Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 121
  1. #1
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard Uitstapje naar België

    Aangezien Nederland nog een geruime tijd op slot zit, dacht ik om eens een overzichtje te maken van de Belgische jachtgebieden. Voordat ik de saunaclubs ontdekte had ik al 25 jaar ervaring met de ramen. Van privéhuizen ken ik nagenoeg niets, dus dat ga je zelf moeten opzoeken. Wallonië staat er ook niet vermeld (veel Vlamingen komen daar nooit).

    Hiermee hoop ik mijn Nederlandse saunaclubvrienden het seksweekendje van hun leven bezorgen.

    I. Antwerpen-Schipperskwartier. Dit is ongetwijfeld 's werelds beste wandelbuurt. Er zijn bijna 300 zitplaatsen, maar die zijn uiteraard niet allemaal bezet. Op drukke momenten mag je op 100 dames rekenen.
    Enkele pluspunten:
    + Het is er veilig en net.
    + Zeer ruime keuze.
    + Prijs: 50 euro/20min.
    + Service is doorgaans aanvaardbaar, geregeld erg goed zelfs.

    II. Brussel. Het jachtgebied is omvangrijker dan Antwerpen, maar wel veel rauwer. Brussel is dan ook niet voor iedereen weggelegd, ik zou het voorbehouden voor de avonturiers onder ons.

    * Aarschotstraat: 56 bars die plaats bieden voor gemiddeld 3 dames.
    De plus- en de minpunten:
    + Veel mooie meiden zoals je ze in een saunaclub zou kunnen treffen.
    + Prijs: 40 euro/15min.
    - Meestal niet zo'n goede service.
    - Ernstig verwaarloosde buurt. Vuil!
    - Gevoel van onveiligheid als je het niet gewoon bent.

    * Linnéstraat/Rivierstraat/Plantenstraat/Weidestraat: dit is de zogenaamde B-categorie. Dit plekje noem ik altijd "Het verdriet van België".
    De plus- en de minpunten:
    - Line up bestaat uit Afrikaanse dames en oudere blanke dames (reken maar op 50+).
    - Nog onveiliger dan in de Aarschotstraat: drugs, overlast, sluikstorten,...
    - Nog meer verwaarloosd dan de Aarschotstraat.
    + Goedkoop: 25-30 euro denk ik.

    * Tippelzones: (i) Alhambrawijk (Koopliedenstraat/Van Gaverstraat/Lakenstraat). Afwerkhotel is bvb. 'Studio 2000'. De line-up oogt niet zo mooi.
    (ii) Louisalaan. Hier vindt je meer de klassedames (type Lulu van Sixsens bvb). Helaas beginnen ze pas 's nachts.
    (iii) Ruslandstraat. Er schijnen enkele oudere dames (55+) van Maghrebijnse origine rond te lopen.

    * Prostitutiebars met kamerverhuur: (i) Le Coin (Nieuwland 175) en (ii) 5th Avenue (IJzerplein 5). Ik heb enkel ervaring met de laatste bar:
    De plus- en de minpunten:
    - Line-up: 5-15 max, soms ook mooie jonge dames.
    - Groezelig/rommelig (maar dat heeft ook zo zijn charmes).
    - Telkens slechte service gekregen.
    - Kamer vanaf 25 euro voor 2uur.
    + Dames: 50 euro/30 min.
    + Best gezellig.

    * Privéhuis: Soraya's place schijnt goed te zijn.

    III Gent- Het Glazen Straatje. Mocht het SKW te druk zijn, dan is Gent eventueel een optie. Vanaf het SKW sta je binnen het uur in de Gentse binnenstad. Vroeger zal dit wel de mooiste wandelbuurt van het land geweest zijn, maar vandaag is het er allemaal vergane glorie. De buurt bestaat uit twee gescheiden delen: (i) Pieter Vanderdoncktdoorgang/Schepenenvijverstraat: hier vindt je de mooi strakke meiden, en (ii) Belgradostraat: de B-categorie, maar soms ook mooie jonge dames. Achteraan zijn er veelal oudere Latina's.

