (17 juli 2016),le_belge (18 juli 2016),Mr Bluenose (17 juli 2016),Nedlovefkk (18 juli 2016),Ryuhayabusa (17 juli 2016),Sjeufke (17 juli 2016),sofaking (17 juli 2016),waterrat (18 juli 2016),Wentelt Eefje (20 juli 2016),zeppos58 (18 juli 2016)

  26. #39
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Momenteel ook mijn favoclub ondanks de eindeloze Spaanse trappen.
    alleen die verwarring met artiestennamen.
    er zijn momenteel carmen 1, onlangs carrièreswitch, carmen 2 en carmen 3. Allen Roemeens, laat je niets wijsmaken. C1 de mooiste, C2, de beste
    ook Andrea 1, en Andrea 2. Zal het nog eenmaal zeggen. A1, is Moldavisch, grens met Roemenië en draait al vele jaren mee. Ervating en geweldige sex. Maar Andrea2, geeft ook uitstekende sex en nog zo jong, met geweldige mooie naturell borsten samen met haar Bulgaarse landgenote Sisi de favorieten voor mij.
    dan heb je nog Victoria 1,2, en 3. 1, staat op to do lijst, ziet er sexy uit, maar kan niet met iedereen gaan.
    dan Sybel 1 en 2.
    1, hier veel vernoemd, zeker niet slecht maar wat overroepen. Borsten minder geslaagd., is Bulgaars, volgens sommigen Turks. Dat blijkt Sybel2, die uit YY kwam ook te zijn, hoewel ze mij wilde wijsmaken Duits te zijn.
    nu de wereld zal er niet kapot aan gaan, maar waarom kunnen de meiden geen andere werknaam kiezen, temeet dat om het gemakkelijk te maken er nu ook al 2 Anna's zijn. Of is die verwarring bedoeld?

  27. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    @j (18 juli 2016),Patjax (17 juli 2016),Ryuhayabusa (18 juli 2016)

  28. #40
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Bovenstaande doet me denken aan : "De Ilias werd niet geschreven door Homeros maar door iemand anders met dezelfde naam."
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  29. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (17 juli 2016),hasta la pasta (18 juli 2016),Sjeufke (17 juli 2016)

  30. #41
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Bovenstaande doet me denken aan : "De Ilias werd niet geschreven door Homeros maar door iemand anders met dezelfde naam."
    Én ............. het verhaal van de dikke duim!

  31. #42
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Of is die verwarring bedoeld?
    Waarschijnlijk wel...en persoonlijk vind ik dat beter zo...ieder moet voor zichzelf uitmaken dat een meisje goede diensten levert of niet....Trouwens de dames vinden dat ook niet zo leuk dat erover hun geschreven word...Want wat voor de ene goed vind is
    bij een persoon niet goed genoeg (dus mijn raad probeer de meisjes uit, voor 50 euro kun je niet "gekloot" zijn, valt ze tegen tja...)

  32. Onderstaande leden hebben bref-jefke bedankt voor deze bijdrage:

    kempie (18 juli 2016)

  33. #43
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:33
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.684
    Discussies
    127
    Thanks
    11.991
    Thanked
    18.407 in 6.035 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Momenteel ook mijn favoclub ondanks de eindeloze Spaanse trappen.
    alleen die verwarring met artiestennamen.
    er zijn momenteel carmen 1, onlangs carrièreswitch, carmen 2 en carmen 3. Allen Roemeens, laat je niets wijsmaken. C1 de mooiste, C2, de beste
    ook Andrea 1, en Andrea 2. Zal het nog eenmaal zeggen. A1, is Moldavisch, grens met Roemenië en draait al vele jaren mee. Ervating en geweldige sex. Maar Andrea2, geeft ook uitstekende sex en nog zo jong, met geweldige mooie naturell borsten samen met haar Bulgaarse landgenote Sisi de favorieten voor mij.
    dan heb je nog Victoria 1,2, en 3. 1, staat op to do lijst, ziet er sexy uit, maar kan niet met iedereen gaan.
    dan Sybel 1 en 2.
    1, hier veel vernoemd, zeker niet slecht maar wat overroepen. Borsten minder geslaagd., is Bulgaars, volgens sommigen Turks. Dat blijkt Sybel2, die uit YY kwam ook te zijn, hoewel ze mij wilde wijsmaken Duits te zijn.
    nu de wereld zal er niet kapot aan gaan, maar waarom kunnen de meiden geen andere werknaam kiezen, temeet dat om het gemakkelijk te maken er nu ook al 2 Anna's zijn. Of is die verwarring bedoeld?
    Hoorde zojuist een '70iger jaren discohitje: More, more, more (how do you like it?)
    En de artiestennaam luidt? :
    Andrea
    uiteraard in hot pants..toeval bestaat niet!

