Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
Weergegeven resultaten: 301 t/m 323 van 323
  1. #301
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer1979 Bekijk bericht
    Hoi Eddy,

    Kon de bedankt knop niet meer vinden , maar bij deze!
    En ja ik bedoelde de kleine Roemeense Erika.

    Ik ben benieuwd naar de nieuwe dames

    Ik hoop dat het donderdag gaat lukken, anders weet ik even geen andere dag snel....



    Zoals Eddy zegt Erika is niet in de club op dit moment. Elena vertelde me dat ze had terug naar Roemenië met geen terugkeer datum gegaan, maar dat ze zou zijn gegaan een lange tijd (zelfde als haar laatste break). Ik zal er ook zijn donderdag! Gelukkige dagen!

    As Eddy says, Erika is not in the club at the moment. Elena told me she had gone back to Romania with no return date but that she would be gone a long time (same as her last break). I will be there thursday also! Happy Days!

  2. #302
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer1979 Bekijk bericht
    Kon de bedankt knop niet meer vinden , maar bij deze!

    Ik hoop dat het donderdag gaat lukken, anders weet ik even geen andere dag snel....

    Veel plezier donderdag, voor mij zit het er helaas niet in deze week.
    De "Thanks" knop krijg je nadat je 10 berichten hebt geplaatst.
    Dus donderdag een paar live berichten plaatsen, een Algemeen verslagje, wat dames topics en dan moet dat helemaal goed komen

    ps gratis WiFi is beschikbaar in Sixsens zonder code (toegestaan in lockerruimte, terras en restaurant).
    En Garde

  3. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 juni 2016)

  4. #303
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Veel plezier donderdag, voor mij zit het er helaas niet in deze week.
    De "Thanks" knop krijg je nadat je 10 berichten hebt geplaatst.
    Dus donderdag een paar live berichten plaatsen, een Algemeen verslagje, wat dames topics en dan moet dat helemaal goed komen

    ps gratis WiFi is beschikbaar in Sixsens zonder code (toegestaan in lockerruimte, terras en restaurant).
    en op kamer...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  5. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 juni 2016)

  6. #304
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Haha Kempie leuk te horen dat je ook fan bent van Myriam. Echt een mooi, maar vooral zeer geil meisje he! Heb haar een week of 2 geleden al hier beschreven, was toen haar 2de dag in SS.
    Ja Ryuhayabusa, ik ben een fan. Voor haar kom ik vast nog wel eens terug. Ik geloof niet dat haar vriendin Ina er deze dag ook was maar als ik de omschrijving lees zou ik dat ook wel wat kunnen vinden, maar er leek geen vriendin van Myriam aanwezig zaterdag.

  7. #305
    Geregistreerd
    4 augustus 2015
    Last Online
    16 juni 2021 @ 21:11
    Berichten
    95
    Discussies
    4
    Thanks
    84
    Thanked
    247 in 68 posts

    Standaard

    Ik ga stoppen met uitgebreide verslagen en beoordelen op de draadjes van de dames. Alleen korte verslagen. Hierbij van afgelopen donderdag. Carmen 2 . 1e keer met haar. 30 min superkamer. Beste pijpbeurt ever. Nicole 2e kamer en 2e keer met haar. Stuk minder dan de 1e keer. 60 min want het wilde niet zo lukken . In doggie toch gekomen net als bij carmen. Paar uur later aangesproken door zuidafrikaanse bloedmooie amara. Dit zou mijn eerste black girl worden en mijn 1e keer 3 kamers. Op mijn leeftijd niet zo makkelijk. 90 min super gfe , maar ook heel geil. Begon direct met staand pussysliden. Aardige, lieve , betrokken meid. Dure maar vruchtbare dag. Eten was weer goed en personeel vriendelijk. Jammer vna die kutregen

  8. Onderstaande 2 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 juni 2016),Nedlovefkk (22 juni 2016)

  9. #306
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Ja Ryuhayabusa, ik ben een fan. Voor haar kom ik vast nog wel eens terug. Ik geloof niet dat haar vriendin Ina er deze dag ook was maar als ik de omschrijving lees zou ik dat ook wel wat kunnen vinden, maar er leek geen vriendin van Myriam aanwezig zaterdag.
    Hey Kempie. Ina is spijtig genoeg maar een dag of 5 in SS gebleven. Myriam zit in de bar vaak bij een zwart harige dame die denk ik ook een goede vriendin van haar is, maar dat is dus Ina niet.

