Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 323
  1. #151
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Na een fles Grey Goose werden ze steeds knapper en uiteindelijk heb ik een roodharige Roemeense een paar uur mee genomen naar kamer 11 met ronde bed en douche. Volgens mij was ze even oud als ik,29 maar nog een redelijk strak lichaam, service ook niks mis mee.
    Zal zeker en vast Dahlia geweest zijn
    En Garde

  2. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (28 maart 2016),Sjeufke (27 maart 2016)

  3. #152
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Last Online
    30 maart 2024 @ 06:41
    Berichten
    74
    Discussies
    2
    Thanks
    18
    Thanked
    70 in 18 posts

    Standaard

    Zijn Kinga en Chrystal morgen op tweede Paasdag van de partij?

  4. #153
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Kinga voor 99,99% niet. Kinga meldt haar aanwezigheid hier op het forum. Aanwezig doorgaans op vrijdagen en zaterdagen en soms ook op donderdag
    Crystal zal hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig zijn. Al weet ik niet of ze tussendoor een dag vrijaf heeft.
    De voorzitter van de fanclub meldde dat ze vanaf 17-3 voor 4 weken aanwezig is.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Befferke3 (27 maart 2016),zeppos58 (28 maart 2016)

  6. #154
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    De kans is heel erg groot dat Crystal er vandaag (2e paasdag maandag) is. Mijn bezoekjes aan SS waren tot dusver hoofdzakelijk op de maandag middagen, en ik heb haar altijd op die dagen gezien, behalve uiteraard op moment dat ze op vakantie was. Ze werkte in ieder geval voorheen ook gewoon op de maandagen in SS.

  7. Onderstaande leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    zeppos58 (28 maart 2016)

  8. #155
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Cool Nieuwe ervaringen en oude bekenden

    Ik was door omstandigheden al een paar weken niet meer in SS geweest; vooral omdat mijn grote favoriet met vakantie is.
    Ik had mij dan ook voorgenomen pas weer een bezoek aan mijn club te brengen als ze weer terug is; maar hoe lang kan een IJsbeer trouw zijn aan zichzelf ?
    Vriend Mechels bracht uitkomst en hield mij een spiegel voor. Verdomd die kerel heeft gelijk !
    Niet lang gedraald en op goede vrijdag naar SS getogen.
    De parkeerplaats was stampvol en binnen was het ook goed druk; veel aanbod van DVP en veel IJsberen.
    In de drie weken dat ik er niet was geweest waren er een aantal nieuwe gezichten gearriveerd, maar gelukkig liepen er ook nog vele bekende DVP rond.

    Ik zat aan de bar toen ze aan kwam lopen: bril, rond gezicht, korte blonde haren. Een déjà vue ? Dat kon niet, maar van veraf leek ze een beetje op mijn favoriet in vroegere jaren.
    Ze bleek Petra te heten, spreekt Nederlands (met accentje) en ze is best grappig.
    Ik ben niet zo van lang praten en overwegen. Als ik een berevel draag laat ik Pietermans mijn wil bepalen. Daar kom ik uiteindelijk voor; echt nadenken doe ik wel op mijn werk.
    Petra heeft een typische manier van Pijpen. Lekker, lang en diep, waarbij ze erbij ligt alsof ze van een lolly snoept. Na een lange zuig- en likpartij vond ik het tijd worden voor een jasje en een potje neuken.
    Hoewel ik niet uitermate grote geschapen ben had Petra er enige moeite mee. Maar eenmaal binnen ging het prima. Petra spande zich goed in en ik kwam lekker klaar. Kortom leuke meid, en goede service.

    Nadat ik me gedoucht had weer terug in de bar waar het aanbod nog steeds groot was. Ik had gehoopt Paloma te treffen maar ze was ofwel niet aanwezig ofwel continu bezet. Iets wat ik goed kan begrijpen want deze meid is binnen een jaar voor mij een van de toppers van SS geworden.

    Als je je ergens op focust is het gevolg ervan dat je de rest niet ziet.

    Paloma was er dus niet, Tina was ook bezet en Chrystal heb ik maar heel kort gezien toen ze een drankje kwam halen en meteen terug ging naar een kamer. Blijkbaar hadden andere IJsberen meer geluk dan ik.
    In mijn gedachten was ik afscheid aan het nemen van SS en besloot nog een laatste rondje te maken door de club.
    Toen ik terug kwam in de bar trof ik er tegen alle verwachting in Stephanie (of Stephania). Het was al meer dan een jaar geleden dat ze voor het laatst in SS was. Ik had goede herinneringen aan haar en sprak haar dan ook aan. Ze herkende mij ook (of deed alsof; wat zijn die meiden toch goede toneelspelers) en er volgde een leuk praatje.
    Ik complimenteerde haar met haar uiterlijk want ze ziet er prima uit: circa 1,75 m. lang donker haar, mooie silli-C-borsten en een lekkere kont. Dus niet lang gewacht en op naar een kamer.
    Stephanie vond de vrijdagavond in SS een 'catastrofe' vanwege de drukte, de hitte, de rook en de drinkende IJsberen. Maar dat vond ze vorig jaar ook al en ook op andere dagen dus dat zat wel goed.
    Stephanie heeft een geweldig lichaam, pijpt lekker en neukt goed. Kortom voor mij een feest der herkenning. Anderhalf uur later was het welletjes. Ik had genoten en ging met een voldaan gevoel douchen.

    Stephanie gaf aan dat ze komende vrijdag weer aanwezig is ondanks de 'catastrofe' in de club.
    Ik denk dat ik dat ga controleren !

  9. Onderstaande 10 leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 maart 2016),Deantje (28 maart 2016),Eddy_V (28 maart 2016),Flyerke (28 maart 2016),KanariePiet (28 maart 2016),Mr Bluenose ( 6 april 2016),Nedlovefkk (28 maart 2016),Ryuhayabusa (29 maart 2016),Sjeufke (28 maart 2016),zeppos58 (28 maart 2016)

  10. #156
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 20:54
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phorusje Bekijk bericht
    Zijn Kinga en Chrystal morgen op tweede Paasdag van de partij?
    Karfreitag habe ich Crystal gesehen, Kinga war nicht da!
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  11. Onderstaande leden hebben bettman bedankt voor deze bijdrage:

    zeppos58 (28 maart 2016)

  12. #157
    Geregistreerd
    1 juni 2015
    Last Online
    8 mei 2016 @ 05:30
    Berichten
    17
    Discussies
    1
    Thanks
    91
    Thanked
    19 in 6 posts

    Standaard

    Gisteren een clubdagje van gemaakt, zalig was dat! De zaak zat goed vol, alles was dik in orde.