    http://m.youtube.com/watch?v=RlJGrIyt-X8
    En Garde

  34. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    deket (18 juli 2016)

  35. #44
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Heb het een beetje gehad met dat gezzur over duum, tenzij men tikfouten zou bedoelen, maar dat is ook tijd.
    ik daag eender wie uit waar ik in dit stuk en in al mijn anderen, in gelijk welk item, iets schrijf dat niet waar is. Wel je zal niets vinden tenzij wat overdrijving in het voetbalitem maar dan moet je het woord ironie eens oozoeken.
    mij zal je niet horen bluffen over een meid 5keren doen klaarkomen en befkampioen. Integendeel, kamersessies hou ik zoveel mogelijk discreet omdat de meiden niet bij iedereen dezelfde service geven.
    en de geruchten dat een Roemeense dvp bij mij wegliep zijn helemaal te gek voor woorddn en kan dit aantonen ook.
    zo slecht eal ik niet zijn, immers sindsdien zijn er 5 babes die bij mij willen intrekken en betreffende trios en hoeveelheid sessies, ieder die dan ook in de club is kan dat beamen.
    ben die afgunst een beetje beu aan het worden

  36. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    snaal88 (18 juli 2016)

  37. #45
    Geregistreerd
    21 juni 2016
    Last Online
    24 februari 2019 @ 09:09
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    58
    Thanked
    46 in 14 posts

    Standaard

    hallo aan alle

    Ik doe een test met een vertaler, ik hoop dat begrijpelijk is voor je zal zijn

    Ik schrijf de rest in het Engels !

    I tell the story of my two days spent in the SS !

    friday's !

    There is not a lot bears to the club today, the girls not work a lot, never i saw this so quit club

    I think that reason is holidays and event in france, unfortunately !

    A lot new girls in tiny mode, they seem to be successfull, effect of mode !

    Cristal, sisi, came several times greeted me, cristal is only one to work a bit with regular customers for the other girls it is the chomage

    I spent my time with carmen 2, this girl is surprising, I apologize to her , I made an error of judgment with her

    This girl is really unique, incredible, I did not recognize her, she was of an softness infinite with me, a dream, tank you carmen 2

    This girl impresses many man, but it is necessary to teach in the connaitre, she can be better that cristal !

    the club is too calm today, even in the evening, for me !

    Damage, there would have been a barbecue, it would have added ambience in the club

    I come back late my tired hotel !

    The continuation of my visit later

    PS : dus het is begrijpelijk voor u Ik zou blijven, belde me, in uw taal

  38. Onderstaande 6 leden hebben français41 bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (18 juli 2016),Mr Bluenose (18 juli 2016),Ryuhayabusa (18 juli 2016),Sjeufke (18 juli 2016),Wentelt Eefje (20 juli 2016),zeppos58 (18 juli 2016)

  39. #46
    Geregistreerd
    4 augustus 2015
    Last Online
    16 juni 2021 @ 21:11
    Berichten
    95
    Discussies
    4
    Thanks
    84
    Thanked
    247 in 68 posts

    Standaard

    Vanmiddag om 12.30 uur in ss aanbeland. Beate gecondoleerd met haar schoonvader. Korte whirlpool sessie , lekker gegeten en daarna lange zon en zwemsessie. Bij het zwembad is het moeilijk contact leggen voor de meiden, dus dat goed weer is voor hen wat minder leuk.
    Dan maar eens naar beneden getogen alwaar carmen 2 ( vanaf nu carmen te noemen want carmen 1 werkt in de bar, afgesproken ijsberen ?) eens kwam polsen. Ik gaf aan vandaag niet en ze was niet zo blij , maar bleef wel zitten onder het mom van ' wach meh menneke'. Wat heen en weer gemompel en de spanning nam toe. Opeens staat ze op en komt naar me toe. Kussen, onder de badjas in. Ik haar nek zoenen, tongen en er was geen weg meer terug. Een echt geweldig half uur op de kamer. Zonder op te scheppen, we zijn op exact hetzelfde moment klaargekomen in missio en dat gaf ze ook aan. Soms is het onduidelijk of een dame faked of niet, maar dit was een voltreffer. Mooier kan dat niet zijn. Hoewel !! Na een 30 min rug, nek schoudermassage van mario kwam crystal me vergezellen aan de bar. Zelfde ritueel, hoewel iets discreter dan carmen. Ook met crystal een superkamer. Meer gfe dan carmen en wat minder pse. Na het hele orale scenario over naar missio en daarna in doggie afgerond. Crystal kan ook enorm genieten, maar of hier een orgasme heeft plaatsgevonden betwijfel ik. Dit was misschien wel mijn beste ss-dag ooit en nog niet eens de langste en zeker niet de duurste.
    Soms zit het mee en soms zit het wat tegen, want met beide dames ook al iets mindere kamers gehad, maar hhgevaar beide 100%.