  10. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    kempie (22 juni 2016)

  11. #307
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Myriam zit in de bar vaak bij een zwart harige dame die denk ik ook een goede vriendin van haar is.
    Mara?

  12. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 juni 2016)

  13. #308
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lewieke Bekijk bericht
    Jammer vna die kutregen
    Een kutregen, dat lijkt me anders een heel geile fantasie.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  14. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (22 juni 2016)

  15. #309
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Een kutregen, dat lijkt me anders een heel geile fantasie.
    Dat is inderdaad weer es wat anders dan het eeuwige "it's raining men"
    En Garde

  16. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (22 juni 2016)

  17. #310
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lewieke Bekijk bericht
    Ik ga stoppen met uitgebreide verslagen en beoordelen op de draadjes van de dames. Alleen korte verslagen.
    Is daar een speciale reden voor ? Goed, je hoeft je niet te verantwoorden maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
    Zelf heb ik vanaf het begin altijd uitgebreide verslagen gepost, maar sinds een aantal maanden is daar bij mij ook de klad ingekomen met als dieptepunt één summier berichtje van mijn trilogie in YY een maand geleden. Ik denk dat er op een bepaald punt gewoon een soort clubmoeheid en daaraan gekoppeld forummoeheid optreedt, het is allemaal meer van hetzelfde, misschien ook minder waardering door de forumcollega's.
    Vorige week mijn debuut gemaakt in Acapulco, tot eergisteren niet echt de behoefte gehad om er als vanouds een lekker leesstukje van te maken (een paar losse flodders in de diverse ACA-draadjes geplaatst maar dat was het ook). Maar toen kreeg ik opeens weer de geest en aan de reacties te zien valt mijn stukje zéér in de smaak en het is ook voor mezelf leuk om een flinke tijd later weer eens terug te lezen wat ik allemaal uitgespookt heb.

  18. Onderstaande 5 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 juni 2016),lekkersfan (22 juni 2016),licky luke (23 juni 2016),The Pussyhunter (19 augustus 2018),yylover (23 juni 2016)

  19. #311
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Mara?
    Nope. Mara is bleker van vel dan de `vriendin ' van Myriam.

  20. Onderstaande leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (22 juni 2016)

  21. #312
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Sorry Sjeuf ik dacht dat je Miruna bedoelde, die heeft een bleek velletje. Mara heeft ook redelijk bruin velletje maar het is het vriendinnetje van Myriam niet, is veel jonger dan Mara.

    Ben je nog mee? Het wordt ingewikkeld :D

  22. #313
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik probeer het te volgen.......op de kamer hebben die velletjes allemaal dezelfde kleur (althans bij de blanke dames)

  23. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa (23 juni 2016)

  24. #314
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Zelf heb ik vanaf het begin altijd uitgebreide verslagen gepost, maar sinds een aantal maanden is daar bij mij ook de klad ingekomen met als dieptepunt één summier berichtje van mijn trilogie in YY een maand geleden. Ik denk dat er op een bepaald punt gewoon een soort clubmoeheid en daaraan gekoppeld forummoeheid optreedt, het is allemaal meer van hetzelfde, misschien ook minder waardering door de forumcollega's.
    Vorige week mijn debuut gemaakt in Acapulco, tot eergisteren niet echt de behoefte gehad om er als vanouds een lekker leesstukje van te maken (een paar losse flodders in de diverse ACA-draadjes geplaatst maar dat was het ook). Maar toen kreeg ik opeens weer de geest en aan de reacties te zien valt mijn stukje zéér in de smaak en het is ook voor mezelf leuk om een flinke tijd later weer eens terug te lezen wat ik allemaal uitgespookt heb.
    Klinkt allemaal zeer bekend en kan ik me dus ook wel in vinden. Af en toe een dipje of writer's block, moet kunnen...