  13. #158
    Geregistreerd
    4 augustus 2008
    Last Online
    21 september 2023 @ 13:36
    Berichten
    301
    Discussies
    11
    Thanks
    573
    Thanked
    407 in 121 posts

    Standaard

    Jongens tot morgen, ben er rond 15:00 uur met gebak

  14. #159
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salitos Bekijk bericht
    Jongens tot morgen, ben er rond 15:00 uur met gebak
    Beste kerel, ik was er heel heel graag bij geweest. Altijd gezellig met jou! Ik zit morgen voor het werk ver van Sixsens.

  15. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    salitos (28 maart 2016)

  16. #160
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Last Online
    1 januari 2024 @ 23:33
    Berichten
    214
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002
    Thanked
    1.170 in 174 posts

    Standaard

    Vanochtend was de keuze tussen Babylon en SS moeilijk,daar ik donderdag en zaterdag super avonden in Elsdorf doorgebracht had. Omdat mij via dit forum was medegedeeld dat Madelein vrijdag was gespot, had ik een kleine hoop haar vandaag weer in SS aan te treffen, uiteindelijk tevergeefs.

    In ieder geval aardige medeijsberen ontmoet, en met hen een hele tijd gezellig staan kletsen. Ook kennisgemaakt met de voorzitter van een fanclub, was gezellig hem te spreken, we bleken toch een aantal zaken gemeen te hebben.
    Het bleef de hele middag en het begin van de avond rustig, en er verlieten ook enkele dames al om 18 uur SS met een taxi. Toch was het gezellig, en een prettige manier om een verloren regenachtige 2e paasdag door te brengen. Ik kom zeker terug!

    Na een elders beschreven heerlijke kamer met Lana, hield ik het ook voor gezien, en vertrok tegen 19 uur richting huis.

  17. Onderstaande 7 leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (29 maart 2016),Eddy_V (28 maart 2016),licky luke ( 2 april 2016),Nedlovefkk (28 maart 2016),Ohhlord (29 maart 2016),Ryuhayabusa (29 maart 2016),zeppos58 (28 maart 2016)

  18. #161
    Geregistreerd
    31 maart 2015
    Last Online
    16 augustus 2018 @ 19:16
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    8
    Thanked
    18 in 10 posts

    Standaard

    vorige week weer een naar SS geweest. Niet druk maar wel gezellig. Veel meiden voor elk wat willst. Twee keer gekamert en al met al een heel relaxte dag gehad. Ze zien me zeker weer vlug terug.

  19. Onderstaande leden hebben jannij bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 2 april 2016)

  20. #162
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    30 december 2021 @ 10:48
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    49
    Discussies
    5
    Thanks
    87
    Thanked
    315 in 36 posts

    Standaard

    Na lang wikken en wegen en een maand verlekkerd naar deze verhalen gelezen.. Uiteindelijk gisteren naar SS geweest met een kameraad. Het was onze eerste saunaclub ervaring. We kwamen exact om 2 uur aan, dus konden meteen 55€ lappen.. (Maargoed, eigen schuld..) verder een ontzettend leuke middag gehad! Na eerst rustig aan de bar gezeten te hebben, gekletst met enkele dames daarna even af gaan schakelen in de jacuzzi, samen met een mede ijsbeer wat vergeleken Yy / ss etc. Goede afspraken maken wat het devies. Daar mijn kameraad PAula tegen het lijf liep (mooie Roemeense, goed figuur) en hij meteen volmondig haar kamervraag accepteerde, zelf even rondgekeken en liep ik domenika tegen het lijf. Deze kleine Bulgaarse had me aan de bar al gevonden en al verwend met een spannende TZ en even mijn jongeheer verkend. Zij vond mij (al dan niet toevallig) bij de saunaruimte, waarna we ons naar de rustruimte begaven. Daar verder geflikflooid, afspraken gemaakt en kamer gedeeld. Prima sessie, alles mocht.. Haar klaargelikt en zelf helaas was moeite. Zenuwen? Toen ze daarna iets harder begon, en hier en daar eens speels in m'n tepel beet kwam er meer leven in. Uiteindelijk lekker m'n ding geleegd en haar vriendelijk bedankt. Elke keer dat ik haar tegenkwam kon er wel een kus vanaf.. GFE: 80%.
    Herhalingsgevaar: 50% was toch iets te soft.. Maar ze genoot van t knuffelen en zoenen(tz).
    Daarna ervaringen uitgewisseld met m'n kameraad (had mindere ervaring.. PMC / geen TZ )
    Aan de bar gaan zitten, oogcontact gemaakt met Stacey en zij bleef me volgen tot in de jacuzzi waar ik naartoe ging. Nadien helaas geen stacey gevonden en kennisgemaakt met Sibel. Even fijn met haar gekletst alvorens we naar de kino zijn vertrokken.. Daar onder toeziend oog van 5/6 Dvp's en mede ijsbeer een sessie ondergaan... HH groot!
    Tenslotte gedouched, wederom naar de bar getrokken en ... Jawel hoor.. Daar kwam Stacey. Helaas moesten we weer vrij tijdig gaan n stacey beloofd de volgende keer met haar te Kameren. Achteraf jammer dat ik haar niet op een kamer heb gehad. Maargoed! We'll safe Some for other times ;-).
    Fijne ervaring... Leuk verhaal en tot binnenkort

