Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516
Weergegeven resultaten: 376 t/m 394 van 394
  1. #376
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Kinga, Maya tja ieder zijn meug en Poolsen zijn doorgaans goed in bed enzo.
    maar geef lij maar de babes van minimaal 10jaar jonger.
    en wees gerust dan zijn ze nog zeker een stuk ouder dan de nipt meerjarige leeftijd.
    de 2 waar men hier zo enthousiast over blijft de een wel een stuk knapper dan de ander waren al een kleine 10jaar geleden in YY aktief waar ik dus met de een ging. Maar goed ondergetekende is ook niet meer strak en jong en dan druk ik me nog zacht uit

  2. #377
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Maar goed ondergetekende is ook niet meer strak en jong en dan druk ik me nog zacht uit
    Echt wel deket,je hebt een mooie strakke dikke buik,en strak rond hoofd.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  3. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (21 december 2016),licky luke (21 december 2016),Sjeufke (21 december 2016)

  4. #378
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:09
    Berichten
    752
    Discussies
    109
    Thanks
    1.598
    Thanked
    1.890 in 442 posts

    Standaard

    Vandaag weer toevallig in de SS terecht gekomen, waarom toevallig het zat niet in de planning maar af en heb je onverwachts reden tot een feestje met een fles bubbels en voor mij is de SS dan het kortste in de buurt.
    Het was redelijk druk op de parking en in de club en sfeer was zeker voor een donderdagavond bijzonder goed. veel minpunten van de vorige keer waren nu in orde, er was zelfs na 20.30 nog ruim voldoende eten aan het buffet.
    En ik vond de line up voor een weekdag zo kort voor de kerstmis ook best behoorlijk goed. En deel van de dames uit de Bulgaarse brigade had verjaardag dus dat was reuze leuk ze hadden taart drank en af en toe een chalga plaatje tussendoor. Enige minpunt vervelende Roemeense dames die aan je komen trekken, en eentje was zelfs met een taser in de vorm van een speelgoed sleutelhanger proberen mijn aandacht te trekken bij de bios. Heb haar er nog maar op gewezen dat ook relatief onschuldige speelgoed tasers in Nederland verboden zijn maar dat werd niet echt gewaardeerd.
    Maakt mij ook niks uit hun probleem, en ik had wat te vieren met een fles champagne en een zeer leuke Bulgaarse naar de kamer getogen voor een goede sessie. Natuurlijk expres nog even met de fles champi en de dame langs de Roemeense zuurpruimen brigade gelopen. Al met al stukken beter als de vorige keer dus ze zijn in de SS voor 2017 nog zeker niet van me af
    I just don't give a fuck

  5. Onderstaande 7 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (22 december 2016),Keffman (22 december 2016),licky luke (23 december 2016),Mr Bluenose (28 december 2016),Sjeufke (22 december 2016),sofaking (22 december 2016),Wentelt Eefje (22 december 2016)

  6. #379
    Geregistreerd
    4 augustus 2015
    Last Online
    16 juni 2021 @ 21:11
    Berichten
    95
    Discussies
    4
    Thanks
    84
    Thanked
    247 in 68 posts

    Standaard

    Gisteren nog aanwezig. suzanne, andrea, carmen2, domenika, miruna, denisa, lyn.
    Line up was tot 14 uur ronduit slecht. na de masseur gelukkig wat beter.
    De roemeense hoek had me toch een slechte zin. Gelukkig zit denisa altijd apart. Ze zat op de praatstoel.
    Ik wist niet dat die meid zoveel kon praten. op de kamer ging dat gewoon door en haar gezegd dat het eens tijd werd voor sex.
    Pijpbeurt was heel goed. Haar geweldige paardestaart liet ik ondertussen over mijn buik en borst gaan en dat was een geweldig gezicht.
    missio en in doggie afgemaakt. We zaten net over het half uur, maar ik zei haar dat 35 min een half uur is. Ze deed niet moeilijk , het kwam ook door haar gelul tenslotte. Ik heb haar 60 euro gegeven omdat het heerlijke sex was. Daar kunnen de zuurpruimen A en C2 nog wat van leren. Als je hen 2 keer overslaat krijg je geen goededag meer. Nou ja, keuze genoeg en de klant is koning. Helaas gaat denisa misschien weg in februari. Ik ga haar missen. Altijd correct, mooi grrot lichaam en knap gezicht

  7. Onderstaande 3 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (23 december 2016),goolfy69 (23 december 2016),licky luke (23 december 2016)

  8. #380
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    Oei, Denisa weg naar Porsche Francorchamps, dan moet dringend nog eens naar ss.

  9. #381
    Geregistreerd
    21 juni 2016
    Last Online
    17 augustus 2021 @ 19:22
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    61 in 14 posts

    Standaard

    Hallo,

    Hier ben ik weer

    Ik heb helaas geen namen ik weet wel zeker dat het Stacey en Carmen niet waren en die Poolse ook niet.

    Licky Luke socializen met andere ijsberen lijkt me inderdaad geen slecht plan, heb hier al eens eerder over nagedacht.

    Misschien wilt een van jullie wel eens met me mee gaan?

    Fijne feestdagen allemaal!

    Tot de volgende keer

  10. Onderstaande leden hebben ijsbeer1979 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (25 december 2016)

  11. #382
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer1979 Bekijk bericht
    Licky Luke socializen met andere ijsberen lijkt me inderdaad geen slecht plan, heb hier al eens eerder over nagedacht.

    Misschien wilt een van jullie wel eens met me mee gaan?
    Gaan we regelen.....!

  12. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (25 december 2016)

  13. #383
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Hierbij alsnog het volledige verslag van mijn bezoekje aan SS.

    Zaterdag 17/12 voor het eerst in vijf maanden weer eens afgezakt naar het diepste zuiden. Rond 14.30 aangekomen. Ik kreeg de welbekende armband om mijn pols bevestigd en werd met een badjas en handdoek losgelaten. Natuurlijk was de eerste dame die ik tegen het lijf liep Andrea. Mijn persoonlijke stalkster gedurende mijn vorige bezoekjes aan SS. De verbazing op haar gezicht mij te zien was groot. Terwijl ik me in de kleedkamer aan het omkleden was kwam Stacy me begroeten. Ze zag er verdomd lekker uit en het lijkt wel of ze mooier wordt met de keer dat ik haar zie. Ik moest haar natuurlijk verantwoording afleggen waarom ik zolang niet was geweest.