  40. Onderstaande 8 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (18 juli 2016),Flyerke (18 juli 2016),goolfy69 (19 juli 2016),Mr Bluenose (19 juli 2016),Nedlovefkk (18 juli 2016),sofaking (18 juli 2016),Wentelt Eefje (20 juli 2016),zeppos58 (19 juli 2016)

  41. #47
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Zaterdag 16 juli met het vrijkaartje van de Brvdm van juni (dank hiervoor aan Willem2, SS en yylover) naar SixSens getogen. De vrije keuze roept bij mij altijd een dilemma op. Kies je voor een onbekende club of voor zekerheid. Uiteindelijk gekozen voor de club die mij op het moment (samen met GT) het meest bevalt. Het is inmiddels ruim een maand geleden dat ik hier voor het laatst was geweest. Dit ligt aan de afstand en het feit dat ik nogal een "luie" beer ben. Gedurende de week rij ik al de nodige kilometers en dan ik heb niet altijd zin om er nog de nodige aan toe te voegen als ik ga clubben.

    Iets voor 15.00 aangekomen en na enige verwarring over het vrijkaartje mijn uitgaansteneu voor de dag ontvangen. Een bubbelbadje, douche en de weg naar beneden afgedaald richting bar. Ik liep Turkse Sibel uit YY tegen het lijf. Al spoedig kreeg ik gezelschap van Domenika. Een aardige dame, maar optisch niet mijn ding. Ons gesprekje werd nog even verstoord door Andrea. Dit zou betekenen dat me vandaag een potje 110 trappen lopen met het ontwijken van een Bulgaarse hindernis te wachten stond. Afscheid genomen van Domenika en omdat de overige dames aanwezig in de bar me niet echt konden bekoren naar boven gegaan om een kijkje te nemen op het terras. Ook hier was het nog rustig en weinig dames.

    Ik had me nog niet goed en wel neergeploft op een terrasstoel of Andrea besprong me. Vluchten was onmogelijk. Ze is een schatje en zeer enthousiast op de kamer, maar communicatie is een probleem. Daarnaast is claimgedrag haar niet vreemd. Na een tijdje vroeg ze of ik haar wilde masseren. Ze heeft een prachtig lichaam, dus onmogelijk om nee te zeggen. We gingen nadat ik mijn massage olie had gepakt naar de Kino. Na de massage draaide ze zich naar me toe, begon volop te tongzoenen en kleine Patjax te masseren. De eerste druk moest eraf, dus hebben we een sleutel gehaald. Had ze het toch weer voor mekaar om me te vangen in haar web.

    Op de kamer kreeg ik maar één toevoeging. Orgasmus. Heb ik weer, juffertje neemt met niks minder genoegen. Na wat tongzoenen naar beneden gegaan om haar oraal te verwennen. Binnen de kortste keren was ze nat en mijn hoofd werd tussen haar dijen geklemd zodat ik geen kant op kon. Haar bekken hevig op en neer bewegend. Even dacht ik dat ze mijn schedel zou kraken met haar turbo dijen. Tijdens een moment van verslapping ontsnapt en snel een vinger naar binnen geduwd zodat ik kon ademen. Eentje was niet genoeg voor haar en ze duwde een tweede vinger van mij naar binnen. Ze draaide zich en begon te pijpen om tegelijkertijd zich in 69 te draaien. Ze drukte haar poes zodanig in mijn gezicht dat het meer weg had van face sitting. Na een tijdje wilde ze neuken. Ze ging in missio liggen. Ik richtte me op en wachtte tot ze het condoom zou plaatsen. Ze keek me verwonderd aan waarom ik niet begon. Haar duidelijk gemaakt dat ze iets vergat. Ze pakte een condoom en deed hem om. Een heftige missio volgde en net voor het half uur rubbertje volgespoten.