    De plus- en minpunten:
    + Tegen de 100 zitplaasten. Op drukke momenten kan je wel rekenen op 40 dames.
    + Veel mooie dames.
    - Prijs: 50 euro/15 min.
    - Service is gemiddeld minder dan in het SKW.
    - Vergane glorie (nogmaals, dit kan ook zijn charmes hebben). De straatstenen zijn al in geen 60 jaar vervangen.

    III Oostende-Hazegras. Hier ben ik nog nooit binnengewipt. Het bestaat slechts uit twee kleine straatjes, dus vanuit Nederland zal dit niet de moeite zijn.

    PS. Vergeet je mondmasker niet!

  2. Onderstaande 11 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (12 juni 2020),keesboz (11 juli 2020),lustman (14 juni 2020),Megaboob (12 juni 2020),mentholbear (13 juni 2020),Partycrasher (12 juni 2020),pret (13 juni 2020),schoolmeester (12 juni 2020),sofaking (12 juni 2020),The Joker (13 juni 2020),Wentelt Eefje (12 juni 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Aanvulling, er lopen in de Ruslandstraat ook wel jongere NoordAfrikaanse rond,vroeger bevonden daar ook tal van caffetjes vol Bulgaarse dvps in de buurt,zoal café Zottegem
    Aan de Louisalaan vind je tijdens de late uren idd mooie meiden,maar de prijzen zijn ook idem dito aan het Stephanieplein vlakbij vind je nachtclubs met toplessbediening,ook aan het justitiepaleis,maar niet meer in die mate zoals vroeger
    De Linnéstraat, ja niet mijn cup of thea,maar je kan er goedkoop neuken en laten pijpen voor 20 euro
    in Gent en Oostende zijn de rosse buurten al volop aktief en in het Antwerpse schipperskwartier vanaf maandag,maar je zal niet veel lege kamers meer zien,verschillende clubdames kunnen niet meer wachten op de heropening en hebben al een raam besteld,er zijn een aantal DVPS tijdens de Corona niet terug geraakt naar de Karpaten en die zijn dus zogenaamd ondergronds blijven werken
    dus wees niet verbaasd wanneer jij tijdens een doortocht in de Antwerpse hoerenbuurt een aantal clubdames gaat herkennen
    betreffende de dagbordelen in het Brusselse geniet Sorayaplace in Steenokkerzeel idd over een uitstekende reputatie,goede service voor lowbudgetprijzen,alsook de All Inn te Diegem en bv The Red house in Zaventem
    wil er nog aan toevoegen dat je bij een bezoek aan de toplessnachtclubs in Brussel best genoeg cash meebrengt of een Golden Visa
    ivm vrees voor het thuisfront,op de afrekeninguitreksels staat dan ;"restaurant"
    Laatst gewijzigd door deket; 12 juni 2020 om 21:20

  4. Onderstaande 7 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Das (12 juni 2020),mentholbear (13 juni 2020),pret (13 juni 2020),Shakir (12 juni 2020),sofaking (12 juni 2020),Tonio (13 juni 2020),Wentelt Eefje (12 juni 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Als het zo gaat als in Zwitserland dan wordt het 'nummertje trekken' voor elk raam.
    Clubs in Zwitserland afgeladen vol, wachttijd om binnen te komen en wachttijd voor de kamers. Weet niet meer waar, maar ergens heb ik review van profis6 gepost. Dat sprak boekdelen. Wel gezellig zo'n gayclub
    Laatst gewijzigd door Sjeufke; 12 juni 2020 om 21:57
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  6. #4
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Als het zo gaat als in Zwitserland dan wordt het 'nummertje trekken' voor elk raam.
    Waar schort het hem dan? Te weinig dames of teveel beren? Omdat alle Clubs niet tegelijkertijd open gaan? Of na zoveel maanden onthouding beren die beginnen te pannekoeken? Satanic Surfer schreef toch dat het qua drukte nog meeviel. Wil volgende maand naar Oostenrijk en Zwitserland, maar dan moet het wel de moeite waard zijn.