    Na een rondje bubbelen en douchen maar eens een kijkje genomen in de bar. De dames hadden hun atv-uurtje. Ze zaten, hingen en lagen er verveeld bij. Na een sigaretje en drankje me maar richting de maroc-ruimte begeven. Al snel werd ik aangesproken door Domenika die iets verderop lag. Ze refereerde aan het gesprek dat we vijf maanden geleden hadden aan de bar. Het geheugen van een leenliefde dame blijft me telkens weer verbazen. Na enkele minuten kwam ze bij mij liggen. Al snel bleek ik te doen hebben met de Bulgaarse variant op Grietje. Ze knabbelde er rustig op los aan mijn oor. Dit zorgde voor beweging in mijn middelste regionen. Haar tongetje ging op ontdekkingsreis richting mijn mond en nadat we wat rondjes gedraaid hadden was het tijd om elkaar eens nader te inspecteren. Haar een sleutel laten halen en onze weg vervolgd naar een privé-optrekje.

    Domenika is zeker een lieve meid, maar de kamer kwam nooit echt van de grond. Eerst een tijdje al tongzoenend elkaar gestreeld. Pijpen was zeer matig en kort, nog even de rollen omgedraaid. Daarna zadelde ze op in cowgirl en aangezien het mijn eerste kamertje was het op deze wijze tot een einde gebracht. De resterende tijd van het uurtje al knuffelend, strelend en tongzoenend afgemaakt. De "sexuele" chemie ontbrak en een herhaling zie ik niet gebeuren.

    Na deze sessie snel een sigaretje gerookt op het terras. Andrea kwam even bij mij zitten. Even gefeliciteerd en bijgepraat. Lellebel had me al gezegd dat ze haar houding ten goede had veranderd en dit was idd het geval. Op de een of andere wijze kan ik haar niet weerstaan en haar gezegd dat ze me maar rond 18.00 moest opzoeken zodat we haar verjaardag op intieme wijze zouden vieren. Daarop liep zij weg met een grote glimlach en ik richting wellness voor een rondje bubbelen. Even afdouchen en na een luchtje hier en daar nog even een sigaretje op het terras alvorens richting bar om Andrea op te zoeken. Waarschijnlijk was ze bang dat ik door een andere dame gekaapt zou worden want ze kwam zich al melden. Ik moest nog wat formaliteiten afhandelen en nadat dit gebeurd was hebben we ons teruggetrokken.

    Het zou weer een heerlijk uurtje worden met mijn "guilty pleasure". Haar veranderde gedrag heeft zich ook op de kamer doorgezet. Niet meer het PSE Duracell konijntje, maar vragend wat en hoe je het wilt en tussentijds ook nog informeren of alles ok is. Benieuwd of ze dit weet vast te houden of dat ze toch terugvalt in haar oude gedrag.

    Hierna iets gegeten (biefstuk met Vlaamse friet en salade) en een rondje wellness. De hele tijd nog niet echt in de bar geweest, dus nog een etage afgedaald. Al snel raakte ik aan de praat met een beer die in het verleden schreef, maar nu niet meer. Natuurlijk de nodige wetenswaardigheden met elkaar gedeeld. Naast hem zat een pocket dametje. Ondeugende blikken, uitgestoken tongetjes en gebaartjes die je als obsceen zou kunnen beschouwen. Later zou ik nog uitgebreid kennismaken met haar. Langs me zat Chrystal te praten met een beer en toen deze even weg was de stoute schoenen aangetrokken en geheel tegen mijn natuur haar aangesproken. Mijn interesse kenbaar gemaakt dat als de beer niet met haar naar de kamer zou gaan ik wel bereid was om me op te offeren om wat tijd met haar te spenderen. Al snel krijg ik bezoek van een dame. Ze stelt zich voor als Isabella uit Hongarije. Gevat antwoord ik "so you are hungry for me". Het ontgaat haar een beetje. Gedurende ons gesprekje verlaat de beer Chrystal en mij ontgaat wat Isabella zegt. Natuurlijk neemt er bijna onmiddellijk een andere beer plaats naast Chrystal en ben ik dus gecockblocked. Ik zeg Isabella dat ik nog niet toe ben aan een kamertje en ze loopt weg. Stacy had alles van een afstandje bekeken en kwam lachend naar mij toe. Ze fluisterde me toe dat ze hoognodig "gut gefickt" moest worden. Ik vroeg haar wie Julia was, omdat ik haar de groeten van KP moest doen. Het bleek de dame te zijn die me eerder zat te verleiden aan de bar. Toen ze voorbij liep haar geroepen en haar de groeten gedaan. Voor mij het teken om me te verontschuldigen bij de beer aan de bar en met Stacy een kamer op te zoeken.

    Mijn sessies met Stacy zijn altijd lang, maar vliegen werkelijk voorbij. Ook ditmaal wederom 2 uur ultiem genot. Zij is waarschijnlijk de enigste dame die je lang neukt en je dan na afloop nog een tik geeft omdat je in haar ogen nog te vroeg het rubbertje volschiet. We maakten de afspraak dat ik na mijn herstelperiode rond een uur of 01.00 elkaar zouden opzoeken voor een tweede sessie.

    Ik heb langdurig gebubbeld en kwam in de wellness Lyn tegen. Met haar had ik bij mijn vorige bezoek lange gesprekken gevoerd. Zij haalde dit gelijk aan en zei dat ze toch echt een keer met mij naar de kamer wilde. Haar lachend gezegd dat ik al volgeboekt was voor vandaag, maar dat ze mij bij een volgend bezoekje er maar aan moest herinneren. Nog snel een sigaretje gerookt op het terras om me dan weer richting bar te begeven. Al snel kwam Julia naast me zitten en we raakten aan de praat. Korte tijd later meldde Stacy zich ook. Na een minuutje of zo fluisterde Stacy of ik geen interesse had om ipv met haar alleen te gaan zin in een trio had met Julia erbij. Toen ik zei dat dat goed was vroeg Stacy dollend aan Julia of ze evt interesse had om met haar en mij naar de kamer te gaan. We zouden haar een goede service geven. Ik speelde er gelijk op in door aan te geven wat ik wel en niet deed op de kamer tot grote hilariteit van de overige dames. Gedrieën gingen we op pad om een sleutel te halen.

