Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 323
  1. #1
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard Sixsens, Algemene Verhalen, 1e helft 2016

    De Nieuwjaarsdag heb ik doorgebracht in deze club. Vooraf wist ik dat de line up teleurstellend zou kunnen zijn, maar toch ben ik gegaan. En jawel er was een beperkt aantal dames, hooguit 30 denk ik en niet of nauwelijks naar mijn smaak. Ik heb dus niet gekamerd helaas. IJsberen waren licht in de meerderheid.

    Ik zag een dame die later binnenkwam en me wel bekoorde. Niet direct top, maar ze zag er zeker goed uit. Ze verknoeide het zelf, door niet op mijn voorzichtige avances in te gaan. Ik knipoogde eerst, sprak haar aan met hi en zei vervolgens dat ze een mooie jurk aan had. Ze antwoordde een tikkie arrogant met dankjewel en liep meteen door. Hoeveel meer signalen heb je als dame nodig om in ieder geval even een praatje met een ijsbeer aan te gaan?
    Sommige dames moet je ongeveer van je af slaan die blijven doorgaan met avances al heb je 3x gezegd dat je geen zin hebt. Ook heb je dames dames die urenlang met een klant doorbrengen op de bank zonder kamergang. Betalen die ijsberen daar voor? Ik blijf me over dat soort dingen verbazen.

    Zoals altijd was alles daar prima geregeld. De binnenkomst was direct al goed door een alleraardigste en redelijk knappe thekefrau (niet eerder gezien) die me direct gelukkig nieuwjaar wenste en bubbels aanbood. Ook de bediening in de bar was vlug en vriendelijk. Ook de vlaaien, lunch en avondmaaltijd gingen er weer prima in.

    Ondanks dat ik ongepopt de club verliet, hoop ik weer snel terug te komen.

  2. Onderstaande 10 leden hebben T&A Addict bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 januari 2016),Badslippers ( 2 januari 2016),Eddy_V ( 2 januari 2016),Flyerke ( 2 januari 2016),Johan35 ( 2 januari 2016),KanariePiet ( 2 januari 2016),Kwakje ( 2 januari 2016),le_belge ( 2 januari 2016),Nedlovefkk ( 2 januari 2016),satanic surfer ( 3 januari 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    2e kerstdag in Vaals geweest omdat ik in de buurt moest zijn.
    Tot mijn verbazing viel het aantal ijsberen erg mee, er waren ook niet superveel dames, maar nog net iets meer dan mannen.
    Ontbijt was extra uitgebreid en ook avondeten was goed in orde.
    Hing een relaxed sfeertje onder de mannen.
    Helaas viel het me wel op dat veel dames kennelijk vonden dat ze een 100% kersttoeslag verdienden en met allerlei smoesjes probeerde de mannen geld af te troggelen.
    Zo duurt een minuut in Roemenie blijkbaar 30 sec in NL en wordt een beperkte service gezien als extra toeslag...
    Zelf viel ik hier ook aan ten prooi.
    Voor het eerst in naar schatting 750 club bezoeken mijn beklag bij de security kunnen gaan doen en gelijk gekregen (wat bij anderen die dag ook gebeurde).
    Club dient er goed op te letten dat de dames de macht niet over gaan nemen, de rest van te toko is namelijk prima in orde (afgezien van het roken binnen).

  4. Onderstaande 14 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 januari 2016),Badslippers ( 2 januari 2016),bettman ( 2 januari 2016),Eddy_V ( 2 januari 2016),Flyerke ( 2 januari 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 januari 2016),george101 ( 2 januari 2016),Kwakje ( 2 januari 2016),Nedlovefkk ( 2 januari 2016),rob45 ( 2 januari 2016),salitos ( 2 januari 2016),satanic surfer ( 3 januari 2016),sofaking ( 2 januari 2016),T&A Addict ( 2 januari 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 16:04
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard Sixsens – zaterdag 2 januari 2016

    Aanvankelijk had ik plannen om een Silvesterparty te bezoeken, ofwel in Villa Marisol ofwel Aca Gold, maar ik voorzag veel drukte, met veel mannen en weinig dames en bovendien weinig bekenden… Ik zag mijzelf al in het feestgedruis verloren raken… toen ik bovendien op het Sixsens live forum van forgetskinnyletsgetfatty vernam dat Kelly weer in Sixsens was, besloot ik dat het beter was om op 1 of 2 januari het jaar te openen in mijn favoriete club. Het werd de 2de, met het idee dat het een zaterdag was, met meer kans op “business as usual”.

    Ik was niet eens bijzonder geil en moest me stevig aan m’n eigen afspraak houden, onder het motto: we zien wel hoe het loopt. Ik had zelfs een krantje en een boek mee om desnoods een tijdje op het binnen terras door te brengen. Vóór twee uur was ik binnen en al snel zag ik Victoria en Laura, druk in de weer, dus een vluchtige nieuwjaarswens. Ik meende ook Kelly te zien zitten in het binnen terras, maar zij zag mij duidelijk niet zitten… dat je elkaar na lange tijd niet herkent is niet vreemd, maar dat ze vervolgens ook elk contact meed vond ik wel vreemd… Ook toen ik probeerde wat mooie herinneringen op te halen was er amper herkenning of belangstelling. Later zag ik haar liggen slapen en ik kreeg de indruk dat ze last had van haar ogen. Op een ander moment zag ik haar echter toch driftig in de weer in de kino… ook latere toenadering, zelfs met hulp van Laura erbij leidde niet tot de eerdere klik… Waarschijnlijk had ze een off day. Het zal dus helaas blijven bij de mooie herinneringen…

    Kelly dus niet, Nelly dan weer wel. Nelly wist bij een vorig keer, aan het eind van een bevredigend dagje Sixsens , op de valreep zowaar toch nog met veel gevoel een stevige erectie te voorschijn te toveren. Dus toen ik haar, na een eerste saunarondje, in de bar tegenkwam was de afspraak gauw gemaakt om een drankje in het binnen terras te drinken. De banken daar zitten veel lekkerder dan in de bar en je kunt elkaar daar tenminste verstaan, bovendien koelt het daar lekkerder af na de sauna. Na een tijdje tegen elkaar hangen hebben we het vrijen voor een half uurtje op een kamer voortgezet, maar met zeker in het achterhoofd dat de dag nog jong was…

    Terug op een bankje in de bar vleide een mooie zwartharige deerne zich naast me, genaamd Alicia. Ik was even in dubio of ik zou willen weten wat er onder haar truitje allemaal schuilging, toen ik snel uit de droom werd geholpen door de melding dat ze niet aan kussen doet, althans, niet met mij… Never mind, soms kan een futiel selectie criterium voldoende zijn een kamergang af te wenden…
    Niet veel later zette zich nog weer een andere dame aan mijn zijde, genaamd Robertha. Ze heeft een mooi gezicht, ze zat even heerlijk op mijn hoofd te krabbelen en heeft ook een paar zeer volle borsten, maar helaas volgt daaronder een nóg voller lijf. Dit is voor mij té veel vrouw om lekker te kunnen hanteren, ik heb de boot dan ook verder afgehouden en besloot dat het tijd was voor een tweede saunaronde.
    Nou lijkt het misschien alsof ik de enige ijsbeer was waar de dames omheen cirkelden, maar dat was toch echt niet zo. Het was beslist rustiger dan op een “normale” zaterdag, maar zeker aan het eind van de middag waren er meer beren dan dames.

