Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 323
  1. #51
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flyerke Bekijk bericht
    Isabella doet niet aan zoenen, zeker geen tongzoenen, pijpt enkel met condoom, nmc en maakt de tijd niet uit!
    zelf ondervonden grts F
    Een dame bepaalt wat ze wel en niet doet. Ik hoop wel dat ze al deze beperkingen VOORAF kenbaar maakt. En er niet op de kamer mee wordt geconfronteerd.

  2. Onderstaande 5 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 9 februari 2016),fg22 (12 februari 2016),Flyerke (12 februari 2016),KanariePiet (10 februari 2016),mechelen ( 9 februari 2016)

  3. #52
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    9.708
    Discussies
    304
    Thanks
    17.570
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Is zij dezelfde dvp die lolypopman recent heeft beschreven onder algemeen?. Als dat zo is dan doet ze bepaalde dingen niet bij bepaalde personen.

  4. #53
    Geregistreerd
    11 februari 2016
    Last Online
    20 februari 2016 @ 21:50
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    hallo,

    ik wil voor de eerste keer naar SS gaan, nooit eerder zulke ervaringen opgedaan.
    ik ben wel enthousiast geraakt van een dame door het lezen hier, werken de dames op vaste tijden?

  5. Onderstaande leden hebben personal trainer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (12 februari 2016)

  6. #54
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Veel dames die van het "verre" buitenland komen zijn bijna dagelijks in de club te vinden, meestal wel een vaste vrije dag in de week. Sommige zijn er al bij opening, anderen komen in de loop van de dag pas binnen vallen. Sommige dames vertrekken eind van de middag of vroege avond al. Geen zin in harde muziek of dronken mannen is daar vaak de reden van. Anderen blijven tot het bittere einde.
    @personal trainer

  7. #55
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard Verjaardag Licky Luke 12 februari 2016

    Cursus steno voor beginners, dus een verkorte sfeerimpressie van de verjaardag van Licky Luke in Sixsens.

    - Toen ik omstreeks 1 uur op de parkeerplaats kwam stonden er al best een hoop auto’s.
    - Bij binnenkomst op de trap kwam ik een voorbeeldig geschoren Satanic Surfer tegen. Heel koddig.
    - Twee bakken soep opgegeten. In het vervolg beperk ik me tot slechts 1 bakje. De aardappel/vermicellisoep viel tamelijk zwaar op de maag.
    - Geen flauw idee hoeveel dames er binnen waren en van het gros kende ik de namen niet. Kom simpelweg te weinig in de club. Wel de o.a. de volgende dames gespot: Maya, Crystal, Nelly, Larissa, Emma, Carmen (maal twee als ik me niet vergis) en Angela. Geen exotische dames gesignaleerd.
    - Twee maal sauna gedaan, uitstekend op temperatuur.
    - Ook nog in de jacuzzi gezeten, waarbij de Surfer me de helpende hand bood door op de knop te drukken van de bubbels. Mijn dank is groot!
    - Aardig wat bekende beren gezien en een nieuw gezicht achter de nick van Salitos.
    - Boven op de bank even gezellig bijgekletst met Eddy_V. Hij moet toch echt eens zijn auto na gaan laten kijken, deze leidt hem ongewild steeds weer naar de nodige sauna clubs. Auto’s met een eigen wil: It’s an amazing world.
    - Goede maar vooral ook erg gezellige kamer gedraaid met Portugese/Roemeense Carmen. Zal haar draadje nog even aanvullen met mijn ervaring.
    - Uitgebreid met SS bijgekletst onder het genot van een paar bellen witte wijn. Het moet zowaar niet gekker worden.
    - Met hetzelfde heerschap ook nog een vorkje geprikt in het restaurant.
    - De jarige gelukkig ook nog even gezien in de club toen hij bonbons aan het uitdelen was. Wat is dat toch met Limburgers en uitdelen van zoetigheid.
    - Rond een uur of 8 weer op huis gegaan. Parkeerplaats stond erg vol.
    - Conclusie: erg gezellige dag, prima gezelschap en een pot prima seks. Wat wil een mens nog meer.
    Pluk de dag of een bloemetje

  8. Onderstaande 17 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    biged (13 februari 2016),Cat (13 februari 2016),Eddy_V (14 februari 2016),Flyerke (13 februari 2016),ftchietgraag (14 februari 2016),KanariePiet (13 februari 2016),Lesyeux (14 februari 2016),le_belge (13 februari 2016),licky luke (16 februari 2016),Nedlovefkk (13 februari 2016),Oudebelg (13 februari 2016),salitos (13 februari 2016),satanic surfer (13 februari 2016),Sjeng1960 (14 februari 2016),Sjeufke (13 februari 2016),Toetebel (13 februari 2016),Wentelt Eefje (13 februari 2016)

  9. #56
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Cursus alineaontwijking voor dommerikken, een onsamenhangende impressie van Sixsens tijdens een weekje Köln/Aachen rondhangen. Ontvangst keurig ende vriendelijk voor 40 euronen in happyhourformule, ontbijt gerateerd 1maal, tweede maal lekker en variatierijk qua aanbod met een versgebakken omeletje dabei. Avondeten vond ´k 2-maal redelijk ontgoochelend. Voor de pizzauitdeling was ss al braaf afgetaaid, voor de entreeprijs van 40E te billijken, 55E té veel voor het gebodene. Wellness prima te noemen. Barbediening kwiek en voorkomend, verhip nog aan toe enkele wijntjes weggetikt met HastalaPasta voor de keurige prijs van 5E, daar kan men niet over mekkeren gezien het keurig gevulde glas. De club is an sich prima op orde, pijnpunt is en blijft de matige line-up. Geen Augensplitter dabei, enkele forsere tantes voor fans van het genre, enkele Bulgaarse kruimels voor de fans van die peutertuin doch nou niks om vanachterovertevallen. Vrijdags zelfs een ontgoochelende line-up dunkt me stellig al zullen LKS-Opfer daar ongetwijfeld anders over denken. Bottom line ben ´k eigenlijk door de ganse line-up heen qua opties, en dat met telkenmale slechts 1 of max. 2 boekingen doorheen het laatste jaar ofzo, dat schiet an sich weinig op. Veel gerelaxeerd wat benodigd was in een mallemolenweek rondom het Keulense doch voorts weinig verheffends te melden. Met enkelen gezellig gekletst, een Belgische eerstbezoeker wat frischfleishtips gegeven en voorts me als een stille schaduw doorheen een kabbelende club bewogen met telkenmale slechts 1 sessie, dat houdt niet over. Gezien de toevallige nabijheid afgelopen week een prima plan, doch de tegenvallende line-up maakt dat mits normale omstandigheden Sixsens niet hoog op het lijstje staat de komende maanden, daarvoor ontbeert de club én optickopties én topserviceopties, if possible uiteraard in combo. Jammer eigenlijk, zoals ´k met een aimabele Franstalige collègue zat te concluderen toen hij uren diende te wachten op zijn enige damesoptie vrijdag zou Sixsens mits toestroom van een 4-tal stunners én een 4-tal topservicemokkels zomaar een uitstekend adresje kunnen zijn, doch voor wat achtjes komen sommigen heren niet frequent opnieuw voorbij. Uitgebreider verslag volgt binnen afzienbare tijd en dan neem ´k ook m´n alineaconstructiepakketje mee, beloofd. Thanks aan de praatpartners tussendoor die de langeweile somtijds verdreven in een kabbelende club.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  10. Onderstaande 12 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    biged (13 februari 2016),Eddy_V (16 februari 2016),ftchietgraag (14 februari 2016),hasta la pasta (13 februari 2016),KanariePiet (13 februari 2016),Lesyeux (14 februari 2016),le_belge (15 februari 2016),mechelen (13 februari 2016),Oudebelg (13 februari 2016),salitos (13 februari 2016),Sjeufke (13 februari 2016),Wentelt Eefje (13 februari 2016)

