Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16

Discussie: Erika (Nederlandse)

  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Daumen runter Erika (Nederlandse)

    Pas op voor deze oplichter ze noemt zichzelf Erika en adverteert op diverse site´s, in Nederland en België

    Ze adverteert o.a. met werkplaatsen Susteren en Maasmechelen zie de advertenties, maar bij het maken van een afspraak blijkt ze in Geleen te moeten werken.

    https://www.redlights.be/prive-ontva...s-erika-3.html

    https://www.sexjobs.nl/sm/meesteres-erika_7250785

    Via whatsapp een afspraak gemaakt, eenmaal onderweg al een paar berichtjes dat het 15 minuten later werd ze moest nog wat opruimen.
    Oké dat kan he, rond het nieuwe moment haar volgens afspraak een bericht gestuurd dat ik er was, echter whatsapp kwam ineens niet meer aan.
    Niet aangebeld volgens afspraak en haar met de telefoon gebeld, ze pakte vriendelijk op maar ineens was de verbinding verbroken.

    Daarna gewacht en een paar keer geprobeerd te bellen echter haar telefoon bleef nu uitstaan, op zowel whatsapp en sms werd niet meer gereageerd.
    Uiteindelijk ook paar keer op de bel van het appartement nr. gebeld maar ook hier pakt niemand op.
    Ik heb een half uur gewacht maar als ineens er geen contact meer mogelijk is en zelfs de whatsapp foto ineens verdwijnt kan ik niet anders zeggen.
    Dat deze dame fake is, al zou haar telefoon zijn uitgevallen kom dan even naar buiten om open te doen, of zeg als er iets is tussen gekomen mocht dat zo zijn... voor mij was het uiteindelijk maar 20 minuten rijden naar Geleen en terug en een half uur wachten maar je zal maar meer als een uur moeten rijden voor deze praktijken.
    Aardig aan de telefoon en de app maar dit slaat natuurlijk nergens op absoluut laatste keer bij deze zogenaamde Erika...
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande 3 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 juni 2020),mentholbear (22 juni 2020),pret (22 juni 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 12:12
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Pas op voor deze oplichter ze noemt zichzelf Erika en adverteert op diverse site´s, in Nederland en België

    Ze adverteert o.a. met werkplaatsen Susteren en Maasmechelen zie de advertenties, maar bij het maken van een afspraak blijkt ze in Geleen te moeten werken.

    https://www.redlights.be/prive-ontva...s-erika-3.html

    https://www.sexjobs.nl/sm/meesteres-erika_7250785

    Via whatsapp een afspraak gemaakt, eenmaal onderweg al een paar berichtjes dat het 15 minuten later werd ze moest nog wat opruimen.
    Oké dat kan he, rond het nieuwe moment haar volgens afspraak een bericht gestuurd dat ik er was, echter whatsapp kwam ineens niet meer aan.
    Niet aangebeld volgens afspraak en haar met de telefoon gebeld, ze pakte vriendelijk op maar ineens was de verbinding verbroken.

    Daarna gewacht en een paar keer geprobeerd te bellen echter haar telefoon bleef nu uitstaan, op zowel whatsapp en sms werd niet meer gereageerd.
    Uiteindelijk ook paar keer op de bel van het appartement nr. gebeld maar ook hier pakt niemand op.
    Ik heb een half uur gewacht maar als ineens er geen contact meer mogelijk is en zelfs de whatsapp foto ineens verdwijnt kan ik niet anders zeggen.
    Dat deze dame fake is, al zou haar telefoon zijn uitgevallen kom dan even naar buiten om open te doen, of zeg als er iets is tussen gekomen mocht dat zo zijn... voor mij was het uiteindelijk maar 20 minuten rijden naar Geleen en terug en een half uur wachten maar je zal maar meer als een uur moeten rijden voor deze praktijken.
    Aardig aan de telefoon en de app maar dit slaat natuurlijk nergens op absoluut laatste keer bij deze zogenaamde Erika...
    De sites zijn al van internet af

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  4. Onderstaande leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 juni 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Niet zo handig om met een DVP af te spreken die nog niet zo lang meeloopt (in jouw geval vanaf 4 mei 2020 volgens de SJ advertentie die nog gewoon online staat). Zelf ben ik trouwens ook niet zo handig. Vorige week overkwam mij iets vergelijkbaars. Een Roemeense troelala liet me ook voor niets 15 minuten rijden naar plaats delict.
    Pluk de dag of een bloemetje

  6. Onderstaande 3 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Johan35 (25 juni 2020),mentholbear (22 juni 2020),Sjeufke (22 juni 2020)

  7. #4
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Niet zo handig om met een DVP af te spreken die nog niet zo lang meeloopt (in jouw geval vanaf 4 mei 2020 volgens de SJ advertentie die nog gewoon online staat). Zelf ben ik trouwens ook niet zo handig. Vorige week overkwam mij iets vergelijkbaars. Een Roemeense troelala liet me ook voor niets 15 minuten rijden naar plaats delict.
    Daarom ga ik normaal ook zelden naar een privé dame, vaak gore ontvangst locaties in ghetto's, prestaties vallen ook vaker tegen als in clubs, dames zijn vaak ook nog te duur, fake foto's etc.
    Maja nu in covid season hebben we nu eenmaal niet meer de luxe van clubs helaas, gelukkig was het niet zo ver rijden idd.
    I just don't give a fuck