  21. Onderstaande 16 leden hebben Keffman bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 april 2016),AmuseMe ( 1 april 2016),Befke ( 4 april 2016),Big30 ( 2 april 2016),biged ( 1 april 2016),Deantje ( 2 april 2016),Eddy_V ( 1 april 2016),JohnStegers ( 2 april 2016),licky luke ( 2 april 2016),mechelen ( 2 april 2016),Mr Bluenose ( 3 april 2016),Nedlovefkk ( 3 april 2016),pret ( 1 april 2016),Ryuhayabusa ( 1 april 2016),waterrat ( 2 april 2016),Wentelt Eefje ( 1 april 2016)

  22. #163
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Last Online
    1 januari 2024 @ 23:33
    Berichten
    214
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002
    Thanked
    1.170 in 174 posts

    Standaard

    Vanmiddag besloten om weer naar lemiers af te reizen, had van tevoren al in het forum gezien dat er enige andere schrijvers in dit forum aanwezig waren, en was nieuwsgierig naar de gezichten bij de namen.
    Tegen 18 uur aangekomen, en in de bar direkt een niet schrijvend forumlid uit belgie getroffen. Hadden elkaar deze week al in Elsdorf leren kennen, en hebben tussen de bedrijven door telkens weer gezellig met elkaar aan d ebar zitten kletsen en lachen.
    Op enig moment BartdePauw, en ook Sjeufke ontmoet, leken het ook prima naar hun zin te hebben. Metä mijn belgische vriend vastgesteld dat toch Elsdorf en Lemiers onze vaste aanloophavens zijn, en het eigenlijk niet loont ergens anders heen te gaan.De gemoedelijke sfeer in beide plaatsen spreekt ons zeer aan, en de dames en hun service zijn in beide clubs prima, hoewel je natuurlijk altijd je ogen open moet houden en naar medeberen moet luisteren.
    De bezetting was overigens dik in orde, Lana, Carmen 2x, Cibel, Emma, en Crystal waren er in ieder geval, maar vandaag heb ik ook kennisgemaakt met een prachtige dame Linet, en ook de hier in dit forum besproken Petra gezien. Bij al dit prachtigs wordt het moeilijk kiezen, maar goed dat is een luxeprobleem.
    Al met al een goede avond, ik kom terug!!!

  23. Onderstaande 13 leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 april 2016),Agronymus1 ( 2 april 2016),AmuseMe ( 2 april 2016),bettman ( 2 april 2016),biged ( 2 april 2016),Deantje ( 2 april 2016),Eddy_V ( 1 april 2016),Flyerke ( 2 april 2016),licky luke ( 2 april 2016),Nedlovefkk ( 3 april 2016),Ryuhayabusa ( 2 april 2016),Sjeufke ( 1 april 2016),Wentelt Eefje ( 2 april 2016)

  24. #164
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keffman Bekijk bericht
    Na lang wikken en wegen en een maand verlekkerd naar deze verhalen gelezen.. Uiteindelijk gisteren naar SS geweest met een kameraad. Het was onze eerste saunaclub ervaring.
    Fijne ervaring... Leuk verhaal en tot binnenkort
    Welkom als schrijver op IJBF Keffman, welkom in het gilde der IJsberen en bedankt voor je eerste bijdrage!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 2 april 2016)

  26. #165
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    SixSens - Sexy Birthday Party van mezelve en Pret
    19 maart 2016

    Vandaag was de grote dag mijn eerste verjaardagsparty samen met Pret! Ik dank de rakkers van Relaxxxboard hiervoor ten zeerste voor de organisatie van dit feest! Ik kan al zeggen dat ik dit graag opnieuw wil doen in volgende jaren.

    Ik zou Vazkor niet zijn als ik hier bij uitbreiding niet een soort Hollandia Tour van maak...compleet met eerst een visite aan Maastricht om er een aantal smartshops binnen te gaan. Ook dat is Nederland . "Drugs, Sex & Rock 'n roll, baby". Dit weekend was ik van dat eerste wel keurig afgebleven. De volgende dag plande ik nog een relax-moment in YinYang dankzij een vrijkaart.


    De Club

    Ik kwam rond 14u30 binnen en tot m'n verrassing wisten ze al onmiddellijk wie ik was als ware ik een wekelijkse klant. Zelfs de identiteitskaart was niet nodig. De dame aan de balie feliciteerde me met m'n verjaardag en legde uit dat ik nog van een kamer met jacuzzi twv 25€ kan gebruik maken. Dat is erg sympathiek! Helaas had ik dit later niet kunnen doen. Ik wou die eerst voorbehouden aan een sessie met een speciale dame (dacht ondermeer aan Julia). Toen ik dit wou doen, bleek die steeds bezet te zijn. Jammer.

    In deze club voel ik me reeds thuis en op m'n 1000 gemakken. Ik kwam den Seksmachien al bij de lockers tegen, we waren lockerburen die dag.

    Ik ben uitgebreid gaan douchen en ging naar de bar toe om te zien wie er allemaal al aanwezig was. Ik mocht er hartelijke felicitaties ontvangen en ontmoette de andere jarige Pret. Aangenaam kennis maken ) Ook Eddy_V, N, Sjeufke, JeanK, Toetebel, Ryahayabusa (of zoiets), forgetskinnyletsgetfatty, SAS, en vele andere kon ik die dag de hand schudden. Aangenaam kennis maken en even aangenaam weerzien

    Vandaag had ik afwisselend gepraat, gedronken, gewellnesst, gegeten en kamertjes gedeeld met 3 dames: Carmen (Portugal), Julia (Bulgarije), Anna (Roemenië). Alleen de laatste was meer een flop helaas, een magere troostprijs daar ik Kinga maar niet snel te pakken kreeg wanneer ik ze pakken wilde. Een andere Pools-Russische zou dit de volgende dag in YinYang meer dan goed maken.

    De wellness is als steeds erg goed en ik ging afwisselend in de sauna's en de jacuzzi. Daar raakte ik nog in gesprek met rakkers JeanK en later bartdepauw. Ik was er ook samen met Carmen de 2e en later met Franceska. Dit is een half Belgische, half Italiaanse met kort haar, lekkere tieten en had er een goed gesprek mee. Waarom ik er niet mee op kamer ging, ik weet het niet, ze is vast goed. Beter dan die Anna waar ik wel mee ging for sure. We hadden een redelijk serieus gesprek eigenlijk, de vulkaan aca duisburg spesjalist bubbelde er bij en keek er naar.