    Na de sauna en een duik in het zwembad, liep ik op weg naar de bar opeens samen op met een blonde schone. Voor een spiegel frummelde ze wat aan heur haar en toen ik vanachter haar rug met haar meekeek, zag ik opeens een verrassend mooi gezicht, met bruine ogen en een prachtige glimlach. Want ze zag het komische van de situatie wel in, toen ik wat mee ging friemelen aan haar kapsel. Met mijn blik wat afdwalend naar beneden signaleerde ik een stel mooie volle borsten, alsmede een paar mooie ronde billen, alles bij elkaar Veronica genaamd. Wat een aangename verrassing! In de bar trakteerde ik haar op een baileys, en dat gaf blijkbaar recht op een uitgebreide presales . Een prettig leuk gesprek ontspon zich waar ik, samen met haar heerlijke vrouwenlijf, helemaal vrolijk van werd. Het was reden om voor het eerst van mijn Sixsens bezoeken te kiezen voor een kamer met jacuzzi! Prachtig zoals ze op het bed kroop met haar kontje in de lucht met een heerlijke poes er tussen. Ze pijpte me al vrij snel hard en al gauw zag ik haar naturals deinen op het ritme van het stoten… enige minpuntje was haar al te opdringerige tong. Maar tsjonge, jonge… wat een lekkere meid zeg… Uiteraard werd de sessie afgerond met een duik in het lokale bubbelbad.

    Het was inmiddels zeven uur en ik had wel trek gekregen. Een lekker bordje vol opgeschept met gebakken bloemkool, aardappel stoofschotel, sla en een stukkie vlees. Prima bekomst!

    Toen de dag al weer wat ouder was, zo tegen half negen, kruiste Nelly weer mijn pad, en ik had wel weer zin (let op: er staat een spatie!) in haar. Toegegeven, met wat oneffenheden in haar gezicht misschien niet de mooiste of de jongste , maar wie ben ik, pokdalige senior, om daar iets van te zeggen… Ze lag zo lekker met haar benen weid uitnodigend op het bed dat ik haar eerst een tijdje gebeft heb. Dat kon ze wel waarderen, want toen ik weer boven kwam volgde een intens intieme zoenpartij, waarbij ze me voortdurend bleef aankijken. Dat werd weer afgewisseld met pijpen, dat ze met veel gevoel en afwisseling deed. We zaten in een kamertje bij de bar en dat gaf de mogelijkheid tussendoor nog wat te drinken te halen en lekker ontspannen te kletsen, waarna de vrijpartij even intens weer werd voortgezet. Het werden uiteindelijke twee uurtjes van pure erotiek. Er kwam geen condoom aan te pas, en dan bedoel ik dat we niet eens gemeenschap hebben gehad. Aan het eind heeft ze me nog heerlijk gemasseerd met vanille kokos olie, reden om haar te vragen me even te helpen met douchen…

    Bij de douches zag ik in een ooghoek dat een snelle schaduw haar nieuwsjaarwensen gaf, en ik meende dat dit maar één ding kon beteken… ik volgde het spoor van de schaduw, en in de 95 graden sauna vond ik inderdaad Licky Luke die daar, net gearriveerd, stoom zat af te blazen (!)… Een volgende aangename verrassing om even te kunnen bijkletsen met een bekende beer. Ik zei hem dat hij me in de bar makkelijk kon vinden door eenvoudig het geurspoor van de vanille kokos te volgen.

    Tegen elven had zich aan de bar een rijtje gevormd met Laura, Domenika, Licky Luke, Victoria, Nelly en mijzelf, en ik voelde mij opeens als een god in Frankrijk en een sjeik in een harem… Ik heb nog even dienst gedaan als pizza koerier en lekker geaftersaled met Nelly. Ik was een tevreden mens…

    Met een smile on my face ben ik naar de 1001 nacht lounche gegaan, waar ik dacht dat ik wel ongestoord even kon nagenieteren, maar daar kwam toch nog vrij snel Miruna naast me liggen. Even gekletst, maar haar vrij snel laten weten dat een kamer er niet meer in zou zitten, zodat ze haar Cupido pijltjes op anderen kon richten.
    Laura en Kelly lagen intussen ook in de lounche en stuurden aan op een trio, maar dat is niet mijn ding… Laura begreep de hint en liet me alleen met Kelly, maar de vonk sprong nog steeds niet over… Ik heb haar maar gelaten voor wat het was.

    Terug in de bar zag ik alleen maar beren, totdat ik in het gokhok zowaar Nelly en Victoria nog spotte. Verbaasd dat ze niet op ijsberenjacht was nog even Victoria bij me getrokken. Maar met de harde muziek was een praatje niet mogelijk. En hoewel de bodem van m’n portemonnee toch al wel behoorlijk bereikt was heb ik haar toch nog op kamer gevraagd. Ineen gestrengeld heerlijk nog weer een uur gefoezeld, gekletst en gelachen… en ze wilde me op de valreep persé toch nog pijpen, onvermijdelijk gevolgd door een cowgirl ride…

    Het was inmiddels dik na twee uur toen ik in een vrijwel lege bar met Licky Luke toaste op een wel heel geslaagde dag in Sixsens en op een behouden thuisreis van, voor mij, ook nog eens twee uur…
    Het jaar is begonnen!

  6. Onderstaande 14 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 4 januari 2016),Ace2 ( 4 januari 2016),Badslippers ( 3 januari 2016),Eddy_V ( 4 januari 2016),Flyerke ( 3 januari 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 januari 2016),KanariePiet ( 3 januari 2016),Kwakje ( 3 januari 2016),le_belge ( 3 januari 2016),licky luke ( 3 januari 2016),Mr Bluenose ( 4 januari 2016),Nedlovefkk ( 3 januari 2016),satanic surfer ( 3 januari 2016),Sphinx ( 3 januari 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    19 augustus 2008
    Last Online
    7 juni 2022 @ 14:29
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    221 in 34 posts

    Standaard

    Gisteren nog eens naar Sixsens geweest. Het was erg lang geleden, te lang in feite. Normaal gezien ga ik altijd met een aantal collega beren maar helaas kon niemand maar dat hield mij niet tegen. Klokslag zeven uur was ik daar en had mij dan ook snel in het traditioneel berenvel gestoken. Het was heel erg kalm en dat had ik al op de parking waar genomen. Maar goed, dat kon de pret niet drukken. Aan de toog de eerste pintjes naar binnen laten sijpelen gevolgd door enkele sigaretjes. Victoria kwam mij een gelukkig nieuwjaar wensen en stelde voor het nieuwe jaar goed in te zetten met dit jaar meer kamergangen. Ik zag al snel dat er zeker tien nieuwelingen rondliepen en moest haar voorstel ook even weglachen. Ik zei haar misschien tot straks en mijn maag nam me mee naar de keuken. Zoals altijd was het eten goed verzorgd. Aan tafel leerde ik drie andere beren kennen. Gedurende het verloop van de avond hebben we elkaar zo nu en dan wat gezelschap gehouden.

    Terug beneden aan de toog had de wijzer de negen bereikt. De geilheid nam systematisch toe met het gevolg dat de hersenen zich minimaliseren. Het gevolg hiervan was dat ik niet echt meer kon nadenken en mijn lul nam mijn lichaam over. Aan de toog verschenen twee knappe nieuwe dames. Ze bestelde iets te drinken en wandelde naar boven. Mijn lul volgde hun. Aan de douchen aangekomen sprak hij hun aan. Linet en de blonde barbie van Duitsland noemde Tamara als ik mij zo een beetje kan herinneren. Ze stelde een heerlijke trio voor en hij knikte onmiddellijk ja. Dus liep ik achter hun aan naar kamer 6. Daar aangekomen vleide ik mij neer tussen deze twee toch erg mooie meiden. Wat heeft die Linet toch een prachtig lichaam, perfecte borsten. Maar wat zou starten als een droom, spatte uit elkaar als een zeepbel.