  11. #57
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Zoals bovenstaand plechtig beloofd een meer uitgebreide ´n bovendien van alinea´s voorziene neerslag over Sixsens vorige week. Entreekost 40E via binnenkomst voor 14 uur, 55E is té veel voor Sixsens dus dat Schnuppertarief is logisch. Doordeweeks akelig rustig met een 25-tal dames ongeveer doorheen de dag voor een corresponderend aantal manspersonen in totaal leek me stellig. Enkele dames hadden het retedruk, het overgrote gros van hen zat hun kont plat en stemming diende men dan ook met een uit de kluiten gewassen vergrootglas mee te brengen. Bekende ijsberen behoudens EddyV niet doordeweeks. Vrijdags voor het Birthdayfeest van LickyLuke een halve invasie aan Schreiberlingen. Los daarvan ook vrijdag dezelfde 5 dames die het druk hadden, het gros van de dames zat hun kont wederom plat of hing vastgelijmd aan hun Liebeskasperslachtoffer ter tijdsverdrijving. Sommige dames met een doffe blik in de ogen, sommige vrolijk gemutst. Enkelen ergerlijk animerend, sommigen verstaan geen neen, gelukkig is ss hardnekkig en ging hij niet in op avances van enkele dames die achteraf bleken soffen te zijn. Ontbijt doordeweeks gerateerd dus tot 17.30u dienen te wachten op eten die naam waardig, matigjes van allooi. Ik meen rijst met een kippeding in zoetzure saus ofzo, laten we zeggen dat het vulde doch daarmee was alles gezegd, pizza s´avonds geen clue want toen was ss al lang afgetaaid. Vrijdags voor de birthdaybash wel het ruime en lekkere ontbijt genuttigd, daar valt niks mis over te zeggen. Avondeten solala met wat aardappelschijven in saus en halflauwe vis met broccoli. Het was dat HastalaPasta me gezelschap hield en ss dus keurig z´n bordje opvrat, een mens dient zich aan sociaal aanvaardbare regels te houden. Wederom voor de pizzauitdeling andere oorden opgezocht dus sla me verrot of die lekker was, ik mag vermoeden van wel. De inwendige mens kwam dus mondjesmaat aan vulling toe. In schril contrast met het solala eten stond de uitermate gedienstige barbediening van alle bardames gespot die week, voorbeeldig. Mét de glimlach, voorkomend en snel, excellentemundo en een pluim in hun kont. Vrijdags zullen er zo´n 30 tot 35 mokkels hun opwachting hebben gemaakt, teleurstellend qua opticks bottom line en afwisselingsrijk kon ik het aanbod ook niet noemen.

    Nul Asias, nul Chokomausen, enkele ietwat vollere latina´s doch voor de rest Roemeens/Bulgaarse GND-types uit het tweede echelon ongeveer. Wat sprinkhanen en wat vollere dames, weinig dames topless, weinig dames verfijnd in hun kennismakingsbabbel. Uitzondering op de regel de goedlachse, inventieve en goedgeluimde Carmen2 die me telkenmale als kamergenootje mocht ontvangen en daarvoor tot 2 maal toe een uurstarief in de buideltas kreeg gesmeten. 4-sterrenservice zonder zwaktepunten, helaas was de 2é sessie niet beter of variabel te noemen van sessie1 dus logischerwijs is daar weinig dat een sessie nr3 doet anticiperen. Kan men zich voorts geen buil aan vallen, bovengemiddelde clubservice doch niets verheffends. Positief aan haar is dat ze ook los van de kamertijd je doorheen de dag sympathico vindt, je kort doch hartelijk nog wat entertaind enzo, dame die het vak verstaat.
    Stunners ontbraken op het appèl, beetje boring qua ambiente doorheen de dag, s´avonds wat kontenschuddende dames, sla me voorts lek hoe het rondom middernacht was, ongetwijfeld leuk voor enkele heren die urenlang bij "hun" dame rondhingen, voor de "normale" clubbezoeker vrijdags simpelweg ontgoochelend dunkt me. Met enkele aimabele anderstaligen gesproken tussendoor, same verdict en jammer genoeg voor 1 van hen was z´n geprefereerde dame weer ns urenlang onderweg met 1 of andere Frauenversteher en ondanks waarschuwing van ss had ie een absolute sofsessie met Tayra, zie haar aangemaakte paspoortje, ss waarschuwt gaarne ijsberen voor een kutsessie tussen al dat Halleluja door want die blijven vaak woordenloos, vreemd doch alla. Je zou er toch vanuitgaan dat een hoerenforum an sich ten voordele van iedereen is als soffen worden vermeld en dus niet al te veel heren 50E wegsmijten in prullebakken op stelten.

    Me vakkundig uit het birthdaygewoel gehouden, plaatsvervangend meegevoeld met Veronika die publiekelijk te kijk werd gezet na uitgebreid tongzoenen én meer en public doch die manspersoon had blijkbaar een te softe spot voor een teruggekeerde taboeloze spijker...Sneu voor haar en behoorlijk affreus voor haar hoe ze werd behandeld. Indien ze zichzelf enigszins respecteert lijkt me het nogal wiedes dat dat game over zou zijn, doch voor geld danst de duivel doch enige fatsoengrenzen sollte es geben. Egal, als het maar leuk is en wat was het een feestgedruis ...Again, dan for a happy few want ss spotte een ietwat saaiige voortkabbelende club waar het gros van de dames behoorlijk geergerd rondhingen, rondes draaiden en de tijd vooruitwenstten...Een tweede kameroptie had ´k überhaupt niet, geil werd ´k al helemaal niet van de zogenaamde sfeer en de bedrukte gezichten van een boel gelangweilte dames. Zelf maar ns wat rondjes gedraaid en me in de wellness vergewist van de actuele staat van Sixsens. In de Orientaalse ruimte zoals dat zo mooi heet lagen 4 mokkels te maffen, in de kino kwamen 3 dames niet verder dan wat Schatzi of Darlingroepen naar mannen die de trap afdaalden. Zowaar in het toilet werd men aangesproken, uitermate kansloos uiteraard behoudens dan bij enkele halfbezopen stumperds die al urerlang pils zaten weg te tikken aan de bar. ss was blij dat z´n Zeitfenster er bijna opzat en had uitermate veel in z´n uppie gechilld tussendoor, immer een genoegen wnt clubben behoort toch relaxerend te zijn.