    't Eten

    Het eten in het restaurant was erg goed: steak met pepersaus met frieten en groenten. Daar betaal je tegenwoordig toch vet veel voor in een gewoon restaurant. Na het eten samen met andere rakkers werd het zoeken naar de anderen die niet op kamer waren op dat moment voor het verjaardagsdessert in de veranda waarvoor ik enkele taarten mee had en Pret had Turkse koeken mee die mooi in schaaltjes werd opgediend. Allemaal erg lekker en mooi opgediend door de club, chapeau!


    De dames

    Het bleek dat ik vandaag iets moeilijker in een geile bui kon komen, ik vond niet meteen m'n gading in de line-up. Emma lonkte maar ik was niet meteen gewonnen om al snel op kamer te gaan. Ze is nog een optie voor later (maar dat er helaas niet van kwam).

    Ik was vandaag eerder een diesel die op gang moest komen. De eerste dame was Carmen waarmee ik samen in de Jacuzzi was. Haar aanwezigheid maakte me opgewonden en ik benaderde haar. Ze was wat afstandelijk in het begin. We gingen later naar de veranda en dan op kamer voor 1u:

    Carmen (Portugal): https://www.ijsberenforum.com/forum/...187#post477187
    Score: ***


    De tweede sessie van de dag was met pocket Bulgaartje Julia die me in de barruimte meteen herkende van vorige keer toen ik haar uit de buurt van Kanariepiet probeerde te plukken op het 5-jarig feest van RB. We spraken al af aan de bar dat ik later met haar zou samen gaan want ik was al vrij zeker dat ik met haar op herhaling wilde. Later die dag toen ik ze zocht kwam ze me vanuit het wellness-gedeelte tegemoet en gingen we naar de kino.

    Julia (Bulgaars): https://www.ijsberenforum.com/forum/...185#post477185
    Score: ****1/4


    Ik had een derde sessie voor ogen maar wist niet met wie: Kinga? Steeds o zo bezet. Emma? Waar is die nu gebleven? Ondertussen kwam een blondje met blauw jurkje tegen me aan wrijven en schalde 'HALLO WIE GEHT'S' in m'n oor toen ik haar niet goed verstond. De muziek in de bar stond echt keiluid en converseren met anderen wordt vaak moeilijk tot mijn grote frustratie.

    Ze heet Anna en komt van Ra ra ra ... Roemenië. Een "Hallo-Wie Geht's"-Roemeentje, een mooi blond poppetje bovendien. Ik poogde er mee te praten maar dat was niet ideaal. Ik nam dat Roemeentje dan maar mee naar de Kino.

    Anna (Roemenië): https://www.ijsberenforum.com/forum/...183#post477183
    Score: **


    Na het rampzalige edoch optisch goede en grappige samenzijn met Anna die maar een schaduw is van de Litouwse gelijknamige schoonheid die hier ooit rondliep en waar ik het genoegen mee had 2x een kamer te delen, keerde ik terug naar de wellness en de bar. Het was rustiger qua volk maar nog in de luide-disco-stijl met de DJ die z'n beste kunnen ten toon spreidde: "Het was m'n verjaardag en er was zelfs een heuse 'eigen' DJ op m'n feest en alles erbij", zou ik later nog pochen. De details krijgen vrienden die me laat feliciteerden voor m'n verjaardag verder niet te horen.

    Gelukkig kon dat nog op andere plaatsen zoals in het restaurant en de verandaruimte in deze club. Ik kreeg Kinga ook nu niet aan de haak geslagen, ze was nergens te zien. Op gegeven tijdstip begon ik echt moe te worden en na 2'en verliet ik de feesttent na N de hand te hebben geschud. Gelukkig was de B&B te Lemiers een tweetal kilometer verder, daar heb je heel wat B&B's bij elkaar (Holset). Ik kon er uitslapen om de volgende dag naar YinYang te kunnen gaan met vrijkaart. Wordt dus vervolgd.

    Dit was zeker een fijne verjaardag en voor herhaling vatbaar zoiets te doen.


    Wat vond ik van SixSens:

    * Ik ga er al zo vaak dat het tot een van m'n vertrouwde omgevingen begint te horen naast Babylon.

    * Qua wellness blijft deze club bij de beste horen en er komt nog een tuin en buitensauna bij, zag ik die dag. Het wordt er alleen beter op.

    * Zelf kwam ik langzaam op dreef, dan ging het steeds beter.

    * Nadeel: luide muziek in de bar later maakte het voor mij moeilijker om tot gesprek te komen.


    Wat vond ik van de party

    Zeer goed, ik was verrast dat ik meteen werd herkend. Ik herken ondertussen al wat rakkers en leerde nieuwe mensen kennen. Ik ben dan wel zelf wat aan de introverte kant, toch heb ik al wat kunnen praten hier en daar. Alleen jammer dat ik niet van de jacuzzi-ruimte twv 25€ kon gebruik maken.
    De zwarte wolf

  27. Onderstaande 18 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 april 2016),Deantje ( 2 april 2016),Eddy_V ( 5 april 2016),Flyerke ( 2 april 2016),JohnStegers ( 2 april 2016),KanariePiet ( 7 april 2016),Lewieke ( 2 april 2016),licky luke ( 2 april 2016),Manureva ( 2 april 2016),Mistralwind ( 4 april 2016),Mr Bluenose ( 3 april 2016),pret ( 2 april 2016),Ritchie ( 5 april 2016),Sjeufke ( 2 april 2016),sofaking ( 2 april 2016),Sphinx ( 7 april 2016),waterrat ( 2 april 2016),Wentelt Eefje ( 2 april 2016)

  28. #166
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Plans for Nigel - Sixsens na de wedstrijd (2-4)

    "I'm searching.. for something.. beyond my understanding
    Looking for meaning, where nothing is demanding
    There are no surprises, when nothing is expected
    If you offer nothing then everyone accepts

    He's stolen my Oscars, He trades on my jokes
    He makes all my engines go, oh oh, oh oh
    He put an 'E' in the arsenal, a comb in my 'fro
    Divine retribution and away we will go"