    Op de kamer begon Julia al meteen te tongzoenen op een sensuele wijze zoals je normaal alleen met je vriendinnetje doet. Stacy had honger en dook naar beneden om een worst te verslinden. Na een klein kwartiertje werden de rollen omgedraaid. Heerlijk tongzoenen met Stacy en Julia die me kennis liet maken met haar zeer goede BJ-kwaliteiten. Stacy zou niet "crazy Stacy" zijn als ze Julia uitdaagde om te proberen om hem helemaal in haar mondje te laten verdwijnen. Julia wilde zich niet laten kennen en ging de uitdaging aan. Ze bleef steken op enkele centimeters en Stacy besloot daarop de helpende hand te bieden door Julia's hoofd naar beneden te drukken. Het resultaat bleef hetzelfde waarop Juila vroeg of ze hem mee naar huis mocht nemen zodat ze kon oefenen. Julia vervolgde haar BJ en Stacy stond zo geil als wat afgaande op de oneerbare voorstellen die zij in mijn oor fluisterde. Iets waar ik in de toekomst zeker op terug zal komen bij haar. Ik dirigeerde haar om plaats te nemen over mijn gezicht zodat ik haar kon beffen terwijl Julia nog steeds aan het oefenen was. Na enkele minuten pakte Julia een van mijn condooms en kwam in cowgirl op mij. Nu had ik in trio's wel eens de ene dame gebefd terwijl de andere mij pijpte, maar dit was voor het eerst dat ik de ene neukte en de andere befte. Aangezien het tegen sluitingstijd aanliep de dames gevraagd om een four hands handjob. Dit behoefte enige uitleg, maar ze kweten zich magnifiek van hun taak. Toen ik aangaf dat ik wilde komen greep Stacy het heft in handen. Zij begon ritmisch de druk te verhogen terwijl Julia mij begon te tongzoenen en Mijn ballen masseerde. Na een minuut of twee volgde mijn orgasme. We rookten nog gedrieën een sigaret. Tijdens het afrekenen in de kleedkamer Julia gezegd dat we bij mijn volgend bezoekje ook eens 1 op 1 moesten kennismaken. Dit leverde me een gespeelde "dodelijke" blik van Stacy op. Er werden nog wat zoenen uitgewisseld.

    Rond 03.00 zeer tevreden SS verlaten met de wetenschap dat in een door Roemeense dames gedomineerd clubjaar het een Bulgaarse is die er met de eer van mijn persoonlijke favoriete van 2016 vandoor gaat.Daarnaast blijft het opmerkelijk dat ik ook na mijn vierde bezoekje aan SS nog steeds niet gekamerd heb met een Roemeense.

  14. Onderstaande 12 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Cat (24 december 2016),deket (11 januari 2017),Giodude (13 januari 2019),goolfy69 (25 december 2016),Hades (24 december 2016),jansenroy (24 december 2016),licky luke (25 december 2016),Manureva (27 december 2016),mechelen (24 december 2016),Sjeufke (24 december 2016),sofaking (24 december 2016),Wentelt Eefje (24 december 2016)

  15. #384
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Gisteren was het dan weer eens zover, SixSens time op 1e kerstdag. Ik had nog een vrijkaartje dat tot begin januari geldig was, een extra reden om weer eens te gaan. Dank voor degenen die dat vrijkaartje mogelijk hebben gemaakt. Plan de campagne: door de line up van de dagen ervoor goed op het forum in de gaten te houden, wist ik dat de kans groot was dat er enkelen die ik op mijn lijstje had staan aanwezig zouden zijn. Ik hoopte dan ook op aanwezigheid van Dani, Domenika, Stacey, Laura en ene Isabella die ik nog niet van gezicht kende.

    Tegen 13.20 uur gearriveerd. Zoals verwacht nog niet veel auto’s op de parking. Binnen mijn vrijkaartje overhandigd, omdat de vriendelijke Theke even moest zoeken, gaf ze me alvast een polsbandje, mocht ze het nummer niet kunnen vinden zou ik dat bij vertrek dan eventueel nog horen. Ik zei dat dat geen probleem was, daar ik wist dat het wel goed zou komen en indien door een miscommunicatie toch iets mis zou zijn gelopen dat ik dan nog wel de entree zou aftikken.

    Vervolgens omkleden, mijn ‘vaste’ lockernummer was nog vrij. Douche genomen en daarna de Whirlpool in. Weer even goed de langs lopende dames in de gaten gehouden. Er was ook een dame die zich daar aan douchen was en nog even de sauna in ging. Voor mij onbekend, mooi figuur en lang zwart haar, maar die heb ik de hele dag daarna volgens mij niet meer gezien, Dauerbuchung? Of die had zich dusdanig verkleed dat ik haar niet meer herkende.

    Domenika
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...610#post529610
    Na de whirlpool weer even douchen, berevel weer om en op weg naar de bar. Daar maar eens gaan zitten. Was vrij rustig, zag in ieder geval Stacey, Domenika rondhuppelen. Laura herkende ik totaal niet meer, maar die werd me later door Domenika aangewezen. Domenika zat eerst bij een andere beer, maar toen dat niets leek te gaan opleveren, stak ze over naar de ander kant van de bar en ging naast me op een kruk zitten. Zeker een half uurtje lekker geklets. Domenika stelt dus niet de kamervraag. Dat vind ik wel top. De mooie dame achter de bar bleek een liefhebster van Poker, en op het groot scherm in de bar was een pokerwedstrijd. De bardame betrof Gaby en nondeju, die had ik ook al eens in de zomer gespot hier, toen kwam ze na mij binnen en ik dacht toen gelijk: die moet mee de kamer op. Kleine teleurstelling dat het de bardame toen betrof. Ze was er nu dus weer. En wederom hoorde ik van anderen dat ze vroeger ook aan de andere kant van de bar gewerkt had.
    De bardame in kwestie riep op een gegeven moment tegen Domenika en mij dat we (dus Domenika en ik, helaas niet Domenika, Gaby en ik….) maar eens moesten gaan pokeren op een kamer. Dat leek mezelf ook een strak plan, was wel toe aan een kamertje. Dus met Domenika de sleutel gaan halen en op naar een kamer op de bovenverdieping.
    Domenika heeft wisselende recensies op het forum. In mei had ik reeds een kamertje van 1 uur met haar gemaakt, tot tevredenheid, hele dikke voldoende. Omdat het destijds mijn 2e kamergang was kort na een eerste had ik toen wat moeite om te relaxen. Dus ik had me sowieso al voorgenomen met haar ooit nog eens een eerste gang te doen als herkansing voor beiden van ons. Het bleek ook voor haar de eerste kamer te zijn van deze dag. Het werd een kamergang van 1 uur die direct mijn top 5 binnen knalde. Alles erop en eraan.

    De eerste keer destijds in mei met haar, moest er bij het neuken eerst wat glijmiddel aan te pas komen. Dit keer genoot ze er blijkbaar zelf ook enorm van, want ze begon droog, maar gedurende het spel werd ze heel, heeeel erg nat. Het droop werkelijk langs haar benen en mijn vingers. Het klikte gewoon en werd een top sessie. Ze heeft me in cowgirl vervolgens als een wilde klaar gereden en volgens mij haarzelf ook (maar dat weet je nooit 100% zeker natuurlijk ). Het was een GFE van de beste soort en dan het laatste zetje in cowgirl als een wilde PSE. Top sessie. Zo zie je maar hoe recensies per persoon kunnen verschillen over een bepaalde dame. Herhalingsgevaar is na deze sessie 100% voor mij.