    Jammer dat de momentane line-up in Sixsens niet overhoudt want de club zelve bevalt prima, prima voorzieningen, wellness top, eten solala ditmaal doch alla, voor 40E nipt te billijken. ss bevreemdt zich dan ook ten zeerste over lofzangen galore over de line-up, daar valt als men daar ietwat objectief tegen aankijkt niet omheen te kijken. Exotisme Fehlanzeige. Stunners Fehlanzeige. Redelijk wat nervend animerende mokkels. Een aantal dames die iets minder toetjes en vlaaipunten zouden mogen binnenspelen. Het hield niet over en geile ambiente was ook op vakantie, doordeweeks simpelweg totaal boring te noemen. Vergelijksbasis de laatste maand met voor de vuist weg een 5-tal andere clubs zal ik gaarne weglaten. Doch laten we stellen dat gezien het feit dat m´n Aufenthalt rondom Aken/Keulen voorbij is er simpelweg geen enkele reden me over streep kan trekken om ras weer naar Sixsens te karren..mal gucken eind april ofzo als het zwembad en terras benutbaar zijn. Hopelijk zijn er dan wél én topdames én stunners, des mogelijks in combo. For the time being een club waar Liebeskaspers rond hangen en voorts weinig verheffends te treffen valt...

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  12. Onderstaande 12 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 februari 2016),Cat (15 februari 2016),cheasehead (17 februari 2016),Deantje (15 februari 2016),Eddy_V (16 februari 2016),Flyerke (16 februari 2016),ftchietgraag (16 februari 2016),hasta la pasta (15 februari 2016),le_belge (15 februari 2016),mechelen (15 februari 2016),The Joker (15 februari 2016),Wentelt Eefje (15 februari 2016)

  13. #58
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard Verjaardag Licky Luke (of Lucky Lick, Licky Luck... whatever...)

    Ik was er eerder dan gepland, heb gedaan waarvoor ik kwam, namelijk Licky Luke feliciteren, heb nog wat andere ijsbeer handen geschud, maar ben beschaamd dat ik verder weinig met mijn collega ijsberen heb gesproken. Excuses daarvoor, voor zover iemand het contact gemist heeft.

    Ik had natuurlijk even tijd nodig voor acclimatiseren, voor de gebruikelijke wellness en verder als redelijk geldige reden voor mijn asociale gedrag dat ik mij vooral met dames bezig heb gehouden… Weliswaar waren enkele favorieten op vakantie, Nelly was er wel, en na een tijdje met haar in de Marokkaanse ruimte, hebben we samen een hapje gegeten in de terrasruimte. Ik ben het precieze verloop der dingen een beetje kwijt, maar op enig moment had ik op het bankje op het terras mijn handen zelfs vol met Nelly én Kali. Ik ben niet geheel onopgemerkt gebleven, getuige de herhaalde opmerkingen van een zelf terzake trio-deskundige ijsbeer (hallo Eddy_V! - ) “wat een viespeukerij!”. De dames hebben mij uiteindelijk verleid tot een triootje op kamer 11. Verschillende gangbare sexuele handelingen, ontspannen en speels samenzijn, afgewisseld met een rokertje en een drankje deden de toch al gauw twee uur voorbij vliegen…

    Wat later op de avond ben ik nog weer even lekker gaan relaxen in de Marokkaanse ruimte, waar zich Veronica tegen mij aanvleidde… Ik was mij verder niet bewust van de door Satanic Surfer hierboven beschreven "disgrace", die haar klaarblijkelijk ten deel is gevallen, en heb een drankje er bij gehaald en ter plekke heerlijk met haar gevreeën… Ik ging pas tegen sluitingstijd als één der laatsten als tevreden mens weg…

    En dan te bedenken dat dit bezoek op de “korte” vrijdagavond slechts bedoeld was als combinatie met een zaterdag bezoek aan andere club om een vrijkaartje te verzilveren. Ik hoefde dan ook alleen maar naar mijn geboekte hotelletje in Aken te rijden. Voor het vervolg verwijs ik naar het topic van Acapulco Gold…

  14. Onderstaande 13 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 februari 2016),Cat (15 februari 2016),cheasehead (17 februari 2016),Deantje (15 februari 2016),Eddy_V (16 februari 2016),ftchietgraag (16 februari 2016),hasta la pasta (16 februari 2016),KanariePiet (15 februari 2016),le_belge (15 februari 2016),licky luke (16 februari 2016),Nedlovefkk (15 februari 2016),Sjeufke (15 februari 2016),sofaking (15 februari 2016)

  15. #59
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 12:03
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.154
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard Sixsens valentijn

    Gisteren nog eens in deze club beland,ik had liever vrijdag geweest maar het werk stak sokken in de wielen.
    Gisteren was mijn werkprogramma gunstiger dus besloot ik door te rijden naar het lustoord waar ik nu
    bijna 3 jaar kom,het was 1 jaar geleden dat ik op zondag ss bezocht normaal wat rustiger dan in de week,
    ik was benieuwd. rond 1310 u aangekomen omgekleed en een pintje in een bijna lege bar gedronken waar
    Denisa haar laatste dag was begonnen als barmeid.vervolgens lekker ontbeten wat in het sauna gedeelte
    vertoefd,wat nieuwe beren leren kennen,daarna naar de bar waar het dames aantal toch nog wat tegenviel
    maar ik spotte al snel de roemeense Carmen waar ik mijn eerste kamertje mee deed ,ik zat nog op het bed
    en ik kreeg al een zalige pijpbeurt terwijl ze op haar knietjes zatvoor de rest lekkere kamergang
    met dit schatje beleefd.niet veel later met Cathalina een kamertje gemaakt die hoe langer ik haar ken, des
    te beter ze word,ze weet trouwens dat ik wel eens een andere dame kies en ze zei tegen mij dat je niet elke
    dag de zelfde soep hoeft te eten,maar omdat ik weer voor haar koos werd dit weer een kamergang van
    topkwaliteit.Ondertussen was het bijna etenstijd dus lekker mijn buikje gevuld in het gezelschap van
    Cathalina,Elena en Paula. Daarna weer naar de bar getrokken omdat ik een dame had gespot die
    HELEMAAL de looks had waar flyerke zo zot van is nl een superslanke killerbody met een schoon snoetje
    erbij namelijk; Vanessa hier was nog niets over geschreven en aangezien ik daarna toch richting huisje
    ging vertrekken dacht ik die moet ik toch eens gehad hebben,dus bij de orientaalse ruimte wat
    kennis gemaakt,naar haar diensten gevraagd en toch al snel de sleutel laten halen.
    Kamergang Vanessa
    Qua optiek helemaal mijn ding
    mooi slank lijfje dat ik kon strelen
    lekkere pijpbeurt
    neuken was ook zalig, doggy met zo knap zicht op haar mooie kontje.
    voor de rest was ze wel profi geen zoenen, geen gfe ,tijd niet volgemaakt,maar dit ter info.
    Herhalingsgevaar is eerder wel klein,alhoewel ze qua uiterlijk helemaal mijn ding is:liebe2
    Daarna richting homeland vertrokken.
    Ik heb een leuke valentijnsdag beleefd voila!
    tot hier mijn kort verslagje
    Greets F