    Dan kunnen alle Clubs in Duitsland beter tegelijkertijd opengaan.

  7. #5
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Skakir en deket beiden bedankt voor dit uitgebreide veldonderzoek.
    Het moet een hele opgaaf geweest zijn dit allemaal in kaart te brengen.
    Ik ga er vanuit dat met name Shakir erg veel diepgaand onderzoek heeft mortrn doen.
    Het zal vast afzien geweest zijn.

  8. #6
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    betreffende de dagbordelen in het Brusselse geniet Sorayaplace in Steenokkerzeel idd over een uitstekende reputatie,goede service voor lowbudgetprijzen,alsook de All Inn te Diegem en bv The Red house in Zaventem
    All Inn in Diegem bestaat sinds kort blijkbaar niet meer. Er zijn naar verluid idd enkele goede en goedkope huizen rondom Brussel. Zelf ben ik er nog nooit binnengestapt want de keuze is me te beperkt. Je kan ook boeken maar de foto's tonen geen gezicht. Laat het dan maar zo.

  9. #7
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    All inn te Diegem werd idd door de politie gesloten,ik bedoelde chéz Noami,maar daar zitten verschillende meiden van ALL-Inn,macht ter gewoonte

  10. #8
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    De Aarschotstraat wordt hier toch wel als een Citytrip naar Aleppo afgeschilderd. Ik zal wel gehard zijn door de tijd dat ik in Brussel gewerkt en gewoond heb, maar het is wat het is, dit is Brussel. Het is niet clean en afgelikt, je zit in een grijze stationsbuurt die niet aantrekkelijk is en er hangen donkere figuren rond. Maar je komt er toch voor de meiden en die mogen gezien worden, zat veel schoons tussen. Zoek je een sexy Bulgaartje, wees er goed voor en je krijgt meer terug dan je verwacht.

    Ik ga in elk geval volgend weekend er een frisse neus ophalen, eveneens in het SKW. Dan wandelen we toch nog eens na 3 maanden, gewoon uit nostalgie, windowshopping.

  11. #9
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Voor de liefhebbers van Sky in Wuppertal, dezelfde eigenaar heeft ook een club in België: Club Mabuhay in Houthalen-Helchteren. Mocht dat dichter bij huis zijn.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (14 juni 2020),mentholbear (13 juni 2020)

  13. #10
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    ook in de Aarschotsstraat kon je,zelfs voor de Corona dus,meiden aantreffen die je herkende van in de saunaclubs
    its a small world,zeker betreffende Roemeense en Bulgaarse dvps die elkaar kennen,alsook hun pooiers

  14. #11
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Ik wist niet dat er zo veel te doen was in en rond Brussel. Ik kende alleen de Aarschotstraat van naam. Heb de straat enkele keren vanuit de trein gezien die op het Noordstation stopte. Om een of andere reden trekken van die shady buurten me wel aan. Brussel is zo rauw en toch mag ik er toch graag komen.

    Mooi overzichtje verder. Ik moet over een aantal weken in Mechelen zijn. Misschien eens doorrijden richting Diegem/Zaventem zo te lezen.

  15. #12
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ook in de Aarschotsstraat kon je,zelfs voor de Corona dus,meiden aantreffen die je herkende van in de saunaclubs
    its a small world,zeker betreffende Roemeense en Bulgaarse dvps die elkaar kennen,alsook hun pooiers
    En omgekeerd, heb al heel wat Clubdames tegengekomen die in de Aarschotstraat zijn begonnen. Toen ik er nog kwam, was het grotendeels in Bulgaarse handen.