    Na deze sessie douchen en weer even de bar in vocht aanvullen. De Bulgaarse brigade wist natuurlijk dat ik met Domenika net van de kamer was dus die kwamen niet polsen voorlopig. Toen kwam er plots een heel knappe verschijning, die ik uren eerde ook in de Jacuzzi al had zien passeren, naast me staan. De toon hoe ze me aansprak was wel een verademing met de meeste jaagstertjes. Heel rustig en vriendelijk. Was me dat potverdikkie de Hongaarse Isabella. En ik was net van de kamer af en kon dus niet aan ronde 2 beginnen nog. Even met haar verder kennis gemaakt en gemeld dat ik net van kamer af was. Maar dat ik later eventueel wel interesse zou hebben. Ze zei me vriendelijk gedag en ging weer op een zetel zitten.

    Niet veel later kwam Stacey bij me langs om te melden dat Dani niet aanwezig was en naar huis met de feestdagen. Maar dat zij de afwezigheid straks wel zou goedmaken en mij nog even onder handen zou nemen. Ook geen slecht plan natuurlijk. Laura, ook een potentieel doelwit voor vandaag, herkende ik dan ook echt niet meer terug van maanden geleden. Het is dat Domenika haar me eerder had aangewezen. Maar goed, Laura ook op de potentiele lijst voor vandaag voor de 2e sessie. Aldus in de planning voor sessie 2: wie van de drie: Isabella, Stacey of Laura. Maar zoals zo vaak zou het weer eens anders gaan lopen….

    Vervolgens kwamen 2 beren binnen, die een hele doos met ingepakte kadootjes onder de kerstboom uitschudden. De dames mochten allen 1 (en later ook nog 2 of 3) presentjes uitpakken. Er zaten allemaal lingerie zaken in de verpakkingen, tot grote hilariteit van de dames, die ook gelijk een en ander aantrokken. Sommige dames dachten door te rammelen met het cadeau te kunnen horen wat er in zou zitten. Lijkt me lastig met lingerie in cadeau verpakking ;-). Laura vroeg of er ook vibrators tussen lagen. Een beer riep gelijk: waarom moet je een vibrator hebben, Männer genoeg hier. Maar Laura vroeg dat namens bardame Gaby zei ze vlug gevat. Een mooi schouwspel. Ik meende dat een van de beren de voorzitter van de Crystal fanclub moest zijn. Die had ik vaak bij Crystal gezien. Na een blik op het ‘Live from SixSens’ topic kwam ik erachter dat het de beren Ohlord en Licky Luke betrof. Deze heren dan ook even een hand gegeven daarna en mezelf ook even voorgesteld. Tevens even later in de kleedruimte nog Forgetskinnyletsgetfatty ontmoet.

    Het was 17.45 uur, tijd om eens wat te gaan eten. Steakje, pepersausje, spruitjes met spek, aardappelkroketjes. Niets mis mee en heerlijk. Na het eten weer de bar in. Aan de praat geraakt met een medebeer, die YinYang als zijn vaste uitvalsbasis had. Wat ervaringen uitgewisseld. Altijd leuk. Het werd wel drukker met beren en ik merkte opeens dat er nog maar heel weinig dames in de bar waren. En natuurlijk had ik even de pech, dat Isabella, Laura en Stacey niet meer te vinden waren in de bar. De voorzitter van de Stacy fanclub bleek ook in da house: Patjax. Dat bleek dus kans verkeken op sessie met Stacey voor mij ;-).
    Aan de bar nog in gesprek geraakt met een andere beer, ook weer wat ervaringen uitgewisseld. Die ging vervolgens op zoek naar een dame voor een kamergang. Ik maakte nog eens een rondje of ik toch nog iemand van ‘wie van de drie’ zou treffen ergens in de wandelgangen van SixSens. Helaas, toen maar weer aan de bar gaan zitten.

    Lana
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...612#post529612
    Het liep al tegen 20.00 uur aan. Het werd toch echt tijd voor een laatste kamergangetje. Toen sprak een iets rijpere dame me aan. Genaamd Lana uit Letland. Ging gelijk een belletje rinkelen, die had goede recensies. Nog even de kut eeeeh kat uit de boom gekeken, maar op een gegeven moment was de nood zo hoog dat ik haar gevraagd heb een sleutel te halen.
    Zo nu en dan een rijpere dame als afwisseling van de jonge garde, niets mis mee wat mij betreft. Het werd een goed uurtje met Lana, GFE en PSE afgewisseld. Alles erop en eraan zeg maar. Een nette, vriendelijke vrouw die het je erg naar haar zin probeert te maken. Het hele standaard pakket kwam aan bod. Dikke voldoende in alle opzichten. Maar er is in principe geen herhalingsgevaar, op moment dat er andere favorietjes van mij aanwezig zijn in SixSens. Zou de nood weer hoog zijn en ik niet veel tijd meer heb om te wachten op andere dames die op dat moment bezet zijn, zou ik haar wel zo weer (letterlijk en figuurlijk….) nemen. Nogmaals , niets mis mee, heb genoten, maar net dat beetje extraatje/klik (kan het niet echt pinpointen) ontbrak wat ik bij andere toppertjes wel heb meegemaakt. Voor service verder niets dan lof en ook qua correctheid super.

    Na Lana de Eurootjes overhandigd te hebben, zag ik dat het al tegen 22.00 uur begon aan te lopen. Tijd om te vertrekken. Komt opeens Laura de kleedruimte in, die was zich ook gaan douchen en omkleden om te gaan vertrekken volgens mij. Toen zag ik waarom ik haar niet herkend had. In de bar had ze de haren beetje opgestoken en leken ze kort. Maar nu was ze net uit de douche, lange zwarte haren, nat bungelend. Wat een verschil was dat met eerder. Ze zag er in mijn optiek met de haren zo lang opeens nog beter uit. Ik vond het echt een wereld van verschil. Dat was 1,5 punt erbij op de looks alleen door de haren los te laten.

    Vervolgens naar de Theke om mijn horloge af te laten knippen. Vroeg aan haar of ze het nummer nog gevonden had behorende bij het vrijkaartje. Ze zei lachend dat alles in orde was. Ze vroeg of ook voor mij alles in orde was geweest deze dag. Ik zei: “zoals altijd hier: topdagje”. Toen het autootje in en 25 minuten later thuis op de bank nog een uurtje voor de tv nagenietend van deze geslaagde mooie dag. Weer op enkele gezichten namen kunnen plakken of andersom.
    Beren: ‘Officieel’ de hand geschud met Ohlord, Licky Luke en Forgetfattyletsgetskinny. En ik meen ook wel de voorzitter van de Stacey fanclub Patjax ‘herkend’ te hebben.
    Dames: van de Bulgaarse enclave gezichten en namen nu ook van: Simona, Veronika, Julia, Laura. Overigen: Hongaarse Isabella en Duitse Tyara.