  16. Onderstaande 17 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 februari 2016),biged (15 februari 2016),Cat (15 februari 2016),cheasehead (17 februari 2016),Eddy_V (16 februari 2016),fg22 (25 februari 2016),ftchietgraag (16 februari 2016),hasta la pasta (16 februari 2016),KanariePiet (15 februari 2016),le_belge (16 februari 2016),licky luke (16 februari 2016),Nedlovefkk (15 februari 2016),Oudebelg (15 februari 2016),Ryuhayabusa (16 februari 2016),Sjeufke (15 februari 2016),sofaking (15 februari 2016),Wentelt Eefje (15 februari 2016)

  17. #60
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard Verjaardagsfeestje Licky Luke en andere gebeurtenissen

    Voorproefje op woensdag 10 februari:
    Toen ik rond het middaguur vlakbij Sixsens bleek te zijn, ben ik even naar binnen gegaan om te kijken hoe de vlag er voor stond sinds mijn laatste bezoek van 3 weken geleden.
    Al kort na binnenkomst bleek dat Maya mijn belofte om één keer per jaar met haar te kameren niet vergeten was. Sterker nog, dat zij haar dreigement om mij te grazen te nemen ook niet vergeten was, omdat ik mijn belofte in 2015 niet ben nagekomen! Kan je het nog volgen?
    Op weg van bar naar restaurantje werd ik op -1 door haar ongemerkt gevolgd en op de overloop duwde zij mij op één van de bankjes, waarna zij gelijk haar poging om mij te verkrachten kracht bij zette.. Verrassend veel kracht uit zo'n frêle meisje, maar ze wilde dan ook 2015 en 2106 in één keer uit mij halen. Lachend onderging ik dit tafereel voor enkele ogenblikken. Gelukkig mocht ik mij bevrijden om eerst even te gaan lunchen, want anders zou ik telaat zijn voor de spiegeleitjes..en deze ijsbeer zonder spiegeleitjes is als een Eskimo zonder iglo, een kapitein zonder haak etc.
    Na de lunch probeerde ik mij onzichtbaar te maken voor Maya. In de oriëntaalse ruimte dacht ik veilig te zijn, maar niets bleek minder waar. Omdat ik in het verleden best leuke sessies met haar gehad heb, gaf ik mij voor deze keer maar over en vertrokken we naar één van de drie kamers op -1.
    De kamer heeft uiteraard geen ramen en met het dimmen van de verlichting kan je het hier pikdonker maken. Voor de grap deed ik dat dan ook om haar reactie te peilen. Maya vond het best, maar zelf vond ik het signaal dat ik hiermee uitzond toch wat te grof. Lampjes op één na donkerste stand en dan blijkt dat ze iets oplichten op het ritme van de bassen uit de speakers van de bar.
    Maya is het nog niet verleerd en zo kon ik mijn jaarlijkse belofte inlossen in ruil voor mijn vrijheid.
    Na het overhandigen van het losgeld, kwam de aap uit de mouw: Dit was voor 2015 waarin ik steeds mijn inmiddels vertrokken favoriete dame als excuus voor het ontwijken van Maya kon aanvoeren. 2016 heeft ze volgens haar dus nog tegoed..we zullen zien!
    De rest van de middag wat gerelaxt in jacuzzi en nog wat gekletst met Gina, die deze week bij uitzondering de hele week bleef ipv het weekend met daar een dag voor of na.
    Carmen2natuurlijk ook aanwezig en was in haar gele bikini setje aan het tippelen. Wederom leek zij haar kleding te heet gewassen te hebben, want er zat nog maar verrekte weinig textiel om haar goddelijke lijf.

    Het feestje op vrijdag:
    Rond 12 uur binnengekomen en van plan om kennis te gaan maken met 2 Roemeense dames die al een tijdje in Sixsens rondlopen. Dit alles met als idee om een vervolg te geven aan mijn trio-tour die in 2016 de opvolger is geworden van mijn wellness-tour van 2015.
    Bij binnenkomst vriendelijk verwelkomd door de thekedame, naam op de lijst van Licky Luke verjaardagsgasten aan laten vinken en het gouden polsbandje (goed strak) om laten doen.
    Een tip voor diegenen, die hier nog niet zo bekend zijn mbt de polsbandjes waarvan de ronde tag dient voor het openen/sluiten van de lockers en voor de registratie voor betaling van sterke drank: Als dat bandje te los zit, dan draait die telkens om je arm waarbij de scherpe kant je kamergenote vervelend kan krassen. Ik vraag dan ook altijd om het bandje zo strak mogelijk te bevestigen, zodat ik de ronde tag naar de binnenkant kan draaien. Eenmaal bevestigd, is het bandje pas te verwijderen bij vertrek.

    Omgekleed en op weg naar de bar kwam ik een Vlaamse stamgast tegen. Als seksenfun een broer zou hebben, dan zou ik zweren dat dat dit zijn broer is! In de wandelgangen een kwartiertje met hem staan kletsen en gelijk gebruik gemaakt om elkaar informatie te verstrekken over diverse voorbij lopende dames.
    In de bar trof ik even later al enkele gasten van het feestje waaronder sexmachine en de spesjalistinramenendeuren. Het feestvarken zou pas veel later binnenkomen. Maar met een geldig excuus: Een spoedopdracht moest eerst nog uitgevoerd worden maar wel met extra clubbudget als resultaat!
    Later zouden de feestgangers zich regelmatig hergroeperen rondom de bar en de bij de danspaal, wat op de dames toch altijd wat merkwaardig overkomt (wat motten die kerels toch de hele tijd met elkaar).
    Kort gesproken met sympathieke beer bob0808, die zijn favoriete dame mistte vanwege de carnavals vakantie. Het valt niet altijd mee om begaan te zijn met de lieve meisjes, maar gelukkig deed Simona haar best om hem te troosten. Aan het tongzoenen in de bar te zien, deed hij zijn best om zich in haar te verplaatsen...

    Gedurende de dag ook kennis gemaakt met enkele bezoekers, die slechts enkele malen per jaar de club bezoeken en met een debutant. Altijd leuk om kennis te maken met gelijkgestemden inzake onze hobby. Zelfs de Satanic Surfer had opnieuw de weg naar Sixsens gevonden, waar hij geen genoeg kan krijgen van Roemeense dames. Prachtig hoe hij de kamergang van Ina en haar in de gang wachtende gast wist te versjteren met zijn zorgvuldig gekozen beledigingen aangaande haar te verwachten non-prestaties. Respect voor de wachtende beer dat hij er in de tussentijd niet tussenuit geknepen was. Ina is overigens al 3 jaar in Sixsens actief dus zal het met haar diensten vast wel goed zitten.