  16. #13
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    den Duitse eigenaar van the Sky wisselt zijn meiden vaak met die in Hechteren
    waarschuwing, de Belgische club is zeer vuil,nu weet ik niet meer maar lag lange tijd een dode kat naast een wagen voor het stort op de privéparking en wanneer je de meid koos tussen de lineup aan de bar,staan dus op een rij en kiezen maar,moet iedere klant zijn schoenen uitdoen voor aan de trap
    haha lijkt wel sinterklaas en de kamers boven in dat gele huis lijken wel van in de tijd van Napoleon,verbaasde mij dat er water bleek te zijn
    maar de club draait als een tiet,voor een trio van een uur of 2 meiden na elkaaar voor half uur betaal je in het totaal slechts 75 euro,met alles erop en eraan
    weet niet of ze na Corona nog TZ,maar klaarkomen in de mond en laten rimmen was daar standaard

  17. #14
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Skakir en deket beiden bedankt voor dit uitgebreide veldonderzoek.
    Het moet een hele opgaaf geweest zijn dit allemaal in kaart te brengen.
    Ik ga er vanuit dat met name Shakir erg veel diepgaand onderzoek heeft mortrn doen.
    Het zal vast afzien geweest zijn.
    Ik ben dan ook lang een beroepswandelaar geweest. De drie steden ken ik als mijn broekzak.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    En omgekeerd, heb al heel wat Clubdames tegengekomen die in de Aarschotstraat zijn begonnen. Toen ik er nog kwam, was het grotendeels in Bulgaarse handen.
    Jannina van Sixsens bvb.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HellaHolla Bekijk bericht
    Mooi overzichtje verder. Ik moet over een aantal weken in Mechelen zijn. Misschien eens doorrijden richting Diegem/Zaventem zo te lezen.
    Ik ken weinig tot niets van privéhuizen, laat staan van dure nachtclubs. Naar verluid heb je enkele leuke adresjes (zoals Soraya's place) rondom Brussel die aan saunaclubprijzen de geloofde saunaclubservice geven. Het zou wel handig zijn als iemand dit in kaart kon brengen.

  18. #15
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    De Aarschotstraat is nog steeds voornamelijk in Bulgaarse handen,nadat de Albaneze pooiers moesten vluchten voor justitie
    voor de Albanezen, werd de buurttijdens de jaren stilletjes,ook het hele gebied bij de Rogierplaats waar nu de Belgacom staat ,gerund door Franse pooiers
    zo,nu en dan een lesje in geschiedenis kan geen kwaad
    Ga wel nog meegeven dat je in het Brusselse kan kijken naar het mooiste voetbal

  19. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Johan35 (14 juni 2020)

  20. #16
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    De Aarschotstraat is nog steeds voornamelijk in Bulgaarse handen,nadat de Albaneze pooiers moesten vluchten voor justitie
    voor de Albanezen,in de jaren stilletjes werd de buurt,ook het hele gebied bij de Rogierplaats waar nu de Belgacom staat gerund door Franse pooiers
    zo,nu en dan een lesje in geschiedenis kan geen kwaad
    Ga wel nog meegeven dat je in het Brusselse kan kijken naar het mooiste voetbal

  21. #17
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Ga wel nog meegeven dat je in het Brusselse kan kijken naar het mooiste voetbal
    wanneer de rode duivels voetballen

  22. #18
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik baseer me op dit stuk uit profis6. https://www.6profi-forum.com/forum/t...209#post142209
    Deze review gaat over Zwitserland en niet over België.
    Ik schreef ook dat ik hoop dat niet hetzelfde gebeurt in Antwerpen. Anders nummertje trekken.
    Op een ander forum heb ik gelezen dat bijna alle ramen gereserveerd zijn door dames uit alle windstreken in Antwerpen. Dus dames genoeg, ook veel dames van redlight districts uit Nederland. Ik sluit ook niet uit dat er veel beren met volle zak naar toe gaan op de openingsdag. Maar ja.....allemaal onzekerheden nog
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  23. #19
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    zo,nu en dan een lesje in geschiedenis kan geen kwaad
    Ga wel nog meegeven dat je in het Brusselse kan kijken naar het mooiste voetbal
    Die Franse periode is van lang voor mijn tijd, toen speelde ik nog met andere dingen wellicht. De ijsberen die nog steeds afvragen hoe oud ik ben, kunnen beginnen rekenen...