    De vochtige doekjes werden uitgehaald en alles werd grondig schoon gemaakt, ok niets mis mee. Linet begon mij te pijpen en miss barbie zat daar gewoon als een patattenzak. Toen ik haar vast nam om dichter bij te komen gebaarde ze van niet en kussen deed ze niet. Linet onderbrak haar pijpwerk en bevestigde direct dat ze beide niet aan kussen deden. Ik deed teken dat er eventueel van zuigster gewisseld kon worden en hop daar kwamen de vochtige doekjes weer te voorschijn om hem weer grondig te zuiveren.. Terwijl zij mij aan het pijpen was kon ik wat aan Linet haar borsten frunniken terwijl ik haar kon beffen. Zullen we overgaan naar het neuken, werd er in de groep gegooid en een condoom werd aangebracht waarna de blonde op me kwam zitten. Dit voelde uiteraard goed aan en ik ging door met wat beffen. Toen ik voorstelde om te wisselen, werd het condoom eraf gehaald, de doekjes om hem weer schoon te maken en een nieuwe condoom. Hallo? Is dit een trio? Het had meer iets weg van een wissel van zomer naar winterbanden. Wat een gedoe. Volledig teleurgesteld spoot ik dat tweede condoom snel vol en dat was ook een teken voor hun om op te krassen. Na juist 20 min verlieten we de kamer en bij de kastjes durfde miss barbie ook nog om extra drinkgeld te vragen. Aan de bar kun je gratis drinken, was mijn antwoord.

    Na een koude douche en bubbelbad kwam ik aan de toog nog een bekende tegen. Hij had er ook juist een erg zwakke trio op zitten met zogezegd Roemeense zusjes. Maar goed dat kon de pret niet drukken en ik zag dat het heel erg druk was geworden. De sfeer zat er weer zoals vanouds in met volop dansende meisjes. Sixsens zoals Sixsens hoort te zijn.
    De avond verliep op een leuk drafje met een saunabezoek, Turks stoombad en enkele sessies in het bubbelbad. De pizza's zijn ook sterk verbeterd en er werd ook gretig gebruik van gemaakt. Twee mannen werden aan de deur gezet omdat eentje daarvan strontzat was. Zo te zien heeft het management daar alles in de gaten en zo hoort het ook. De twaalf uur werd bereikt en uiteindelijk nestelde ik mij neer langs een erg mooi meisje wat mij de ganse avond al was opgevallen. Michela was de naam, ex-Anka van Villa Marisol. Wat een prachtig figuur heeft ze en zo een guitig snoetje. Ze lacht altijd en na een korte kennismaking met haar op de kamer getrokken. Dit was een echte gfe-beleving met alles erop en eraan. Hopelijk blijft dit toppertje hier nog een tijdje werken.

    Ik moet zeggen dat ik mij kostelijk geamuseerd heb, buiten die tegenvallende trio. Heel wat nieuwe beren leren kennen en ook nieuwe dames. De sfeer was terug prima, op en top gewoon. Sixsens tot binnenkort.

  8. Onderstaande 12 leden hebben bartdepauw bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 9 januari 2016),Eddy_V ( 9 januari 2016),faddist (16 januari 2016),Flyerke ( 9 januari 2016),ftchietgraag (17 januari 2016),goolfy69 ( 9 januari 2016),le_belge ( 9 januari 2016),licky luke ( 9 januari 2016),Nedlovefkk ( 9 januari 2016),noglangnietuitgewandeld ( 9 januari 2016),sofaking ( 9 januari 2016),Wijze grijze ( 9 januari 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 15:31
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Standaard

    Iemand vandaag al in de SS geweest die mij kan vertellen hoeveel dames er ongeveer aanwezig zijn, het is net rond het orthodoxe kerstfeest en dikke kans dat de massa Rumbul girls die normaal meestal aanwezig zijn even met vakantie zijn of niet?
    I just don't give a fuck

  10. #6
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:35
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Niet zoveel als normaal op het moment Ties. Nog steeds een goede selectie van Roemeense en Bulgaarse meisjes wel. Ik heb niet waargenomen en van de Dominicaanse bemanning wel.

  11. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Ties85 ( 9 januari 2016)

  12. #7
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Dag collegae,

    begin deze week een dagje vrij en toen ik die ochtend wakker werd dacht ik: Hmmmm, misschien middagje SixSens? Ik had mezelf dus weer vlug overtuigd . Rond 11.15 uur gearriveerd. Niet veel auto's op de parking. Binnen ontvangen door een zeer leuke en vriendelijke receptioniste, die tijdens mijn vorig bezoek bardienst had. Na 40 euro afgetikt te hebben naar beneden het berenvel aantrekken. Ik zag dat er toch al wat dames in de rondte liepen onder. Dus dat leek niet verkeerd. Eerst even douchen en omdat ik 2 kamergangen gepland had en reeds om 15.45 uiterlijk zou moeten vertrekken, wilde ik de eerste kamergang zo snel mogelijk om nog tijd genoeg te hebben om te herstellen voor gang nummer 2. Tijdens mijn vorig bezoekje aan SixSens had ik de 2 minste kamergangen uit mijn minieme SixSens 'carrière' meegemaakt. Met Kesy en met Larissa uit Moldavië. That is all in the game laten we maar zeggen. Als je wat nieuws probeert, kan het wel eens tegenvallen. Vandaag echter geen behoefte aan een nieuw avontuur of ontdekkingsreis. Had me voorgenomen als Crystal en Suzanne aanwezig zouden zijn en beschikbaar, daarmee een kamergang te maken. eerst met Crystal, dan later met Suzanne. Wilde Crystal ook wel eens als eerste kamergang meemaken.

    Aldus gelijk de bar in gegaan. Zaten stuk of 3 dames aan de bar, stuk of 3 op de bankjes, en stuk of 3 beren aan de bar. Zocht een krukje op met zicht op de TV. Hopende dat Crystal ergens komende half uurtje zou verschijnen. Dat gebeurde echter niet, wel zat Suzanne al aan de bar. Ze zag me, begroette me en wenstte me nog gelukkig nieuwjaar. Ze ging weer terug zitten op haar kruk wat verderop. Na 10 minuten even rondje gelopen, nergens Crystal nog gespot. Dus change of plans: Dan maar eerst met Suzanne. Naast Suzanne gaan zitten, 10 minuutjes aan de bar wat gekeuveld en ze friemelde beetje onder de badjas. Toen vroeg ze of we niet even ergens op een bankje konden gaan liggen in de bar. Aldus geschiedde. Er was op dat moment niemand buiten de barkeepster nog in de bar. Suzanne begon met een uitstekende presales. Gepassioneerd tongzoenen,onder de badjas grijpen. Dit spel duurde 15 minuten. Toen hield ik het al zowat niet meer en zijn we rap een kamer op gaan zoeken.

    Wat is het toch een mooie rijpere ervaren dame/MILF. Zo af en toe een MILF is niet te versmaden voor Deantje. Wat een lichaam voor die leeftijd. En wat geniet ze er zelf ook van. Een super half uurtje beleefd met zowat alles erop en eraan. Tongzoenen, beffen, pijpen, neuken, aftrekken, klaarkomen over haar borsten. De ontlading kwam uit mijn tenen boh. Recensie wordt ook bij haar topic gezet nog.