    Het plan voor deze vrijdag was om eerst individueel met de twee Roemeense vriendinnen kennis te maken en dan een derde ronde te maken met z'n drieën. Op papier toch geen slecht plan, zou ik denken?!
    Van een Vlaamse (niet-schrijvende) Sixsens stamgast had ik woensdag al begrepen dat hij goede ervaringen had met deze twee inclusief een trio. Aangezien we beiden in dezelfde vijver schenen te vissen, leken mij zijn ervaringen representatief genoeg om mij ook eens aan dit tweetal te wagen.
    Nu weet ik niet meer zeker wat de artiestennaam van het slanke meisje met het lange haar is: ik meen Alexandra maar het kan ook Alexia zijn of iets dergelijks. Van de naam van haar vriendin met korter haar, wat volgens andere stamgasten wekelijks van kleur verandert, heb ik geen idee. Zij liep in een kort spijkerbroekje wat haar erg sexy stond.
    Doordat ze zo close met elkaar zijn en telkens bij elkaar op de bankjes zitten, valt het niet mee om met ze in contact te komen. Sterker nog, zelfs als ik vlak bij ze sta en vervolgens tegenover hun zit, dan nog weten ze mijn pogingen om oogcontact te maken feilloos te ontwijken...tja..wat ik moet daar nou mee..? Toch maar tussen hun in gaan zitten of behoor ik niet tot hun doelgroep? Ik vermoed het laatste, heb daar overigens geen moeite mee, maar verbaas mij later als zij enkele uren later klagen dat de ene nog geen klanten heeft gehad en de andere één kamertje gedaan heeft.
    Merkwaardig hoe sommige goed uitziende meisjes het voor zichzelf zo moeilijk kunnen maken. Aangezien ik mij daar het laatste jaar al meer dan genoeg druk over gemaakt heb, laat ik het voor wat het is. Dan maar geen trio..die hou ik later op de week in mijn andere clubje wel tegoed.
    Zo wordt weer eens bevestigd, dat het maken van plannen voor een clubdag vrij zinloos is, want het loopt meestal toch anders dan je verwacht.

    De plagerijen vooraf via de fora om de gunsten van Carmen2, werden voortgezet aan de bar met sexmachine, maar op een lege maag valt het niet mee om die bitch voldoende tegengas te geven. Carmen was gekleed in een donker jurkje, waarmee ze evenzogoed in het kerkkoor "say hallelujah" had kunnen staan zingen. Zij had waarschijnlijk al door dat ik de boot even afhield en richtte haar giftige maar o zo heerlijke pijlen alvast op mijn gesprekspartner, die minstens zo onder de indruk is van haar dan ik. Terwijl zij van de barkruk afstapte was te zien dat zij onder haar zwarte gewaad geen slipje droeg... Een kleine controle door met mijn handen onder haar jurkje over haar billen te strijken bevestigde mijn waarneming..
    Carmen2 was dan ook van harte gegund aan de Vlaamse smeerlap. Wat een wijf, wat een lijf: Na de omkleedactie die sexmachine haar had (aan)bevolen zag zij eruit als de slet die je altijd al wilde hebben, maar die je buiten een club ver van je vader, je moeder en je werk zou moeten houden om onterving en ontslag te voorkomen!

    Dan eerst aan de lunch met oa Jeank, de spesjalistinramenendeuren en hastalapasta.
    Hasta had het al beschreven: Sommige gerechten kunnen ooit wat zwaar vallen.
    Wederom mijn complimenten aan de sympathieke "omeletmevrouw", die altijd zo vriendelijk en gastvrij is. Petje af om telkens toch zo opgewekt aan het werk te zijn.
    De combi van de goed gevulde soep, croissantje en de erg lekkere omelet met bacon viel mij vandaag wat zwaar op de maag.
    Ik bespaar jullie de details maar van alle fraaie kamers in het pand, kan soms het kleinste kamertje je beste vriend zijn!

    Na dit intermezzo het terras opgezocht om wat op adem te komen. Hier weer wat bijgepraat met hasta en ohhlord die midden op de middag de club binnengekomen was. Ohhlord zakte gemoedelijk als een Ollie B. Bommel onderuit op de riante terrasbank en moest eerst bijkomen van een dag hard werken. Als zelfs Crystal niet gelijk opgetild en meegedragen wordt naar rustiger gelegen plaatsen, dan is het duidelijk dat de werkzaamheden van deze kleine zelfstandige geen sinecure zijn. Enkele wederwaardigheden uitgewisseld over de toestand van de wereld en die van specifieke Balkan landen en haar inwoonsters in het bijzonder. We maken met z'n allen toch wat mee met die schatjes!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Boven op de bank even gezellig bijgekletst met Eddy_V. Hij moet toch echt eens zijn auto na gaan laten kijken, deze leidt hem ongewild steeds weer naar de nodige sauna clubs. Auto’s met een eigen wil: It’s an amazing world.
    Hastalapasta zijn conclusie m.b.t. de eigen wil van mijn auto zijn helemaal waar, heel bizar. Om hier een einde aan te maken wordt mijn eigenzinnige voiture binnenkort vervangen door een gehoorzame Duitse bolide. Nog een paar weken in spanning wachten en als deze toch weer ongemerkt van richting verandert en naar één van de clubs rijdt, dan heb ik volgens de marketeers in ieder geval lol in het rijden en zal ik er nog sneller zijn!

    In de loop van de middag met diverse dames gekletst, zonder dat er een kamergang uit voort kwam. Nog steeds waren een aantal meisjes verbaasd door de afwezigheid van mijn favoriete dame. Aan de ene kant nieuwsgierig naar de achtergrond van haar afwezigheid en aan de andere kant roken zij hun kans nu ik eindelijk weer eens alleen in de club was en als aangeschoten wild hun prooi zou kunnen worden..

    Wandelend door de club, van bar naar terras en van terras naar oriëntaalse ruimte, trof ik weinig dames aan waar ik mij op dat moment toe aangetrokken voelde. Één meisje uitgezonderd, maar ook zij blijkt een ster in het ontwijken van contact. Dat was afgelopen woensdag al zo, maar vrijdag idem dito. Prachtig meisje waarvan ik de naam niet ken, dat mij sterk doet denken aan Melinda uit Babylon. Van anderen hoorde ik ondertussen dat zij op de kamer evenmin erg enthousiast was, dus mijn pogingen om met haar nader kennis te maken staakte ik dan ook.
    Typisch: soms lees je verhalen over tot vervelens toe jagende dames in Sixsens, maar ik merk daar maar weinig van! Misschien komt het nog door het beeld dat de meesten van mij hebben als notoire afwijzer, die alleen maar met dat ene meisje van de club ging. En nog wel het mooiste meisje van de club (vond ik).