    Nu loopt 2016 ten einde en wordt het tijd eens de balans op te maken vanaf mijn Sauna Club debuut in augustus 2015 tot op heden.
    Aantal bezochte clubs: 3
    Aantal club bezoeken: 16
    SixSens: 12 keer
    Babylon Elsdorf: 3 keer
    YinYang: 1 keer
    Veel geleerd, ook dankzij ‘tips en trucs’van mede beren, hier op het forum dan wel ‘live’ op de plek des verderfs. Zie me nog aardig zenuwachtig de eerste keer SixSens binnen stappen. Geen idee hoe dat allemaal zou reilen en zeilen. Wat als je een bekende uit je privésfeer zou tegenkomen? Maar langzaam aan leer je dan de kneepjes van ‘het vak kennen’. En kom ik een bekende tegen, dan heb ik als vrijgezel en kinderloos niets uit te leggen, natuurlijk. Dan zal de bekende waarschijnlijk zenuwachtiger van mij worden. Ongegrond natuurlijk, ongeschreven wet wat mij betreft!
    Ik wandelde ook wel eens (en soms nog steeds als ik maar beperkte tijd op een dag heb en niet hele middag beschikbaar heb voor bezoek sauna club) bij dames die privé ontvangen. Daar wisselende service nivo’s meegemaakt. Van bizar slecht maar ook enkele hele goede. Maar die goede zitten dan vaak op veel te hoog tarief. Wat dat betreft zijn de Sauna Clubs een openbaring. Ik heb echt zelden een slechte service genoten. En vaak heel veel keuze. Dus op momenten dat ik een halve/hele dag tijd heb, wordt het zeker Sauna Club bezoekje en geen privé ontvangst bezoekjes meer.
    Hieronder mijn totaal overzicht na een dik jaar Sauna Club bezoek. SixSens is en blijft mijn favoriet. Slechts 25 minuten rijden. Hou niet zo van autorijden, dus zolang ik me er goed amuseer en me thuis voel, heb ik niet de behoefte om andere clubs die verder weg liggen te bezoeken momenteel. YinYang zal ik zeker nog eens bezoeken, maar ik denk alleen in de zomer als het goed weer is. Dat grote terras heeft dan wel wat. Is me in augustus goed bevallen. Maar SixSens zal voorlopig zeker mijn vaste uitvalsbasis zijn. Ik hoop in 2017 dan ook weer regelmatig (op therapeutische basis…) deze tempel des verderfs te mogen bezoeken.

    Locatie: Datum: Dame(s): Land: Score: Opmerkingen:
    SixSens Lemiers 3-8-2015 Sibel Bulgarije 8,0
    SixSens Lemiers 3-8-2015 Suzanne België 8,0
    SixSens Lemiers 10-8-2015 Suzanne België 8,5
    SixSens Lemiers 10-8-2015 Jessie Tsjechië 7,0
    SixSens Lemiers 31-8-2015 Lolita Roemenië 7,5
    SixSens Lemiers 31-8-2015 Larissa Roemenië 7,5
    SixSens Lemiers 7-9-2015 Anita Bulgarije 8,0
    SixSens Lemiers 7-9-2015 Elena Roemenië 8,0
    SixSens Lemiers 25-9-2015 Betty Roemenië 7,0
    SixSens Lemiers 25-9-2015 Crystal Bulgarije 9,0
    SixSens Lemiers 25-12-2015 Larissa Moldavië 5,0
    SixSens Lemiers 25-12-2015 Kesy Roemenië 6,0
    Babylon Elsdorf 3-1-2016 Katja Afrika 7,5
    Babylon Elsdorf 3-1-2016 Jessica Duitsland 8,5
    SixSens Lemiers 11-1-2016 Suzanne België 8,0
    SixSens Lemiers 11-1-2016 Crystal Bulgarije 9,0
    Babylon Elsdorf 24-1-2016 Jessica Duitsland 8,0
    Babylon Elsdorf 24-1-2016 Dorothea Bulgarije 8,0
    Babylon Elsdorf 24-1-2016 Diana Roemenië 8,0
    SixSens Lemiers 5-5-2016 Suzanne België 9,0
    SixSens Lemiers 5-5-2016 Domenika Bulgarije 8,0
    SixSens Lemiers 17-7-2016 Zoey Bulgarije 7,0
    SixSens Lemiers 17-7-2016 Dani Bulgarije 8,5
    SixSens Lemiers 24-7-2016 Anita Bulgarije 8,0
    SixSens Lemiers 24-7-2016 Dani/Sibel Bulgarije 9,0 Trio
    YinYang 17-8-2016 Summer Duitsland 8,0
    YinYang 17-8-2016 Svetlana Oekraine 8,0
    Babylon Elsdorf 25-092016 Michelle Polen 8,5
    Babylon Elsdorf 25-092016 Donna Roemenië 8,0
    SixSens Lemiers 9-10-2016 Alina Roemenië 6,5
    SixSens Lemiers 9-10-2016 Dani/StaceyBulgarije 9,0 Trio
    SixSens Lemiers 7-11-2016 Maya Polen 8,0
    SixSens Lemiers 7-11-2016 Crystal Bulgarije 9,5
    SixSens Lemiers 25-12-2016 Domenika Bulgarije 9,0
    SixSens Lemiers 25-12-2016 Lana Letland 8,0

    Top 5 Service (triootjes niet meegerekend)
    1) SixSens Lemiers Crystal Bulgarije 9,5
    2) SixSens Lemiers Domenika Bulgarije 9,0
    3) SixSens Lemiers Suzanne België 9,0
    4) SixSens Lemiers Dani Bulgarije 8,5
    5) Babylon Elsdorf Jessica Duitsland 8,5

    Top 5 Looks
    1) YinYang Roermond Summer Duitsland 9,5
    2) SixSens Lemiers Elena Roemenië 9
    3) SixSens Lemiers Lolita Roemenië 9
    4) SixSens Lemiers Crystal Bulgarije 8,5
    5) Babylon Elsdorf Michelle Polen 8,5

  16. Onderstaande 16 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    biged (26 december 2016),Brad Clitt (26 december 2016),deket (11 januari 2017),Eddy_V (28 december 2016),Flyerke (26 december 2016),forgetskinnyletsgetfatty (26 december 2016),goolfy69 (27 december 2016),licky luke (26 december 2016),Manureva (27 december 2016),Mr Bluenose (28 december 2016),Nedlovefkk (26 december 2016),Patjax (26 december 2016),Ryuhayabusa (27 december 2016),Sjeufke (26 december 2016),sofaking (26 december 2016),Wentelt Eefje (26 december 2016)