    Na deze kamergang gaan douchen. Inmiddels relatief veel beren binnen van de leeftijdcategorie 65+ schatte ik. Ik dacht gelijk: als Deantje junior op die leeftijd ook nog zo vitaal is om een Sauna club te bezoeken, dan liggen er nog 2 decennia SixSens voor me in het verschiet

    Vervolgens de Jacuzzi in. Vanuit de Jacuzzi zag ik ook aan het aantal dames dat daar langs liep door de gang dat dat aantal ook flink aan toenemen was. Na even lekker badderen in de Jacuzzi, weer even douchen en toen de Sauna van 70 graden in. Even flink liggen zweten, daarna weer douche en vervolgens even hapje eten. Lekker verse Duitse Kaiserbrötchen, met lekkere ham, tomaat , komkommer en Orangensaft. Deed me even goed dat eten, de Jacuzzi en Sauna hadden me hongerig gemaakt. Het was al tegen 13.50 uur inmiddels en ik dacht: op naar de bar, kijken of Crystal er is. Ik liep de trap naar beneden bij de lockers, en daar stond ze te keuvelen met een andere dame. Ik knikte en groette haar, ze lachte en groette me terug. Ze was in gesprek, wilde daar niet in gaan breken. Dus op naar de bar. Daar was het toch al flink drukker. Zowat alle krukken bezet, aardig wat dames zaten of liepen er rond (25 zeker). Ook aardig wat beren (15 zeker).

    Even rustig paar Sprudel weggetankt (in Sauna toch aardig wat vocht verloren), en dara kwam Crystal binnen. Ze ging zitten aan een klein zit tafeltje bij de dansvloer. Ze lachte vriendelijk naar me, dat was het sein om eens even naast haar te gaan zitten. Weer heel leuk met haar kunnen kletsen. Ze komt echt heel intelligent en vriendelijk over, ze weet wast ze wil en waar ze mee bezig is. Een minuutje of 10 later zette ze haar presales langzaam in. Maar ik was al gelijk verkocht, ik hield het weer niet meer, aldus sleutel halen en kamergang 2 van de dag.

    Dat was weer net zo'n goede ervaring als de eerste keer met Crystal. Op de een of andere manier vliegt de tijd met haar voorbij. Gelijk verlengd naar 1 uur dan maar. Als je haar met respect en 'soft' behandelt, krijg je er veel voor terug. Een heerlijke GFE kamergang gehad, met in Cowgirl even flink PSE. Ook hier weer alles erop en eraan. Tongzoenen, beffen, pijpen, neuken in diverse standjes. aftrekken, klaarkomen over haar borsten. En daarna niet gelijk alles opruimen, we hadden nog 20 minuten. Ze vroeg netjes of we die nog op de kamer zouden doorbrengen, maar ze zou het ook begrijpen (omdat ze wist dat ik uiterlijk 15.45 weg moest en misschien nog wat wellness wilde meepikken voor die tijd) dat we de kamer zouden verlaten. Voor 40 minuten telde ze dan 70 a 75 euro zei ze me. Dat vond ik wel heel sympathiek en lief. Maar ik had mijn portie welness al gehad, en ik besloot ook tot plezier van haar gewoon wat mij betreft het uur vol te maken. In elkaars armen nog 20 minuten nagenoten, gelachen en gekeuveld. Met deze meid zal ik als ze er is en beschikbaar is zeker weer kameren. Herhalingsgevaar 110%.

    Na afgerekend te hebben, waarbij ze altijd heel sympathiek zegt "Thank you", gevolgd door een kus, had ik toch nog 30 minuten tijd. Even douchen, nog 15 minuten Jacuzzi in, vervolgens nog 2 Sprudel aan de bar gedronken, waarbij het weer drukker daar was. Om 15.50 uur dan uiteindelijk vertrokken. De Receptioniste vroeg me nog vriendelijk of alles naar wens was verlopen, en ik kon alleen maar antwoorden: Uiteraard, zoals gewoonlijk in SixSens, tot snel maar weer.

    Men had mij al gewaarschuwd bij mijn eerste bezoek: dergelijke Sauna clubs kunnen verslavend zijn, zeker als ze ook nog op 25 minuten rijden liggen. Kijk uit, probeer het te beperken tot 1 keer per maand of naargelang wat je financieel kunt en wilt missen. Maar wat kan het leven toch mooi zijn in deze club. Hopelijk weer tot gauw, maar hopelijk weer niet te vlug, eens kijken of ik het kan blijven beperken tot 1 keer per maand me dit pleziertje gunnen.

  13. Onderstaande 12 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 januari 2016),Cat (15 januari 2016),Eddy_V (16 januari 2016),faddist (16 januari 2016),ftchietgraag (17 januari 2016),hotmister1985 (15 januari 2016),KanariePiet (15 januari 2016),le_belge (15 januari 2016),Mr Bluenose (15 januari 2016),Nedlovefkk (16 januari 2016),Ryuhayabusa (16 januari 2016),sofaking (15 januari 2016)

  14. #8
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:35
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Ik had een geweldig bezoek aan het 'Theatre of Dreams' afgelopen zaterdag met 2 uitstekende kamers met Laura voordat ze gaat op vakantie en één met haar vriend Kayleigh die gaf ook een uitstekende prestatie. Het duurde een tijdje om op te warmen op zaterdag met veel van de meisjes nog steeds lijkt te zijn op vakantie. Geen Lana, Selena, Claudia, Stacey, Sibel en Kinga om maar een paar en geen van de Dominicaanse Republiek meisjes zoals Danielle, Cindy en Sarah. Toch was er nog volop keuze en de eerste up had ik een uitstekende sessie met mijn oude favoriete Laura. Ze weet precies wat ik wil en hoe het te leveren en dit wordt altijd mijn stem! Na de kamer die ik trok naar de bar en een van de beren (de man die Kerstman afgespeeld vóór Kerstmis) hield de rechtbank met Crystal en Anita (zat op een bank voor een goede paar uur) en het spelen van de rattenvanger van Hamelen met de meisjes uitdelen van chocoladerepen, aap noten en lichaam kousen voor sommige van de meisjes om model voor hem. Elena kwam voor veel van zijn aandacht en elke keer als ik keek ze een andere kleur van de outfit op had en werd modelleren voor hem (ze zag er machtig mooi)! Terwijl ik was ontspannen Laura gestuurd Kayleigh op om te chatten en ik dacht waarom niet, ik had haar in de club een aantal keren gezien, maar nooit roomed met haar en ik was blij dat ik deed wat ze deed met een uitstekende standaard in de kamer en ik zal zeker herhalen met haar in de toekomst. Later toen ik gezien mijn 3e kamer van de dag was ik op zoek naar Adelina en Livia als possibles maar toen Laura benaderde me weer voor een praatje besloot ik (of mijn lul deed) dat ze heel mooi zou doen als de derde kamer van het dag om mij op mijn weg een zeer happy camper!