    Maar inderdaad alleen al goed om later je eigen avonturen terug te kunnen lezen, klopt helemaal...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  25. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (23 juni 2016)

  26. #315
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Tot nu toe heb ik geen enkele eigen verhaal teruggelezen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Klinkt allemaal zeer bekend en kan ik me dus ook wel in vinden. Af en toe een dipje of writer's block, moet kunnen...

    Maar inderdaad alleen al goed om later je eigen avonturen terug te kunnen lezen, klopt helemaal...

  27. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (23 juni 2016)

  28. #316
    Geregistreerd
    4 augustus 2015
    Last Online
    16 juni 2021 @ 21:11
    Berichten
    95
    Discussies
    4
    Thanks
    84
    Thanked
    247 in 68 posts

    Standaard

    Het is meer omdat dat hele schrijven voor een man of 10 is. Kost een hoop tijd en ik ga liever op mijn intuitie af dan dat ik op het terras draadjes van dames moet gaan lezen. Maar goed jongens. Ieder doet wat hij wilt. Ik heb trouwens nog nooit een schrijvende beer ontmoet. Ook niet erg . Zuidafrikaanse Amara. Ga ervoor . Eerste week van juli aanwezig. Tz, beffen, vingeren, pussysliden en de hele godverdomme.

  29. Onderstaande 3 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (23 juni 2016),licky luke (23 juni 2016),Mr Bluenose (24 juni 2016)

  30. #317
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Woensdag een dagje vrij, even de weersvoorspelling en het budget gecheckt voor een dagje ontspanning. De automobiel reed op de automatische piloot, wederom naar het kuuroord in het Lemiers. Net na 12:30 gearriveerd, even de standaard handelingen gedaan, douchen, tanden poetsen, beetje deo spuiten.

    Even een korte verkenning, een ontwakend Six Sense, met ca 20 dames en iets minder heren. Buiten is de temperatuur goed, alleen de zon wordt node gemist, om er een extra dimensie aan te geven.

    Had inmiddels al een paar dames, die zich iets te veel opdrongen, al de wacht aan gezegd. Was even een rondje lopen, en een dame wekte me de oriëntaalse ruimte in. Een verrassing; Dominicaanse Sarah. Rustig met elkaar knuffelen, tot het tijd was om een kamer op te gaan zoeken. Een kamer uitgezocht met airco, na 1,5 uur met dit sexdier, was het tijd om flink bezweet de kamer te verlaten.

    Relaxen, vorkje prikken, en toen was daar Emma, de lange Roemeense met lang zwart krullend haar. Ik zeg haar altijd gedag, maar naar de kamer waren we nog niet geweest. Zij heeft haar eigen theorieën waarom ik niet met haar naar de kamer ga, we besloten de proef op de som te nemen. Het resultaat werd mij al snel duidelijk, we hebben geen goede match met elkaar. Al denk ik wel, dat wie een goede klik met haar heeft, een prima sessie heeft.

    Even rustig voetbal kijken, komt de volgende dame zich aanbieden, naam vergeten. Op de kamer geen hoogvlieger, beetje tongzoenen en dan over naar copulatie, binnen 30 minuten klaar, snel vergeten deze sessie.
    Het is 20:30, tijd om klaar te maken voor vertrek, kan ik nog net het eind van Zweden-België thuis zien.

    Six Sense tot de volgende keer.
    Laatst gewijzigd door forgetskinnyletsgetfatty; 23 juni 2016 om 19:36
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  31. Onderstaande 7 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (23 juni 2016),licky luke (23 juni 2016),Mr Bluenose (24 juni 2016),Nedlovefkk (23 juni 2016),Ryuhayabusa (24 juni 2016),Sjeufke (23 juni 2016),sofaking (23 juni 2016)

  32. #318
    Geregistreerd
    21 juni 2016
    Last Online
    17 augustus 2021 @ 19:22
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    61 in 14 posts

    Standaard

    Hallo,

    Ik had geen tijd om live verslag te doen ter plaatsen dus bij deze.
    Donderdag 23/6 Rond 13:00uur kwam ik aan bij Sixsense. Zoals ik al eerder zei, het was alweer een hele tijd geleden, dat ik geweest was,

    (en van de laatste paar keren heb ik geen verslag gemaakt, omdat het niet zo naar wens was verlopen )

    Nieuw personeel bij de ontvangst, een aardige dame.