    Ik heb het voornamelijk in zijn Bulgaarse periode gekend en afgaand op jonge Bulgaartjes die ik in een recent verleden in SC’s tegenkom/tegenkwam, is dat nog zo. Heb er menige tegengekomen die Brussel al te goed kennen.

    Qua voetbal hoeft er geen betoog, dat weet elke kenner toch?

  24. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    deket (12 juni 2020)

  25. #20
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Ik baseer me op dit stuk uit profis6. https://www.6profi-forum.com/forum/t...209#post142209
    Deze review gaat over Zwitserland en niet over België.
    Ik schreef ook dat ik hoop dat niet hetzelfde gebeurt in Antwerpen. Anders nummertje trekken.
    Op een ander forum heb ik gelezen dat bijna alle ramen gereserveerd zijn door dames uit alle windstreken in Antwerpen. Dus dames genoeg, ook veel dames van redlight districts uit Nederland. Ik sluit ook niet uit dat er veel beren met volle zak naar toe gaan op de openingsdag. Maar ja.....allemaal onzekerheden nog
    Bedankt, dat lijkt mij de combinatie van een openingsweek met massale toestroom van beren terwijl alle Clubs nog niet open zijn. De dames van dienst zullen niet geklaagd hebben. Dat zal volgende maand wel normaliseren als alle Clubs open zijn.

  26. Onderstaande leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (13 juni 2020)

  27. #21
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Om die reden is ook Rheinland-Pfalz nog dicht men verwachtte een stormloop van ijsberen en wellicht ook dames nu andere deelstaten de boel nog dicht houden.

  28. #22
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Betreffende overzicht Brusselse privéclubs

    U vraagt,wij draaien en dan nog gratis voor niets.
    De bekendste clubs aan de Brusselse rand zijn.
    Soraya' s Place in Steenokkerzeel. De veelgevraagde Marokkaanse geile donder is blijkbaar gestopt wegens schrik voor het virus en haar zogenaamde zuster Sarah is teeug van dat bordeel in Edegem bij Antwerpen maar is geen familie
    Red House ,Zaventem
    Victoria Secret ,Meise
    Chéz Naomi, Diegem

    Dit zijn de bekendste en meest bezochte
    Aanbod : 5 tot 10 meiden,vaak heel verassend Roemeense,alsook Dominicaanse en Noord Afrikaanse ,bij dezen is het zeker te begrijpen dat ze niet met hun gezicht herkenbaar op de website staan.
    En ook idd Belgische. Voor mijn noorderburen,:Frans is de voertaal en ik ken geen een Nederlander die déze taal praat maar de taal van de paysex is universeel

    Werkwijze ,dit zijn dus dagbordelen,dus geen nachtclubs met dure champagne,hoewel je aan de bar wel wat kan drinken met de meiden.
    Je komt binnen en de meiden gaan op rij staan zodat je kan kiezen
    Je kan als klant ook een meid reserveren en dan zeggen hoe laat je langskomt. Zowel bij de vernoemde Soroya en Sarah kon je best zo werken wegens hun populairiteit

    Prijs voor half uur 50 tot 60 euro ,voor een uur 100 tot 110 euro
    Service zoals in de saunaclubs ,van heel goed tot matig
    Voor de prijs is TZalsook PZC standaard,vaak ook klaar komen in de mond en rimmen. Sommigen meiden bieden ook SM en/of Anaal aan maar dan is het bijbetalen van 50 euro
    Deze dagclubs beschikken over priveparking en de ontvangst is vriendelijk.
    Let op, dit zijn geen saunaclubs waar je onbeperkt kan eten en drinken,maar de klant krijgt er wel doorgaan een frisdrank of een pintje

    Last but not least, : deze prijzen en service gelden van voor de Corona.