    I had another great visit to the 'Theatre of Dreams' last saturday with 2 excellent rooms with Laura before she goes on holiday and one with her friend Kayleigh who also gave an excellent performance. It took a while to warm up on Saturday with many of the girls still appearing to be on holiday. No Lana, Selena, Claudia, Stacey, Sibel and Kinga to name but a few and none of the Dominican Republic girls such as Danielle, Cindy and Sarah. However, there was still plenty of choice and first up I had an excellent session with my old favorite Laura. She knows exactly what I like and how to deliver it and this always gets my vote! After the room I retired to the bar and one of the Bears (the guy who played Santa Claus back before Christmas) was holding court with Crystal and Anita (sat on a sofa for a good few hours) and playing the Pied Piper of Hamelin with the girls handing out chocolate bars, monkey nuts and body stockings for some of the girls to model for him. Elena was coming in for a lot of his attention and every time I looked up she had a different colour of outfit on and was modelling for him (she did look mighty fine)! Whilst I was relaxing Laura sent Kayleigh over to chat and I thought why not, I had seen her in the club a number of times but never roomed with her and I was glad I did as she performed to an excellent standard in the room and I will certainly repeat with her in the future. Later on when I was considering my 3rd room of the day I was looking at Adelina and Livia as possibles but when Laura approached me again for a chat I decided (or my dick did) that she would do very nicely as the third room of the day to send me on my way a very happy camper!

  15. Onderstaande 8 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 januari 2016),faddist (16 januari 2016),Kwakje (16 januari 2016),le_belge (15 januari 2016),Ryuhayabusa (16 januari 2016),sofaking (15 januari 2016),T&A Addict (16 januari 2016),Wentelt Eefje (15 januari 2016)

  16. #9
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:46
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Is er nog iemand die morgen naar Sixsens gaat en die een carpooler mee wil nemen. kan zelf met openbaar vervoer naar willekeurig station reizen. Alleen het laatste stuk is een crime........ vandaar!

  17. #10
    Geregistreerd
    19 augustus 2008
    Last Online
    7 juni 2022 @ 14:29
    Berichten
    52
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    221 in 34 posts

    Standaard

    De ene vrijdag is de andere niet. Vorige week veel dames aanwezig, veel heren en veel ambiance. Gisteren minder dames, minder heren en zo dus ook minder ambiance. Dat wil niet zeggen dat we ons minder geamuseerd hebben want dat doen we altijd als we als collega-beren hier vertoeven. Ik heb mijn eerste kamergang met Victoria erop zitten en dat is zoals we haar kennen altijd in kannen en kruiken. Een andere beer was zwaar onder de indruk van Kelly. Hij zal haar zeker bij een volgend bezoek aan de haak slaan. Maya daarentegen kwam fel te kort bij beer nummer drie. De mooie Linet wou ik persoonlijk na een vorig teleurstellend triootje, een tweede kans geven en had met haar afgesproken om rond half twaalf te kameren. De vogel is echter niet komen opdagen. Rond één uur kwam ze terug de bar binnen maar zag me echter niet meer staan. Ik had mij beter als flik verkleed en haar in de naderende bob campagne op staande voet laten blazen. Maar goed, er komen nog kansen maar dat zal dan pas in februari zijn, helaas helaas.

  18. Onderstaande 3 leden hebben bartdepauw bedankt voor deze bijdrage:

    faddist (16 januari 2016),hazard26 (16 januari 2016),Nedlovefkk (16 januari 2016)

  19. #11
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:46
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Niemand die morgen een carpooler mee wil nemen?

  20. #12
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Lijkt me voor de verandering tof om een keer een verjaardagsfeestje te plannen in een saunaclub.
    Nu denk ik sterk aan Sixsens vanwege een achterstallige bezoekfrequentie tav deze club.

    Verwachte datum
    Zaterdag 20 februari.

    De forumleden die regelmatig over deze club berichten zou ik ook eens willen treffen. Al is iedereen die binnen het deurbeleid van Sixsens past ook welkom natuurlijk. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

    Is er animo voor een party? Ik zorg voor Bossche chocolade bollen indien Sixsens ze toe laat.
    Voor de Belgische vrienden, google dit maar even .

    Verdere info volgt tzt, ik peil nu eerst even de voorlopige interesse

  21. Onderstaande 7 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 januari 2016),biged (17 januari 2016),Eddy_V (16 januari 2016),Flyerke (17 januari 2016),Kwakje (17 januari 2016),Ohhlord (17 januari 2016),Oudebelg (17 januari 2016)

  22. #13
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Lijkt me voor de verandering tof om een keer een verjaardagsfeestje te plannen in een saunaclub.
    Nu denk ik sterk aan Sixsens vanwege een achterstallige bezoekfrequentie tav deze club.

    Verwachte datum
    Zaterdag 20 februari.

    De forumleden die regelmatig over deze club berichten zou ik ook eens willen treffen. Al is iedereen die binnen het deurbeleid van Sixsens past ook welkom natuurlijk. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

    Is er animo voor een party? Ik zorg voor Bossche chocolade bollen indien Sixsens ze toe laat.
    Voor de Belgische vrienden, google dit maar even .

    Verdere info volgt tzt, ik peil nu eerst even de voorlopige interesse
    Wat dacht je van de verjaardag van oudebelg en Sjeufke aankomende vrijdag 22 jan!

    Inschrijven kan op dit forum

  23. #14
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    21 november 2017 @ 12:43
    Berichten
    30
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    15 in 10 posts

    Standaard

    top idee

  24. #15
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Wat dacht je van de verjaardag van oudebelg en Sjeufke aankomende vrijdag 22 jan!

    Inschrijven kan op dit forum
    Gaat hem helaas niet worden verwacht ik. Maar ik ben wispelturig tav mijn bezoekjes dud kan nog omdraaien. Als je Kinga's komst kunt verzekeren dan ben ik er sowieso haha..

    Hoe moet ik Sixsens dezer dagen inschatten qua line up? Wat is de verhouding qua dames tussen roe/bul/duits/pools etc? Volg het Sixsens topic intensief dus weet wel de nodige namen die wel "thuis" geven. Maar hoe meer info des te beter.

  25. #16
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    25 augustus 2019 @ 17:48
    Berichten
    58
    Discussies
    8
    Thanks
    20
    Thanked
    151 in 35 posts

    Standaard

    Eind vorige week nog eens mijn geile schoenen aangetrokken en richting Lemiers gereden.
    Steeds weer datzelfde probleem bij de spraakherkenning van mijn GPS. Hoe ik het ook uitspreek, geen Lemiers te vinden.
    Manueel ingeven dan maar weer.
    Na een paar maanden afwezigheid (wegens YY bezoekjes) toch nog maar eens naar sixsens geweest.
    ik was eigenlijk nieuwsgierig naar het nieuwe kanonnenvlees. Vooral de naam Linet zat in mijn geheugen, helaas ben ik haar niet tegen het lijf gelopen.
    Aangekomen rond 13.30u en na de nodige plichtplegingen aan het sympathieke onthaal en na het berenvel aangetrokken te hebben toch eerst eens gaan polsen in de bar.
    Niet veel volk op dit uur. Dit is 1 van de verschillen met YY waar op dit uur toch al wat meer vrouwelijk schoon waar te nemen is.
    Geen spek voor mijn bek, dus eerst maar een doucheke en opwarmen in de jacuzzi. Na nog eens de ronde van de bar gelopen ben ik even gaan verpozen in de oriëntaalse ruimte.
    Na een poosje kwam daar ene blonde Monika in de zetel naast mij liggen. Ze leek me wel leuk en vroeg me in het Duits of ik vandaag nog geen kamer had gehad. Ik zei nee, en zij ook niet beweerde ze.
    Iets in me zei dat dit niets ging worden en ze zei dat ze dan maar iets ging eten. Even later ging ik naar het overdekte terras om haar recensies eens te bekijken.
    Ze zagen er globaal gezien positief uit. En dus na zelf iets te gaan eten terug de oriëntaalse ruimte opgezocht waar Monika terug op haar plekje lag.
    Na wat friemelwerk een kamer opgezocht dat een beetje in mineur eindigde. (zie recensie)
    Dan maar besloten om de sauna in te duiken met als toetke het bubbelbad.
    Het spreekwoord: "als je van een paard valt, moet je er zo snel mogelijk terug opklimmen" indachtig op zoek gegaan naar vers vlees.
    Terug in de oriëntaalse ruimte gekomen opnieuw een praatje gemaakt met Monika en een paar andere deernes. Er stond nog een ietwat verlegen jonge vrouw (Adelinda) alles aan te schouwen en in haar had ik wel zin.
    Maar omdat ik ook van het verlegen type ben wou ik niet zomaar aanvallen met de andere dames erbij. Dus eerst een wandelingetje gemaakt. Blijkbaar Had Adelinda dit wel in de gaten en zonderde ze zich een beetje af van de andere dames waardoor ik haar in 1 van de gangen kon aanspreken. Gelukkig sprak ze Engels ipv dat *****duits.
    Het duurde niet lang of ik vroeg of ze met me op de kamer wou gaan. (zie recensie) Adelinda = top!
    Na een korte maar super kamergang nog wat tijd verdreven in de bar en wellness, waarna ik ineens Nadia (Ik denk Nadia maar ze zei dat ze Roemeens was, dus het zou ook een andere diva kunnen geweest zijn) tegen het lijf liep.
    Terug een dametje dat ik wel leuk vond (ondanks haar lip die een barstje had waardoor het leek alsof ze slachtoffer was van huiselijk geweld)
    Na deze derde kamergang met een prima pijpbeurt en FT die een uurtje duurde terug huiswaarts gekeerd.