    Claudia zwaaide al vanaf buiten Omgekleed en even aan de bar een glas water gaan drinken.

    Buiten was live muziek en ik vond dat die man goed kon zingen. Lekker gezwommen want het was natuurlijk extreem warm weer.

    Aan de bar met Claudia beetje gepraat en toen met haar naar de kamer geweest.
    Een tijdje later met nog een dame een blonde Bulgaarse die Duits sprak, ben helaas haar naam kwijt was de eerste keer dat ik haar zag en met haar naar de kamer bent geweest. Mooi kontje en kleine borsten

    Tijd later naar nog wat gezwommen te hebben en naar de muziek geluisterd, en in de whirlpool geweest te zijn, kwam ik gelukkig Paula tegen meteen direct naar de kamer mee geweest.
    Nog wat biertjes gedronken en toen moest ik gaan rond 17.30 verliet ik Sixsense

    Tot de volgende keer!

  33. Onderstaande 9 leden hebben ijsbeer1979 bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (25 juni 2016),Eddy_V (24 juni 2016),licky luke (24 juni 2016),mechelen (23 juni 2016),Mr Bluenose (24 juni 2016),Nedlovefkk (23 juni 2016),Ryuhayabusa (24 juni 2016),Sjeufke (23 juni 2016),sofaking (23 juni 2016)

  34. #319
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    Bezoekje aan SS midden in de week eind juni.
    Zwoel weer (31°C) en ik ben er rond 14.00 hr.
    Ik verontschuldig me bij Manureva aan wie ik had gemeld rond 13.00 hr had aante kopen.
    De club is goed gevuld. ± 50 beren voor 30 berinnen.
    Geen enkel plaatsje vrij buiten of rond het zwembad. Aan de bar, stelt Manureva me voor aan een vriend van hem. Een vriendelijke en zéééér ervaren punter. Hij heeft ons advies over (en ontraadt ons) een aantal meisjes. (Chrystal & Melody zijn niet aanwezig). Met name Erica - zeer GFE volgens hem, alsmede haar vriending Laura.
    Erica is een Bulgaarse met donkere blonde krullende haren. Jaagt niet, en heeft een neutrale uitdrukking op het gezicht. Heel mooi lichaam.
    Ik installeer me in het ‘Marrokaans salon’ tegenover de Spa. Een vriendin van Erica stelt me haar diensten voor. Ik vraag haar om me Erica te sturen, die zich in mijn armen vleit. In tegenstelling tot een eerste indruk, begint ze me te liefkozen, omhelzen … natuurlijk ga ik akkoord om te kameren.
    De zitting met Erica is goddelijk. Dit meisje is van een zeldzame zachtheid en sensualiteit zodat ik alles vergeet (zelfs de tijd). Pijpen, beffen, omhelzen,… alles is indrukwekkend. Dan vraagt ze me of ik wil neuken. Tuurlijk wel. Eigenlijk zijn we ongeveer 10 minuten vóór het half-uur, en haar vraag laat me toe om deze perfecte kamergang te beëindigen door binnen de tijd te ejaculeren.
    Samenvattend: voor mij Erica en van hetzelfde niveau als Chrystal. Dus zonder aarzelen herhalingsgevaar en opletten om niet verliefd te worden.
    Na de maaltijd, groet ik Manureva die zich eveneens goed heeft geamuseerd. Ik installeer me opnieuw in het Marrokaans salon en de vriendin van Erica komt naast mij. Ik denk dat het Laura is (aangeraden door de vriend van Manureva), maar nee, het is Nelly. ½ Bulgaars, ½ Turks. ± 26 jaar, klein met lange zwarte kroezel haren. Grote glimlach en zacht. Ze tongzoent, laat zich vingeren en begint een natte pijpbeurt. Enig minpuntje, geen volle borsen. Snel vergeten.
    Of ik in het salon wil doorgaan of wil kameren. Naar de kamer dus.
    Deze tweede zitting is bijna eveneens goed dan de eerste met Erica. Omhelzen, pijpen, beffen, doggy style. Opnieuw zonder controle van de tijd van mijn kant, exact een half-uur.
    Bij deze voeg ik dus Nelly toe aan het het panel Erica & Chrystal. Lekkere GFE meisjes die ik opnieuw wil bezoeken.
    Ik dank de ervaren punter voor zijn goede adviezen… en ik rij goedgeluimd huiswaarts.