    Btw, al deze genoemde bordelen hebben een eigen website
    Laatst gewijzigd door deket; 12 juni 2020 om 23:28

  29. Onderstaande 6 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Johan35 (14 juni 2020),mentholbear (13 juni 2020),pret (13 juni 2020),Shakir (12 juni 2020),Sjeufke (13 juni 2020),sofaking (13 juni 2020)

  30. #23
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:46
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.531
    Discussies
    270
    Thanks
    25.995
    Thanked
    15.800 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Clubs in Zwitserland afgeladen vol, wachttijd om binnen te komen en wachttijd voor de kamers.
    Als het vlak na opening in Duitsland ook zo gaat worden, hou ik de boot waarschijnlijk af en wacht tot rustigere tijden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Ik ga in elk geval volgend weekend er een frisse neus ophalen, eveneens in het SKW. Dan wandelen we toch nog eens na 3 maanden, gewoon uit nostalgie, windowshopping.
    Kijken, kijken, niet kopen... Zou je dat volhouden?

    Mij was het een paar jaar geleden wel gelukt. Maar mede doordat de dame waar ik uiteindelijk voor zou zwichten, telkens net niet beschikbaar was.

  31. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (13 juni 2020)

  32. #24
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Kijken, kijken, niet kopen... Zou je dat volhouden?
    Ik heb karakter We zien wel, als ik een meid zie die er echt onweerstaanbaar uitziet en me een goeie indruk geeft bij haar introductiepraatje, ach waarom dan niet.

    Denk dat na zoveel jaren de ramen achter mij te hebben gelaten, ze me niet echt meer kunnen bekoren. Maar zeg nooit nooit, ik breng hier wel verslag uit als er iets meer gebeurt

  33. Onderstaande 2 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    Johan35 (14 juni 2020),mentholbear (13 juni 2020)

  34. #25
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Ik heb de suggestie van deket omtrent de Brusselse privés eens verder uitgepluisd.

    De goedkope adressen die saunaclub-service aanbieden bevinden zich vooral rond de luchthaven van Brussel.
    Men beweert er tot 10 meiden in huis te hebben. (Wat voor mij nog altijd te weinig is, maar soit).

    30min 50€ / 45min 75€ / 1h 100€
    * Soraya's Place https://www.sorayaspalace.be/
    * The Red House/Diegem Massage http://massage-diegem.be/
    -Extra's: 2 Girls: 20min 75€ / 30min 100€
    * SexySenses https://sexysenses.com/
    -Extra's: 2 Girls: 30min 100€ / 1h 200€, Welkomstpakket/Douche/Tantra/Champagne: 1h30 185€

    30min 60€ / 1h 120€ Promo GFE
    * Chez Naomi VIP: http://cheznaomi.com/
    -Extra's: 2 Girls 30min / 100€

    30min 80€ / 45min 120€ / 1h 150€ voor GFE
    * Victoria's Secret Garden http://victoriasecretgarden.be/
    -Extra's; Tantra/GFE Duo/GFE Show Lesbien/SM Soft/SM Hard

    En verder: https://www.truedelight.be/

    Denk eraan dat men in Brussel Frans spreekt, en nauwelijks Nederlands (tot ergenis van veel Vlamingen).

  35. Onderstaande 6 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    deket (14 juni 2020),Johan35 (14 juni 2020),mentholbear (13 juni 2020),Sjeufke (13 juni 2020),Wentelt Eefje (13 juni 2020),Wijze grijze (13 juni 2020)

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60