    Volgende keer nog eens naar sixsens komen (dankzij Adelinda) en daarna afwisselen met YY lijkt me wel goed.
    Laatst gewijzigd door Gluglio Gligleesias; 18 januari 2016 om 17:52

  26. Onderstaande 12 leden hebben Gluglio Gligleesias bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 januari 2016),Ascari (18 januari 2016),biged (18 januari 2016),Eddy_V (19 januari 2016),ftchietgraag (21 januari 2016),Kwakje (18 januari 2016),le_belge (18 januari 2016),Mr Bluenose (18 januari 2016),Nedlovefkk (18 januari 2016),Ryuhayabusa (19 januari 2016),Sjeufke (18 januari 2016),sofaking (18 januari 2016)

  27. #17
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Last Online
    25 juni 2023 @ 20:01
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    55
    Thanked
    154 in 29 posts

    Standaard

    Brrrrrrrrrr......... Koud vandaag ..........
    Maar in SS is het altijd warm. Vorig bezoek aan SS was weer een geslaagde dag. Na een warm ontvangst van van de lieve receptioniste berevel aangetrokken, douchen, sauna, bubbelbad en douchen naar de bar getrokken. Kopje koffie sigaretje en observeren wat er vandaag allemaal rond huppuld. Enkele nieuwkomers, maar ook de bekende gezichten en kontjes. Zoals Laura, Kelly, Nicole, Simona, Larisia, Nelly en nog vele andere.....
    Al vlug kwam Nelly een praatje doen, vriendelijk meisje dat haar best doet. Een kamergang volgde al vlug, wat eigenlijk niet mijn bedoeling was om zo vlug op de kamer te belanden. Nelly heeft zoals gebruikelijk weer haar best gedaan, tongzoenen, pijpen, neuken. Heb haar deze keer ook eens flink en lang gebeft, wat ze wel weet te waarderen. Het is wel jammer dat de tijd op de kamer zo vlug gaat, en voor je het beseft ben je een uur verder. Maar wat geeft het, als het goed is! Met Nelly dan ook voor een vol uur betaald met de glimlach en nog wat extra bij gegeven.
    Tijd om wat te rusten in de orientaalse ruimte, dat denk je dan maar....... vijf minuten later staat er al een ander meisje maar na een kort gesprek snakte ze al dat het voorlopig niks wordt. Twee minuten later het zelfde scenario ......enz..... zou ik niet zelf een sleutel halen en mij alleen een half uur op een bed leggen ha ha.... Dan maar terug naar onder de bar in, met een sigaretje en een lekker biertje leg ik mij achteraan op een bank met uitzicht op de hele bar zodat dat ik alles in de gaten kan houden. Christal vertrek met een ijsbeer naar boven, Larisia zit rond de schuiven op haar stoel aan de bar, wat verder zit een blonde te tongzoenen met met een wel een geweldige beer, lijk wel een echte (lol). Maar plots wordt mijn zicht belemmerd door een klein en fijn ding..... Dominika zet zich schrijdelings op mijn schoot en onmiddellijk gevolgd door een stevige zoen vol op mijn mond. Ja wie Dominika kent weet wat dat betekend. Na wat praten, knuffelen en tongzoenen op naar de kamer. Na twee uur verlaat ik samen met Dominika de kamer. Leeg ben ik, twee maal het rubbertje vol gespoten, mijn lippen gezwollen van het tongzoenen, piemel hangt er belabberd bij, mijn benen beven. Wat kan deze meid het naar je zin geven, met alles erop en eraan. Na het afrekenen een goede douche en het bubbelbad in. Terug in de bar zit Dominika ook al aan de bar, ze wenkt mij, we hebben nog een leuk gesprek gehad en ze heeft haar tong nog eens goed laten voelen.
    Het is ondertussen al heel wat drukker geworden zowel de dames als beren. Maar voor mij is het tijd om terug te keren, mijn dagje SS zit er op. Twee kamergangen, drie uren genoten en drie maal een vol rubbertje, een leuke dag gehad en nu wachten tot de volgende. En dan zou ik mijn kans eens wagen bij christal of Kelly maar wie weet..............

  28. Onderstaande 10 leden hebben kmisjezo bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 januari 2016),Ascari (19 januari 2016),ftchietgraag (21 januari 2016),Kwakje (19 januari 2016),le_belge (19 januari 2016),Mr Bluenose (19 januari 2016),Nedlovefkk (19 januari 2016),pret (19 januari 2016),Ryuhayabusa (19 januari 2016),Wentelt Eefje (19 januari 2016)

  29. #18
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Lijkt me voor de verandering tof om een keer een verjaardagsfeestje te plannen in een saunaclub.
    Nu denk ik sterk aan Sixsens vanwege een achterstallige bezoekfrequentie tav deze club.

    Verwachte datum
    Zaterdag 20 februari.

    De forumleden die regelmatig over deze club berichten zou ik ook eens willen treffen. Al is iedereen die binnen het deurbeleid van Sixsens past ook welkom natuurlijk. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

    Is er animo voor een party? Ik zorg voor Bossche chocolade bollen indien Sixsens ze toe laat.
    Voor de Belgische vrienden, google dit maar even .

    Verdere info volgt tzt, ik peil nu eerst even de voorlopige interesse
    Je IM mailbox zit vol, je dient dus berichten te verwijderen voor je weer iets kunt ontvangen!

  30. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (19 januari 2016)

  31. #19
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    Iemand ervaring met trio in deze club?
    Welke duos van dames zijn hiervoor aan te raden?
    Thks

  32. #20
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    In principe kun je alleen succesvolle trio's hebben in mijn ogen als je geen trio doet met dames die als zodanig jagen maar een dame die je bijzonder aanstaat vraagt of ze trio's doet en zoja wie ze erbij zou nemen (en hopen dat ze geen andere gast uitkiest )

  33. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 (24 januari 2016),Nedlovefkk (24 januari 2016)

  34. #21
    Geregistreerd
    30 augustus 2014
    Last Online
    15 mei 2021 @ 07:20
    Berichten
    21
    Discussies
    0
    Thanks
    58
    Thanked
    56 in 12 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goolfy69 Bekijk bericht
    Iemand ervaring met trio in deze club?
    Welke duos van dames zijn hiervoor aan te raden?
    Thks
    Laat de dames die jagen als een trio inderdaad maar links liggen. Probeer anders cathalina en Elena eens. Of anders met een andere roemeense die vaker bij dat groepje is.
    Zij jagen allemaal niet voor trio's maar zijn er wel voor in. Het beste is om het te overleggen met de dames. Ze zijn dikwijls te vinden op de bank onder de TV of aan de toog direct bij de TV in de bar.