    Zo af en toe komt het op één dag allemaal tegelijk. Die dag had ik vrijdag 1 april. Lang aan de telefoon gezeten met DHL en Bol.com over een pakje dat 8 dagen kwijt was en dat er na afleveren uitzag alsof Jim Carrey er mee was gaan voetballen:



    Een beetje gefrustreerd richting Badminton - minus één racket, want dat bleek een kapotte snaar te hebben. En laat het nu net dat racket zijn wat ik voor korte ballen en dropshots het liefst heb. Dan maar "De Honkbalknuppel" een oranje FZ-racket van bijna 10 jaar oud, eigenlijk iets te zwaar, maar lichter bespannen zodat je betere lange slagen geeft. En als klap op de vuurpijl krijg ik in de eerste de beste dubbelwedstrijd dan ook nog een smash tegen mn achterhoofd. Tegenstand rolt hinnikend van de lach over de grond, ik ga maar een waterkraan opzoeken. De wraak is echter zoet, want een dubbelpartij later scoor ik achter elkaar service aces, eerste drie door eigen kunnen, de overige 10pt door falen aan de overkant of smashes van mn partner. 13 punten op rij, en zes man op rij die huilend van het lachen van de reservebank afvallen, da's een nieuw persoonlijk record en een kleine egoboost

    When we kiss...

    De volgende dag eerst naar Eindhoven om mn racket af te geven voor herbespanning, van daaruit direct naar Lemiers. Een gok, maar ik wilde eens kijken of een tweede Sixsens bezoek net zo zou uitpakken als de eerste keer. Robbie Williams verzon er een grappig deuntje bij dat in mn hoofd bleef zitten, al vond ik de clip vroeger bizar. Ze zullen bij de kino een beetje gaar hebben gekeken toen ik binnensmonds meezingend langsliep. In de bar zelf twee aanbaggerpogingen kort achtereen allebei afgewezen. De eerste hoéfde ik eigenlijk geeneens af te wijzen, want de dame in kwestie vroeg op bevelende toon "Your name?" Toen ik op balorige toon "deze racebeer" zei viel ik blijkbaar meteen af, want ze draait zich om en marcheert weg. Een bleke net-niet-meer-tiener namens Selena deed wat meer haar best met een gefluisterd "I want you" maar deze racebeer herinnerde zich dat ze meer negatieve dan positieve reacties losmaakte. Uiteindelijk heb ik me er al half mee verzoend dat ik even de F1-kwali ga volgen als ik oogcontact krijg met een blonde Milf, die vriendelijk lacht en een gesprek aanknoopt. Haar naam is Lana en die herinner ik me nog, met wat meer positieve feedback.

    Na wat geklets en een opmerking over haar gevaarlijke lippenstift (die geeft behoorlijk af namelijk) is het al vlug misgegaan en zoeken we na wat inleidend gezoen een kamer op.
    Achteraf nog nooit zo blij geweest dat ik een F1-kwalificatie heb gemist Dat inleidende gezoen wordt na een douche stevig zoenen en ik wordt vakkundig in een omhelzing getrokken. Haast maakt Lana niet, we gaan er eens rustig van genieten. Opnieuw blijkt ook maar weer dat ervaring helemaal niet slecht is, ze zoent diep, pijpt zeer lekker en weet een hele hoop trucjes uit haar arsenaal aan te spreken om me niet alleen geil te houden, maar niet over het kookpunt te jagen, al zoekt ze af en toe wel de grens op. Dat doe ik vervolgens ook in een befpauze, die aangenaam lijkt te verlopen voor haar (getuige de manier waarop ze haar benen stevig om mn hoofd slaat). Haar gezoen wordt nog een beetje serieuzer en Sunday Sun's laatste single gaat er door in mn hoofd rondspoken: "Gravity is calling (calling, calling), Hollywood is falling (falling, falling). That is where we burn the signs, keep it going all the time." U ziet, ik raakte nogal van de kook van Lana's kwaliteiten en daarnaast raakte ik ook ieder besef van tijd kwijt. Dat zoenen hield ook tijdens het neuken niet op, zelfs in doggy niet want ze draait zich gewoon om. Uiteindelijk knijpt Lana na 90 minuten de turbo fijn. Bam! Qua eerste sessie een nieuw record. WGSA-rating: Tilt

    intermezzo

    Na die sessie wilde ik nog maar een paar dingen, een goede douche (check, twee deuren naast onze kamer), een paar afscheidszoenen bij t afrekenen en daarna avondeten, want zo laat was het wel. Bij de kino blokkeert een wat gezet jagertje me, probeert me nogal grof die kino in te trekken. Doordat ze dat zo onhandig doet trap ik nog op haar wreef ook, maar of ze heeft na een ongeluk een bionische voet gekregen, of ze heeft iets te veel gedronken om het nu te voelen. Ik ruik een typisch piccolo-luchtje dus ik ga uit van het laatste. In het restaurant ging deze racebeer zich even aan de frieten te buiten, voor de vorm ook nog wat garnering erbij: een klein biefstukje , paar lapjes ham en de rest ingevuld met diverse groentenbloemkool, komkommer, paprika, tomaat en wat pittige saus. Na een uurtje ging ik met een koffie in de bar hangen, en gek genoeg staat die dame die me daarstraks zo bevelend toesprak snel naast me. Donkerblond, wat hangborstjes en spreekt ineens vloeiend Duits. Ik heb geen idee of ze de hemel of een tmm was, maar het was sowieso veels te vroeg na Lana, dus ik bedank opnieuw

    verblind door een (dwaal)licht

    Uiteindelijk overkomt sessie 2 me als ik van het restaurant terugkom (had mn snoepblikje er laten staan), en bijna op een klein dame bots die in handdoek gewikkeld plots komt aanstormen. Deze racebeer drukt zich meer in een badmintonreflex plat tegen de muur alsof ze een smash inzet en ik uit de weg moet, ze houdt in, lacht kort en trippelt verder. Ik meende haar gezicht en opvallende tattoo te herkennen, maar ja, mn kappersamnesie slaat toe, wat haar donkerblonde haar dat bovendien in een staart is opgebonden is me totaal vreemd. Later zit ze in de bar als ik de samenvattingen van de Eredivisie doorkijk, nu met haar haren los. De kleur is me nog steeds vreemd, maar met de tattoo en gezicht in gedachten denkt deze racebeer dat Victoria haar haarkleur weer eens veranderd heeft. Ze staat eerst nog een Fransman te verleiden, maar als die niet hapt ben ik optie 2 en komt ze naast me zitten. Het is idd Victoria, maar jammer genoeg raakt ze net die bult aan die ik nog steeds op mn kop heb van die shuttle Natuurlijk vraagt ze waarom ik zo kreun, maar door de harde muziek verstaan we elkaar niet zo goed (of ik spreek gewoon binnensmonds, weetikveel)