  35. Onderstaande 9 leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    biged (24 juni 2016),Eddy_V ( 5 juli 2016),jansenroy (24 juni 2016),le_belge (24 juni 2016),licky luke (24 juni 2016),Manureva (24 juni 2016),Mr Bluenose (24 juni 2016),Nedlovefkk (24 juni 2016),Sjeufke (24 juni 2016)

  36. #320
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:37
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Thursday, June 23th :

    Only my second visit in this club too … near to my home .

    I met two friends there : Oost and a famous belgian client of this club ….

    Arrived around 13:00 under a sunny weather and the carpark is already well filled.

    All deckchairs were busy and it wasn’t easy to find a free chair on the terrace .

    Nice musical entertainment gave some animation on the terrace .

    Approximately 30 girls were present and about 50 clients.

    I did only one session but an excellent one with Victoria.


    Victoria (bulgarian) :

    Service : very pleasant social time at the bar. In the room, the partition was perfect with much sensuality, softness, good sharing and mutual pleasure . I never felt to fuck only but just to make love with a charming girl . This feeling has no price. Wonderful !!!

    Appreciation : excellent

    Price : 50 € / 30 minutes – no extra

    Repetition : 100 %.


    Summary of the day :

    Thank’s to my friends for this nice afternoon .

    Crystal last year and Victoria this year : I don’t think that I’ll stay a long time before going back there !!!



    So long ….

  37. Onderstaande 7 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 juni 2016),Flyerke (25 juni 2016),licky luke (25 juni 2016),Mr Bluenose (27 juni 2016),Nedlovefkk (26 juni 2016),Sjeufke (25 juni 2016),Wentelt Eefje (26 juni 2016)

  38. #321
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    30 december 2021 @ 10:48
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    49
    Discussies
    5
    Thanks
    87
    Thanked
    315 in 36 posts

    Standaard

    Kort en krachtig...
    Topdag hier in SS gehad! Om half 3 aangekomen en even gechillt alvorens ik beneden aan de bar het voetbal ben gaan kijken..
    Daar ik normaal onverstoorbaar ben als dit op tv is, dacht Dani daar anders over! Met een subtiele paaldans/ stripact werd ik innerlijk gedwongen mijn gedachten op zij te zetten! Met haar topje als trofee, werd ik haar eerste trofee van vandaag.
    Aan niets ontbrak het op de kamer, ongelooflijk leuke babbel en het was ontzettend gezellig. Daar ik in deZe eerste sessie net een konijntje was en binnen no- time explodeerde haar beloofd later met haar een volgende kamer te nemen. Na dit "afscheid" bleef ze bij mij aan de bar zitten, knuffelend/ kussend en wij waren niet van elkaars zijde te wijken! Ik heb haar leren kennen als echt een ontzettend warm persoon, die (als ze je eenmaal vertrouwt) alles met je doet. Na t eten rustig naar beneden gegaan toen ik Kinga leerde kennen. Tja, wat moet ik daar van zeggen? Top service, zij weet hoe je een man verwent en dan ook een uur met haar vertoefd! top.
    Nadat ik toch weer beneden was aanbeland kwam Dani en zij liep Linearecta op mij af en kuste me diep en intiem. Na gezellig nog wat gebabbeld / gefriemeld werd het tijd voor de 2e keer Dani.
    Ditmaal heb ik haar eerst onder handen genomen en al snel bleek dat kleine Keff toch redelijk wat kruid verschoten had.
    Ze stelde echter alles in het werk om toch nog een happy ending te krijgen.. En die kwam er...
    Deze kamer was by far meer dan 30 min, maar ondanks dat toch een half uur tarief betaald.
    Voor mij was Dani een absolute GFE en ik heb haar dan ook beloofd dat dit niet de eerste en laatste keer is.
    Al met al... 2x Dani en 1x Kinga... This night couldn't be better.
    Sixsens ist der geilste club der welt!