  35. Onderstaande leden hebben hazard26 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (25 januari 2016)

  36. #22
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Verjaardagsfeest Sjeufke 22/01/2016

    Een writers block, tijdgebrek, overmatig alcoholgebruik en pannenkoeken met een favorietje verhinderen mij het schrijven van een nuttig, uitgebreid verslag, maar bij deze toch enkele punten:

    Er was een uitgebreide ijsberen line-up. Het was dus weer veel lachen en zeveren met bekende en minder bekende collegae.

    Er was ook een uitgebreide dames line-up: rekening houdend met de tijd van het jaar, was de line-up heel goed. Er was voor ieder wat wils en vele toppers tekenden aanwezig.

    Trakteren op een vodka red bull kan je veel opbrengen. Stacey en Simona 'beloonden' mij door me later op avond in de Marokkaanse ruimte maar liefst een volledig uur gezelschap te houden. Ik moest de ene meid masseren terwijl de andere met kleine Piet speelde en omgekeerd. Was een uurtje zalig amusement met 2 leuke meiden.

    De sfeer was top. Ik denk niet dat iemand zich afgelopen vrijdag verveeld heeft.

    Een toptent, vriendelijk personeel, veel toffe bekenden, een goede line-up en 3 orgasmes: moet ik nog vermelden dat ik weer een topdagje heb beleefd in Sixsens?

    Op naar 12/02 en het verjaardagsfeestje van Licky Luke nu!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  37. Onderstaande 13 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 januari 2016),Ascari (26 januari 2016),biged (25 januari 2016),Flyerke (25 januari 2016),ftchietgraag (27 januari 2016),mechelen (25 januari 2016),Mr Bluenose (25 januari 2016),Nedlovefkk (25 januari 2016),Ryuhayabusa (26 januari 2016),salitos (26 januari 2016),satanic surfer (25 januari 2016),Sjeufke (13 februari 2016),sofaking (25 januari 2016)

  38. #23
    Geregistreerd
    5 juni 2015
    Last Online
    3 november 2019 @ 15:56
    Berichten
    25
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    ik wil binnenkort ook eens SS bezoeken wat me opviel is dat ze daar behoorlijk wat banken hebben staan vind ik persoonlijk fijner als de bar
    heb ook gehoord dat het aanbod aan dames wat minder is aan dan in bijv. yy of golden time waar moet ik dan aan denken op een zaterdag 30-40 meiden ?

  39. #24
    Geregistreerd
    5 januari 2008
    Last Online
    25 juni 2023 @ 20:01
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    55
    Thanked
    154 in 29 posts

    Standaard

    New year's party 20/01/16
    Bij aankomst in de vroege namiddag was er op de parking nog plaats genoeg.
    Bij de receptie kreeg ik al direct een glaasje bubbels, heerlijk.
    Binnen de club was het nog vrij rustig, wat zowel dames als beren betrof. Maar zoals gewoonlijk liep de zaak na enkele uren vol.
    De kok had vandaag echt zijn best gedaan, proficiat ! (dat mag ook eens gezegd worden)
    De show, ik ben er niet echt een voorstander van, maar ik vond het goed, mooi gebracht. De laatste show was wel kinky!
    Op mijn to do lijst stond Kelly en Chirtal, deze laatste was al bezeten Kelly was nog niet aanwezig. Dan maar effe in de sauna en het bubbelbad. En wie komt er dan langs? Nelly natuurlijk, we spraken af dat na het bubbelbad en een douche ik haar zou zien in de bar.
    Rustig op de bank zitten kletsen, knuffelen en kussen met het gevolg een kamergang van een uur met mijn toppertje Nelly. Een zalig uur beleefd, met alles er op en er aan!
    Terug in de bar zitten Christal en Kelly te knuffelen met een beer, jammer. Maar het geeft mij wel de gelegenheid om terug op krachten te komen. In de oriëntaalse ruimte leg ik me neer, het is er echt rustig en er komt geen enkele DVP mij storen.
    Het was tijd om het restaurant te bezoeken, en dat heeft mij gesmaakt.
    Terug tijd voor een tweede kamergang en ja hoor Kelly is terug. Lang hebben we niet zitten praten, een kamer was vlug geregeld.
    Ik was wel benieuwd naar haar service en die was goed, maar voor mij geen toppertje, maar misschien kan een volgende kamergang daar verandering in brengen. Een tweede keer is toch altijd iets beter.
    Wat mij enorm opviel was dat in de vroege en late avond de orientaalse ruimte vol lag met slapende beren, en dat aan de bar veel beren te diep in hun glas hadden gekeken, tot groot spijt van de werkloze DVP.
    Na de laatste show ben ik voldaan terug naar huis gereden.

    Een bevredigd man is een tevreden man!

  40. Onderstaande 11 leden hebben kmisjezo bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 januari 2016),Ascari (26 januari 2016),biged (26 januari 2016),Eddy_V (26 januari 2016),Flyerke (26 januari 2016),ftchietgraag (27 januari 2016),Kwakje (26 januari 2016),le_belge (26 januari 2016),mechelen (26 januari 2016),Nedlovefkk (26 januari 2016),Sjeufke (26 januari 2016)

  41. #25
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard Great wide open: tweede kans voor Sixsens (23-1)

    "Eddie waited til he finished high school
    He went to Hollywood, got a tattoo
    He met a girl out there with a tattoo too
    The future was wide open

    They moved into a place they both could afford
    He found a night club he could work at the door
    She had a guitar and she taught him some chords
    The sky was the limit

    Into the great wide open. Under them skies of blue
    Out in the great wide open. A rebel without a clue"


    disclaimer: Dit verhaal heeft me mn toetsenbord gekost, een paar sprongen er zo vanaf, waaronder spatie en enter. Kan dus zijn dat er ergens een paar spelfouten doorheen zijn geglipt

    Deze racebeer heeft vrij kort na de hernoeming van Aspasia naar SixSenz een keer een vrijkaartje voor deze club gekregen, en eigenlijk een doodzonde begaan: er gebruik van gemaakt zonder er iets over te zeggen. Dat was bewust, want die dag verliep als een schoolvoorbeeld van een Pale Shelter ervaring. Het was weliswaar mooi weer, maar niet druk, de dames die er waren stonden me eigenlijk niet aan en degenen die niet chagrijning op hun smartphone zaten te loeren deden niet echt moeite het leuk te maken. Toch stond de club zelf me eigenlijk wel aan. Dus heb ik na 1.5 uur vriendelijk bedankt bij de ontvangstdame, maar dat ik wel een andere keer langs zou komen.