    Normaal rook ik een sigaretje op de kamer, maar doordat de tijd op de kamer het niet toe liet ben ik na de betaling aan Andrea naar het terras gelopen voor mijn portie nicotine. Lin kwam bij mij staan en we hebben even bijgepraat over de laatste stand van zaken waar natuurlijk ook VM ter sprake kwam. Haar gezegd dat ik me wilde douchen en een bubbelbadje nemen. Dan zie ik plotseling Stacey op een bankje in de serre zitten. Mijn belangrijkste reden om naar SS te komen. We praten even bij en maken de afspraak om later in een intiemere setting verder te gaan.

    Na mijn relax momentje in de wellness met bubbelbad en douche terug het terras op en iedereen is aan het eten, dus ook maar richting restaurant gelopen om een bordje te pakken en mijn buikje te vullen. Het smaakte zeer goed en daarna op het terras lekker uitgebuikt, waarbij Lin bij mij kwam zitten. We hebben ruim een uur zitten praten. Stacey meldde zich op het terras en het was duidelijk dat ze haar kamertje kwam opeisen. Na een vijftal minuten me bij Lin verontschuldigt en naar Stacey gelopen. Enkele "usual suspects" die geregeld met haar kameren kregen van haar nog een toevoeging en alle blikken waren op ons gericht. Zou ik niet beter weten dan zou ik denken dat ik een "dead man walking" was. Ze had de sleutel van kamer 7 (1 van de 2 kamers met douche) en hieruit blijkt maar weer eens dat sommige dames een zeer goed geheugen hebben. Ik had haar namelijk de vorige keer gezegd dat ik dat wel prettig vond. Nadat we ons gedoucht hadden volgde een supersessie met dit Bulgaars sexbommetje in pocket formaat van twee uur. Na afloop nog op de kamer gedoucht en gelijk een herhaling voor later afgesproken.

    Tijd om even te relaxen en het bubbelbad opgezocht. Andrea zag me zitten en liet op een weinig professionele manier duidelijk blijken dat ze niet blij was met het feit dat ik met Stacey op de kamer was geweest. Na het douchen de bar ingelopen en Lin kwam polsen hoe mijn kamertje was geweest. De muziek op dat moment stond me niet zo aan, dus even naar boven gelopen om te relaxen in de lounge ruimte. Sissy zag me liggen en besprong me. Ik gaf haar aan dat ik nog in de herstelfase zat en dat ik later met Stacey had afgesproken. Inmiddels was het 23.30 en tijd om Stacey op te zoeken. Ze was niet in de bar en ik besloot iets te drinken. Lin kwam erbij zitten en vroeg of ik geen zin had om te knuffelen. Ik zei haar dat ik op Stacey wachtte. Toch bleef ze zitten. Inmiddels had Stacey haar opwachting in de bar gemaakt. Me verontschuldigd bij Lin en naar Stacey gelopen.

    We moesten even wachten en kregen kamer 11. Wederom een kamer met douche en als extraatje een rond bed. Ik had tijdens de eerste sessie terloops gezegd wat mij helemaal gek maakt en blijkbaar had Stacey dat opgeslagen. Werkelijk een supersessie van 1 1/2 uur waardoor ze met superstip mijn favoriete dame van het moment dicht op de hielen zit. Mijn ode aan Stacey https://www.ijsberenforum.com/forum/...009#post498009

    Na afloop nog ruim een half uurtje in de bar samen zitten praten en dollen. Afscheid genomen en het zou zo maar kunnen dat ik door Stacey voor de derde maal mijn plannen voor mijn aankomende verjaardag wijzig.

  42. Onderstaande 19 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 juli 2016),deket (18 juli 2016),Flyerke (18 juli 2016),Giodude (13 januari 2019),Hades (19 juli 2016),jansenroy (18 juli 2016),Keffman (18 juli 2016),kempie (18 juli 2016),le_belge (18 juli 2016),Manureva (18 juli 2016),Mr Bluenose (19 juli 2016),Nedlovefkk (18 juli 2016),Ryuhayabusa (19 juli 2016),Sjeufke (18 juli 2016),sofaking (18 juli 2016),Wentelt Eefje (20 juli 2016),Wijze grijze (18 juli 2016),YYadict (18 juli 2016),zeppos58 (19 juli 2016)