    Uiteindelijk hebben we ook geen woorden meer nodig en zitten vooral aan elkaar te flikflooien. Na die 13 punten van vrijdagavond is het heel logisch dat we de sleutel van kamer 13 mee krijgen. Opnieuw gebeurt me iets opmerkelijks, want het licht lijkt zich af en toe vanzelf aan de stemming aan te passen en dimt af en toe als het gezoen wat te heftig lijkt te worden. Victoria moet erom lachen, vertelt dat ze ook al eens in het donker heeft liggen flikflooien, maar dat vond ze niet zo heel fijn. En temet dat ze dat zegt... floept het licht weer gewoon aan. Mn muziektic doet er inspiratie aan op met Manfred Mann's Earth Band: "Blinded by the light. Revved up like a deuce. Another runner in the night". Oorspronkelijk geschreven door ene Bruce Springsteen, maar het was Manfred Mann die de cover wereldberoemd maakte met zijn expres verprutste uitspraak van het woord "Deuce" (waar The Boss een Ford Hotrod mee bedoelde) naar het meer controversiële slang "douche"
    Inmiddels hebben Victoria en deze racebeer elkaar een paar keer bijna over de rand geholpen, maar ik ga hier niet weg zonder ook een potje geneukt te hebben. En wat me daarbij opvalt, hoe rustiger en langzamer je gaat, hoe beter dat in dit geval uitpakt. Victoria gaat er helemaal in mee, zoent nog steeds enthousiast en klemt zich in meerdere standjes stevig aan me vast. Tot in doggy de wrijvingswarmte te hoog wordt en de volgende Honeywell turbo een vurig einde vind "Achtung, extreeeeeemer motorschaden" WGSA-rating: TILT

    the plan... for Nigel

    We nemen hartelijk afscheid en ik bedenk me dat het zo meer dan mooi geweest is, beter wordt het niet meer. Na nog een stuk pizza en een koffie neem ik afscheid van Lana en ga me aankleden. In de auto schiet de radio op omroep Limburg, waar zowaar voor en tegenstanders van het Geen Peil Referendum morgen voorbijkomen. Ook de welbespraakte, edoch uiterst gladde Nigel Farage van UKIP werd even geciteerd. Deze verborgen parel van XTC kwam niet alleen bij mij op, maar ook bij de presentator, die zich afvroeg wat men in Brussel over o.a. Farage en Jan Roos moet denken. UKIP schijnt het lied zowel te haten als in sommige afdelingen als geuzelied te gebruiken, maar XTC zelf was daar zelf helemaal niet blij mee



    "We're only making plans for Nigel
    He has his future in a British steel
    We're only making plans for Nigel
    Nigel's whole future is as good as sealed, yeah

    And if young Nigel says he's happy
    He must be happy
    He must be happy
    He must be happy in his work

    Nigel is not outspoken
    But he likes to speak
    And loves to be spoken to (in his world)
    Nigel is happy in his work (in his world)
    Nigel is happy in his work (in his world)"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  29. Onderstaande 20 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 april 2016),biged ( 5 april 2016),dbd67 ( 5 april 2016),Deantje ( 6 april 2016),Eddy_V ( 5 april 2016),Flyerke ( 7 april 2016),hasta la pasta (10 april 2016),JohnStegers ( 6 april 2016),Lesyeux ( 6 april 2016),Lewieke ( 6 april 2016),licky luke ( 5 april 2016),Mr Bluenose ( 6 april 2016),Nedlovefkk ( 5 april 2016),Ryuhayabusa ( 6 april 2016),satanic surfer ( 5 april 2016),Sjeufke ( 5 april 2016),VAZKOR ( 7 april 2016),waterrat ( 6 april 2016),Wentelt Eefje ( 6 april 2016),Wijze grijze ( 5 april 2016)

  30. #167
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Op 1,4 en 6/04 heeft het tegendraadse stuur van mijn wagen me weer naar Sixsens geleid. Een korte beschrijving van de feiten:

    Op 1/04 heb ik een blitzbezoek gepleegd aan Sixsens. Na een leuk avondje in Freude ben ik nog doorgereden naar Vaals waar ik om middernacht aan het Happy Hour tarief van 40€ de club kon betreden.

    Ik heb zo’n anderhalf uur in de bar rondgehangen, een bar die gezellig gevuld was, zonder dat het overdreven druk was, en waar een leuk feestsfeer hing.

    Uiteindelijk ben ik voor de zoveelste keer dit jaar met Veronika op kamer beland. Een heel geslaagd anderhalf uurtje dat ik heb afgesloten met een knallend orgasme.

    Ik heb de club om 3u15 als allerlaatste kerel moe, maar heel tevreden verlaten.


    Op 4/04 was ik in de club van 13u50 (net op tijd om aan Happy Hour tarief binnen te raken) tot 23u30.

    ’s Middags heb ik me een lekker broodje met charcuterie gegeten, ’s avonds ‘kip krokant’ met kroketten en groentjes. Beetje weinig smaak, maar het voldeed.

    Op 4/04 was het qua mannen de ganse dag extreem rustig in Sixsens. Rustiger dan ik het er ooit heb geweten. Dat lag ongetwijfeld voor een groot deel aan de paasvakantie.

    Het gebrek aan mannen straalde begrijpelijkerwijze af op de (ook niet zo talrijk) aanwezig meiden, die er meestal verveeld en lusteloos bij lagen/zaten/stonden.

    Ik ben in de namiddag op herhaling geweest met Veronika, weer uitstekend en ’s avonds heb ik een eerste keer gekamerd met haar boezemvriendin Maria.