  8. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:06
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.387
    Discussies
    270
    Thanks
    25.627
    Thanked
    15.498 in 6.300 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Daarom ga ik normaal ook zelden naar een privé dame, vaak gore ontvangst locaties in ghetto's, prestaties vallen ook vaker tegen als in clubs, dames zijn vaak ook nog te duur, fake foto's etc.
    Maja nu in covid season hebben we nu eenmaal niet meer de luxe van clubs helaas, gelukkig was het niet zo ver rijden idd.
    Een privehuis of massagesalon is toch ook mogelijk? Ik zou denken dat het daar wel redelijk op orde is kwa locatie en dat de service ook best ok is. Het is natuurlijk niet zo relaxt als in een SC met What you see is what you get. Hoewel bij een massagesalon en privehuis je volgens mij ook zonder afspraak naartoe kunt gaan om te zien wie er beschikbaar zijn.

  9. #6
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Mentholbear is het wellicht ontgaan dat privéhuizen vooralsnog tot 1 sept gesloten zijn?
    En Garde

  10. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 juni 2020),Wentelt Eefje (24 juni 2020)

  11. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:06
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.387
    Discussies
    270
    Thanks
    25.627
    Thanked
    15.498 in 6.300 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Mentholbear is het wellicht ontgaan dat privéhuizen vooralsnog tot 1 sept gesloten zijn?
    Heb het inderdaad niet gevolgd. Weinig interesse meer voor ramen of privehuizen. Maar alleen ramen zijn dus open in België? Ik dacht dat heel P6 er weer open was.

  12. #8
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 15:22
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    In België is gans de sector open, maar in NL waar de dame van deze thread werkzaam is (althans voor deze date was dat de bedoeling) is nog niks open of toegestaan tot 1 juli. Dus eigenlijk mag Ties85 blij zijn dat de dame de date heeft afgeblazen. Mogelijk was ie dan in zeer grote problemen geraakt...

  13. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 juni 2020),mentholbear (24 juni 2020),The Pussyhunter (25 juni 2020)

  14. #9
    Geregistreerd
    30 november 2020
    Last Online
    30 november 2020 @ 13:56
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hoi allen, is het deze Dame?

    sexjobs.nl/sm/meesteres-erika-is-terug_7489176

    Heb sinds vorige week een aantal keer gemaild en wel reactie erop teruggekregen en mijns inziens ook wel redelijk snel. Maar na het lezen van jullie reacties weet ik niet of het nog wel zo vertrouwd is dus. Jammer dat het altijd zo moet gaan, vraag me af waarom de moderators van die websites niet alerter reageren op zulke acties van dergelijke individuen. In het verleden heb ik ook wel het e.e.a. meegemaakt met iemand uit Wageningen helaas. Wacht nog even af de komende week..

  15. #10
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Beetje laat maar dat was haar dus idd. ze is de afgelopen maanden nog flink actief geweest met diverse advertenties vnl. met als zogenaamde woonplaatsen in in Zuid-Limburg en Belgisch-Limburg.
    I just don't give a fuck

  16. #11
    Geregistreerd
    26 december 2021
    Last Online
    26 december 2021 @ 16:08
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze dame is echt een oplichtster! Ze zet nu en dan een zoekertje online, verdwijnt dan weer een hele tijd. Nu adverteert ze weer op sexjobs na lange afwezigheid. Weer met een ander nummer. Als je met haar probeerde af te spreken reageert ze te pas en te onpas. Dit maakte afspreken erg moeilijk! Had destijds dan eindelijk eens een afspraak te pakken, stond ik voor een gesloten deur. Bel je haar, neemt ze gewoon niet op. Onbetrouwbaar!

  17. #12
    Geregistreerd
    31 januari 2022
    Last Online
    31 januari 2022 @ 12:22
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren top sessie gehad met Meesteres Erika. Ze is nr 1 van limburg en omgeving dat is een garantie

  18. #13
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.705 in 2.896 posts

    Standaard

    31 januari geregistreerd op dit forum en dan gelijk deze overdreven positieve reactie.
    PUUR FAKE !

    Groet, schoolmeester.

  19. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 februari 2022),Husky (12 februari 2022),pret (12 februari 2022)

  20. #14
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 11:06
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.387
    Discussies
    270
    Thanks
    25.627
    Thanked
    15.498 in 6.300 posts

    Standaard

    Begrijp het dan toch, de klapeksters verkopen een illusie. En de garantie is dat je straks een illusie armer bent

  21. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (14 februari 2022)

  22. #15
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.969
    Discussies
    114
    Thanks
    2.026
    Thanked
    2.157 in 947 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    31 januari geregistreerd op dit forum en dan gelijk deze overdreven positieve reactie.
    PUUR FAKE !

    Groet, schoolmeester.
    Waarom schrijf je dan niet over FrankG1980?
    26 december 2021 geregistreerd en een uiterst negatieve recensie dezelfde dag. Dat is minstens zo verdacht.

  23. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (14 februari 2022)

  24. #16
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.705 in 2.896 posts

    Standaard

    Misschien niet gelezen of over het hoofd gezien.
    Ik lees namelijk niet alles wat op ijsberenforum staat, want er moet ook nog gewerkt worden.

    Groet, schoolmeester.

  25. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Siberische tijger (14 februari 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24.

Diamond 468*60