Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 144
  1. #101
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    SKW wordt de komende maand the place to be. Vandaag even polshoogte gaan nemen. De komende weken gaan alle ramen bezet zijn. Er is een enorme vraag van buitenlandse dames die tot 30% meer willen betalen voor de huur. Een groot deel van Amsterdam / Den Haag gaat hier aan de slag gaan. Een invasie van het Oostblok dat via Luxemburg naar Belgenland komt is al aan de gang. Ik sprak een ramen verhuurder dat 50 ramen in bezit heeft : alles vol en telefoon staat rood ! Via telefonisch contact vernomen dat 7 sauna-club dames aan de slag zullen gaan in het SKW. Bevriende taxi chauffeur draait overuren op dit ogenblik om dames op te halen. Maatregelen in verband met Corona : handen ontsmetten , mondmasker dragen en lakens worden vervangen. Al de rest is jou verantwoordelijkheid !
    Gisteren (zaterdag) (nog) niets van gemerkt want vele ramen waren gewoon leeg. In de namiddag ongeveer 50% bezet en in de avond/nacht was het wel meer maar voor de coronacrisis was toen zeker 90% bezet.
    Niet veel nieuwe meiden gezien. Het waren bijna allemaal dezelfde meiden die voor de coronacrisis ook al actief waren in Antwerpen. Ik heb geen enkele meid die ik ken uit een saunaclub kunnen spotten.

  2. Onderstaande leden hebben awakey bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (21 juni 2020)

  3. #102
    Geregistreerd
    5 november 2009
    Last Online
    23 april 2024 @ 13:39
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    68 in 19 posts

    Standaard

    #100 Oh nee, jij hebt me door

  4. Onderstaande leden hebben frenske007 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (21 juni 2020)

  5. #103
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    ondertussen zijn er al verschillende gespot uit oa Sixsens,,dus toch niet goed gekeken,Awakey
    ook een heel bekende en populaire uit Sixsens,die ik in dat topic reeds bestempelde als deketmeid
    btw, nu las ik bij een van de laatste drie of vier overgeblevende van dat miniforum,dat de clubmeiden in het Antwerpse schipperskwartier niet dezelfde service zou geven dan in de clubs
    ONZIN!!! ze hanteren voor de Sixsensgangers dezelfde service en identieke prijzen dan in de club
    die meiden zijn ook niet gek,wanneer de Sixsens terug open gaat en dat zal dus vlugger gebeuren dan de Duitse clubs keren ze terug naar Vaals en willen hun vaste klanten niet verliezen

  6. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 juni 2020)

  7. #104
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    wanneer de Sixsens terug open gaat en dat zal dus vlugger gebeuren dan de Duitse clubs
    Is dat allemaal niet koffiedik kijken op dit moment? Vanaf 1 september als evolutie gunstig blijft, dat is geen garantie. Duitsland kan geen datum vooropstellen want elke deelstaat beslist autonoom. Nu lijkt het me wel logisch dat ze de datum onderling afstemmen, om een volksverhuizing te vermijden naar de eerste deelstaat die opent.

    In de pers lees je dan vandaag weinig verheffende artikels: Corona moeheid, masale feestjes in Elsene en Anderlecht of all places. Worden zelfs geen boetes gegeven. Er is niet veel nodig om de Van Ransten en Van Guchten van deze wereld te horen roepen om een 2de lockdown.

  8. #105
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ondertussen zijn er al verschillende gespot uit oa Sixsens,,dus toch niet goed gekeken,Awakey
    ook een heel bekende en populaire uit Sixsens,die ik in dat topic reeds bestempelde als deketmeid
    btw, nu las ik bij een van de laatste drie of vier overgeblevende van dat miniforum,dat de clubmeiden in het Antwerpse schipperskwartier niet dezelfde service zou geven dan in de clubs
    ONZIN!!! ze hanteren voor de Sixsensgangers dezelfde service en identieke prijzen dan in de club
    die meiden zijn ook niet gek,wanneer de Sixsens terug open gaat en dat zal dus vlugger gebeuren dan de Duitse clubs keren ze terug naar Vaals en willen hun vaste klanten niet verliezen
    Deket je moet leren lezen. ik zei dat ik geen enkele meid heb gezien die ik ken uit een saunaclub. ik heb niet gezegd dat er geen enkele meid uit een saunaclub is neergestreken in Antwerpen. Dat heeft niets te maken met het feit dat ik beter moet kijken maar eerder met het feit dat jij beter moet lezen en begrijpen maar dat is blijkbaar moeilijk voor Deket.
    In ieder geval zaten er dan geen interessante meiden tussen wat meteen ook de reden is dat er geen enkele heb kunnen herkennen en hopelijk is dat clubje in Vaals dan ook snel terug open dat deze meiden terug naar daar kunnen verkassen maar snel zie ik dat nog niet heropenen.