    Maria is een Bulgaarse GND van 25 jaar jong. Lang, zwart haar in een staart, bruine ogen, normaal figuur, A-cup en een leuke poep. Geen piercings of tattoos.

    Ik heb een uurtje met Maria gekamerd en dat was uitstekend. Maria tongzoent heel lekker en pijpt met veel gevoel. Neuken startte heel intiem en eindigde in een stevige pot seks. Probleemloos klaargekomen tijdens missio.

    Herhalingsgevaar: groot!

    Opgelet: Maria spreekt slechts gebrekkig Engels en Duits. De voertaal is Bulgaars of Spaans.


    Gisteren, 6/04, na een bezoek aan PE, heb ik voor de 3de keer in 6 dagen tijd mijn stuur niet kunnen bedwingen en zag ik me tegen 18u30 weer op de parking van Sixsens binnen draaien.

    55€ betaald en afgedaald naar een club die gezelliger gevuld was dan 2 dagen eerder, maar waar er toch nog steeds minder mannen aanwezig waren dan tijdens een ‘normale’ week.

    Veel nieuwe meiden wel, waaronder 6 afkomstig van YY, 3 Duitse en 3 Bulgaarse (oa Maribelle). Ik denk niet dat ze lang in Sixsens zullen blijven.

    De avondmaaltijd heb ik overgeslagen. Ik heb rond 23u enkel een paar stukken pizza genuttigd. Was heel lekker.

    Ik kreeg gisteren veel aandacht van de meiden, zowel van bekende gezichten zoals Domenika en Maribelle als van nieuwe, onbekende gezichtjes.

    Uiteindelijk is het bij 1 kamer gebleven: ik ben voor het eerst in bijna 2 maand nog eens op herhaling geweest met pocket Bulgaartje Julia.

    Fenomenale kamer (ze had precies iets te bewijzen) en ze heeft zich waarschijnlijk nu al weer verzekerd van de titel: KP-meid van 2016 .

    Ik heb de club om 0u45 weerom als 1 van de laatsten verlaten.

    Het zijn, ondanks een bij momenten redelijk lege club, weer 3 heel geslaagde bezoeken aan Sixsens geweest, uiteraard met dank aan Veronika, Maria en Julia. Sixsens zal mij snel weer terug zien!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  31. Onderstaande 15 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 april 2016),Agronymus1 ( 7 april 2016),AmuseMe ( 7 april 2016),Cat ( 7 april 2016),Eddy_V ( 7 april 2016),Flyerke ( 7 april 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 april 2016),Lesyeux ( 7 april 2016),Lewieke ( 7 april 2016),le_belge ( 7 april 2016),Nedlovefkk ( 7 april 2016),salitos ( 7 april 2016),sofaking ( 7 april 2016),waterrat ( 8 april 2016),Wentelt Eefje ( 7 april 2016)

  32. #168
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Uiteindelijk is het bij 1 kamer gebleven: ik ben voor het eerst in bijna 2 maand nog eens op herhaling geweest met pocket Bulgaartje Julia.

    Fenomenale kamer (ze had precies iets te bewijzen) en ze heeft zich waarschijnlijk nu al weer verzekerd van de titel: KP-meid van 2016 .
    En ze heeft zich waarschijnlijk nu alweer verzekerd van een riante vakantie toelage
    En Garde

  33. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 8 april 2016),Toetebel ( 7 april 2016)

  34. #169
    Geregistreerd
    8 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:35
    Berichten
    327
    Discussies
    5
    Thanks
    3.463
    Thanked
    258 in 128 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Op 1,4 en 6/04 heeft het tegendraadse stuur van mijn wagen me weer naar Sixsens geleid. .... heb ik voor de 3de keer in 6 dagen tijd mijn stuur niet kunnen bedwingen en zag ik me tegen 18u30 weer op de parking van Sixsens binnen draaien.
    Men zegt dat de vorige auto van Eddy_V ook besmet was met dit virus. Een nieuw exemplaar deed wonderen!
    Maar pas op... het virus heerst vooral in Bulgarije...

  35. Onderstaande 4 leden hebben Toetebel bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 7 april 2016),Flyerke ( 8 april 2016),KanariePiet ( 8 april 2016),Sjeufke ( 7 april 2016)

  36. #170
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toetebel Bekijk bericht
    Men zegt dat de vorige auto van Eddy_V ook besmet was met dit virus. Een nieuw exemplaar deed wonderen!
    Maar pas op... het virus heerst vooral in Bulgarije...
    Das waarschijnlijk net het probleem: ik heb Eddy_V zijn vorige wagen overgekocht
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  37. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (12 april 2016),Flyerke ( 8 april 2016),Toetebel ( 8 april 2016)

  38. #171
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En ze heeft zich waarschijnlijk nu alweer verzekerd van een riante vakantie toelage
    Euh... Mijn geplande vakanties naar Spanje en Cuba zijn inderdaad al geannuleerd om extra sponsorgelden vrij te maken ja
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  39. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Toetebel ( 8 april 2016)

  40. #172
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toetebel Bekijk bericht
    Men zegt dat de vorige auto van Eddy_V ook besmet was met dit virus. Een nieuw exemplaar deed wonderen!
    Maar pas op... het virus heerst vooral in Bulgarije...
    VIRUS ??? Sjoemel software van de "Duitsers" die door de Nederlanders werd aangepast bedoel je
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  41. Onderstaande 2 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 8 april 2016),Toetebel ( 8 april 2016)

  42. #173
    Geregistreerd
    24 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    80
    Thanked
    144 in 14 posts

    Standaard

    Na de goede verhalen gelezen te hebben over Sixsens op dit forum, ook maar eens besloten, toen ik in de buurt was om hier langs te gaan (is nu ruim een week geleden). Toen ik tegen 17:00 uur de parkeerplaats op reed was het aardig bezet. Meestal ben ik van de iets rustigere clubs (niet dat ik veel ervaring heb, ben pas een jaar actief en dan zo gemiddeld 1 keer per maand bezoek ik een club), maar ja, toch maar een keer proberen.