  17. #385
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 14:52
    Berichten
    5.069
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.596 in 2.516 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deantje Bekijk bericht
    Top 5 Looks
    1) YinYang Roermond Summer Duitsland 9,5
    2) SixSens Lemiers Elena Roemenië 9
    3) SixSens Lemiers Lolita Roemenië 9
    4) SixSens Lemiers Crystal Bulgarije 8,5
    5) Babylon Elsdorf Michelle Polen 8,5
    Met nummer 1, 2, 3 en 4 heb ik ook (ooit) gekamerd en ze behoren inderdaad tot de zeldzame dames die zowel de looks als de service bieden.
    Wat betreft Summer, met afstand de mooiste dame van YY, heb ik nog eens nagevraagd bij de blonde Theke aldaar, ze is er na augustus niet meer gesignaleerd.
    Heel erg jammer, zou heel graag op herhaling met haar gaan. En dan te weten dat ik haar echte naam ken, weet waar ze woont en werkt, zo dichtbij maar toch zo ver...
    In de hoop haar toevallig in een grote super aldaar tegen te komen heb ik m'n bezoekfrequentie verhoogt, ik kwam er geregeld maar nu toch iets vaker, tot nu toe zonder resultaat. Maar misschien komt ze nog eens terug in het voorjaar of de zomer.
    Het zal me verder worst zijn...

  18. Onderstaande 7 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    biged (26 december 2016),Deantje (26 december 2016),Manureva (27 december 2016),Mr Bluenose (28 december 2016),Sjeufke (26 december 2016),sofaking (26 december 2016),The Pussyhunter (19 augustus 2018)

  19. #386
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Wat betreft Summer, met afstand de mooiste dame van YY, heb ik nog eens nagevraagd bij de blonde Theke aldaar, ze is er na augustus niet meer gesignaleerd.
    Tijdens mijn eerste (en tot op heden enige ) bezoek aan YinYang, tikte Summer me op de schouder toen ik net een drankje bestelde aan de bar. Op moment dat ik me omdraaide en haar zag, riep ik nog net niet "Zimmer, jetzt gleich!". Ze vroeg 'helaas' wel 50 euro extra voor 'Blasen Ohne und Lecken'. Als dat extra tarief er niet was geweest had ze ook qua service algemeen in mijn top 5 gestaan. Maar hiervoor kreeg ze dus wat puntjes aftrek van mij. Maar dat extra tarief kon me op dat moment helemaal niets schelen en boeien eenmalig, zo mooi kom ik ze waarschijnlijk niet meer tegen in mijn leven met de mogelijkheid tot...... Ze vertelde dat ze dat werk maar enkele dagen per maand (op woensdag middag) deed naast haar reguliere job. Wie weet duikt ze in de zomer weer op daar. Ze werkte sowieso niet de avonduren i.v.m. bepaald publiek waarvan ik haar term daarvoor maar beter even niet hier neerpen.
    Overigens Lolita werkt al maanden nu als Mia regelmatig in YinYang. Maar dat wist je waarschijnlijk al. Grappige is dat Crystal me ook eens verteld heeft dat ze als eerste bij YinYang had aangeklopt voor een job, maar dat die haar weigerden omdat ze reeds genoeg meiden hadden. Is YinYang toch maar mooi even een service kanon misgelopen. Tot grote vreugde denk ik van enkele vaste SixSens bezoekers :-).
    Ik ben 'maar' in 3 sauna clubs geweest tot op heden. Nog niemand gezien die Summer kon overtreffen in die 3 tempels wat looks betreft. Die kon zo uit de Playboy ontsnapt zijn....

  20. Onderstaande 5 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 december 2016),Brad Clitt (26 december 2016),Manureva (27 december 2016),Mr Bluenose (28 december 2016),sofaking (26 december 2016)

  21. #387
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 14:52
    Berichten
    5.069
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.596 in 2.516 posts

    Standaard

    Inderdaad, hebben we toch maar in ons leven eens een echte Playmate geneukt. De eerste keer dat ik haar zag (inderdaad op een woensdag, daarom ga ik ook meestal op een woensdag) stond ik vlak na aankomst onder de douche bij de lockers omstreeks 11.30 toen ze voorbij paradeerde. Ik dacht meteen, die moet ik hebben en een Waalse beer die zich ook stond te douchen kon alleen maar o la la stamelen. Het was zijn eerste bezoek aan YY en vroeg me of dit normaal hier was, waarop ik zei jammer genoeg niet, zij was echt een uitzondering. Was ik maar wat doortastender geweest die dag (telefoonnummer vragen bijvoorbeeld), met stip op 1 in het lijstje gemiste kansen in 2016. Zal me wel melden mocht ze weer opduiken in YY of als ik ze in de super tegenkom.

    Lolita/Mia heb ik overigens al in september 2015 gezien (en geneukt) in YY, dus ze is net na jouw kamertje met haar in SS verhuisd naar Roermond.
    Het zal me verder worst zijn...

  22. Onderstaande 5 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 december 2016),Deantje (26 december 2016),Manureva (27 december 2016),Mr Bluenose (28 december 2016),The Pussyhunter (19 augustus 2018)

  23. #388
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    De voorzitter van de Stacy fanclub bleek ook in da house: Patjax. Dat bleek dus kans verkeken op sessie met Stacey voor mij ;-).
    En ik meen ook wel de voorzitter van de Stacey fanclub Patjax ‘herkend’ te hebben.
    Nu doe ik werkelijk alles om niet te boek te staan als voorzitter van haar fanclub. Ik zet het zelfs bij haar recensie.

    Je had haar gewoon kunnen boeken tussen het pannenkoeken door.
    We zijn gaan eten om 18.00 en daarna de eerste kamer van 19.00-21.00. Als ik eenmaal "vreemd" ben gegaan (in dit geval Julia) weet zij toch dat ik niet meer kamer met andere dames. We spreken ruwweg een tijd af, maar laten elkaar de rest van de tijd meestal met rust.