  9. #106
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    dan moet ik hieruit besluiten dat je niet veel meiden van saunaclubs kent,of in deze context beter herkent
    indien je zulke zin neesrschrijft impliceert dat voor de lezer dat er geen clubdames aanwezig zijn,dus kan je beter niets schrijven
    maar nadenken en redeneren is blijkbaar moeilijk voor Awakey

  10. #107
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ze hanteren voor de Sixsensgangers dezelfde service en identieke prijzen dan in de club
    vaste klanten niet verliezen
    Ik denk dat er wel verschil is tussen een willekeurige sixsensganger en een vaste klant. Ik kom wel es in SS, maar ga meestal met wat dames die ik ken. En zo nu en dan eentje erbij als de klik er is.
    Als ik ze telkens voorbij loop in SS, verwacht ik niet dat ze me in het SKW ineens hartelijk en als een vaste klant behandelen. Als ze dat wel doen en de kamer is goed, zit de kans er wel in dat ze er dan een vaste klant bij hebben.
    Maar doe maar liever niet, heb voor mijn gevoel al teveel favorietjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    indien je zulke zin neesrschrijft impliceert dat voor de lezer dat er geen clubdames aanwezig zijn,
    Zo had ik het niet geïnterpreteerd. Maar gewoon letterlijk als dat hij geen DVP tegen kwam die hij zelf (her)kent van een SC.

    Mij zou dat wel een leuke ontmoeting lijken om een favorietje in een andere P6 setting tegen te komen. Maar ook als het geen favoriete was, maar wel m'n type, dan zou dat geheid tor een kamer leiden. Al was het maar om van m'n bucket list af te kunnen vinken. Het omgekeerde (raamdame ontmoet in SC) gebeurde me een poosje geleden in PHG. Dat was ook een leuke ontmoeting

  11. #108
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Wat een 'spelen op het woord' geneuzel weer.
    Als ik in Six ben mis ik ook wel eens een dame die volgens mijn waarneming niet aanwezig is, maar er toch blijkt te zijn.
    En sorry deket. Ik hoop dat Sixsens snel open gaat, niets liever dan dat. Dat de P6 in Nederland vóór 1 sept al open gaat, betwijfel ik ten zeerste. Tenzij Sixsens onder een ander door de overheid geaccepteerd concept gaat werken. Dus zonder seks. Er staat een persconferentie gepland komende dinsdag. Wellicht komt daar een verrassing.
    Doch als ik de antwoorden (van de Minister) lees van een paar kamerleden aan de Minister, dan word ik niet vrolijk. Zie de relevante vragen en antwoorden hieronder. Deze vragen en antwoorden zijn van 10 juni.

    Aanvullend is nog een vraag gesteld, waarom in Belgie wel al P6 is toegestaan en in Nederland niet. Die is van 15 juni. Helaas nog geen antwoord op deze vraag


    Vraag 11
    Kunt u toelichten waarom er voor gekozen is om pas 1 september het uitoefenen van sekswerk weer toe te staan in tegenstelling tot andere contactberoepen, zoals masseurs, die sinds 11 mei weer aan de slag mogen?

    Antwoord 11
    In de routekaart van het kabinet is aangegeven dat het uitoefenen van sekswerk op zijn vroegst per 1 september weer kan. De voornaamste reden is dat niet alles tegelijk open kan en er dus stapsgewijze opening van sectoren plaats moet vinden. De routekaart is mede gebaseerd op adviezen van de experts in het Outbreak Management Team (OMT) die ook aangeven dat onzekerheden omtrent aerosol-transmissie voor deze sector waarin 1,5 meter afstand houden zeer lastig is, een risico inhouden. Een protocol is een belangrijk hulpmiddel voor het kabinet om te besluiten een sector weer open te stellen.