    Werd vriendelijk ontvangen en even snel rond geleid. Het locker gedeelte ziet er mooi uit en ook het systeem is prima, al vind ik het bandje wat je continu om hebt niet ideaal (de dames hebben er ook soms last van). Na me omgekleed en gedoucht te hebben maar eens verder gaan kijken. Het was er aardig druk en veel ijsberen zijn met elkaar naar deze plek gekomen. Rustig plaats genomen op een bank bij de bar en maar eens alles bekeken wat er zoal zat en voorbij kwam. Ik werd gelukkig niet direct lastig gevallen, maar een dame aan de bar zat mij ook helemaal te observeren. Na een rondje door het pand weer geland op dezelfde bank en toen kwam Monica, zo bleek de dame te heten, mij vergezellen. Een Roemeense van eind twintig die net 2 dagen daar werkte. Het was gezellig kletsen, maar even zoenen zat er niet in, maar de belofte dat dat op de kamer helemaal goed zou komen, toch besloten om met haar mee te gaan.

    Voor haar was het ook even zoeken waar kamer 7 nu precies was, maar uiteindelijk gevonden. Mooie kamer met douche. Nadat ze zich gedoucht had kon het spel beginnen. Het tongzoenen werd inderdaad ingezet, maar niet zo diep en maar mondjesmaat... Na haar lichaam verder verkend te hebben, wat op zich prima was, kleine borstjes met spitse tepels, en ze smaakte verder prima. Daarna was het haar beurt, helaas werd het PMC... wat een afknapper is dat... Dan maar snel over naar het echte werk. Verschillende standjes gehad en in missio de eerste druk eraf gehaald. Leuke dame, leuk gesprek, maar door de service is hier geen herhalingsgevaar.

    Vervolgens maar eens het wellness gedeelte bezocht. Ziet er prachtig uit! Heerlijk is de 90 graden sauna. Gelukkig was er een van de 2 ligbedden vrij en kon ik een beetje op adem komen en observeren wat er zoal langs kwam. Een aantal dames proberen het om contact te maken, maar de sauna is voor mij echt een rust gedeelte. Na ook het Turks stoombad bezocht te hebben (die mag nog wat warmer), me nu naar het restaurant begeven. Eten was aardappelkroketjes (die waren lekker), schnitzel, groente, etc. Allemaal niet bijzonder, maar goed weg te krijgen.

    Na de maaltijd was het weer tijd om de club verder te verkennen. Aan de bar even rustig zitten drinken en met een Duitse dame in gesprek gekomen. Niet direct mijn type, dus op een gegeven moment weer verder gekeken. Een mooi, schone roodharige gezien met guitig koppie. Helaas was die al bezet. Onderweg liep ik Paula tegen het lijf. Met haar even een andere ruimte bezocht om elkaar beter te leren kennen. Op een gegeven moment werd het duidelijk dat zij niet aan tongzoenen doet (weloverwogen uit hygiëne oogpunt), maar dat is iets wat ik toch wel heel graag als service erbij wil hebben. Dus uiteindelijk maar een keer besloten om niet met een dame waar ik iets langer mee in gesprek ben de kamer op te gaan. Vervolgens kwam een Portugeese dame bij me liggen (ze stelde zich voor als Andrea volgens mij). Klein van stuk, heel lief, maar ook daar had ik meteen zoiets van die gaat het niet worden. Na een tiental minuten droop ook zij af. Dan maar weer verder op verkenning en ja, toen liep ik Petra tegen het lijf. Eigenlijk wachtte ze op een bepaalde klant, maar die leek niet op te komen dagen. Ik had wat verhalen over haar gelezen en dacht, dat is zeker de moeite waard om mijn dagje Sixsens mee af te sluiten. Na een uitgebreide kennismaking in de kino, waar al het nodige uit haar arsenaal naar voren kwam (tongzoenen, PZC(!)), naar de kamer gegaan. We kwamen op de tweede verdieping terecht bij kamer 3b. Een kamer met zulke dunne wandjes dat je de buren kunt horen luisteren... Maar dat mocht onze pret niet drukken. Sowiese heeft ze continu een grijns op haar gezicht en de service is top. Een heerlijke sessie van een uur met haar beleefd, waar we beide volop van genoten. Herhalingsgevaar grooooot!

    Na de sessie met Petra voldaan naar huis terug gegaan. Ga ik de club nog een keer bezoeken, misschien wel (moet wel in de buurt zijn dan), maar dan het liefst met andere ijsberen, nu was het een beetje zoeken.

  43. Onderstaande 20 leden hebben De Vrijbuiter bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 april 2016),Agronymus1 (10 april 2016),AmuseMe (10 april 2016),Befke (10 april 2016),biged (11 april 2016),Deantje (12 april 2016),Eddy_V (10 april 2016),Flyerke (10 april 2016),JohnStegers (10 april 2016),KanariePiet (10 april 2016),Kwakje (11 april 2016),le_belge (10 april 2016),licky luke (10 april 2016),Mr Bluenose (11 april 2016),Nedlovefkk (10 april 2016),pret (10 april 2016),Sjeng1960 (12 april 2016),sofaking (10 april 2016),waterrat (10 april 2016),Wentelt Eefje (10 april 2016)

  44. #174
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Vrijbuiter Bekijk bericht
    Ga ik de club nog een keer bezoeken, misschien wel (moet wel in de buurt zijn dan), maar dan het liefst met andere ijsberen, nu was het een beetje zoeken.
    Gewoon Meetingpoint in de gaten houden en dan contact opnemen om iets af te spreken.

    Inderdaad een stuk gezelliger (met sommige ijsberen dan toch)!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  45. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    De Vrijbuiter (10 april 2016)

  46. #175
    Geregistreerd
    3 augustus 2008
    Last Online
    29 juli 2018 @ 11:35
    Berichten
    214
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    47 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Gewoon Meetingpoint in de gaten houden en dan contact opnemen om iets af te spreken.

    Inderdaad een stuk gezelliger (met sommige ijsberen dan toch)!
    Licky luke, denk wel dat wij zouden/zullen overeen komen aan je foto te zien ;-)

  47. Onderstaande leden hebben beffer69 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (11 april 2016)

 

 
Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60