  24. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 december 2016),Deantje (26 december 2016),Giodude (13 januari 2019),licky luke (26 december 2016),Manureva (27 december 2016),Mr Bluenose (28 december 2016),Sjeufke (26 december 2016)

  25. #389
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Zaterdag 17 december

    Dit was mijn laatste bezoek van het jaar aan het Theater of Dreams en ik was aangenaam verrast over het aantal meisjes dat nog beschikbaar is voorafgaand aan de feestdagen. Ik zag veel van mijn oude favorieten en ik had een duidelijk plan in gedachten voor mijn dag, maar als normaal werden deze plannen snel geblazen uit het water, zodra ik begin te denken met de kleine man beneden. Mijn oorspronkelijke bedoeling was om sessie met Lana / Lyn voor een uur per stuk en dan zien hoe de rest van de dag vorderde met Laura, Melanie en Dani uitzoeken prominent in mijn gedachten. Lana en ik had een korte babbel net na het ontbijt, maar ze werd al snel opgepikt door een beer, die vrij veel haar in de kamer voor de hele middag hadden, hetzelfde gold voor Lyn, die werd bewoond tot ongeveer 1700. Dus in plaats ging ik met veilige optie Melanie en natuurlijk de kamer was precies wat ik zou verwachten van een perfomer wiens vaardigheden toenemen met elk bezoek. Na een rust en met Lana / Lyn nog steeds druk ik mijn zinnen gezet op Laura, die vind ik erg moeilijk om niet te kamer met elke keer dat ik een bezoek te wijten aan elke keer haar uitstekende prestaties. Na deze 2 kamers was ik behoorlijk moe, dus ik verdaagd naar de bar en had een goede lange gesprekken met Isabella en Stacy en Dani die probeerden voor trio's met verschillende beren in de bar. Het idee had wel enige waarde voor mij en ik was erg geneigd maar besloot te gaan om te zien wat anders bedacht. Ik werd later benaderd door Zoey wie ik een kamer een paar keer terug beloofd had, maar ik had haar niet gezien op mijn laatste paar bezoeken. Ze herinnerde me aan mijn belofte dus heb ik besloten om door te gaan, ook al verslagen op dit forum zijn zeer gemengd. Haar prestaties in de kamer was OK, maar niet de meest memorabele voor mij, dus ik kan geen herhaling elk moment snel te zien. Ze hebben een nieuw systeem in de plaats op zaterdag waar ze geven je 2 tokens bij binnenkomst voor uw steak (de keuken man vertelde me dat sommige jongens het systeem misbruik maakten en met 6-7 steaks - grote eetlust)! Dus nu krijg je 2 tokens die u toelaten 2 steaks! Terwijl ik het eten weg zag ik Sixsens equivalent van Wonder Woman / Linda Carter - Violetta had gewerkt de bar de hele middag en terwijl ik zat te eten ze door naar de douche doorgegeven boven om Little Carmen geworden - een mooie transformatie inderdaad. Het duurde slechts haar een paar minuten om de 3 'S (Shit, Douche en Shave) uit te voeren en ze werd gestript en klaar voor actie. Als ik niet was klaar voor de dag en op het punt van vertrek ik misschien wel haar hebben meegenomen naar de kamer, maar ik denk dat dat zal moeten wachten tot mijn volgende bezoek!

    Saturday 17th December

    This was to be my last visit of the year to the Theatre of Dreams and I was pleasantly surprised at the number of girls still available prior to the holiday season. I observed many of my old favorites and I had a clear plan in mind for my day but as normal these plans were quickly blown out of the water as soon as I start thinking with the little guy downstairs. My original intention was to session with Lana/Lyn for an hour each and then see how the rest of the day progressed with Laura, Melanie and Dani figuring prominently in my thoughts. Lana and I had a quick chat just after breakfast but she was quickly snapped up by a bear who pretty much had her in the room for the whole afternoon, the same was true of Lyn who was occupied until about 1700. So instead I went with safe option Melanie and of course this room was exactly what I would expect from a perfomer whose skills increase with every visit. After a rest and with Lana/Lyn still busy I set my sights on Laura who I find very difficult not to room with every time I visit due to her excellent performance each and every time. After these 2 rooms I was pretty tired so I adjourned to the bar and had good long chats with Isabella and Stacy and Dani who were trying for threesomes with various bears in the bar. The idea did have some merit to me and I was very tempted but decided to pass to see what else came up. I was later approached by Zoey who I had promised a room a few visits back but I had not seen her on my last few visits. She reminded me of my promise so I decided to follow through, even though reports on this forum are very mixed. Her performance in the room was OK but not the most memorable for me so I can't see any repetition any time soon. They have a new system in place on Saturdays where they give you 2 tokens on entry for your steak (the kitchen guy told me that some guys were abusing the system and having 6-7 steaks - big appetites)! So now you get 2 tokens which will allow you 2 steaks! Whilst I was eating away I saw Sixsens equivalent of Wonder Woman/Linda Carter - Violetta had been working the bar all afternoon and whilst I was sat eating she passed by to the shower upstairs in order to become Little Carmen - a lovely transformation indeed. It only took her a few minutes to undertake the 3 'S's (Shit, Shower and Shave) and she was stripped and ready for action. If I hadn't been finished for the day and on the point of leaving I might well have taken her to the room but I guess that will have to wait until my next visit!


  26. Onderstaande 8 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (28 december 2016),Eddy_V (29 december 2016),Flyerke (28 december 2016),Kwakje (28 december 2016),licky luke (28 december 2016),Manureva (28 december 2016),sofaking (28 december 2016),Wentelt Eefje (29 december 2016)

  27. #390
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Bluenose Bekijk bericht
    Zaterdag 17 december

    Whilst I was eating away I saw Sixsens equivalent of Wonder Woman/Linda Carter - Violetta had been working the bar all afternoon and whilst I was sat eating she passed by to the shower upstairs in order to become Little Carmen - a lovely transformation indeed. It only took her a few minutes to undertake the 3 'S's (Shit, Shower and Shave) and she was stripped and ready for action. If I hadn't been finished for the day and on the point of leaving I might well have taken her to the room but I guess that will have to wait until my next visit!
    Afgelopen zondag 25 december heb ik 2 bardames meegemaakt. In de middag Gaby. Daarvan wist ik dat deze wel ooit ook aan andere kant van de bar gestaan heeft en nu alleen nog maar bardiensten draait in SixSens. Ik vind dat echt een bloedmooie dame, had ik SixSens maar veel eerder ontdekt toen ze nog wel..... :-) . Nu lees ik bovenstaande van Mr. Bluenose en krijg ik toch gezien zijn beschrijvingen van Violetta/Carmen sterk het gevoel dat dit haast wel de bardame moet zijn geweest die zondag avond (25 december) bardienst had. De naam Violetta heb ik volgens mij ook door iemand horen roepen. Ik zei nog aan een mede beer al zittend aan de bar: Damn, met beide bardames vandaag zou ik wel eens een kamertje willen maken. Die medebeer beaamde dat gelijk. Ik dacht dat beiden alleen maar achter de bar werkten , maar deze Violetta (als het haar was, maar gezien de beschrijvingen denk ik het haast wel) werkt dus ook soms als Carmen aan de andere kant? Die gaat dan nu acuut per stante pede op mijn SixSens ToDo lijst. Ik las ook dat Laura vanaf morgen tot 7 januari afwezig zal zijn, damn, dat zal dan ook waarschijnlijk gelden voor Domenika, zal ik voor een gepland bezoekje ergens volgende week mijn plan de campagne moeten bijstellen.