    Overwegend om vroeg naar huis te gaan door de combi van vermoeidheid en gebrek aan lust, liep ik op -1 naar de trap om mij bij de jarige te gaan verontschuldigen voor mijn vroege vertrek.
    De jarige heb ik echter niet bereikt, sterker nog, die heb ik helemaal niet meer gezien.
    Linet stond tegen de leuning op -1 naar beneden te kijken en glimlachte verleidelijk toen ik haar passeerde. Ik moet toegeven dat ik haar niet eens herkende.. maar haar glimlach en fraaie figuurtje... om op te vreten!
    Enkele minuten daarboven met elkaar staan flirten (nou ja in een club...bij wijze van spreken dan), lekker zoenen en haar vasthoudend met mijn handen om haar fraaie billen. Af en toe naar beneden zwaaiend naar het zooitje ongeregeld om te laten zien dat het toch wel goed met mij ging ;-)

    Een rustig en prettig uurtje volgde met Linet. Geen opzienbarende of schokkende gebeurtenissen die verder het vermelden waard zijn. Gewoon een lief meisje, die tijdens de daad grappige Hongaarse woordjes uitkraait.
    Behalve haar vriendelijke houding en prettige verschijning, die mij over de streep trok (eigenlijk stapte ik zelf moeiteloos over de streep), moest iemand haar toch aandacht geven nu haar hoofdsponsor het liet afweten.
    Ik kan hem overigens geen ongelijk geven. Zijn pocket Bulgaartje zat mij in de middag al zeer verleidelijk aan te kijken. Waar ik ook liep, zat of lag... Julia's grote ogen smeekten mij zowat om haar bezig te houden, maaaaaar... Ik heb de verleiding weerstaan om een nieuw Veronika* momentje te veroorzaken.
    (* begin 2015).
    Pas later begreep ik dat ik Veronika ook nog wel even had mogen sponsoren vanwege verregaande nalatigheid door KanariePiet!

    Een espresso en een cola om alert te blijven in de auto en al rond 21uur vertrokken na een gezellige dag vol tegenstellingen en botsende emoties.
    In burgerkloffie nog even Lesyeux sterkte en succes gewenst op het terras waar hij als een pasja tussen twee dames in lag.
    De Line up was voldoende gevarieerd naar mijn smaak en veelbelovend voor een volgende keer.
    En die volgende keer zal komend weekend zijn met het verjaardagsfeestje van Nedlovefkk.
    Ik heb er zin in!

    Ps ik probeer de volgende keer mijn bijdrage hier wat beknopter te houden!
    En Garde

  18. Onderstaande 24 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 februari 2016),Agronymus1 (17 februari 2016),biged (16 februari 2016),Cat (16 februari 2016),cheasehead (17 februari 2016),Deantje (16 februari 2016),fg22 (25 februari 2016),Flyerke (16 februari 2016),forgetskinnyletsgetfatty (16 februari 2016),ftchietgraag (16 februari 2016),hasta la pasta (16 februari 2016),KanariePiet (16 februari 2016),Lesyeux (16 februari 2016),le_belge (16 februari 2016),licky luke (16 februari 2016),lustman (17 februari 2016),Mr Bluenose (17 februari 2016),Nedlovefkk (16 februari 2016),Nietsche (16 februari 2016),Patjax (16 februari 2016),salitos (16 februari 2016),Sjeufke (16 februari 2016),sofaking (16 februari 2016),Toetebel (16 februari 2016)

  19. #61
    Geregistreerd
    16 september 2014
    Last Online
    11 maart 2016 @ 18:12
    Berichten
    38
    Discussies
    3
    Thanks
    631
    Thanked
    195 in 27 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Ps ik probeer de volgende keer mijn bijdrage hier wat beknopter te houden!
    Dan zou het hier een saaie bedoening worden...

  20. Onderstaande 4 leden hebben ftchietgraag bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (16 februari 2016),hasta la pasta (16 februari 2016),licky luke (16 februari 2016),Sjeufke (16 februari 2016)

  21. #62
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Laat me beginnen met deze quote van Kanariepiet...

    Ondanks veelvuldige aandacht van andere ijsberen, verliet Julia me geen seconde en zo werd het samen met onder andere Licky Luke, Bob0808, Stacey, Simona en Cibel, een memorabel avondje. Er werd gedronken, gedanst, gelachen, gefeest… Onvergetelijk 8).
    Daarmee heb ik eigenlijk al de hele dag en avond samengevat... maar ik zal toch wat meer detail geven voor de lezers die niet net genoemde rakkers en materie bekend zijn...

    Een dag om mijn verjaardag te vieren, waarbij ik enkel pralines en chips heb hoeven regelen en de rest geheel door Sixsens is gedaan, waarvoor mijn dank uiteraard...

    Maar ook een dag die in het geheel niet volgens verwachtingen is gelopen, wellicht ook dank daarvoor...

    Laat ik het samenvatten dat ik in ieder geval heb genoten, wat eigenlijk ook het belangrijkste is, maar misschien niet voor iedereen even begrijpelijk....

    Achteraf besef ik dat ik meer met dames dan met heren heb geconverseerd, maar daar heb ik uiteraard geen probleem mee. Ieder heeft zijn (of haar) ding gedaan en zo hoort het ook, als je maar plezier hebt want daar is een feestje uiteindelijk voor. En als iedereen plezier heeft gehad heb ik dat uiteindelijk ook gehad. Top toch?

    Ik kreeg de hele avond veel aandacht van Stacey, een enorme schat, en dat was onverwacht. Ik had er laatst één sessie mee gehad en ze bleef maar spoken in mijn hoofd, maar dat dat wederzijds was wist ik niet en dat bleek op deze avond. Overigens, elke twijfel aan opzet van haar kant werd op de avond van Valentijsdag weggehaald, want ik was net terug van haar verjaardagsfeestje en weet nog steeds niet helemaal wat er nu allemaal gebeurd is... maar dat is voor een andere keer. Voelt in ieder geval goed en lekker en dat is het belangrijkste...

    Afijn, ik was er later dan gepland door zakelijke verplichtingen, maar toen ik er eenmaal was maakte ik uiteraard allereerst een rondje langs mijn reeds aanwezige gasten. Helemaal helder is de dag en avond niet meer. maar aan een sauna en overige wellness ben ik niet meer toegekomen. Ik werd in de bar al snel geschaakt door Stacey die een onvervalste presales inzette waar ik met open ogen intrapte en waarvan ik het nog steeds knap vind dat ik dat zo lang heb volgehouden... voordat ik de eerste keer op kamer belandde...

    Een kamer met gratis jacuzzi die we gedurende een uur vol lieten lopen, om daarna ons spel in het warme water voort te zetten. Een heerlijke sessie die na een uur of twee werd afgesloten met een vreemd gevoel van ongestilde honger... Maar goed, er waren nog gasten en zo...