    Vraag 12
    Bent u het ermee eens dat als er geen sprake is van ziekteverschijnselen bij klant of sekswerker, dat veilig contact dan mogelijk zou moeten zijn?

    Vraag 13
    Ziet u mogelijkheden of oplossingen om op een veilige manier het uitoefenen van sekswerk eerder mogelijk te maken dan 1 september?

    Antwoord 12 en 13
    Nee, hier ben ik het niet mee eens. Ik vind het zeer onwenselijk als sekswerkers ook als geen sprake is van ziekteverschijnselen toch doorwerken. Ik zie ook geen mogelijkheden om het uitoefenen van sekswerk eerder dan 1 september mogelijk te maken. Op grond van de nu geldende noodverordening is het uitoefenen van alle vormen van prostitutie en ander sekswerk, waarbij men geen anderhalve meter afstand kan houden, in heel Nederland verboden zolang de noodverordening van kracht is. Sekswerk via een webcam is en blijft mogelijk.

    Vraag 14
    Bent u in overleg met de branche om te onderzoeken of er creatieve en veilige mogelijkheden of vormen zijn om het uitoefenen van sekswerk eerder mogelijk te maken dan 1 september? Zo nee, bent u bereid spoedig in overleg te treden met de branche hierover?

    Antwoord 14
    Nee, ik ben niet met de branche in overleg om sekswerk eerder mogelijk te maken. Ik weet dat de branche protocollen voor verschillende onderdelen van de seksbranche aan het opstellen is. Protocollen zijn een belangrijk hulpmiddel voor het kabinet voor het besluit om op 1 september sekswerk weer mogelijk te maken.
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  12. #109
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    was uit de tweede kamer vorige vrijdag ja
    bij Sixsens willen ze voor 1september open,maar ga er maar vanuit dat het op 01/09/2020 zal zijn
    zonder sex? eet jij frieten zonder saus,drink jij bier zonder kraag
    clubbezoek zonder sex,dat is zoals naar de cinema gaan zonder beeldscherm of theater zonder voorstelling,voetbal zonder Anderlecht,café zonder bier,strand en zee zonder zon

  13. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (22 juni 2020),mentholbear (22 juni 2020)

  14. #110
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door awakey Bekijk bericht
    In ieder geval zaten er dan geen interessante meiden tussen wat meteen ook de reden is dat er geen enkele heb kunnen herkennen
    Ik kan dit wel volgen. Ben geen vaste klant in ss, maar heb mijn periodes dat ik er vaker kom omwille van 1 of een paar dames. De LU van ss heb ik altijd matig gevonden dus verbaast me niet als ze er niet uitspringen achter de ramen.

    Nu, over kleuren en smaken gaan we niet twisten. Vaste klanten die er hun voordeel mee doen, des te beter. Ik heb zitten twijfelen deze week om eens naar de Aarschotstraat of het SKW te gaan, maar heb het idee toch maar laten varen. Ik zie me echt niet meer door die straten lopen en zo’n peeskamertje opgaan. Eens 10 minuten erdoor wandelen voor de sfeer, OK, maar meer niet. Noem het verwent, maar na jaren SC niveau en Clubgevoel kan ik dat niet meer. Gelukkig zijn er legio alternatieven.

  15. #111
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    eet jij frieten zonder saus,drink jij bier zonder kraag
    clubbezoek zonder sex,dat is zoals naar de cinema gaan zonder beeldscherm of theater zonder voorstelling,voetbal zonder Anderlecht,café zonder bier,strand en zee zonder zon
    Als de clubs open gaan zonder de relax kamers, dan ga ik liever naar een normale sauna. Is iets duurder, maar hoef dan geen 3 a 4 uur te rijden.

  16. #112
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    (dit gaat tover beliegen na 15 juni) het gaat hier niet ome vete's kleine kinderen, ga nog eens neuken Deket, bijvoorbeeld in houthalen ... dan kan ik ook mijn reis ene keertje maken, want ik verwacht dat het de eerste week nummertje trekken is bij mahubay....

