Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    20 juni 2020
    Last Online
    3 juli 2020 @ 16:16
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 2 posts

    Daumen hoch Aarschotstraat 138 Naomi (Albanees)

    Naam: Naomi
    Nationaliteit: Albanië
    Talen: Engels, Frans
    Haar: zwart, kort.
    Leeftijd: 20-25 jaar
    Lengte: 1m65 (draagt opvallend hoge hakken).
    Tattoo: op haar nek (niet meteen zichtbaar vanuit de vitrine)
    Wanneer: nachtshift(16u-1u), van dinsdag tot en met zondag.

    Enkele dagen geleden slaagde dit Albanees schatje erin mij naar binnen te wenken. Gezien haar onschuldig uiterlijk, was ik bang dat Naomi wat onervaren zou zijn, en dat ik uiteindelijk spijt zou krijgen van haar €50 te betalen.

    Dit bleek uiteindelijk volledig onterecht. Na een korte babbel en een intense voorspel, kon het neuken beginnen. Ik wilde al eens seks met mondmaskers uitproberen, Naomi als sekspartner maakte dit alleen maar leuker. Het meisje kreunde van plezier en ik mocht overal aankomen. Ze moest lachen toen ze hierna zag dat haar bed wat enkele cm's opzijgeschoven was, en vroeg of ik nog wat water wilde drinken.

    Toen ik haar bedankte voor de aangename ervaring, antwoordde ze met een brede glimlach dat het genoegen wederzijds was . Bij het afscheid nemen, zei ze dat ze me nog eens hoopte terug te zien.

    Naomi lijkt me een veilige keuze te zijn, mocht ik nog eens in de Aarschotstraat langskomen. Wees beleefd en lief t.o.v. haar, en ze zal je een aangename en warme namiddag bezorgen.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Louisxxx bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 4 juli 2020),mechelen (21 juni 2020),mentholbear (20 juni 2020),pret (20 juni 2020),Shakir (20 juni 2020),Wentelt Eefje (20 juni 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    @Louisxxx, ik heb ze dinsdag ook bezocht.

    Inderdaad, een heel mooi naturel en vriendelijk meisje. Mij zien ze deze zondag terug in de Aarschotstraat. Zoveel mooie meisjes daar, optisch gezien veel beter dan in het SKW in Antwerpen.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (20 juni 2020),phoenix (20 juni 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    20 juni 2020
    Last Online
    3 juli 2020 @ 16:16
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 2 posts

    Standaard

    Aangezien ik nu uit ervaring weet dat ik me niet moet laten misleiden door haar onschuldig uiterlijk, heb ik Naomi deze week nog een bezoekje gebracht.
    Opnieuw zorgde deze Albanese prinses ervoor dat ik geen spijt kreeg van deze beslissing . Naomi blijft nog altijd een lieftallig en beleefd meisje, die haar klant oprecht een aangename ervaring probeert te geven. Niet alleen was ze een aangename sekspartner, die ik overal mocht aanraken, ze lijkt ook oprecht te genieten van het moment .

    Toen ik haar vroeg of ze de komende maanden op vakantie ging, zei ze dat dit niet het geval was. Groot risico dus dat ik deze zomer een nieuwe verslaving krijg

  6. Onderstaande leden hebben Louisxxx bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 4 juli 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.

  Babylon 468*60