  28. Onderstaande 4 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 (28 december 2016),licky luke (28 december 2016),Manureva (28 december 2016),Mr Bluenose (29 december 2016)

  29. #391
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deantje Bekijk bericht
    Afgelopen zondag 25 december heb ik 2 bardames meegemaakt. In de middag Gaby. Daarvan wist ik dat deze wel ooit ook aan andere kant van de bar gestaan heeft en nu alleen nog maar bardiensten draait in SixSens. Ik vind dat echt een bloedmooie dame, had ik SixSens maar veel eerder ontdekt toen ze nog wel..... :-) . Nu lees ik bovenstaande van Mr. Bluenose en krijg ik toch gezien zijn beschrijvingen van Violetta/Carmen sterk het gevoel dat dit haast wel de bardame moet zijn geweest die zondag avond (25 december) bardienst had. De naam Violetta heb ik volgens mij ook door iemand horen roepen. Ik zei nog aan een mede beer al zittend aan de bar: Damn, met beide bardames vandaag zou ik wel eens een kamertje willen maken. Die medebeer beaamde dat gelijk. Ik dacht dat beiden alleen maar achter de bar werkten , maar deze Violetta (als het haar was, maar gezien de beschrijvingen denk ik het haast wel) werkt dus ook soms als Carmen aan de andere kant? Die gaat dan nu acuut per stante pede op mijn SixSens ToDo lijst. Ik las ook dat Laura vanaf morgen tot 7 januari afwezig zal zijn, damn, dat zal dan ook waarschijnlijk gelden voor Domenika, zal ik voor een gepland bezoekje ergens volgende week mijn plan de campagne moeten bijstellen.
    Je vermoeden klopt, beste kerel. Violetta achter de bar is Carmen (1) vóór de bar. Voorheen enkel vóór de bar, toen achter de bar en nu afwisselend. Vraag haar gewon eens naar haar bar planning en grijp je kans...

    Btw, tweede aanvulling, mij is ter oren gekomen dat Laura wèl een weekje (of iets meer) huiswaarts gaat maar dat Domenika hier blijft... Wederom .. grijp je kan... (als het klopt)...

    Last but not least: Volgende keer nemen we wat meer tijd om te zeveren en drinken we er een op het nieuwe jaar!

    O ja, ik zou het bijna vergeten ... met Gaby heb je inderdaad een feestje gemist... had je Sixsens maar eerder moeten ontdekken...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  30. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (29 december 2016),Mr Bluenose (29 december 2016)

  31. #392
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    O ja, ik zou het bijna vergeten ... met Gaby heb je inderdaad een feestje gemist... had je Sixsens maar eerder moeten ontdekken...
    Yep, wrijf het maar nog even in......;-) In haar topic hier nog even gekeken, nondeju is ze zowat 1 jaar voor mijn SixSens debuut gestopt of andersom geredeneerd, heb ik net 1 jaar te laat mijn SixSens debuut gemaakt. :-) Alhoewel SixSens reeds 4 jaar bestaat, moet ik eigenlijk concluderen 3 jaar te laat mijn SixSens debuut gemaakt. Wat heb ik me toch achteraf gezien al deze jaren van al dat moois onthouden en mijn geld 'vergooid' aan uurtjes met andere dames die in alle opzichten nog niet de Pump 'veters' van het overgrote deel van de SixSens dames mogen strikken....

  32. Onderstaande 5 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (31 december 2016),Eddy_V (29 december 2016),licky luke (31 december 2016),Mr Bluenose (29 december 2016),Sjeufke (28 december 2016)

  33. #393
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deantje Bekijk bericht
    Afgelopen zondag 25 december heb ik 2 bardames meegemaakt. In de middag Gaby. Daarvan wist ik dat deze wel ooit ook aan andere kant van de bar gestaan heeft en nu alleen nog maar bardiensten draait in SixSens. Ik vind dat echt een bloedmooie dame, had ik SixSens maar veel eerder ontdekt toen ze nog wel..... :-) . Nu lees ik bovenstaande van Mr. Bluenose en krijg ik toch gezien zijn beschrijvingen van Violetta/Carmen sterk het gevoel dat dit haast wel de bardame moet zijn geweest die zondag avond (25 december) bardienst had. De naam Violetta heb ik volgens mij ook door iemand horen roepen. Ik zei nog aan een mede beer al zittend aan de bar: Damn, met beide bardames vandaag zou ik wel eens een kamertje willen maken. Die medebeer beaamde dat gelijk. Ik dacht dat beiden alleen maar achter de bar werkten , maar deze Violetta (als het haar was, maar gezien de beschrijvingen denk ik het haast wel) werkt dus ook soms als Carmen aan de andere kant? Die gaat dan nu acuut per stante pede op mijn SixSens ToDo lijst. Ik las ook dat Laura vanaf morgen tot 7 januari afwezig zal zijn, damn, dat zal dan ook waarschijnlijk gelden voor Domenika, zal ik voor een gepland bezoekje ergens volgende week mijn plan de campagne moeten bijstellen.
    Gaby is inderdaad een heel mooi meisje en ze keek altijd goed als ze aan onze kant van de bar was! Ik vind het erg grappig als Violetta en Gaby zijn op elkaar en ik vind mezelf zitten aan de bar na te denken over het nemen van hen naar de kamer wanneer er alle andere schoonheden zitten ongeveer naast me met bijna geen kleren aan. Ik denk dat het alleen maar logisch dat wanneer je in een bar en de bar meisje heet is dat je denkt dat deze dingen.

    Gaby is indeed a very pretty girl and she always looked good when she was on our side of the bar! I find it very funny when Violetta and Gaby are on together and I find myself sitting at the bar thinking about taking them to the room when there are all the other beauties sitting about next to me with nearly no clothes on. I guess it is just natural that when you go into a bar and the bar girl is hot that you think these things.

  34. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (29 december 2016),licky luke (31 december 2016),Manureva ( 2 januari 2017),Ryuhayabusa ( 2 januari 2017),Sjeufke (29 december 2016)

  35. #394
    Geregistreerd
    8 februari 2016
    Last Online
    1 april 2017 @ 18:03
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    16 in 3 posts

    Standaard

    Weer typisch iets voor ons, mannen om net dat snoepje te willen wat je niet krijgen kan, terwijl er rond ons zoveel lekkers voor het grijpen ligt.

  36. Onderstaande 3 leden hebben Newbori bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (31 december 2016),Deantje (31 december 2016),licky luke (31 december 2016)

 

 
Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.

FKK Artemis 468*60