    Inmiddels zijn er een aantal jaren voorbij gegaan en heb ik gemerkt dat Sixsens zich aardig heeft kunnen handhaven in het haaienbekken van het grensclublandschap. Dus na een beetje twijfel tussen Babylon, AcaGold en Sixsens heb ik het er toch maar op gewaagd en ben nog eens richting Lemiers getrokken, met een toepasselijk plaatje van Tom Petty op de radio toen ik de auto parkeerde. Sleutelbandje aannemen, omkleden en eens een koffie scoren. De eerste twintig minuten merkte ik al een verschil, daar waar ik die eerste keer in 1.5u slechts twee keer werd aangesproken, was het nu vier keer binnen de 20 minuten raak. Allemaal afgewezen, ik wou na een zoveelste rotweek rust aan mn kop. Als strategie mn e-book er even bijgepakt, al leidde dat er wel toe dat de security later op de avond me in het oog kreeg (daarover later meer).

    Skade, muse of chaos

    Tussen het gemêleerde gezelschap Nederlanders, Vlamingen, Walen en een enkele Duitser trof ik zowaar twee bekende Belgen aan die ik in Bernds al eens tegenkom, de een was Roberto, de ander een leesbeer die ik maar even G. zal noemen. Beiden konden niet voor iedereen instaan qua damesaanbod, maar waren het er afzonderlijk van elkaar allebei over eens dat het slim was geweest de "schatzihaiwiegehts" fractie maar links te laten liggen. Roberto werd toen al vrij snel door een slanke MILF ingepalmd, waar door ik en G. even aan de bar herinneringen zaten op te halen. Af en toe wees hij me steels een dame aan die hem wel was bevallen en na enig aarzelen bleef ik zo aan Carmen hangen, een Roemeense met een opvallende tattoo, krulhaar dat wel met typische jaren80 middelen getoepeerd leek en een blik alsof ze zo uit Bernard Cornwell's Burning Land was weggelopen, want ze keek vorsend om zich heen als een krijgsvrouwe van het Deense Viking-gilde, op missie om kerels richting Walhalla te krijgen maar niet zonder equal exchange. Ze reageerde positief op mn vraag of ze tijd had en al gauw lagen we ergens op een kamer. Door alle stress is er helaas geen erg uitgebreide basistest van gekomen, ze ging zo goed van start in haar fanfare-kunsten, dat ik haar maar gelijk tot het eind heb laten pijpen. In 69 tussendoor vastgesteld dat ze aardig nat kan worden en zich ook graag liet beffen. Daarna was het echter met me gedaan en gaf ik een ft bij de kassa af: BAM! WGSA-rating staat voor alleen pijpwerkzaamheden op 7.9/10, uitgebreider e basistest is dus noodzakelijk.

    Lady Aethelflaed

    Na die test ging deze racebeer wat van het buffet opscheppen en weer even zitten lezen. Helaas kwam me ook twee keer een securityman opzoeken. Begrijp me goed, ze deden alleen maar hun werk toen ze me vertelde dat ik geen telefoon's mocht gebruiken. Ik legde hun daarop netjes uit dat het geen telefoon maar een e-book was, waarna het geen probleem meer was. Intussen waren er een aantal bekende en minder bekende namen de revue gepasseerd. Victoria vrij snel opgepikt, Domenika meen ik ook twintig seconden gezien te hebben, maar één dame spande qua herboekingssnelheden de kroon: blond, gekleed in een jurkje, met zo'n blik van "jullie komen wel naar mij toe". Oh en dat deden ze, als vliegen naar een honingpotje. Vijf seconden was het record dat die avond gevestigd werd toen ze in de bar verscheen en al meteen aanspraak had. Een uur verder probeerde nog een ijsbeer het, maar volgens G. doet ze alleen maar kamers van een uur, dus dat gesprek was ondanks een paar hoopvolle lonkpogingen vlug over.

    Ze keek een paar keer mijn kant op en glimlachte uitnodigend toen ze doorkreeg dat ik haar aan zat te staren (nooit doen natuurlijk, is onbeleefd). Desondanks er op afgestapt en als ze me na een korte intro haar naam vertelt weet ik het weer: het is gewoon Kinga. Een aantal doorgewinterde GT en YY-gangers zullen meewarig hun hoofden schudden, maar idd, deze racebeer is zo lang geleden voor het laatst in GT geweest, dat me dat even is ontschoten. Ik kan me vaag nog herinneren dat ik wel ooit met haar gesproken heb, maar dat daar verder niks uit voortkwam. Ik heb waarschijnlijk te lang in dat Cornwell boek over de oorlog tussen Saksen en Denen zitten bladeren, want ik ging nu ook Kinga met met een vrouwelijk personage vergelijken. De rustige houding, haar vrolijke grijns en de manier waarop ze er met speels gemak in slaagde de mannen naar haar toe te laten komen, deed bij mij de naam Lady Aethelflaed opkomen, in alles behalve naam koningin van Mercia (Midden Engeland in het jaar 900) en in het oud Saxisch betekent het letterlijk "nobele schoonheid"

    Toch maar eens van dichterbij onderzoeken dus. Na even gedouchet te hebben ontspon zich een prima kamergang van meer dan een uur die heel rustig met wat geknuffel begon, tot Kinga langzaam op stoom kwam en er in 69 een goede pijpbeurt uitgooide. Ze kwam pas echt los in het tweede halfuur toen ze me redelijk fanatiek in cowgirl lag te berijden en dat overging in oa doggy en weer terug in cowgirl. Alsof je een fitnessclinic van Fleur East meemaakt. Pittig, vrolijk, opwindend en ook slopend. Mn badmintoncoach is een volgeling van Jillert Anema: "Counter zware inspanningen de volgende dag met vergelijkbare inspanningen". In dat geval is Kinga even slopend als twee driesetters op vrijdagavond met slecht 5 minuten pauze ertussen. Uiteindelijk knalde na 75 minuten de turbo eruit Ik kan er nog langer om heen draaien, maar ook ik ben om. WGSA-rating: 9/10 met groot gevaar op TILT

    Na afrekenen en een tip maar gauw douchen en enigszins opgefrist een koffie besteld. Het eerstvolgende jagertje waagde al een kans, maar ik zat nog steeds zo te hijgen dat ze al gauw doorhad geen kans te maken. Een schaal pizzastukjes liet me weer wakker worden en na een midnightsnack was het echt klaar. Omkleden, trap op, even de security in mn rugzak laten kijken bij het verlaten van het pand, het hoort er allemaal bij sinds vorig jaar november. Het kan me eigenlijk allemaal niet meer schelen. Sixsens ziet me zeker nog terug. In de auto een bijna manisch vrolijk halfuurtje Jochem Meyer sketches, afgesloten met de enige hit die deze vrolijke stuiterbal ooit op de radio had. Mijn dag



    "WA-WA
    Ik bloos en ik stotter, zeg iedereen gedag (hallo)
    En ik zing en ik dans, strijk m'n broeken met een lach.
    En ik fluit en ik neurie, drink chocoladevla,
    En ik huppel over straat, en roep de hele dag YEEE HAA.
    Want vandaag is het mijn dag, Tis mijn dag,
    Tis Mijn MIJN MIJN MOAOMOAMAN MAMMAMOMO Mijn dag."
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  42. Onderstaande 19 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 januari 2016),Befke (29 januari 2016),biged (29 januari 2016),Eddy_V (28 januari 2016),Flyerke (29 januari 2016),ftchietgraag (31 januari 2016),jansenroy (29 januari 2016),Kwakje (30 januari 2016),le_belge (29 januari 2016),licky luke (28 januari 2016),Megaboob ( 3 februari 2016),Nedlovefkk (28 januari 2016),Nietsche (29 januari 2016),pret (28 januari 2016),rob45 (28 januari 2016),satanic surfer (29 januari 2016),Sjeufke (13 februari 2016),sofaking (29 januari 2016),Wentelt Eefje (29 januari 2016)

 

 
Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.