    Dus op naar de bar, tussendoor een hapje eten, kletsen en zo, maar al gauw dook Stacey weer op en ik werd weer geclaimd.. Hoewel ik aangaf dat ik beter afstand kon nemen zodat ze voor de overige mannelijke bezetting "beschikbaar" zou zijn, weigerde ze dit en mocht ik haar niet verlaten. De hele avond is ze niet van mijn zijde geweken, zoals ook Julia niet van de schoot van Kanariepiet af kwam en Simona van de schoot van Bob0808... Zodoende heb ik Stacey uiteraard later op de avond wel een tweede kamertje gegund, al was het om mijn ongestilde honger te bevredigen, maar het voelde daarnaast ontzettend goed. Wederom een kamer met jacuzzi en weer een heerlijke vrijpartij met alles er op en er aan, hetgeen in mijn geval betekent dat er niet alleen gesext werd maar ook geknuffeld, gekletst, en nog veel meer. Gewoon een heerlijke tijd op kamer, zeg maar... Zoals ik het graag heb...

    Ook na dit kamertje bleef Stacey bij me, alsof ze geen interesse had in andere mannen en andere kamertjes, en ik begrijp nog steeds niet waarom. Maar wie ben ik om te klagen? Ik heb in ieder geval van de dag en avond en met name van haar genoten.

    Samenvattend was het weer een prima avondje met zowel heren als dames, prima sfeer en prima verzorging door Sixsens. Met goed gezelschap kan een feestje eigenlijk niet mis lopen, toch?

    Iedereen die een bijdrage aan deze fijne dag en avond heeft gegeven, heel heel hartelijk bedankt!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  22. Onderstaande 23 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 februari 2016),Agronymus1 (17 februari 2016),biged (16 februari 2016),Cat (16 februari 2016),cheasehead (17 februari 2016),Deantje (16 februari 2016),Eddy_V (16 februari 2016),fg22 (25 februari 2016),Flyerke (16 februari 2016),forgetskinnyletsgetfatty (16 februari 2016),ftchietgraag (16 februari 2016),hasta la pasta (16 februari 2016),KanariePiet (16 februari 2016),Lesyeux (16 februari 2016),le_belge (16 februari 2016),mechelen (16 februari 2016),Mr Bluenose (17 februari 2016),Nedlovefkk (16 februari 2016),orangeunique (16 februari 2016),salitos (16 februari 2016),Sjeng1960 (18 februari 2016),Sjeufke (16 februari 2016),sofaking (16 februari 2016)

  23. #63
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op de verjaardag (12-2) van Licky Luke weer eens richting Lemiers gereden met mijn clubautootje (zonder automatische ritregistratie). Je staat met dat koekblik compleet voor aap naast al die andere VEEL grotere en duurdere auto's. Maar, geen nood! Eenmaal binnen, zie ik daar niets meer van. Precies om 11 uur ingecheckt bij die vrolijke blonde kortharige Nederlands sprekende receptioniste. Spontane dame! Zo tref je ze niet vaak!

    Na alle startrituelen een rondje door de club gemaakt. Aan de bar waar ik als eerste arriveerde (en 2 dames) een koffie besteld. Toch wel even lekker, een lege club. Niet veel later vulde de bar zich snel met (on)bekende ijsberen en dames. Op de top zo'n 40 tot 50 dames aanwezig. Een line-up zoals je die in 90% van de clubs aantreft. Voor ieder wat wils!

    Met een aantal bekende ijsberen und mädel heb ik me de lunch goed laten smaken, waarbij de Spaanse Carmen zich op geheel eigen wijze in de picture zette. Het moet worden gezegd: een mooi figuur! Daarnaast draagt ze bij aan een positieve sfeer. Als ik sommige lunchgenoten moet geloven, kom je na een date met Spaanse Carmen gesloopt van de kamer. Er leek spontaan een wachtrij voor Spaanse Carmen te ontstaan.

    In de bar een half uurtje bijgekletst met Gina. Om beider moverende redenen besloten we pas in de avond te kameren
    Tijdens het gesprek met Gina leek het of ik de Roemeense Carmen aan de bar zag zitten. Vond het al vreemd dat ze me niet kwam begroeten. Ze had ook niet zo'n luxe setje aan, zoals Carmen altijd 'gekleed' gaat. Het bleek Gabriella te zijn. Als twee druppels water. Wellicht enkele cm groter, maar dat is het dan ook. Later kwam ik ze samen tegen in de kleedruimte, waar ze beiden moesten lachen om deze look a like.

    Selena.....! Met wie ik ook een gesprek voerde, Selena stond naast me, wrong zich er tussen (zodat een gesprek niet meer mogelijk was) of kroop op schoot. Selena valt in de categorie 'superjaagsters', geen onbekend gegeven. Dat zou op deze vrijdag ook weer waarheid worden. Ze zal en ze moet met je op kamer. Ik ken veel mädel in Sixsens. Velen komen langs om een praatje te maken, uiteraard met één doel: Zimmer. No prob, leuk zelfs. Maar Selena slaat door! Op een gegeven moment vond ik het irritant worden. Toen ze een andere dame begon af te kraken, was ik er even klaar mee. "Ik bepaal met wie ik op kamer ga! En nou wil ik mijn gesprek voorzetten". Ze vertrok en het was voor even gedaan. Ik heb de hele dag nog 'plezier' van Selena gehad.

    CARMEN (Roemeense)
    Inmiddels de Roemeense Carmen gespot. De GFE Carmen welteverstaan! Kort met haar bijgekletst en een Schüssel laten halen. Een uurtje mee op kamer geweest, helemaal in de nok van het 'hotel'. Wederom uitstekende service. Ik vond haar zelfs beter dan de kamer voor Kerst. De bijspijkercursus van een welbekende ijsbeer heeft zeker nut gehad.
    Voor wat het waard is, ze blijft in Sixsens. Waarschijnlijk komt ook haar zus weer over van Oceans.

    Tijdens het afrekenen was ook de jarige Licky Luke gearriveerd. Na een douche pas de felicitaties overgebracht in de bar. En ja hoor......wie kwam daar weer tussen ons in staan? Het leek wel of ik honing aan mijn r**t had.
    Enfin, de bellekes wijn smaakten prima. Kennis gemaakt met fg22 en Carlooo, zo ook bijkletsen met ijsberen die ik niet zo vaak tegenkom zoals Lesyeux, Hasta la Pasta, Satanic Surfer, Ohhlord en Salitos.

    Iets na half 6 richting restaurant met o.a. Gina. Vis en vlees op het menu. Aardappelgratin met diverse warme en koude groenten. Voor de liefhebbers was er ook pasta. Emanuel en gevolg hadden weer prima hun best gedaan om de hongerige magen te stillen. Daar mag niemand iets over te mekkeren hebben. Tijd voor een peuk op het terras als voorwarmertje op een kamer met Gina. De goesting kwam vanzelf op gang.