  39. Onderstaande 14 leden hebben Keffman bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 juni 2016),Deantje (26 juni 2016),Eddy_V ( 5 juli 2016),Flyerke (26 juni 2016),forgetskinnyletsgetfatty (26 juni 2016),licky luke (26 juni 2016),Manureva (26 juni 2016),Mr Bluenose (26 juni 2016),Nedlovefkk (26 juni 2016),Ryuhayabusa ( 5 juli 2016),Sjeufke (25 juni 2016),sofaking (25 juni 2016),waterrat (26 juni 2016),Wentelt Eefje (26 juni 2016)

  40. #322
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 13:43
    Berichten
    569
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Is inderdaad een heel mooie club met zeer goede wellness, heel goed eten (veel keuze) en een gezellige bar! Hier is alles aanwezig om er een leuke dag te beleven en ook de dames mogen er zeker zijn niet alleen in aantal maar er lopen echt mooie meiden tussen. Buiten is er zelfs een zwembad met buitenbar, in de zomer is het hier ook goed toeven en het zou zeker een aanwinst zijn mochten ze toestemming krijgen om uit te breiden (buitengedeelte dus) omdat het nu rond het zwembad vrij krap is. Zou een geweldige toevoeging betekenen en deze club gaat het zeker redden omdat ze zo hun best doen en niet stilstaan. Compliment aan het personeel, zijn ook vriendelijk tegenover de gasten!

  41. Onderstaande 7 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (26 juni 2016),Flyerke (26 juni 2016),licky luke (26 juni 2016),Manureva (26 juni 2016),Mr Bluenose (27 juni 2016),Ryuhayabusa ( 5 juli 2016),Sjeufke (26 juni 2016)

  42. #323
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens in de SS geweest, rond 13,30 aangekomen en het was erg rustig en qua heren. Eerst maar even een hapje van de lunch genomen en daarna even een rondje gelopen er waren meer dames als heren op dat moment schat ik en dat is volgens mij ook een groot deel van de middag zo gebleven. Vandaar ook dat er iets meer dames als normaal een beetje aan het jagen waren. Daarna nog maar een uurtje in de tuin gaan liggen tot het voor de verandering maar weer eens ging regenen.

    Nou ja dan maar voetbal kijken er staat een enorm scherm met bijna bioscoop afmetingen om alle voetbalwedstrijden te volgen. En tussendoor regelmatig maar weer eens de bar opgezocht opvallend was dat er op een gegeven moment een heer en dame samen ten toneel verschenen en dat komt wel eens vaker voor maar dit keer was het veel jonger koppel als de gebruikelijke koppels. De rol van de vrouw bleef me een beetje vaag maar volgens mij heeft haar man wel een kamergang alleen gemaakt op die manier lijkt een vaste relatie me ineens ook wel wat .

    Voor de rest eigenlijk weinig bijzonders eten was goed maar, de keus mag voor mij wat ruimer b.v. alleen al door bij ieder avondmaal ook standaard frietjes tussen 17,30 en 20,00 te serveren. Nu was er enkel aardappel purée en daar houd ik dus totaal niet van. Verder alles netjes goede kamergang gehad dus op naar de volgende keer, hopelijk dan wel met iets beter weer maja denk niet dat ik de enige ben voor wie de zomer wel een langzaam mag beginnen.
    I just don't give a fuck

  43. Onderstaande 15 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 juni 2016),cavediver (27 juni 2016),Deantje (30 juni 2016),forgetskinnyletsgetfatty (27 juni 2016),le_belge (27 juni 2016),licky luke (27 juni 2016),Manureva (28 juni 2016),mechelen (26 juni 2016),Mr Bluenose (27 juni 2016),Nedlovefkk (26 juni 2016),Ryuhayabusa ( 5 juli 2016),Sjeufke (26 juni 2016),sofaking ( 1 juli 2016),waterrat ( 4 juli 2016),Wentelt Eefje (27 juni 2016)

 

 
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60