  17. #113
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Als iemand kennis heeft over een nieuw adres van dames die hier een paspoort hebben, is het dan niet gebruikelijk dat dat op het forum gemeld wordt zodat het paspoort verplaatst kan worden naar de juiste topic ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  18. #114
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Ik kan dit wel volgen. Ben geen vaste klant in ss, maar heb mijn periodes dat ik er vaker kom omwille van 1 of een paar dames. De LU van ss heb ik altijd matig gevonden dus verbaast me niet als ze er niet uitspringen achter de ramen.

    Nu, over kleuren en smaken gaan we niet twisten. Vaste klanten die er hun voordeel mee doen, des te beter. Ik heb zitten twijfelen deze week om eens naar de Aarschotstraat of het SKW te gaan, maar heb het idee toch maar laten varen. Ik zie me echt niet meer door die straten lopen en zo’n peeskamertje opgaan. Eens 10 minuten erdoor wandelen voor de sfeer, OK, maar meer niet. Noem het verwent, maar na jaren SC niveau en Clubgevoel kan ik dat niet meer. Gelukkig zijn er legio alternatieven.
    het skw is best de moeite waard wel geen dag besteding

  19. #115
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    SKW wordt de komende maand the place to be. Vandaag even polshoogte gaan nemen. De komende weken gaan alle ramen bezet zijn. Er is een enorme vraag van buitenlandse dames die tot 30% meer willen betalen voor de huur. Een groot deel van Amsterdam / Den Haag gaat hier aan de slag gaan. Een invasie van het Oostblok dat via Luxemburg naar Belgenland komt is al aan de gang. Ik sprak een ramen verhuurder dat 50 ramen in bezit heeft : alles vol en telefoon staat rood ! Via telefonisch contact vernomen dat 7 sauna-club dames aan de slag zullen gaan in het SKW. Bevriende taxi chauffeur draait overuren op dit ogenblik om dames op te halen. Maatregelen in verband met Corona : handen ontsmetten , mondmasker dragen en lakens worden vervangen. Al de rest is jou verantwoordelijkheid !
    ik sluit me hier hellemaal bij aan afgelopen zaterdag een exploitant gesproken die de meeste kamers verhuurd in het skw en nu ook het grootste laufhaus in duisburg gekocht heeft . vertelde mijn het zelfde

  20. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (22 juni 2020)

  21. #116
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    het skw is best de moeite waard wel geen dag besteding
    Ken het SKW al te goed, maar Aarschotstraat is toch nog een paar niveau's hoger qua deketmeiden. Niet geschikt voor tere zielen echter. Als ik hier lees dat de meeste ramen nog leeg staan, zullen de pandjeseigenaars wel proberen volk te trekken.

    De stormloop van wandelaars is er ook niet gekomen. Na 3 maanden zijn velen het gewoon of hebben hun alternatieven al lang gevonden. Anderen zijn bang voor besmetting of een slechte service tegen relatief veel geld. En er is ook een economische crisis aan de gang, elke dag verliezen mensen hun job. Die gaan niet in de eerste plaats naar het RLD lopen.

  22. Onderstaande 2 leden hebben Player bedankt voor deze bijdrage:

    deket (22 juni 2020),mentholbear (22 juni 2020)

  23. #117
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 17:29
    Berichten
    1.657
    Discussies
    22
    Thanks
    3.246
    Thanked
    3.693 in 1.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Player Bekijk bericht
    Ken het SKW al te goed, maar Aarschotstraat is toch nog een paar niveau's hoger qua deketmeiden. Niet geschikt voor tere zielen echter. Als ik hier lees dat de meeste ramen nog leeg staan, zullen de pandjeseigenaars wel proberen volk te trekken.
    Akkoord! Ik heb de afgelopen week de drie grote raambuurten bezocht (Antwerpen, Brussel en Gent) en ik vind de visuale kwaliteit van de line-up veruit de beste in de Aarschotstraat. (Dat is trouwens altijd zo geweest). Die staat met enkele straatlengtes voor t.o.v. het SKW. Ik heb het al eerder laten vallen: het SKW is me te "divers". Je begrijpt me wel: er zijn ook oudere Latina's, SM-gedoe, transen & co. De Aarschotstraat daarentegen is 100% deket.