  43. #48
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    30 december 2021 @ 10:48
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    49
    Discussies
    5
    Thanks
    87
    Thanked
    315 in 36 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag won de lust het weer eens van het verstand en wederom eens de 15 minuten afgelegd richting sixsens. Eenmaal aangekomen trof ik al snel enkele bekende beren en samen een tijd lekker aan het bad vertoefd. Nadien even wat uitgerust en uiteindelijk vol goede moed aan de bar gaan zitten. Daar kwam al snel een redelijk nieuwe, kleine, blonde en ontzettend mooie verschijning op een sofa plaatsnemen. Na kort gekeken te hebben mijn kans gewaagd en het bleek Vicky te zijn. Naast de looks, spreekt ze verrassend goed Engels en is het bovendien een leuke dame om mee te kletsen. Na korte tijd werd de sfeer wat intiemer en besloot ik het laatste drankje (voor kamergang) te bestellen. Eenmaal bij de bar kwam ik mijn "lief" Dani tegen, die een mede ijsbeer liet zitten en vroeg waarom ik me niet had gemeld vandaag! Toen zij erachter kwam dat ik niet helemaal alleen was sloeg de sfeer om en voelde zij zich in de steek gelaten. Nadien met Vicky naar de kamer getogen en een werkelijk fantastische sessie met haar beleefd. Alles kwam aan bod en ook zij genoot er van, getuige haar flinke orgasme. Na een dikke 40 minuten weg te zijn geweest vroeg de schat gewoon 50€ (Uiteraard fooi gegeven) en wederom naar de bar gegaan om de mood van m'n "lief" te peilen. Nou, dat heb ik geweten.. Ik stond overduidelijk in de negeerstand en geprobeerd een gesprekje met haar aan te knopen. Dit werd echter niks en uiteindelijk ben ik met een redelijk rot gevoel (ok, het is hun job.. Maar toch hebben we best een band opgebouwd gezien al het media verkeer) richting eetzaal getogen. Daar samen met Vicky gegeten, waarna Ik uiteraard weer 'betrapt' werd. Uiteindelijk besloten nog een bad te nemen en richting huis te gaan.. Kom ik Nora tegen, die me meteen hardhandig aanpakt en ja.. Een zwakke beer is een makkelijke prooi. Uiteindelijk op de kamer beland stelde zij een trio met ... Dani ... Voor. Dat geaccepteerd in de hoop het venijn te sussen, maar dat werd toch anders ontvangen door haar. Zij was toch te diep "gekwetst" om dot voort te zetten. Wat volgde was een gebekvecht tussen Nora (die het ook niet meer zag zitten) en mij. Kosten was kost wilde zij toch het geld ongeacht wat. Uteindekijk toch gebleven en afgeraffeld.
    Het was een vreemde dag met een ontzettend hoogtepunt en ook vervelende dag gezien de situatie met m'n "lief".
    Ik zal volgende week terugkeren en de status peilen... Wat rest zijn vragen... Waren het gevoelens? Was het oprecht? Vragen waar ik nu geen antwoord op weet!
    Sixsens ist der geilste club der welt!

  44. Onderstaande 9 leden hebben Keffman bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 juli 2016),forgetskinnyletsgetfatty (18 juli 2016),licky luke (19 juli 2016),Mr Bluenose (19 juli 2016),Nedlovefkk (19 juli 2016),Sjeufke (18 juli 2016),sofaking (18 juli 2016),Wentelt Eefje (20 juli 2016),zeppos58 (19 juli 2016)

  45. #49
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ze miste je fooi nu en niets anders
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  46. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (18 juli 2016),Toetebel (18 juli 2016)

  47. #50
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keffman Bekijk bericht
    Ik zal volgende week terugkeren en de status peilen... Wat rest zijn vragen... Waren het gevoelens? Was het oprecht? Vragen waar ik nu geen antwoord op weet!

    Ach kerel, wat zal ik zeggen...

    "been there, seen that, done it"...

    Over een tijdje kom jij met je vragen en gevoelens weer terug en blijkt zij (bijna) nergens meer van te weten en je weer vrolijk op te vangen..
    Heb jij je zorgen gemaakt om niks... want waarschijnlijk is er ook niks..

    Ik denk altijd maar weer aan de wijze woorden van een dame, die een van mijn vrienden het volgende toevertrouwde: "Jullie mannen zijn enkel tijdverdrijf in de periode dat wij dit beroep uitoefenen"... en dat mag je zowel positief als negatief opvatten...

    Laat hen dan ook tijdverdrijf voor ons zijn en meer niet... dat maakt het leven een behoorlijk stuk simpeler...
    Laatst gewijzigd door licky luke; 19 juli 2016 om 17:21
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  48. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (19 juli 2016),Flyerke (19 juli 2016),Keffman (19 juli 2016)

 

 
Pagina 2 van 16 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37.

  FKK Artemis 468*60