    GINA
    Met Gina heb ik een prima klik! Ze is graag aan het woord, totdat je er iets instopt. Ik mag dat wel (dat aan het woord zijn ). Er als er iets in zit, nog veel meer.
    Deze keer gekozen voor een kamer met jacuzzi. Gina had er al een gereserveerd. Hup naar boven en badderen.
    En zo werden het twee mooie uurtjes. Het was de tweede date met Gina. Voor mij een vaste waarde in Sixsens!
    Na de kamer hebben we samen nog een belleke wijn gedronken. Voor haar zat de 'werkdag' er op! Eens kijken in mijn agenda of ik weer een 'gaatje' kan vinden.

    Van een mede-ijsbeer had ik gehoord dat er zich sinds kort een blonde Duitse onder het potentieel bevond. Blond + Duits! Tja, dé combi voor Sjeuf. Ik had nog wel zin in een kamertje. Toen later op de avond mij de dame werd aangewezen besloot ik met deze dame een praatje te gaan maken. Ze stelde zich voor als Tayra. Het gesprek met Tayra zou niet langer duren dan 10 minuten. Duitse dames staan in mijn geheugen als: vlotte babbel, spontaan en 'lusten er wel pap van'. Ruim twee weken geleden nog met Michelle in de koffer gelegen: Deutsche gründlichkeit. Nee.... . Het gesprek liep erg stroef. Het nodigde mij in ieder geval niet uit om met Tayra naar de kamer te gaan. Ik denk een juiste keuze geweest.

    Zo rond half 12 komen getrouw de pizza's. Twee 'puntjes' gingen er in als koek.
    Nog even getwijfeld of ik met Sasha een konkelebol zou maken. Ik had haar eerder met een ijsbeer zien tongzoenen. Dat 'onderdeel' zag er veelbelovend uit.
    Een verstandig mens (ja dat ben ik soms) kiest tegen middernacht voor de terugreis naar Sjengencity. Het was mooi geweest.

    De jarige Licky Luke heb ik maar weinig gezien. Als ik hem dan eindelijk zag, kwam het niet tot een gesprek. Te druk met zijn liefjes. Mooi toch! Zijn wijze van clubben!
    Zo geven we allemaal onze eigen invulling aan het saunaclubbezoek.
    Elke ijsbeer heeft zo zijn eigen mening over clubs, eten, dames, etc.... . En dat mag! We zijn (gelukkig) allemaal verschillend en het zijn subjectieve belevingen.
    Ik was in ieder geval weer in mijn element en heb een prima dag beleefd in Sixsens! Gezelligheid maak je immers zelf!

    Illusion Plopp!

  24. Onderstaande 21 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 februari 2016),bergm550 (17 februari 2016),Cat (17 februari 2016),cheasehead (17 februari 2016),Deantje (17 februari 2016),fg22 (25 februari 2016),Flyerke (17 februari 2016),forgetskinnyletsgetfatty (17 februari 2016),ftchietgraag (20 februari 2016),hasta la pasta (17 februari 2016),KanariePiet (17 februari 2016),Lesyeux (18 februari 2016),le_belge (17 februari 2016),licky luke (17 februari 2016),mechelen (17 februari 2016),Mr Bluenose (17 februari 2016),Nedlovefkk (17 februari 2016),Oudebelg (17 februari 2016),pret (17 februari 2016),sofaking (17 februari 2016),Wentelt Eefje (17 februari 2016)

  25. #64
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Mooi verslag Sjeufke. Zal nog moeilijk wirden as zaterdag om me de namen van de dames eigen te maken.

    Komende zaterdag ben ik er zelf vanaf circa 16:00.
    Voor de bday crashers die zich dan durven vertonen en zich afvragen waar deze ijsbeer toch blijft.

  26. Onderstaande 2 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (17 februari 2016),Sjeufke (17 februari 2016)

  27. #65
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Komende zaterdag ben ik er zelf vanaf circa 16:00.
    Zelfde aankomst tijd gepland.
    Ps Nedlovefkk: Jouw IM box zit vol en kan geen berichten meer ontvangen.
    En Garde

  28. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (18 februari 2016)

  29. #66
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Ik zal morgen aanwezig zijn.

  30. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (19 februari 2016)

  31. #67
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    13 januari 2024 @ 02:14
    Berichten
    103
    Discussies
    3
    Thanks
    174
    Thanked
    304 in 84 posts

    Standaard

    Ik zal er vanaf 11 uur zijn want heb als voorzitter van de Crystal fanclub haar voor de dag geboekt om haar qualiteiten te inspecteren en op niveau te houden

  32. #68
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohhlord Bekijk bericht
    Ik zal er vanaf 11 uur zijn want heb als voorzitter van de Crystal fanclub haar voor de dag geboekt om haar qualiteiten te inspecteren en op niveau te houden
    Jij moet echt een beren conditie hebben!!!
    En Garde

  33. #69
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Ach, we dauwen hem wel tzt van de trap. Zijn er genoeg van te vinden

  34. #70
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Ach, we dauwen hem wel tzt van de trap. Zijn er genoeg van te vinden
    VAN de trap?
    Ik neem aan dat je bedoelt de trap OP...?
    En dat is makkelijker gezegd dan gedaan!!
    Wacht maar tot je kennis gemaakt hebt met Ohhlord.
    En Garde

  35. #71
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Ik wens iedereen een fijne dag toe op het feestje van NedloveFKK (van harte gefeliciteerd). Ik had graag ook mijn opwachting gemaakt vandaag, maar werkverplichtingen hebben helaas anders bepaald en zal mijn SS debuut nog ff op zich laten wachten.

  36. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (23 januari 2022),Nedlovefkk (20 februari 2016)

  37. #72
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik kan er vandaag jammer genoeg ook niet zijn. Maar uiteraard: veel plezier mannen!

    Groetjes aan 'mijn' meiden. Behandel ze met respect he! .
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  38. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (21 februari 2016)

  39. #73
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Gearriveerd. Wonder boven wonder zonder navigatie. Zie idd wat uitbreiding tav het buitenstuk. Nu snel naar binnen. Moet enorm plassen..

  40. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (20 februari 2016)

  41. #74
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 12:21
    Berichten
    9.708
    Discussies
    304
    Thanks
    17.570
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Gearriveerd. Wonder boven wonder zonder navigatie. Zie idd wat uitbreiding tav het buitenstuk. Nu snel naar binnen. Moet enorm plassen..
    Welkom ben ook aanwezig. Waar kunnen we elkaar treffen? Ben zelf in lounge ruimte. Geen bosche bollen sanwezig wel wat taart

  42. #75
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 12:25
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.110
    Thanked
    2.612 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Gearriveerd. Wonder boven wonder zonder navigatie. Zie idd wat uitbreiding tav het buitenstuk. Nu snel naar binnen. Moet enorm plassen..
    Zeker je jonge heer gevolgt?
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  43. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (21 februari 2016),Sjeufke (20 februari 2016)

 

 
Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.

  FKK Artemis 468*60