    Uiteindelijk is de Aarschotstraat de wandelbuurt waar ik me het meeste thuis voel. De viezigheid en de rauwheid moet je er maar bij nemen, de buurt toont nu eenmaal het leven zoals het is. In het SKW voel ik me iets minder thuis. Het is er welliswaar kraaknet, maar het is een toonbeeld van slechte kitsch. (Top of the bill zijn de valse schilderijen van de Gouden Geeuw op Verversrui 20).

  24. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Player (22 juni 2020)

  25. #118
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    idd Phea,sommigen zijn gefrustreerd omdat zij de middelen niet hebben om te neuken wanneer ze willen en voor een dagje clubben un bol met kleingeld moeten leegmaken
    maar in het leven komt niets vanzelf,wie wat geld wil verdieen moet er ook wat voor doen
    dit geheel terzijde,neen ik ga niet aanschuiven in Helchteren. let op,dat huigeeft uitstekende service maar is nogal vuil. Begrijp niet dat den Duts,(,Vlaamslimburg voor een Duitser en bijnaam van de eigenaar daar)daar nooit wat aan doet? Vooral Latina;s met dikke konten,voor de liefhebbers
    den Duts switcht deze altijd met zijn club Sky,maar zolang die nog niet open is kan je daar budgetneuken
    75 euro voor een uur of twee meiden telkens half uur;
    wel afwachten of ze niet opslaan,zelf mijn kapper en pedicure hebben nu 5 euro extra Coronataks geheven. Gierige Grijze zou een hartaanval krijgen
    neen,ik neuk onder meer met mijn vaste Poolse meisjes nu. Een van 20j en een van 25j en dat bevalt me zeer

  26. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (22 juni 2020)

  27. #119
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    player,de reden dat er nog ramen leeg staan komt omdat die door een aantal Roemeense meiden zijn besteld maar dat deze nog niet hier zijn geraakt
    naar ik vernam zijn de huurprijzen wel gedaald

  28. #120
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.842 in 6.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    player,de reden dat er nog ramen leeg staan komt omdat die door een aantal Roemeense meiden zijn besteld maar dat deze nog niet hier zijn geraakt
    naar ik vernam zijn de huurprijzen wel gedaald
    Gedaald van de 30% opslag sommige bereid waren te betalen wat ergens genoemd werd. Of gedaald t.o.v. voor Corona tijdperk?

  29. #121
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    komt goed Deket.. ik wacht tot begin juli en dan zal ik eens ene bezoekers brengen aan Houthalen/helchteren... ik ken de dames bijan allemaal van sky.... dat is wel een voordeel hoor... en zo luxe was sky ook niet...

  30. #122
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Mentholbar, effectief gedaald tgo voor Coronatijdperk
    Phea, ben nog nooit in the Sky geweest,wel in Wuppertal waar een bekenk appartementsgebouw staat waar verschillende clubdames voor andere Duitse clubs verbleven . Hoorde wel dat de service in Sky een zeer goede naam heeft

  31. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (23 juni 2020)

  32. #123
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 20:23
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.259
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Mentholbar, effectief gedaald tgo voor Coronatijdperk
    Phea, ben nog nooit in the Sky geweest,wel in Wuppertal waar een bekenk appartementsgebouw staat waar verschillende clubdames voor andere Duitse clubs verbleven . Hoorde wel dat de service in Sky een zeer goede naam heeft
    Denk niet dat daar deketmeiden zijn

  33. Onderstaande 2 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (23 juni 2020),phoenix (22 juni 2020)

  34. #124
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.410
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Hoorde wel dat de service in Sky een zeer goede naam heeft
    Ik zou zeggen : ga er eens op af en breng een verslagje uit.

  35. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (22 juni 2020)

  36. #125
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Veel veronderstellingen over prijzen en kwaliteit van de dienstverlening.
    Ik wacht rustig af en zie wel wat er komen gaat.
    Zover mij bekend is niemand in staat op grond van feiten uitspraken te doen over de ontwikkelingen.

 

 
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.

FKK Artemis 468*60